Mechanik stwierdził, że to na 80% koło zmiennych faz rozrządu. Dlatego silnik na niskich obrotach klekocze a na wysokich jest OK. Szukam jeszcze w innych serwisach potwierdzenia, bo krzykneli mi za wymianę koła ponad 1000zł + dobrze by było cały rozrząd za 400zł;-(((
Robocizna kosztować Cię będzie tyle, co za wymianę rozrządu.
W tym silniku jest KZFR? Jak w reszcie PESA? Olej plus koło robi swoje. Czyli nie chce zapalić a jak już zapali to klekocze w 1 cyklu.
Z chwilą gdy zacząłem dolewać do paliwa za każdym tankowaniem olej 2T do 2-suwów w proporcji 1:100 (fotka w moim poprzednim poscie), zniknęło zagrożenie "wysuszenia" paliwa i przestały się wydzielać opiłki. Zaś pierwszym objawem wzrostu smarności było totalne wyciszenie silnika i zanik charakterystycznego "łomotania" pwc i jej "jękliwego", metalicznego...
Kup KYB gazowe, "bendzie pan zadowolonyyy...". Nie klekocze ci jakaś blacha albo niedokręcona osłona przy silniku? Może wpadać rezonans na wolnych obrotach.
Czy ktoś mógłby mi pomóc w określeniu przyczyny. Moja Laguna 2002 2,0 ide przebieg 150000 zaczęła zachowywać się dziwnie, na niskich obrotach lekko klekocze i trzęsie się mocno silnik zapala się lampka silnika w konsoli. Na wysokich obrotach jest wszystko dobrze. Czy ktoś zna przyczynę i czy mogę się nim poruszać. Z góry dziękuję za informację.
Klekotanie silnika F4R może być spowodowane dwoma przyczynami: 1. Zużyte koło zmiennych faz rozrządu ( wiąże się także ze spadkiem ciśnienia oleju) 2. Gorsza sprawa ( często następstwo olania sprawy pierwszej) wytarte wałki rozrządu, luz jest tak duży, że przy naciskaniu wałków na zawory wałek znajduje się w mimośrodzie co powoduje niemiłosierny klekot...
Hmnnn z tym wyciąganiem schowka no to nie wiem czy to jest dobry pomysł :D Motor znajdziesz od stony pasażera - patrząc od dołu z pod schowka. w Lagunach były dwa rodzaje (dwa sposoby mocowania tych motorów ) pierwszy to taki jak na foto poniżej a drugi rodzaj - motor przykręcony na trzech wkrętach http://obrazki.elektroda.net/77_12313407...
Mam nadzieję że dałeś samochód do wykwalifikowanego zakładu i wiedzieli że ten model nie ma klina na wale koła pasowego i rozrządu więc ustawiając rozrząd trzeba zrobić to idealnie dokręcając wszystko na znaki fabryczne bądź swoje cechówki. A propo jeśli się troszkę pomylili to na rozgrzanym te objawy szarpania będą wyraźne. Dobrze obsłuchaj silnik...
Jak bym słyszał swojego klekota. - po podniesieniu obrotów klekocze? - sprawdzić korekty na wtryskach - odpinać po kolei wtyczki od wtrysków - sprawdzić ciśnienie oleju -powinno być ok.1,2 bar przy 1000 obr. na rozgrzanym silniku, nie mniej jak 0,7 bar na biegu jałowym. - jaki przebieg?
Łożysko oporowe tarczy dociskowej tak klekocze lub prawdopodobnie piszczy u Ciebie. Jest to takie cudo które po wciśnięciu przez Ciebie sprzęgła naciska na ,,sprężyne" takie słoneczko w docisku i dzieki temu docisk odciąga tarcze. Z czasem potrafi się wyrobić i terkotać można to sobie łatwo wyobrazić gdyż zachodzi tam straszna praca tarcia.
laguna 2002 jak zapomnij skoro wylutowalem ee prom immo off wlutowalem spowrotem i chodzi wiec jak zapomnij , ale chce aby immo bylo on i uzywany sterownik z innego .nawet powiem ze zalożyłem pierwszy lepszy jaki był pod ręką sterownik od laguny 1,6 16 bez vvt. A tam mam silnik 1,8 16 z vvt numery calkiem inne ecu i tak zapali i chodzi jedyne co to...
Okazało się iż uciekła mi pompa przy napinaniu paska. Błąd poprawiony silnik klekocze jak ta lala. Teraz szukam czujnika wentylatorów i termostatu bo silnik na postoju łapie temperaturę no chyba że ma złączoną klimę i chodzą wiatraki to jest spokój. Być może nie do końca wypłukałem tę maź olejową z chłodnicy.
Tak, fazator jest sterowany ciśnieniem oleju, ale nie na tej zasadzie że obroty rosną - rośnie ciś. oleju i wtedy fazator się przestawia, lecz jest tam elektrozawór sterujący tym fazatorem, podłączyć Clipa i obserwować parametry pracy silnika. Jaki przebieg? Nie słychać jeszcze jego głośnej pracy? Takie "klekotanie" z okolic rozrządu na wolnych obrotach?
Witam! 14go maja wymieniłem w swojej Lagunce olej (i filtr). Wlałem Elf Competition STI 10W40 (wcześniej był Castrol Magnatec 10w40). Przez tydzień jeździłem i było wszystko ok. Ale od tygodnia silnik zaczął głośniej pracować. Zauważyłem, że zaczął klekotać nagle, któregoś ranka jak go odpaliłem (a jeszcze dzień wcześniej pracował cicho). I tak od tygodnia...
Witam Opiszę od początku jak wyglądała sytuacja Pewnego dnia jechałem ok 30 km po ekspresówce i na większych zakrętach zapalała sie dioda od oleju . po chwili silnik zgasł po czym dałem gazu i zaczął głośniej pracować. Postanowiłem dojechać na stacje i dolać oleju (wybrałem jakis do diesla) jednak silnik nadal głośno pracował. Dojechalem do domu, następnie...
Witam. Posiadam Renault Laguna II 1,8 16v. Mój problem polega na tym, że gdy odpalam auto (nie ważne czy zimny czy ciepły), obroty silnika na biegu jałowym falują między 300-900 obrotów. Gdy jest wyższe zużycie prądu, np. klimatyzacja pracuje, obroty normują się na 900, ale tylko na kilka sekund, po czym wraca falowanie. Czasami na zimnym silniku zdarzy...
Witam. Mam pewien problem, posiadam auto Reno Laguna 3 16v hi-flex 2010r benzyna. Podczas dodawania gazu słychać brzęczenie najgłośniej i najwyraźniej słychać to na biegach 1-3 w okolicach 2-3 tyś obrotów i na zimnym silniku. Jak się rozgrzeje to słychać już mniej a na biegach wyższych 4-6 nie słychać wcale, nie wiem czy to kwestia rozgrzania czy hałasu...
Witam Mój problem polega na tym że kilka tygodni temu zepsuła mi się przepustnica i samochód załączał się na 2 tys obrotów i nie szedł ani w górę ani w dół pomimo że naciskałem pedał gazu, mechanik po dwóch tygodniach znalazł używaną prepustnice i ją założył i stwierdził że wszystko jest w jak najlepszym porządku. Tylko że samochód teraz trochę klekocze...
Witam, renault megane silnik 1,6 8V silnik K702 mam to samo, zimny silnik stuka jak sie nagrzeje cisza, ale to klekotanie wykancza slychac je tak jak by jeden zawór a nie wszystkie. Popychacze nie sa hydrauliczne sa regulowane , ale regulacja nie pomogla. mam pytanko czy jak jest spalanie detonacyjne to po nagrzaniu nie wystepuje....bo stukanie ustaje...
Poza klekotaniem luznych zaworów nic tam nie usłyszysz a jeżeli coś wyje to nie tam . W tych silnikach po większych przebiegach pojawia się luz popychaczy w gniazdach tak że mając poprawnie wyregulowane zawory nadal coś stuka i jest to spowodowane właśnie nadmiernym luzem popychaczy i nie da się tego naprawić konieczna wymiana głowicy . Zauważyłem że...
Witam Wszystkich Niedawno miałem poważny remont głowicy, mechanik twierdził że wszystko w niej wymienił na nowe. Nie powiem bo zaraz po naprawie wszystko było w porządku a teraz zauważyłem kilka zmian po przejechaniu około 2000 km.Mianowicie zawory zaczęły od nowa klekotać, znaczny ubytek oleju musiałem dolać około 1,5 litra no i oczywiście kopci z...
Mój samochód: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dci 107 km Przebieg ok 156 tys km oryginalny potwierdzony fakturami i książką serwisową jak i sprawdzeniem VIN'u w ASO Renault. Witam wszystkich mam pytanie czy podane poniżej zdjęcie na którym widać koło pasowe pompy wtryskowej w moim samochodzie renault laguna II 1.9 dci 107 km tak ma wyglądać czy ono...
ten silnik posiada "kolo zmiennych faz rozrzadu" ? Nie.
Odpala zarówno na zimno jak i na ciepło. Nie dymi, jest wyczuwalny spadek mocy, temperatura także w normie. Właśnie też zastanawiałem się nad luzami zaworowymi. Dodano po 1 Pomoże ktoś? czy jednak nie? Wątpię żeby zawory na płytkach się nagle skróciły do takiego stopnia żeby powstał luz który powoduje klekot diesla.Bardziej spotykałem sie z "podstawionym"...
-BMW 3 E46 rok minimum 2000 M52 B28, oznaczenie modelu 328i, pojemność 2.8, moc 193 KM. Właśnie myślę coś oko 12-17 tyś Niewykonalne z "najlepszym silnikiem" w E46. Za te pieniądze może najsłabszy klekot 320d z zarżniętym turbo i wytłuczonym zawieszeniem, może czterocylindrowa benzyna starszego typu (316i, 318i), która pali jak 2.5, a jedzie jak 1.4....
W twojej lagunie nie chodzi o rozgrzewanie silnika tylko o rozgrzanie turbiny i potem schłodzenie... Radzę poczytać dziesięć przykazań jazdy dieslem które de facto bardziej tyczą się do silników z turbo dosyć często spotykane na forach internetowych... Ja swojego turbo klekota zawsze jak odpalę to daje mu minutkę dwie kiedy to usadawiam się zapinam...
Jak wygląda wg kolegi oszczędny samochód? <800kg <1,2 ? Oczywiście, patrz wyżej - przykład Seicento. Po to palisz paliwo, żeby pokonać opory toczenia i powietrza, a te zależą od masy, wymiarów i Cx, drugorzędnie od sprawności silnika - a wolnossący klekot z pośrednim wtryskiem to archaizm... Jeżeli to będzie Mercedes 2,2D, niech spali 9 litrów...
Zaraz na mnie naskoczą - ale od kilkunastu lat jeżdżę VW/AUDI 1,9TDI i taki silnik polecam- supertanie części zamienne i jak kupować to obecnie wersję 1,9TDI pompowtryskiwacze 130 koni i skrzynię 6 biegów. nie ma różnic między 2,0TDI a silnik niezawodny. Osobiście mam w swoim klekocie 300kkm i 0 problemów od 5 lat. Olej 5W40 wymieniany raz na 15tys...
silnik klekocze klekocze silnik skoda silnik klekocze
odbicie obrazu matrycy regeneracja głośników sprężyna siłownika krups
cross elektryczny sharp aktualizacja oprogramowania
Jak zmienić język w komputerze auta Bentley Continental? Jak wyłączyć automatyczną kompresję nowych folderów w Windows?