Ustawiasz koła zgodnie ze znakami. Wkładasz delikatnie wałek tak żeby dwie pierwsze krzywki skierowane były do dołu odwrócone V. Później patrzysz i ustawiasz tak koło zębate żeby pasowało na znak z kołem pośrednim. Powinno się też zgrywać mniej więcej z otworami w wałku. Przykręcasz wszystko i kręcisz wałem sprawdzając czy nie będzie kolizji.
Możesz ściągnąć pokrywę zaworów i podejrzeć na krzywki walka rozrządu. Załóż stary pasek i ustaw żeby w gmp 1 cylindra wałek był w pozycji pracy i to chyba jedyna opcja jak czujnika nie chcesz używać. Wtedy zrób znaki i masz.
Jak zerwał się pasek, to do wymiany masz oprócz pogiętych zaworów również wałek rozrządu, krzywki są na wcisk i przestawiają się podczas kolizji
Kupiłem go z syntetykiem bo jak spuszczal to jak woda.. a wlal mi polsyntetyk bo jest gesciejszy i żeby luzy trochę uszczelnić. Stuka szybciej jak dodaje gazu i jest to głośniejszy dźwięk lecz jak zdejmuje nogę z gazu to wolniej stuka i ciszej i to czy stoję czy jadę na luzie. Im mniej obrotów tym ciszej. Tak posprawdzał luzy zaworowe luzy na sworzniach...
Walczyłem z takim samym przypadkiem z 4-ry dni. Na wałku rozrządu przesunęły się krzywki. Nowy wałek załatwił sprawę.
Układ paliwowy w tym silniku to pomyłka. Miałem u siebie przypadek, gdzie w samochodzie z przebiegiem 190tkm wałek rozrządu na krzywkach które napędzają pompki paliwa był już tak wytarty, że nie działały one prawidłowo. Może u Ciebie też jest taki problem? Diagnostyka dość prosta i tania. Wystarczy zrzucić miskę oleju która fabrycznie złożona jest na...
Wałek rozrządu ma krzywkach taką fazkę z boku. Typowo jest może 1mm. Jak widać że tej fazki na którejś krzywce na jej szczycie już nie ma a w ogóle jak jest zadzior tam to wałek już na końcu żywota. Idealnie jest jak jest równa na całym obwodzie.
Jak pisałem wcześniej, szklanki wymieniałem od spodu silnika, nie trzeba rwać głowicy do tego. Do weryfikacji wałka wystarczy zdemontować miskę olejową i zakręcić wałem, wałek rozrządu widać idealnie i wszystkie krzywki. Dodano po 4 Czwarte zdjęcie, pierwszy cylinder widać na nim koło od paska, jak się dobrze przyjrzysz to widać w dole zdjęcia wałek...
Jeszcze warto zobaczyć czy wałek rozrządu nie zrobił sie płaski, czyli krzywki mają odpowiednią wysokość.
Jeśli to Cursor to hamulec Jackobsa. Z przodu silnika na głowicy jest elektrozawór czy coś (nigdy nie rozbierałem) otwiera to kanał olejowy którym olej silnikowy wypycha takie tłoczki w głowicy, tłoczki z kolei podpychają takie dźwigienki które z kolei podpierają zawory wydechowe czyli zmniejszają ich luz. Jak cała ta orkiestra działa jak trzeba to...
Wyjaśnij ,proszę jak mogą się obrócić krzywki przecież wałek rozrządu to jeden odlew i może się ukręcić ale nie przestawić krzywki. Zygan58
hmm Wytarty wałek rozrządu nie bardzo. (mniejsze krzywki ni powoduj większego otwarcia zaworu tylko przeciwnie i do tego jest regulacja luzu.) Cały silnik był robiony czy tylko głowice? Może źle ustawiony rozrząd o 1 ząbek. :D
Nieszczelny dolot, nieszczelne zawory Dodano po 5 Wał raczej wydawałby jakieś dźwięki, prędzej wałek rozrządu (krzywki wytarte)
Witam wszystkich mam pytanie odnosnie ursusa c 360 czy ktos jezdzi na walku rozrzadu od zetora 7211 bo podobno jest to mozliwe i co trzeba przerobic.walek zetorowski ma niby bardziej owalne krzywki .
ustaw pierwszy tłok na samą górę, a krzywki walka rozrządu pierwszego cylindra mają być wychylone do góry. Czwartego zaś na dół. Generalnie w takim położeniu powinny zgadzać się znaki rozrządu. Tak bezkolizyjnie zamontujesz głowicę. Pamiętaj oczywiście o wyczyszczeniu wszystkiego dokładnie i pozbyciu się wody i nieczystości z gwintów w bloku silnika.
Winny był wałek rozrządu a konkretnie krzywka układu dekompresji która się na nim znajduje.
Dzięki wielkie.Rozumiem że zużycie krzywki 0,3mm wałek złom.
Skłaniałbym się do rozbiórki silnika i po kolei weryfikacja, ale jak dół zrobiony i pompa nowa? czy inna? to następne punkty smarowania. Czyli wałek rozrządu, krzywki zaworów w głowicy. Ciśnienie na granicy, o ile manometr jest sprawny. Podmienić czujnik na próbę koszt nie duży ok 140 - 190 zł z tego co pamiętam 4-ro pinowy zakręcana wtyczka i były...
Tak jak kolega pisał wałek rozrządu krzywka się przestawiła i h... Ja strzelił do tego poszedł pompowtrysk dzięki
Bez przesady kolego , potrafisz chyba ustawić wałek rozrządu krzywkami do dołu na cylindrze który regulujesz ?
Tak. Zdarza się. Kiedyś wałek był jednolity, teraz to rurka z nasunietymi krzywkami.
Jeżeli nie odkręcałeś koła rozrządu na wałku rozrządu to ustaw wałek rozrządu na pierwszym cylindrze krzywkami do góry aby obie krzywki były równomiernie wychylone + ustawienie pierwszego tłoka w górne położenie i powinno zadziałać .
Witam wykreć z boku pompy śrube i w tym otworze obracając pompą będziesz widział wypust ,dorób sróbe aby tak zablokować pompe.Ustaw wał w pozycji 15 stopni po gmp.Musisz być pewny że wałek rozrządu jest na sówie pracy obydwie krzywki 1 cyl do góry pozdrawiam.
Wygląda na prawidłowo ustawiony. Niski wynik pomiaru ciśnienia sprężania może być spowodowany tym, że używasz chińską imitację przyrządu, a nie prawidłowo wykonanego miernika ciśnienia sprężania. Upewniłeś się, że wymieniony wałek ma takie same krzywki co oryginał? Kąty otwarcia i zamknięcia zaworów się zgadzają?
Wałek rozrządu -krzywki i popychacze hydrauliczne do kontroli.
Z tym 20SEH to mnie zaskoczyłeś, miałem rozebrane C20NE i 20SEH i różniły się tylko głębokością wybrania w denku tłoka (bez wpływu na kolizyjność). Głowica taka sama, a wałek rozrządu od SEHa raczej nie miał znacząco wyższych krzywek niż w NE.
Japończycy robili wałek rozrządu w ktorym krzywki były robione oddzielnie i potem zakładane na wałek rozrządu, przy kolizji krzywki potrafiły się obrócić względem wałka. Jak jest w tym silniku to nie wiem. Nie spotkałem się żeby popychacze hydrauliczne były zapchane, prędzej się zapowietrzaja. Zmierz ciśnienie oleju na gorącym silniku, może olej dostatecznie...
Auto paliło na trzy cylindry a w silniku był taki metaliczny dżwięk jakby ktoś małym młotkiem intensywnie stukał,więc pierwsze co zrobiłem to odkręciłem pokrywę klawiatury bo z początku myślałem że się zawór urwał.Ale patrzę a tu laska popychacza lużno leży obok konika zaworu wydechowego więc już wiadomo było że wałeczek rozrządu kaput.A powodem klepania...
Wał ustawiasz na punkt- na kole zamachowym, wałek rozrządu blokadą z tyłu wałka, krzywki pierwszego cylindra do góry, pompa bolcem na godz "3". Zakładasz pasek tak, aby sruby regulacyjne pompy były po środku fasolek. To jest wstępne ustawienie. Ustawiasz potem pompę na zegar /z tyłu pompy/. Wstępne napięcie tłokorozdzielacza jak się nie mylę /a jak...
Peugeot 207 z 2012roku 1.6hdi 92KM Przeskoczył pasek rozrządu, przez nie wymieniony pasek na czas ze starości odleciały zęby z paska bodajże około 7szt,mam pytanie czy trzeba zwalać głowicę?, bo znajomy mi mówił że tam jest taki wałek rozrządu że krzywki się przekręcają przy kolizji, nie wiem co robić, poproszę o jakieś podpowiedzi
załuż pasek tak jak ci napiszę zdejmujesz pokrywę zaworów i bierzesz obracasz wałek rozrządu tak aby krzywki wałka rozrządu na pierwszym tłoku były do góry wtedy na końcu wałka rozrządu blokujesz go płaskownikiem 4,5mm pompę wtryskową blokujesz trzpieniem fi 16mma wał korbowy ustawiasz w okienku w skrzyni biegów będziesz tam miał trzy kreski dwie małe...
Pokaż jakiś rysunek tego wałka, zwymiarowany przekrój krzywki czy cokolwiek.
Jak masz zdrowe oczy to popatrz ,czy krzywki są wytarte,tutaj nikt nie jest jasnowidzem. Dla ścisłości powinno się wymienić komplet.Reszta w twoich rękach.
Co za bzdury... nigdy się tak zaworów nie ustawia. Zawór wydechowy i ssący ustawiasz jednocześnie, koło magnesowe na "T", wałek rozrządu krzywkami w przeciwną stronę popychaczy i już. Taka regulacja zapewni prawidłowe ustawienie luzów, gdy tłok i zawory są w położeniu największego ciśnienia w czasie normalnej pracy silnika...
Nie bardzo widzę jak miałby działać ten dekompresator. Wg mnie czegoś brakuje. Nie ma elementu który miałby uchylić zawór poza wznosem krzywki. Podmieniłem drugi wałek rozrządu i był taki sam więc raczej niczego nie brakuje.
Ustaw wałek rozrządy na znaki i zobacz które krzywki są do góry, może tak ma być.
Sprawdzić, ustawić luzy zaworów. Sprawdzić wałek rozrządu, wysokość (zużycie) krzywek.
W cienkim często siada wałek rozrządu-krzywki ipopychacze hydrauliczne. Ja bym poszedł w tym kierunku.
Odpowiednia blokada na wał do ustawienia GMP tzw. ''grzebień'' i do dzieła. Wałek rozrządu tak jak pokazano na ilustracjach, aby dwie pierwsze krzywki cylindra 1 miały się ku górze. Blokada wałka to może być jakiś pręt lub wiertło ∅6. https://obrazki.elektroda.pl/2536112900_... https://obrazki.elektroda.pl/5711806400_...
smarowane cze nie po odpaleniu przejdą olejem bardziej ważne jest podanie oleju na górę styku gładzi szklanki lub płytki z wałkiem rozrządu aby nie tarły na sucho o krzywki!
Oryginalny wałek rozrządu w tym silniku jest prosty, a krzywki ma wprasowane, przy kolizji się przestawiają.
Wydech możesz mieć zapchany i nie odpali. A na plaku gada? Wałek rozrządu krzywek nie stracił?
Dobra. Z mojej praktyki: - zły luz na zaworach - wypadnięte gniazdo zaworowe (otwierało się razem z zaworem) - uszkodzone zaworki w pompce paliwa - zatkane odpowietrzenie w baku (robiło sie podciśnienie i pompka nie była w stanie zasysać paliwa) - brudny gaźnik - oberwany pływak w gaźniku - brak pierścienia zabezpieczającego w sworzniu tłoka (sworzeń...
tam wałek rozrządu /wznios krzywek/ ustawia się na wskaźnik- mikrometr.
Często w cc700 uszkadza się wałek rozrządu(krzywki) CC zaczyna chodzic jagby na jednym garku.
Krzywki można obracać do woli nie używając dużej siły!!!! Kolejny SZMELC!
Tam są popychacze hydrauliczne. Sprawdź wałek rozrządu ( krzywki lubią się wycierać ) i popychacze.
Znajomy spec od VW poradził mi jeszcze jedną rzecz, a mianowicie wałek rozrządu. I faktycznie miał rację, krzywka na zaworze drugiego cylindra była minimalnie przekręcona, po wymianie wałka auto chodzi idealnie.
witam tak jak kolega pisze popychacz albo wałek rozrządu wytarta krzywka jak to jest 700.
W przypadku np. złamania się wałka rozrządu obydwa zawory nie otwierałyby się. Może trzonek zaworu został skrzywiony lub ułamany. Wałek pęka między krzywkami i gdy jego łożyskowanie jest w dobrym stanie to wtedy otwiera się tylko zawór dolny. Ssący lub wydechowy, zależnie od modelu silnika.
A masz znak GMP na kole magnesowym ?, Zresztą ustawisz GMP tłoka bez problemu i wałek rozrządu tak aby obie krzywki (ich wzniosy) były symetryczne przeciwległe do popychaczy zaworów
jeżeli po zerwaniu paska zmieniaj też wałki bo krzywki lubią się przestawiać
Na komp wychodzi błąd wtrysku 4 i mechanicy różnie mówią: pompowtrski, przewody elektryczne wtrysków, wałek rozrządu, krzywki i nie wiem od czego zacząć
Np zobacz gdzie jest czujnik na wale jednego i drugiego. Sam wałek rozrządu i ksztalt krzywek na nim jest inny dla silnika z dpf i bez z tym samym kodem a co dopiero z innym.
W takim razie tak jak pisze (at)sugaj21 raczej kolizja. Kręcąc wałkiem rozrządu zobacz czy krzywki poruszają wszystkimi zaworami i czy zamykają się.
Wymień wałek , krzywki, zmień olej i wyczyść magistrale.
Ale przecież jakby nacisnęło na któreś zawory to by coś stukało, a tu nic... Pozatym na zdrowy rozum, to w tym samochodzie nie może naczisnać na zawór, bo są one pod wałkiem rozrządu... gdyby tak było jak mówisz to prawdopodobnie któraś krzywka by mi rozwaliła pokrywę albo wałek rozrządu by pękł...
Przy niskich obrotach nietrzymający popychacz jest cały czas napełniany olejem i likwiduje luz pomiędzy płytką a wałkiem jak krzywka idzie do góry .Jak krzywka zaczyna go naciskać aby otworzyć zawór to olej z popychacza zaczyna uciekać co powoduje pużniejsze jego otwarcie i przez to brak stuku ale nie równa praca silnika .Przy większych obrotach napełnia...
Cewka do sprawdzenia. Ewentualnie ogolony wałek rozrządu, zawsze ścierał krzywkę.
Zawory poruszają się bez oporów zgięte być nie mogą ponieważ byłyby nie szczelne ale elementy poruszające popychacze w miejscu styku z krzywką faktycznie wyglądają nieciekawie. Myślałem że to ja zepsułem silnik ale z waszych odpowiedzi wnioskuje ze poprostu elementy rozrządu były zużyte. Dodam jeszcze że w tym silniku wałek jest na dole, krzywka popycha...
I wałek rozrządu, może tam już krzywek dawno nie ma.
Kolego jeżeli koło zamachowe jest od tego modelu a myślę że tak jest więc nikt nie mógł go żle zamontować dlatego że ma przesunięte dwa otwory i nie da się inaczej przykręcić Vw tak ma . Ustaw pierwszy tłok w GMP i szukaj znaku oczyść na długości dwóch cm koło i musi być kreska. Wałek rozrządu krzywkami do góry na pierwszym cylindrze i też znaki muszą...
Saron22, sprawdź wałek rozrządu tzn. pomiary wychylenia krzywek zaworowych i pod pompą. Od tego zacznij, ale błąd może generować niedostateczne ciśnienie paliwa, niedostateczny stopień sprężania, wybita panewka korbowodu, czy uszkodzony wtryskiwacz albo króciec wysokiego ciśnienia do wtryskiwacza. Ciśnienie paliwa, kompresja, krzywki rozrządu, to na...
Jednak zostanie cały osprzęt przełożony, wraz z pompą wtryskową od tego silnika. Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie rozrządu. Koło zamachowe jest od ABL 1.9 TD, silnik 1Z. Ustawiam wał na znaku w skrzyni na 0 (patrzone przez to onkienko na skrzyni), wałek rozrządu na pierwszym tłoku krzywki mają być skierowane do góry, pompę blokuje na znaku. Czy tak...
Może być jeszcze wałek rozrządu krzywy tzn krzywka jest nierówna. Olej napina kasator i zawor się podpiera. wałek szklanki wymienione. Napisał w 1 poście.
Robisz to tak ,ustaw wał korbowy na znak OT - górny martwy punkt , ustaw wałek rozrządu krzywkami do góry na pierwszym cylindrze - znaki za kołem rozrządu pokryją się . W takiej pozycji załóż łańcuch rozrządu . Aby przewody wtryskowe pasowały ustal który króciec podający pompy podaje w tym momęcie na pierwszy cylinder , znak na kole wieloklinowym pompy...
Witam.Dziękuje ze odpowiedz mam jeszcze jedno pytanie czy wałki od astry 2 1.6 8v 75km pasuje do astry 84km bo jest podejrzenie że założony jest ten od 75km do tej z16se pozdrawiam. Nie pasuje bo masz tam koło do czujnika wałka którego nie ma w 75KM X16SZR oraz C16SE prawdopodobnie. Najlepiej kupić nowy wałek ale cena to ok 350zł.
Witam, robię sobie uszczelkę pod głowicą i myślę, że znalazłem też źródło innego problemu. Mianowicie auto klekotało na niskich obrotach. W każdym bądź razie do rzeczy. Proszę spojrzyjcie na zdjęcie które załączyłem. https://obrazki.elektroda.pl/6312079900_... Element który zaznaczyłem na czerwono wiem że nazywa się po angielsku rocker...
Sprawdź wałek rozrządu przez pomiar skoku krzywek.
Jeśli masz silnik Briggsa modelu Intek masz podtarty wałek rozrządu tak zwane krzywki, lub zacięty zaworek na tym wałku (to zależy od dokładnego modelu). Gdy wałek rozrządu jest podtarty i ustawisz luzy zaworowe przykładowo na 0,15 i rozrusznik nie może zakręcić silnikiem to na zerowym luzie powinien odpalić normalnie ale jeśli miałeś już zerowy luz...
Ja bym sprawdził czy wałek rozrządu ma w ogóle krzywki jeszcze.
Czasy wtrysków...? Co z iskrą? Wałek rozrządu, pomiary wysokości krzywek itd...
Trzeba sprawdzić powierzchnię krzywki na wałku rozrządu, czy się nadaje pod nową szklankę. Jeśli jest wytarta to rozbierać dalej i wałek do regeneracji.
Odkręć dekiel i zobacz na wałek rozrządu, czy nie zjadło krzywki
a Może uszkoczony masz wałek rozrządu (starta krzywka) cisnienie wtedy będzie ok lecz silnik nie pali dobrze. W starych alfach scierały się nie wiem jak w nowych i sprawdz czy nie masz zatkanego katalizatora odczep wydech i zobacz jak bedzie dzaiłał
Witam. Renault Magnum E-tech 440 rok 2003 Mam uszkodzony wałek rozrządu. Mianowicie wytarta jest jedna krzywka. Chcę wyciągnąć wałek nie wyciągając silnika z auta. Wyciągnięte zostały pompy jednostkowe wraz z szklankami odkręcone koniki i powyjmowane laski, wyciągnięta pompa olejowa, szklanki te od lasek zabezpieczone przed opadaniem niby wszystko tak...
Nad popychaczem jest jeszcze dźwigienka zaworowa jeśli odkręcisz nakrętkę i zdejmiesz ją,to będziesz mógł wtedy ruszyć popychaczem. W innym przypadku gdy dźwigienka jest założona i ruszasz popychaczem tzn,że popychacz jest już mocno wytarty przez wałek rozrządu i należy wymienić wszystkie.Sprawdź jeszcze wałek rozrządu,krzywki 3 i 4 cylindra w 100%...
Wałek rozrządu w jakim stanie? Krzywki gładkie, nie wyrobione? Bo to częsta przypadłość w tych silnikach.
A sprawdzałeś na ile wysuwa się popychacz pompy paliwa,bo na moje oko to może być wałek rozrządu wytarty,a dokładniej krzywka na nim od napędu pompki.
Wskaźnik napinacza pokazuje różnie w zależności w jakim położeniu wału korbowego/ wałka rozrządu zatrzyma się silnik po zgaszeniu, sprężyny zaworów inaczej oddziałują na krzywki wałka rozrządu, kolokwialnie mówiąc raz wałek jest ciągnięty w prawo, a raz w lewo. Wiarygodne wskazania napinacza będą tylko w pozycji wału przy której wymienia się rozrząd
Wałek rozrządu może być przestawiony tak jak zauważył kolega albo ma zużyte krzywki,albo jest skręcony.
Wałek wydechowy ma tzw kwadratową krzywkę,a wałek ssący wieniec czujnika.
Proszę powiedz mi jeszcze od czego to mogło się stać? Krzywki są przecież w oleju i nawet jak długo stał to jakaś warstwa ochronna jest, a to się stało punktowo? Dodatkowe pytanie, jak smarowane są krzywki? Nie widzę żadnych kanałów olejowych na krzywki.
W tą kompresje to trochę nie bardzo chce mi się wierzyć że książkowa. Zmierz wałek rozrządu pod kątem zużycia krzywek.
Silnik pracuje równo pompowtryski ustawione po regeneracji.Blokady kupilem na necie używane niewiem jakiej firmy.Tu mam podejrzenie ze blokada wałka rozrządu żle blokuje wałek o 180 stopni. Na zablokowanym wałku krzywki zaworów sa zwrócone do dolu.Wydaje mi sie że powinny byc zwrócone do góry.Na Yutube pewien rusek naprawia taki sam silnik i rozrząd...
Czy poza objawami o których mowa występuje nierówna praca silnika, drgawki wibracje "inny na ucho" odgłos pracy niż normalnie? Czy auto wogóle jeździ i osiąga temp roboczą, jak z mocą sprawa wygląda przyspiesza dobrze, czy po rozgrzaniu silnika też wali białym dymem? Jaki przebieg ma auto i czy rozrząd był serwisowany? Dlaczego o to wszystko pytam....
Podałem Ci jakie mają być, tak więc skoro się nie stosujesz to po co pytasz? Skoro moje rady masz w nosie? "Wałek rozrządu z rowkiem. Ten wałek rozrządu można rozpoznać po rowku znajdującym się między krzywkami (A2) i (E2). Wykonać ponownie czynności przewidziane w metodzie regulacji zaworów określonej powyżej, przy wykorzystaniu następujących wartości...
Odpowiedź jest prosta, bo to Fiat. Tak ma i już. Zmieniaj wałek i precyzyjnie ustaw zawory.
Kolego, tu nie masz problemu z ustawieniem kół rozrządu, tylko z samym wałkiem. Przestawianiem niczego nie zmienisz, skoro wałek jest źle wykonany.
Witam potrzebuje ustawić zaworki w Clio II z silnikiem 1.2 16v na elektrodzie znalazłem poradę: "Wałek rozrządu z rowkiem. Ten wałek rozrządu można rozpoznać po rowku znajdującym się między krzywkami (A2) i (E2). Wykonać ponownie czynności przewidziane w metodzie regulacji zaworów określonej powyżej, przy wykorzystaniu następujących wartości regulacji:...
T4 2003 , 2.5 TDI , z powodu wytartej krzywki wacu pompy wymieniony wałek rozrządu i popychacz . Wymienione popychacze , olej i rozrząd . Silnik po zagrzaniu zaczyna stukać na biegu jałowym , są momenty że chwile nie stuka , w czasie jazdy nie stuka . Auto przyjechało na warsztat już ze stukającym silnikiem .Popychacz wacu pompy nie ma luzów w całym...
No masakra po prostu , rece opadają , ja źle zrobiłem bo mogłem najpier całą górę złożyć i wtedy zakładać całość na blok , a tak jak zakładałem wałek rozrządu , zeskoczyła mi krzywka i na moich oczach to tam wpadło , pech to mało powiedziane...
Krzywki kwadratu są przesunięte o 45 stopni względem krzywek wałka rozrządu. Jeżeli jest tam sprezyna to toretycznie wałek wydechowy powinien kręcić się z mniejszymi przeskokami.
proponuję sprawdzić stan zaworów. Starsze typy miały regulację, nowsze hydraulikę. I jedno i drugie trzeba poprawiać. Zdarzało się że wałek rozrządu zamiast krzywek był okrągły, a wtedy zapomnij o uruchomieniu. A tak w sprawie gaźnika to jaki masz?
Zacznijmy od tego że rozrząd się ustawia PO założeniu wałka rozrządu :P . Więc najpierw to po prostu skręć do kupy :) . Jak wkręcisz wałek rozrządu na miejsce, wszystkie krzywki itp, to DOPIERO ustawiasz rozrząd. W tym przypadku jak widzę, masz na kole wałka rozrządu, taką kropkę. Gdzieś na głowicy (nie widać zbytnio) musisz mieć drugi znak. Kreskę,...
Spaliny swobodnie wylatują z tłumika ale mimo to zobaczę jak będzie chodził bez tłumika . Kolego masz może jeszcze jakiś pomysł. Wałek rozrządu wymieniłem gdyż były krzywki ścięte.
To jest wałek rozrządu do silnika Tecumseh, jest tego pełno na Allegro. Przy zakupie, musisz zwrócić uwagę na to czy jest z takiego samego silnika. Chodzi o to czy tłumik jest na dole czy u góry, patrząc z boku silnika. Jest to ważne, ponieważ wałki różnią się położeniem krzywek. Ustawienie rozrządu, w tym silniku, było już parokrotnie opisywane na...
Albo zaciera się aparat zapłonowy albo wałek rozrządu robi się okrągły (krzywki) bo raczej nie jest to kwestia paliwa ze gdyż na gazie i benzie jest tak samo.
tak jest tam łańcuch, czujnik wałka rozrządu jest na końcu głowicy. w sumie rozrząd patrzyłem na krzywki od walka rozrządu oraz w jakiej pozycji jest tłok .
Witam. Ja też posiadem CC 700 1997 rok. I Też miałem taki stukot w silnku, wymieniłem 4 popychacze, pojeździłem tydzeń i to samo tłucze się i to jeszcze bardziej. Co teraz ? Jaka jest przyczyna Wałek rozrządu zjechany /krzywka/ przeważnie na pierwszym cylindrze. Na temat wymiany już wszystko napisano tylko poszukać.P
krzywka wałek rozrząd astra krzywka wałek rozrząd aster krzywka rozrząd
listwa trzask połączenia kostki stacyjki wymuszenie zmiany hasła
citroen synchronizacja wałków elektrolux ew8h258sp
BK7231N IR raw code capture issue on firmware 1.18.110 – missing debug commands, empty MQTT data Citroen C4 Picasso 2.0 HDI – wyrzucanie końcówek przewodów przelewowych wtryskiwaczy, test przelewowy, oryginalne przewody