Lepiej przestawić kierownicę.
Skoro wiesz lepiej, to po co pytasz ? To kierownica jest przestawiona Jeżeli , jak napisałeś, przed wymianą było dobrze, a po jest krzywo, to jakiej jeszcze przyczyny oczekujesz, (oprócz niewłaściwego ustawienia kół) ?
Jak końcówki drążków kierowniczych były wymieniane to trzeba zbieżność ustawić. A jak opony wyglądają przednie? Są poschodkowane na bieżniku? Jakby takie poszarpane? To objaw złej zbieżności. A kierownica jest prosto do jazdy na wprost czy krzywo?
Witam. Jak w temacie po wymianie maglownicy kierownica stoi krzywo podczas jazdy na wprost. Podczas próby wyregulowania na drążkach kierowniczych z prawej strony brakuje gwintu żeby jeszcze wkręcić drążek kierowniczy a z lewej drążek jest wykręcony mniej więcej o połowę gwintu służącego do regulacji. Co najdziwniejsze na podniesionym przodzie samochodu...
Po chłopsku: -ustawiasz geometrię przy zablokowanej na wprost kierownicy -adaptujesz od razu czujnik do tej pozycji (odchyłka max.3st.) -kierownicy nie ruszasz -jak kierownica po geometrii krzywo podczas jazdy to prawdopodobnie tył auta kosi
Zainspirowałeś mnie, to jak to się fizycznie robi? Jak się ten czujnik ustawia? Rozbawiłeś mnie z rana, dobre, dobre. Wczoraj podjeżdża Kia ceed z kontrolką "ESP OFF". Komputer, błąd "angle sensor". Wchodzimy w dane rzeczywiste, kierownica na wprost a komputer pokazuje skręt ponad 30 stopni. Klient mówi że wymieniali końcówki drążków i sami ustawiali...
co bylo zmieniane(drazek stabilizatora?) odkrecana byla kolyska?jak tak to trzeba ja precyzyjnie ustawic na stare miejsca,jak jest przestawiona nawet minimalnie kierownica bedzie stala krzywo,mozna to skalibrowac zbieznoscia pod warunkiem ze zablokuje sie kierownice do jazdy na wprost i reguluje sie dwoma drazkami.. zbieznosc zadko wplywa na sciaganie...
Skoro trzymasz kierownicę na wprost i ściąga Cię w prawo to najpierw zbieżność tylko na jakimś dobrym sprzęcie, nie na sznurkach. Dozwolone jest 3stopnie krzywo kierownica w każdą stronę. Poza tym nie wiem gdzie uczyli Cię jeździć, ale kierownicy podczas jazdy nie wolno puszczać. Ściąganie podczas jazdy przy puszczonej kierownicy może powodować np....
Witam - przekazuje WŁASNE!!! doświadczenia do problemu ericssoun3m----odłączyć klemę minusową od akumulatora----zdjąć poduszkę kierownicy--sprawdzić zgodność nacechowania wałka z kierownicą(jeżeli dobrze pamiętam trzeba odkręcić nakrętkę kierownicy żeby dojrzeć nacięcia które muszą się pokrywać)---co do taśmy pod kierownicą to już parę półek wyżej (poduszkę...
witam mam taki problem gdy jade sam moim samochodem kierownica jest prosto a gdy zabieram 2 osoby do tył to kierownica jest skrecona w lewo podczas jazdy na wprost co moze byc przyczyna . jeszcze gdy ustawiałem zbierznosc i ustawiłem kierownice na prosto i ustewiłem zbierznosc na 0 to gdy wyjechałem na droge to kierownica była krzywo co moze byc przyczyna...
Witam Mam problem z kierownicą thrustmaster t300 rs. Gdy zaczynam jazdę, to najczęściej podczas skrętu kierownica zmienia punkt centralny i żeby jechac prosto musze trzymac kierownice krzywo. Poprostu coś przeskakuje i zaczynając jazdę z normalnie wycentrowaną kierownicą, po krótkim czasie jest przeskok i zmiana punktu centralnego, potem kolejny przeskok...
Wychodzi na to że trzeba skalibrować czujnik skrętu koła kierownicy.W prostszej opcji można samemu ale wygląda raczej na podpięcie HHT i później jazdę testową-no chyba że kierownica jest krzywo zamontowana i przy jeździe np. na wprost odczytuje lekki skręt kierownicy...........i parę innych usterek też może być.
Witam Kupione zostało auto 6x2 używane, i miałbym kilka pytań, bo nie chyba mam wszystko ok w 100%... Po pierwsze na tylnym siłowniku który skręca tylna osią, tam gdzie chodzi ten "świecący tłok" mam gumę to znaczy ta osłonę zaklejoną taśma, co mógłby świadczyć, o wymianie tego tłoka, siłownika, regeneracji, bądź ustawiany zbieżności, lecz nie ma pewnością,...
Cześć, jestem po wymianie kompletu zawieszenia przód+tył (wahacze, amortyzatory, McPherson) w swoim Tiguanie. Niestety przed, jak i po wymianie samochód dalej ściąga w prawo. Na geometrii wszystko ok, sprawdzana w dwóch różnych zakładach. Żeby jechać prosto muszę mieć skręconą kierownicę w lewo, jeżeli ją puszczę wraca ona do punktu zero. Kąt skrętu...
Jak kierownica ustawiona na wprost pokazuje na G85 0°, a podczas jazdy na wprost musi być wyraźnie skręcona i czujnik pokazuje, że jest skręcona, to problem nie jest w kalibracji czujnika. Przeczytaj to: G269 co pokazuje: Jak kierownice ustawie na środek to -0,125 , czyli środek "ciut przesunięty bo pracuje"? Przesuwam cit w prawo kierownice od położenia...
Witam Jak ustawić kierownice w MANie TGA? Po wymianie drążków kierowniczych została ustawiona zbieżność ale kierownica jest krzywo i przeswzkadza mi to podczas jazdy. Gdzie sie ją przestawia?
To wymień i jazda na zbieżność.
Podsumuję eksploatację Yarisa, żeby zobrazować jak to wygląda w praktyce - z wypadkową przeszłością włącznie. W Toyocie nie mierzyłem powłoki lakierniczej, kuzyn natomiast zaglądając pod maskę od razu zauważył że lewa przednia część samochodu wymieniona. Dostał w bok, dość porządnie, w każdym razie widok był nieciekawy. O dziwo układ jezdny specjalnie...
Witam , wczoraj stałem się szczęśliwym nabywcą mojej pierwszej beemki. Jest to 520i z gazem Silnik nie sprawia żadnych problemów , ma moc pali od strzała. 1. Możliwe że coś jest z instalacją gazową - na wysokich obrotach przełącza się na benzynę możliwe że to przez mrozy i nierozgrzany silnik ? Jeśli macie jakieś propozycje co to może być zanim pojadę...
Witam moim zdaniem musisz najpierw ustawić geometrie. Ważne jest aby kierownica była podczas jazdy na prosto. Nie wykalibrujesz czujnika skrętu jak będzie krzywo patrzeć. Czujnik konta skrętu jest połączony z ESP i z wspomaganiem wiec zaczął bym od tego.
Witam. Przy nieprawidłowej zbieżności będą dokładnie te objawy które opisałeś. Krzywa felga to raczej fajtanie, trzepotanie lub drżenie kierownicy.
Raczej wątpię. Tarczy trącej nawet nie słychać podczas jazdy. Jeśli tłoczek chodzi luźno (a chodzi, bo masz nowy zacisk), zacisk luźno porusza się na prowadnicach i klocki też bez oporu poruszają się w jarzmie, to jeśli faktycznie koło się grzeje to trzeba przyczyny szukać w hydraulice - przewód gumowy, ewentualnie serwo czy pompa hamulcowa. Ale jeśli...
Mam swój patent na ustawienie zbieżności co do 1mm ale robie to według osi symetri pojazdu. Niestety kiedy na tylnej osi koła nie sa ustawione "równo" czyli tak jak u mnie jedno na 0 drugie na 2mm zbieżnie to oś geometryczna jazdy nie pokrywa się z osią symetri i nawet jeśli prawidłowo ustawie przód np po 1mm zbieżnosci na obu kołach czyli całkowitą...
A oś jazdy jest na -0⁰10' Lewe tylne koło chce do środka a prawe na zewnątrz (prawie pół stopnia) trzeba to korygować kierą w prawo. Tu są niewielkie odchyłki więc raczej tylko trzeba przestawić kierę na drążkach. Autor nie napisał czy auto samo zjeżdża i musi kontrować czy po prostu jak jedzie prosto to kierownica jest przekrzywiona. Ogólnie z geometrią...
Taa, to trzeba przyznać, łatwo trafić na totalny złom. Ja na szczęście sam się uczyłem w domu na złomie (400tys licznikowego przebiegu, a realnego nie znam) więc się wcale nie zdziwiłem, że sprzęgło wpada w podłogę po położeniu na nim nogi, kierownica pływa a hamulce są twarde, jakbym pedałem naciskał na klocki hamulcowe :D Motocykl i jego krzywa kierownica...
Kola dobrze wywazone.. Sciaglem kolo.. krece tarcza delikatnie ocera kolecek ale delikatnie w jednym miejsu(w sumie pulsacyjnie) tylko ze to jest za cicho i za slabo.. mysle ze podczas jazdy by tak buda nie przenosila.. i chyba jakby tarcza byla krzywa to by bila kierownica aa nic takiego sie nie dzieje... Po sciagnieciu klockow i obracaniu tarcza cisza.....
jeśli kąty pochylenia będą skopane to mimo że zbieżność jest ustawiana na wyprostowanej kierownicy, auto w czasie jazdy będzie ściągało, więc kierowca kontruje w przeciwną stronę i stąd kiera jest krzywo sprawa maglownicy ze wspomaganiem również może być przyczyną (jeśli "rozdzielacz" przepuszcza w jedną stronę to wspomaganie będzie chciało skręcić...
Bicie tarcz sprawdza się czujnikiem zegarowym. Niekoniecznie zawsze winę ponosi krzywa tarcza. Miałem kiedyś twingo nie dosyć ze na kierownicy było czuć to jeszcze na pedale. Okazało sie że bęben "złapał"syf i wystarczyło pomęczyć na ręcznym w czasie jazdy. Jak ręką odjął.
Zdałem się na Auto Centrum w Warszawie przy 17stycznia. Zleciłem ustawienie zbieżności. Po wykonanej usłudze zapłaciłem 100zł i otrzymałem wydruk komputerowy z danych przed i po regulacji z podziałem: lewy przód, prawy przód, lewy tył i prawy tył. Nie znam się na tych danych, które zmieniły się w nieznacznym stopniu ale opony nie piszczą podczas jazdy...
krzywo kierownica kierownica krzywo kierownica drży jazdy
mieszanka paliwo rozruchowy danfoss zegary renault master
kemppi mastertig 3500w kemppi mastertig 3500w
Pralka Bosch, LG, Samsung nie wypompowuje wody – zatkany filtr, awaria pompy, brudne ubrania Brother HL-5350DN – kompatybilność wałka bębna DR-2200 vs DR-3200/DR-620