Prawdopodobnie w skrzynce pod maską.
Znalazłem spalony brzpiecznik
że CZARNO/NIEBIESKI "samopas" z czerwonej kostki wychodzi pod maskę. Nie zmienia koloru, nadal jest czarno niebieski. Gdy podłaczam pod ten PIN miernik a drugą końcówkę sondy pod plusowy lampy - jest przejście. I w tym momencie przestałem już "trybić" jak to jest zrobione Prawa lampa - przewód czarno/niebieski ( pin nr 4) to lampa wsteczna . Idzie...
Kiedyś miałem A4 b5 z lampami mijania na soczewce a drogowe na h7z odbłyśnikiem., świeciły tak jak kolega pisze fatalnie. polerowałem klosze, bo były plastikowe , wstawiałem markowe żarówki efekt był mizerny. Kupiłem na szrocie oryginalne 2 lampy na żarówkę H7 + H1 ze szklanymi kloszami, odbłyśnikami i dzielone z kierunkami od starszej wersji. ale świeciły...
1. Wykonują to nielegalnie. Układ oświetlenia to układ odpowiadający za bezpieczeństwo zarówno Twoje, jak i innych użytkowników ruchu drogowego. Jak Ty widzisz bezpieczeństwo swoje i innych użytkowników ruchu drogowego? W motocyklach od 2013 roku zabronione jest stosowanie oświetlenia asymetrycznego. W praktyce: halogen który jest przekręcony w lampie...
skoro przy kostkach zrobiłem obejście Obejście robisz na płytke lampy przy żarówce :)
Jest w sedanie
Z Twojego drugiego postu wynika, że nie masz napięcia na wyjściu do żarówki. Jeżeli jest napięcie na bezpieczniku i bezpiecznik jest sprawny, to szukaj przerwy między bezpiecznikiem a żarówką. Jeżeli nie ma napięcia na bezpieczniku to szukaj przerwy między przekaźnikiem a bezpiecznikiem.Jeżeli nie ma napięcia na bezpieczniku to należałoby sprawdzić...
(...) ktory pin na kostce za co odpowiada? (at)ElektrodaBot AI: Czy masz dostęp do schematu elektrycznego, który pokazuje funkcje każdego z 15 pinów w tej wtyczce? nie AI: Jakie masz doświadczenie z przeróbkami elektrycznymi w samochodach? Czy czujesz się pewnie, wykonując takie modyfikacje samodzielnie? tak Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Możliwe...
Sprawdź bezpiecznik w BSM od prawego światła mijania czy jest na nim napięcie w momencie łączenia światem mijania. Pozdr. Na świetle kierowcy jest napięcie na świetle pasażera na bezpieczniku nie ma napięcia. Coś nam to pomoże w nakierowaniu? Coś czuję że to BSI umiera? Bo kierunki zwariowały i przednia lampa nie świeci(brak napięcia). Pomoże oczywiście....
podłączanie od drugiej lampy nie zda egzaminu bo za duże obciążenie będzie tego bezpiecznika od prawej lampy
W tym roczniku nie ma możliwości aktywacji DRL. Nie było takiej opcji. Wszelkie uruchamianie świateł przeciwmgielnych jako DRL jest nie zgodne z przepisami , Lampy nie mają na to homologacji.
Nie pasozytniczo ze sprawnej lampy
Sprawdz bezpiecznik F2.On jest odpowiedzialny za swiatło mijania i drogowe prawe.Tak jak pisza koledzy,"+" na lampy podawany jest stale po przekreceniu stacyjki w polozenie 15/54,a przez sciemniacz i wlacznik swiatel przechodzi "-".Przekaznikow zadnych nie ma.Skoro piszesz,ze lewa strona ci swieci,to sprawdz kostki przy lampie prawej i lewej i przewody...
Jeśli posiadasz hak holowniczy, to tam w jego kabelki, czy gniazdo najpierw powinieneś zajrzeć.
podana powyżej metoda zadziała ;) Jak nie złapiesz pomiaru na kostce, pomiar przenieś na miejsce łączenia kabli. Tylko tak do ładu dojdziesz. BTW: dlaczego to zadziała: światła w aucie sterowane są przez przekaźniki, tj: włącznik w manetce tudzież na pokrętle (opel) steruje niskosygnałowo zestykami przekaźnika, które na przewody prowadzące do lamp przekazują...
Jest jeden bezpiecznik na całą lampę, a żarówki świeca tylko słabo. Bo nie ma plusa i bierze plus przez włókna drogowych z drugiej lampy . Jeśli dobre bezpieczniki to sprawdź czy dochodzi plus do żarówki, może ginie gdzieś w wiązce.
Wg.schematu piny nr.2 w kostkach BCM to wyjście na światła mijania lampy lewej i prawej .W innym typie instalacji z innym włącznikiem pin 7 to sterowanie zewnętrznego przekaźnika świateł mijania,po przekaźniku instalacja rozdziela się na dwa bezpieczniki a potem do lamp.Więc tę wiązkę stosuje się albo nie w zależności od instalacji w aucie i na pewno...
Lampy są pewnie od nowszego modelu gdzie instalacja trochę się różniła. Najprościej połączyć gdzieś przed kostką + od świateł drogowych z + od świateł mijania wstawiając diodę i będzie ok. Ewentualnie w lampie jeśli jest miejsce.
To nie są "palniki", to zwykłe żarówki halogenowe. Pewnie ktoś włożył żarówkę 100W i wytopił odbłyśnik i/lub soczewkę - lampa do wymiany. Swoją drogą lampy soczewkowe+żarówki halogenowe to bardzo niefajne połączenie.
A kol. bezpieczniki sprawdził ? Lampy mają oddzielne bezpieczniki prawa-lewa lampa. Powodzenia ..
Bezpiecznik 6-F jest od prawego swiatla mijania,zobacz czy nie spadl jakis kabel z niego,ew.wez od niego pociagnij kabel do lampy na gorny styk zarowki i wekend przezyjesz :)
W moim Fiacie 126p na postojówkach świecą się światła z przodu i z tyłu, oraz podświetlone są zegary. Gdy włączę światła mijania wtedy gasną lampy tylne To teraz zrób tak, żeby masy były tak jak trza. Masy są jak trza. ten przełącznik jest od eleganta a ja mam starszy model No i jest odpowiedź.
Jeśli jest to pojedyncza żarówka to obejdzie się bez przekaźnika. Sprawa jest dość prosta. Od żarówki idą ci 3 przewody. Jeden to masa, ten przewód możesz sobie od razu puścić na ramę pojazdu lub minus akumulatora. Dwa pozostałe to będzie: + od światła mijania i drugi + od świateł drogowych. Z tymi dwoma przewodami musisz iść do przełącznika na kierownicy....
Jesteście ciekawi jak zbudowana jest przednia lampa LED we współcześnie produkowanym samochodzie? Jeśli tak, to zapraszam do lektury. Trafiła do mnie Skoda Fabia IV z roku 2023, samochód po lekkiej stłuczce w lewy przód, lampa poszła w drzazgi, więc nie miałem żadnego problemu z jej rozebraniem na czynniki pierwsze, normalnie nie podjął bym się jej...
Witaj! Po przekręceniu kluczyka będziesz miał napięcie 12v tu należy wstawić wyłącznik i bezpiecznik. Musisz wstawić przekaźnik gdzie do jednego ze styków podłączasz zasilanie przychodzące od wyłącznika a do drugiego lampy świateł dziennych. Cewka przekaźnika- jeden styk do świateł postojowych drugi do mijania. Po załączeniu dodatkowego wyłącznika i...
wolę mieć pewność że sam dobrze naprawiłem bez żadnych pająków czy może zrobić przeróbkę z tego dobrego prawego reflektora (uciąć przewody z lewej lampy i wtyczkę z przewodami wmontować pod lewą lampę) Jakoś to się kupy nie trzyma. Masz tam takie przewody: - żółty z czerwonym postojówka - szary światło mijania - zielony światło drogowe - czarny masa...
Odłącz całkowicie te dołożone lampy i wtedy zobacz co się dzieje. Po twoim opisie wygląda na to ze tam może być problem. Nie powinny topić się kabelki a i bezpieczniki mają być jak w instrukcji. Zakładając większe ryzykujesz zfajczenie instalacji i wtedy będziesz miał problem nieco większy. Dodano po 14 https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Żarówki H4, obydwa włókna nie mogą się świecić jednocześnie przez długi czas bo bańka może się roztopić, kiedyś zrobiłem taki eksperyment i spłynęła (zniekształciła się dopier po włożeniu do lampy). Auta w których krotkie i długie świecą jednocześnie mają osobne lampy i osobne zarówki dla krótkich i długich i dlatego mogą się świecić razem. Każda lampa...
Jak się czuja bezpieczniki?
Możesz zamontować extra lampy do jazdy dziennej. Ale dowiedz się co na to przepisy. Można się popytać jakiegoś policjanta. Te światła nie biorą tyle prądu co mijania - czyli będzie akumulator miał lepiej.
Manetka może być do wymiany. Bo wiem że jak ludzie zmieniali z H4 na 2xH3 lub 2xH7 to musieli przerabiać manetki, bo w H4 światła mijania i światła drogowe nie mogą się świecić jednocześnie, co w przypadku H3 i H7 jest. Sprawdź bezpieczniki, dużo czasu nie zajmie. Który rocznik pojazdu? Lampy zamienniki ale PH1 czy PH2, PH3?
Pytanie moje brzmi : czy takie rozwiązanie będzie niezgodne z przepisami . Jeżeli czepiając się szczegółów to będzie to niezgodne z przepisami, dla tego że każda lampa, obrysówka itp: posiada homologacje E 20 , mówiąc łopatologicznie opisuje co i gdzie ma świecić jakim kolorem i natężeniem światła. Z klosza od kierunkowskazów nie zrobisz świateł mijania...
Ze zdjęć i filmu nie potrafię się doczytać - sprawdź sam. Kraje dopuszczające reflektory i światła tylne zgodnie z normą ECE: E1 - Niemcy E2 - Francja E3 - Włochy E4 - Holandia E5 - Szwecja E6 - Belgia E7 - Węgry E8 - Czechy E9 - Hiszpania E10 - dawna Jugosławia E11 - Wielka Brytania E12 - Austria E13 - Luksemburg E14 - Szwajcaria ..... E20 - Polska...
Po załączeniu świateł mijania i włączeniu świateł drogowych (długie) plus leci na wyłącznik świateł dalekosiężnych S10, po jego załączeniu plus załącza przekaźniki RP8 oraz RP21. Przekaźnik RP21 załącza dolne światła dalekosiężne. Przekaźnik RP8 po załączeniu poprzez S10 zasila wyłącznik S27 który po załączeniu podaje zasilanie na lampy dalekosiężne...
Mów od razu, że potrzebny ci schemat. Ściąga: 0002 - manetka świateł 0004 - tablica wskaźników 2610/2615 - lampy przednie BH12 - kaseta bezpieczników nad BH28 BH28 - kaseta bezpieczników nad BSI (w kabinie) BM34 - kaseta bezpieczników pod maską BSI - BSI (w nogach kierowcy, pod BH28)
Zawsze wytapia masę w wtyczce i nieważne czy samochód stary czy nowy. Lutuję do ścieżki masowej lampy przewód z kostki wycinam przewód masowy łącze normalnymi konektorami i święty spokój, i nie ma żadnej reguły po prostu styk zbyt obciążony słaby styk i więcej nie trzeba.P
Dwie lampy H3? Daj 15A. Tutaj okej, musi być zapas po prostu mocy. 15 będzie idealne, bo przy 12V będą mogły pobrać coś około 10A. Przewody powinny mieć 1,5mm2. Tu się nie zgodzę. Przyjmujemy że ma napięcie w instalacji 12V, więc prąd popłynie około 10A. Ja już bym założył 2.5mm2 do włącznika, a dalej na lampy po 1.5mm2. Zakładanie przekaźnika pod...
Trochę Koledzy teoretyzują na temat trwałości halogenowej żarówki zasilanej obniżonym napięciem. Z tą trwałością nie jest tak żle. Praktyka jest zupełnie inna, bo tak naprawdę nie zależy na trwałości żarówki, tylko na trwałości całej lampy (plastykowego odbłyśnika i plastykowego "szkła") Tu jest cały wielostronicowy wątek na ten temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Zaś w jednym ze swoich aut mam taki patent: https://allegro.pl/oferta/swiatla-led-2w... Wiem że homologacji brak itp. Ale, kierunkowskaz na jasności nie stracił za to na widoczności zyskał. No i jak na razie nikt się nie przychrzanił, ba diagnosta stwierdził że te moje dzienne to sto razy lepsze niż te małe...
A ja wcale nie uważam, że to jego problem. To jest problem wszystkich jadących z naprzeciwka, dlatego nie popieram domorosłych oświetlaczy pojazdów. No i co z tego? Poczytaj o oświetleniu w rowerze. Wiesz, że dzwonią, ale nie wiesz w którym kościele :) No ale to jest Twoja sprawa, najwyżej Ty będziesz miał problemy, a nie my. :D A ja wcale nie uważam,...
Reklamować regenerację po uprzednim pomiarze napięcia na samej żarówce.
Ja mam taki problem, że podczas jazdy i włączonych tylko dziennych w reflektorach full LED, dzienne świecą idealnie. W momencie kiedy załączą się światła mijania, te dzienne zaczynają mrugać. Dzieje się tak zarówno na Automacie, jak i na włączonych mijania. Lampy full LED były dokładane. Mijania świecą dobrze, długie także, tylko diody LED od dziennych...
Zwykłe lampy poliftowe, osobno mijania i osobno drogowe, bo były też lampy z H4. Dodano po 9 Jeśli chodzi o przewody to nic się nie grzeje. Przewody przy alternatorze dokręcone bardzo dobrze. Jutro sprawdzę miernikiem pobór napięcia.
Witam. Tym razem temat to "tutorial". Montujemy skrzynkę bezpieczników BP-1 od MTZ/Pronar/Belarus, jest to skrzynka na bezpieczniki płaskie które w obecnych czasach są wygodniejsze w eksploatacji niż stare bezpieczniki cylindryczne. Skrzynka bezpieczników kosztuje ok. 30 zł. Rozmiary są bardzo zbliżone do polskiej skrzynki 6-zaciskowej, jednakże jest...
żółty ma być podłączony do przewodu kabla od świateł pozycyjnych !!! I tutaj popełniają wszyscy błędy. Takie lampy działają w ten sposób. Załączasz stacyjkę lampy dzienne świecą, załączasz pozycyjne - lampy dzienne świecą. Dzienne mogą działać z pozycyjnymi i bez nich. Jak działają z pozycyjnymi to świecą też tylne pozycyjne. Żółty podłączyć do zasilania...
Mam taki sam problem w BMW F13, lewe światło mijania zapala się na sekundę i gaśnie, to samo na długich, ktoś poradził sobie z tym problemem? Mam lampy led adaptive
Chcę zmienić lampy z halogenowych na ksenon, światła mijania działają, ale gdy włączę na drogowe, słychać załączenie się przesłony i ksenon gaśnie. Czy można np. za pomocą przekaźnika podać zasilanie na przewód światła mijania? Jeśli tak, to w jaki sposób najlepiej to podłączyć? Nie mam jak zaingerować w zmianę kodowania, więc jeśli to możliwe, to zostaje...
Gdzieś na magistrali CAN jest zwarcie. Dokładnie obejrzyj wszystkie lampy czy nie ma potencjalnego przecieku/zawilgocenia. Wszystkie te, które są testowane po CAN. Rozłączaj po kolei lampy i sprawdzaj czy wyskakują błędy; przy tej lampie, która ma zwarcie błędy nie wyskoczą, będzie jedynie błąd tej lampy / brak świateł mijania itp. ale inne nie wyskoczą.
Właśnie sprawdziłem prąd w kostce od lampy. Do dziennego LEDa idą dwa kable. Jeden daje prąd jak są tylko włączone LEDy, a jak włączę światła mijania, to jest zamiana prądu - idzie z drugiego kabla i w lewej kostce od lampy nie ma prądu. Czyli jest gdzieś jakiś rozdzielacz? Czy to może być uszkodzony włącznik świateł?
schemat elektryczny lampy mijania mruga mijania automatyczny mijania
licznik 93s56 mastercook mikrofal wskaźnik wysterować komputer
wiatrak alternator połączenie anten synfazowo
Matryca Fujitsu Amilo Pro V2030: Specyfikacja i Wymiana Citroën C5 II 2.0 HDi – lokalizacja przekaźnika głównego ECU w module BSM