Witam Sprawdź czy silnik nie ma przebicia
Nigdzie to wężyk do spustu paliwa z komory gaźnika jak ci leci paliwo to pewnie ci się zaworek z plywakiem zawiesił albo jakieś zanieczyszczenie powoduje niedomknięcie tego zaworka . Wężyk ma zwisa pod silnik żeby paliwo nie leciało po silniku
Witam. To że ciężko zapala jak jest ciepły to może wskazywać na uszkodzenie pompy wtryskowej. Płyn nie musi wyciekać na zewnątrz, jak odpalisz silnik to bulgocze bądź burzy się coś w zbiorniczku wyrównawczym? Zazwyczaj przyczyną jest "wydmuchnięcie" uszczelki pod głowicą.
Witam. Pytanie takie w sumie z ciekawości. Jak włączę silnik to z rury wydechowej leci woda. Prawie ciurkiem. Produktem ubocznym spalania silnika jest woda powstała ze spalania węglowodorów jest woda. Zatem każdy silnik produkuje wodę podczas spalania. Niemniej jednak, gdy wydech jest zimny to woda się wykrapla na ściankach i w postaci kropel lub ciurka...
Niebiesko-biały leci do sterownika silnika (na pin 42 jednej z kostek).
To bardziej skomplikowana sprawa. Z włącznika wycieraczek sygnał cyfrowy idzie do modułu UCH nad nogami kierowcy i dalej CAN do modułu BSM pod maską. Tam przekaźnik uruchamia silnik spryskiwacza. Przekaźnik nie wymienny, tylko cały moduł. Najczęściej leci sam silnik spryskiwacza lub włącznik wycieraczek.
Sprawdź dobrze pompkę. Magnetyczne pompki czasami tak pracują, że wirnik nie obraca się tylko drży dając złudzenie poprawnej pracy. Niestety, potrzeba troszkę praktyki żeby to zjawisko rozszyfrować patrząc na "wirującą" turbinkę. Lepiej, słuchając czy pompa pracuje, obserwować czy woda wylatuje z węża spustowego. Oczywiście po sprawdzeniu pralki wg...
To jest zwykły włącznik termiczny, nie ma na nim minusa. Odłącz silnik wentylatora bo na nim masz stałą masę i leci przez uzwojenie silnika na włącznik.
Często lecą silniki wirnika ogonowego silniczki szczotkowe koszt około 30 zł.
Owszem miałem coś takiego był niewielki przeciek i leciało na kostkę silnika
Szybko lecą silniki, to napęd na silnikach szczotkowych. Lepiej dołożyć do napędu bezszczotkowego ostatnio na Ali jest sporo nowych wersji.
W tym aucie bez termostatu temperatura będzie wariować. Dopóki nie wlozysz termostatu nie ma co dalej szukać.
Z tego co pamiętam to CAN HS leci właśnie do ECU silnika przez sterownik skrzyni. Dlatego jak masz zasilanie to pewnie zdechł sterownik skrzyni.
Obecnie producenci silników na panewkach nie stosują wkładek filcowych które powodowały że silnik leciał całe lata . Co to znaczy, nie potrzeba mówić . Polecam dołożyć takie krążki z filcu które by dotykały panewek oczywiście wcześniej je skroplić olejem maszynowym ( wazelinowy )będzie dłużej pracował .
Witam. Kupiłem niedawno M.F. 6290 chcę go wyremontować. Olej z niego leci z silnika. Od czego zacząć? Kilka kontrolek się nie świeci. Mam taki ciągnik parę lat i mogę pomóc. Na wstępie parę schematów i instrukcji.
Dobrze rozumiem że leci ciepłe a jak silnik osiągnie temperaturę to zaczyna lecieć zimne ?
Wlej płukankę długodystansową, przy nastepnej wymianie oleju przepłucz ropą silnik tak by leciała czysta ropa,
Sygnał wyjściowy informujący o obciążeniu alternatora(field report) leci na ECU silnika (pin 1B).
Skoro działa to może zostać. Chociaż możesz rozejrzeć się za takim samym jak był w oryginale. Przeważnie z tym silnikiem leciał driver, także masz szczęście.
Zasilania modułu na początek i masy modułu żarówka. Potem co się dzieje na CAN BUS. Do tego diagnoza modułu drzwi albo samego komfortu. Jak zamek ma zimne luty albo jest jakiś błąd wewnętrzny, to nie poda napięcia na 1/2. Jakby tak było, to zimne luty na płytce czy awaria microswitchy nie miałyby wpływu na podawanie napięcia na pin 1/2, który leci bezpośrednio...
https://obrazki.elektroda.pl/2386259900_... https://obrazki.elektroda.pl/2848654600_... https://obrazki.elektroda.pl/9607941800_... Witam. mam taki problem leci mi olej z dziury obok miejsca wsadzania korby do odpalania. Z góry dziękuję za pomoc. Dodano po 1 I do czego służy ta dziura
Zlikwidujcie dział ,, elektryka dla każdego" - bo nie jest dla każdego i ten dział nie ma sensu. 99,9% odpowiedzi powinna brzmieć : wezwij elektryka, bo nie ma czegoś takiego jak ,, elektryka dla każdego" - chyba że bateryjka 4,5V i żaróweczka... Odpowiedzialność? Za co? Że ktoś sam grzebie w prądzie - jego rzecz.... Za takie tabelki doboru przewodów...
Bierzesz schematy obu modeli i porównujesz, w czym problem? Ja Ci podpowiem, że nowinek ma więcej niż Ci się wydaje, w MK3 obroty i prędkość ze sterownika silnika leci po CANie więc na dzień dobry nie wsadzisz do siebie nowszych zegarów. Silniki mechanicznie mają podobne, sterowanie nimi to dwie, różne bajki.
Ze schematu wynika ze immo jest immobox. obd leci przez immo do silnika a do zegarów bezposrednio. Sterownik EDC 15V mam na schemacie.
Najpierw sprawdź wylot do syfonu wody z pralki. Wszystko wyjmij i wyczyść. Wąż do wiaderka jak będzie wylewać po płukaniu, woda powinna szybko schodzić z pralki ok 1 min. Jeśli ok to sprawdzić jak woda jest pobierana do pralki, też powinno być ok1,5 min nie może lecieć pomału. Później silnik czyli tacho i szczotki. Do pracy!
Rozumiem, że ten "wyciek" występuje bez podłączonej lancy? Jeżeli tak to w zupełności normalne.
Silnik leci na złom Pozdrawiam dzięki za pomoc
Po czasie może zacząć się łuszczyć i coś blokować Temperatura i egr też swoje zrobią i będzie zaraz do silnika w dolot lecieć cała farba :) Ja bym zwrot robił z dodatkową czerwoną kartką w internecie gdzie się da.
Turbosprężarkę zamontowałeś już w samochodzie i widzisz że leci, czy masz ją jeszcze na stole i testujesz?
Mam ustawione na 135 barów, i na połowie gazu z tlumnika ogień leci , a silnik jest świeżo po remoncie. I ma dopiero 15 godzin pracy.
Rozumiem, że mam wypiąć przewód z alternatora i na nim sprawdzać oscyloskopem na włączonym silniku. Tak ,ten kabel leci do sterownika silnika,możliwe że zgnity gdzie.
Na czarnym przewodzie masz mieć +12 wolt po stacyjce a z ECU z d15 niebieskim kablem leci minus jak silnik jest uruchomiony .Więc wytnij niebieski przewód przy kompie i przy wtrysku i zrób bypasa jak nie pomorze to uszkodzony komp.
To jako ciekawostkę podam jak ja dawnooooo temu szukałem przerw, i jak leci przewód. Silniki szczotkowe bardzo mocno sieją zakłócenia na falach średnich dowolnego radyjka, wystarczy podpiąć odkurzacz pod taką instalację i szukać radiem, antena ferytowa bardzo dokładnie namierzy sygnał, a przy takim pojedynczym drucie, można sygnał zakłóceń podłączyć...
Można by jeszcze kontrolki dołożyć kiedy pracują grzałki kiedy leci silnik .
Wg schematu znalezionego w tym wątku http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic93... czuję się zmuszony stwierdzić że sygnał prędkości silnika leci do obrotomierza z pina 42 centralki i można go znaleźć w zestawie wskaźników w złączu E pin 6.
Już wszystko jasne. To nie kosz. Cała korba się rozleciała. Kosz od tyłu jest z metalu, nie aluminium. Silnik leci na regenerację. Temat uważam za zamknięty. Pozdrawiam
Koło pasowe chociażby z ołowiu to dla silnika żaden problem aby tylko nie miało bicia bo szybko łożyska lecą . Silnik siłowy i bez odprężnika wystartuje zwłaszcza że jest 1400 obr/min . Z silnika 2,2kw można uzyskać max do ok400l/min .
Ja robiłem niedawno test przelewowy wtrysków na silniku sterowanym fordowskim IDS-em (Ford Transit 2,0 tdci). Jednak test IDS-owy odbiega od przyjętej praktyki trzymania silnika podczas testu tylko na wolnych obrotach - silnik miał kilka razy zmieniane obroty, dwa razy był zdrowo przegazowany (tak na oko pod 4.000 obrotów - już leciałem zgasić silnik,...
jesli na postoju dodam gazu do okolo 2tys obr./min to zaczyna leciec ciepłe powietrze. ale gdy puszcze gaz i samochod chodzi na wolnych obrotach to po chwili zaczyna leciec zimne powietrze mimo to ze silnik pracuje i jest temperatura okolo 85'C i pokretlo przekrecone jest na cieplo. Tu, ciśnie się takie pytanie - jaka jest temperatura węży do i z nagrzewnicy...
o oleju raczej wszyscy pamiętają, za to o chłodzeniu... oj nie wszyscy sprawdzają czy stróżka wody leci z silnika czy nie. Faktycznie jedyna było nieporozumieniem w poprzednim poście. Natomiast najczęstsza zdecydowanie.
Takie, że jak masz walnięte trawersy będzie Ci ropa leciała do silnika
Da się zrobić. Zdemontuj osłonę plastikową , osusz pompę ( nie myj wodą!) odpal auto i obserwuj skąd leci.
a jak nastawisz zimne powietrze to z tych kratek leci ciepłe ?
Sprawdz czy nie masz zasłoniętej chłodnicy,bo nieraz się w zimie ją zasłania a potem o tym zapomina.
z boku gaźnika jest taka dziurka, i problem jest taki że przed każdą jazdą ruszę motorower ze stopki to z tego wężyka wylatuje trochę paliwa i leci po silniku i tylko trochę tego paliwa wyleci i jest okej, podczas jazdy nie wylatuje tam paliwo, A czy, aby przypadkiem nie ma to związku ze zwykłym przypadkiem (nazwijmy to) "dopompowaniem" tego rodzaju...
nadaje się nawet silnikowy 10w40, zresztą silnikowy jest o wiele wiele lepszy od hydraulicznego, kolega taki nalewa jak jest zajechana pompa w koparce i dużo lepiej działa atf pewnie też się nada, co tam się niby miało by od tego zepsuć? do automatu nie można lać czegokolwiek, bo może rozpuścić klej od tarczek i tarczki poodpadają, i tylko tyle ja tam...
Wygląda na to, że paliwo leci z gaźnika przez zawory do silnika. Musisz rozebrać gaźnik, może być np. zawieszony pływak lub zaworek iglicowy i nie zamyka paliwa.
Paliwo sprawdź na powrocie. Czy leci. Silnik kopci wtedy? Jakie obroty biegu jałowego? Stan poduszek.
Laguna_2ph2 2005r? Dodam W polifcie diagnoza silnika leci tylko po CAN a KKL nie obsługuje tego protokołu
Przy założeniu że nikt nie podłączył jakiegoś przewodu z paliwem do kolektora ssącego (bo i takie rzeczy widziałem ) , prawdopodobnie jak w 95% przypadków jest uszkodzona membrana zaworu upustowego na listwie wtryskiwaczy (jeśli po zdjęciu przewodu podciśnieniowego z zaworu na odpalonym silniku leci paliwo to mamy winnego) . Nie znam tego systemu ,...
No bo jak masz dziurę w membranie reduktora, to ciśnienia może tam nie być, bo łatwiejszą drogą, omijając wtryskiwacze i czujnik ciśnienia, gaz leci podciśnieniem do kolektora (silnik w dodatku go zasysa), a te puszczające podciśnienie, to u mnie była także regulacja ciśnienia gazu z reduktora. W zależności od podciśnienia w kolektorze, mniej, lub bardziej...
Tak to jest normalne. Komputer podepnij i zobacz błędy i jakie jest ciśnienie na listwie.
Nie widzę dokładnie ale jeśli biały kabel z przełącznika leci do mostka w silniku to jest to prawdopodobnie do podtrzymania cewki przełącznika. Przełącznik masz wciskamy na 2przyciski czerwono zielony? Jeśli tak to to jest to. Z boku przełącznika masz schemat wszystko powinno być czytelne. MOZ być uszkodzony jeden styk w przełącznika albo silnik. Najprościej...
Abart64 ma racje, musi lecieć z góry.
Najprościej spalać pył węglowy przy pomocy specjalnych palników, a uzyskaną energię spożytkować w dowolny sposób, może być i dysza odrzutowca-"tankujesz" i lecisz :)
Czy Karcher WD3 ma odseparowanie turbinki od silnika,czy jednak powietrze zasysane leci na silnik jako chłodzenie.
U mnie w Zetorze 3011 to leciał dym z korka gdy się silnik grzał ale skoro tak jest od samego startu to nie wiem co się możne dziać... :)
Czyli jeśli płyn który leciał z bloku silnika leciał na to gdy to było otwarte to nic się nie stalo?
Ja diesla kręcę do 3300rpm. Ale jest postęp w sprawie, sprawdziłem korekty i test przelewowy i wyszło tak....... 1 i 2 wtrysk leje, wykręciłem lambdę i z gniazda lambdy leci czarny dym przy daniu w palnik, a na niskich obrotach niebieski dymek leci ciągle. Silnik ciągnie olej z odmy, to już wiem. Powód spalania lejące wtryskiwacze.... Późno robiłem...
Sprawdź pompę wtryskową bo jeśli jest nieszczelna to paliwo leci do silnika. U mnie tak było. Dopiero naprawa pomogła.
W Whirlpool-ach takie jaja robił silnik i program leciał od nowa bo pralka nie mogła skończyć wirowania przed płukaniem.
Mam problem z silnikiem benzynowym od agregatu, 4 cyl, na gaźniku. Silnik za pierwszym razem odpali po zatkaniu ręka filtra powietrza, nie odpala na zamkniętej klapce od ssania, odpali, pracuje normalnie, po chwili gaśnie, nie reaguje na gaz ani włączanie ssania. Paliwo w gaźniku jest, bo od razu po zgaśnięciu silnika odkręcam kranik paliwa w gaźniku...
Jeżeli 2gi raz obróciło panewki wygląda na zły montaż podzespołów ewentualnie źle dobrane części, ewentualnie obróbka podzespołów została źle wykonana Głównym powodem obrócenia panewek jest małe lub zupełny brak ciśnienia oleju w silniku ale w tedy to zazwyczaj leci góra silnika najpierw Pompa oleju do sprawdzenia i kanały olejowe przy tak kosztownej...
Rozumiem że odłączyłeś węże wodne od parownika i złączyłeś je. Odpowiedź na twoje pytanie: bywa że parownik się rozszczelni gdzieś wewnątrz i gaz przenika do części wodnej - w niektórych konstrukcjach jest to możliwe. Dla eksperymentu możesz go odpalić na gazie z odłączonymi wężami wodnymi - jeśli powyższa teoria w twoim przypadku jest słuszna to z...
Qwa 5 minut i autko zdjagnozowane zgrubnie. Pompujesz ręczną i czujesz czy twardnieje, popuszczasz przewody do wtrysków i patrzysz czy leci ON, podczas kręcenia silnikiem. Ew, stwierdzasz napięcie na zaworze gaszenia. Jak nic nie daje grzejesz przez 10minut opalarką pompe wtryskową z każdej strony i to wszystko.
Można, felgi pasują, nie dopatrzyłem i zakładałem koła jak leci po kolei.
Mam takie pytanie w którym kierunku leci płyn chłodniczy w silniku 2.0 AQY bo w internecie widziałem że termostat się otwiera i wypuszcza płyn do chłodnicy a w moim silniku mam gorącą rurę od góry silnika do góry chłodnicy a tamta od dołu chłodnicy do termostatu jest zimna.
A ja jeszcze podpowiem, że w dwusuwie nie stosuje się filtrów papierowych. Wyłapują olej z mieszanki i zaczynają się problemy z przepływem paliwa. Znam temat z autopsji. Filtr czysty, a paliwko nie leci...
odpinasz przewody Tam nie ma co odpiąć. Leci przewód od silnika do skrzynki i dalej w ścianę. Chyba, że ktoś już wymieniał silnik, to będzie kostka.
Pierwsze słyszę o zliczaniu obrotów silnika. Ważne aby tylko chip nie był przepalony. Toneru sypie ok. 60% pojemnika, tak dla zasady. W starszych maszynach czasami leciały silniki, ponieważ nie mogły obrócić mieszadłami jak było za dużo toneru.
Masz zapowietrzony układ albo kończy się pompa wody. Z każdego odpowietrznika ma lecieć płyn. To, że na rozgrzanym silniku płyn ze zbiorniczka uchodzi to normalne, co nie znaczy, że jest go właściwa ilość. Poziom płynu sprawdź na zimnym silniku z autem ustawionym na równym podłożu. Czy wentylator chłodnicy włącza się?
Sprawdziłem to zapowietrzanie. Dzisiaj rano wyciągnąłem wtryski przykręcilem przewody i z załamaniem stwierdzam że wszystko tryska jak u aktora w ślizgaczu. Cykle zachowane nic nie leje. Powietrza w przewodach brak. Czy czujnik położenia wału może powodować takie odchyły? Bo nie wiem już czego się czepić☹️
leci inny silnik, a stary zostaje jako dowód w sprawie. Jak kto lubi ... Pozdrawiam.
Sitko i niektore miały zwezkę na wlocie taką dyszę. Paproch wleci tam i nie ma smarowania . Spływem ma lecieć olej olej leci silnik wypłukany dobrze. Turbo nie ma luzu. Ostatni raz 2tys km temu turbina stanęła całkiem, rozkręciłem wirnik jak nowy nie przegrzany bez rys tylko złapał nagar na pierścieniu uszczelniającym. Po wyczyszczeniu śmigała pięknie....
Od strony modułu leć po wiązce tam gniją masy i zasilanie. Zamek przód leci po can i steruje nim silnik szyby. Mógł pasć siłownik , wykręć wkładkę i go puknij przez otwór (od strony tylnych drzwi dojdziesz do śrubki trzymajacej).
Witam, mam pytanie do fachowców na tym forum. Kupiłem synowi motor elektryczny dla dzieci, ale ma możliwość jazdy tylko do przodu. Chciałbym ułatwić mu życie i sobie 😝 i przerobić instalację, żeby mógł jeździć też do tyłu. - Idzie do silnika, a do włącznika i do manetki przy kierownicy. Następnie biały i czarny kabel leci od silnika do manetki. Jak...
Jak nic nie leci między kołnierzami, to przekładnia siedzi na wałku z wieloklinem od silnika. Uderzaj w kołnierz przekładni z każdej strony, powinno zacząć schodzić.
A leci para z wydechu jak sie silnik zagrzeje? to kolego masz głowice do zdjecia i wymiana uszczelki oraz sprawdzenie głowicy czy nie jest pęknieta.
Umiejscowienie radia w Iveco Daily III gen. Raczej w tym aucie woda leci z góry prosto na radio.
Gdy silnik nie pracuje to ciecz "stoi w miejscu", dlatego nic nie leciało z odpowietrznika. Termostat sprawdzasz tak - parę minut po rannym odpaleniu samochodu silnik powinien być ciepły (ale nie gorący) a chłodnica zimna. Jeżeli nagrzewa się chłodnica razem z silnikiem to oznaka nieszczelnego termostatu.
Witam mam podobny problem z Turanem 1,9. 2006r . Ogrzewanie działa w kratkę jak się zagrzewa silnik leci ciepłe gdy osiągnie 90 stopni dmucha zimne. Wymieniłem termostat w silniku i nic nie pomogło. Za obserwowałem że poziom płynu chłodzącego jest minimum wręcz zbiorniczek wyrównawczy jest pusty. Odkręciłem korek w celu dolania wody do układu ciśnie...
Uszczelki w drenażu wymienione? Silnik drenaża sprawny?
Przydał by się kod silnika.\We wcześniejszych modelach to przecież leciało bezpośrednio w ECM a tutaj to już chyba po CAN przez moduł kierownicy.
Romek, napisz konkretnie co kombinujesz, będzie łatwiej. Jeżeli chcesz impulsy o częstotliwości proporcjonalnej do obrotów silnika to weź je z wtryskiwaczy. Kłopot jest tylko wtedy, jak wóz leci rozpędem z puszczonym pedałem gazu.
Typowo w tych silnikach leci wałek (wciera się ) ,popychacze oraz uszczelki na pomp wtryskach. Zdarza się że wał łapie duży luz po osiowy i czujnik wału ma problem z odczytem. Jaki kod silnika? (AMF, BAY itp)
Komputer leciał w silnikach o mocy 125KM, autor tematu ma wpisane 115KM.
Przecież w tych silnikach 3-cia panewka zawsze leciała na wale korbowym.
to skoro mam mam w silniku otwór do wlania oleju, i jeśli leję czystą benzynę 98 na stacji to oznacza ze to 4 suw? A co do tego dymku który leci przy zimnym silniku to też go mam ale czy to nie jest jakaś wada?
Wiem to dlatego, że mały otwór w tłoku o śrm 0.7 mm bardzo obniżył sprawność. Powietrze ma małą lepkość, chciałem kiedyś zrobić kryzę ograniczającą przepływ w pewnym urządzeniu. Ciśnienie wynosiło tylko kilka kPa a mimo to przez otwór 0,1mm leciało zaskakująco dużo.
Z silnikiem po K, reszta po can leci. Tak samo jak w A3 8p.
-gaźnik był po regeneracji (robiłem osobiście), ale przy awarii założyłem drugi (również po regeneracji, z nowym pływakiem, kompletem uszczelek itp) bo zobaczyłem, że coś po nim paliwo leci Pływak gaźnika musi być ustawiony na zamykanie iglicy zaworu zamykanego przez ten pływak w odstępie 7 mm od uszczelki (po ustawieniu pionowo płaszczyzny uszczelki...
Pospolity model WAP35 w których bardzo często leci silnik i turbina ciepłego powietrza. W zeszłym roku ponad 50 takich napraw było. Ale w tym roku dystrybutor części zrezygnował i nie wiem kto w okolicach Katowic będzie to coś naprawiał na gwarancji. O elektronice i silnikach nie ma co marzyć. Podobnie jak sprzęt Alaska, do którego nie ma już części.
Ktoś może wie dlaczego czasem leci paliwo z tej rurki w tej jakby tulejce w środku gaźnika z lewej . Jak z niej leci to zalewa silnik i zgaśnie i nawet po zgaśnieciu chwilę paliwo jeszcze leci . Później bardzo ciężko odpalić . Czasami jest dobrze i nie zalewa a czasem go coś strzeli i zalewa . Raczej bez znaczenia czy ciepły czy zimny .
W benzynie dobrze jest sprawdzić czy leci benzyna do silnika i czy jest iskra.
W mantach często leciały silniki napędzające płytę. Przeczyść laser i zobacz czy nie masz uszkodzonej tasiemki łączącej laser z płytką główną ( miałem taki przypadej i objawy były podobne ). Do tego wymiana elek po stronie wtórnej przetwornicy.
Może pompa nie mieć ciśnienia i nie ssać , a masz jak sprawdzić czy do myjki dochodzi woda tam skąd ją podpinaśz ?
Jest w głowicy z lewej strony przy kolektorze wydechowym drugiego cylindra.Jak go nie ma , to ktoś wkręcił śrube , żeby woda nie leciała. :|
A tam nie jest czasem tak że leci abs-silnik-licznik?Sprawdź czy ecu silnika widzi prędkość i czy niema jakichś błędów na tych ecu.
gdy daje gazu to strzela mi otworu świecy i leci biały dym A dokręciłeś świecę?
Ze spalinami nic jak odkręcisz korek od oleju na świeżo zgaszonym silniku to zawsze lecą z niego opary. Tu się nie ma co przejmować.
ekspres lecieć hamulec lecieć szybka lecieć
układ odcinający prąd livebox router bezprzewodowo prosty regulator oświetlenia
naprawa forum lodówk obdii interfejs
Firmware Update for Vortex 32 LED V32E20 TV Suitable Firmware Update for 9" Fodofo One Din