Przy otwarciu kluczykiem otworzą się wszystkie drzwi.
Sprawdz czy zamkniesz kluczykiem wszystkie zamki od strony pasażera jeśli tak to spóżnia sie siłownik i po zamknięciu z pilota dostaje z tego siłownika sygnał do otwarcia zamków. rada : zlikwidowac sterowanie ze strony pasażera lub sprawdz wiązki w drzwiach często lubią się łamac i robi zwarcie z masą lub wilgoc w siłownikach i dostaje sprzeczne sygnały...
Seryjna centralka nie daje impulsu otwarcia daje jedynie impuls zamykania Nawet na słuch nic w niej nie klika tak jak przy zamykaniu PS Zamek od strony kierownicy wcześniej otwierał wszystkie drzwi i bagażnik teraz otwiera tylko rzeczone kierowcy
Siłownik zamka w tych drzwiach, które się nie otwierają zapewne kończy żywota. Miałem to samo lata temu w Nexii - kupiłem jakiś zestaw uniwersalny na znanym portalu aukcyjnym i działało bez problemu (trzeba zwrócić uwagę na obciążenie zamka, bo są sprzedawane o różnej "mocy"). A ja sądzę że problemem jest zamek kierowcy który nie steruje resztą zamków....
Sprawa nie rozwiązana. Jak nie zamykało z kluczyka tak nie zamyka ponieważ mechanicy poszli na skróty i pominęli sterownik na słupku i podpięli się bezpośrednio pod centralkę alarmu. na pilota owszem zamyka chociaż nieraz jak się nagrzeje w kabinie ( zimą ) to mam kłopoty z zamknięciem na pilota i muszę naciskać pilota do oporu aż zamknie drzwi. Wreszcie...
ale ustawic mam tylko w drzwiach od kierowcy?
Do sprawdzenia sterowanie w drzwiach,oraz przelotka pomiędzy nimi a wnętrzem. Może być pęknięty przewód,lub przełącznik przy zamku,lub siłownik w tych drzwiach.
MUsisz dolozyc silownik do drzwi kierowcy bo tam jest tylko krancowka do przelaczania i ten silownik podpiac do przewodow wychodzacych do tylnych drzwi
Zgada sie trzeba by było wpiąć przekaźnik który zastapił by włącznik w drzwiach ale pojawi się problem z zamykaniem drzwi kluczykiem
Sprawdź przewody od sterownika do siłownika. Zielony i niebieski - nie igeruj. Prawdopodobnie będzie zwarcie między czarnym i dwoma pozostałymi (biały i brązowy). Najlepiej dobrać się w przepuście drzwi. Powodzenia.
Szukaj na słuch. Gdzie tyka, tam sterownik. No tak , tylko jak usłyszysz gdy cztery zamki w drzwiach strzelą ? Chyba zagłuszą tyknięcie przekaznika .
No fajnie, ale tak jak napisałem wcześniej, nie posiadam siłownika w drzwiach kierowcy!
Kiedy ja nawet nie wiem gdzie jest centralka od alarmu i co zrobili. Ja widzę tylko że odpięli wtyczkę od centralki na słupku pasażera. A z chwilą jak to odpięli przestały się otwierać i zamykać wszystkie drzwi na kluczyk tylko te w których jest zamek, resztą jest głucha.
nasuwa mi sie myśl że nie masz zamka fabrycznego :arrow: skrzysio77, w żadnym lanosie nie było siłownika w lewych drzwiach, więc to chyba normalne, że jest dokładany. Najprawdopodobniej poluzowało się cięgno na kostce i tyle.
To chyba ma być Bas Plus czyli pewnie ma dwie masy na zamek. Podłączenie zamka identycznie jak w Daewoo Lanos, czyli zamontuj dodatkowy siłownik i podepnij go do siłownika w tylnych drzwiach, a sterowanie z alarmu do fabrycznego sterownika zamka.
Oj ludzie! PrzecieżLanosy nie miały siłownika w drzwiach kierowcy, więc ten w twoim Lanosie jest dokładany w salonie. Jeżeli zamek z kluczyka działa OK to znaczy, że sprawa jest w zamku dokładanym, czyli siłowniku w drzwiach kierowcy i dodatkowym sterowniku dodanym do alarmu. Wytnij te dwa przewody od dokładanego siłownika w drzwiach kierowcy i podepnij...
ad 2. zdejmij tapicerke przednich drzwi kierowcy .. i miedzy ciegnem silownika a ciegnem zamka znajdziesz kostke łączaca je..
mozliwe ze w drzwiach kierowcy nie ma wcale silownika! tak jest seryjnie w Lanosach, jest tylko przelacznik otwarte/zamkniete, silownik trzeba dolozyc
mozesz podpiac sie do sterownika fabrycznego a silownik w drzwiach kierowcy podpiac do przewodow wchodzacych do tylnych drzwi
Z tago co myślę to ten stary był dobry tylko trzeba go było ustawić. Pozdrawiam. Z chęcią bym naprawił ten stary. Tylko może jakiś dobry manual do jego wymontowania z drzwi.
Może występuje gdzieś zwarcie i uruchamia centralny? Drzwi się blokują jak jedziesz normalną (bez wybojów) czy wyboistą drogą?
Witam Po pierwsze czy miałeś centralny fabrycznie czy nie? Jeżeli tak to sprawdz po stronie pasażera na przednim słupku koło nóg czy nie ma pod osłoną sterownika orginalnego od zamka. Ja mam lanosa i układ może być podobny . Może pomoże ci to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32...
Witam wszystkich Niedawno w moim Lanosie (1998r) HB zamontowałem centralny zamek i podpiołem pod istniejący alarm Langeford. Wszystko działa ok jeśli chodzi o sterowanie z pilota. Założyłem jeden siłownik główny (master) i 4 pomocnicze (slavery) łącznie z klapą bagażnika. Z pilota nie ma problemu zamyka i otwiera wszystkie drzwi, ALE NIE ROBI TEGO Z...
Do sprawdzenia prawidłowe podłączenie krańcówki drzwi, krańcówki maski silnika, krańcówki bagażnika, +12V po stacyjce, podłączenie przewodu masy do karoserii.
jeżeli zamek fabryczny to w drzwiach kierowcy nie ma siłownika,trzeba zamontować dwuprzewodowy i napędzić bezpośrednio z alarmu jeżeli ma wbudowany interfejs albo poprzez dwa przekazniki gdy alarm steruje tylko dwoma masami,jeżeli zamek jest dokładany do w 99% przypadków sterowanie masą zamknij brąz,otwórz biały do podłapania albo przy module,albo przy...
Witam. W lanosie w drzwiach kierowcy jest tylko mikrowyłącznik do sterowania zamka. Musisz dołożyć siłownik slave, zamontujesz go bez problemu i zesprzęglisz z cięgnem. Trzeba niestety przeciągnąć przewody od tego siłownika i podłączyć równolegle do pozostałych, żeby nie ciągnąć kabli przez cały samochód (centralka jest tam gdzie pisze pkfenr) najlepiej...
Dziwi mnie fakt że Twój Lanos nie ma żadnych zabezpieczeń. Wyszła bardzo krótka seria z reeksportu, ale było ich bardzo mało. Sprawdź czy koło zegarka miga przy wyłączonym zapłonie czerwona dioda. Jeśli tak to masz w tym aucie immobiliser. jeśli Ci to nie wystarczy to zakładaj alarm. Praktycznie wszystkie kable do alarmu znajdziesz na lewym spojeniu...
w lanosie nie ma siłownika w drzwiach kierowcy,musisz go najpierw założyć i napędzić ze sterownika przez dwa przekazniki,albo bezpośrednio jeżeli ma wbudowane przekażniki.
Mam taki sam alarm i problem. U mnie zamykanie działało prawidłowo , natomiast się nie otwierał z pilota . Przyczyną złego działania jest przekaźnik w sterowniku zamka centralnego przy alarmie . Działa to tak , że alarm steruje poprzez przekaźniki siłownikiem w drzwiach kierowcy , po zadziałaniu siłownika zwierają się styki (te które działają przy np.otwieraniu...
Witam chciałabym prosić o rade i opinie .Chce zamontować centralny zamek na pilota moja wersja lanosa jest z roku 2000.i posiada zamontowany alarm typ Cheetah CH-AE Basic posiadam dwa dziwne piloty, które działaja.w zamkach nie ma żadnych czujników zamykania pod tapicerką drzwi kierowcy nie ma siłowników. Moje pytanie co mam zakupić czy zestaw bez pilota...
Jeżeli zamki głupieją i alarm się dziwnie zachowuje, to raczej będzie masa główna alarmu. Jeżeli zamek jest fabryczny lanosowski, to nie ma tam co regulować, bo wkładany w drzwi kierowcy jest siłownik dwuprzewodowy, chyba, że całość jest dokładana.
Nie jest to trudna sprawa.Najwięcej zabawy jest ze ściąganiem tapicerki z drzwi i dopasowywaniem cięgieł do zamków.Podpinasz zasilanie, masę i gra.Jak coś to pisz.
jeżeli wóz ma fabryczny central to bez problemu sterownik jest po prawej stronie w słupku obok nóg pasazera trzeba tez dołożyć siłownik w drzwi kierowcy.Jeśli to golas to masz trochę zajęcia
ola boga ma facet na "patelni" i co jeszcze? Ludziska musicie ruszyć główki i zadziała. Od tego trzeba zacząć, że w Lanosie sporadycznie występował siłownik w drzwiach kierowcy. Czasami lepiej nic nie pisać niż pisać dla pisania...
Jeśli zamki się zamykają i dioda pulsuje to alarm się uzbraja, może krańcówki są niepodłączone/uszkodzone, poza tym z tego co pamiętam te alarmy długo się uzbrajają, ok.30s. Załącz poczekaj ok.1min. dla pewności, dopiero sprawdź otwierając drzwi z klucza, jak się nie włączy to sprawdź czy zareaguje na załączenie zapłonu. Mały przycisk wywołuje funkcję...
Witam. 1. Mam alarm python sp3000 w lanosie i wczesniej mialem podlaczone do niego 4 silowniki od centalnego zamka. Teraz na allegro kupilem centralny zamek z modulem sterowania i jest problem. :cry: Jak chodzi alarm to nie centralny zamek. Powodem tego (tak mysle) jest podlaczenie masy albo od alarmu albo od modulu. Standardowo masa alarmu jest podlaczona...
witam, zakupiłem sterownik jak w temacie, po podłączeniu do siłowników, które sam zakładałem centralka odbiera sygnał z pilota i po naciśnięciu "zamknij" lub "otwórz" słychać charakterystyczne "cykanie" lecz nic poza tym. Nadmienię, że centralny zamek zamontowany jest w Lanosie i do tej pory pracował bez zarzutów lecz poprzednia centralka uszkodziła...
zamontowałem w daewoo lanos nawet jak włącze opcje świecenia sie kierunkowskazów przez 30 sek gdy otwieram drzwi hoć niehciałbym żeby podczas każdego wysiadania migaly kierunkowskazy przez 30 sek to itak gdy uzbraja alarm nic niepowiadamia i w lanosie są tylko czujniki otwartych drzwi może muszę włączyć jakąś opcię ?
Witam, mam zamontowany alarm APS 150 w Lanosie (podłączony jest centralny zamek). Od jakiegoś czasu podczas zamykania lub otwierania samochodu syrena alarmu zaczęła wydawać z siebie dziwne dźwięki lub wogóle nie było sygnału. Teraz już nie daje znaków życia. Poza tym wszystko działa ok: samochód otwiera sie bez problemu, a światła sygnalizują uzbrojenie/rozbrojenie...
Do andreeas7 Po wyjęciu alarmu z samochodu zrobiłem podobnie jak radziłeś 1) Podłączyłem centralkie pod zasilanie tylko pin3 (-12V) i pin4 (+12V) 2) Następnie pin11 (normalnie podpiety do czujnika drzwi) zwarłem tak jakby do masy podając na niego -12V z pin3. 3) Jednocześnie wziołem +12V z pin4 i podałem na zwarte ze sobą pin5 i pin6, gdzie pin5 jest...
Witam serdecznie Samochod sedan zawyl przy otwartych drzwiach. Wylaczylem alarm, wyszedlem zamknalem pilotem. Teraz nie otwiera pilot a klucz niestety nie wchodzi do konca. Wd40 nic nie zmienilo. Wejscie bagaznikiem nie jest oczywiste, do zrobienia ale trzeba bedzie siłą. Czy jest jakis ratunek?
w lanosie w prawym boczku obok nogi jest sterownik i w nich wbrew pozorom wysypują się nie tylko przekaźniki ale też oporniki które nie polaryzuja wejścia zrobiłem doktorat z tego bo uparłem się i doszedłem więc możesz albo wszystko podłaczyć do sterownika dodatkowego albo naprawić istniejący oczywiście przekaźniki też padają ,jak nie wiesz co to wymień...
W moim lanosie 99 1,5 – ostatnio gdy montowałem moduł sterowania centralnym na pilota ( w rzeczywistości stary alarm, ale wykorzystałem tylko sterowanie zamkiem) okazało się, że w lewych drzwiach kierowcy nie ma siłownika zamka. Musiałem zatem dołożyć dodatkowy siłownik aby wszystkie drzwi otwierały się na sygnał z pilota. Zatem problem w twoim...
Witam, niedawno kupiłem Lanosa w którym jest zamontowany fabryczny alarm DAE 2000. Zauważyłem że drzwi się nie zamykają ani nie otwierają pomimo tego że alarm się zazbraja i działa. Poprzedni właściciel mówił że centralny raz działał raz nie i sam nie wie dlaczego. Proszę o jakieś wskazówki jeśli ktoś może wiedzieć co jest grane. Dzięki
Witam mierzyłem ostatnio pobór prądu w Daewoo Lanos (wyposażony w alarm, centralny zamek immo, instalacja LPG), - wyszło 0,13 A (auto miało wtedy zamknięte drzwi bez wł. c.zamka i alarmu, radio jest podłączone pod stałe +12V) - po włączeniu alarmu pobór spadł do 0,01 A !!! - ponadto, nie wiem o co chodzi, ale po ok. 1 min od włączenia alarmu, słychać...
w lanosie fabrycznie nie ma siłownika w lewych drzwiach i u ciebie został najprawdopodobniej założony siłownik dwuprzewodowy napędzany z układu przekaźnikowego zamieniającego niskoprądowe impulsy masy na plus i masę napędzające siłownik,przekaźniki powinny być dwa i są gdzieś ukryte pod deską,możesz do nich dojść po przewodach sterujących z alarmu i...
Witam Ze swojej strony polecam: Pandę - tania w eksploatacji. Lanos - też tani. Fabia - z silnikiem 1.4 16V Co do Fiata Stilo, jestem posiadaczem tego samochodu 1.9JTD 5D 2002r. już 5-ty rok. Przejechałem nim ok 45 tyś km. Ma on swoje zalety i wady. Zalety to: niezłe wyposażenie, dobra cena, wygodne i przestronne wnętrze, blacha ocynk, dobry silnik...
Tak tylko że nie ma nic ciekawego w środku (brak centralnego zamka, elektrycznych szyb itp a Lanosy zwykle to mają), jedno tylne nadkole jest pogięte od samych drzwi do lampy - ktoś wjechał w tył a do reszty się nie mogę przyczepić choć auta nie widziałem od półtora roku. Zwłaszcza że często właściciel pożyczał inne auto od znajomego żeby jeździć. A...
Witam. Dziękuję za zainteresowanie i ewentualne podpowidzi. Już po zabiegu. Auto to "Lanos". Jak zdjąłem tapicerkę z drzwi, wyszło szydło z worka. Siłownik był otwierany, później skręcony drutem miedzianym i to wszystko zapakowane w woreczek foliowy. W tym woreczku wdała się pleśń. Wyrzuciłem cały ten woreczek z zawartością, wstawiłem nowego mastera...
A jeżeli u mnie pilotem dało się otworzyć całe auto to też muszę dołożyć ten siłownik ? To powinieneś go mieć już w drzwiach lub zamku. A dlaczego nie możesz sprawdzić co masz w drzwiach ? Teraz centralny działa z kluczyka :?: , pilota nie masz, więc z pilota nie działa. Znalazłeś centralkę zamków ? Oryginalna, czy dokładana ? Dołożoną mógłbyś wypiąć...
Witam. 1. Mam alarm python sp3000 w lanosie i wczesniej mialem podlaczone do niego 4 silowniki od centalnego zamka. Teraz na allegro kupilem centralny zamek z modulem sterowania i jest problem. :cry: Jak chodzi alarm to nie centralny zamek. Powodem tego (tak mysle) jest podlaczenie masy albo od alarmu albo od modulu. Standardowo masa alarmu jest podlaczona...
Dioda jest przy regulacji położenia lamp przednich.To są dwa kluczyki,jeden od drzwi drugi od stacyjki.Drugi komplet taki sam.Bezpieczniki ok.Błędy dopiero po Nowym Roku.Sprawdzę jeszcze tą cewkę przy stacyjce. Dodano po 4 Alarmu nie miał .Miał tylko centralny zamek.
no włąsnie nie był. Raczej nie przeoczyłem niczego bo powolutku go odpinałem analizując co i jak. A co ciekawe miał podłączone czujniki do klapy przedniej i tylnej. Z alarmu nie były wyprowadzone styki na centralny zamek(nie był do tego przystosowany). Alarm nazywał się chyba FOX. A co myślisz o tym co pisałem wcześniej z tym kabelkiem na którym ma...
Mam podobny problem tylko że u mnie po uzbrojeniu alarmu centralny zamek nie zamyka się ani nie otwiera i to nie zawsze szczególnie jest tak rano a potem wszystko OK. Mój alarm to STER a samochód Daewoo Lanos r. prod 1999
miałem podobny przypadek w ibizie... założyłem zwykły włącznik drzwiowy od lanosa (7zł.) ale trzeba wiercić otwór i poprowadzić nowy kabelek od dwóch lat mam spokój z tymi drzwiami czekam na drugie:D... aby wymontować poszycie wewnętrzne drzwi należy wyjąć wkładkę zamka i wymontować szybę (w blasze są dwa otwory pod zaślepkami należy tak ustawić okno...
Posiadam Lanosa z alarmem typu SPACE COP i zamkiem centralnym. Alarm wraz zamkiem centralnym był montowany osobno (nie w fabryce). Działał 5 lat praktycznie bez zarzutu, ale od tej zimy zaczęły się problemy z zamkiem centralnym (alarm jest ok.). Na początku zacinał się sporadycznie, przy większych mrozach tylko jeden siłownik - ten sterujący (master)...
Dokładnie taki sterownik potrzebujesz. Otwarcie drzwi kluczem w zamku nie rozbroi alarmu. Konieczne jest użycie pilota.
Wawrzyniec milejow Wybaczcie trochę mnie poniosło bardzo przepraszam, bo morduję się z lampami już od tygodnia prawie. Ale wyobraźcie sobie zrobiłem i nawet żarówki Osram świeca jak należy. Już taki jestem jeśli mi cokolwiek nie pasi w samocho0dzie robię to do upadłego. Dlatego mówią że mój Lanos chociaż 99 rok to wygląda jak nowy. Wszystko powymieniałem...
witam wylutuj przekażnik weź podłącz jakąś żaróweczkę 12v np 3w i sprawdz czy przez przekażnik jest przejscie czy podaje sygnał . jeżeli naciskasz na pilota błysną kierunki a zamek nie drgnie to jest prawdopodobne że wypaliły ci sie styki przekaźnika Jeśli przekażnik będzie ok sprawdz czy ma sterowanie Jeżeli to sie tak zachowuje jak piszesz weź oscyloskop...
Pomózcie co mam zrobic zamontowałem autoalarm firmy LP URZ0222 podłączyłem do sterownika centralnego zamka (który był zamontowany fabrycznie) i po podłaczeniu kiedy wciskałem w pilocie otwarcie drzwi to zamykały sie wszystkie oprócz kierowcy z zamknięciem tak samo tylko drzwi kierowcy nie zamykaja sie. Drzwi kierowcy wogule nie reaguja na pilota. Ale...
Alarmu i tak nie ruszysz drugą centralką, także pomyśl czy go zostawić , chyba że Ci jest niezbędny do szczęścia... Przy jego wtyczce będziesz miał kierunki do podłączenia, ale wyjścia do siłowników idą z innego pudełka. U mnie alarm steruje centralnym, i tak jest najprościej mając ori centralny zamek, tylko dwa przewody łączą alarm z centralnym daewoo,...
Spalanie zależy między innymi od stylu jazdy . Co drzwi to najpierw osusz , a później posmaruj smarem do zamków.
Nie musisz mieć żadnego zamka centralnego, ani z pilota, ani na kluczyk. Potrzebujesz zestaw zamka centralnego z przynajmniej jednym masterem. Jednak najcześciej w zestawach występują 2 siłowniki master. Mastery dajesz na przednie drzwi i których z nich nie otworzysz, to otworzą się wszystkie. Oczywiście musisz zakupić siłowniki (min. 1 master) plus...
Rozumiem że chodzi o drzwi kierowcy ? Slave jest z oszczędności - uruchamiając alarm z pilota nie ma znaczenia czy to master czy slave. Reakcja alarmu faktycznie była dziwna-ale spotkałem alarm z czujnikiem przekręcenia zamka kierowcy i jeśli coś miałeś nie wyregulowane to mogło to włączać alarm.
ja w hondach robię to inaczej,daję bez kombinacji do drzwi siłownik dwuprzewodowy i napędzam go przez dwa mini przekazniki 10A z alarmu i on pracując steruje oryginalnym switchem hondy,tak samo jak np.w lanosie,można też wpinać się masterem w switcha a wykonawcze łączyć z instalacją hondy.
Witam Z tego, co piszesz wnioskuję, że odłączyłeś oryginalny sterownik i siłowniki podłączyłeś do nowego - problem może być taki, że nowy sterownik daje a krótko napięcie na siłowniki i dlatego się nie domyka. Jest jeszcze jedno rozwiązanie mam tak zrobione w lanosie - oryginalne sterowanie pozostaje bez zmian dokładasz tylko siłownik na drzwiach kierowcy...
Co do kabli to w elektryku kupisz przejsciowke (2,5 sztuka u mnie kosztowalo) dzieki ktorej bez przerobek mozesz podlaczyc firmowa kostke z nowymi glosnikami. Ta przejściówka ma być do podłączenia oryginalnych kabli bezpośrednio do głośnika? Jeśli chodzi o wygłuszenie drzwi to użyć taśmy dekarskiej? Czytałem gdzieś na jakimś forum, że łatwo łapie wilgoć...
Z tego co się zorientowałem to jest to z alarmem, lecz syrena jest odłączona z jakiegoś powodu... A czy na każdej centralce jest opcja "serwisowa" czy jakoś tak podobnie,że można przypisać nowe piloty? Przeszukałem już sporo i nie znalazłem, gdzie takowa może być ukryta? np. w drzwiach ? będę musiał porozkręcać i posprawdzać dalej. PS: znalazłem cos...
No i jestem po podłączeniu minusem. Przewody od zamykania i otwierania znalazłem pod skrzynką bezpieczników w wiązce kabli od strony kierowcy. (niebieski i biały) Zmasowałem przewody :czarno-żółty, czarno-pomarańczowy i żółty. Przewód biały teraz daje mi impuls masy po wciśnięciu pilota na zamykanie. No więc przyciskając pilot zamyka wszystkie 4 drzwi.....
Dzisiaj sprawdziłem wszystko. Łożyska wymieniałem może dwa tygodnie temu ale po przejechaniu 100 km dokręciłem dzisiaj o jedno oczko. Łożyska mam wymienione na nowe jakie tylko najlepsze mogły być na rynku, forsy nie żałowałem. Poza tym wymienione były amortyzatory, oraz w obu kołach z przody łożyska Macphersona i klocki oraz tarcze. Dbam o samochód...
Autko lubi rudą. Silnik taki sobie 3 cylindry mało pali. Trochę go telepie na jalowym. Łańcuch się rozciąga i trzeba wymienić prawie tak często jak pasek w innych autach. A koszt większy. Do tego EGR pada. Lepiej wziąć 1.2 starsza sprawdzona konstrukcja. Osiągi podobne tyle że trwalsza. Corse odpuściłem, znalazłem coś takiego, i już oglądałem: https://www.olx.pl/oferta/okazja-renault...
Tak to jest z furami MADE IN POLAND. Zresztą ze wszystkim innym też. Kobiecino. Nie winne tu auto, lecz alarm. Nie mechanik się kłania tylko elektryk. To o czym piszesz sugeruje, że alarm działa. To już plus. By Ci pomóc - przydałoby się poznać choćby model i typ centralki alarmowej. Wiele funkcji można wyłączyć. Trzeba znać tylko model alarmu. Po pierwsze:...
To jedziemy: 405 : chyba najlepszy z tych samochodow, spartanskie plastiki, okropnie zawodna elektryka poduszek (potrafia same pasy wystrzelic w czasie jazdy), kiepskie zawieszenie chociaż w miarę tanie w naprawie, zmora tego auta to uszczelniacze: olej leje się gdzie tylko może, ze skrzyni ze wspomagania, z silnika (powodzenia uszczelniacz miedzy silnikiem...
przy fabrycznym centralnym trzeba dolozyc silownik do drzwi kierowcy standartowo go niema
Trzeba dołożyć siłownik w drzwiach kierowcy i wysterować go z alarmu
Cześć! W jaki samochód celować mając do wydania 7000zł? Wymogi: - miejski, kompakt, ewentualnie może być coś większego; chętnie 3 drzwiowy hatchback - mało awaryjny - silnik benzynowy (bez LPG), nie trzycylindrowy - ABS, centralny zamek, wspomaganie, radio :) - w dobrym stanie technicznym - mocy tyle, aby z czterema osobami na pokładzie ruszył z miejsca...
Przede wszystkim SEO ma tę zaletę, że nawet jak się pomylisz to go nie spalisz, jest bardzo odporny na zwarcia i przepięcia. Z tego co pamiętam Accent nie ma siłownika w drzwiach kierowcy, trzeba dokładać siłownik tak jak w Lanosie.
Prawdopodobnie woda dostała się do sterownika, zobacz gdzie jest i rozbierz go, odłącz go od instalacji elektrycznej i sprawdź czy działają pozostałe siłowniki. Miałem tak kiedyś w Lanosie tyle że tam stanoł tylko dokładany siłownik w drzwiach kierowcy, w sterowniku był kieliszek wody.
W moim centralnym padł przekaźnik, kupiłem całą centralkę z pilotem, bo cena przekaźnika to 80% ceny nowej centralki. Mam problem z podłączeniem. Z drzwi kierowcy (master) idzie 5 przewodów zielony, niebieski, czarny, biały i brązowy. zielony i niebieski - siłownik czarny - masa biały - zamykanie brąz - otwieranie Centralka jest sterowana masa a pożniej...
Witam wszystkich . Jest to mój pierwszy post więc prosiłbym o wyrozumiałość, Mam problem z alarmem w moim Lanosie,mianowicie Silicon ARS. Do dziś wszystko było w porządku jednak przy cofaniu zahaczyłem nogą o pilota i coś tam się pare razy powciskało.Od tego momentu dioda sygnalizująca w aucie pali się ciągle , auto po przekręceniu kluczyka w pozycji...
zamek lanos lanos drzwi drzwi lanos
pulsujące oświetlenie różnice attiny atmega prąd bramki tyrystora
przegrzewa dioda esp8266 zegar
Kia Ceed I ED 2006-2012 – instalacja szyb elektrycznych, modernizacja, naprawa podnośników John Deere GT 242 KR – wymiana łożyska napędu, typy łożysk, instrukcja krok po kroku