Odepnij oryginalny siłownik i zamontuj siłownik uniwersalny 5 przewodowy(master), ma on prócz styków silnika przewody do wysterowania interfejsu zamka centralnego.
zamówiłem siłownik slave a przysłali mi master (5) przewodowy, da sie coś zrobicz czy musze wymienić na slave?
Pomózcie co mam ......................... Co mam zrobic Wstawić siłownik w drzwi kierowcy.
Witam chciałam zainstalować centralny zamek do lanosa..obecnie nie posiada żadnego nawet z kluczyka ..czy muszę mieć siłownik master czy 4 x slave, z tego co wiem master steruje ale nie mam w zamku centralnego na kluczyk?
Rozumiem że chodzi o drzwi kierowcy ? Slave jest z oszczędności - uruchamiając alarm z pilota nie ma znaczenia czy to master czy slave. Reakcja alarmu faktycznie była dziwna-ale spotkałem alarm z czujnikiem przekręcenia zamka kierowcy i jeśli coś miałeś nie wyregulowane to mogło to włączać alarm.
w lanosie nie ma siłownika w drzwiach kierowcy,musisz go najpierw założyć i napędzić ze sterownika przez dwa przekazniki,albo bezpośrednio jeżeli ma wbudowane przekażniki.
Błażej napisał co trzeba zrobić. Temat zamykam.
Pamiętam że w Lanosie nie było siłownika w drzwiach kierowcy a tylko mikroprzełączniki ,zamknij otwórz. Ktoś jak zakładał alarm, dołożył tam siłownik i trzeba sprawdzić czy nie poluzowało się jego mocowanie do cięgien,oraz czy te przełączniki(mikroswitche) sprawne.
Musisz zaczac od bezpiecznika c.z. ,przy uszkodzeniu ktoregos silownika cos by i tak dzialalo.
W lanosach nie montowali siłowników w drzwiach kierowcy. Masz w ogóle centralny czy to golas ? Kluczyk zamyka wszystkie drzwi, czy tylko jedne ? w zamkach nie ma żadnych czujników zamykania Nie ma wpiętej wtyczki na górze zamka ?
Jaki jest centralny zamek montowany orginalnie w Lanosie, nie wiem jak podłączyć sterowanie go alarmem. Na siłownik wchodzą trzy przewody.
nasuwa mi sie myśl że nie masz zamka fabrycznego :arrow: skrzysio77, w żadnym lanosie nie było siłownika w lewych drzwiach, więc to chyba normalne, że jest dokładany. Najprawdopodobniej poluzowało się cięgno na kostce i tyle.
Kwestia dobrania siłownika który będzie miał tyle uciągu żeby pokonać opór sprężyny zamka - raczej trudno wykonalne, nawet jeśli centralka alarmu ma taką opcję.
ola boga ma facet na "patelni" i co jeszcze? Ludziska musicie ruszyć główki i zadziała. Od tego trzeba zacząć, że w Lanosie sporadycznie występował siłownik w drzwiach kierowcy. Czasami lepiej nic nie pisać niż pisać dla pisania...
Zasłużone pomógł dla was. Teraz pozostaje jeszcze kwestia doboru wysprzęglika. Każdy będzie pasował czy trzeba szukać konkretnego? Najbardziej odpowiadałby mi wymiarami siłownik od Nissana Primety P12 04 2.2 DCI lub Hondy Civic V/VI z trzpieniem takim jak w 125p lub Lanosie. EDIT: Znalazłem jeszcze siłownik dwustronnego działania, ale niestety zasilany...
Miałem dokładnie taki sam objaw, więc opisałem co było u mnie przyczyną. Zamykanie wymaga od siłownika mniejszej siły niż otwieranie.
Łatwo się go rozbiera nożykiem do tapet. najczęstsz usterka to przemieszczony mikrowyłącznik. Najwięcej tego w Lanosach siedzi
No fajnie, ale tak jak napisałem wcześniej, nie posiadam siłownika w drzwiach kierowcy!
Prawdopodobnie woda dostała się do sterownika, zobacz gdzie jest i rozbierz go, odłącz go od instalacji elektrycznej i sprawdź czy działają pozostałe siłowniki. Miałem tak kiedyś w Lanosie tyle że tam stanoł tylko dokładany siłownik w drzwiach kierowcy, w sterowniku był kieliszek wody.
UPG, planowanie... i zmienia nam się luz na zaworach. Idź stąd chłopie... To nie OHV. Instrukcja głosi, że po wymianie popychaczy, trzeba odczekać bodaj 0,5h zanim odpali się silnik - po to żeby same się wycisnęły. Raz jeden jedyny trafił mi sie podparty silnik - popychacze zamiast olejem, wypełnione były mułem z sadzy - za cholerę nie chciały się...
Montujesz siłownik slave w drzwiach kierowcy (koszt ok. 10zł) Przewody od niego podłączasz do lewy drzwi przednich (do siłownika). Z alarmu sterujesz centralką Lanosa (schowana po prawej stronie, nogi pasażera, po zdjęciu plastyku) pozdro msepl
Wygląda na to że dokładany bo w lanosach które były sprzedawane w naszych salonach w drzwiach kierowcy nie było siłownika master tylko w zamku zamontowany był przełącznik masy.Często przy złej regulacji długości cięgła domontowanego siłownika master występował ten problem(lub też poluzowaniu mocowania cięgła).
To chyba ma być Bas Plus czyli pewnie ma dwie masy na zamek. Podłączenie zamka identycznie jak w Daewoo Lanos, czyli zamontuj dodatkowy siłownik i podepnij go do siłownika w tylnych drzwiach, a sterowanie z alarmu do fabrycznego sterownika zamka.
Problem z uszkodzonym stycznikiem został rozwiązany przez dokupienie siłownika master i zamontowanie go w drzwiach kierowcy (w miejsce siłownika slave). Wszystko śmiga :)
Witam Z tego, co piszesz wnioskuję, że odłączyłeś oryginalny sterownik i siłowniki podłączyłeś do nowego - problem może być taki, że nowy sterownik daje a krótko napięcie na siłowniki i dlatego się nie domyka. Jest jeszcze jedno rozwiązanie mam tak zrobione w lanosie - oryginalne sterowanie pozostaje bez zmian dokładasz tylko siłownik na drzwiach kierowcy...
Witam. Piszę tutaj pierwszy raz. Zamontowałem do Poloneza zamiast hydraulicznej regulacji reflektorów elektryczną z Lanosa. Montaż siłowników i instalacji to nie był problem, wszystko poszło gładko, jak i podłączenie. Problem w tym, że sam regulator 'nijak' pasuje do wnętrza Poloneza i nie ma gdzie go zamontować. Chciałem zamontować potencjometr w miejscu...
w lanosie fabrycznie nie ma siłownika w lewych drzwiach i u ciebie został najprawdopodobniej założony siłownik dwuprzewodowy napędzany z układu przekaźnikowego zamieniającego niskoprądowe impulsy masy na plus i masę napędzające siłownik,przekaźniki powinny być dwa i są gdzieś ukryte pod deską,możesz do nich dojść po przewodach sterujących z alarmu i...
Z tego co tu widze to na 2 przewodach pojawiają się naprzemiennie impulsy + i -. W momencie zamknięcia na jednym jest + a na drugim - , a w momencie otwarcia odwrotnie. W ten sposób można wysterować bezpośrednio siłownik. Zobacz czy tak czasem nie było ponieważ lanos w drzwiach kierowcy nie posiada siłownika tylko stycznik. Byc może alarm sterowałbezposrednio...
Przede wszystkim SEO ma tę zaletę, że nawet jak się pomylisz to go nie spalisz, jest bardzo odporny na zwarcia i przepięcia. Z tego co pamiętam Accent nie ma siłownika w drzwiach kierowcy, trzeba dokładać siłownik tak jak w Lanosie.
Do sprawdzenia sterowanie w drzwiach,oraz przelotka pomiędzy nimi a wnętrzem. Może być pęknięty przewód,lub przełącznik przy zamku,lub siłownik w tych drzwiach.
Witam chciałbym do drzwi kierowcy dołożyc siłownik ponieważ tam go niema jest tylko sterowanie pozostałymi a gdy wylacze alarm to otwieraja sie drzwi wszystkie oprócz kierowcy. Jakimi sygnałami są sterowane te C.Z w lanosie?
Jakby nie miał wypadku to też by wyciekł. Nie znajdziesz poloneza <2000r z działającym tym układem, a i w nowszych już mało który działa. Fizycznie napełnić się da .Przy pokrętle i przy siłownikach są odpowietrzniki. Ale nie ma to sensu , bo on i tak za niedługo wycieknie. Sprężyny w siłownikach są bardzo mocne i w układzie panuje bardzo wysokie...
ha ha jezeli jest tak jak w lanosie to w dzwiach kierowcy nie masz siłownika tylko styki z/o trzeba dołozyc siłownik mastera lub slewa jak wolisz w razie problemów pisz pozdrawiam
jeżeli to lanos,to ma dokładany siłownik w drzwiach kierowcy napędzany dwoma przekaznikami lub modułem, sprawdz skok samego siłownika,może jest zbyt mały,żeby przy zamykaniu zadziałał oryginalny switch,sprawdz też czy przy zamykaniu siłownik dostaje napięcie na przewody wykonawcze,bo może nie łączyć styk przekaznika,albo też centralka alarmu nie podaje...
Coś się termicznie rozjeżdża. Pod wpływem temperatury zmieniają się parametry elektryczne jakiś elementów. Stąd problemy w słońcu. Ja, przed kolejną wymianą sprawdziłbym, w czym problem. Bo tak, to sobie można przekładać. Następna pewnie będzie kaseta zamka, jeśli siłownik tam jest oryginalny.
W drzwiach kierowcy zamiast siłownika jest stycznik. Musisz dorzucić tam siłownik i podpiąć magicara do sterowania bezpośrednio siłownikiem.
Bedziesz musiał dokupic jeden siłownik do dzwi po stronie kierowcy jest tam montowany w klamce tylko impulsator do sterowania pozostałych dzwi/wystrczy dwuprzewodowy/ centralka od sterowania jest po prawej stronie na słupku bocznym .
Kolego lekki z prasami i kluczami przesadziłeś. Mam prasę z siłownika 1.6 tony i jeszcze nie było przypadku żebym nie zrobił. A nawet w Clio udało się bęben połamać bo pomagier nie wyciągnął segera. Nakrętka piasty w Lanosie jak pamiętam jest na zawleczkę. Zresztą jak we wszystkich piastach z podwójnym łożyskiem stożkowym. No czasem nakrętka do zaklepywania....
trzeba dołożyć siłownik dwuprzewodowy i wysterować go z dwóch przekazników sterowanych masami z alarmu.
Oj ludzie! PrzecieżLanosy nie miały siłownika w drzwiach kierowcy, więc ten w twoim Lanosie jest dokładany w salonie. Jeżeli zamek z kluczyka działa OK to znaczy, że sprawa jest w zamku dokładanym, czyli siłowniku w drzwiach kierowcy i dodatkowym sterowniku dodanym do alarmu. Wytnij te dwa przewody od dokładanego siłownika w drzwiach kierowcy i podepnij...
post napisany 26.08.2014 został przeze mnie ale odpowiedzi z 27.08.2014 06:39 i poniżej to nie moje odpowiedzi więc proszę mi napisać o co chodzi - to tak nawiasem. jeśli chodzi o podłączenie to tak jak napisałem w poście - siłowniki nie reagują!
Witam serdecznie. Zamień miejscami dwa kable od silnika siłownika w drzwiach kierowcy i powinno być dobrze. Pozdawiam.
Zakupiłem takowy sterownik i okazało się , że mój kolega elektronik nie daje rady go założyć. W moim Lanosie centralny był montowany dodatkowo a więc nie jest fabryczny. Z siłownika wychodzi pięć kabli o kolorach-zielony - niebieski-biały- czarny-brązowy. Centralka ma taki układ jak na załączonych obrazkach.Bardzo proszę o podanie jak połączyć te przewody.Chodzi...
problem jest szczególnie zauważalny przy redukcji Spróbuj redukować z ,,miedzygazem" :D . Jeżeli redukcja przebiega bezproblemowo, podejrzenie pada na synchronizatory, co wcale nie wyklucza także układu hydrauliczneho sprzegła - siłownika, pompy i przewodu elastycznego.
Dokładnie, masa syreny, dodatkowo jeszcze masa alarmy. Jeśli siłowniki latają jak świnia w patyku to może się siłownik poluzował i wystarczy regulacja.
Panowie zamontowałem samodzielnie alarm seo dolphin w moim lanos 99r musiałem oczywiście dołożyć siłownik do drzwi kierowcy, mogę się pochwalić,że pięknie wszystko działa ale mam 2 pytania po podłączeniu wszystkiego okazało się ,że nie muszę nic kodować alarm pięknie działa czy tak może być czy to jest fabryczne ustawienie? i drugie pytanie samochód...
Sprawdz czy zamkniesz kluczykiem wszystkie zamki od strony pasażera jeśli tak to spóżnia sie siłownik i po zamknięciu z pilota dostaje z tego siłownika sygnał do otwarcia zamków. rada : zlikwidowac sterowanie ze strony pasażera lub sprawdz wiązki w drzwiach często lubią się łamac i robi zwarcie z masą lub wilgoc w siłownikach i dostaje sprzeczne sygnały...
Kup na szrocie antenę uszkodzoną/złamaną(kilkanaście zł) i wymontuj sterownik, podłączenie to żaden problem. Identycznie zrobiłem, szukając sterownika do siłownika obiegu zamkniętego w aucie, antena od lanosa ze szrotu-10zł. i klapa obiegu działa jak talala
No dobrze, dzieje się tak jak piszesz :D teraz pytanko czy ten impuls wystarczy do bezpośredniego sterowania siłownikami (ew. przez przekaźnik), czy muszę mieć jeszcze centralkę od centralnego?
W moim lanosie 99 1,5 – ostatnio gdy montowałem moduł sterowania centralnym na pilota ( w rzeczywistości stary alarm, ale wykorzystałem tylko sterowanie zamkiem) okazało się, że w lewych drzwiach kierowcy nie ma siłownika zamka. Musiałem zatem dołożyć dodatkowy siłownik aby wszystkie drzwi otwierały się na sygnał z pilota. Zatem problem w twoim...
W Lanosie czy Nubirze, w dzrwiach kierowcy znajduje się tylko przełącznik, więc trzeba dołożyć dodatkowy siłownik - może w Nexii jest podobnie - niestety dawno nie robiłem Nexii, więc nie pamietam.
Witam. Założyłem centralny zamek firmy Stig do lanosa. Dokupiłem również 5-ty siłownik do tylnej klapy. Jako że tylna klapa po zwolnieniu zamka sama sie podnosi do góry dostałem również do siłownika przekaźnik po to by zaraz po otwarciu zamka powrócił do pozycji zamkniętej i tu pojawia sie moja prośba czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak podłączyć ten...
Czy twój sterownik steruje bezpośrednio siłownikami czy orginalnym sterownikiem c.z. w aucie? A jest syrena i odzywa się w czasie zamykania i otwierania?
Mam taki sam alarm i problem. U mnie zamykanie działało prawidłowo , natomiast się nie otwierał z pilota . Przyczyną złego działania jest przekaźnik w sterowniku zamka centralnego przy alarmie . Działa to tak , że alarm steruje poprzez przekaźniki siłownikiem w drzwiach kierowcy , po zadziałaniu siłownika zwierają się styki (te które działają przy np.otwieraniu...
Witam wszystkich! Mam zamiar zamontować sobie Centralny Zamek w moim Lanosie i nie bardzo wiem jak się do tego zabrać :( Może ktoś ma jakieś doświadczenie z tym modelem samochodu i udzieli mi kilku cennych rad. Zamek jaki zakupiłem jest uniwersalny, posiada dwa mastery i centralkę sterowaną pilotem. Najbardziej mnie martwi montaż samych siłowników....
Znalazłem w sieci takiego producenta http://www.waeco.com/en/298.php i instrukcję montazu http://www.waeco.com/tmp/MS_50_EB_10S_01... W związku z tym nasuneło mi się pytanie, czy dałoby się to zamontowac do Daewoo Lanosa, który jak wiadomo ma mechaniczną przepustnicę . Z opisy wynika, że montuje sie na koncu linki gazu specjalny siłownik, do którego...
Teoretycznie podłączenie sterowania z masterów nie jest potrzebne. I tak pewnie nie będziesz otwierał drzwi kluczykiem a tym bardziej od strony pasażera.Awaryjnie otworzysz mechanicznie drzwi kierowcy w przypadku padnięcia akumulatora , pilota lub centralki. Siłowniki pracują równolegle czyli możesz tylne podpiać do przednich i dalej 2 przewody z lewej...
...ale podciśnienie do sterowania siłownika m.in. EGRu jest brane z kolektora (za przepustnicą) i jeśli w obwodzie sterującym jest nieszczelność to silnik dostaje lewe powietrze.
Witam Jak tak czytam te wypowiedzi o naprawie/ czy podnoszeniu napięcia to strach myśleć w jakim kraju żyjemy. Niech mi ktoś powie jak "systemowo" można podnieść napięcie na ten czujnik (ma tam być prosto z kompa 5v) a raczej po czujniku - bo napięcie jakie "z niego wychodzi" podaje info o pozycji klap twinportu - tylko cwaniak elektryk "zdrutuje" czujnik...
jeżeli wóz ma fabryczny central to bez problemu sterownik jest po prawej stronie w słupku obok nóg pasazera trzeba tez dołożyć siłownik w drzwi kierowcy.Jeśli to golas to masz trochę zajęcia
Wszystko zależy od tego co to za auto a konkretniej jak jest rozwiązany zamek w klapie.Jeżeli masz cięgno od guzika do zamka to niema większego problemu.Narka i powodzenia. samochód to DU lanos Nie ma guzika, jest otwieranie bagażnika z kabiny za pomcą dźwigni. dźwignia jest podłączona do link w bowdenie...
Witam posiadam Lanosa który w drzwiach od kierowcy nie posiadał siłownika aby otwierał się z pilota. Wiec dokupiłem całą centralkę proxima srpi mini tu LINk http://www.alarmy.org/index.php?id=prd1&... oraz z tego co tu wyczytałem dodatkowy siłownik slave który zamontowałem w drzwiach jednak nie udało mi się go połączyć...
Witam. Dziękuję za zainteresowanie i ewentualne podpowidzi. Już po zabiegu. Auto to "Lanos". Jak zdjąłem tapicerkę z drzwi, wyszło szydło z worka. Siłownik był otwierany, później skręcony drutem miedzianym i to wszystko zapakowane w woreczek foliowy. W tym woreczku wdała się pleśń. Wyrzuciłem cały ten woreczek z zawartością, wstawiłem nowego mastera...
A po co master? W drzwiach kierowcy wystarczy zwykły siłownik napędzany z alarmu poprzez dwa przekaźniki. Bez filozofi i ingerencji w instalację. Opisywane nie raz na forum, nawet przy okazji poczciwego Lanosa.
A jeżeli u mnie pilotem dało się otworzyć całe auto to też muszę dołożyć ten siłownik ? To powinieneś go mieć już w drzwiach lub zamku. A dlaczego nie możesz sprawdzić co masz w drzwiach ? Teraz centralny działa z kluczyka :?: , pilota nie masz, więc z pilota nie działa. Znalazłeś centralkę zamków ? Oryginalna, czy dokładana ? Dołożoną mógłbyś wypiąć...
Twój problem wynika z tego, że niektóre sterowniki centralnego zamka zanim przykładowo wykonają procedurę zamknij muszą utracić sygnał na pozycji otwórz. Czyli przykładowo jeżeli sterujemy dwoma masami i jedna zawsze leży na którymś przewodzie to zanim podamy masę na drugi przewód to musi ona zniknąć z przewodu pierwszego. Jeżeli jest to przełącznik...
ja w hondach robię to inaczej,daję bez kombinacji do drzwi siłownik dwuprzewodowy i napędzam go przez dwa mini przekazniki 10A z alarmu i on pracując steruje oryginalnym switchem hondy,tak samo jak np.w lanosie,można też wpinać się masterem w switcha a wykonawcze łączyć z instalacją hondy.
Alarmu i tak nie ruszysz drugą centralką, także pomyśl czy go zostawić , chyba że Ci jest niezbędny do szczęścia... Przy jego wtyczce będziesz miał kierunki do podłączenia, ale wyjścia do siłowników idą z innego pudełka. U mnie alarm steruje centralnym, i tak jest najprościej mając ori centralny zamek, tylko dwa przewody łączą alarm z centralnym daewoo,...
1)Na czym polega prawidłowe zbadanie sterownika centralnego zamka bo chyba nie na zmierzeniu zmieniających sie stanów na wyjsciu podczas jego reagowania na sygnał z pilota bo to napewno zachodzi skoro moj centralny 1 na 20załączeń tylko odmawia i nie włacza centralnego. 2)Gdzie znajde kość łącząca cięgnę? Siłownik juz przeczysciłem i nasmarowalem(tylko...
Witam, temat jak widzę stary jak świat, ale mój przypadek może komuś przyniesie pomoc:) U mnie było dosłownie tak samo, też mam 1.5 i instalację BEDINI. I też mi szarpał zimny i pozmieniałem dosłownie wszystko co sugerowali ludzie na forach. U mnie winowajcą okazał się zawór podciśnienia przy kolektorze - ten co otwiera klapki w VGISie. Zimny silnik...
Witam. Samochód o nazwie Lanos 1.5/16V wyposażony w układ hamulcowy z systemem ABS. Po wymianie płynu hamulcowego odpowietrzyłem wszystkie koła, oraz siłownik sprzęgła w kolejności zgodnej z instrukcją. Przy pompie ABS znajdują się dwa odpowietrzniki, o których instrukcja odpowietrzania nic nie wspomina. Chciałem zapytać biegłe osoby jaka jest procedura...
Z doświadczenia wiem ,że najczęściej wysiada włącznik centralnego w lewych przednich drzwiach.Ruszanie wtyczką lub zamkiem spowoduje taki sam efekt jak w czasie jazdy.Wymiana samego włącznika trwa nie więcej niż godzinkę.Trzeba wyciągnąć zamek i odkręcić włącznik w kształcie siłownika(czarny element z białym cięgnem)Koszt takiej operacji to 150zł.Cały...
"bo to jedyna rzecz która nie jest fabryczna" - Mam rozumieć, że fabryczne rzeczy się nie psują? Jak kupowałem auto, to nie było w nim autoalarmu montowanego fabrycznie, dopłacałem do niego i zamontowali to w autoryzowanym serwisie (razem z centralnym zamkiem) Od nowości w tym aucie psuł się tylko ten autoalarm, a po gwarancji po kolei leciały wszystkie...
uszczelka firmy Hart Hart jest jedną z najpopularniejszych firm handlującą częściami moto. Uszczelki robi nawet niezłe (sam kupowałem pod pokrywę korkowe i pod głowicę silnika-ale już nie korkowe), ale siłowników do klapy bagażnika i pod maskę nie polecam. Zaczepy bardzo łatwo się wyłamują. Dodano po 7 (at)kapustaPL jak założysz uszczelkę i przejedziesz...
jeżeli zamek fabryczny to w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,trzeba zamontować dwuprzewodowy i napędzić bezpośrednio z alarmu jeżeli ma wbudowany interfejs albo poprzez dwa przekazniki gdy alarm steruje tylko dwoma masami,jeżeli zamek jest dokładany do w 99% przypadków sterowanie masą zamknij brąz,otwórz biały do podłapania albo przy module,albo przy...
Faktycznie za dużo wzmianek o tym alarmie nie ma. Swoją drogą próbowałem już różnych kombinacji przyciskami na pilocie wzorując się na innych alarmach ale nie działało. Na innym forum ktoś mi kiedyś napisał, żeby odciąć niebieski przewód od centralki do drzwi ale to powodowało odcięcie zasilania i siłownik nie zamykał drzwi. Niby działało bo po przekręceniu...
Witam, ponieważ padł mi alarm w Lanosie zakupiłem drugi. Tym alarmem jest Legendford F-14D. Jako, że miałem schemat Predatora(wcześniejszy alarm) także podłączenie nie trwało długo, dodatkowo obwody sprawdzałem miernikiem. Zawiesiłem się na jednym przewodzie, który odcinał zapłon itp. W alarmie Predator z centralki wychodziły dwa przewody, które były...
mozliwe ze w drzwiach kierowcy nie ma wcale silownika! tak jest seryjnie w Lanosach, jest tylko przelacznik otwarte/zamkniete, silownik trzeba dolozyc
No, nie wiem... Manualną to ja miałbym w Lanosie :) , guzik z "prośbą o włączenie klimy" do sterownika silnika, i pokrętła do sterowania klap, zrealizowane na LINKACH, jak bym ustawił pokrętło na ciepło, to linka też tak ustawiała klapę, a u Ciebie silniczkami steruje jakiś sterownik, elektronika. Niby różnicy dużej nie ma, ale "mój" przykładowy manual...
Wawrzyniec milejow Wybaczcie trochę mnie poniosło bardzo przepraszam, bo morduję się z lampami już od tygodnia prawie. Ale wyobraźcie sobie zrobiłem i nawet żarówki Osram świeca jak należy. Już taki jestem jeśli mi cokolwiek nie pasi w samocho0dzie robię to do upadłego. Dlatego mówią że mój Lanos chociaż 99 rok to wygląda jak nowy. Wszystko powymieniałem...
w sumie to nikt jeszcze nie odpisal, a ja dzisiaj podlaczalem alarm w lanosie i mozna spokojnie podlaczyc sygnal z czujnikow dzwiowych- tzn z przewodu do lampki - kolor bialy w malym zlaczy 3 przewodowym w lewym slupku, mam tylo problem z centralnym zamkiem, ale juz wyczytalem ze trzeba zamontowac dodatkowy silownik pozdrawiam
W moim centralnym padł przekaźnik, kupiłem całą centralkę z pilotem, bo cena przekaźnika to 80% ceny nowej centralki. Mam problem z podłączeniem. Z drzwi kierowcy (master) idzie 5 przewodów zielony, niebieski, czarny, biały i brązowy. zielony i niebieski - siłownik czarny - masa biały - zamykanie brąz - otwieranie Centralka jest sterowana masa a pożniej...
siłownik lanos siłownik drzwi lanos lanos siłownik centralnego zamka
pulsujące oświetlenie akumulator tesco pompa wspomagać renault laguna
bateria wylewka 17mb130p firmware
Specyfikacja diody C30Coh - jak zidentyfikować? Problem z odtwarzaniem muzyki w Astrze J GTC 2014