Jak trafisz do czy na mieszalnie lakierów samochodowych która nabija tez dorobioną (zamówiony odcień) bazę do sprayu to bez problemu zamówisz tam taki spray z samą bazą a na to możesz już osobno kłaść lakier bezbarwny w sprayu Baza w sprayu jest już rozcieńczona i gotowa do nanoszenia jej na lakierowany element
Nie no nie opowiadajcie... aż, takiej tragedii nie ma, żeby nie było czego ratować. Pianę to daje się dopiero jak dziury wyjdą, jak pół ręki np: https://obrazki.elektroda.pl/5460497500_... https://obrazki.elektroda.pl/5009958200_... (at)8850 A tak całkiem na serio, to bez elektronarzędzi będzie Ci bardzo ciężko,...
Kupiłem spray za 10 PLN - bezbarwny lakier 400 ml, wymalowałem 2 warstwami po wyschnięciu każda, mam nadzieję, że wytrzyma długo :).
Zabejcowałem 2 łózka sosnowe ikea 100 na 200. Kupiłem spray uniwersalny bezbarwny dragon 400 ml razy 2. Niestety warstwa cienka i dalej brudzi bejcąMuszę znowu. Czy taki lakier ze zdjęcia wystarczy i czy ten kran oznacza ze jest wodoodporny czy rozcienczalny wodą czy zmywalny? Ile warstw nanieść? Sprayem 2 gówna dały dalej brudzi bejcą. Dodano po 2...
Spray i lakier bezbarwny matowy.
Pomaluj czym chcesz i zanieś do lakiernika samochodowego niech ci pryśnie po wierzchu lakierem bezbarwnym z utwardzaczem. Nie jestem pewien, ale w sprayu nie ma chyba lakieru bezbarwnego o podwyższonej wytrzymałości, utwardzacz miesza sie w czasie rzeczywistym w czasie lakierowania
Pasuje aby delikatnie przeschła baza. Bezbarwny chcesz w spray ?
Kup lakier bezbarwny w sprayu i dokładnie wypsikaj cewki, powinno pomóc.
relacja z regeneracji panelu radia i ramki radia /klimy ramka radia/klimy po wyciągnięciu (najlepiej np twarda karta bankomatowa podważać zeby nie pokaleczyć ramki) dokladnie zdarta ta miekka guma rozpuszcalnikiem nitro,benzyna ekstr,roz uniwe +gąbka do mycia szorstka strona -idzie to dosyć ciężko, lekki szlif drobnym papierem (jak najdrobniejszy 500-600...
Idealnie do tych celów nadaje się lakier bezbarwny nitro w sprayu , wystarczy popsikać , zaschnie i spokój .
Witam, niedawno dokończyłem swoje podłogówki z którymi zmagałem się od lutego, 2xARN 188 i ARV 104, poświęciłem tej konstrukcji sporo czasu a to dla tego ze to moja pierwsza konstrukcja i na niej się uczyłem. Założenia Przede wszystkim chciałem się czegoś nauczyć a że przy okazji wyszły nawet fajne kolumienki to trudno ;) Obudowa http://images26.fotosik.pl/72/d0cc17740d...
Na wstępnie warto przypomnieć, że "lepiej zapobiegać niż leczyć". Wła¶ciwa i regularna konserwacja blach nadwozia od nowo¶ci jest najlepszym sposobem, aby nigdy nie być zmuszonym do czytania tego "poradnika". Dalej wypada mi zwrócić uwagę na fakt, że większo¶ć remontów blacharskich jest przeprowadzana byle jak i jak najmniejszym kosztem....
Możesz, bo nikt Ci tego nie zabroni. Mam jednak wątpliwości, czy będziesz zadowolony z efektu, który uzyskasz przez samodzielne spray-owanie. Folię łatwo zerwiesz jak coś nie wyjdzie.
Kiedy już Ci wszystko ładnie wyschnie proponuję wydać jeszcze trochę kasy i prysnąć lakierem bezbarwnym z utwardzaczem.
Front na płasko, dobrze odtłuscić, pierwsza warstwa żeby tylko złapała więc b.cienko i wyjdzie mat. Potem ze 2 kolejne do rozpłynięcia.Lakier w sprayu, ważna temperatura otoczenia.
Możesz papier polakierować lakierem bezbarwnym w sprayu, takim motoryzacyjnym. Takie rozwiązanie ma te zaletę, że całość stanie się odporna na promieniowanie UV, czego nie można powiedzieć o laminacie.
Dokładnie nie pamiętam, ale był to zwykły "marketowy" lakier bezbarwny w sprayu.
Witam Miałem mały wypadek motorem i porysowałem sobie między innymi silnik. Pomalowałem go sprayem odpornym do temperatury 650*. Wszystko jest ok tylko, że wystarczy kropelka benzyny i lakier spływa. Nie wiem czy zwyczajny bezbarwny spray wytrzyma temperaturę silnika? Co na to nałożyć, czym to pokryć aby było to odporne na temperaturę i benzynę? Pozdrawiam...
powiadajš, "Jak Stryjenka woli." Choć samo malowanie aluminium to troche liski temat, jest to powierzchnia bardzo gładka i farby słabo się jej trzymajš, musisz poeksperymentować jeżeli chesz, wczeniejsze oksydowanie napewno poprawi przyczepnoć podłoża ale to już zabawa w małego chemika sie robi a nie malarza do tego powierzchnia staje sie mało atrakcyjna...
Kolego: -szpachlówka natryskowa, -podkład. -baza, -kolor, -lakier bezbarwny. Część można pominąć jak samochód jest wartości "sentymentalnej"do złomowania. ;
Zastosuj lakier w sprayu bezbarwny - autolakier (lakier renowacyjny akrylowy) 10zł puszka 400ml. Podobny akrylowy jest stosowany do zabezpieczeń płytek tyle że 3-razy droższy.
Nitro rozpuści toner. Malując zwykłym sprayem literki też mogą "popłynąć". Poproś w sklepie o lakier bezbarwny w sprayu ale nie nitro (jakoś tak to powiedziałem). Dostałem puszkę naszej rodzimej Śnieżki "Lakier ogólnego stosowania". Kładź 2 - 3 cienkie warstwy. Czołówka wyszła zajefajnie.
Samym lakierem będzie mat, potem dobrzejest użyc lakieru bezbarwnego w spray'u. Musi to być lakier byłyszczący.
Rurki miedziane po oczyszczeniu zostały pokryte lakierem bezbarwnym w sprayu. Wentylatory są zamontowane w starej wersji podstawki. Opis dotyczy wersji ze sklejką.
Jak robisz na chwilę max oszczędnie to spróbuj. Ale żeby to miało sens to warstwa lakieru musi być gruba bo będzie znać ubytki i łączenia, a takiego efektu nie uzyskasz w warunkach domowych. Dlaczego spray bezbarwny? Z jakiego materiału te fronty? Jaki obecnie mają kolor?
racja :) , dobrym sposobem na takie napisy jest użycie białego kalkotekstu a potem lakier bezbarwny w sprayu.
Zanim cię wyrzucą z tym tematem to ci odpowiem. Zakładając że zderzaki to czarne używki to: 1. Szlifujesz zderzaki na mokro papierem o gradacji około 280-400 i po wyschnięciu odtłuszczasz. 2. Wypełniasz większe ubytki/rysy/itp szpachlą do tworzyw sztucznych i szlifujesz do uzyskania właściwego kształtu. 3. Kładziesz podkład zwiększający przyczepność...
Papier do transferu na mokro a potem zabezpieczyć bezbarwnym lakierem w sprayu
Ponawiam, czy spryskanie cewek odchylających lakierem bezbarwnym w sprayu z zewnątrz coś pomorze na to "brzęczenie"? Czy ktoś kiedyś próbował tego? pozdrawiam
W tranzystorowym to polisander-dość drogi i zwykły lakier bezbarwny w sprayu i dotego samochodowy!! ale nadawał się bo to drewno bardzo twarde.Nie pamiętam jakie drewno w lampówce ani jaka to była dokładnie lakierobejca.Tak jak mówię drewno tylko wyszkifowane,polakierowane kompresorem i tak to wyszło.
kolego daruj sobie lakier akrylowy,na uniwersalnych sprayach jest nawet info o niestosowaniu lakierów akrylowych i nitrocelulozowych. Zastosuj zwykły bezbarwny,najlepiej tego samego producenta.
srebrzanka (posrebrzany drut) jest stosunkowo tani a w kontakcie z powietrzem zachowuje się tak samo jak srebro.Sposobem na powierzchniowe utlenianie metalu jest napylanie lakieru.Widziałem podobne rękodzieło nawet z miedzi jednak po kontrolowanym,celowym utlenieniu niektórych fragmentów całość pokrywa się praktycznie niewidoczną warstwą lakieru bezbarwnego...
Ociz wiem że akryle nabijają w puszkę, ale metaliczny to baza plus klar, a jak nabić klar z utwardzaczem do spraya? Są takie gotowce [url=https://allegro.pl/oferta/motip-lak...
Wystarczy lakier bezbarwny w sprayu. Oznacz położenie cewek i magnesów na szyjce kineskopu,ostrożnie zdejmij cewki i pryśnij lakierem w każdą szczelinę,po wyschnięciu powtórz jeszcze raz jak wyschnie załóż i będzie OK! Wypróbowane.
Super artykuł, wszystko zebrane w jednym miejscu. Godny polecenia. Ja osobiście jako soldermaskę używam lakieru bezbarwnego w sprayu, nie chciało by mi się bawić w malowanie pędzelkiem :) Potem w miejscach lutu wystarczy poprawić lutownicą.
Wygląda to ładnie, ale jeśli nie zabezpieczysz powierzchni blachy przed utlenianiem się, to w krótkim czasie zacznie czernieć. Przerabiałem już takie metody, i w miarę z dobrym skutkiem pomagało pokrycie blachy cienką warstwą lakieru bezbarwnego w sprayu.
Witam. Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :) Lakier bezbarwny, może być w sprayu lub z pistoletu. Jeżeli w sprayu to polecam motip lub troton, nie powinno schodzić pod wpływem benzyny, dwie warstwy i powinno być dobrze :)
Papier ścierny 1200 do uzyskania jednolitej powierzchni, a potem izopropanol. Po wytrawieniu płytki papier kredowy usuwam za pomocą octu, a ścieżki zabezpieczam jakimś bezbarwnym lakierem w sprayu.
A czy pokrycie takim bezbarwnym, dwuskładnikowym lakierem całej felgi będzie dobrym zabezpieczeniem? Te moje felgi "od czoła" są tylko spolerowane. Głębiej jest grafitowy lakier. Gdyby malować to od nowa, to trza matowić lub piaskować te głębsze miejsca, a kolor się zmieni w całości. Pokrycie takim lakiem bezbarwnym powinno choć na jakiś czas zabezpieczyć...
Ja drukuję opisy na cienkim papierze samoprzylepnym, a po przyklejeniu na płytkę spryskuję go bezbarwnym lakierem w sprayu. Uzyskuje się powierzchnię odporną na zabrudzenia i ścieranie.
aaaaaaaaaaa....... to moze by zadziałało takie coś wziąć pierw psiknąć jakimś kolorkiem a później bezbarwnym UV, albo wziąsc jakis taki oczorypny jest tez na allegro taki róźowy,zielony i żółty bedą dzialac na UV w 100% albo jeszcze wziąść jakąs puszke z lakierem i wlać do niego tusz UV tez jest na allegro(moze zadziala i bedzie świecić ale 100% nie...
Pozwólcie że podłączę się do tematu z szybkim pytankiem. Powiedzmy że mamy płytkę (dość dużą) Montuję urządzenie po Chińsku, czyli raz na zawsze, czym mam zabezpieczyć miedź przed utlenianiem? Ma byś szybko, tanio i efektywnie. Czy może to być zwykły lakier bezbarwny w sprayu? W urządzeniach nigdy nic nie będzie wymieniane, stąd pomysł na pomalowanie...
ja proponuje szpachle i cierpliwosci farba w sprayu samochodowa i lakier w sprayu bezbarwny wysoko połyskowy mają anty ryse pozdro
Jak ma być połysk to chyba lakierem takim w spray'u. Lub farbą a pozniej lakierem bezbarwnym.
Może być taki , lub w sprayu bezbarwny
Witam Ja używałem Corela. Przygotowałem sobie w nim rysunek w skali 1:1 dla danego frontpanelu i drukowałem na etykietach samoprzylepnych formatu A4. Po przyklejeniu etykiety na panel, całość lakierowałem lakier bezbarwnym w sprayu. Pozdrawiam Krystian Tokarski
Tak jest, pokażę jak zmontuję. Póki co pękła mi lampa ECC 803 :( jak wciskałem w podstawki do przymiarki :(. Na poprawę nastroju pociągnąłby skrzynkę lakierem bezbarwnym w sprayu i teraz to jest dopiero orgazm oczny. Wysłałem pliki DWG do wyceny ( panel przedni, płyta górna i dolna, kubki na transformatory)
(at)Motorbike Masz całkowitą rację. To jest chobby i trochę wygoda (takie widzimi się). Mógłbym wydać mniej, np,sztyca podsiodłowa amortyzawana, pantografowa. Koszt 240zł. A mógłbym kupić taką za 20zł i też bym jeździł. To samo amortyzator,są przecierz po 150zł, ale nie zachciało mi się powietrzny,bo necie piszą, że tylko taki ma sens. Amorek 700zł...
i pomaluje lakierem bezprawnym 8-O :?: :?: chyba "bezbarwnym" :D
Jeżeli koniecznie chcesz to zrobić sam to po oczyszczeniu papierem ściernym ( na ile się da ) i odtłuszczeniu stosujesz neutralizator- podkład 2w1 , po wyschnięciu robisz zaprawkę np lakierem dobranym pod kolor + bezbarwny lakier na koniec. Możesz też zakupić Lakier w sprayu 4w1 bezpośrednio na rdzę , po wstępnym oczyszczeniu i odtłuszczeniu malujesz.
lakier bezbarwny lakier spray lakier bezbarwny sprayu
vestel 17ips72 excel usuwać wiersz firewall ustawienia
unitra r8040 schemat mikrokomputer cobra1
Samsung MM-E330 NN – sterowanie pilotem, piloty zamienne, funkcje IR Różnice między akumulatorami MacAllister MBAP18 a MBAT18