kyocera czyszczenie bebna

Znaleziono około 33 wyników dla: kyocera czyszczenie bebna
Podstawowa forma zapytania: kyocera czyścić bęben
  • Kyocera-FS-1028MFP zła kopia wydruku

    Widzę że coraz częściej przyczyn szuka się w jakości tonerów zamiennych - niestety to tylko przypuszczenia. W moim przypadku poparte doswiadczeniem :-) Serwisuje tylko Kyocere oraz Brothera, czy mam jeszcze cos dopisac? Serwisuję drukarki i sporadycznie awarią drukarki jest toner a już na pewno...

    Drukarki, ksero Początkujący _bolek_   01 Kwi 2014 18:51 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3627
  • KYOCERA FS-3750 brudzi

    Witam :) Oto co nasunelo mi sie....po przeczytaniu Panskiego listu: 1. faktycznie zabrudzenia, ktore Pan...opisywal...powstaly w module DV-20...tzw. developer unit...beben swiatloczuly mial tylko tyle wspolnego...ze przenosil te zabrudzenia na papier....co moglo Pana zmylic...i spowodowac bledna...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Calineczka*   29 Sie 2004 23:25 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2685
  • kyocera mita FS 1900 - szare tło

    problem z drukarką KM fs 1900 - występuje szare tło. wykonałem konserwacje (czyszczenie elektrody i ogólne odkurzanie) nie rozbierałem lasera tylko czyściłem zewnętrzną strone szybki. w opcji drukarki jest tez czyszczenie bebna z czego również skorzystałem - ale niestety wszystkie zabiegi starczają...

    Drukarki, ksero Profesjonalne elserwisant   02 Wrz 2006 22:31 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 6073
  • Drukarka KYOCERA źle drukuje.

    mam identyczny problem z K. 600 i szkoda, że nie trafilem tu wcześniej bo zaoszczędziłbym sporo czasu - słowa uznania dla DariuszaM za fachowe i logiczne podejście do problemu ! . 1. moja drukarka też drukowała blado, dodam, że tekst - bo najlepiej widać problem dobiero na wydruku ciemnej fotki...

    Drukarki, ksero Profesjonalne D_Mrozu   25 Sty 2007 20:20 Odpowiedzi: 51    Wyświetleń: 19050
  • Kyocera FS-7000+ - potrzebuje manuala lub info

    Witam Drukarka ta...nie posiada trybu service mode....jedynymi opcjami jakie moze Pan uruchomic....sa w zakladce others....service....czyszczenie bebna i inicjalizacja developera....reszta opcji jest dostepna z panela uzytkownika...lub sterownikow....ewentualnie poprzez Prescribe....jezyk programowania...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Humulus   21 Wrz 2004 08:33 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1206
  • Kyocera FS-3700 i poranne problemy

    Witam Zanim zaczniesz robic to czyszczenie bebna....nawiasem mowiac nie sadze zeby bylo to wlasciwa recepta.....czyszczenie bebna wykonuje sie jesli mamy zabrudzenia po caloscci kartki :) ....tutaj moim skromnym zdaniem ;) zaczalbym od DOKLADNEGO wyczyszczenia calej drogi papieru....sczegolnie nacisk...

    Drukarki, ksero Profesjonalne forteca   18 Mar 2005 20:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1166
  • Kyocera fs1700-rozjasnianie od lewej do prawej

    Witam Tylko prosze....nie przesadzaj z tym czyszczeniem bebna :!: ....jak sam napisales jest opcja DRUM w zakladce serwis....co oznacza....ze wykonuje sie ja raczej rzadko :) ....mysle, masz uszkodzony modul DV-20.....proponuje wizyte w serwisie....oszacuja ci przynajmiej koszty :) Pozdrawiam

    Drukarki, ksero Profesjonalne strato   13 Lip 2005 08:41 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 971
  • Kyocera FS1800 problem przy dużych wydrukach

    Co znaczy mazać strony? Rozmazuje wydruk? Jeżeli tak to można spróbować wykonać czyszczenie bebna z menu drukarki. (Menu>others>service>drum). P.S. A może jakiś skan kolega pokaże? 150tys. to niewiele jak na te drukarki.

    Drukarki, ksero Profesjonalne tomi_n   31 Lip 2005 16:17 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1131
  • Kyocera FS-2020D - Dziwne plamy jakby przebicia

    Witam Mam dziwny problem z pojawiającymi sie nieregularnymi "plamamami" jakby problem z przebiciami ,w zalączniku wydruk mapy menu takie "cos" tworzy sie na bebnie. Podjete czynnosci : czyszczenie stykow masy bebna,ogolnie czyszczenie zespolu bebna, rowniez wymiana calego modulu bebna na inny,...

    Drukarki, ksero Profesjonalne gur   29 Lis 2013 11:01 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1437
  • KYOCERA 1750 PROBLEM Z BĘBNEM

    Witam A wiec zanim zaczne....to mam kilka uwag na marginesie....zanim Pan do konca oczerni i znienawidzi kogos ;) ....prosze na spokojnie pomyslec...a mianowicie: 1. juz samo kupno drukarki na allegro...to wielkie ryzyko....i najlepiej kupowac i odbierac osobiscie....wtedy bedzie Pan mial :!:...

    Drukarki, ksero Profesjonalne forteca   14 Paź 2004 19:31 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1251
  • Kyocera M6526cdn - Plamy na wydruku

    Witam, prawdopodobnie masz do czyszczenie rolki ladujace bebny, na pewno czarnego, reszte tez mozna by przeczyscic. Jak wyciagniesz beben, to w nim zobaczysz taka gumowa rolke, mozna ja wysunac z bebna od strony bialego korka odprowadzania tonera z bebna. Jest na zatrzasku. Czyszczenie powinno pomoc,...

    Drukarki, ksero Profesjonalne forteca   05 Paź 2017 16:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 273
  • Kyocera 1020dn - szary poziomy pasek na wydrukach

    Witam Witam. Mam problem z drukarką Kyocera 1020dn. Na wydrukach pojawia się na całej szerokości strony szary poziomy pasek o długości ok 5.cm. Toner nie jest oryginalny, ale na innej Kyocerze 1020dn z nieoryginalnym tonerem problem nie występuje. Zabrudzenie występuje podczas druku dwustronnego,...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Lzep   13 Paź 2005 19:43 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1569
  • KYOCERA FS 1128 - brudzi wydruki

    Witam, a w jaki sposob brudzi? szare strony, szare pasy, szara poswiata wokol liter? Najprosciej mozesz okreslic czy to beben, ogladajac go :-) jesli zobaczysz "przeswity" w powloce bebna po jego bokach, tzn zamiast rownej brazowej powierzchni widac bedzie delikatna poswiate metalu walka, to...

    Drukarki, ksero Profesjonalne krzys_ka   28 Lut 2013 17:45 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1854
  • KYOCERA FS-600. Po kilkunastu stronach zaczyna brudzić...

    witam:)....wlasnie przeczytalem jeszcze raz pierwszy post:))...i w dalszym ciagu stoje na strazy swojego sadu...z mojego doswiadczenia z drukarkami kayocera, sadze iz problem tkwi po stronie bebna....nie sadze zeby to byla wina samego bebna...ma zbyt malo kopii (11 tys)...chodz w przypaku FS-600 reguly...

    Drukarki, ksero Profesjonalne forteca   04 Sty 2004 19:25 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2714
  • kyocera FS5016DN po czyszczeniu nie drukuje koloru

    Otoz taki problem. Po czyszczeniu (wyjecie tonerow, bebna itp), czyszczeniu walkow, rolek itd. drukarke zlozylem..i przestala drukowac kolor niebieski i magenta, do tego wydruki sa blade, przedtem byly idealne. Tonery sprawdzone, kalibracja zrobiona. Co sie moglo stac??

    Drukarki, ksero Profesjonalne mrtabaka   09 Mar 2008 20:51 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1412
  • Problem z Kyocera FS-1010

    Witam Ze sie tak wtrace na kilka slow ;) Drukarka Kyocera FS-1010 to nie zadna nowosc :!: powiem wiecej....juz jej nawet nie produkuja :cry: ....a co do bebna....to drukarka posiada beben ceramiczny....i jedynym sposobem na jego czyszczenie jest puszczenie kilkudziesieciu kartek papieru.......

    Drukarki, ksero Profesjonalne proplayer   20 Cze 2005 16:27 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2002
  • Kyocera po kilku stronach wydruku pojawiaja sie blade odbica

    Witam Na poczatek mala dygresja..... Na gorze strony...forum Elektroda...jest funkcja SZUKAJ....postaraj sie na przyszlosc jej uzywac....gdybys jej uzyl....przeczytalbys mnostwo na temat tzw. offsetowania w drukarkach m.in. serii FS-6xx ;) A teraz problem..... Objaw offsetowania....to zle...

    Drukarki, ksero Profesjonalne Wiking_   21 Sty 2005 00:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1570
  • kyocera 2020d - Brudzi kartkę

    Kolego, toner masz nieoryginalny. Kyocera znana jest z kaprysnosci jezeli chodzi o toner. Zadna wymiana bebna, tylko czyszczenie z tonera i ponowne zasypanie drukarki dobrym tonerem. Oczywiscie nie mam 100% pewnosci, ale gdybys zamiescil skan wydruku, byloby lepiej. Czy kartka jest z jedne strony...

    Drukarki, ksero Początkujący naitsyrk   25 Wrz 2013 19:03 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2109
  • Kyocera fs-2020dn - Czyszczenie - paski na wydruku

    Witam, niestety masz uszkodzony beben. Widoczne sa kropki systematycznie sie powtarzajace. Wystarczy wyciagnac beben i przyjrzec sie jego powierzchni, od razu zobaczysz uszkodzenie. Jedyna mozliwosc naprawy, wymiana bebna. Pozdrawiam

    Drukarki, ksero Regeneracja forteca   05 Kwi 2016 20:37 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1524
  • Kyocera 1000+

    Witam Na poczatek mala uwaga.....prosze napisac wiecej szczegolow.....jakie sa to linie?....czarne....szare....ciagle....g... sa umiejscowione?....na brzegu kartki?.....w srodku kartki? A teraz to co mi sie nasunelo, po przeczytaniu Panskiego listu: 1. jesli jest to czarna linia na skraju kartki.....prosze...

    Drukarki, ksero Profesjonalne forteca   20 Cze 2004 19:08 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1654
  • wydruk i jego duch - czyli problem z kyocera 1550 i 1600

    zaraz sie bede zabieral za demontarz bebna i czyszczenie listwy , ale do wczesniejszego opisu dodam ze poprawa nastepuje po regulaci pokretlem i trymerem przy module LED ale wtedy znacznie traci sie na wyczernieniu wydruku

    Drukarki, ksero Profesjonalne Anna-Maciej   07 Maj 2006 13:15 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1353
  • kyocera FS 1700-słaby wydruk

    Witam No coz....powiem wprost....dobrze wykonales czyszczenie lasera....tylko jak sie od czegos bierzesz.....to dokladniej sie pytaj co i jak....koolega fuser....bardzo krotko ci ta czynnosc opisal :D .....tylko male ale....zapomnial wspomniec...napisac....zebys przed ta czynnoscia....wyciagnal z...

    Drukarki, ksero Profesjonalne forteca   20 Lip 2005 13:46 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 2373
  • Kyocera FS 9100 serial number

    Bicker1 może mieć rację. Ja już widziałem wiele Kyocer ze skasowanymi licznikami, ale nigdy nie skojarzyłem tego z czarnymi stronami, a takie tam też często występowały (elektroda). Nie sądzę natomiast, aby padły tam płyty, bo wszystkie drukarki nadal działają. Witam Bo to tez jest kolejna mozliwosc....wystepuje...

    Drukarki, ksero Profesjonalne fuser   14 Lis 2005 08:21 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2521
  • Kyocera Fs 600 brudzi

    Witam PU...to moj skrot od Process Unit...czyli co co kolega wyjmuj po otwarciu klapy drukarki....i to cos w co wkladamy pojemnik z tonerem ;) ....skoro fuser jest ok....to proponuje zajac sie wlasnie tym PU...ew. sprobuj wyczyscic rolke transferowa.....sprobuj wydrukowac cos innego na drukarce i...

    Drukarki, ksero Profesjonalne BAUER   29 Sie 2005 23:53 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2246
  • FS-3800 Kyocera "drukuje" blade kartki...

    ...objaw wyglada na brak ladowania bebna...stad tez zapewne usypujacy sie toner...zaznaczam, ze to Ty masz drukarke przed soba...nie ja wiec tylko stawiam hipotezy ;) ....sprawdz czy nie podwinela Ci sie sprezyna na elektrodzie...laczaca elektrode ze stykiem doprowadzajacym napiecie z zasilacza :)...

    Drukarki, ksero Profesjonalne forteca   17 Paź 2005 16:29 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2967
  • Kyocera Mita fs 1800+

    Zdalem z panela polecenie czyszczenia bebna,niestety po czyszczeniu niewiele sie zmienilo,na wydruku pojawia sie Masa pionowych paskow,ponadto ,teraz jak wlacze drukarke uruchamia sie funkcja ADDING TONER i mieli bez konca i bez efektu(czekalem z 10 min i nie przestalo i tak kilka razy) . Jak przewijam...

    Drukarki, ksero Profesjonalne tomi_n   05 Lis 2005 22:55 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 4167
  • Kyocera FS-1700+ Konserwacja

    Witam :) A więc : 1. zajmij się wszystkimi elementami gumowymi....wyjmij szufladę....potem cały modul transportu papieru...jest tam sporo walkow i osi do czyszczenia....wyczysc tez rolke rejestracji...taka gabczasta rolka....wyczysc ja na sucho...najlepiej odkurzaczem....rolki gumowe najlepiej...

    Drukarki, ksero Profesjonalne elserwisant   23 Sie 2006 08:25 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1932
  • Drukarka Kyocera FS1920 brudzi po wymianie toneru

    mam taka wlasnie drukarke toner firmowy :/ (masa kasiory heh) i po konserwacji tj czyszczeniu rolek pobierajacych zaczela brudzic dlaczego nie mam pojecia wykonalem juz wszystkie czynnosci poza wymiana bebna :D kartki formatu A4 jeszcze jakos ujda ale koperty sa szare jak papier toaletowy :/ przeciez...

    Drukarki, ksero Profesjonalne elserwisant   20 Gru 2006 23:22 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5900
  • Kyocera fs 1018 MFP nierówne zaczernienie

    hmm tak sa sprezynki laczace 2 czesci (czyli beben i 2 czesc ta gdzie jest walek magnetyczny z tonerem) Wymieniony beben na nowy przeczysczona dzis optyka i elektrody i nadal to samo tzn z lewej str co obrot bebna wychodzi lekko jasniejsza kopia. A czy może czyściłeś wnętrze drukarki przy użyciu...

    Drukarki, ksero Początkujący Masal   16 Lip 2009 12:08 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1787
  • Kyocera FS-1300d i szare tło

    Drukarka ma 87000stron. Czyściłem zbiornik na zuzyty toner. potem elektrode i laser. Po kolejnym włożeniu modułu bebna i wywoływaczki zaczęły sie problemy z wydrukiem. Strona jest szara a wydruk rozmazany. Coś z napieciami, stykami ale znaleźć nie moge. Jakas podpowiedź?

    Drukarki, ksero Początkujący pcnet   26 Kwi 2012 07:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1974
  • Kyocera fs-9520dn Komunikat zainstaluj MK

    Naciskałem po dwa razy. Wiem też, że niepotrzebnie czyściłem bęben :) No ja jestem serwisem i nie mogę pojechać do klienta z jakimś innym gościem, który uruchomi maszynę, jak to będzie wyglądało? A możesz powiedzieć jak moduły bębna i wywoływaczki są rozpoznawane? też maja bezpieczniki jak utrwalanie?...

    Drukarki, ksero Profesjonalne michal11897   27 Wrz 2012 20:41 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3249
  • Kyocera FS-C5350DN - Zabrudzenie na rewersie strony.

    1- poniewaz w wiekszosci przypadkow wiecej drukujemy w czerni przez co szybciej sie zuzywa. Taka mam teorie na te pytanie... 2-toner sie nie laduje :p jest ladowanie rozladowanie bebna, sa napiecia w developerze :p reguluje sie ono automatycznie, sa rozladowania kartki na transferze :p rozne firmy rozne...

    Drukarki, ksero Profesjonalne forteca   05 Paź 2017 16:32 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1032
  • FS-1018 Czyszczenie wałka transferowego

    Hej witam posiadam drukarte Kyocera fs 1018 mfp i ostatnio wychodza mi zabrudzone z poczatku kartki na 2 stronie sprawdzalem modul bebna i toneru i jest ok, doszedlem jednak ze rolka transferowa jest cala brudna Jak i jakim srodkiem moge ja wyczyscic. z tego co widzialem instrukcji obslugi pisze aby...

    Drukarki, ksero Początkujący martinkrys   09 Lip 2009 09:28 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2884
 Szukaj w ofercie
Zamknij
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME