Tak jak kolega pszczyna napisał - wpierw sprawdź, czy działa elektrosiłownik klap nagrzewnicy. Zlokalizowany jest z lewej strony zespołu nagrzewnicy (tam gdzie nogi kierowcy), zakryty jest osłonami z plastiku, które trzeba zdemontować. Elektrosiłownik działa na zasadzie równoważącego się mostka opornościowego - potencjometr w elektrosiłowniku napędzany...
Jest z tyłu głowicy silnika czyli od strony grodzi w komorze silnika w króćcu wodnym wychodzącym pod pompą tandemową czyli paliwa i podciśnienia i ma wtyczkę na 4 piny.
Nie wiem czy Ci nadal potrzebne te informacje ale skoro wiem od czego są króćce to się podzielę. Numer 1 idzie do elektrozaworu i dalej do filtra z węglem aktywnym na prawej podłużnicy, numer 2 to podciśnienie do mapsensora, numer 3 to przyłącze wody do węża od nagrzewnicy - wąż zaraz pod kolektorem idzie do bloku wodnego, a pod króćcem powinien być...
to jest ten czujnik temperatury - podwójny G62/G2 : http://images37.fotosik.pl/14/73376e6689... http://images40.fotosik.pl/14/b2c4acc885... jak widać na fotkach znajduje się w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy silnika pod pompą podciśnienia od strony tyłu silnika tam gdzie zamocowane są świece podgrzewacza chłodziwa.
Witam Niedawno udało mi się nabyć gaźnik Pierburg 2E3 z Seata Toledo 1.6 93r. Mam zamiar zrobić zamianę z mojego obecnego gaźnika Pierburg 2E2 na powyższy. Podstawa gaźnika powinna pasować, elektrykę rozgryzłem (mam nadzieję) pozostaje mi sprawa podciśnień - skąd i gdzie. Od strony kierowcy gaźnik ma tylko jeden wolny króciec do podciśnienia i na zespole...
potrzebuje znalesc czujnik temperatury wody w skoda octavia 1,9 TDI kolo czego lezy? wszelkie informacje beda pomocne na przyszłość musisz podać rocznik samochodu, symbol silnika lub jego mocy skoro symbolu nie potrafisz znaleźć, na tych fotach masz umiejscowienie czujnika temperatury płynu chłodzącego, pierwsze foto to silnik VP czyli na pompie wtryskowej...
no to kabelek zakończony wtyczką od czujnika wzniosu iglicy rozpylacza znajdziesz przy trzecim wtryskiwaczu, natomiast czujnik temperatury płynu chłodzącego G62/G2 znajdziesz z tyłu króćca wodnego wychodzącego z prawej strony głowicy pod pompą podciśnienia tak jak na tych fotkach : http://obrazki.elektroda.net/10_12393145... http://obrazki.elektroda.net/29_12393146...
Dla wskazania tego czujnika nie potrzeba bardziej doświadczonego mechanika, wystarczyło przecież przeszukać info na necie. Twój silnik jest na pompowtryskiwaczach więc zamiast pompy podciśnienia masz zamontowaną pompę tandem (podciśnienia i paliwa z prawej strony głowicy) a czujnik znajduje się w króćcu wodnym pod pompą tandem w miejscu wskazanym na...
Witam, jestem nowy na tym forum, dlatego wolę napisać temat bo nie mogę znaleźć swojego problemu na internecie. Otóż dzisiaj postanowiłem wymienić wężyki podciśnienia, zabrałem się od wymiany węża obok serwa ( jest on po środku, między przewodami wodnymi wchodzącymi w karoserię pojazdu idzie on z punktu A do punktu B http://obrazki.elektroda.pl/7733593900_1...
Musisz kolego podłączyć samochód pod interfejs diagnostyczny VAG-COM i sprawdzić czy sterownik silnika zapisał błędy a jeśli tak to jakie, przyczyną może być uszkodzony wskaźnik temperatury lub przerwa w obwodzie pomiędzy wskaźnikiem a czujnikiem temperatury płynu chłodzącego G2. Zanim jednak podepniesz auto pod Vaga to możesz odpiąć wtyczkę z czujnika...
po pierwsze to sprawdź czy grzeją wszystkie świece żarowe bo przy obecnych temperaturach - poniżej 5*C świece muszą grzać przed rozruchem, po drugie sprawdzić czy taki problem wystąpi jeśli przed uruchomieniem silnika odłączysz wtyczkę od czujnika temperatury chłodziwa - czujnik znajduje się w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy silnika poniżej pompy...
musisz sprawdzić czy po uruchomieniu silnika i przekręceniu pokrętła regulacji ciepłego nawiewu (lub HI w przypadku klimatronika) i włączeniu nawiewu na 3 czy załącza się jeden lub obydwa z przekaźników uruchamiających podgrzewacze chłodziwa silnika w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy silnika, chodzi o ten podgrzewacz (trzy świece żarowe po prawej...
skoro masz silnik AHH to czujnik podwójny G62/G2 znajdziesz pod pompą podciśnienia w króćcu wodnym wychodzącym z głowicy : http://obrazki.elektroda.net/72_12403333... http://obrazki.elektroda.net/32_12403333... czujnik jest 4-ro pinowy i z pinu nr 3 idzie sygnał do ECU o wartości temp. i na kabelku z tego pinu szukaj opornika. Jezeli...
Witaj, Jakiś czas temu walczyłem z falującymi obrotami w Audi A3. Błędy jakie siedziały to : - błąd czujnika położenia przepustnicy, uszkodzony silniczek krokowy, sonda lambda. Adaptacja przepustnicy nic nie pomogła. Czyszczenie też nie, ale wzrokowo widać było ze ślizgi potencjometru są dosyć dobre, wymieniać całej przepustnicy nie miałem zamiaru jeszcze....
Czy może mi ktoś powiedzieć jak to z tymi czujnikami czy jeden czy dwa i gdzie go szukać: SEAT TOLEDO 1.9 TDI 110KM 2000rok. Oczywiście czujniki są 2 ale zamontowane w jednej obudowie i dlatego jest wyjście na 4 piny a czujnik w Twoim silniku jest w tym miejscu : http://obrazki.elektroda.pl/5709916000_1... czyli w króćcu wodnym z prawej...
a to znaczy,ze masz uszkodzona membrane, Jeżeli to do mnie, to nie trafiona diagnoza. Dwa razy regenerowałem reduktor, ale nie z powodu uszkodzonej membrany. Pierwszy raz z powodu sączącej uszczelki na składaniu części wodnej, a drugi raz z powodu sączących oringów na kolankach wodnych. Jak coś rozbieram pierwszy raz, bez dokumentacji to bardzo uważam...
wszystko zaczęło się po tym jak padł włącznik zapłonu(taka kostka co włącz pompe paliwową). co to jest ten włącznik zapłonu ?, (chyba chodzi o kostkę stacyjki ale kto wie ?) żadna kostka nie włącza pompy paliwowej, pompę wtryskową w tym silniku (a nie pompę paliwową bo takowej tam nie ma - nie licząc sekcji ssącej niskiego ciśnienia pompy wtryskowej...
Witam. Mam kilka pytań do ludzi, którzy znają się na pompach i są obeznani w temacie przepływów wszelkiej maści gazów i cieczy. Otóż, jako temat pracy inżynierskiej wybrałem sobie : Projekt stanowiska do badań pomp wirowych po remontach. Mam już pewną koncepcję, ale nie wiem czy sama idea jest prawidłowa i logiczna. Założeniem jest, by pompy sprawdzać...
Hmmm- w obecnej chwili to przecież takie jak po rozprężeniu fazy ciekłej (dziurawa membrana) -hi hi hi... Ale na poważnie to pytasz o podstawowe parametry reduktora-prawda? Oto one: Dane techniczne: - napięcie zasilania 12V - Moc cewki 12W - ciśnienie robocze od 0.5 do 0.9 ATM - maksymalne ciśnienie 3MPa - Materiał Mosiądz - Filtr siatkowy - Filtr celulozowy...
Nie chcę się mądrzyć a jedynie przedstawić swoje doświadczenia i coś, co kiedyś wyczytałem. A gdyby spojrzeć na ten problem z innej strony? Czytałem kiedyś artykuł w gazecie motoryzacyjnej o nowoczesnych silnikach TDI itp. Autor artykułu pisał, że w takich silnikach „występuję problem niedoboru ciepła”, a producenci myślą nawet nad elektrycznym...
Koledzy, w każdym silniku TDI, niezależnie czy jest to stary czy nowszy typ silnika (na pompie wtryskowej czy pompowtryskiwaczach) czujnik temperatury płynu chłodzącego jest zawsze podwójny, czteropinowy czyli G62/G2 i piny nr 1 i 3 to czujnik G62 a piny 2 i 4 to czujnik G2; Odpowiedź dla kolegi Koteczek - czujnik G62/G2 znajduje się po prawej stronie...
Witam. Mam pytanie związane z pewnym problemem, który napotkałem po wymianie reduktora. Po przejechaniu 270tys na reduktorze IG1 (Landi Renzo) przyszedł czas na jego wymianę. Zakupiłem Staga R02 EL, wstawiłem i postanowiłem wyregulować instalację. Po podłączeniu zauważyłem, że w program wyświetla ciśnienie z reduktora o wartości ok 1,5 bara. Nieco mnie...
Witam wszystkich, dodam swoje trzy grosze na temat tego wynalazku, opierając się na swoich przemyśleniach, faktach technicznych i doświadczeniach. Na początek trochę teorii i czy w ogóle może to działać. Faktem jest że silnik spalinowy (benzynowy) pracuje ze sprawnością rzędu ~30%. Zwiększając jego sprawność o 100% będzie pracował ze sprawnością 60%...
króciec wodny króciec podciśnienie reduktor króciec głowica
oporność głośnik elektroniczne głowice termostatyczne silnik spalinowy zamontowanie pompy
Kontrolka hamulca ręcznego świeci - przyczyny i rozwiązania Napięcia zasilacza HP Compaq Pro 6300 AiO