Daj masę sygnału sondy do masy auta.
witam Mam fiata uno 1.4. Zużywa za dużo benzyny, jest problem z uruchomieniem go na zimnym silniku. Podejrzewam uszkodzoną sondę lambda. Zrobiłem mały pomiar na rozgrzanym silniku. Ponieważ moja sonda jest 3 przewodowa (dwie wtyczki - jedna dwuprzewodowa, druga jedno) postanowiłem wpiąć się miernikiem w tą wtyczkę dwuprzewodową i sprawdzić jakie jest...
Póki sonda się nie nagrzeje to pokazuje takie napięcie.
Brak możliwości obydwie były takie same.
Jeżeli często wypala DPF może to świadczyć o jego dość dużym zabrudzeniu. I dlatego wchodzi w tryb wypalania O ile dobrze pamiętam to wartość na sondzie powinna być 0.7-1V
W powyższym poście dodałem jeszcze filmik z przebiegu sond lambda.
Dziś wywaliło błąd P0135, czyli coś na rzeczy jest. Podałem już problem na początku tematu, rejestruje błędy wypadania zapłonów żadnych innych więcej błędów. ...no to się zdecyduj :/ Jeśli nie dochodzi prawidłowe napięcie do sondy to chyba tu jest problem. Odłącz sondy i zobacz czy zapłony nadaj będą wypadać, bo w/g mnie jest mało prawdopodobne aby...
Witam! mam golfa3 1.4 AEX i podobny broblem a raczej wiekszy. Początkowo silnik wrecz siezalewał jak był zimny nie wiem jaki byl wtedy czas wtrysku ale nie mały. Wywalił wtedy Vag błąd czujnika Map (wydaje sie że byla o nim mowa ten z czterema pinami) Czujnik byl zmieniany błedu nie ma ale problem jest caly czas jak zimny teraz ma czas wtrysku ponad...
Sonda lambda-napięcie zbyt wysokie.
Napięcie sondy lambda powinno się zmieniać między 200mV i 800mV,średnie wskazanie powinno wynosić ok.450mV.(100mV mieszanka uboga, 800mV mieszanka bogata)
Fachowiec się tłumaczy że walnieta jest sonda. Że jak się sonde wymieni to on gaz ustawi. Ale skoro samochód jeżdził wczesniej w miare OK to chyba musiała sonda działać. Sygnał mierzyłem względem masy pojazdu.
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
mam problem z sondą w w/w hondzie .Wystapił błąd zbyt wysokiego napiecia na sondzie. Napięcie podczas pracy {sonda za katalizatorem} wahało sie o okolicy 3,6v . Wymieniłem sondę parametry się unormowały napięcie mieści się w przedziale do 1v podczas pracy. ( nowa sonda bosch) jednak po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów występuje ponownie ten sam...
jak sprawdziles potencjometr?
dzień dobry sonda lambda lub jej obwód-wysokie napięcie
mierz napięcie na odpiętej wtyczce od strony sondy-wtedy napięcie do grzalki nie dochodzi,no i pzrede wszystkim musisz znać rodzaj sondy,u ciebie może być 0-1v lub 0-5v,w drugim przypadku 3v to normalne napięcie.
różne przyczyny najczęściej to -wtryskiwacz-napięcie wysokie -sonda lambda-sygnały ubogiej/bogatej mieszanki -przekaźnik pompy paliwa-napięcie wysokie -regulacja biegu jałowego To najczęstsze usterki sygnalizowane przez ECU podczas jazdy na LPG
Jakie napięcie po włączeniu zapłonu na przewodzie sygnałowym?
Sprawdź napięcie na grzałce sondy.
Załóż coś lepszego niz czajna.Sonda nie żyje . Napięcie na białym przewodzie grzałki jest?Masa jest?Sprawdź to. Sonda raczej tylko : NTK,Bosch,NGK,Magneti Marelli.
Zrób proste doświadczenie podłącz wol. do sondy lambda i sprawdz napięcie w funkcji obrotów.Ciekawy jestem czy schodzi w jakiś obrotach poniżej 09V. Pozdrawiam
tak jak w temacie astra niechce odpalić iskra jest na każdej świecy paliwo dostaje bo od czasu do czasu strzeli w katalizatorze i je czuć kiedy był pod komputerem niewykryto żadnej usterki wymieniane było bez skutku sonda lambda kable wysokiego napięcia świece filtr paliwa akumulator naładowany kręci ale niechce odpalić pomuzcie bo sie autko marnuje
Pewnie chodzi o P0132, sygnał sondy lambda bank1 sensor pierwszy napięcie za wysokie. Przez internety ciężko powiedzieć dokładnie o co chodzi. Jest prawdopodobne, że jest przebicie z grzejnika sondy lambda do układu pomiarowego. Sondę zamontowałeś oryginał, zamiennik firmowy czy firma „krzak” Dolne Wongo Garage? Chodzi mi o sondę przed katalizatorem.
Dziękuję sandamiano za dobrą podpowiedź . opiszę po kolei : po oddaniu butli do legalizacji wymieniłem filtr fazy ciekłej - nie był za ciekawy. Następnie po zainstalowaniu butli podpiąłem komputer i po ustawieniu wyższych obrotów silnika zacząłem regulować śrubą napięcia membrany i sonda ożyła! Jeszcze mam do regeneracji parownik ponieważ po walnięciu...
czy wadliwe działanie sondy lambda naprawdę może zwiększyć spalanie o blisko 100% Tak, sonda Lambda ma zasadnicze znaczenie dla pracy silnika i ilości zużywanego paliwa. Ponadto proponuję sprawdzić czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Tak jak napisali koledzy, do dobraj diagnozy potrzebny jest mechanik co zna VAG. Trzeba ocenić na podstawie wskazań,...
Cześć, Mam problem z autem micra K11 1.3 , brak mocy w zakresie 2/3 wciśnięcia gazu w zakresie 2500-3500 obrotów. Występuje dławienie, lekkie szarpanie. Wtedy napięcie z sondy lambda jest "wysokie", co świadczyłoby o bogatej mieszance. Podejrzewam, że wtedy ECU zmniejsza ilość paliwa i jest ona uboga co powoduje szarpanie (pomimo, że sonda daje sygnał...
A może to masz wine samego silnika znaczy dawkowania na luzie paliwa a nie wine sondy? Bo z tego wychodzi że CO masz za wysokie czy się myle? Ta sonda ma działać jak w eFkach 1 przewodowa?
Witam Mam problem z uszkodzoną sonda lambda wyświetla cały czas błąd p0130-4 za wysokie napięcie obwodu sensora 02. Samochód to opel Astra G 1.8 Z18XE1 proszę o podpowiedź czy sonda do wymiany czy szukać przyczyny gdzie indziej.
Podjechać na diagnostykę, kiedy były zmieniane przewody wysokiego napięcia, świece, czy była sprawdzona cewka wysokiego napięcia, sprawdzić poprawność działania sondy lambda.
Rozgrzej dobrze układ wydechowy. Takie napięcie jest często w grupie VAG przy zimnej sondzie. Przy uszkodzonej sondzie powinieneś mieć raczej któryś z błędów P0138, P0139 albo P0140 - wysokie napięcie, powolna reakcja albo brak aktywności sondy B1S2. Zrób z 10km i zobacz na pracę tylnej sondy.
Witam. Mam kolejny problem z moim audi...wracając z pracy zapalila mi się błąd od oleju że mam mało.. dodałem łapka znikła za to czek mi się zapalił i pokazuje mi taki błąd P0132 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) – wysokie napięcie. Chodzi o sondę lambda?? Wymiana na nową pomoże czy muszę szukać czegoś innego.. proszę o pomoc..ostatnio mi super pomogliscie..
A które to P0130? Niskie czy wysokie?
Taką informację dostałem od człowieka który diagnozował autko,że niby sonda ma za wysokie napięcie.
Dzisiaj zczytałem kody błędów i wyskoczyły następujące: 13 - Sonda lambda - Brak zmian napięcia / obwód otwarty 35 - Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków 44 - Sonda lambda - mieszanka uboga 45 - Sonda lambda - mieszanka bogata 53 - Przekaźnik dopływu powietrza dodatkowego - wysokie napięcie
W systemach motronic ważna jest sprawność obwódu wtórnego wysokiego napięcia.....
Kupiłeś bubla za taką kasę i teraz musisz kupić DOBRĄ. A błąd typu Sonda napięcie za wysokie lub za niskie nie świadczy o uszkodzeniu samej sondy.
Prawidlowa praca sondy to Lambda=1.Tak jak piszesz,wczesniej pracowala ci prawidlowo.Jezeli nie masz emulatora sondy(a z tego tak wynika),to muszisz pojechac ustawic prawidlowy sklad mieszanki i gazowej i benzynowej(miej nadzieje,ze to tylko rozregulowany ECM,a nie siada sonda.Mogla padnac w czasie,jak miales zamiast katalizatora wspawana rurke - spaliny...
No właśnie na wolnych miałeś 4,1v czyli bogatą mieszankę więc wkręcanie śruby spowodowało zubożenie.Mój spór z prezes11 już był sugestią z mojej strony że wysokie napięcie lambdy to bogata mieszanka i trzeba ją skręcić odwrotnie jak na wysokich miałeś.
Sondy wydają się ok. Zauważyć to można(mieszanka uboga) podczas hamowania silnikiem. Za katem napięcie wysokie około 0.8 prawidłowo. Szerokopasmowa trzyma blisko 0 (stechiometryczna ) choć wydaje się że z przewagą na mieszankę bogatą. Pokaż korekty i maf jak jest. Zobacz czy evap nie dziurawy.
Dziękuję za odpowiedź akumulator pokazuje napięcie 12.8v na zgaszonym oraz 14.7 v na odpalonym silniku Udało mi się odczytać kody błędów P0138 to błąd Obwód sondy Lambda - sygnał za wysoki (Bank 1 Sonda 2) a z kolei P0037 Niskie napięcie w obwodzie sterowania grzałki sondy lambda (rząd 1 czujnik 2) Zmierzyłem oporność sondy nr2 za katalizatorem przy...
12 Rozpoczęcie diagnostyki 13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec) 17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)...
jak śikniesz benzyną do ukladu ssącego to skoczy za 1V? tego nie próbowałem ale jak z chodzi z wysokich obrotów to nie spada napięcie do 0V.
Witam Problem dotyczy vectry z 92r silnik 1.6 8V. W aucie gaz 2 gen ze sterownikiem Bingo (chyba M). Problem jest taki że silnik pracujący na benzynie na wolnych obrotach przerywa, brzmi to trochę jak wypadające zapłony i gdy tak się stanie strzela delikatnie jakby w tłumik. Sprawdziłem pamięć błędów sterownika - i wyszedł błąd sonda lambda za wysokie...
Owszem, napięcie na sondzie lambda powinno się zmieniać, ale nie w zależności od obciążenia silnika. Napięcie to zmienia się w zależności od zawartości tlenu w spalinach.
Właśnie, że żadnych nie pokazuję tylko jak podłącze pod kompa to w błędach wywala cały czas immobilaizer. A i w zeszłym roku założyłem gaz i jak byłem na kontroli to po podłączeniu pod komputer od gazu to pokazywał zbyt wysokie napięcie na sondzie lambda ale gdy podłączyli pod komputer silnika to napięcie było ok.
Teoretycznie powinieneś wymienić sondę na nową, oryginalną, inaczej możesz poważnie uszkodzićsilnik, katalizator i zatruć środowisko. Praktycznie, duża część aut benzynowych ma świecący check z powodu zużycia katalizatora czy sondy. Ludzie tak jeżdżą, nic się nie dzieje. Szczególnie w tak starym samochodzie. Mała wydajność sondy oznacza, że wydłużył...
jest to kod 21 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt wysokie napięcie oraz 38 Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji gdzie czego szukac ????
odłączyłem gaz , odciąłem kabel z instalacji lpg idący do sondy przed katalizatorem pojeździłem trochę dziś i kontrolka silnika sie nie zapaliła,mam dostęp do kts200 i po podłączeniu w pamieci błedów jak zwykle wywaliło bład za wysokie napięcie na sondzie lambda rzad1 czujnik 2 ,wchodząc w parametry na zimnym silniku druga sonda miała napięcie 1.27...
Witam, Auto jak w opisie raz na jakiś czas zapala się chcek i silnik słabnie i szarpie podczas jazdy jak by paliwa mu brakowało, usterka występuje nie regularnie można przejechać 100 km i jest ok, a czasem po przejechanie 1 km usterka wraca. W sterowniku błąd sonda lambda napięcie zbyt wysokie. Wymieniłem świece, cewki, rozrząd, czujnik położenia wału,...
Problem z sondą O2 za katalizatorem. Bład oporności podgrzewania . Za wysokie napięcie na sondzie. Sprawdzić instalację . Zmierzyc oporność grzałki sondy . Wymienić sondę na sprawną .
Lewe powietrze raczej nie bo wtedy miał by cały czas wysokie obroty (chyba że sonda lambda padła). Prostym sposobem na sprawdzenie przewodów wysokiego napięcia jest uruchomienie silnika w ciemnym pomieszczeniu bądź w nocy :) wtedy patrzymy na przewody i jeżeli zaczynają świecić podczas zwiększania obrotów znaczy że są do wymiany, oczywiście jeżeli skacze...
Witam Wszystkich. Podłączam STAG 300 ISA2 w Sharanie 2.8 VR6 z 03go roku. Jest to ten silnik z dwiema sondami lambda i bez przewodów wysokiego napięcia. Utknąłem w momencie podłączenia zliczania obrotów z cewki wysokiego napięcia i wpięcia sygnału z sondy lambda. Do cewki dochodzą 4 przewody. Spodziewam się, że dwa to zasilanie +12V i masa a kolejna...
Posiadam Ford Mondeo MKIII z 2004 roku. Jak podłączam radio CB to słyszę w nim wysoki dźwięk zależny od obrotów silnika. Fabryczne radio Sonego działa ładnie (choć ostatnio zabezpieczenie odcięło mi jeden kanał i głośnik nie grał – ponowne podpięcie kabli do głośnika uruchomiło go), bez żadnych zakłóceń (radio i cd). Podobny efekt do głośnika...
Witam. Przeczytałem cały internet szukając rozwiązania. Honda CRV 2.0 V-tec 2006r, błąd P1157 - za wysokie napięcie sondy lambda s1. Diagnoza, autocomem, launchem, kts. Wszystkie parametry jak z fabryki. Sonda s1 - wymieniona na zamiennik DENSO. Teraz kupiłem komplet z demobilu z takiej samej Hondy. Błąd pojawia się po 40s pracy silnika. Ktoś walczył...
w wiekszości samochodów napięcie wysyłane przez sondę jest w zakresie do 1 V, i jest impulsowe (zależy od obrotów i rozgrzania sondy, chyba że jest z grzałką). Można zmierzyć oscyloskopem lub voltomierzem. Opisy sprawdzania są na forum. Tyle że to tylko jeden z elementów odpowiedzialnych za dawkę paliwa, do tego jeszcze : czujnik położenia przepustnicy,...
Najczęściej na drugim biegu, kiedy dodam mocniej gazu zachowuje się tak jakby nie palił na wszystkie cylindry. Poza tym chodzi dobrze, ale wolne obroty ma jeszcze za niskie ok.600/min. Wymieniłem przewody wysokiego napięcia, sondę lambda i zastanawiam się nad sterownikiem (tylko trochę drogi). Wie ktoś co może być przyczyną?
1,05V jesteś pewien, że program podaje napięcie a nie współczynnik lambda?
Sprawdzić funkcjonowanie lambdy, sprawdzić płynność napięcia podczas poruszania przepustnicą z TPS-a , szczelność układu dolotowego, podcisnienia, stan układu wysokiego napięcia itp.. sprawy.
Z ASTRY Ale powinno byc tosamo Układ MULTEC firmy Delco-Remy Kod Znaczenie 12 Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek 13 Sonda lambda - brak sygnału 14 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 15 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego 17 Wtryskiwacz 18 System regulacji spalania...
Cytat z przytoczonej przez ciebie instrukcji:"Za pomocą multimetru (woltomierza) sprawdzić napięcie (około 11...12 V) przy włączonym zapłonie na stykach „A" - „D" i „B" - „C". Powinna nastąpić zmiana biegunowości na stykach zasilania każdego z uzwojeń przy każdorazowym włączaniu i wyłączaniu zapłonu." Nie obrażając cię chyba...
Witam. Mam problem z Audi. Szarpał i przerywał podczas jazdy. Spalanie wzrosło do 15 litrów. Wymieniłem do tej pory już 2 przepływomierze. Obecny jest Magneti Marelli. Mechanik powiedział mi że to znowu przepływka i ją odłączył.Przestał szarpać, ale na starcie jest nadal mułowaty. Jeżeli jest zimny to obroty falują od 500 - 2000 obrotów. Miałem już...
Udało mi sie sprawdzic bledy jakie pokazuje komputer i wyszlo mi cos takiego 8O 44 Sonda lambda - uboga mieszanka 25 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie 33 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie 22 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie czy ktos wie o co chodzi ? Bardzo proszę o pomoc
Ok ale czy to falowanie napiecia na benzynce to normalne?Wyglada to tak jakby probkowanie. PS Chyba juz znalazlem odpowiedz cytat: "W prawidłowo działającej sondzie lambda napięcie powinno zmieniać się w zakresie 0...1V ok 30 razy na minutę. Napięcie sondy lambda zmieniające się tylko w zkresie 0...0,5V (napięcie niskie) świadczy o pracy silnika na...
Przyczyn może być kilka. Po pierwsze szczelność zarówno układu dolotu powietrza, jak i układu wydechowego. Jak sam dobrze zacząłeś przepływka, oraz jak kol. szyba20 podsunął, sondy lambda. Następnie stan instalacji elektrycznej wysokiego napięcia czyli: rozdzielacz, kopułka, kable, świece. Na upartego można jeszcze sprawdzić ciśnienie sprężania poszczególnych...
Witam, od kilku miesięcy mam problem z moim Polo 9n 1.2 12V 2002. Po podpięciu komputera pokazuje się błąd od EGR: - P1403 System EGR bank 1 - sygnał zróżnicowany (control difference) - często w ilości 2 lub 3 oraz pojawiają się błędy od sondy lambda 2: - P0138 Sonda Lambda podgrzewana 2 bank 1 - wysokie napięcie - P1118 Sonda Lambda 2 (HO2S), bank...
Kidu22 , też się pytasz , ściąga na lewo przy szybkości 60 km /h. Do tematu: sprawdzaj to nie w " jakimś" warsztacie tylko u elektryka samochodowego - tylko nie u tego ,który mówił o wysokim napięciu!!
Opel przed wyświetleniem "check" miewał błąd 13, który pojawił się ze 2-3 razy (auto mam dwa miesiące). Dziś w trakcie jazdy zapaliła się kontrolka awarii. Po odczytaniu kodów wyświetliło błędy 31 oraz 39 (sprawdzanie odbyło się przy zgaszonym silniku). Odłączyłem klemę, po przejechaniu ~kilometra ponownie te same błędy. Czy przez jakiś czas mogę jeździć?...
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
UKŁAD WTRYSKOWY I ZAPŁONOWY zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 010 - Kody błędów nie zaprogramowane 012 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 013 - Sonda lambda - brak sygnału 014 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt niskie napięcie 015 - Czujnik temperatury cieczy chłodzącej - zbyt wysokie napięcie 016 - Czujnik...
Jest jeszcze jedna kwestia. LOWER LIMIT sondy lambdy oznacza chyba za wysoką dawkę paliwa. Gdy mnożnik podniosłem ten błąd się zaczął pojawiać. Nie pojawiał sie błąd UPPER LIMIT. Czyli gdy lambda pokazuje wykresik w góre wyższe napięcie oznacza to że dawka jest za uboga. Czyli po lambdzie regulowałem calkowicie źle bo gdy napiecie wyżej to zmniejszałem...
a jakie napięcie powinna mieć sonda lambda ?
Witam, mam pytanie jaka wspólną cechę mogą mieć kody błędu 38 i 39? Pytam ponieważ zawsze miałem check zapalony z kodem 38 i czasami 93, ignorowałem ponieważ autko dobrze się sprawowało, nie było z tym jakiś problemów. Kilka dni temu byłem w trasie i przejechałem wiele kilometrów na sporcie po czym nagle zgasła kontrolka check i od tamtej pory zapala...
http://astra.autokacik.pl/ tu masz dokładny opis błędów z tego co piszesz to wygląda na czujnik temp. do kompa-stąd może być wyższe spalanie z drugiej strony 530km na 50 l to daje ok 9,5 l więc jak na Ecoteca do nieźle-no zależy czy to spalanie na mieście,średnie czy na trasie dla dwóch pierwszych to możne być ale jeśli trasa to za dużo WYKRYJ TO SAM!...
jak wykręcisz świece i bedzie czarna to napewno dostaje za dużą dawke paliwa i bedzie dużo palił a jal bedzie elegancko opalona brązowa lub biała to wszystko jest ok apropo tych komputerów które pokazują że wszystko jest ok otuż sonda lambda jeśli jest niesprawna i napięcie na niej np jest stałe nie zmienia sie w zależności od spalin i wynosi ok 05v...
jak dla mnie to wybitnie sonda lambda. Powinno być wyższe napięcie podczas normalnej pracy. Sterownik widzi za ubogą mieszankę i stara sie ją zwiększyć. A może coś w niej nie łaczy? A jak sie zachowuje na zimnym silniku?
Tak, jest możliwość że uszkodzona lambda nie pozwoli na adaptacje. Jednak utrata mocy nie bardzo mi pasuje do awarii lambdy i przepustnicy, auto powinno mieć moc.
Witam weż multimetr minus do masy plus do sondy (czarny przewód) zakres do 2 wolt na wysokich i wolnych obrotach ma napięcie skakać w granicach 0 do 0.9 v .Jeżeli tak jest to sonda oki
Podłączyłem jak pisałeś. Auto najpierw miało bardzo niskie obroty, potem zgaslo. Po ponownym odpalenie ma podwyższone na halowym, przy dodaniu gazu wywala cheka. Pod które pony trzeba wpiac diode żeby błędy zczytac? Dodano po 11 Wyrzuca błąd 13 i 22 . Lambda się zgodzę ale 22 za wysokie napięcie czujnik położenia przepustnicy ? Nowy jest założony !
Przy całkowitym odłączeniu kostki sondy lambda od napięcia dalej to samo.Odlaczenie klemy akumulatora też nie zmienia sprawy.Hmm....
Przyczyną niskich obrotów okazały się przewody wysokiego napięcia czego wcześniej nie było widać.
Bądź przewody wysokiego napięcia... przynajmniej u mnie tak było.
Mam problem z Astrą F `92r, silnik 60KM dławi się przy wysokich obrotach, podjazdach nawet pod niewielką górę. Zapala się lampka z układu elektronicznego silnika. Odzczytałem kody błędów 33-Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie, 45-Sonda lambda - bogata mieszanka. Co może być przyczyną? Dodam, że mechanik wymienił silniczek pompy paliwa...
Problemem byly przewody wysokiego napięcia, Temat zamykam
Mój CITROEN C3 1.1 spala około. 9 l/100 km. (na trasie niewiele mniej) Wykonałem takie czynności jak: - Wymiana kabli wysokiego napięcia - Wymiana sondy lambda - Czyszczenie całego układu paliwowego - Wolne obroty wskazują na tablicy około 1500 obr/min Nic nie pomogło Bardzo proszę o dodatkowe wskazówki.
Nestor85 podłącze sie pod temat mam podobnie też napięcie wolno się zmienia , wykasowałes błędy ECU?i sonda już ładnie na gazie pracuje?????
działa to tak: sonda zimna (nie daje napięcia) więc ecu wystawia zastępczo 0,45V zapalasz, silnik chodzi na lekko bogatszej mieszance bo tak to jest zrobione a sonda się nagrzewa i zaczyna pracować, napięcie na sondzie rośnie i po przekroczeniu chyba 0,65V ecu się dowiaduje że ją ma i zaczyna sterować czasem otwarcia wtryskiwacza wg wskazań sondy i...
Zmierz żarówką 5W czy faktycznie masz napięcie z przekaznika na te grzałki. I popraw posty????? :)
Znam znaczenie tych bledow ale co dalej??? 038 - Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji 056 - Stopień wyjściowy regulacji biegu jałowego - zbyt wysokie napięcie
Wywalić w kosz od razu, czy łaskawie zaczniesz czytać dokładnie? Sprawdź w końcu napięcie na białych przewodach sondy!
Sorki, co to jest WN? (mi jako elektrykowi / elektronikowi kojarzy się to z Wysokim Napięciem).
P0138 - Napięcie w obwodzie sondy 2 za wysokie - zwarcie do plusa zasilania
A głębsza diagnoza? Nie za wysokie napięcie na benzynie? I ten błąd? Może tak być przez przepustnice??
Pomiar dokonany raz komputerem, a żeby sprawdzić skąd bierze się takie napięcie i na jakich kablach to juz trzeba było miernikiem
Z tego co piszesz wysokie napięcie jest ok,pozostało sprawdzić EGR Sądę Lambda i Katalizator może być zapchany.Wtryski nie mają nic wspólnego z jazdą na LPG,z tego co napisałeś ze przewód podciśnienia nie jest podłączony to oznacza że EGR nie działa i będzie palić się kontrolka od spalin,jeśli EGR jest w pozycji zamkniętej to pól biedy ale jak jest...
Osatnio zostały wymienione świece, sprawdzone kable wysokiego napięcia, sprawdzony przepływomierz powietrza, sondy lambda, został wykonany pomiar instalacji elektrycznej. Wszystko to wykonał renomowany warsztat w Czeladzi. Wózek jeździ trochę lepiej ale efektu końcowego brak. CHECK zapala się ponownie. Mam zamiar sprawdzić jeszcz ciśnienie na pozczególnych...
A sprawdziłeś tym VAG-IEM jakie są wartości napięcia sondy? Czy kontrolka zaświecona czy nie?
Jak częstotliwość emulacji , za wysokie napięcie górne . Max powinno być 0,8. Z tym lutowaniem , to mitologia. Częstotliwość 1 Hz.
trzeba podłączyć kabelek odpalić silnik włączyć autokalibracje gdy silnik chodzi na benzynie. a później trzeba jeździć i tak żeby silnik chodził na wysokich obrotach, na niskich obrotach, na obciążonym silniku.i ta mapka przy kalibracji instalacji gazowej to nie wykresy tylko takie małe kwadraciki które pokolei zmieniaja kolor
Witam Mam problem z Fiatem Punto 90 ELX 1.6, 66KW, 1995. Silnik pracuje na wysokich obrotach, nawet jeśli czasami spadnie poniżej 1000 obrotów szarpie lub gaśnie. Bardzo często zapala sie błąd wtrysku. Mechanik stwierdził że jest za wysokie napięcie na Sondzie Lambda ok. 1100mV a powinno być 440mV. Więc wymieniłem Sondę Lambda nowa, BOSCH-a i niestety...
Im więcej tlenu w spalinach, tym niższe napięcie generowane jest na sondzie, i na odwrót, niewielka ilość jonów tlenu powoduje wysokie napięcie czyli pomiar napiecia na elektrodach pomiarowych sondy,oczywiście dopiero powyżej odpowiedniej temperatury, spiek ceramiczny dwutlenku cyrkonu, z którego wykonana jest część pomiarowa sondy, staje się przepuszczalny...
wysokie napięcie sondy lambda napięcie lambda lambda wysokie spalanie
cewka briggs iskra protect radio kenwood zacisk hamulcowy ręczny
falownik sofar 11ktl falownik sofar
Pralka Miele W5877 - Błąd odpływu wody podczas wirowania Audi A4 B7 - Radio i centralny zamek po wyjęciu kluczyka