laser czyta dalszy utwór

Znaleziono około 13 wyników dla: laser czyta dalszy utwór
  • Thomson vtcd1000 - nie startuje pierwszego utworu

    Po wymianie lasera czyta liczbę utworu nie czyta pierwszego utworu, kręci płytę. Po zadaniu dalszych utworów i wymyszeniu recznym przesunięcia głowicy czyta wszystkie utwory po ponownym wybraniu pierwszego utworu nie czyta. Proszę o pomoc.

    Audio Serwis rav.k   08 Lis 2004 21:14 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1146
  • Chyba uszkodzony laser

    Jeśli poprawnie czyta "dalsze" utwory to laser może być OK. Przyczyna może tkwić w silniku napędu płyty-nie może wejść na odpowiednie obroty(na początku płyty są większe niż pod koniec). Podobne objawy może powodować złe "łożyskowanie" talerzyka dociskającego płytę od góry. Punkt pomiarowy sygnału z...

    Audio Serwis jaco77   21 Lip 2004 19:32 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2305
  • AKAI TC-590 nie czyta płyt CD.

    Witam! Koleżanka przyniosła mi w.w. sprzęt. Nie czytał żadnych płyt. Ładował, kilka obrotów płytą i koniec. Czyszczenie nic nie pomogło. Pokręciłem peerkiem przy laserze (kss210a) i jedyne co się udało to to, że czyta część płyt aczkolwiek problem ma z przełączeniem utworów (słychać stukanie lasera)...

    Audio Początkujący janosh   04 Lis 2009 10:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1603
  • Nowy laser i od 5-tego utworu CD trzeszczy

    Powiem tak nie wiem czy sobie poradzisz ale przed zamontowaniem nowego lasera należy wszystkie elementy prowadzenia lasera wyczyścić ze starego smaru dla pewności zregenerować silniki ale nie wd tylko kontakt 60 i zasilacz regulowany ze zmainą biegunowości potem zamontować nowy laser odpowiednimi preparatami...

    Radia Samochodowe Serwis arturavs   22 Maj 2008 12:31 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3415
  • Sanyo MCD-Z2330F nie czyta orygnialnych płyt.

    Moze byc laser.Ja w swoim ONKYO mialem taki problem ze przy kilku plytach odtwarzal z zaklucenimi(trzaski itp.),albo wcale ich nie bral.Podobnie mialem w pewnej wiezy LG gdzie pierwsze 3-4 utwory odtwarzal z trzaskami,ale dalsze utwory byly juz ok.Czysciles dokladnie laser i tor przesuwu?

    Audio Serwis manyzg   29 Maj 2005 08:58 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1010
  • Marantz CD-52SE CDM 4/19 - Odtwarzacz CD nie chce odtwarzać płyty od początku

    Witam po dłuższej przerwie. Miałem ostatnio trochę czasu i możliwości do działania, niestety problem nadal jest nierozwiązany, ale poczyniłem pewne kroki które teraz opiszę. Kupiłem odtwarzacz Philipsa z tym samym mechanizmem lasera. Kupiony Philips czyta wszystko od oryginałów przez płyty CD-R w sekunde. Marantz'a...

    Audio Serwis darkula   04 Lut 2013 12:13 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 7581
  • Co jest z Yamaha cdx-570?(POmocy)

    powiem tak jak wsadze cd to niby czyta bo wyswietla odrazu ile minut jest nagrane na cd,wlanczam play i tak jakby niemuglby sie bojNc czy cos raz zlapie to piosenka sie tnie,a teraz jak wlonczylem to najpierw muzyka sie ciela a teraz zalapal i niby gra ok. wylonzylem jescze raz i znowu nieche odbierac...

    Technika Sceniczna i Studyjna bogdan3010   26 Gru 2007 19:46 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1807
  • Sony CDX-5180 - trudności z czytaniem płyt

    Witam. Dostałem taki odbiornik, w kiepskim stanie. Zaczynając od wyczyszczenia kurzu, uruchomiłem go. Na początku odtwarzacz nie czytał żadnej płyty. Dopiero po drugim czyszczeniu izopropanolem soczewki lasera, zaczął słabo bo słabo, ale czytać oryginały. Z każdym następnym czyszczeniem było coraz...

    Radia Samochodowe Początkujący James596   24 Mar 2011 21:26 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 759
  • Wieża Sony HCD-H771

    Witam! Mam pytanie wieża Sony HCD-H771 objawy: Nie czyta CD.Po załadowaniu płyty CD płyta zaczyna się obracać ale nie słychać dzwięku,wydaje sie ,że prędkość obrotu płyty jest troszeczkę większa niż zwykle to czynią odtwarzacze CD,laser wyczyszczony i był już kiedyś przez kogoś wymieniany ,tasiemka...

    Audio Serwis Telo   24 Wrz 2003 21:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2292
  • Ssony CDX-F7500 - problem z odczytem płyt

    radio ma problemy z odczytem płyt szczególnie nagrywanych z oryginalami jest nieco lepiej ale również gubi ścieżke szczególnie na dalszych utworach. Z opisu właściciela wynikało ze usterka była postepujaca czyli z czasem coraz gorzej odtwarzał MP3 poźniej pojawiły się problemy z odtwarzaniem plyt CD-R...

    Radia Samochodowe Serwis Greg   20 Gru 2006 08:08 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1215
  • Blu Ray Denon DBP 2012UD - często nie chce czytać płyt

    Witam Posiadam Blu Ray Denon DBP 2012UD. Problem polega na trudnym odczycie płyt (jakichkolwiek - CD audio, DVD, Bluray). Objawia się to głośną pracą lasera, przesuwa się on w przód i w tył jakby się zablokował. Czasem wystarczy popchnąć delikatnie laser, a płyta się wczyta. Po wczytaniu płyty działa...

    DVD/VCR/Kamery Początkujący nici   27 Kwi 2017 16:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2478
  • Technics SL-PG390 Pomocy ! Początkujący Amator

    Problem z Technics SL-PG390 Pomocy ! Witam wszystkich serdecznie, to mój pierwszy post i mam nadzieję że pomożecie mi w moim Problemie mianowicie: Po włączeniu przez jakieś parę minut wszystko jest ok., czyta płytę i odtwarza ale gdzieś po 5 minutach zaczyna przeskakiwać piosenka czasami coś zatrzeszczy...

    Audio Serwis Onufry   07 Sty 2007 20:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2524
  • Wieża SHARP-uszkodzony CD

    Witam. Mam taka maszyne i zacina sie CD.Objaw taki: gra sobie ok i nagle przeskok na dalszą część utworu(w różnych miejscach).Regulacja lasera nie pomogła-poza tym czyta wszystkie CD-wiec chyba ok.Podejrzewam że coś z układem śledzenia ścieżki.....Jak to usunąć????Dzieki z góry i Pozdrowionka.

    Audio Serwis arekcichocki   11 Gru 2003 09:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1563
Mouser  Szukaj w 5mln produktów