Głowica po planowaniu, miałem składać ale przypomniał mi się test na szczelności zaworów przy użyciu nafty, jeden zawór przepuszcza od razu, reszta trzyma od godziny. Ktoś mi powie który kanał olejowy w bloku jest kanałem zasilającym głowicy?
Uszczelniacze prowadnic też by się przydało wymienić do pełni szczęścia ale w twoim przypadku to elementarne zużycie pierścieni zgarniających na tłokach. Do wymiany kpl pierścieni na wszystkich czterech. Szkoda że nikt nie pokwapił się na ich wymianę przy wcześniejszym demontażu głowicy - to bardzo popularne zjawisko w tych silnikach że pierścienie...
Przepraszam za przejęzyczenie. Ja nie pisałem że planowanie głowicy albo wymiana uszczelki po głowicą chociaż i jedno i drugie należy zrobić jednocześnie wpływa na luzy zaworowe. Pisałem że nie czeka się po wymianie samoregulatorów bo cóż da czekanie tylko trzeba odpalić auto aby owe samoregulatory dostały ciśnienie oleju i jak sama nazwa wskazuje wyregulowały...
Koszt samej uszczelki to 60zł. Problem w tym, że sama wymiana uszczelki nie załatwia sprawy.
Wycieku nie sprawdza się po ilości kropel na glebie, tylko oglądając dokładnie silnik. Mogą być solidne wycieki, a na ziemi nie będzie nic. Wymiana uszczelki pod głowicą to od 500zł w górę, razem z częściami.
Witam. Jeśli sprawdziłeś że to nie antena i już ta głowica była poprawiana, to tylko wymiana na nową da pozytywny efekt.
coś da ale ile tego nie wie nikt.Jak miał Zenek głowicę w łapkach to wtedy był czas na wymianę, a teraz to już tak łatwo nie będzie.
Olej wymieniony na Elf 10w40. wymieniłem również czujnik temperatury, bo był problem z rozruchem na zimnym-problem ustąpił. Ale ciągle mnie męczy to ze jak jest rozgrzany to potrafi zgasnąć, Sprawdziłem testerem szczelność uszczelki pod głowicą kolor nie zmienił się czyli ok
A rozrząd sprawdzony? Rozrząd wymieniany był ok 20 tys km temu. Jakby był źle ustawiony, to by źle pracował również na wolnych obrotach. A mu brakuje mocy powyżej 2000 rpm. W ogóle to dość rzadki silnik, który ma czujnik wałka rozrządu. Przeważnie w tym miejscu jest zaślepka w głowicy Świece i przewody nowe.
Jeśli będzie to samo to raczej szrot tylko. Powtarzam - niekoniecznie. Tym bardziej jeśli przed katastrofą silnik był w dobrej kondycji - nie żarł oleju. Części do tego można kupić praktycznie "na wagę" - zza śmieszne pieniądze. Naprawa głowicy wyjdzie 1/3 tego, co zakup i wymiana silnika. Oczywiście jeszcze pod warunkiem że ogólny stan techniczny...
Nie wiadomo tak naprawdę jak wpięty jest ten reduktor od LPG. Bo może tworzy się jakiś wajpas. Powiedz jeszcze czy taka sytuacja zaistniała po zamontowaniu LPG? czy dopiero po jakimś czasie. Nagrzewnice warto przepłukać.. nie zaszkodzi to jej a może jedynie pomóc.. jak koledzy wskazują może po latach stać się nie drożna.. zakamieniona.. a tym samym...
Dziękuję za informację. Zastanowię się nad tą głowicą, popatrzę jak to wygląda oraz ile i gdzie cieknie. Dodam kilka słów opisu o co chodzi i w czym jest problem.... Silnik był naprawiany jakieś 1,5 roku temu, więc ma przejechane więcej niż 1 tys. km. Przy przeglądzie wyszły małe wycieki ponoć gdzieś koło rozrządu. Więc wróciłem do mechanika. A on do...
Mam Lanosa 1.6 z fabrycznym gazem, przejeździłem na nim 170000km i miałem już 3 szlify silnika po spaleniu przez gaz głowicy. Tak czy inaczej problemy z szarpaniem u mnie (obroty 1000-2000 i nie trzymanie obrotów do gaśnięcia silnika na środku skrzyżowania przed nadjeżdżającym TIRem) zaczeły się po miesiącu po odbiorze samochodu z fabryki i... skończyły...
Witam, w moim Daewoo Lanosie nagle zapaliła się kontrolka od smarowania i pierwsze co zrobiłem do zjazd do mechanika. Po zdjęciu pokrywy zaworów okazało się, że w silniku jest osad o konsystencji błota (taki jakby wymieszać czarną ziemię z wodą) i są pozapychane kanały olejowe. Zostało zrobione: - wyczyszczony silnik z tego osadu (razem z kanałami olejowymi)...
Witam forumowiczów, mam problem z lanosem 1,4 kupiłem auto ,które sobie stało pod płotem prawie rok, po przywiezieniu do domku i próbie uruchomienia okazało się , że nie pracuje na 2i 4 cylindrze, od razu sprawdziłem ciśnienie na garkach i wyszło; 1-12; 2-0; 3-11,5; 4-0, po próbie olejowej wyniki na cylindrach 2 i 4 bez zmian. Więc głowica w górę i...
Witam, Pacjent to lanos 1998 1.5 8V. Ze względu na to ze pozostawiał spore plamy oleju (ciekł kanałem olejowym) wymagana była wymiana uszczelki. Przed zabiegiem ubywało ok 0,5l-0,7l na tys km przy czym biorąc pod uwagę wielkość plam większość wykapywała. Poza tym działał prawidłowo. Po wymianie zaczęły się problemy. Spalanie oleju ( już nie kapie) to...
Zrób ten test na spaliny, lub poważniej zastanów się nad parownikiem, chłodnice same nie wybuchają, albo to ciśnienie związane z UPG, albo gaz idzie w obieg chłodzenia silnika, co już będzie zależeć od konstrukcji parownika/reduktora gazu. Są parowniki, które są narażone na takie awarie, trzeba by sobie sprawdzić swój model. Ile może mieć najechane?...
Wystarczy tej lameriady. Wycieki się likwiduje poprzez wymianę uszczelnienia, a nie kitowanie. Zamykam.
Witam. Sprawa dotyczy Lanosa 1.6 z instalacją LPG. Problemy występują i na benzynie i na gazie. Przedstawię sprawę po kolei, być może będzie to istotne dla rozwiązania problemów: --------------------------- --------------------------- Od jakiegoś już czasu: Na benzynie: 1. Wciśnięty pedał gazu, dajmy na to więcej niż 1/3 zakresu, wszystko idealnie,...
Moim zdaniem silnik do remontu - kopci na biało plus "masło" widoczne na nakrętce oleju, to wg mnie uszczelka głowicy do wymiany plus planowanie głowicy. Przed ewentualną wymianą uszczelki należy dokładnie zbadać głowicę na szczelność, bo może być pęknięta (lub tuleja cylindra). Np. w aucie syna (Lanos 16-zaworowy), w krótkim czasie zakładano 2 razy...
lanos wymiana komputera lanos wymiana silnika lanos silnik wymiana
zmiana przełożenie dioda schottky anoda ustawienia fabryczne xiaomi
Wymiana pompy paliwa w Ford Puma 1.7 2000 Wymiana bezpiecznika w płycie indukcyjnej krok po kroku