Wiem na pewno, że II ph2 w benzynie odpali z niskim ciśnieniem oleju. Miałem taką z zatartą pompą oleju i paliła normalnie.
Możliwe że puszcza uszczelka pod głowicą spr.korek wlewu oleju czy nie ma masełka i płyn chłodniczy czy nie bulgocze przy wyższych obrotach uwaga na ciśnienie wchłodnicy i temp.płynu
Cześć Jakie jest prawidłowe ciśnienie oleju na gorącym silniku i przy jakich obrotach ? Silnik 2.0 DCI M9R.
witam, są dwie mozliwości, pierwsza optymistyczna , niedrożna odma lub elementy wytracania oleju z przewietrzania skrzyni korbowej, druga najbardziej prawdopodobna, duże przedmuchy na cylindrach, luz cylinder -tłok przekroczony(zuzyty), ratuje jedynie naprawa wymiana tłoków i szlif tulej cylindrowych na wymiar naprawczy, lub wymiana silnika w dobrym...
Trzeba ciśnienie sprawdzić fizycznie czyli manometr zamiast czujnika i testować.
Hej, Czujnik może mieć... sporo tu elektroniki. Olej sie nie wylał. Wygląda jak by został po prostu zużyty. Nie było dymienia, dziwnych dźwięków etc. Niestety nie można się było połączyć z komputerem, nie ma prądu (stało 2 dni) Dzisiaj laweta niestety, zobaczymy. Dzięki Pozdrawiam
Czy ciśnienie oleju może być sterowane przez prąd elektromagnetyczny?
Silniki skonstruowane do pracy na rzadkich olejach osiągają później właściwe ciśnienie oleju po rozruchu. Silnik dłuzęj pracuje bez smarowania co uszkadza panewki. Silniki widlaste mają wąskie panewki i jakoś pracują. Opracowano panewki górne i dolne. Czym się różni górna panewka korbowodowa od dolnej ??
Tutaj chodzi o wypadanie zapłonu, przez niskie ciśnienie na garze, albo o np. zły luz zaworowy. Branie oleju to inna sprawa. Na pewno nie zaszkodzi taki pomiar, do tego już ci pisałem - diagnoza testerem. A kontrola luzu zaworowego jest ważniejsza niż magiczne płyny i dotryski.
Ciśnienie jest w normie Oleju nic nie ubywa O dym jest siwy i czuć taka spalona ropę wtryski są ok .Może być problem w jakimś sterowniku który podaje za dużo paliwa na zimnym silniku?
Te laguny znane są z wielu problemów z elektryką, na początek pojechał bym do warsztatu i sprawdził ciśnienie oleju, jak jest ok to szukałbym dalej.
Komunikat o niskim ciśnieniu oleju a stan oleju, to diametralnie różne rzeczy, możliwe, że czujnik ciśnienia zaczyna szwankowac, albo jego połaczenie elektryczne - to takie optymistyczne założenie, gorzej jak faktycznie ciśnienie oleju będzie lipne
Zmierz ciśnienie oleju manometrem na jałowych po silnym zagrzaniu silnika.
witam was i pyatm orade posiadam lagune 1.9 dci i po wymianie turbiny na drugom sprawdziłem ciśnienie oleju w miejscu czujnika i na rozgrzanym silniku jest niecała atmosfera a tak okło 0.8 i czy to normalne czy szukać drugiego silnika
Do sprawdzenia ciśnienie oleju oraz sam czujnik na gorącym silniku.
Zmierz ciśnienie oleju i czynnika.
Żle zregenerowana turbina lub za niskie ciśnienie oleju,
Sonda za katalizatorem mam 0.36v na zimnym oraz 0.7V na ciepłym silniku i lekko skacze zależnie od obrotów. Jeszcze mam teorię lecz pewny nie jestem, z tego co pamiętam problemy zaczęły się po zmianie oleju, założyłem jeden z tańszych filtrów oleju na rynku(taki był na stanie) i wydaje mi się że od tego momentu jest problem, lub po prostu zbiegło się...
Witam. Wiem że bez podpięcia do kompa ciężko jest stwierdzić ale może ktoś miał taki problem lub wie od czego i za co odpowiada ta kontrolka. Problem jest taki że przedwczoraj laguna zgasła podczas jazdy i od razu zaświeciła się ta kontrolka. Silnik kręcił a samochód nie chciał odpalić.Wczoraj po kilkunastu próbach w końcu zapalił i wszystko działa...
Auto miało robioną płukankę typu wlewane miał środek do oleju i paliwa niby na oczyszczenie nagaru ,po czym po miesiącu okazało że silnik nie pracuje równo, mechanik stwierdził że cewka do wymiany i termostat bo auto nie dogrzewa i nagła diagnoza że nie równej pracy silnika przyczyną jest nie szczelność na cylindrach spowodowane podobno nie wiem jak...
Witam, mam następujące pytanie czy uszkodzony czujnik ciśnienia oleju w lagunie 2 1,6 16v rok 2001 może być przyczyną braku zapłonu, ponieważ po chwili od porannego uruchomienia i wyjazdu z garażu zapalił się komunikat niskie ciśnienie oleju, samoczynnie zgasł silnik. Sprawdziłem olej jest stan lekko poniżej max a komunikat przy każdorazowym przekręceniu...
Twój post można odczytać jako komunikat do publiczności a nie pytanie lub apel. Można się domyśleć, że chodzi o przewód odpowietrzania silnika. A jeśli tak to albo katastrofalny stan silnika i duże ciśnienie w komorze silnikowej, Albo niedrożny przewód do obudowy filtra powietrza. Zatem pytanie jak wygląda filtr powietrza silnika.
Jak bym słyszał swojego klekota. - po podniesieniu obrotów klekocze? - sprawdzić korekty na wtryskach - odpinać po kolei wtyczki od wtrysków - sprawdzić ciśnienie oleju -powinno być ok.1,2 bar przy 1000 obr. na rozgrzanym silniku, nie mniej jak 0,7 bar na biegu jałowym. - jaki przebieg?
Sprawdź ciśnienie na cylindrach i czy poziom oleju w silniku się nie podniósł.
A spora ilość oleju w zęzie za przepustnicą ?
Wiec być może tylko pozornie zrobiłeś dobry zakup, bo często awaria turbiny to silnik do remontu. Turbine wymieniales sam? Sprawdzałeś ciśnienie oleju po naprawie? Mierzyles ciśnienie sprężania?
obroty są prawidłowe słychać że szybko kreci nie doszukiwałbym usterki mechanicznej bo to jest czasami jak jest zagrzany i nie zapali a za minute zaczyna znów palić panewke wykluczam bo silnik pracuje wzorowo a pozatym jakby panewka poszła to w tych silnikach odrazu sie gubi ciśnienie oleju znam ten problem z opla vivaro z tym samym motorem F9Q Odrazu...
Niestety nie posiadam manometru żeby sprawdzić ciśnienie , jakoś inaczej mogę to sprawdzić ? Po odkręceniu korka oleju wał się kręci jeśli to ważne . Mechanik stwierdził że u mnie nie ma wariatora . ( 2001 rocznik przed liftem )
witam zainteresowanych, chciałbym uzupełnić informację na temat poczynań z powyżej opisaną skrzynią. po otrzymanej wycenie naprawy zdecydowałem się poszukać używanej skrzyni. Po kilku próbach usłyszałem od sprzedających, że model DP0 004M jest wadliwy i rzadko spotykany. znalazłem dwie skrzynki. z jednej zrezygnowałem bo gościu nie bardzo chciał dać...
Sprawdź ciśnienie oleju, ale ja myślę że jest problem ciśnienia paliwa. Czy podczas wymiany głowicy wszystkie przewody paliwa były zaślepione, jak nie to możę jakiś brud dostał się do pompy i wtedy pozamiatane, pozdrawiam
Witam, mam problem z tym samochodem i nie wiem konkretnie jaka jest przyczyna że wywala olej z kola pośredniego pompy. Może macie jakieś pomysły, jaka może być tego przyczyna? Jest za duże ciśnienie oleju pomocy!!!
Witam, jest bardzo wielka potrzeba dokładnego schematu układu rozrządu w tym aucie, również od strony filtra powietrza.Po wielkiej bitwie jaką stoczyłem z 6-cioma mechanikami i 2 miesięcznym przebywaniu w warsztatach doszedłem już do punktu wyjścia i chyba się okazuje że mam problem w ustawieniu rozrządu. Opowiadać długo by można ile już mnie to kosztowało,...
Zostały wymienione 4 cewki i 4 świece. Na komputerze już nie pokazuje żadnych błędów, natomiast auto mi lekko szarpie i bardzo rzadko popuka w tłumik. Okazało się, że na świecach nie było dobrej odległości, zwiększyłem do 0.9. Pokazało mi duże ciśnienie atmosferyczne na komputerze - 102tys. Mechanik powiedział, że duże jest ciśnienie w kolektorze ssącym....
Laguna II 1.8 16v F4P PB Poniżej kilka zdjęć. Leje się z dołu, leje się z góry, leje się z boku. Leje się wszędzie :| Moje pytania: 1. Czy od dołu przecieka na uszczelce miski, czy być może spod wału korbowego ? Dodam, ze olej kapie na postoju. 2. Skąd olej za filtrem powietrza ?! Ciśnienie sprężania jest w granicach 14 barów, różnic na cylindrach nie...
witam wszystkich proszę o pomoc mam problem z laguna 2 1,9dci 130km z 2006r gdy jest zimna wszystko ok pali na dotyk ma moc nie dymi ale gdy tylko pojeżdżę i rozgrzeje silnik i ja zagaszę i chce ponownie zapalić to silnik kreci jak głupi ale nieodpala wyskakuje tzw.lampa Aladyna czyli sprawć ciśnienie oleju i dodatkowo immo swieci podejrzewam że immo...
Ja miałem zamiar wymienić pierścienie ale jak piszecie żebym sprawdził głowice i luzy na zaworach to zobaczę jak to wygląda i jak źle to pewnie bez splanowania głowicy się nie obejdzie? Wymiany uszczelniaczy uszczelki pod głowicą oleju itd?
Panowie skoro F9Q daje olej na tłoki to następne jest samozassanie oleju i roz.......enie silnika. Pozatym jak cieknie ze złaczy gumowych to sie je wymienia. AFN i jego koledzy maja taki kawałek gumy który lubi pękać od spodu i fiaciki też też. Jakie taśmy samoprzylepne ! Tu jest ciśnienie i olej i temperatura.
Głębokość jest taka że bez problemu da się zahaczyć pazurem. Tłoka nie chciał bym wyciągać bo nie mam kanału, a musiałbym zdjąć miskę i dostać się od spodu. Może opiszę dokładnie jak to wyglądało. Jest to moje auto, kupiłem je wiosną gdy wiosną Laguna 2,2dci znowu padła i powiedziałem że nie zainwestuję już w nią ani złotówki. Kupiłem Nissana (bo taki...
a gdzie znajduje się ten regulator mniej więcej? ale czy to powodowało by też większe spalanie na gazie? po kupnie przeglądałem przewody podciśnienia czy są suche i drożne, kiedyś w innym aucie miałem zatkane, to ciśnienie szło przez korek od oleju i cały silnik był mokry
Dolewka oleju po 10 000 to raczej norma.Sprawdzić ciśnienie sprężania przed założeniem gazu i dokładnie obejrzeć pod kątem wycieków.Koszt takiego remontu może być całkiem spory. Wszystko zależy od warsztatu i może przekroczyć 1000.
Mam podobny problem, mam lagunę II 1,9 dci 120 KM, którą 13 odebrałem z warsztatu, gdyż stała tam z powodu zapalającej się kontrolki świec żarowych, jednakże błędu nie udało się naprawić, choć elektronicznie już jest wszystko w porządku, po podłączeniu nie ma żadnych błędów. Chciałbym się porardzić, bo widzę że Ci mechanicy też już eksperymentowali,...
Jeśli ciśnienie jest zbyt niskie jak sam wcześniej napisałeś to silnik nie ma prawa poprawnie pracować , a jeszcze zużycie oleju do tego to samo sie prosi o remont silnika oczywiście jeśli nie ma wycieków zewnętrznych.
Dzień dobry wszystkim, pozdrawiam z Gdańska. Miałem ostatnio chyba podobny problem z moja laguną (również 1.8 benz. 89kW) podczas silnych mrozów. Wystrzeliło mi uszczelkę spod filtra oleju od razu po zapaleniu auta rano, i zanim się zorientowałem o co chodzi, po kilku sekundach miałem czerwoną kontrolkę oleju i silnika. Wyłączyłem szybko, krótki rzut...
Masz przedmuchy na uszczelce pokrywy zaworów. Ciśnienie idzie w skrzynie korbową a co za tym idzie, odmą wywala opary oleju a te zasysa turbina...kupa dymu brak doładowania brak mocy.
Wlałem troszkę oleju i ciśnienie wzrosło, jednak jedni twierdzą że uszczelniły sie zawory a inni ze uszczelnił sie tłok, ja uważam że pierścienie sa dobre bo wlalem olej do cylindra i przez noc nie spłynął.
Potrzebuję porady gdzie szukać odpowiedzi na problem związany z tym samochodem. Laguna i lift 1999r 1.8 16V F4P. Od jakiegoś czasu problem dotyczy szarpania przy przyspieszaniu, co kończy się prawdopodobnie z przejściem w tryb awaryjny. Wówczas szarpanie się jeszcze bardziej wzmaga, czuć wyraźnie benzynę. Jedynym rozwiązaniem jest restart silnika, nawet...
Zapytaj tych co wymieniali turbo co zrobili w ramach jego wymiany. Niestety często podczas wymiany turbo warsztaty nie robią całości pracy, podchodzą do tego jak do wymiany np rozrusznika czyli stare wyjąć, nowe włożyć i tyle. Dlatego ważne jest czy układ był czyszczony, czy olej który był w chłodnicy powietrza został usunięty, czy zostało sprawdzone...
A czy po wymianie filtra odpowietrzyłeś układ paliwowy? Filtr był od tego modelu? Dziwne że Ci zaczął kopcić... Może warto byłoby sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Biało - siwy dym to efekt "brania" oleju ale taki rzeczy nie dzieją się od wymiany filtra:) A jak wykręcisz korek wlewu oleju to mocno wypycha powietrze? Pomimo dobrej kompresji możliwe jest...
Witam ponownie Ciśnienie zmierzone na letnim silniku i jest 26 IV-27 III-26 II- 23 I cylinder ciśnienie oleju 4bary zaraz po odpaleniu. Rozrząd sprawdzony na blokadę i górne kółko zwalone i sprawdzony klinik i jest ok. Z obserwacji gdy zaczyna się lepiej wkręcac na 3000-4000obr bardzo grają zawory. Chyba będe zwalał czapkę bo już pomysłów brak.
Witam! Byłem wczoraj w serwisie Renault. Zmierzyli mi ciśnienie w cylindrach- jest dobre 8,75 bara. Równo dla każdego cylindra. Stwierdzili, że uszczelniacze zaworów przepuszczają, są przedmuchy i to jest ten powód oleju w kolektorze ssącym. Wyliczyli mi ewentualny koszt naprawy na ponad 1.300 zł. Ha, ha,ha! Może wlać mu oleju mineralnego, póki co jeżdżę...
ciśnienie oleju laguna czujnik ciśnienie oleju laguna laguna czujnik ciśnienie oleju
philips 22dc279 stare adaptery ecl82 wzmacniacz
saeco wyświetlacz saeco wyświetlacz
Wpływ wagi kul na losowanie Lotto: analiza i technologie Hisense 32A4BG Remote Control Not Working: Troubleshooting Guide