Dwa przekaźniki rozwierające na czas impulsu z alarmu sterowanie z drzwi od modułu.
To nie rezystor tylko dioda. Możesz dać ten z Zetora o którym pisałeś o ile jego cewka jest na 12V. Dioda jest po to by zapobiec pikowi napięcia który powstaje w momencie wyłącznie przekaźnika - zabezpiecza to elektronikę przed uszkodzeniem. Możesz dać do przekaźnika samemu taką diodę - np. 1N4148 i będzie działał identycznie jak ten z linku. Idź na...
Problem ustępuje gdy poruszam trochę przekaźnikiem (3 pinowym) A może tu leży problem może przekaźnik jest wadliwy i się zacina Chciałbym wykręcić całe gniazdo tego przekaźnika Wydaje mi się to mało prawdopodobne że się uszkodziła wiązka i piny
Cześć! Jesteście w stanie powiedzieć gdzie znajduja się przekaźniki?
Sorki Mitsubishi Lancer 8 2005rok
Prawidłowo poza jednym ale do pozycyjnych trzeba podłączyć przez diodę bo będą świeciły się cały czas. żeby było to bardziej profesjonalnie możesz zamontować przekaźnik.
Uszkodzona centralka, a dokładniej przekaźnik w niej.
Kto zakladal alarm? Czy ten alarm dzialal kiedys? Bo z tego co zrozumialem to alarm podaje mase na czujnik drzwiowy. Cos tu nie tak. Pokombinuj z kablami, odlacz alarm. Za bezpiecznikiem od oswietlenia wewn. jest jeszcze przekaznik...
Witam serdecznie, mam problem, ponieważ prawdopodobnie mam spalony przekaźnik od altelnatora, ale niestety juz nie wiem jak i gdzie mam go szukać. Przekaźnik jest japoński. Posiadam samochód Proton 416 GLXi, 113KM, rok 1996. Auto jest zrobione na bazie mitsubishi lancera V. Model przekaźnika: MD113566, OMRON 0665D6 - takiego przekaźnika nigdzie nie...
A mógłbyś podać kod silnika. Po pierwsze dzięki za zainteresowanie tematem:), silnik to 4G92. Sprawdziłem jeszcze jeden szczegół ,o ile się nie mylę to wtyczka 2 pinowa którą podpina się pod cewkę podczas kręcenia rozrusznikiem powinna mieć napięcie 12V ,a nie ma.Może walnął jakiś przekaźnik?
Ej, niekoniecznie pompa paliwa, może mu chodzić o przekaźnik pompy. Ale jesteś pewien, że ten kod ma takie znaczenie?
Błażej, no nie do końca-gro obrotomierzy wymaga sygnału o znacznej amplitudzie, takiej, jaka pojawia się na kluczowanym zacisku cewki w momencie przerywania obwodu pierwotnego. Masz rację co do 555, ale należy też dobudowac układ zwiększający ową amplitudę, wystarczy zwykły klucz na tr. i jakąś indukcyjność, np cewkę przekaźnika.
Jak jest iskra to nastepnym czynnikiem do spalania jest paliwo ... Juz stwierdziles ,ze to moze pompa .Wiec odepnij przewod paliwowy ,poprowadz do "buteleczki" ( jak oczywiscie sie da ) i zobacz czy pompka wogole cos podaje .Nasluchiwanie "efektow dzwiekowych" z okolic baku tez moze okreslic prace pompy. Jak masz schemacik lub troche wyobrazni i miernik...
Musisz ze sterowania zapłonem z turbo timera przez przekaźnik odłączyć zapłon dla alarmu.Kolejna sprawa to jeżeli sterowanie jest z kierunkami powiązane i nie migają kierunki przy włączonym zapłonie to zmienić podłączenie sterowania alarmu.
jesli na zlaczu diagnostycznym jest ciagle 5V zamiast mrugania bledami, to komputer kaput (dopoki procek nie jest wybrzuszony czy ewidentnie spalony, to jeszcze mozna probowac ECU reanimowac) moze nie odpalac z jeszcze jednej przyczyny - czujnik temperatury padl - jak jest zimno na dworzu, to ciezko odpalic (sam czujnik to termistor przy termostacie...
pakowałem ostatnio do Eclipse'a...sterowanie minusami. rozbierz włącznik i zobacz jak połączone są styki przekaźnika... jeżeli masz 5 przewodów z tego 3 zasilające: masa, + po stacyjce, + zasilania.... oraz jeśli styli są odizolowane od reszty układu to zamiast +12 daj mase...kolorów przewodów nie pamiętam
Miałem taki patent, dokładałem przekaźnik i separowałem diodą, sterownik widział stale załączony rozrusznik i auto śmigało. Z braku czasu i zasobów u inwestora, nie wgłębiałem się bardziej w temat. Na 100% nie było immo i nie była to wina kostki stacyjki.
Objawy: opóźnienia w gaśnięciu kontrolki ABS po uruchomieniu silnika, w dalszej eksploatacji (2-3 m-ce) zapalanie się kontrolki ABS podczas jazdy, szczególnie przy hamowaniu (brak ABS-u), po ponownym uruchomieniu silnika kolejna awaria przy hamowaniu. Podłączanie komputera diagnostycznego (Nie oryginalnego MUT-II ale uniwersalnego) nie wskazywało błędów...
schematy lancer obroty lancer mitsubishi lancer
digit technisat falownik sofar opinie canon pasek drukarka
Regulacja gaźnika w piłach Oleo-Mac 937: śruba L czy H? Czy brak masy uszkodzi tensometr? Analiza i skutki