Witam. W tym aucie sygnalizacja o niskim poziomie paliwa (rezerwa) jest sygnalizowane kontrolką a czujnikiem jest termistor umieszczony w baku. Jest to termistor o następującej charakterystyce: podczas gdy jest dużo paliwa, jest on chłodzony paliwem, jego oporność wzrasta i kontrolka gaśnie na desce....
Mam problem z silniczkiem krokowym, tę lantrę posiadam od niedawna, kiedy zrobiło się zimno, zaczęły się kłopoty z odpalaniem wozu rano, znalazłem informację, ze winny może byc ten właśnie silniczek wkręcony pod kolektor dolotowy od spodu. Zdjąłem rure powietrza od filtra powietrza i zobaczyłem, ze ktoś...
Witam Temat w sumie już poruszany kilka razy ale ja niestety nadal nie znalazłem odpowiedzi na mój problem:( Hyundai Lantra 1.6 16V wtrysk wielopunktowy 95r,przebieg 125 000km. Problem polega na bardzo nierównych obrotach na biegu jałowym.Wahania są od 400 do 1500 obr/min. Postaram sie jak najdokładniej...
Posiadam samochód hyundai lantra kombi 1999r. W czasie jazdy czasami zwiększa się napięcie prądu, trwa to 3-4 sek., auto lekko samo hamuje, potem zapalają się kontrolki ABS i hamulca ręcznego oprócz tego zapaliła się również kontrolka poduszek powietrznych. Po zatrzymaniu pojazdu i powtórnym uruchomieniu...
witam mam ogromny problem z moją lantrą a mianowicie co jakis czas sama wskakuje na bardzo wysokie obroty i sama gaśnie w dodatku bucha czarnym dymem przy odpalaniu i jak dostaje wysokie obroty wymieniłem komputer ,silniczek krokowy nawet i sonde i dalej to samo to wszystko odbyło sie na polecenie mechaników...
Witam, posiadam Lantrę z 1992r z instalacją gazową. Swego czasu wymieniłem silnik (poprzedni się zatarł). W serwisie, w którym wymieniałem silnik nie posiadali sprzętu (umiejętności??) do ustawienia parametrów pracy silnika. Przedstawię obecne zachowanie samochodu przy włączaniu: Na zimno, muszę...
Witam ponownie, Od niedawna mam problem z moją Lantrą polegający na gaśnięciu silnika w trakcie jazdy. W różnych odstępach czasu od uruchomienia silnika po prostu się wyłącza. Zrobiłem mały test: Włączyłem silnik i zostawiłem. Po jakimś czasie (ok. 15-20min) samochód samoczynnie się wyłączył. Po...
Problem z odpaleniem samochodu - Lantra '92 1468cm3 86 kW,Witam wszystkich. Mam problem z odpalaniem Hultaja,czasami odpala bez problemu obroty po ustawieniu 950,i tak się utrzymują kiedy jest wszystko ok,ale jak coś ją trafi to obroty falują od 950 do 1200/1300 i spadają,kiedy nie chce odpalić to...
Witam od nie dawna jestem posiadaczem lantry 1,6 16v z silnikiem G4CR DOHC. Problem polega na tym iż nie zawsze, jak odpalę*silnik pracuję ok) i powiedzmy jadę z 100-200 czasami 500m i wtedy się to dzieje otóż brak jej mocy dusi się obroty 0,5 (normalnie ma 1000) nie da się jechać najgorzej na krzyżowce...
ma ktos może schemat połączeń wężyków podciśnień w silniku G4CR (1600 16V DOHC 1994r) ? I jeszcze sprawa obrotów : na zimnym silniku ciężko go zapalić, przeważnie gasnie-po przytrzymaniu przez ok.30s obrotów w granicach 2000 nie gaśnie. Po nagrzaniu podobnie-zapalenie powoduje że ma bardzo niskie obroty...
witam, oto problem : czy silnik jest zimny czy ciepły ciężko go zapalić. Po zakręceniu rozrusznikiem na zimno - odpala ale obroty spadają do 200-400 i gaśnie - jak go przetrzymam przez ok. 15s na 1500obr, stabilizuje się na ok. 800. Jak jest ciepły - po odpaleniu obroty spadają do 500-800 i po ok....
gaz założony niedawno, z emulacją sondy itp. Problem z odpaleniem ciepłego silnika - po zapaleniu (obojętnie czy na LPG czy PB) przez jakieś 5-10s ma strasznie niskie obroty (400-600) albo gaśnie - jak się doda gazu to jest ok , później stabilizuje się na właściwym poziomie. Trochę to denerwujące - ma...
Cały problem w tym, że już tak próbowałem. Wyglądąło to tak że po rozgrzaniu silnika zmostkowałem AJD do masy i uruchomiłem silnik - śrubka na przepustnicy była niemal całkowicie wkręcona a mimo wszystko samochód utrzymywał obroty 750. wkręciłem ją do końca (ok 1/2 obrotu) a następnie zaczołem powoli...
W przypadku Lantry J-1 najlepiej jest montować mixer na elastycznym połączeniu, w niewielkiej odległości od bloku przepustnicy. Jaki by-pass masz na myśli? Czy chodzi Ci o przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej, wiodący do pokrywki zaworów? By-pass biegu jałowego znajduje się w bloku przepustnicy. Podejrzewam...
Jeśli zadziałam przełącznikiem bardzo szybko (szybkie włączenie / wyłączenie) to halogeny gasną mimo włączonego przełącznika Ale jak szybko włączysz i wyłączysz, to chyba nic dziwnego, że gasną.
Witam wszystkich. Więc tak, parę lat temu został kupiony Hyundai Lantra 1.5 + LPG 92r. Wszystko elegancko działało do czasu kiedy nastąpiła stłuczka. Silnik został wymieniony (sam silnik, cały osprzęt i elektryka została). Udało się uruchomić gaz jednak benzyny już nie. Mianowicie o odpaleniu z benzyny...
Witam,może ktoś mi pomoże,rok temu kupiłem to autko,w pewnym momencie na zimnym silniku przestało odpalać,początkowo odpalało za 2 lub 3 razem później już po 8-10 razie w chwili obecnej tragedia,wymieniłem kopułkę,przewody wysokiego ,świece i bez zmian,ciekawe jest to że po odpaleniu zaraz gaśnie albo...
Witam po długim czasie. Zregenerowałem alternator i jeździłem dobre kilka miesięcy. Ostatnio robiłem zawieszenie i autko stało tydzień w garażu. Po wyjeździe zauważyłem, ze coś nie gra. Słabo chodzą wycieraczki itd. Wracając z pracy zaświecił się ABS i stanął na skrzyżowaniu. Akumulator - całkiem rozładowany....
Witam.Brak iskry.Nie odpala.Wymienione przewody i świece.Napięcie do cewki jest 12V.Brak sterowania z ECU do cewki.Wymieniony czujnik położenia wału.Przewody od czujnika wału,wałka rozrządu i cewki mają przejście do ECU.Niema zwarć do masy.Próbowaliśmy podpiąć pod komputer.Łączy się tylko z poduszkami.Nie...
Witam, posiadam Hyundaia Lantre '93 silnik DOHC 1,8 w wersju z automatyczną skrzynią. Gdy poziom paliwa w baku spadnie poniżej 1/3 baku to zaczyna się dusić (najczęściej po dojechaniu do świateł) podobnie przy zjeżdżaniu z górki. Po odkręceniu korka od baku słychać szum (czyli zasysa powietrze lub opary...
Dziękuję za szybką odpowiedź....jednakże program diagnostyczny PCMSCAN jak i SCANMASTER nine pokazują błędu sondy a ntakże widzę w nich że sondy pracują....wartości zmieniają się na sondzie w katalizatorze od ok 0,1 do 0,9V a na drugiej sondzie za katalizatorem wartość jest w miarę stała...ok 0,1...0,2V....także...