Wystarczy spojrzeć na schemat i na piny w centralce. ;)
Witam. Odłącz aku na jakieś 5min.Czasami pomaga.
Ok jutro się za to zabiorę jak coś to dam znać Pozdrawiam
Procedurka poszła na PW :D
1.Zaprogramować (włączony zapłon trzymasz reset do szczeknięcia syreny, po czym naciskasz pilota) 2.Zacznij od rozkręcenia pilota zmierzenia baterii i mikrostyków
Sprawdź na początek włącznik RESET-może być zablokowany, to zachowanie jest bardzo zbliżone do trybu programowania pilotów. Następnie wylutuj kondesator ceramiczny siedzący na płycie głównej tuż przy gnieździe RESET'a często pada jest zwarty i centrala widzi to jako wciśnięcie RESET.
może to wyłącznik antynapadu
dzieki ale tutaj stacyjka nie pomaga tak samo jek reset człą klawiaturą
Naciśnij i przytrzymaj przycisk reset na włączonym zapłonie migną kierunki naciśnij pilota
Akumulator już do wymiany. No dobra -akumulator, ale przecież kablami rozruchowymi podłączałem drugi akum i nic to nie dało. No a tak właśnie sie chyba robi jak akumul siada. Jutro go rozepne i podładuje. Tylko powiedzcie mi czy jak bede go podłanczał to nie wzbudze czasem alarmu ni nie zacznie mi wyć?? Niestety nie wiem gdzie szukać przycisku reset.
to bylo jakos tak .wciskamy przycisk reset ,wlanczamy zaplon .gdy syrenka piknie 3 razy puszczamy reset i przyciskamy przycisk pilota. powinien zadzialac
Jest to 710, z funkcją antyporwaniową. Musisz znaleźć drugi reset (przycisk). Ten co naciskasz jest od kasowania f. antyporwaniowej.
Nie moge uruchomić mojego dziada, bo dziś rano alarm-LangeFord zaczął wyć, nie mogłem go wyłączyć , a teraz nie idzie odpalić- zero reakcji zapłonu, myśle że odcięty jest. Jak ruszyć żeby do warsztatu dojechać? Czy ktoś z was ma pomysł co zrobić?? Podobno jet jakiś przycisk RESET ale gdzie go szukać?
Najpierw naciśnij reset a potem włącz zapłoni czekaj aż się zapalą kirunkowskazy to może chwile potrwac
Kolego między 110 a 113 nie ma wiele różnic jak twierdzisz! Na początku tego postu ponoć szwankował pilot, a teraz trzeba aktywować wszelkie funkcje pilotem? Przesłałem Ci dokumentację którą posiadasz od pół roku i nie umiesz sobie poradzić? Szkoda, bo jest tam wszystko napisane co Ci potrzeba, chyba że dalej uparcie twierdzisz, że alarmy wiele różni......
Włącz zapłon naciśnij i przytrzymaj przycisk reset do piknięcia syrenki, po czym naciśnij przycisk nowego pilota
Odszukanie centralki nic nie da, pisałem o szukaniu przycisku reset. Jest on potrzebny do awaryjnego wyłaczenia alarmu, do programowania pilotów.
Posiadam schemat i instrukcję HP110 i 113 znaleziony na tym forum (Langeford_LF113_HP113A.pdf). Ale opisane tam wyjście z "serwisu" (zapłon i 3sek oba przyciski) nie daje żadnego rezultatu, oprócz otwarcia lub zamknięcia zamka. Podejrzana jest zgaszona dioda. Znalazłem również nie podłączony reset. Idąc tym tropem, zapłon może również nie być wpięty....
OK, dzieki! No wiec rzeczywiscie, mam antywstrzas a te kable to byl Reset. Okazalo sie, ze mam funkcje zalaczania autoalarmu ale tylko wtedy gdy przypadkiem ja wylacze. I dobrze. Udalo mi sie tez rozpracowac obsluge autoalarmu Langeford LS110, ktora rozni sie od pozostalych modeli Langeford. Umieszcze ja na forum pod osobnym tematem bo wiem, ze pare...
Skoro przyciski są"za czułe" to wymień swichte.Zapłon,reset i kierunki potym to funkcja wpisywania pilota,należy w tym czasie nacisnąć którykolwiek przycisk raz w jednym raz w drugim pilocie,potwierdzenie kierunkami(przygasną).Te piloty gubiły synchronizację do 8 razy w miarę szybko naciskać przycisk należy aby zgrać pilota.Wniosek-skoro teraz reset...
Zapłon,trzymasz reset aż zapalą kierunki i byle jaki raz na jednym raz na drugim maks 4 piloty,do potwierdzenia(przygasną kierunki).Alarm to LANGEFORD chyba h coś tam 110
Aby wprogramować pilota spróbuj zrobić tak: -włącz zapłon i nacisnij przycisk reset(przytrzymaj reset-a) -włączy się syrena i zaświeca kierunki (oczywiście puszczasz reset-a...) -naciskasz pilota, naciskasz drugiego pilota - GOTOWE! Dokumentacje znajdziesz w spisie schematów, lub podziałaj z "szukajem", na pewno coś będzie. Pozdrawiam
langefordy są dość marne lepiej z daleka od nich biały i ziel -ster zamkami czerw czar -wiadomo ,cieńkie z osobnymi kostkami to dioda i reset pom plus po stac .dwa takie same (może zółte )-kierunki,brąz to wył drzwi i klapa ,nie pamietam jaki jest na syr. OCZYWIŚCIE TO SPRAWDŹ -BO NIE TRUDNO
Pomocy !!! Uruchomiłem funkcję antynapadu i nie mogę jej deaktywować!!! Samochód stoi mruga i wyje!!! I nic nie można zrobić. Pomóżcie !!! Dodano po 1 Sorki, W temacie miało być BS czyli blokada silnika. to z pośpiechu!!! Dodano po 1 Już ok, poradziłem sobie. Jakiś sprytny monter tak dobrze schował RESET że musiałem pół samochodu rozebrać żeby go zlokalizować....
Witam mam ten sam alarm i co jakiś czas wyskakuje mi z kodu ja robię tak Włącz stacyjkę znajdź przycisk reset to ten którym możesz wyłączyć alarm bez pilota i wciśnij go po usłyszeniu dzwięku syreny puść przycisk resetu przyciśnij przycisk duży w pilocie w tym co działa i zaraz przyciśnij też duży w tym co nie działa. . Po tych czynnościach mają działać...
Drugą przyczyną może być zwarty (zalany) przycisk reset i alarm po podaniu zapłonu usiłuje wejść w tryb programowania. Najlepiej podjedź do fachowca, naprawa nie powinna być droga. Z tego co widzę, to sam tego nie opanujesz.
Witam, Mam problem z centralnym zamkiem w Deawoo Lanosie, marki Langeford 110. Mój problem polega dokładnie na tym, iż żaden z dwóch pilotów nie działa. Z tego co się zorientowałem, problem tkwi w tym iż piloty się rozprogramowały. Znalazłem na forum, w jaki sposób można je zaprogramować, jednak aby przeprowadzić ten proces, potrzeba przytrzymać przycisk...
Na początek chciałem się przywitać, jest to mój pierwszy post na tym forum :D Ale do rzeczy, otóż mam pewien problem, chciałem pozbyć się alarmu Langeford i zastąpić go sterownikiem centralnego zamka Carprotect BX10. Niestety nie wiem jaki dokładnie model alarmu mam w tej chwili w samochodzie (Punto II 2001r), ale dla ułatwienia przedstawiam kilka zdjęć....
Wielkie dzięki. Wczoraj jeden pilot przestał działać wiec chciałem wziąć drugi okazało się że też nie działa :( miałem odstawić alarm do naprawy ale zobaczyłem na pilocie logo langeforda pomyślałem : co zaszkodzi poszukać trafiłem tutaj i co sie okazało ze jeden pilocik zdechł a drugiego w ogole nie było w bazie bo nie reagował na szybkie klikanie :(....
Masz syrenkę z własnym zasilaniem pod maską i stacyjkę w niej, na wypadek jak byś chciał wyjąć i naładować ako, jak byś jej nie wyłączył syrenka zaczęłaby wyć. Jeśli ktoś włamałby się i chciałby odłączyć ci ako w celu zlikwidowania alarmu to syrenka nadal by wyła ponieważ ma własne zasilanie. To nie ma nic wspólnego z resetem alarmu. Pozdrawiam.
Witam, 1. przy probach dzialania alarmu langeford uruchomilem tryb cichy. Problem polega na tym, ze nie wiem jak powrocic do trybu glosnego uzbrajania. Naciskajac gorny lub dolny przycisk alarm uzbraja sie bezglosnie.Po sprawdzeniu funkcji: PANIC HI-JACK syrena rowniez nie dziala. Po przeczytaniu kilkudziesieciu tematow doszedlem do wniosku, ze model...
Jumperami programujesz funkcje zaawansowane : automatyczne uzbrojenie, zamknięcie cent. zamka towarzyszące uzbrojeniu, domykanie cent. zamka na czas jazdy, opóźnienie detekcji czujników drzwi, długość imp cz 1/3 sek, pracę z syreną lub głośnikiem. Podane objawy nie wskazują na brak jumperów tylko na uszkodzenie - sprawdź wyłacznik RESET.Więcej na PW...
Dokupić można ale trzeba określić który to 113 stało czy zmiennokodowy. Zielona obudowa -zmienny kod czarna obudowa-stały kod Można też użyc nadajnków od 110. Programowanie zajmuje max. 15 minut z czego 12 na poszukiwanie RESET'a. Więcej na PW .
prosze o identyfikacje tej centralki.Kupilem auto z tym alarmem,bez dokumentacji.Alarm nawalil,i teraz nie wiem pod czym go szukac.Do puszki dostala sie wilgoc.Mimo wysuszenia,nadal jest oglupialy.Tzn caly czas ma "kradziez".Odpinalem kolejno punkty,resetowalem,wciaz to samo.Czy jest ktos kto sie zajmuje naprawami takich centralek?Czy raczej wymiana?Gdzie...
reset langeford reset alarmu langeford reset alarm langeford
zmywarka bosch mycia tworzyć instalka zalany klucz
Ładowarka kompatybilna z akumulatorem JCB 12V Jak zamontować uchwyt tokarki TechMigLD250?