Witam, nieszczelności w układzie dolotowym to popsikać w podejrzane miejsce plakiem jeśli silnik zmieni pracę mamy nieszczelność.Odnośnie chłodzenia to niestety tylko obserwacja jeśli auto jeździ na płynie w miejscach podejrzanych pojawi się coś typu śniedzi np przy króćcach głowicy,reszta to wzrokowo cieknie lub nie.
Króciec przy głowicy pękł. Obudowa termostatu, nowa z 70pln. Całośc naprawy powinna się zamknąć w 3 stówach.
Pewnie że dostaniesz, w sklepie motoryzacyjnym pytaj o króciec głowicy. Pisząc trójnik masz na myśli ten gdzie są czujniki. Ten gumowy oring oczywiście też kupisz bez problemu w tym rozmiarze. http://obrazki.elektroda.net/19_12706605...
czyżby lewe powietrze ? Ale gdzie i jak sprawdzić ?? Pod króćcem na głowicy jest ebonitowa podkładka ,która często pęka przy dokręcaniu .
Kruciec powinien być zaślepiony przez niego może nie palić i nie pracować odpowiednio może tez być do niego podłączony kranik podciśnieniowy lub zawór dopalania spalin nie może byc ten króciec otwarty
Ślady płynu nie są jednoznaczne. Przemyj to dokładnie, zrób ciśnienie aby mieć pewność, że to nie przepuszczający oring między króćcem a głowicą albo pęknięty króciec.
W króćcu jest tylko oringn nic więcej. Dokładnie są krople między aluminiowym korpusem a wychodzącym wężem To jest metalowa rura nie wąż.
(at)bearq przewód hydrauliczny da radę, w którejś konstrukcji miałem bezpośrednio z sprężarki na zwrotny z wydajnością 500l , grzał się ale nic poza tym. Witam, spróbuj zasypać suchym piachem, zakorkować i wtedy giąć, najlepiej na czymś okrągłym. Dzięki ale dałem sobie spokój. Druga rurka, gazy do gięcia i kombinacja to zapewne koszt zakucia 40cm przewodu...
W myślach miałem przypadek gdzie źle została podłączona masa silnika, ale raczej tutaj to nie jest to. Uwagi odnośnie wyjmowania silnika. Przewód rozrusznika od ramy. Węże układu chłodzenia odłącza się poprzez odkręcenie plastikowych króćców od głowicy i od wlotu pompy, mają one oringi. Nie trzeba skutera kłaść na bok. Co do licznika, w pierwszej kolejności...
Minęły czasy wkręcanych w głowicę czujników temperatury. Współczesne silniki mają czujniki montowane w plastikowych króćcach kilka centymetrów od głowicy. Wyciek płynu powoduje na początku obniżenie wskazań a dopiero jak zacznie się topić plastik wskazania idą w górę. Montowanie czujnika do plastikowego króćca bez kontrolki poziomu płynu nie wiele pomoże...
Bawić się w wymiany czego? Każdy gaźnik ma ściśle określoną średnicę gaźnika. To określa pojemność silnika którą może obsłużyć dany gaźnik. Jeśli drastycznie podnosisz pojemność silnika, to zbyt mały gaźnik nie poda dostatecznie dużo mieszanki. Podmieniając same dysze paliwowe, owszem, dostarczysz więcej paliwa, ale nie dostarczysz więcej powietrza....
Ale dobrze kumam że właśnie przez ten króciec z głowicy idzie olej ? Więc może śrubka jest za długa , jeśli jest fabryczna może tak być że aluminium rozjechało się i zatkało się wejście do wałka . Podłuż na próbę kilka uszczelek i zrób test i sprawdź czy jest tam przelot do króćca którym idzie olej z głowicy .
Dzien dobry, czy zawor bypass moze by w ogole zamontowany w taki sposob jak u Kolegi shrcc na zdjęciu, czyli podejsciami w strone dolu? Na wszystkich shematach podlaczenia producent proponuje montaz z podejsciami ku gorze. Pytam, poniewaz po montazu zmiekczacza i wykonaniu czynnosci zgodnie z Waszymi radami woda u mnie dalej twarda Może być do góry...
Racja. W T4 silnik jest pochylony, ale i tak wybrał bym 1,9. Wracając do głowicy to ten króciec odpowietrzający jest wkręcany. Odlew głowicy jest ten sam, wkręca się tyko korek albo króciec. Poprawcie jeżeli się mylę.
Przy króćcu głowica - nagrzewnica https://allegro.pl/krociec-wody-vw-caddy...
Możesz samemu trzeba pamiętać aby z nowym czujnikiem zainstalować nowy oring i zawleczkę oraz najważniejsze to odpowietrzyć układ za pomocą zakrętki na króćcu głowicy. Jeden film na YT i sobie poradzisz.
Jeżeli istnieje możliwość przewierć małym wiertłem gwint tej śruby , i spróbuj wykrętakiem ( to coś podobnego do gwintownika tyle że stożkowe i ma lewy gwint) , można też po zrobieniu małego otworu w tej szpilce która została wbić bit typu torks czyli gwiazdkę i kluczykiem wykręcić
Witam spotkałem się z podobnym przypadkiem w golfie III. Tylko,że tam jeszcze ubywał płyn z chłodnicy, powodem były wżery pod plastikowym króćcem na głowicy, oprócz tego sam króciec był mocno zdeformowany, a jego powierzchnia styku z głowicą niepłaska. Przy małym ciśnieniu w układzie nic nie ciekło, jak złapał temperatury to leciało.
Witam Po przeczytaniu tego wątku zakupiłem myjkę KRANZLE K1152TST. Pierwsze testy już za mną. Ogólnie rewelacja, nic więcej nie potrzeba. Działa idealnie, domywa to co ma i lakier zostaje na swoim miejscu. Mam niestety mały wyciek z pod króćca do którego jest połączona rurka stalowa zasilająca bęben i dalej wąż. Patrzyłem na schematy i budowa myjki...
A sprawdzałeś czy dolot jest szczelny? Miejsca łączenia króćca z głowicą/cylindrem (mógłbyś napisać czy silnik 2T czy 4T), czy króciec z gaźnikiem jest szczelny? Jeśli łapie tam lewe powietrze to psikanie plakiem pomoże tylko częściowo. Jest jeszcze opcja że możesz mieć zatkaną dyszę paliwową w gaźniku. Wtedy paliwo w gaźniku masz, ale nie idzie ono...
Sprawdź drożność cienkiego wężyka między króćcem na głowicy a zbiorniczkiem wyrównawczym, sam króciec też, bo tam jest najwęziej.
Jeszcze jedna prozaiczna rzecz przez którą często niepotrzebnie głowicę zdejmują to wężyk między głowicą a zbiorniczkiem wyrównawczym, a dokładnie to króciec przy głowicy który ma wąskie gardło i lubi się zatkać.
Pompy dokręć na 60-65 Nm Z wtryskami musisz się trochę pobawić aby wszystko było szczelne. Wciśnij wtryski w gniazda, jarzmem mocującym ustaw dokładnie by równo wchodziło w zagłębienie pokrywy zaworu dekompresyjnego. Dokręć śrubę jarzma na 3-5 Nm, włóż króciec wtryskiwacza w gniazdo głowicy i wkręć tulejkę mocującą również na 3-5 Nm. Ustawi się wtedy...
Termostat znajduje się pod króćcem na głowicy, za osłoną paska rozrządu (króciec wylotowy na chłodnicę). W bloku za pompą nigdy w 1.6 nie widziałem.
Luźny wężyk, który trzymasz w ręku ma być połączony z króćcem na głowicy cylindra. Ssanie tam jest elektryczne. Ciężkie zapalanie nie ma związku z tymi wężykami. Króciec na gaźniku, jak solo rzecze - wężyk i gdzieś pod silnik.
oznaczenie silnika możesz odczytać z nalepki przyklejonej do blachy podłogi bagażnika lub w samej wnęce na koło zapasowe, tu masz opis co dane symbole oznaczają : http://images30.fotosik.pl/214/4a60ef8a9... ponadto symbol silnika jest też na nalepce u góry osłony rozrządu i na samym silniku na bloku - bezpośrednio pod króćcem wodnym przy głowicy,...
Po pierwsze to drożność wężyka między króćcem na głowicy a zbiorniczkiem wyrównawczym, dokładnie to rurka tego króćca się często zapycha jak ktoś np jakiegoś "uszczelniacza" doda. Wtedy brak obiegu bo pompa nie chce się odpowietrzyć.
Cienki wężyk między zbiorniczkiem a króćcem na głowicy, sprawdź jego drożność.
Część, Wymieniam w swoim kompresorze sprężarka na taką z Ikarusa z chłodzeniem wodnym. Jakich króćców do głowicy użyłeś oraz jakich średnic przewodów. Możesz podać namiary gdzie kupić takie króćce.
Nie. Ktoś niepotrzebnie wyciągnął ( odkręcił ) plastykowy króciec przyłączeniowy z głowicy pompy a ten zaworek znajduje się właśnie za tym króćcem. Jeśli dobrze myślę, powinien być mocno wciśnięty i dociskany do głowicy dość mocną sprężyną ale nie wiem, czy oryginalnie ta sprężyna opierała się o ten króciec czy nie... Całkiem możliwe że tak, i po wykręceniu...
Gaźnik wyczyszczony, podkładka między króćcem a głowicą też nowy oring, króciec cały nowy bo troche był popękany I objawy dalej takie same. Dodam że regulacja nic nie daje a żeby miał wolne obroty to śrubka od obrotów musi być wkręcona do oporu... inaczej gaśnie.
Termostat jest montowany w głowicy na dojściu. Aby go zamontować, lub zdemontować musisz zdjąć głowice. Tak, ale w przypadku nowszych, "szybkich" silników Piaggio z głowicą pięciokątną oraz PureJet. W starych LC były głowice kwadratowe, o ile dobrze się orientuję, w nich termostat znajduje się pod króćcem wylotowym płynu chłodzącego, nie trzeba wówczas...
Króciec odmy, pokrywy głowicy.
Na bloku pod króćcem wodnym głowicy jest stopka i nr. Początek to typ. Lub w bagazniku powinna byc nalepka z nr. silnika,kodami wyposazenia i nr.lakieru.
Czyli na Twoim zdjęciu jest to 8. A nie 9. Niestety nic nie zrobisz bez zakupu nowej tej śruby "trójkątnej" z oringiem. Czyli 130 na moim zdjęciu. Po odkręceniu musi zawsze pójść nowa. Jest to uszczelnienie głowicy pomiędzy króćcami. Tam jest specjalny stożek, który przy dokręcaniu się zgniata i uszczelnia. Oring służy jako dodatkowe uszczelnienie.
Na króćcu przy głowicy sprawdzasz oporność czujnika przy danej temperaturze.
Sprawdź czy nie uszkodziłeś uszczelki miedzy tym króćcem a głowicą (taki oring) lub czy nie ma pęknięcia koło tej uszczelki które mogło powstać np w skutek zbyt silnego dokręcenia...
dzięki za info, doprecyzujmy Twoje podpowiedzi: 5W40 (mineralny, półsyntetyk, syntetyk) / do LPG ? Ja myślę aby dać półsyntetyk... Choć w pewnym sklepie serwisowym od wózków, gościu zasugerował mi 15w40 ?! Jeszcze jeden temat: Z głowicy od strony alternatora wychodzi stalowy króciec od rury do góry chłodnicy (trójnik 35/20) który przestał być trójnikiem...
Gaźnik to generalnie dość uniwersalny element i z pewnością coś można dopasować, choć może to wymagać "rzeźbienia". Ten "króciec przy głowicy" (czyli kolektor dolotowy), nie jest czasem rozłączny z gaźnikiem? https://www.partstree.com/models/191707-... Silnik to Briggs&Stratton 191707-6034-01...
Najlepszym wyjściem będzie udanie się do mechanika i nie pouczanie go o tym co się wyczytało w gooogle by nie narazić się na kompromitację. A jak już chcesz na siłę robić sam to sprawdź jeszcze króciec z tyłu głowicy. A i check nie zapala się przy wycieku płynu.
Jeśli chodzi o te całe koło Wrońskiego, nie wierzę, że to działa. Może być to subiektywne odczucie - opóźnienie momentu obrotowego. Wspomaganie grawitacyjne: żeby zjechać na sankach z górki, trzeba sanki na tą górkę wciągnąć. Co zrobić z tym pękniętym portem? http://obrazki.elektroda.pl/8131849900_1... Wyciąć całą przegrodę? http://obrazki.elektroda.pl/2971453500_1...
Skoro sprawdzałeś to ok. Zakorkowany "wiechciem" silikonu z poprzednich napraw dolot pompy? Nie wiem dokładnie jak tam jest to rozwiązane, w każdym razie w podobnych silnikach wylot pompy wodnej, ten nad wylotem termostatu idzie metalowym przewodem na "tył" silnika - z niego rozprowadzone jest ogrzewanie i dolot wody ze zbiorniczka wyrównawczego, powrót...
To była wada tych silników i nie jesteś pierwszy który tego doświadczył,oczywiście jest sposób na sprawdzenie. Trzeba znaleźć przewód powrotu paliwa który łączy wszystkie głowice i na samym jego końcu podłączyć przewód ze sprężonym powietrzem.Następnie upuścić trochę płynu z układu chłodzenia, zdjąć kolektor wodny ( rurka z króćcami łączy wszystkie...
Sprawdzić czujnik temperatury na króćcu w głowicy do chłodnicy. http://obrazki.elektroda.net/54_12358173...
A wiecie może czy można przesmarować głowicę i króciec sylikonem wysokotemperaturowym w miejscu styku mimo, że jest oring na króćcu?
mam pytanie co do wymiany krocca glowicy silnik 1,8 adr.dostep do srub jest zeby odkrecic od glowicy ale dalej laczy sie dwoma srubami z ta metalowa rurka co idzie wzdluz glowicy i jedna jesy od spodu ze nie ma dojscia,,pomoze ktos ja ja wykrecic?krociec u mnie jest tego typu co ma dwa wejscia na dwa czujniki jeden zaslepiony jest
Czujnik temperatury płynu chłodzącego odpinasz na króciec wody z tyłu głowicy. Jak masz czym podłączyć to zmień ustawienia w kanale 12 z 32768 na 32700 - wydłużenie czasu grzania świec żarowych.
Sterownik silnika o podanym przez Ciebie numerze przynależy do silnika AHH, który jako jedyny różni się od pozostałych silników o mocy 90 KM między innymi turbosprężarką i sposobem jest sterowania (podciśnieniowe) więc teraz musisz sam sprawdzić czy faktycznie masz silnik o symbolu AHH (najlepiej jego oznaczenie odczytaj z bloku silnika pod króćcem...
a ta pompa tandemowa gdzie ona jest mozesz wytlumaczyc dzieki siedzi ona po prawej stronie głowicy silnika nad króćcem wodnym wychodzącym z głowicy (patrząc na silnik od przodu auta) jest okrągła i trudno ją przeoczyć :D
Na króćcach plastikowych przy głowicy na pewno nie ma wycieków? Uszczelkę pod głową można sprawdzić na zawartość CO2. W kratkach nawiewu nie zauważyłeś kawałków gąbki?
Panowie jestem po rozbiórce, oczyszczeniu wszystkiego i oględzinach Stwierdziłem po tym wszystkim że - Przed frontem całych prac wymieniłem świecę na nową, nie dało to efektu - Łopatka przy wentylatorze pracowała równo https://filmy.elektroda.pl/23_1592078906... - Sprężynki od regulatora dosłownie rozleciały mi się w rękach podczas demontażu - Króciec...
Czy mówisz o tej kontrolce we wskaźniku temperatury ? Jeśli tak to sprawdź czujnik temp lub wymień sam wskaźnik temperatury lub wymień w tym wskaźniku scalak LM741. (ile masz czujników w króciec wychodzący z głowicy ?)
Witam Mam pytanie posiadam pompe rotacyjną Lucas Cav 3443f892 i ukręcił mi się podczas przykręcania zaworek mocujący króciec wyjścia z głowicy na wtryski.. Czy można go zastąpić zwykła śruba?? Szukałem czegoś takiego po mechanikach i nie posiadają a w sklepie nie ma szans na sprowadzenie.. :/ Podpowie mi ktoś co z tym zrobić?? Niżej dorzucam schemat...
Zmierz ciśnienie sprężania na wszelki wypadek - naprawiałem kilka tych crossów świeżo odebranych z salonu sprzedaży. Jeżeli będzie bez zastrzeżeń szukaj przyczyny w gaźniku. Dla pewności trzeba zdemontować wszystkie podzespoły gaźnika, umyć je dokładnie, osuszyć i ponownie zmontować. Do regulacji poziom paliwa w komorze pływakowej. Kolejna sprawa -...
Wymień na "pałę" czujnik 4-pinowy, na króćcu wychodzącym z głowicy.
Robiłem coś takiego ale to ze 20 lat temu, z tego co pamiętam z ważniejszych przeróbek to trzeba było wiercić w głowicy i spasować jakiś króciec do odpowietrzania układu chłodzenia.
Zrób test co2 i będziesz miał odpowiedź. Sprawdź też czy masz dwa odpowietrzniki przy nagrzewnicy i ew przy głowicy plastikowy czarny króciec.
Wyciek z króćca głowicy usunięty nowy płyn chłodniczy rozwiązało kłopot
Ta sama średnica króćców wyjść i wejść zagięcia też dopilnuję Przecież króćce w głowicy są na różnej wysokości i w różnej odległości w stosunku do króćców na rurze zbiorczej. Nieźle się nagimnastykujesz aby to ułożyć a i tak wszystkiego nie dopilnujesz.
Króciec wodny w golfie 4 występuje przy głowicy po prawej stronie.
W moim poldku zapchana była (rdza, korozja) metalowa rurka biegnąca wzdłuż pokrywy zaworów od termostatu do nagrzewnicy. Średnica rurki ok 18 mm, ale rdza sprawiła, że było tam ok 3-4 mm srednicy. Zapchany był także króciec wciśnięty do głowicy, pod zaworem nagrzewnicy.
Normalnie, zdemontować cały układ powietrza wtórnego, zaślepić króciec podciśnienia przy kolektorze ssącym aby lewego powietrza nie ciągnął oraz zaślepić króciec przy filtrze powietrza.
To będzie proste pod warunkiem, że potrafisz przejrzeć samodzielnie okablowanie od tego czujnika G62, który wychodzi Ci z króćca głowicy silnika a konkretnie z jego pinów nr 1 i 3. Skoro kupiłeś nowy czujnik to jak myślisz - gdzie będzie tkwiła przyczyna braku połączenia z nim lub zwarcia przewodów - z pewnością nie w samym czujniku. I odpuść sobie...
Na króćcu w głowicy silnika masz dwa czujniki temperatury.Jeden jest odpowiedzialny za podanie sygnału do wskażnika temperatury.Drugi podaje sygnał do komputera silnika.Przy zimnym silniku czujnik podający sygnał do komputera powinien mieć oporność ok.3 kiloohma.W tym silniku nie ma przepływomierza powietrza!Tyle narazie.Więcej na maila rocaria(at)o2.pl
Sprawdź króciec wody który jest przykręcony do głowicy od strony skrzyni - często pękają i leci spod nich płyn,
Rozbierać ,ogladnać gumowy króciec gaźnika, jego oring na połączeniu z głowica, dokręcenie śrub . Sprawdzic czy guma nie ma pęknięc ,dziur.
Kiepsko zrobiony remont. To silnik z aluminiowym kadłubem -więc często planowanie samej głowicy to zbyt mało. Jeśli ubywa płynu niewiele, to olać sprawę. Jeśli zaś sporo, to niestety znowu czapka w górę. Dla spokojnościu obejrzałbym jeszcze dokładnie chłodnice cieczy, bo gniły, króćce chłodnicy oleju i króćce głowicy - czy nimi się nie leje.
Jakie pokrywy? Chyba kartery. Inżynier zadbał o to, aby nikt nie kombinował z wkładaniem większego cylka. Kartery 50 cm³ 60 km/h mają otwór 46 mm. Do cylindra 70 cm³ potrzebne są kartery z otworem 50 mm. W latach '90 było jeszcze jedno zabezpieczenie w postaci zwężenia otworu i podtoczenia w tulei cylindra, aby nie można było bez obróbki wstawić starego...
Witaj, Z góry przepraszam za brak pl liter ale ich nie posiadam angielski windows. Tak naprawdę, to nie ma w tym nic trudnego: Odkręcasz elementy, które będą utrudniały dostęp do króćca, czyli przewód filtra powietrza, pisze to z głowy ostatnio wymieniałem taki króciec w 2.0, następnie podstawiasz pod spod auta coś, do czego złapiesz płyn chłodniczy,...
Czy problem podciśnienia może wynikać z uszkodzenia silnika? Zawory, wyeksploatowany silnik, uszczelka pod głowicą? Czy raczej będzie to nieszczelność typowo głowica=gaźnik? Np króciec ? Jeśli to lub to to jak zdiagnozować gdzie dokładnie leży problem. I czy gdy faktycznie problem byłby po stronie podciśnienia to czemu jest ono w stanie otworzyć kranik...
jeśli na zegarze masz 90* to termostat jest w porządku Nie koniecznie, na zegarze będzie 90 gdy faktycznie będzie między 70°C a 100°C. Co do wywalania płynu do sprawdzenia w pierwszej kolejności drożność cienkiego wężyka i króćców między zbiorniczkiem a głowicą.
Trochę ma ciężko to prawda- już 5,5kW byłoby w sam raz, ewentualnie ten co teraz ale 2900obr/min przy przełożeniu 1:2. Dużą rolę ma tutaj odpowiednie przygotowanie osprzętu- przy eksperymentach z HS-19 (to jest dokładnie 1/2 sprężarki HS-21/31) i słabiutkim silniku 0,8kW zaobserwowałem, że króciec wkręcany w głowicę od strony ssącej bardzo ją dławi-...
No to skoro do zmiany poszedł cylinder, tłok i głowica, to musisz wymienić też króciec gaźnika oraz sam gaźnik. Na takie dedykowane do takiej pojemności. Głównie rozchodzi się o średnicę gardzieli gaźnika, dyszę paliwową oraz średnicę przepustnicy (która wynika z średnicy gardzieli).. Inaczej to nie będzie palić tak dobrze, jakby mogłoby palić.
Zdaje się ze w tym zestawie znajduje się głowica z dwoma króćcami służącymi do podłączenia ogrzewanego gaźnika (seryjnego), a nie ma odpowietrznika. Trochę to dziwne, bo w głowicach tuningowych zwykle nie ma już ogrzewania gaźnika, a pozostawiony jest sam odpowietrznik. Tak więc odpowietrzanie można dokonać jedynie poprzez zdjęcie wężyka z króćca. Same...
Sprawdzę jeszcze dziś ale z tego co wiem to przy filtrze są dwa czujniki (wysokiego i niskiego ciśnienia 0,15-0,35bar, drugi 0,75-1,05 bar) a u góry na bank nie ma żadnego czujnika.Zaślepki też nie kojarzę gdy z tyłu głowicy wychodzi króciec układu chłodzenia i nie było by tam miejsca na zaślepkę.Ale sprawdzę jeszcze raz.
Przepraszam ze tak pózno pisze ale nie zawsze mam czas usiąść do komputera, pompa wody wymieniona. Wężyk od zbiorniczka wyrównawczego nie jest zapchany az do głowicy . Co ciekawego zauwazylem ze z stylu głowicy gdzie wychodzi króciec do wężyka do zbiorniczka wyrównawczego nie leci woda tak jak by jakis kanał wodny w głowicy byl zapchany. Miał ktos kiedyś...
http://obrazki.elektroda.pl/7295359400_1... Klejony króciec układu chłodzenia od BMW e46 318. Wychodzący z głowicy. Wrażenia z jazdy z zapowietrzonym i lejącym układem chłodzenia - bezcenne.
W króćcu przy głowicy, masz zaznaczony na czerwono na rys. Ma 4 piny.
Najszybciej wyciek masz z króćca w głowicy od strony skrzyni, dobrze się przyjrzyj.
Zauważyłem że instalator puścił rurę zasilająca do grzejników pod rurą powrotną. Położenie rur nie ma znaczenia. Istotne jest, aby zasilanie wchodziło w górny króciec grzejnika, powrót natomiast ma wychodzić z dołu. Głowica oczywiście na zasilaniu, czyli u góry.
idzie z kolektora na górny przewód do parownika dolny przewód z parownika dochodzi do węza przy termostacie a nagrzewnica jest podłączona orginalnie Czyli parownik + kolektor masz połączony równolegle z nagrzewnicą. Zostaje sprawdzić: - poziom płynu - czy przypadkiem w jakiś sposób się nie zapowietrza - czy drożna jest nagrzewnica i ta rurka od obudowy...
już sam nie wiem za bardzo co mam robić... Nie słuchać rad teoretyków na forum. Widać nawet sprzedawca w sklepie ma więcej pojęcia niż niektórzy co się tu wypowiadali. Ja bym stawiał że masz po prostu zatkany króciec co idzie od głowicy do zbiorniczka wyrównawczego. Chyba że ewentualnie podłączenie parownika od gazu jakoś przekombinowane.
Witam. Potrzebuję o zidentyfikowanie nazwy elementu, który łączy przewody doprowadzające tusz z głowicą. Podczas serwisu głowicy ułamany został jeden króciec doprowadzający tusz magenta, przez co teraz drukarka nie potrafi zassać go ze zbiornika. Szukałem po różnych aukcjach, jednak nie znalazłem tego elementu pośród żadnych podzespołów zasilania głowicy....
Może jednak będzie trzymać na tym silikonie? Będzie. Do czasu kiedy połączenie puści i gwałtownie wycieknie Ci płyn chłodniczy, np. podczas jazdy w trasie. Nie zdążysz nawet zjechać na pobocze, a już będziesz miał uszczelkę pod głowicą do wymiany. Ale jak 70 zł to za drogo, to może uszczelkę wymienią Ci za 20 zł...
No i po co te zdjęcie? Wiadomo że te plastiki się zniekształcają i cieknie między głowicą a króćcem. Jedyna sensowna naprawa to wymiana na nowy, bo nawet jeśli dobrze uszczelnisz to po jakimś czasie pęknie i będzie jeszcze mocniej cieknąć. Na kostki skręcane to też się przewodów w samochodzie nie łączy bo po roku zostanie z niej tylko kupka rdzy.
Jest przy nogach pasażera na słupku. Ważny jest też sprawny czujnik na króćcu głowicy.
Oczywiście, że się da musisz zakupić gaźnik, króciec ssący (z wersji gaźnikowej), głowicę, no na pewno ssanie + linka lub chociaż jakiś włącznik, linkę gazu. Ogólnie jest na prawdę trochę zabawy, szczególnie by to dobrze zestroić, jeżeli masz jako taką wiedzę to sobie poradzisz bez większych problemów.. Jeżeli się na to zdecydujesz to przekażę Ci jeszcze...
Dokładnie. Padnięty oring pod króćcem.
Może napisz jaki błąd wyrzuca ? Ciśnienia doładowania ? Że turbo wymienili ? Zmierzyli wcześniej jakie ciśnienie pompuje? Skoro dolot sprawdzali to zapewne błąd odnośnie doładowania.... Jeśli tak to obstawiam na wydmuchaną uszczelkę między głowicą a rurą, króćcem idącym do harmonijki intercoolera. Poprawiłem.
Uszczelka pod głowicą dobra woda wycieka bo króciec jest pekniety ale juz do mnie wysłali nowy wiec nie dlugo nie bedzie juz wyciekac
Tam termostat siedzi przy głowicy?Jak tak wymień mu jeszcze króciec na którym opiera się cienki koniec termostatu.
Zaślepki są z tyłu bloku, trzy szt. i dwie po bokach.Od strony skrzyni to nie wiem dokładnie ale raczej się tam nie dostaniesz bez wyjęcia skrzyni.Bo chyba skrzynia zasłania połowę zaślepki.Sprawdź czy nie cieknie z króćca głowicy pod pompą vacum bo tam często leje.
Wymiana czujnika temperatury nie jest zbyt skomplikowana. Należy spuścić nieco płynu chłodniczego. Czujnik ten znajduje się w króćcu wylotowym z głowicy silnika do chłodnicy. Wymiana czujnika: wyjmij zabezpieczenie, wyjmij czujnik, wstaw nowy, zabezpiecz. Uważaj by nie uszkodzić uszczelki. Napewno sobie poradzisz :D Pozdrawiam
Witam potrzebuję rozpiskę bądź obrazek z opisaniem układu wtrysku w TGM'ie 280 koni. Konkretnie co gdzie się znajduje. Bardzo mile widziany też schemat wymontowania i wmontowanie wtrysków. Co kolejno dokręcać czy wtrysk czy ten króciec wchodzący w bok głowicy. Jakie mogą być możliwości złego montażu i jakie skutki to za sobą niesie. Potrzebuję tego...
Czy czuć LPG z zbiorniczka cieczy? Czy na benzynie to samo? W golfach jakiś wężyk lubi zapchać się przy króćcu głowicy, ktoś to opisywał..
Nie podoba mi się wylewanie płynu przez króciec z tyłu zbiornika. Normalnie do zbiornika powinny być podłączone węże odpowietrzające z bloku silnika, chłodnicy i ew. czegoś jeszcze (np. termostatu). Jeśli jeden z węży został odpięty, to powinien zostać zaślepiony wąż oraz króciec by układ był szczelny, a został otwarty przy nadciśnieniu kontrolowanym...
Witam, chciałbym ustalić jakiej może być mocy odciąg który mam i jest już leciwy. Tabliczka na silniku bardzo nieczytelna. Jedynie co mogłem odszyfrować to: obroty 2900/min. prąd 220/380 trójkąt i jest jeszcze coś takiego (chyba natężenie prądowe) 15,6/9,1. Oś tego silnika mierząc miarką to 32 mm. Napędza on odciąg do trocin który ma być do strugarki...
Słychać gwizd, raczej turbo zakończyło żywot, sztanga chodzi w pełnym zakresie a odlot szczelny 2 razy sprawdziłem. A może mi ktoś powiedzieć gdzie przychodzi zasilanie do pompy paliwa w głowicy? na dolny króciec czy na górny? Biały zasilanie paliwem niebieski powrót jak rozumiem?
Witam serdecznie. Otóż od pewnego czasu mocno gwiżdże mi turbosprężarka a także w intercoolerze pojawiają się większe ilości oleju. Szykuje się do regeneracji turbosprężarki, a dokładniej do wymiany samego rdzenia zwanego też korasem. I w związku z tym mam kilka pytań w celu jej demontażu. 1. Czy trzeba od głowicy odkręcać króciec ssący oraz wydechowy...
Czujnik temperatury jest z tyłu głowicy w plastykowym króćcu wodnym. A to co rozebrałeś to grzałka w obudowie termostatu.
króciec parownik króciec pomiarowy citroen króciec
lanca dysza renault megane instrukcja obsługi repeater netgear konfiguracja
Tłumienie filtra CL dla różnych indukcyjności Wpływ grubości portu bas refleks na rezonans