Lista zrobionych rzeczy w mojej opini jest... właśnie taka. że dużo pali (nie jestem w stanie powiedzieć ile bo prawdopodobnie przy ABS nie działa nic, z tego co mi powiedziano), Działa pomiar spalania. ABS go nie blokuje. Pod komputer gdy został podłączony jest mega dużo błędów, zostały pousuwane i jutro zobaczę jakie jeszcze wyszły. To jest podstawa...
Nieoryginalne, niczym nie ustępujące jakością 20zł Dalej nieszczelność na dolocie.
nie dziwie sie. Moge juz z góry powiedziec ze w ecu bedzie tylko błąd sondy. Te sterowniki nie maja możliwości dokonania adaptacji recznej wiec to tez jest problem. wszytskie czujniki beda okej, myśle ze wyjeżdzenie zbiornika pb może pomóc. Zapewne występuje jeszcze obiaw nierównej pracy silnika na biegu jałowym. Warto sprawdzić szczelność wężyków podciśnieniowych,...
Nie Szukaj nieszczelności w kolektorze
Podnieś obroty na gazie.
Wykonaj clipem test ścieżek potencjometru
Wg danych producentach moc maksymalna przy 5500rpm a prędkość maksymalna to 210 km/h więc coś nie tak z 4000 obrotów przy 120km/h.
a czy na zimnym i goracym tak samo adpala ? co do obrotó to moze byc ze tylko czujnik temperatury wariuje
Przecież podałem - zmierzyć nie masz możliwości/nie masz czym/nie umiesz - więc i nie sprawdzisz czy to faktycznie brak spójności ścieżek potencjometrów TPS. Pozostaje ślepa podmiana. Dodano po 1 Wiec po co jest forum Forum jest dla mechaników, zarówno amatorów jak i zawodowców, którzy albo chca się dokształcić, albo trafili na precedensową usterkę....
miałem podobne objawy i pomogła regulacja zaworów
Mi to wygląda na uszkodzony scalak sterujący IACV, zasila mu jedną połówkę uzwojenia. Pasowało by rozebrac sterownik i zobaczyć czy płyta w okolicy scalaka nie jest osmalona.
Między głowicą a wtryskiwaczem masz miedzianą uszczelkę. Czas na jej wymianę. Może trzeba było najpierw wtryskiwacze odkręcić a nie głowice ściągać. Tam nie mas skąd olej lecieć - to nie olej.
Problem rozwiązany.
Dzień Dobry. Czy Rozwiązales problem ?
Sprawdz co widzi sterownik silnika i ewentualnie trzeba zrobic adaptacje przepustnicy Pozdrawiam
Podobna sytuacja Laguna II 1.6 16V. Zaraz po uruchomieni silnik w miejscu pracuje równo. Problem zaczyna się kiedy, dodaje sie gazu i to szczególnie więcej. Auto szarpie, dusi się przez kilometr. Później kiedy się nagżeje pewnie silnik problem znika.
W tych autach obroty najczęściej falowały z dwóch powodów-uszkodzona przepustnica i wewnętrzne uszkodzenie ECM Sagem S2000
Gdy zaczynam skręcać na postoju silnik znacznie spada z obrotów, potrafi przy maks. skręcie zgasnąć Ok ,jakie jest rządanie obrotów i jakie obroty widzi? Z tego wywnioskujesz dlaczego przygasa.
Tam alternator jest sterowany sygnałem LIN, jeśli sterownik uzna, że nie potrzeba obciążać alternatora to zmniejsza napięcie ładowania. W silnikach zasilanych wtryskiem nie ma żadnego ssania, sterownik silnika dobiera parametry pracy odpowiednie to temperatury silnika, zewnętrznej, ciśnienia atm. itd,itd Jeśli sterownik uzna, że potrzeba więcej prądu,...
Taka sytuacja się dzieje podczas jazdy jak przycisnę bardziej pedał gazu
Witam. Bardzo przepraszam ale podepne się pod temat tylko ze jestem nowy jeszcze nie za bardzo obcykałem to forum a mam pytanie gdzie znajduje się regulator cisnienia pompy paliwa w lagunie 2 1.9 dci 2002r. Pytanie zadaje bo falują mi obroty i czytalem ze pomoglo jednemu uzytkownikowi forum wymiana uszczelki pod regulatorem i sam chcialbym sprobowac...
ja mam taką na placu , i na jałowym jest ok 100 obr/min , a jak minimalnie podniosę obroty to wartość skacze od 400 do 1200 obr/min. auto jeździ normalnie.
Sprawdź jakie widzi obroty i jakie jest ciśnienie przy kręceniu. Poniżej 250 bar nie odpali.
Każdy ząb to szpilka. I masz liczyć szpilki, nie napięcie jako takie. Do tego jeśli chcesz z tego liczyć obroty to spójrz na koło, i na oscylogram który kolega (at)merc124t zamieścił. Jedna szpilka jest większa, to jest ten jeden szerszy ząb na kole. Ta szpilka oznacza 1 pełen obrót koła. Mniejsze szpilki i mniejsze zęby są do informowania ECU o aktualnym...
Może to być czujnik obrotów.
Dokładnie: po rozgrzaniu samochód zaczyna co chwilę przygasać, wchodzić na wyższe obroty ( tak jakby go zarzucało), aż w końcu zgaśnie. Cięzko po tym go uruchomić ( tak jakby był zalany), świece czarne, ale tak jak pisałem czujniki posprawdzane, ciśnienie paliwa jest, rozrząd ok. To samo i na gazie i na benzynie więc nie sądzę żeby to zasilanie. Dodano...
Oringi tylko ASO . Czasem trzeba zrobic test silnika krokowego i go domknąć aby komp złapał obroty.
Witam czy udalo sie naprawic. Co bylo przyczyna mam tak samo w megane 3
Odłącz klemę z akumulatora na kilka minut, potem odpal silnik, niech pochodzi spokojnie na wolnych obrotach .
Panowie mam ten sam problem , wysokie obroty biegu jalowego w granicach 1100 -1800 , co owocuje bardzo wysokim spalaniem w miesci bo duzo sie stoi w korkach. Mierzyłem wszystkie czujniki odpowiedzialne za ssanie , czujnik płynu chlodzacego , czujnik tem zasysanego powietrza , silniczek krokowy wyczyszczony do blysku, cewka elektromagnesu w silniczku...
Witam.W przypadku elektronicznej przepustnicy bez linki jest sprawą normalną.Po nacisnięciu pedału gazu sygnał z czujnika pedału jest wysyłany do sterownika silnika nastepnie sterownik obliczając połorzenie przepustnicy steruję napięciem na silnik w przepustnicy otwierając ją w dane połorzenie zwiększając zarazem czas ftrysku benzyny.Niesądze aby szyszczenie...
Sprawdź gniazdo karty czy któryś z plastików się nie wyłamał.
jedź do mechanika i niech Ci sprawdzi na oscyloskopie synchronizacje czujnika walu i halla... bo tu może leżeć problem...
Jeśli maci LPG to w nastawniku wolnych obrotów masełko blokuje jego ruch.
Problemem może być np.czujnik temperatury lub brudna przepustnica.
Z tego, co ja wiem to po włączeniu zapłonu silniczek powinien lekko się wysunąć, podkreślam po włączeniu zapłonu, a nie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki wysunąć się i to do samego końca! Skąd na nim jest napięcie po przekręceniu kluczykiem do całkowitego wyłączenia! To że siłownik jest wysunięty do końca znaczy że jest w stanie spoczynku,czyli w normalnym...
Błąd czujnika pedału prędkości --> obroty stoją w miejscu Błąd przepływki pewnie jest już dużo dłużej.
Możliwe że sterownik wchodzi w pracę w trybie awaryjnym.
Mam to cudeńko i miałem też problem z mocą , ale u mnie po prostu spadały obroty na po dodaniu gazu dławił się.Nie mogłem nieraz zjechać ze skrzyżowania tak się mulił.okazało się, że to nie kontakciło na złączce od przepływomierza.Spalanie jeśli cykl mieszany , to 6,5 - 7l/100km gdy leciutka noga.W trasie jest się czym pochwalić 5,5l przy niezbyt dynamicznej...
Problem rozwiazany. Te minimalne przeladowanie okazalo sie zbyt duzym (2.6 bar). Doszedl do tego elektromechanik z okolic Piekar Slaskich, chetnie podam namiar na priw gdyby ktos potrzebowal. Niepotrzebnie wydane tysiace na aso... Dziekuje wszystkim za zainteresowanie, mam nadzieje ze komus sie przyda ta wiedza.
Tylko launch ? Dobre sobie... Jako uniwersal do francji tylko cdif jakoś sobie radzi i to nie ze wszystkim - silniki diesla. Miałem st6000 na testach.. w vectrze c pokazał obroty piętnaśie tysięcy z ogonem reszta parametrów też kosmos. Passat 1,9 Tdi !! walił błędem pamięci sterownika podczas gdy zablokowany był immo, z takich kwiatków jeszcze w 407...
Witam, mam megankę 2001r 1,4/16V i instalację gazową na sekwencyjnym wtrysku, koszt to 3.700pln. Auto spala mi w mieście 8l gazu, tyle samo co benzyny, a na mocy nic nie tracisz. Przy tej instalacji nie ma żadnych przeglądów, żadnych okresowych regulacji, jedynie wymiana filtrów co 15000km. Jestem bardzo zadowolony, jedyny mój problem to za niskie obroty...
witam udało mi się uporać z tym problemem ,przyczyną był niesprawny potencjometr przepustnicy oraz dwie cewki zapłonowe które dawały iskrę tyle że zbyt słabą
Witam. Mam renault laguna II 2.0 16v benzyna 2007r. Po podpięciu laguny do komputera u mechanika wyskoczyły następujące błędy : 1. Kod usterek DTC 0300 obwód zaplonowy 2 kod usterek DTC 0303 obwód zaplonowy cyl. 3 3. Kod usterek DTC 0638 jednostka sterującą przepustnicy Po wykasowaniu tych błędów auto chodziło normalnie do dzisiaj. Teraz zaraz po odpaleniu...
dzisiaj podjąłem poewne kroki by przyblizyc sie ku przyczynie tych dziwnych obrotow do 7 tys. dzis odlaczylem wtyczke od pedalu gazu by sprawdzic co bedzie wtedy ( moze zle zczytuje info do kompa i przez to jest problem) odlaczylem ale jest to samo, to teraz to samo sie wzialem za wtyczke przepustnicy odlaczylem ja i odpalilem atuo odziwo ... teraz...
I jak tam kolego rozgryzłeś ten problem z obrotami bo u mnie to samo i już nie mam sił
Trochę późno piszę ale zrobiłem,problemem była przepustnica .Po prostu przycinała się w jednym miejscu,nie wiem jak tego nie dopatrzyłem.A potem zostaje opcja ponowne przyuczenie.
W lagunie były co najmniej 3 silniki 3.0 v6. Potrzeba zobaczyć temperature i podciśnienie, oraz czy przepustnica działą prawidłowo.
Kolego tutaj zapewne problem leży albo w przepustnicy, albo w module kontroli wtrysku. Mogę tylko powiedzieć, że potrzebujesz dobrego "fachmana", aby to dokładnie zdiagnozować i naprawić/usunąć usterkę. Co do pedału przyspieszenia (gazu), to też przez neta nie mogę wykluczyć, ale skoro mierzony przez fachowców...
Jest to silnik 1.8 16 V rocznik 2003 a pogoda nas nie rozpieszcza a ja mogę jedynie to naprawić pod blokiem Zacznę od uszczelek na przepustnicy i sprawdzę ten kolektor
nierówne obroty laguna laguna wolne obroty laguna wysokie obroty
philips triathlon silnik pomiar impedancja transformator multiroom premium
USBDISK Modelo NAND USB Flash Drive Not Detected – Controller Firmware Recovery with MPTool Deco Color lakier akrylowy 1K spray – czy nadaje się na zaprawkę łuszczącego lakieru samochodowego?