Sonda pierwsza - regulacyjna - 036906262J Sonda druga - diagnostyczna - 036906262F
Sprawdzasz nie tą sondę. To sonda diagnostyczna katalizatora.
Pierwsza stoi na bogatej dawce , druga / za katalizatorem/ diagnostyczna wskazuje - katalizator w normie! Czym to było diagnozowane , jaka temp. silnika , na gazie czy na benzynie?
Trzymajcie byka za roki a nie za ogon. Tak wysokie spalanie masz rzeczywiście , czy tylko na wyświetlaczu? Sonda przed katalizatorem i ttylko ona ma wpływ na spalanie , Sonda za katalizatorem to DIAGNOSTYCZNA katalizatora' Sonda za katalizatorem nie ma STAC tylko pracować , podobnie jak pierwsza , ale w przedziale 0,4 - 0,6 V. Spalanie jest nie tylko...
Tylna sonda to sonda diagnostyczna bardziej. W starych układach nie używana do regulacji w nowych tak. Normalnie przy sprawnym katalizatorze napięcie na tylnej sądzie powinno utrzymywać się około 0.7V wykres w miarę płaski. Warunek konieczny to dobrze pracująca grzałka i nagrzany wydech. Jak wskazania tylnej są takie same jak przedniej nawet po nagrzaniu,to...
Wyskoczył mi check i błąd P0420 podczas jazdy na gazie. Skasowałem i podczas jazdy tylko na benzynie ponownie wyskoczył. Też to miałem w corolli. Błąd P0420 oznacza wydajność katalizatora poniżej progu. Ja w tym wypadku pojechałem na stację diagnostyczna w celu sprawdzenia jakości spalin - czy diagnosta nie ma w tej materii zastrzeżeń. Ponieważ nie...
W jakich warunkach wykonywałeś diagnostykę? Auto rozgrzane do temperatury roboczej? Druga sonda tylko diagnostyczna badająca sprawność katalizatora. Masz jakieś błędy?
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
druga sonda nie ma wplywu na prace silnika. Jest to sonda diagnostyczna i nie odczuwalem spadku na mocy ani tez wiekszego zuzycia paliwa. Jedyne co to palil sie check engin, ktory mnie denerwowal.
Problem w tym, że w tym modelu jest tylko jedna lambda diagnostyczna i jest ona między wstępnym katalizatorem, a głównym więc tak naprawdę wpinając się tam nie za wiele się dowiem. Wydech i tak pewnie ściągnę dla pewności ale czy faktycznie może tak być, że przez to nie rozkręca się turbina nawet przy mniejszych obrotach ? Edit. Problem rozwiązany....
Jeśli masz dwie sondy to ta przed katalizatorem ma pływać, robić taką sinusoide, a druga (za katalizatorem, diagnostyczna ) ma trzymać napięcie :>
Tylko że w poprzednim aucie, z tym samym silnikiem (różnica taka że manual, nie automat) spalanie było ok 14L. Więc sporo mniej. W tym aucie też się zdarzało że spalił 17-18L/100. W trasie spalanie mam teraz normalne, wyszło mi 8.7L/100. 278km z czego 50km było w dwugodzinnym korku, więc średnia 8.7/100 wydaje się byc niezła. Nie mniej jednak, jechałem...
Sonda regulacyjna pracuje w zakresie 0-1v lub nieraz 0-5v i napięcie oscyluje w tych granicach a diagnostyczna w zakresie przeważnie ok 0.5 volta i jej wahania napięciowe są niewielkie. Tyle mi wiadomo. Posprawdzaj przewody przy tej sondzie - obwód podgrzewacza . Możliwe że gdzieś robi zwarcie.
Witam Czy Audi a3 8p sportback 1.6 102km rok 2006 - ma tylko dwie sondy lambda: pierwsza przed katalizatorem ( Bank1 sensor1) oraz druga diagnostyczna za katalizatorem (Bank 1 sensor2 ) ? Czy w tym aucie jest przepływomierz powietrza - gdzie go szukać, koło filtra powietrza ( nie potrafię zlokalizować) ? pozdr
Ja bym podjechał na stację diagnostyczna i obejrzał od spodu ,wiadomo ruda lubi Ople. Druga sprawa to analiza spalin czy katalizator sprawny i sonda lambda tak by bez problemu przeszedł przegląd. Trzecia to 300 tys na opla 1.8 to dużo jak silnik nie był dbany to będzie brał olej.
Druga sonda jest tylko diagnostyczna , jeżeli wali taki błąd , to albo niewłaściwie dobrana sonda albo katalizator do wymiany!
Trafiony zatopiony samochód ma w granicach 100 tyś, jednakże samochód był kiedyś objęty wymianą łańcucha przez to że wyszły felery z fabryki. To jest jego drugi łańcuszek. Chciałbym przedstawić zdjęcia (z komputera Expert 3000) który albo nie szczytuje wszystkiego z komputera albo pokazał wartości wysokie (np kąt wyprzedzenia) http://obrazki.elektroda.pl/9143180000_1...
Niestety nie czyta mi parametrów, problem polega na tym że korekta krótko terminowa poszła na -100% co chyba jest przekłamane dodatkowo sonda diagnostyczna sypie błędem że katalizator nie ma swojej wydajności lecz jest w pełni sprawny. Interesuje mnie skąd na sondzie przed katalizatorem aż tak wysokie napięcie ? Zakres tej sondy to przecież 0-5v
Tu śrubokrętem i młotkiem nić nie naprawi. Masz dwie sondy lambda , przed i diagnostyczna za katalizatorem'. Żadne wypadanie zapłonów , w tym też cewki , tylko za bogata mieszanka. Diagnostyka - bez niej , to tak jak Brandy napisał.
Witajcie, Są dziesiątki tematów o sprawdzaniu sondy lambda, ale żaden nie jest o sprawdzeniu sondy na stole - bez montażu w aucie. Kupiłem sondę 4-przewodową 0-1V DOX-1545 (przynajmniej powinna być 0-1V, według tego co czytałem) i chcę ją zamontować w aucie, ale chcę być pewien, że jest sprawna - kupiłem ją okazyjnie jako nieużywaną, ale wyjętą z oryginalnej...
Sytuacja z placu boju: - sondy lambda sprawują się bez zarzutu. Pierwsza tj regulacyjna działą w swoim zakresie tak jak powinna. Sonda diagnostyczna jest sprawna ale ze względu na niesprawny katalizator jej wskazania są takie a nie inne. Sytuacja na tyle dziwna iż na biegu jałowym spaliny są w normie, dopiero przy obciążeniu katalizator nei daje rady....
Bo druga sona nie ma prawa zejść niżej. O to właśnie chodzi. Sonda regulacyjna przed katalizatorem ma pracować ubogo bogato czyli 0V - 1V a sonda diagnostyczna ma sprawdzać stan katalizatora. Słaba jakość zdjęcia ale widać o co chodzi, więć temat do lektury, katalizator i zasada działania.
Przebieg auta na LPG jest mi nie znany ale butla LPG ma 17lat a przebieg 208kkm. Z tego co się doszukałem w instrukcji do modułu LAMBDA GAZ mod.BLIZZ "Skrzynka diagnostyczna, kod 06LB00001051 jest koniecznym instrumentem, dzięki któremu technik instalator programuje sprzęt, dokonuje okresowych kontroli oraz wykrywa wszelkie nieprawidłowości. Skrzynka...
Witam Panowie, Przepraszam, że tak długo się nie odzywałem, ale jak to zwykle bywa szewc boso chodzi. Miałem problem z ze sterownikami do Op-Com'a na Win10 i oczywiście brak czasu. W końcu zainstalowałem Win 7 i uruchomiłem Op-coma. Od mojej poprzedniego wpisu, wymieniłem sondę lambda przed katalizatorem, (korekcyjną) auto odzyskało sporo kucyków, ale...
Sterownik silnika wisi przy akumulatorze odkad byl naprawiany. Sterownik naprawiany ze 2 lata temu. Objawy falowania mam od jakis 2 miesiecy. Mam kolejna wazna informacje. Okręgowa stacja diagnostyczna wykluczyła jakąkolwie usterke katalizatora. Zapewniają że katalizator dziala OK. Ponadto wykluczyli rowniez uszkodzenie obydwoch sond komputerem diagnostycznym...
witam co do urządzenia to już wiem, że potencjometr jest uszkodzony ale by sprawdzić dokładność pomiaru byłem dziś na stacji diagnostycznej by porównać wyniki mojego analizatora z wynikami urządzenia na stacji diagnostycznej i wyszły takie: stacja diagnostyczna .................. moje wyniki aku osobne ( nie podłączone do pojazdu) lambda .................................
Witam wszystkich, mam następujący problem, po przejechaniu jakiś 10km zapala mi sie kontrolka diagnostyczna. Po za tym corsa mi więcej pali i ma mniej mocy. Poczytałem trochę na forach i znalazłem jak samemu można sprawdzić kody błedów metoda (zworki) Wyskoczyły mi następujące błędy: 24-czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód, 25-wtryskiwacz1 lub jego...
komputer pokazywał błąd katalizatora a nie sondy I dobrze pokazał - druga sonda jest to sonda diagnostyczna i jej napięcie powinno być w miarę stałe około 0.6-0.7 volta a jeśli jest inne czy oscyluje jak pierwsza sonda diagnostyczna to katalizator stracił swoje właściwości oczyszczające i dlatego program pokazuje błąd katalizatora oczywiście w oparciu...
Przeszukałem fora i sklepy internetowe - Są dwie sondy ta regulacyjna i diagnostyczna. Diagnostyczna (wnioskuję że to ona) nie daje znaku życia. Niestety Colt sondy ma pod spodem a ja nie mam za bardzo możliwości wjechania na kanał, a tak to nic nie zobaczę. No ale na 100% są dwie a mi działa tylko ta jedna jak widać.
Sonda dobrana wg. katalogu ( sonda diagnostyczna za katalizatorem ) , nie będę kupował innej bo to nie ma sensu..
Dzięki za pomoc . Zamówiłem już BOSCHa. A mógłbyś podać jeszcze, czy do silnika 16V diagnostyczna będzie taka sama jak dla sinika 12V co podałeś . Będzie na przyszłość.
Przed katalizatorem jest sonda REGULACYJNA (skład mieszanki), za katalizatorem DIAGNOSTYCZNA - sprawdza sprawność katalizatora i nic więcej! Przywołany opis to poplątanie z pomieszaniem.
http://www.e-czescidoaut.pl/sklep/DE-ES1... Kod towaru: DE ES10792-12B1 Nazwa towaru: SONDA LAMBDA FIAT Opis towaru: Producent: DELPHI Grupa Towarowa: SONDY LAMBDA Cena netto: 171,54 zł Cena brutto: 210,99 zł Dostępność Dostępny oraz z innego forum: http://www.magazyn.czesci24.pl/partscata...
Z tym sterownikiem nie jestem obeznany i mam problem.Po włączeniu zapłonu zapalają sie diody od poziomu LPG i gasną po kolei i świeci na stałe czerwona od rezerwy -przełącznik nie reaguje na przycisku.po kilku minutach zaczyna migać czerwona od rezerwy i można przełączyć przyciskiem ale na LPG nie przełącza się .Poza tym brak komunikacji.Oczywiście...
Witam wszystkich zainteresowanych! Od kilku miesięcy jestem właścicielem Opla Corsy C Cosmo z silnikiem Z12XEP 1229 ccm twinport. Jak do tej pory moje działania naprawcze polegały na wymianie obu sond lambda (regulacyjnej i diagnostycznej). Najpierw padła pierwsza sonda - regulacyjna: http://obrazki.elektroda.pl/3082744000_1... Zamontowałem...
Wpisz w nasza szukajkę ; sonda diagnostyczna i ... czytaj , tam wszystkiego dowiesz się! Dodam ,że sonda winna oscylować w granicach od 0,2 do 0,9 V. Sprawdź czy masz zasilanie na grzałkę sondy.
Diagnostyczna za katalizatorem , będzie właśnie oscylować właśnie w granicach 0,40 - 0,50. Przy sprawnym katalizatorze , uszkodzonym podobnie jak pierwsze / szerszy zakres oscylacji/.
"Tylna" sonda / za katalizatorem / to sonda diagnostyczna - diagnozuje sprawność katalizatora , a przed katalizatorem sterująca - m.in. dane z niej , sterownik pożytkuje z innymi danymi do dawkowania paliwa.
Właśnie o to chodzi, że wszystko jest sprawdzone, odma nie przytkana i cała, dolot szczelny, ciśnienie paliwa w normie, wykres sondy lambda perfekcyjny, druga sonda diagnostyczna ok, nowe świece, przewody wymienione, sam silnik tez pracuje wręcz perfekcyjnie, nie chodzi o tylko przeczytanie całego internetu, napisałem tak dlatego żeby nie dostać odpowiedzi...
Diagnostyczna sonda nie może wskazywać "do 1V" , gdyż testuje tylko katalizator. Taką wartość przybiera jak nie ma (wypruty) katalizatora. Pierwsza , regulacyjna , powinna pracować w zakresie 0,2 do 0,9V. Warunkiem jej pracy jest temperatura silnika (90*C) i sprawna grzałka. Może masz padnięty czujnik temperatury silnika dla ECU. Czym to mierzysz? Programem...
Witam,problem jak w temacie. Samochód podczas jazdy dławi się i nie wchodzi na obroty.Problem się nasila w miarę dodawania gazu,tzn.im mniej gazu tym bardziej powiecmy płynnie jeżdzi.Nie jest to zależne od temperatury silnika.Błąd jaki udało się zczytać to sonda lambda za niskie napięcie,ewentualnie zwarcie do masy.Sprawdzone, przepływomierz powietrza,drożność...
zaczął bym tak jak już zostało powiedziane od sprawdzenia czujnika prędkości obrotowej. bo wadliwe jego działanie możne wywołać właśnie wadliwe działanie wtryskiwacza, sondy lambda i silnika krokowego. jeśli padł ci czujnik prędkości obrotowej tak jak ci pamięć diagnostyczna mówi to normalną konsekwencją będzie że sterownik przeszedł na sterowanie...
Witam Koledzy Dzięki za jakieś podpowiedzi. Z tego co już się zorientowałem to wybór padnie na sondę NR.KAT.BOSCH 0258 986 507 - to sonda uniwersalna (w/g katalogu online pasuje do mojego CIVIC-a i ojca ACCORDA) kosztuje około 250 zł i jest nowa. Może pracować jako regulacyjna lub diagnostyczna (tak jak w naszych przypadkach. Jeszcze nie zamontowałem...
Szukam odpowiedniego programu diagnostycznego do Nissana Pixo z 2011 roku pod ELM327 KKL. Chcialbym nim sprawdzic, o ile sie da, odczyty sond lamb trafiajacych na sterownik i pojawiajace sie bledy. Nie umiem szukac albo faktycznie nigdzie nie ma zadnych konkretow. Bylbym wdzieczny za pomoc. Witam, nie szukaj bo nie znajdziesz. Nie ta marka nie ten...
Jak ty ową masę tam sprawdziłeś? To nie jest zwykła masa. Żarówka 2W między te przewody lub oscyloskop bo normalnym miernikiem raczej nic tam nie sprawdzisz. Jedna z sond to pin 63 a druga 65. Co znaczy jak się wszystko porządnie nagrzeje? Katalizator nie zaczyna swojej pracy zaraz po odpaleniu auta. On też się musi nagrzać a ta sonda nie jest tak blisko...
używając tego samego programu diagnostycznego zresetuj sonde lambda
Tak dla pewności to czy błąd pojawił się po złożeniu rozrządu czy rozrząd był między innymi sprawdzany ponieważ auto nie chodzi prawidłowo ? Mam to samo auto i już mnie różnymi rzeczami zaskakiwało (w tej chwili rozłożone na części). Podłączałeś pod analizator ? Możesz podejrzeć wsp. lambda na urządzeniu diagnostycznym ? Druga sonda nie pokazuje za...
Współczuje ,że jesteś bez pracy , dlatego masz bardzo wąskie pole manewru! Próbuj sam , jeżeli potrafisz. Wcześniej dowiedź się jak sprawdzić sondę pierwszą i drugą. Wpisz w nasza wyszukiwarkę "sonda lambda" i drugie hasło "sonda diagnostyczna". Zapoznaj się z ich zasadami działania , następnie pomierz ich pracę i jak będziesz miał wątpliwości zadaj...
A sonda lambda ? Przy wtrysku mechanicznym to wątpię że będzie .
Mało prawdopodobne, że to sonda, z zrób test analizatorem spalin na stacji diagnostycznej, a wszystkiego się dowiesz.
diagnostyczna lambda sonda lambda diagnostyczna sonda lambda sonda diagnostyczna
symbol kłódki zapłon wczesny uszkodzenie cewki zapłonowej
egzamin technik informatyk brother hasło
VES1.1ELA Vestel – oznaczenie chassis płyty głównej Philips, modele, znaczenie kodu Mercedes E-Klasa C238 USA – konwersja nawigacji na Europę, mapy, kodowanie COMAND/MBUX