REKLAMA
REKLAMA

kupic gniazdko

Znaleziono około 340 wyników dla: kupic gniazdko
  • Internet + tv cyfrowa w UPC - jakie i gdzie kupic gniazdko?

    Witam, od dawna czytam elektroda.pl i postanowilem wreszcie sie zalogowac. Mam problem, ktory od pewnego czasu mi daje do myslenia a chodzi tu o gniazdko do jednoczesnego internetu oraz cyfrowej tv z kablowki. Mialem nadzieje, ze sprawa bedzie prosta a taki zielony tez nie jestem ale kompletnie sie poddaje. Zakupilem to gniazdko od Telmoru: i myslalem,...

    Sieci Początkujący   14 Paź 2011 00:08 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2135
  • REKLAMA
  • Zamiennik gniazdka Hager Polo Fiorena z złączem RJ45 i satelitarnym - poszukiwania

    Temat nadal nie rozwiazany. Mam cos takiego jak na zdjeciu: W gniazdku sat jest schowany kabel rj45. Instalator nie pomyslal i dal dwa kable do jednej puszki. Chcialem kupic zamiast tego gniazdka sat takie ktore bylo by 2w1 (sat i rj45) ale z serii gniazdek jakie posiadam (hager polo fiorena) one nie wystepuja, myslalem tez o laczniku zeby tylko wyciagnac...

    Elektryka Dla Każdego   20 Gru 2021 11:01 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 396
  • Brak uziemienia w gniazdku.

    Rozumiem,wiem juz co mam zrobic.Kupic nowe gniazdko i podlaczyc bolec do zera.Mam nadzieje ze nic sie nie stanie ze sprzetem :lol: Dzieki ludzie za odpowiedzi.Pozdrawiam

    Początkujący Elektronicy   11 Sty 2007 19:05 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3677
  • Kopiowanie sygnału z pilota do gniazdka

    Bardzo prosto. Idź z pilotami w miejsce, gdzie będziesz poza zasięgiem gniazda. Przekopiuj kod do drugiego pilota. Zbliż się do gniazda i przyciśnij przycisk z pilota kopiującego. Jeżeli będziesz mógł zasterować gniazdo tylko raz, to znaczy, że pilot oryginalny jest zmiennokodowy. Mogę tez gniazdo odłączyć i zostawić sam pilot. Ale zrobiłem i tak i...

    Początkujący Elektronicy   07 Sty 2019 19:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1575
  • Co mogło spowodować wypalenie gniazdka i wtyczki?

    To jakie dokladnie kupic? Gniazdko ze stopniem ochronnym IP46 lub wyżej. Przynajmniej takie były u mojego dziadka w kotłowni.

    Początkujący Naprawy   19 Sty 2021 12:36 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 2730
  • REKLAMA
  • podłączenie kabla - gniazdko na zewnątrz

    Witam, podłączyli mi wczoraj Neostradę 2MB, wczesniej mialem na spólkę z sąsiadami. Na zewnątrz domu mam kostkę - do niej idzie kabel ze słupka stojącego niedaleczko, a z niej idzie kabel do domu do gniazdka telefonicznego. Aktualnie mam podłączony od gniazdka na zewnatrz do gniazdka do domu Internet zwykłym kablem telefonicznyn 4-żyłowym. Monter powiedział,...

    Sieci LAN   20 Paź 2010 21:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2048
  • REKLAMA
  • Lenovo G580, zniekształcony dźwięk. gniazdko mini jack

    Witam W moim laptopie lenovo G580 mam problem z gniazdkiem mini jack. Dzwiek na sluchawkach jest znieksztalcony. Testowalem kilka roznych sluchawek oraz glosniki z walsnym zasilaniem. Czy mozna jakos naprawic to gniazdko? Czy musze kupic nowa czesc? Gdzie ewentualnie moge taka czesc znalezc bo na allegro nie widzialem takiej czesci.

    Software serwis   02 Paź 2015 21:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 966
  • jaki pistolet do kleju kupic Topex 42E521 czy Steinel Gluematic 3002

    Moc to Steinel i długo trzyma po wyjęciu wtyczki gniazdka a Topex... jak go nie masz w gniazdku non stop to zapomnij o klejeniu.

    Warsztat co kupić?   21 Gru 2021 20:39 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 5412
  • Kabel I gniazdka hdmi w sciani - Czy ma to sens? Jaki kabel, jakie gniazdka?

    Witam, Przy okazji remontu mieszkania chcialbym schowac kabel hdmi biegnacy z jednego pokoju (od komputera) do drugiego (do tv) w scianie I zalozyc w niej gniazda hdmi. Moje pytanie brzmi: czy ma to sens? Gniazdo w jednym pokoju, gniazdo w drugim pokoju - to juz dwa dodatkowe polaczenia kabla, nie bedzie mialo to wplywu na jakosc sygnalu? Dodam ze kabla...

    Połączenia urządzeń   13 Wrz 2018 20:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4434
  • Technologia PowerLine - internet na działce bez gniazdka telefonicznego, router, jak podłączyć

    Witam jak w temacie, sytuacja wyglada tak ze nie mam gniazdka telefonicznego na działce i chcial bym miec tam internet, czytalem co nie co o powerlinku i dokladnie nie rozumiem jak to dziala. Czy chodzi o to ze mozna kupic router podlaczyc pod gniazdko czyli tel PowerLine i to bedzie dzialac czy jak to zrobic? no ewentualnie jak jeszcze mozna podlaczyc...

    Sieci, Internet   13 Lis 2022 20:22 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 171
  • Przedłużacz z filtrem. Podłączenie do gniazdka?

    przedłuzacz z filtrem chce taki kupic, pytanie czy pogo go podłaczyc do gniazdka z 2 bolcami i bedzie ok Jeżeli dobrze kolegę rozumiem i chce kolega podłączyć komputer do gniazdka bez bolca ochronnego, to odpowiedź powinna brzmieć - NIE. Komputer, jako urządzenie działające w I klasie ochronności (metalowa obudowa) powinno być podłączone do gniazdka...

    Komputery Hardware   22 Mar 2008 08:17 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1697
  • Jakim kablem podlaczyc stacjonarny tel.cyfrowy do gniazdka?

    Witam! W pracy mamy centrale cyfrowa Alcatel - do niej jest podlaczonych kilkanascie telefonow Alcatel. Tak sie zdarzylo, ze jest potrzeba przeniesienia telefonu z jednego biurka na drukie, ktore jest dalej od gniazdka telefonicznego.Uzywany dotychczas kabel jest za krotki i musze kupic dluzszy.W zwiazku z tym, mam pyt.-jaki to ma byc kabel? Jak wypialem...

    Telefony Stacjonarne Serwis   22 Lip 2008 16:06 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2043
  • REKLAMA
  • Instalacja drugiego gniazdka UPC w biurze z routerem RJ45

    Ok, tak mi sie niestety wydawalo, ale wolalem sie upewnic. Teraz pytanie - mam cos ala kabel antenowy ktore wchodzi do routera - musialbym kupic jakis rozdzielacz pewnie - zeby kabel ze sciany podzielic, i jeden wpiac w router UPC, drugi puscic listwa w sciane do biura. W biurze chcialbym zamontowac gniazdko RJ45, tak zeby tam wpiac router /switch ?

    Sieci Początkujący   29 Maj 2022 21:00 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 795
  • Polaryzacja w gniazdku sieciowym a zakłócenia audio

    tonsila to ty sie nie czepiaj, bo to sa jedne z lepszych glosnikow i wystarczajace do wielu zastosowan, nie mowie to o audiofilach dla ktorych sie liczy cena, i aby kupic to co jest gdziestam w ameryce popularne bo jest bardzo dobre i w gazecie tak napisali... juz slyszalem ze firma produkujaca cos z tego sprzetu fundowala redaktorom (calej redakcji)...

    Audio Serwis   10 Gru 2005 22:14 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 13504
  • Myszka z przejsciem na okragle gniazdko nie dziala pod COM

    Mam Pentium 166 nie ma na plycie gniazda okraglego PS. Zastosowalem przejsciowke i myszki nie ma ani w dosie ani w Windows. Podlaczenie do nowszego kompa myszki z przejsciowka pod COM wywoluje ten sam problem, czyli nie ma myszy. Myszki mam sprawne bo podlaczone besposrednio do PS/2 dzialaja. Mam tez dwie przejsciowki i nie wydaje mi sie by byly zepsute....

    Komputery Hardware   23 Lut 2005 14:04 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2199
  • Bateria Bios cmos - panasonic CR 2032- Gdzie kupic

    hehe, 9 EUR za bateryjke litową z kabelkiem [url=]TU - jeśli potrzebna sama pastylka CR2032 to OK, jeśli tak jak na zdjęciu zakończona wtykiem to dodatkowo gniazdko na powyższą baterie i przylutować kabelek z wtyczką od wiatraczka i zabezpieczyć termokurczem; jak nie masz takich zdolności to trzeba będzie troche przepłacić

    RTV Co kupić?   04 Maj 2006 14:41 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 6015
  • Lodówka turystyczna podłączana do gniazdka zapalniczki.

    Witam Mam zamiar kupic lodowke turystyczna taka podłaczana do gniazda zapalniczki. Czy moze ktos ma takowa a, ja mialem pare dni ,ale ja oddalem do sklepu bo po odlaczniu jej do zasilania tem wracala do normy po 2 godzinach.Czyli jak na dworz bylo 25 stopni lodowka schlodzila do 8 stopni to za 2 godz w lodowce bylo 24st. moze ktos zna jakas strone z...

    AGD Użytkowy   01 Cze 2008 11:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 7251
  • Wentylatorek komputerowy na gniazdko

    Jesli mial bys mozliwosc tanio kupic kondensator 2,2uF najlepiej typu MKP X2 275V lub MKP 400V tak jak Dodano po 6 Niestabilizowany zasilacz to taki, ktory nie ma stabilizacji napiecia - wartosc napiecia moze sie zmieniac np. pod wplywem zmiany rezystancj wejsciowej. Jednak do niktorych zastosowan takie zasilacze moga sie nadawac - np do tego.

    Początkujący Elektronicy   25 Lip 2006 22:47 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1911
  • Podłączenie wzmaka samochodowego po "gniazdko" 230

    jak nie potrzebujesz maxymalnej glosnosci uzywac to najproscierj ci bedzie kupic zasilacz atx lub at do komputera tam masz wypriostowany prad i kondesatory sa tez tylko podlczyc pod zólty i czarny 2)jaki to wzmak bo ja widzialem bezpiecznik zalecany 10 A we wzmacku ktory ciagnie 2A max i to przy maxxx mocy (brzydki dzwiek) Sadze ze to bedzie dla kolegi...

    Audio Estradowe, Sceniczne, Studyjne   14 Wrz 2006 06:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1146
  • Sterownik USB do urządzeń zasilanych z gniazdka

    Witam wszystkich! Otoz mam problem ze znalezieniem urzadzenia, ktorym moglbym sterowac urzadzenia agd(radio,lodowka,tv,itp) za pomoca komputera. Mam tu na mysli kilkukanalowy sterownik wlacz-wylacz 220V z poziomu oprogramowania do komputerka. Wyobrazam sobie takie cos nastepujaco: Podlaczam takie urzadzonko kabelkiem usb do komputera, instaluje oprogramowanie...

    Projektowanie Układów   30 Paź 2006 20:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1738
  • Gdzie kupic zlacze CF THT?

    Witam A niby jak miało by to wyglądać? Można kupić tylko w SMD i polutowanie tego nie należy do łatwych. Zrób płytkę przejściową z SMD do przewlekanych, gniazdko to będzie większe od karty CF.

    RTV Co kupić?   04 Lis 2006 19:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 693
  • Gdzie kupic aparat cyfrowy Allegro czy sklep?

    a mozesz zaoferowac ceny kompletu moze ubijemy targ ale kolo stycznia bo wtedy dostane odszkodowanie za noge : Fuji S5600 ładowarka z krótkim czasem ładowania 4 akumulatorki kolo 2500mAh Karta pamięci 1gb lub 2gb Jakiś pokrowiec Mam nadzieję, że nie uszkodziłeś sobie nogi żeby miec na FUJI'ka :) Oczywiście mogę Ci zaproponować: FUJI S5600 Ładowarka...

    Aparaty Fotograficzne Co kupić?   08 Cze 2011 18:13 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6864
  • Zestaw gniazdek do łączenia pinów (foto), zaciskarka[kupię]

    Gdzie kupic taki zestaw (link do foto poniżej). Jak się nazywa fachowo (symbol) takie złączki ? Gdzie dostać zaciskarkę.

    Elementy elektroniczne Bazar   01 Wrz 2009 12:27 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2919
  • Gniazdka SAT Mertena przelotowe.

    Uuuu to bardzo nie dobrze bo juz tak zostały mi połozone kable. Jak mogę w takim razie nie kładąc dodatkowych kabli uzyskać najlepszy efekt. Nie jestem z Poznania, ale jeżeli tylko będę musiał coś kupic co mi sie przyda z pewnością skontaktuje się z wymienionym sklepem.

    SAT Serwis   24 Mar 2008 10:38 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1979
  • Co warto kupic w usa ?

    W USA radia samochodowe miały przesunięcie o 0,05 MHz, czyli skakały po 100,05 100,15 100,25 itd. Miałem tak na przykład w amerykańskiej wersji Forda Focusa. Nowsze radia w większości przypadków działają tak jak w Polsce, więc nie ma problemów. Jeśli chodzi o pozostały sprzęt audio, to jedyny problem może być z wtyczkami. Na przykład jedna z lepszych...

    Inne Co kupić?   25 Sie 2008 15:12 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 23688
  • Potrzebuje kupic rozdzielnie pradu - propozycje.

    Dopisuję świadomie... Rozdzielnia - 6 zwykłych gniazd zabezpieczonych 6 bezpiecznikami, w obudowie zakonczonej kablem z 32A wtykiem - około 450PLN Rozdzielnia większa - wlot 32A, 2 przeloty 32A, 9 gniazdek (po 3 na fazę) każde zabezpieczone osobnym bezpiecznikiem, wskaźnik diodowy napięcia - około 850-950 pln ceny netto+22%VAT, oczywiście pełna możliwość...

    Estrada Co Kupić   01 Paź 2008 20:44 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2275
  • jaki kupic ruter i jak to zrobic zeby bylo dobrze...

    Jaki AP z dwoma wyjsciami lanu? Jak ten co nim odbierasz sygnal od ISP to to nie ma sensu bo i tak musisz ten sygnal na router podac. Jak gdzies dalej chcesz APekiem sciagac sygnal, juz ten twoj to owszem taki APek sie przyda, zdaje sie ze wlasnie ktorys z ovislinkow mial taka opcje. Straty na kablu: mnie uczono ze do 10m kabla antenowego nie ma sie...

    Sieci Co Kupić   26 Lis 2008 22:14 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3718
  • Co kupic?? stacja lutownicza...miernik

    Na początek kup jakiś niedrogi miernik (do 35zł) ,szczypce ,pensetę ,obcinaczki ,wkretaki ,lutownicę ,odsysacz ,cynę ,topnik ,zasilacz regulowany ,iitd... Jak już się trochę pobawisz to sam bedziesz wiedział czego potrzebujesz. BTW mój pirewszy miernik działał 20ms bo zapomniałem że jest ustawiony na pomiar prądu a ja zmierzyłem napięcie w gniazdku...

    Warsztat elektronika   05 Mar 2009 22:21 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1622
  • Jak zmienić napięcie ze 110V na 220V w gniazdku /USA

    Witam Najlepiej to będzie kupic tak zwany transformator USA który przetwarza 110V na 230V Pozdrawiam

    Elektryka Instalacje i Sieci   29 Cze 2013 19:35 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 18342
  • jaki multimetr kupic mam dwa typy:)

    nie no panowie potrzebuje go do domu aby zmierzyc np napiecie na zarówki samochodowej itd.... to nie musi byc "profeszynal"--miałem taki miernik za 5 zł z allegro to wskazywał mi napiecie w gniazdku 280 V!!! ale co z tym unit-t?oznaczeniem.... ha znalazłem ta oferte tez tu Dodano po 7 albo ten

    Warsztat co kupić?   25 Paź 2009 18:50 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2669
  • jaką spawarke kupic???

    Ja mam takie pytanie którą wybrać spawarkę DEDRA 200A za 700zł (na forach pisali ze kosztuje 550 w castoramie ale to chyba im chodziło o Dedra 160) czy Nutool 200A za 800zl ? Dedra ma 80A-100% 200A-10% a Nutool ma różnie na tych tabliczkach 155A-100% 200A-60% lub 100A-100% 200A-25%. Trasformatorową spawarke oglądałem ale doszedłem do wniosku ze lepiej...

    Elektro Co kupić?   05 Sty 2010 20:53 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 17417
  • Koncepcja gniazdka sieciowego z wbudowanym przedłużaczem

    No i pomysł został wykorzystany w praktyce. Co prawda forma ciut inna Ciut inna forma - oczywiscie to jest zwykly przedluzacz zwijany - a kasa leci bo zawsze sie znajdzie jakis madry inaczej ktoremu to potrzebne tylko zacholere nie po co :-) prosze kupic i jedna sztuke za mnie

    Newsy   25 Sty 2010 21:37 Odpowiedzi: 60    Wyświetleń: 21263
  • ACER TRAVELMATE 2000 - jakie gniazdo zasilania kupic??

    Wylutuj je i porównaj z gniazdkami np. tutaj: Chociaż jeśli nie masz praktyki w rozbieraniu laptopów i lutowaniu polecałbym Ci wymianę w serwisie. Jeśli chcesz mogę to dla Ciebie zrobić za przyzwoitą kwotę, pisz na pw.

    Komputery Bazar   27 Kwi 2010 23:49 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1606
  • Mój warsztat elektroniczny - co kupic ?

    Zasilacz laboratoryjny na początek jest drogi, wychodzi gdzieś drugie tyle, co pozostały podstawowy sprzęt, na sam początek zupełnie wystarczają baterie 1,5 V i 9 V i na spokojnie można się pouczyć i zmontować sobie najprostszy zasilacz stabilizowany. Jeszcze lepiej kupić sobie płytkę stykową i zwykły zasilacz niestabilizowany (np. mocniejsza ładowarka...

    Warsztat co kupić?   06 Wrz 2010 07:08 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2644
  • sieć WiFi na 100m - co kupic

    Hehe, a sadzisz że przy wifi unikniesz kabli ?? Nie ma takiej możliwości. Bo od takiego urządzenia oraz każdego innego AP zawsze idzie kabel. No tak, idzie, ale obejdzie się bez wiercenia. Kupuję jakiegoś np. tp-linka jeden kabel podłączam do prądu, drugi do gniazdka telefonicznego i z głowy. ; )

    Sieci Początkujący   29 Gru 2010 11:00 Odpowiedzi: 79    Wyświetleń: 6345
  • jaka antene kupic do DVB-T ?

    witam Mam w domu dwa telewizory z wbudowanym tunerem mpeg. Mieszkam kolo 15km od nadajnika i mam okna skierowane w jego stronę na 7 pietrze w bloku. Antena pokojowa będzie miała jak się domyślam większe zakłócenia i najlepiej było by dać ja na okno lecz wtedy musiałbym kupić dwie... Myślałem nad antena siatkowa i rozdzielaczem sygnału na tv co o tym...

    Instalacje antenowe archiwum   05 Lut 2012 22:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2021
  • Jak zamienić baterie na zasilanie z gniazdka dla takiego urządzenia

    Postaram się kupic gniazdo żeby nie niszczyć ładowarki. Zastanawia mnie tylko jedno, z której strony to podłączyć (patrząc na zdjęcie to po lewej czy prawej). To połączenie napewno jest w szereg (wewnetrzne połączenie dla baterii)?

    Początkujący Naprawy   18 Wrz 2012 14:54 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 13575
  • Nietypowy profil aluminiowy gdzie kupic ?

    Podobne profile są używane w listwach na gniazdka w biurach. Przejrzyj sklepy z instalatorstwem.

    Projektowanie Co i Gdzie Kupić ?   09 Cze 2013 09:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2475
  • Jaki dobry router kupic, cena do 120zł. Mieszkanie w bloku.

    No jestem zielony w sprawach routerów. Mój modem w ogóle sie nie grzeje za to transformator jego zasilacza owszem [dlatego odłaczam go na noc z gniazdka]. (at)bogiebog Czyli skoro mi podałeś tamtego to nie doswiadczyles tego przegrzewania i jest dobry jakosciowo, tak?

    Sieci Co Kupić   12 Lut 2016 00:50 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 5853
  • Jaki kupic przenośny akumulator do zasilania oswietlenia led?

    Nie znam sie kompletnie na tego typu rzeczach... Zastanawiam sie nad źrodłem energii, mozliwym do wożenia na rowerze, np. gdybym chcial na swieta zrobic z niego "choinkę" i moc przejchać się po mieście i np. podłączyć takie lampki i generalnie ledy zasilane "pradem z gniazdka" 220-240V: Pisza tam że potrzebny jakiś specjalny kabel, nie orientuję się...

    Projektowanie Co i Gdzie Kupić ?   28 Wrz 2014 13:07 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3783
  • DVB-T a Gniazdko od kablówki

    czyli pozostaje mi tylko antenę pokojową kupic tak?

    Początkujący Naprawy   21 Paź 2014 09:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 684
  • acer aspire 5737z - brak zasilania w laptopie,gniazdko i zasilacz sprawne

    90 euro mieszkam w dublinie , znajomy moze wymienic mi to za darmo jesli kupie tylko czesc wiec mysle ze warto sprobowac kupic te przetwornice i zaplacic tylko za czesc pozdrawiam

    Początkujący Naprawy   08 Maj 2015 22:30 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1077
  • Zasilacz jaki kupic do nowego komputera

    Jakieś bzudry. Tutaj masz test R9 290X i 290, które pobierają sporo więcej prądu niż 280X: Jakoś nie widzę poboru mocy ponad 400W, nawet chwilowego. Weź też pod uwagę, że prezentowane wartości dotyczą mocy pobieranej z gniazdka, a to jest wartość wyższa z uwagi na sprawność zasilacza niż moc oddawana przez zasilacz do podzespołów. Producenci na zasilaczach...

    Komputery Co kupić?   30 Cze 2015 16:17 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 771
  • Router-światłowód, jaki kupic?

    Kup patchcord dowolnej długości sc/apc - sc/apc, o ile przy gniazdku tez masz tą samą zieloną końcówkę co przy modemie.

    Sieci Co Kupić   05 Sty 2016 12:44 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 25320
  • Radio w Fiacie bravo II z 2008 r jak podłączyć gniazdko USB

    Witam, czy udalo sie jakos "dolozyc" to usb ? Posiadam Bravo 2007 z fabryczna navi niestety brak USB mi dokucza i nie wiem jak ten problem rozwiazac, czy kupic jakas inna navi na androidzie, na allegro za jakies 1,5tys czy moze jakos inaczej da sie usb dolozyc;)

    Radia Samochodowe Szukam   05 Kwi 2016 11:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 8655
  • Jaki aktywny subwoofer 12" z crossoverem kupic

    DjMapet, bardzo dziękuję za link z subwooferem Alto TS 212S. Link okazał się bardzo przydatny, ponieważ tam znalazłem instrukcję obsługi w której jest rysunek ze schematem podłączenia subwoofera do miksera i do nadstawek aktywnych (w moim przypadku do końcówki mocy). Twój pomysł by dorobić gniazda AMP IN jest wart zastanowienia. Rozmawiałem na ten temat...

    Estrada Co Kupić   11 Wrz 2016 09:24 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 3825
  • Podłączenie TV pod gniazdko ANT w bloku

    Bo ten telewizor nie wiem czy odbiera cyfrowy sygnał DVB-C. Bo naziemną tak DVB-T? Wystarczy przeczytać specyfikację. Czy jak podłączę mój TV kablem antenowym pod to gniazdko to będę miał dostęp do anteny i odbioru cyfrowo telewizji naziemnej? Jak podłączysz to będziesz wiedział. TV dopiero mam zamiar kupic To w jakim celu gdybać jeżeli nie posiadasz...

    Instalacje antenowe archiwum   09 Lut 2018 15:11 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 15090
  • Jaki metarial kupic zabezpieczajac sie przed promieniowaniem wifi i 5G

    Trochę zastanawia mnie prześmiewczy ton niektórych odpowiedzi, szczególnie na tym Forum. Autor zadał dość konkretne pytanie, wyjaśnił też swoje wątpliwości i obawy. Skoro więc ktoś nie żadnych rzetelnych informacji w tym temacie chyba lepiej nic nie pisać zamiast drwić? Ale wracając do faktów zadam kilka pytań: 1. Minimalne wartości promieniowania...

    Na pograniczu nauki   23 Lip 2020 22:09 Odpowiedzi: 167    Wyświetleń: 9978
  • 1 lub 2 Flex Panel, MPPT czy PWM, doladowywanie z gniazdka

    Dziekuje pieknie za odpowiedz czyli pytanie 1 i 4 mam zaadresowane: - tak technicznie mozna mieszac panele - jednak nie jest to wskazane gdyz cos bedzie dzialalo slabiej - nie jest to rekomendowane - Mppt <- poprostu kupic i nie marudzic :) pozostaja pytania: - gdzie podlaczyc ladowanie akumulatora z "sieci" czy via regulator, czy bezposrednio na...

    Energia Odnawialna   22 Maj 2020 20:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 498
  • Gdzie znajdę rozgałęźnik PS2 na 2 PS2 i gniazdko PS2 do wlutowania w MOBO?

    Ależ jest :) Są gniazda PS/2 (zwykle zielono-fioletowe) do których można podłączyć albo mysz, albo klawiaturę, albo splitter i wtedy podłączyć jedno oraz drugie. Często występowały (i nawet występują nadal) na nowszych płytach, gdzie funkcjonalność PS/2 nie jest już aż tak niezbędna, ale port nadal jest. Ale rzeczywiście warto ustalić, czy podłącza...

    Komputery Początkujący   09 Lis 2021 21:02 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 258
  • MSI GV72 8RD - Gniazdko słuchawkowe nie działa, po naprawie

    Ale pinout wyglada na taki sam. Kosztuja grosze, wiec mozna kupic w ciemno jedno i pozniej sprawdzic miernikiem czy wszystko sie zgadza.

    Laptopy Hardware   09 Lip 2022 17:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 273
  • Czy można podłączyć piekarnik pod zabudowę do gniazdka z puszki?

    Autorko- w 21 wieku trudno znaleźć dobrą wtyczkę na 2-3kW. Jest ciężko - jeszcze niedawno można było kupic wtyki 32A, ale to było tylko w hurtowniach.

    Elektryka Dla Każdego   27 Lut 2024 12:57 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 309
  • Przebudowa instalacji elektrycznej

    a po co tej kobicie trój fazowa instalacja? jest tyle dobrych kuchenek jedno fazowych a przy okazji nie są aż tak drogie 1000zł>~. trzy fazy w bloku to nielada wyzwanie, pieniązków kobicie ubędzie troszkę. pierwsze kupic kuchenkę. drugie zapoznać się z instrukcją, tam powinno być napisane jaki bezpiecznik powinien być w obwodzie np 10A i jakim grubym...

    Elektro Maszyny i Urządzenia   13 Lut 2007 17:41 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 10653
  • Konwerter DR-4524, polaczenie z kontrolerem ruchu

    Posiadam taki konverter: Zasilacz a nie "konverter". Podłaczam konverter do gniazdka oraz do kntrolera ? To jest urządzenie do montażu na szynie w rozdzielnicy, gniazdka nie używasz. jakie okablowanie kupic bo nie dostałem zadnego w zestawie ;/. Musze kupic kabel gniazdko-konverter oraz konverter-kontroler ? Patrząc na złącza w zasilaczu to zwykłymi...

    Początkujący Naprawy   20 Kwi 2012 15:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 689
  • Gdzie znajde gniazdo zasilajace do laptopa?

    Trudno mi powiedziec ale chyba mialem takie same gniazdko kupilem je za 50-100gr :P na necie jak kupowalem pare innych rzeczy a i wtyczke tez kupilem ale przeciez zawsze mozesz kupic gniazdko takie zeby pasowalo do wtyczki :] A tak swoja droga 70zl za gniazdko ? Chyba cos Ci sie pomylilo :) (at)Down To te gniazdko ze zlota chyba :P

    Komputery Hardware   22 Gru 2006 10:47 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1524
  • Sterowanie komputerowe systemem solarnym

    Witam . Instaluje wlasnie system ogrzewania solarnego . Do sterowania systemu zostanie uzyty sterownik SR24 Solmax produkcji zakładów www.frisko.pl. Sterownik posiada zlacze do komputerowego podgladu stanu instalacji. W zalaczniku 2 podany jest schemat polaczenia sterownika solarnego z kompem .Odlaglosc pomiedzy nimi ok 10 m . Ale ..sterownik posiada...

    Komputery Hardware   15 Lut 2013 18:52 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1838
  • Jak uziemić komputer instalacja dwużyłowa

    witam mam problem bo mieszkam w bloku i wszedzie w gniazdkach sa dwa kabelki niebieski i czarny a ze sie nie znam na elektryce to prosilbym o pomoc jak zrobic zeby komputer byl uziemiony ktos kiedys powiedzial zebym zrobil tak: kupic gniazdko z bolcem i podlaczyc niebieski kabel ze sciany szeregowo przez bolec uziemiajacy do wlasciwego jednego otworu...

    Komputery Hardware   27 Paź 2006 19:36 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 18659
  • Jak podlaczyc radio/głosniki (Cordoba Stella '04)

    zwykle w kazdym nowym aucie instalacja jest, wiec: tam gdzie powinno byc radio wsadz reke i szukaj dwoch prostokatnych kości ISO (kazda z nich 8-pinowa, w ukladzie 2x4piny), mozliwe ze dla zabezpieczenia sa gdzies tam przyczepione/przyklejone i/lub owiniete w izolacje/gąbkę. jedna z tych kosci tokosc zasilajaca, druga (przypuszczalnie z czterema parami...

    CarAudio   27 Wrz 2005 19:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2389
  • Zakłócenia od karty TV, wzmacniacz antenowy przed kartą?

    Zerowanie możesz a nawet powinneś zrobić w samym gniazdku.Musisz tylko kupic gniazdko z bolcem.A jak to zrobić znajdziesz na tym forum,było wiele razy.Użyj opcji szukaj.Śnieżenie może być wynikiem słabego sygnału.Karty TV mają mniejszą czułość jak odbiorniki TV,potrzebują silniejszego sygnału.Sprawdź poprawność instalacji antenowej.

    Komputery Hardware   11 Wrz 2006 06:24 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1116
  • Abit NF7S rev.2 problem z tylnym wyjściem audio

    w gnizdku bolca nie ma. Ale slyszalem ze wystarczy kupic gniazdko z bolcem i pod bolec podpiąć poprostu mase i bedzie uziemienie.

    Komputery Hardware   12 Lis 2005 20:04 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1362
  • Front USB w AOpen AX6BC ?

    slawecki - powiedz nam w jaki sposob hub USB przeniesie zlacze USB na front??? Loch_Ness - podlaczasz kabel do USB, wprowadzasz do przez jakas szczeline z powrotem do obudowy, odcinasz koncowke, i probujesz dopasowac do insniejacego wyjscia na obudowie. Mozna kupic gniazdko do zacisniecia na koncowce kabla.

    Komputery Hardware   22 Kwi 2006 22:12 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 879
  • Router Netgear dg834g v4, nie można podłączyć modemu

    Hej, Netgear dg834g to jest ADSL router, czyli umie routowac z/do ADSL do/z Etherneta. Nie ma funkcji routera Ethernet - Ethernet. Musisz kupic router z gniazdkiem Ethernet (WAN/WLAN). Nie ma co kombinowac. Tego Netgear dg834g mozna co najwyzej jako switcha Ethernetowego uzyc. PolczJe

    Komputery Hardware   22 Gru 2010 16:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2174
  • Gniazda scienne ethernet typ FMT lub MMC - o co chodzi?

    Witam, potrzebuje kupic kilka gniazdek sciennych ethernet firmy ospel. Do wyboru sa nastepujace typy: kat. 6 FMT kat. 6 MMC kat. 6 FMT ekranowane kat. 6 MMC ekranowane Niestety nie ma za bardzo informacji jaka jest roznica pomiedzy typem FMT i MMC - moglby ktos wyjasnic? Dodatkowo, ekranowane vs. nieekranowane - sadzilem, ze kat. 6 to musi by ekranowane?...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   03 Kwi 2022 15:38 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2844
  • Jak przenieść dekoder i modemorouter UPC do innego pokoju

    Kupiłem mieszkanie z rynku wtórnego (70 m2). Do bloku jest doprowadzony Internet UPC światłowodem. Chciałbym skorzystać z oferty UPC Internet (750 mb/s + TV Dekoder Horizon z nagrywarka). Widze ze mam przy samych drzwiach wejściowych we wbudowanej szafie gniazdko abonenckie natynkowe UPC (ktos kiedy korzystal). Obecnie mam w mieszkaniu totalny remont...

    Sieci Początkujący   20 Wrz 2021 22:11 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1749
  • Jaką pralkę kupić? Czy ktoś ma Siemens Awm10a261pl?

    Od niedawna posiadam pralkę Ariston AVSD 109. Jest dobra, cicha do momentu spuszczania wody, potem pompa głośno pracuje. Elektroniczny programator pamięta moment danego etapu prania bo wyłączyłem go raz z prądu żeby skrócić wirowanie. Nie jest to chyba zaleta, ale może za krótko trwał czas wyjęcia kabla z gniazdka, bo była to tylko chwilka. Ogólnie...

    RTV Co kupić?   30 Gru 2005 00:02 Odpowiedzi: 247    Wyświetleń: 875790
  • Wzmacniacz fidek fpa-10a. 108 VDC. Gdzie szukać błędu?

    Sorry, juz wyjasniam o co chodzi. Z elektryka to ja nie mam zbyt wiele wspolnego, bo mnie to niezbyt interesuje. Mam calkiem nowy dom, nowa instalację, ale gniazda bez bolca. Zapytalem wiec ojca, czy jest u nas uziemienie, to powiedzial ze nie ma bo jest wylacznik roznicowy. Uwierzylem na slowo, chociaz on elektrykiem nie jest ;-) Nie chcialo mi sie...

    Nagłośnienie Profesjonalne   13 Kwi 2007 16:13 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2029
  • zasilacz stabilizowany

    czym sie różni zasilacz stabilizowany od niestabilizowanego? np. jest taka sytuacja chce mieć zasilacz na gniazdko zapalniczki samochodowej o prądzie wyjściowym 12V i natężeniu min 2A. Moge kupic zasilacz stabilizowany za 80zł albo podłączyć kabel bezpośrednio kablem pod gniazdko. Na co jestem narażony w tym drugim przypadku i czego moge uniknąć kupując...

    Projektowanie Układów   06 Lip 2005 13:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3967
  • Czym flashować ?????

    Malutkie sprostowanie do ogolu. Na 7404 robi sie MBUS. Flashera na 7414. Kolega musial sie buchnac z tym COMem, po pierwsze Flasher idzie pod LPT, poza tym na COMie nie ma prawa wystapic +5V, chyba ze po detekcji linii diodami, filtracji i stabilizacji. Kwestia kabla "BUSowego" jest dowolna. czy na 7404, czy na MAX 232, w koncu oba spelniaja standart....

    Smartfony Serwis   20 Mar 2003 18:09 Odpowiedzi: 43    Wyświetleń: 5551
  • Sieć telefoniczna dla dwóch budynków - projekt

    Witam. Mam do wykonania projekt sieci LAN oraz sieci telefonicznej dla firmy, która składa się z dwóch budynków oddalonych od siebie 200 metrów. Jeden to budynek biurowy, w którym jest 19 użytkowników. Drugi natowmist to budynek produkcyjny, który zawiera 2 użytkowników. W drugim budynku niema potrzeby na linnię zewnętrzną. Zamiescic chce tylko linnie...

    Telefony Stacjonarne Serwis   23 Sty 2009 13:13 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3922
  • Sieć telefoniczna dla dwóch budynków - projekt

    Witam. Mam do wykonania projekt sieci LAN oraz sieci telefonicznej dla firmy, która składa się z dwóch budynków oddalonych od siebie 200 metrów. Jeden to budynek biurowy, w którym jest 19 użytkowników. Drugi natowmist to budynek produkcyjny, który zawiera 2 użytkowników. W drugim budynku niema potrzeby na linnię zewnętrzną. Zamiescic chce tylko linnie...

    Sieci LAN   22 Sty 2009 22:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1053
  • budowa takiej sieci? czyli jaki sprzęt i konfiguracja

    Router juz jest - ten ktory dzieli netie powinien wystarczyc. Na dachu u ciebie i kolegi proponuje zamontowac po antenie kierunkowej + Acess Point w hermetycznej skrzynce. Co do anten zadzwon lub wyslij emaila np do firmy dipol, doradza ci co kupic. Dokladniej nie podpowiem - zalatwia szef. Urzadzenia - my na takie mosty stosujemy np TPlink TL-WA501G...

    Sieci Początkujący   18 Lut 2009 23:40 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1586
  • Z-5500 problem z transformatorem

    Witam wszystkich. Mam problem z zestawem glosnikow logitecha. Jest to zestaw ze wzmacniaczem wbudowanym w obudowe subwoofera. Jestem totalnym laikiem ale w prosty sposob zdiagnozowalem usterka (mialem farta i tyle) wiec tak: we wzmacniaczu zasilanie dochodzi do transformatota ale miedzy transformatorem a wtyczka do gniazdka 230v jest (opis lopatologiczny)...

    Audio Serwis   01 Lut 2010 00:11 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 948
  • Sieć wewnętrzna w firmie. Światłowód i kabel ethernet - jak pogodzić ?

    Wszystko fajnie tylko kto mu to skonfiguruje jak juz bedzie wiedzial co kupic. Czyli bedzie musial kogos znalezc i mu zaplacic. Noz krone zaciskarka moze nie duze pieniadze ale zawsze. Jak to wszystko sie podliczysz to moze wyjsc tyle samo co zlecenie tego firmie a dodatkowo ma sie gwarancje na usluge i nie wspominajac o szybkosci w realizowaniu. Zdajesz...

    Sieci LAN   11 Maj 2015 00:09 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 8001
  • Siec domowa Ethernet / Play -- co jak i z czym

    A wiec: Poprzedni wlasciciel poinformowal mnie, ze router Neostrady byl podpiety na dole w salonie do gniazdka ethernet. Jednakze stwierdzil, ze w domu nie ma zalozonej sieci. Po co wiec te gniazdka ethernetu na kazdym pietrze? Stwierdzil, ze w kazdym pokoju bylo lacze telefoniczne. Nie wiem, zagmatwalem sie jak to uslyszalem :) Moze ktos mnie oswieci?...

    Sieci Co Kupić   04 Sie 2015 21:04 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1455
  • Ratujmy kompy przed burzą (do wszystkich elektroników)

    Pewnie ze mozliwe! Malo tego takie cos juz dawno wymyslono i nawet mozna to kupic.Urzadzenie to przelacza odbiornik energi na zasilanie z wewnetrznych baterii, gdy wystepuja problemy z zasilaniem sieciowym. Oczywiscie kolega mial tu na mysli UPSa? :> Na burze to i tak niezbyt przydatne! Nie ma 100% zabezpieczen!! Kiedys zycie mojego TV uratowal werystor...

    Komputery Hardware   10 Lip 2007 17:55 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 6550
  • Nowy laptop: i3, i5, Phenom Quad or Dual Core

    Dobra, to w takim razie dlaczego laptop Della wyprodukowany w tej samej fabryce co pavulon się nie popsuje ? Chociaż jest zrobiony z tych samych części w tej samej fabryce ? Moze lepsza jakosc montazu? Zreszta sa modele Della, ktore tez byly krytykowane za glosnosc i przegrzewanie sie. Co do produkcji to mercedes tez w chinach powstaje a kia w czechach...

    Komputery Co kupić?   22 Gru 2010 23:24 Odpowiedzi: 58    Wyświetleń: 9215
  • Instalacja dwużyłowa + UPS vs przepięcia

    Pisałem już ze chodzi o dom , mam instalacje ze słupa, dom budowany w 91 roku wiec instalacja pewnie dosc archaiczna, z tego co pamietam to nie bylo na owe czasy wymagan aby we wszystkich pomieszczeniach budynku byly 3 żyłowe gniazdka (poza łazienkami i kuchniami chyba co faktycznie mam bo sprawdzalem, w pokojach niestety juz tylko 2 żyły) Jesli chodzi...

    Elektryka Instalacje i Sieci   12 Lip 2012 17:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2320
  • Hmm Znów pytanie?

    Witam mam pytanie odlacznie sterowania strobolem poprzez sterownik ośwetlenia! Nie wiem czy mozna zamieszczac linki do innych stron np na allegro bo chce kupic sterownik oswetlenia do sterowania 4-stroboskopami Oto opis tego sterownika WYCINEK Z ALLEGRO Sterownik oświetlenia 4 (8)kanały gniazdka 220V Urządzenie przeznaczone dla osób które chcą efektownie...

    Audio Estradowe, Sceniczne, Studyjne   12 Lis 2003 19:22 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1126
  • Przetwornik/konwerter/zasilacz 220V-->12V ??

    Witam Posiadam minilodowke o mocy 40W zasilana napieciem 12V z gniazdka samochodwego. Chcialbym jednak korzystac z jej dobrodziejstw rowniez w domu, wiec mam pytanie jaki przetwornik/konwerter/zasilacz trzeba kupic abym mogl podlaczyc lodoweczke do gniazdka 220V. Dodam ze kupilem jeden taki przetwornik z wejsciem na wtyczke samochodowa za niecale 10zl...

    RTV Co kupić?   11 Cze 2005 10:12 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 9200
  • Instalacja TV-SAT... pare pytań...

    Witam! (Jestem trochę początkujący w technice TV-SAT, więc przepraszam, jeżeli coś nie będzie zrozumiałe). Mój problem jest mniej więcej taki. Chciałbym podłączyć do 4 gniazdek abonenckich (2 w jednym pokoju i po jednym w kazdym pokoju [2 pokoje]), sygnał i satelitarny, i TV. Przewody antenowe są już poprowadzone pod tynkiem. Z tego co zauważyłem, wszystkie...

    SAT Serwis   01 Paź 2019 11:51 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 11742
  • Naprawa domowej kablowki?!

    Witam.Na poczatku powiem,ze jestem nowy i zielony w tych wszelkich sprawach elektornicznych.A moj problem jest nastepujacy: mam w domu jedno glowne gniazdko TV(kablowka) i od niego porpawodzany kabel do nastpnych 3 gniazdek(szeregowy-tzn...z gniazdka pierwszego kabel idzie do drugiego, z drugiego do trzeciego i nastepnie do czwartego).W gniazdkach innych,...

    Radiotechnika Serwis   05 Maj 2006 08:20 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1919
  • Uziemienie komputera. Czy taka prowizorka może być?

    Witam Zrobilem tak ja radziliscie spowrotem zmostkowalem gniazdko gdzie jest podlaczony komputer i polaczylem mase tunera (obudowa)satelitarnego do kolka nic to nie pomoglo nadal u corki buczy. Komputer podlaczylem tez pod gniazdko w lazience i kuchni nic nie daje wszedzie buczy w lazience i kuchni jest mostkowanie . w pokojach nie mam pomostkowane...

    Komputery Hardware   22 Lip 2006 23:19 Odpowiedzi: 49    Wyświetleń: 5838
  • Jakie zastosowac bezpieczniki ???

    witam, jestem wlasnie w trakcie remontu, wymienilem cala instralacje elektryczna w domu i kupilem skrzynke na bezpieczniki automatyczne (12 wnek) i mam pytanie jakie kupic bezpieczniki ??? podam dokladnie co mam w domu i jak planowalem to wszystko popodlączac kuchnia: kuchenka 1 x B16 gniazdka 1 x B16 łazienka: Wanna 1 x C16 - roznicowka Gniazdka 1...

    Inne Serwis   25 Lip 2007 17:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2517
  • Packard Bell EasyNote SW51-120 - uszk. gniazdo zasilania

    Witam! Mam laptopa takiego nie jest on nowy, ale do tego czasu nie zawiodl. ale od poczatku. Od pewnego czasu zauwazylem, ze gniazdko od laptopa robi sie coraz cieplejsze do tego stopnia, ze dzis gdy go podlaczalem lecial dymek z tylu. Uzywam ciagle tego samgo kabla, bateria juz nie trzyma jak nowa wiec praca na samej baterii nie ma sensu. Przypuszczam...

    Laptopy Hardware   23 Maj 2009 17:45 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5053
  • HP Pavilion DV-9000 - brak ładowania baterii

    wymiana gniazdka w DV9000 przez wylytowanie i wlutowane nowego to poł godzinki pracy, a gniazdko mozna kupic za 3 funty na ebay. Ładowarkonka uniwersalna na ebay mozna kupic za 6 do 7 funtów z Honkg Kongu ale osobiscie uniwersalnych nie polecam orginalna jest pewniejsza ale w tych modelach czesciej padały uklad zasilania, choc mialem przypadek z uszkodzonym...

    Laptopy Hardware   17 Wrz 2009 08:10 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5341
  • Inteligentny dom - szukam więcej pomysłów

    W polsce przecierz morzesz rozdzielic 220 i dodac dodatkowa faze na 110 v np jedno gniazdko gdzies w domu i podlaczyc do tego gniazdka komputer . pozniej kupic na ebay urzadzeni ktore laczy dwie fazy i zamontowc w skrzyne elektycznej X10 PRO Pro Coupler Repeater Amplifier (XPCR) to pozwoli na przekazywanie sygnalu do kazdego gniazdka w domu . do tego...

    Smart Home IoT   17 Maj 2021 07:49 Odpowiedzi: 244    Wyświetleń: 138912
  • switch czy cos innego? nie wiem ktora opcja zadziala

    Witam, mam takie pytanie, otoz mam w pokoju do gniazdka elektrycznego podlaczony przedluzacz zasiegu ktory ma 2 porty ethernet. Wyglada to tak: Jeden jest uzyty do podlaczenia komputera a drugi do konsoli. Problem w tym ze w chwili obecnej potrzebuje podlaczyc 3 urzadzenie (laptopa) i nie jestem teraz pewien czy potrzebuje kupic czy moze to: Jezeli...

    Sieci Co Kupić   20 Kwi 2020 17:15 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 273
  • Kabel sieciowy - montazowy

    Portal - co do stosowania blachy - to chyba PRL i jakieś zacofane normy się kłaniają. Wystarczy dobra puszka z tworzywa niepalnego (np. firmy - SIMET - seria niebieska) Co do przecinania przewodu osobiście nie widzę różnicy czy przecięty czy nie. Są na rynku gniazda nawet 16A a zrobione na tzw. szybko złączce. (Wciskasz odizolowany przewód i po problemie)...

    Inne Serwis   10 Mar 2004 11:13 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 3192
  • Podświtlenie i oklejanie skrzyni....

    Witam Chciałbym się dowiedzieć w dwóch sprawach: 1.Jak wykonać podświetlenie pasywnej skrzyni subwoofera wykonanej fabrycznie ?? Myślę nad wstawieniem 2 niebieskich LED 5mm. oswietlających głośnik od dołu.Skrzynia bedzie miala okienko z pleksi.Czy musze wstawiać jakiś układ elektroniczny czy wystarczą tylko 2 LEDy na kabelkach i gniazdko do podlaczenia...

    CarAudio   06 Gru 2006 09:44 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 969
  • Feeria barw - jak? / 3 kolory w kuchni

    witam, sprobuje pomoc :) 1 - jesli chcesz czyste barwy to chyba najbezpieczniej kupic diody albo neonki o konkretnej dlugosci falii - np. 650nm to barwa czerwona 2 i 3 - to pytanie wiaze sie z 3 wiec powiem tak : jesli chcesz w miare rownomiernie rozswietlic dany obszar to chyba najlepszy wybor to neonki albo jakies diody (przy zakupie diod musisz zwrocic...

    Optoelektronika   17 Sie 2007 20:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1238
  • GF 9600GT/GSO dodatkowe chłodzenie

    OK .... Sprawdz czy na karcie jest gniazdko fan. Jak jest, to sie je wykorzysta do podlaczenia wentylatorka. Z tego co widac, to mozna sie pokusic o wentylatorek 80 mm lub 90 mm i zalozyc go na radiator zaznaczony na fotce. Jezeli nie ma gniazdka fan na pcb karty, to wykorzysta sie wolne gniazdko fan na plycie glownej. Za parenascie zlotych mozna kupic...

    Komputery Modding & OC   05 Lut 2010 23:27 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1676
  • mastercook - spalona indukcja i dymiący piekarnik jak?

    Więc tak, płyta i piekarnik są podłączone do jednego gniazdka tylko w nim jest gruby przewód,który ma jeszcze kilka mniejszych kabli. W rozdzielni podobno jest ok. tylko przy końcu przewodu robi się bałagan W kuchni było wiercenie natomiast przewód idzie chyba pod posadzką i dodatkowo przewody w gniazdku nie śmierdzą i nie są nadpalone Czyli teraz zostaje...

    Elektryka Instalacje i Sieci   08 Kwi 2013 15:30 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 5778
  • Prosty pasywny monitor- głośnik Alda AVD-x120

    To mozna zrobic bardzo prosto, przykladowo robisz ze sklejki pudeleczko powiedzmy o wymiarach 10 cm x 10 cm x 5 cm i w gornej sciance robisz cztery otwory w ktore montujesz kupione w sklepie gniazdka glosnikowe (takie same jakie sa we wzmacniaczu na tylnej sciance). Gniazdka te wewnatrz pudeleczka lutujesz sposobem mieszanym (po dwa ze soba szeregowo...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe   29 Lis 2014 10:52 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1467
  • Instalacja TV i satelity w domu oraz dobór sprzętu

    Witam, To moj pierwszy post, wiec prosze o wyrozumialosc :) Czy moglby mi ktos pomoc z instalacja satelitarna i TV naziemna? Nie za bardzo sie na tym znam... Mianowicie w domu mam 4 pokoje i lacznie 5 gniazdek TV/sat. Dom dopiero sie buduje, wiec jeszcze jest czas na zmiany (do poniedzialku) :) Obecnie do 1 z 5 gniazdek pociagniete sa 3 kable pod TV...

    Instalacje antenowe archiwum   23 Lut 2015 19:29 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5046
  • Czy warto kupić UNI-T UT139C

    Filmy z RS Elektronika jak najbardziej polecam :) To tak abstrahując od głównego wątku. Co do pytania. Wiesz, powiem Ci szczerze, że nie ma - moim zdaniem - najlepszego/najgorszego miernika dla początkującego elektronika. Liczy się wiedza i ostrożność. Szczerze Ci powiem, że nie udało mi się uwalić dotąd żadnego miernika. No, a pierwszy miernik jaki...

    Warsztat co kupić?   06 Lut 2020 20:46 Odpowiedzi: 53    Wyświetleń: 26763
  • FunBox3 - szukam routera i mam pare pytan

    Proszę o odpowiedz, bo od niedawna mam tez swiatlowod Funboxa 3.. Chce zeby dzialalo naprawde szybko w drugiej czesci domu. VPN to by sie przydał też. I teraz CO KUPIC? Moge podłączyć Funboxa kablem do czegos innego co rozsieje mi sygnal w drugiej czesci domu. I teraz: 1.. Czy ma sens dla ulatwienia w tym przyapdku inwestowac w ethernet over gniazdko...

    Sieci Co Kupić   18 Lis 2018 01:57 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 342
  • Samochody elektryczne. Czy naprawdę są ekologiczne?

    Wielka Brytania chce w przyszłym roku wprowadzić przepis, który pozwoli na zdalne wyłączanie domowych ładowarek do samochodów elektrycznych w godzinach szczytowego poboru energii. Podobne przepisy przygotowują też Niemcy Co w tym złego. to b.dobre posunięcie pozwalające stabilizować sieć. Samochód jako aku w sieci. Od tego jest elektronika aby automatycznie...

    Elektryka po godzinach   01 Mar 2024 17:18 Odpowiedzi: 6492    Wyświetleń: 193053
  • Problem z jakoscia internetu (UPC, Warszawa, 750Mb/s)

    Witam serdecznie! Wiem, że problem który zamierzam opisać jest pewnie częsty, i nie chce być kolejną osobą która wprowadza chaos, szanuję waszą społeczność, dlatego postaram sie pisać w sposób zwięzły, lub chociaż szczegółowy. W skrócie - mam problem z jakością internetu, lagi w grach, wolne buforowanie video itp. Dokładniej: Wynajmuje pokój na jednym...

    Sieci Początkujący   02 Gru 2022 05:10 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 654
  • universum 4366kt nie chce się wylączyć

    Witam. Mam taki juz troszke antyczny TV i pojawil sie problem. Wyl an czam go z pilota i na chwile sie wylaczy Takze zeby go wylaczyc o l an czam wtyczka z gniazdka. Po wlaczeniu do gniazdka TV jest w stanie standby[,] idzie go wlaczyc pilotem. Natomiast wylaczyc juz sie nie da. Jak to naprawic ??

    TV Serwis   02 Sty 2005 18:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 768
  • Jak zrobić ze stałego 12 DC czystą sinusoide 50 HZ 230V 2KW

    BRON CIE PANIE BOZE BYS PODLANCZAL SWOJ GENERATOR DO GNIAZDKA !!! Uffff... potrafisz podniesc poziom adrenaliny we krwi ... ;-) . NIGDY nie probuj podlaczyc tego generatora do sieci domowej !!! Mozesz bez obaw podlaczyc odbiorniki na napiecie zmienne do tego generatora jesli : - NAPIECIE WYNOSI TYLE CO POWINNO . - CZESTOTLIWOSC JEST ZBLIZONA DO 50Hz...

    Początkujący Elektronicy   29 Lip 2006 17:35 Odpowiedzi: 46    Wyświetleń: 10092