Hmm, wsteczny nie ma synchronizatora to nawet jak lekko sprzęgło ciągnie to powinno zgrzytać. Podnieś maskę i zobacz ile linka ma luzu na dźwigni sprzęgła na skrzyni. U mnie ma kilka mm. Nawet się mocno siłując nie idzie jej zdjąć bez narzędzi. Jak jest za luźna to znaczy, że automatyczne regulacja luzu już nie działa. Tylko całkiem jej nie zdejmuj....
Sprężyna powinna mieć jeden koniec wygięty tak aby wchodził do tego otworu, sprężyna powinna wchodzić na tę część gładką z lekkim oporem, wtedy działanie sprężyny jest takie jak sprzęgła jednokierunkowego, czyli w jedna stronę jest poślizg a w drugą sprzężenie
Może daj lekkie dodatnie sprzężenie zwrotne na wzmacniaczu operacyjnym pomiędzy ?
Nie prościej by było zamienić wejścia wzmacniacza operacyjnego? Powinna się odwrócić logika działania, LM324 działa tu jako zwykły komparator bez sprzężenia zwrotnego. Nawet dodał bym lekkie dodatnie sprzężenie, aby uzyskać histerezę. Edit: _jta_ , chyba pisaliśmy razem :-)
Tylko jakie to ma znaczenie? Masz skrzynię automatyczną? Z tego co wiem w tym modelu jest wyłącznie manualna. Więc biegi powinny ci wchodzić nawet jakbyś wszystkie kable odłączył (druga sprawa że silnik nie odpali XD). Czujnik położenia biegu to jedynie kontrolka. Nic poza tym. Jest on po to, abyś wiedział czy jest zapięty bieg czy nie. Tyle. Nie ma...
Ja pracuje co prawda na Behrigerze 16 kanałowym 4 pasma dźwięku mam na korekcję audio i na każdym kanale mikrofonowym mam możliwość wycięcia dźwięku do 75Hz i ustrzec się przed sprzężeniem (piszczenie) to odcinam lekko o 10% mid-High. Naprawdę nigdy żadna/y wokalistka/wokalista nie narzekał/ła gdy śpiewa live.
Sprzęgło podczas hamowania silnikiem przenosi dokładnie taki sam moment obrotowy, jak podczas przyspieszania. Dużo mniejszy. Gdyby tak było to zmieniał bym biegi do dołu tak jak do góry i nie brak było by używać hamulca. Silnik gdy go napedza to się kręci dość lekko.
Aktualnie jest na B6 tak: 2=0v 3=14v 7=136v 9=200v No to OK. Lekko zaniżone napięcie na katodzie, o 1V ( 6,7%) i zwiększone na anodzie, o 11V (8,8%) wynika z lekko zmniejszonej emisji lampy - zużycie. Regulacje barwy tonów są w pętli ujemnego sprzężenia zwrotnego. Są tam włączone szeregowo przyciski barwy tonów i regulacja chyba tylko działa jak wszystkie...
Weź narysuj gdzie, jak i po co te rezystory, bo na moje oko dalej masz zły mikrofon, bo (pomimo zwarcia) nie może być tak. Wymieniłem dzisiaj PTT i radio działa normalnie. No może tylko ten rezystorek przed głośnikiem użyłem za mały, bo kiedy gruszka jest bardzo blisko radia to słychać lekkie sprzężenie. To jest za mała czułość mikrofonu żeby nie powiedzieć...
Podłączałeś sie na wyjściu gen wcz sondą detekcyjną? pokazała jakieś napięcie? podanie na wejście Y (bez X-a) powinno pokazać impulsy bo wzm wcz na T3 i T4 przystawki jest kluczowany. Czy wyjście w.cz przystawki może być bezpośrednio połączone anteną ? Raczej nie bo za silny sygnał, powinno być bardzo lekkie sprzężenie np dwa druty izolowane skręcone...
Jak zwykle w takich zasilaczach - lekka modyfikacja w sprzężeniu zwrotnym i spokojnie zejdziesz o te 2V. Jest o tym sporo na forum.
masz rację, histerezę wprowadza się (lekkim) dodatnim sprzężeniem zwrotnym. Ale tu na dodatnim wejściu się boksujesz się czerwonym rezystorem ze stabilizatorem , i to nie wyjdzie Nie mam jakiegoś szybkiego pomysłu "co zrobic bez dewastowania płytki"
Może olej w skrzyni biegów? Albo źle wyregulowane sprzęgło. Jak sprzęgło nie rozłącza dobrze napędu, to ciężko ci wbić bieg, a wtedy możesz do końca biegu nie wbić, więc wyskoczy :) . Podciągnij lekko linkę od sprzęgła. No i wymień olej :) .
Obok gazu central.Nad pedałem sprzęgła po lewej lekko.
Oba 28. Może zacina się sprzęgło i zrywa pasek. Jest lekko zwichrowany talerz sprzęgła. Jak odkręcić szeroka nakrętkę ?
Witam Patrzę na schemat radyjka i wrzucę kilka rad teoretycznych. Piotrze, jak chcesz odbierać stacje lokalne to zacznijmy od początku schematu, wrzucamy cewkę do uniwersalnego testera który każdy już chyba ma :) i odczytujemy indukcyjność i do niej dobieramy pojemność. Parametry ze schematu czuć falami długimi, lokalny nadajnik na średnich to raczej...
Witam.Coś zgrzyta przy włączaniu lub samochód się lekko porusza?Wygląda na koniec sprzęgła.
Opisz sytuację w jakiej następuje sprzężenie. Podejrzewam, że na imprezie ktoś chce coś powiedzieć, więc dajesz mu mikrofon i zaczynają się problemy ze sprzężeniami. Najczęstszą przyczyną jest, że mówca stoi blisko kolumn, albo chodząc po parkiecie znajdzie się na "linii ognia" (czyli kolumn). Druga sprawa, przeważnie w/w mówca nie potrafi pracować...
Czyli usuwam sprzężenie zwrotne, zmniejszam lekko napięcia, szczególnie anodowe pentody i anodowe triody i powinno być ok. Po.usunieciu sprzeżenia zwrornego jeden z pinow transformatora glośnikowego idzie na mase ,obojetnie ktory ?
Eliminator sprzężeń to lekko ujmując kiszka Analizator widma nie ma czegoś takiego
Jak lewarek nie ma luzów i na zgaszonym wchodzą lekko to sprzęgło do diagnozy i tyle.
Przerzutnik Schmitta może. 74LS14 to jest 6 inwerterów z wejściami Schmitta. Tylko nie wiem na jakim poziowie amplitudy jest ten twój sinus. Czy będzie chciał go wyzwalać. Albo jakiś wz. operacyjny zapętlony z lekkim dodatnim sprzężeniem zwrotnym. Bo astabilny może mieć swoją własną częstotliwość i jak będzie popędzany w dodatku sygnałem zewnętrznym...
Na http://ecclab.com/ jest coś takiego: Ten schemat jest z lekka błedny - sprzężenie zwrotne wprowadzone na siatkę drugą pentody ECF82 to zapewne błąd kreślarski - powinno byc wrowadzone na katodę, a kondensator 0,5µF albo jest niepotrzebny albo powinien być wpiety między S2 a masę.
Przerzutnik Schmidta z natury ma histerezę i do tego celu się głównie go buduje. Jeżeli pomiar napięcia ma być punktowy, czyli przy określonym napięciu niezależnie czy napięcie narasta czy opada, to są inne rozwiązania- łatwiejsze i bardziej ekonomiczne. Na przykład układ scalony TL431: https://obrazki.elektroda.pl/2347301200_... Oczywiście...
Miałem kilka takich przypadków że wysprzęgnik nie cofał się do końca (i to nowy) . Efekt tak jak piszesz , może właśnie trafiłeś na taką kaszane . Nowe sprzęgło powinno działać lekko (nawet bardzo) , często klienci po wymianie właśnie są zdziwieni że aż tak lekko .
Nie pisk nie ustaje po paru km. Dodam lekko gazu to ustaje lub wcisnę lekko sprzęgło lub pobujam autem :P
Czy w tym układzie skoro podłączamy sygnał odwrócony w fazie do gałęzi ujemnego sprzężenia zwrotnego nie może dojśc do sprzężeń? Na ostatnim schemacie nie widzę rezystora 4,7 k który zaznaczyłeś na czerwono na początku. Jeżeli zamiast głośnika wyobrazimy sobie rezystor, to zwykłe sprzężenie ujemne i zapewniam, nie sprzęga się. Rezystor 4.7 k lekko...
Nie wiem czy wiecie ale w tych czasach polusy wszystko podrabiali, a żeby nie płacić za licencję to trochę modyfikowali oryginalne konstrukcje np. poprzez zwiększenie lekko stopnia sprzężenia zwrotnego to już nasz wzmacniacz grał inaczej i przez to nie trzeba było biegać po licencje. Na wymienionym zdjęciu wzmacniacz Technics był oczywiście pierwszy....
Bagnet nie ma znaczenia i będzie chlapać nawet fiat maluch 126p chlapię jak nic... Olej bity przez wal korbowy i oddech skrzyni korbowej powoduje chlapanie olejem. Rozbryzgowo olej trafia do otworu jak lotto piłki... Olej w porządku jest. Obroty masz dobre to jedna niewiadoma odpadło. Zostało koło zamachu i sprzęgło.
Dorobiłem do nich pasy z paska od jakiegoś starego plecaka. Silnik 212 cm i pasy ze starego plecaka? Jakiś czas temu podobna metalowa sprzączka od paska w mojej torbie na laptopa nagle pękła. Na szczęście tylko sprzęt wylądował na ziemi. Ale i tak nie było to zabawne. Pasy bezpieczeństwa można kupić za kilkadziesiąt złotych.
Opuszczasz windę bez kasety, odkręcasz dwie tylne śrubki sprzęgła, podnosisz windę odkręcasz przednią śrubkę sprzęgła, podnosisz lekko sprzęgło i podnosisz talerzyk, co prawda nie da się go zdjąć całkowicie bez zdjęcia windy, ale tyle miejsca powinno Ci wystarczyć aby oglądnąć ten czujnik. EDIT. Nic z tego co napisałeś nie zrozumiałem, napisz dokładnie.
popieram kolege wyżej. łożysko oporowe padło. wystarcza że naciśniesz lekko sprzęgło (bez pełnego wysprzęglenia skrzyni) i robi się ciszej.
Witam mam problem ze sprzęgłem w Audi a3 8p 1.6 8v 102 km z 2009r ,a dokładniej sprzęgło zostało wymienione kompletne tzn. tarcza docisk i łożysko oporowe wraz z tuleją prowadząca zostały wymienione łożyska w skrzyni biegów oraz olej wszystko w lipcu tego roku a problem wygląda tak że na odpalonym silniku przy wciskaniu pedału sprzęgła (wystarczy że...
Sprzęgło chodzi idealnie lekko, żadnych zgrzytów przy zmianie biegów...
Jakie zabiegi wykonałeś? Będzie prościej ustalić przyczynę. Rolka dociskowa ma dobrą przyczepność/jest wymieniona na nową? Siłą docisku rolki można regulować zmieniając położenie sprężynki przy sankach z głowicami. Luz kola zamachowego nie jest ustawiony za ciasno? Paski są w miarę sztywne? Nie ślizgają się? Mają tą samą grubość na całym obwodzie? Silnik...
W 2T wydech jest niezwykle ważny. Ten jest wysoko obrotowy. Powinno się założyć twardszą sprężynę sprzęgła, i lżejsze rolki, aby szybciej się wkręcił i pracował górą.
Dobrze by było jak by dało radę go naprawić. Jakiś czas temu zaczął hałasować a ja nie myśląc psiknąłem do wnętrza trochę kontaktu i przestał działać. Teraz w ogóle nie można go ustawić bo albo jest dobrze albo lekki ruch powoduje sprzężenia mikrofonu. Przesuwa się jakby tarł o metal, myśli kolega że jeszcze coś z niego będzie?
To znaczy? W jakim celu? kreci sie lekko wałek.
na tą chwile układ pracuje w trybie pentodowym. W trybie triodowym dało się usłyszeć lekkie polepszenie górnych częstotliwości. Sprzężenie zwrotne jest dość głębokie, bez sprzężenia, albo z bardzo małym sprz. zdecydowanie dominuje bas, natomiast sopran bez zmian.
Witam potrzebuje podpowiedź, po odpaleniu kiedy dotkne pedału sprzęgła czuję drgania, podczas jazdy również,było też tak że jak dotnelem pedału sprzęgła lekko to było słychać pisk,czy to coś poważnego.
Niema EM84. To jest sama końcówka bo przerabiałem ten wzmacniacz na stereo. Prąd spoczynkowy ~24mA i 28mA przy około -35V (sklep twierdził, że parowane). Tak swoją drogą ta dysproporcja jest przyczyną lekkiego brumu. Jeszcze jedna kwestia ja dołączam sprzężenie na żywca. Czy tu może być problem?
Piski występują podczas sprzężenia i może mieć to związek nawet z przytkanym otworem na mikrofon w bramofonie. Z rezystorami nie kombinuj, bo już lekko słyszalny głos jeszcze bardziej wyciszysz. Jeżeli udostępnisz zdjęcia połaczeń w bramofonie i zasilaczu (centralce - jak to fachowcy nazywają), będę mógł jednoznacznie stwierdzić, czy połączenie jest...
Ten odbiornik radiowy jest tak skonstuowany, że pracuje na lekkim, dodatnim sprzężeniu zwrotnym (superreakcja) powstającym ze sprzężenia montażowego. Wystarczy tylko przesunąć bateryjkę zasilającą a już się "lubi" wzbudzić. Poprostu pole elektromagnetyczne powstające w pętli utworzonej przez przewody zasilające oddziałują na cewkę anteny ferrytowewj....
dzięki. choć w sumie jeden miał za duże! bo 481. a żeby nie zakładać nowego tematu. gdy dobieramy tranzystory na końcówkę mocy to jeden i drugi powinien mieć zbliżone hFE czy jak? Powinny być "parowane" - dodatkowo wskazane by było aby miały taką samą temperaturę. Wystarczy lekko podgrzać nawet ręka aby zaobserwować zwiększenie wzmocnienia tranzystora....
To podpytam niejako przy okazji. Jakie konsekwencje niesie za sobą mała częstotliwość wymiany płynu w sprzęgle hydraulicznym? Czy jego wymiana wpłynie na lżejszą pracę pedału sprzęgła?
Ja przyjrzał bym się w szczególności kołu na wale bo ona ma w oryginale tłumik drgań. Czasem lub się rozklekotać łożysko na sprężarce i sprzęgło lekko obciera.
Popracuj też nad lepszą separacją akustyczną mikrofonu od pieca, chociaż nie wiem na ile na tym polu już się o postarałeś - może cos się jeszcze da zrobić. Trafa separujące są do odkłócania sygnału poprzez separację galwaniczną mas. Na jakiej +/- częstotliwości Ci sprzęga? Jeśli możesz sobie pozwolić na lekką odchyłkę barwy, a nie zdziałasz nic w akustycznej...
W ogólnym przypadku (sygnał dowolny rzeczywisty)zrobiłbym to korzystając z transformaty hilberta i przesunięcia sygnału w dziedzinie częstotliwości. Brzmi skomplikowanie, ale robiłem to już kiedyś i jest to wykonalne, zwłaszcza przy niewielkich przesunięciach. W przypadku sygnału prostokątnego pewnie da się zrobić to prościej - np. PLL i lekko odstroić...
szarpanie podczas ruszania Przy puszczaniu sprzęgła? Przypal sprzęgło lekko, jak pomoże to wina sprzęgła.
Pisałem że 145 to wyskakuje "za niskie napięcie sterowania lub brak zasilania" główny objaw to właśnie jak wcześniej napisałem uszkodzenie tranzystora bo jest przegrzany i o dziwo działało na luzie a przy odpaleniu nie... .. W drugim po wymianie sprzęgła lekko szarpał przy ruszaniu i trzeba było nastawy zrobić. Ale działa bez problemu
Nie efektywną tylko efektowną, bym rzekł. Poza tym łączenie równolegle triod na wejściu jest bez sensu, można było z jednego stopnia zrobić dwa i dodać sprzężenie zwrotne, a między stopniami lekką regulację barwy.
Ja również nie widzę tutaj problemu. Przyjąbym skalę 1cm to 0.05A. Wtedy będzie jako tako widoczna różnica pomiędzi prądami cewki i kondensatora oraz lekkie odchylenie prądu wypadkowego.
No to już jest 400 i może jeszcze wyjść sprzęgło do wymiany przy tej okazji jeśli już dogorywa to już jakiś 1000, a nie daj boże dwumas.......
Problem mam taki, że tylko lekko nacisnę sprzęgło i od razu ciągnik przestaje jechać. Sprzęgło działa prawidłowo. Łapki mają być ustawione równo, aby stykały się jednocześnie. Kłopotliwe w C330 jest to, że pierwszy stopień jest krótki skok. Nie da się wyczuć momentu kiedy potrzebne jest tylko zatrzymanie jazdy bez rozłączania WOM. Inaczej sprzęgła...
Z opisu wygląda to na OGRODNIKA (?) Do sprawdzenia pompa pneumatyczna- jeżeli nie przetłacza to olej "zalewa" kosze sprzęgła kierunku i będzie lekko ciągnąć.
Weź rolkę, dostać sprzęgło lekko naleŜy zmatować miejsce, gdzie było sprzęgło. zmontować z powrotem, powinno być ok
Poczytaj też sobie na temat odbiorników reakcyjnych. Jeżeli w szereg z nóżką 1 układu UL1111 (kolektor pierwszego tranzystora) włączysz kilka zwojów drutu nawojowego nawiniętego na pręcie ferrytowym anteny (ważny kierunek nawijania !) to uzyskasz dodatnie sprzężenie zwrotne zwiększające znacznie wzmocnienie. Wielkość tego wzmocnienia regulujesz odległością...
Jeśli stopnie sterujące odłączysz od wyjścia to nie może tam być nic innego jak 0V. Sprzężenie zwrotne przychodzi z rezystora R75 ale jest ono trochę nietypowe i rozbudowane. Na rysunku obwód NFB i jego elementy zaznaczyłem na różowo, może to się do czegoś przyda. http://obrazki.elektroda.pl/6165311700_1...
Problem jest irytujący po pół godziny jazdy bo trzeba bardzo lekko puszczac sprzęgło i czasami dodawać gazu aby zniwelować szarpanie. A co czuc podczas tego ruszania? silnik chce zgasnac? moze czuc nagle uderzenie w momencie jak tarcza sprzegla "skleja"? czy poprostu wibracje w pewnej fazie obrotow podczas ruszania? Dodano po 32 Apropos, a sprawdzales...
Nic przyjemnego jak ktoś wyda tyle pieniędzy na kpl sprzęgło a potem się okazuje że coś się dzieje. U mnie po wymianie całego sprzęgła na nowe po wymianie zgrzytało przy lekkim wciskaniu sprzęgła. Już miała skrzynia iść na dół do sprawdzenia, po 1400 km przeszło.
Witajcie, Wczoraj niespodziewanie po wciśnięciu sprzęgła do oporu zaczęło mi coś stukać pod maską. Auto delikatnie wibruje, czuć jak pedał sprzęgła lekko pulsuje. Najśmieszniejsze jest to że raz stuka, a raz nie. Tylko i wyłącznie po wciśnięciu sprzęgła do oporu BMW e84 2.0 diesel z 2009 roku
Zatarte sprzęgło, pewnie jak dłonią lekko pomożesz to zakleszczy.
...ale jak stwierdzić czy to końcówka czy początki końcówki? Na oględzinach u mechanika? Dopóki nie zacznie się ślizgać albo szarpać, to po prostu jeździj. Krótko i na temat. Dodałbym: ostrożne i z lekką nogą na sprzęgle.
Witam, przy nienormalnie długim czasie opadania prawdopodobnie ujawniają się jakieś hazardy związane z wewnętrzną budową układu. Projektanci ich nie przewidzieli ponieważ przyjęli założenie co do maksymalnego dopuszczalnego czasu narastania i opadania sygnału. czas opadania trwa ok 13 mikrosekund i wyjście się nie wzbudza. Jest to ok 26 razy dłużej...
Opisz dokładniej, sprzęgło zrywa tak? Najbardziej przy ruszaniu i puszczaniu sprzęgła z 1 go biegu? Zrób test, lekko przypal sprzęgło i zobacz czy pomoże, jak pomoże to tarcza sprzęgła najprawdopodobniej.
Sprzęt to Pioneer CLD-D925 i pojawiły się lekkie zakłócenia w obrazie spowodowane najprawdopodobniej tętnieniami zasilacza. W innym przypadku bym go nie ruszał. Podejrzewam, że zbyt niski ESR powoduje złą pracę sprzężenia zwrotnego, stąd problemy.
Obydwaj macie rację, bez tego elementu w sprzężeniu zwrotnym zbyt duże wzmocnienie szerokopasmowego wzmacniacza powoduje że generowany przebieg jest prostokątem.Sprzężenie zwrotne zmniejsza wzmocnienie do określonej wartości a sterowany element nieliniowy w tym przypadku nasz termistor zapewnia zmiany głębokości sprzężenia zwrotnego tak żeby na wyjściu...
A żeby odpalić go na pych to dać bieg szósty, gaz na full i jak jest rozpędzony to lekko puścić sprzęgło?
O może zapytam tak jaki eliminator sprzężeń polecacie bo mam chyba możliwość kupienia (cena chyba nie gra roli) Nagłośnienie to lekko licząc to w sumie 6kV Znam tylko chyba jedno taki urządzenie to DBX DriveRack
Zauważyłem jedną rzecz, kiedy przechylę w którąś stronę kierownicę i ją puszczę, zaczyna ona lekko terkotać, jak zatrzymam ją, terkot ustaje.
Błędy w projekcie druku: 1. Powtórzę raz jeszcze: Błędem jest prowadzenie ścieżek obwodu sprzężenia zwrotnego dookoła całej płytki. Mają one być jak najkrótsze. 2. Kondensator C5 powinien być dodatkowo zablokowany kondensatorem bezindukcyjnym 100nF. 3. Zazwyczaj dąży się do tego, aby płytka zawierająca dwa (niemal) bliźniacze obwody miała również bliźniaczy...
Sprawdź czy pedał sprzęgła ma lekki luz w pozycji swobodnej tzn. nie będący naciśniętym.Dodatkowo sprawdź czy przypadkiem nie zbiera się ciśnienie w płynie a najlepiej można to sprawdzić luzując odpowietrznik na siłowniku sprzęgła.Płyn nie powinien wystrzeliwać pod jakimś ciśnieniem najwyżej ciurkiem wyciekać wskutek grawitacji. Ponadto sprawdź czy...
Z ciekawości kupiłem tę lutownicę o której kiedyś pisałem i muszę powiedzieć, że jest ok. Lutownica jest lekka, dobrze leży w dłoni i ma stabilizację temperatury. Choć ze względu na słabe sprzężenie termiczne grotów 900M z grzałką, stabilizacja nie jest idealna. Jednak w "konwencjonalnych" lutownicach patent Antexa z blaszkami jest unikatowy i super...
Koledzy, na zegarach nie raz wyświetla mi trójkąt ostrzegawczy i ten mechanizm od skrzyni świeci na czerwono i wtedy lekko ciężej sprzęgło chodzi, ale to nie wpływa na jazdę. Ruszę i wszystko wraca do normy. A jak stanę to dalej się zapala... Gdzie szukać przyczyny?
Szybko się grzeje i szybko stygnie? Tak, jest lekki i ma małą pojemność cielną, za to silne sprzężenie termiczne. Stabilność temperaturowa jest w nich osiągana szybkimi zmianami mocy grzałki. Do tego rozgrzewa się sama końcówka grotu, u dołu można go chwycić, nawet w czasie pracy. Oczywiście jest metalowy, więc po dłuższej pracy się rozgrzeje, ale...
No chyba sprężarka to pracuje cały czas, a nadmiar powietrza zbija zawór. A dopierow wyłączenie retardera powoduje że ciśnienie wzrasta i sprzęgło lekko chodzi
Zbudujesz, ja zbudowałem i jakoś działa. Jasne że tak naprawdę należałoby mieć oscyloskop, miernik zniekształceń nieliniowych, sztuczne obciążenie, generator sygnałowy, generator sygnału różowego, miernik mocy wyjściowej. Ale w praktyce nie jest tak źle, bo prąd spoczynkowy można wyregulować na słuch, z lekkim zapasem, a hfe można sprawdzić najtańszym...
Kilkadziesiąt tys zł naprawa auta kosztującego 5tys? Ale ja nie mowie o odpalaniu na 1 przez strzał ze sprzęgła tylko na 5-tce lekko popuszczając sprzęgło. Powinien chyba od razu odpalić więc czemu ma to katalizatorowi zaszkodzić? Przecież rozrusznik też kręci silnikiem przez pasek i jakoś nie pęka.
Kolego lżejszy but i wymiana sprzęgła.
Witam Widzę że problem to będziesz miał z czym innym niż myślisz, ale po kolei. Impedancja wzmacniacza jest na tyle duża, że jej wpływ jest pomijalnie mały przy rezystorze pomiarowym który zastosowałeś. Uzyskanie wzmocnienia dokładnie 10 wymaga zastosowania precyzyjnych rezystorów w sprzężeniu, tego nie ma w sklepie za rogiem. LM358 nie jest wzmacniaczem...
W tym problem że tam chyba siedzi sterownik bez sprzężenia zwrotnego. No i jest spalony (po piorunie) ;p PS. Już doszedłem do tego dlaczego nie mogłem odzyskać sygnału zwrotnego. :oops: Bo ja sterowałem silnikiem bez sprzężenia zwrotnego i tylko oscyloskopem podglądałem sygnały. A silnik sterowany bez sprzężenia zwrotnego chodzi jak by to powiedzieć,...
Taka konfiguracja jest wystarczająca do pomiaru częstotliwości CB (z rozdzielczością 100Hz) o ile najstarsza cyfra pokazuje dziesiątki MHz. Wejściowy licznik binarny LS393 oraz preskaler z bramą LS74 oraz licznik wewnętrzny CPU zapewnią bezproblemową pracę do ponad 30MHz. Należy wykonać tylko układ wzmacniający i formujący sygnał do poziomu TTL. W najprostszej...
Pewnie niedługo dowiesz się, że pedał bedzie chodził lekko a sprzęgło wcale. Niestety zanosi się na wymianę linki sprzęgła. Pewno już wystają zniej druty dokoła.
Witam, czy ten dodatkowy podajnik jest na 500 arkuszy? Ta rolka, którą wyjmujesz to pewnie rolka separująca, i jeśli bez niej działa a z nią nie, to trzeba zbadać sprzęgło, przez które ta rolka jest napędzana. Sprzęgło powinno stawiać lekki, ale równomierny opór. Można zamienić rolki miejscami. W podobnych drukarkach HP LJ 4000, 4050 i 4100 pomagało...
Skończyło się na wymianie sprzęgła razem z kołem zamachowym bo już śruby od koła wytarły lekko sprężyny od tarczy sprzęgła i oczywiście wysprzęglik który umarł . Koszty spore ale sprzęgło było od nowości ok 580 tyś km . Działa jeździ nie ma błędów
Widzę że nikt nie zrozumiał pytania autora Czy możliwe jest żeby jednocześnie generować moc bierną pojemnościową i indukcyjną? Więc nie jest możliwe, w danym momencie sinusa jest generowana tylko jedna, to że w następnym może być inna niczego nie zmienia. Nie da się generować w jednym sinusie obu bo one się wzajemnie redukują, na tej zasadzie działa...
docisk słoneczko to taki sam jak masz w samochodach a docisk na 4 łapki to zupełnie inny. to ,że lekko hamuje ciągnik po wciśnięciu sprzęgła to znaczy ze hamulec w skrzyni działa. jeżeli biegi wchodzą lekko bez większych zgrzytów to sprzęgło rozłącza. może być też zużyta sprężyna w docisku. nie równo odsuwa docisk
jak dymi to raczej łatwo zauważyć skąd dymi. Po zapachu można poznać natomiast czy to kable, czy to olej, czy to płyn chłodnicy. Zapach przypalonego sprzęgła też jest specyficzny. A ze skrzynią biegów problemów nie masz? Może wał wchodzi ci w wibracje i stąd te harczenie i trzęsienie. Jak wciskasz sprzęgło to ustaje czy się wzmaga zwłaszcza hałas? Jak...
Witam forumowiczów, Może ktoś zetknął się z problemem jaki występuje w moim 308 SW 1.6 HDi 66 kW 9HX z 2008 r. Mianowicie, przy włączonym silniku, na biegu jałowym słychać spod maski coś jakby świergotanie przypominające ślizgający się pasek wielorowkowy, jednak dźwięk pochodzi bardziej ze strony sprzęgła/skrzyni biegów. Po choćby lekkim dociśnięciu...
Auto ma 105 tysięcy. Czasami mam wrażenie że sprzęgło lekko się ślizga - ale tylko na dwójce.
trudno powiedzieć co się tam stało. Wysprzęglik raczej jak by miał się uszkodzić to na zasadzie wycieku czy zacięcia, pompa z kolei albo nie chce się odpowietrzyć, leje, czy też przepuszcza. A w sprzęgle różne rzeczy się dzieją. Ewentualnie jeszcze skrzynia biegów, być może problem jest z jakimś wybierakiem a jak ruszysz skrzynią puszczając lekko sprzęgło...
Rano wogóle nie odpalił z kluczyka za to na pych tylko lekko popusciłem sprzęgło i złapał od razu. Przewody paliwowe są całe i suche, filtr był wymieniany niedawno.
Po parametrach w co mozna celować? Egr mam zaślepiony, sprzęgło alternatora nowe, dwumasa nic nie słuchać-biegi lekko wchodzą, nic nie trzeszczy w okolicy sprzęgła.
Witam i dzięki RADEK za podpowiedz sprawdziłem sprzęgło i co się okazało było lekko zużyte (były opiłki plastiku) Poskładałem sprzęgło ponownie lekko przesmarowałem wazelinką oś i już jest ok. Jeszcze raz dzięki
Wlutuj tranzystory końcowe bez kolektorów. Tylko B i E. Sprawdź napięcia. Dodano po 25 Sprawdź pętlę ujemnego sprzężenia zwrotnego - w tym R12. Z wylutowanymi kolektorami jest wszystko ok. Napięcia jak na schemacie. Później wlutowalem kolektory i nie wiem dlaczego nastąpiła lekka zmiana. Na wyjściu jest teraz 16V stalego. Opornik w pętli sprzężenia...
U mnie tłumik pluje tylko na obręcz tylnego koła, buty mi się nie brudzą. Jutro odbieram części od tokarza, składam i w drogę. Pół roku nie jeździłem, na zimę wstrzyknąłem mu trochę oleju do komory spalania i poruszałem tłokiem, obym nie miał problemów z odpaleniem po tak długim zastoju. Edit. Poniedziałek: odbieram części od tokarza, płacę mu 40zł...
Cześć golf 3 z 94 roku, silnik ABS 1.8 90KM benzyna. Do dziś wszystko ok. Wracam, dziś autostradą , przejechałem jakieś 100km i wyskoczył mi 5 bieg na luz. Od tego momentu biegi trudniej wbić (ale bywa że wchodzą lekko choć dziwnie) natomiast 5 bieg lubi wyskoczyć na luz. Czy stoję w miejscu czy jadę biegi wchodzą z oporem, jedynie wsteczny wchodzi...
aby to odkręcić wystarczy użyć klucza pneumatycznego lub elektrycznego i lekko przyblokować sprzęgło kawałkiem kołka drewnianego, na pewno się odkręci i zakręci takimi kluczami. Ja naprawiam skuterki i zawsze się odkręca nie mam żadnych blokad.
Tu nie chodzi o zamiennik. Po prawidłowo przeprowadzonej wymianie, przesmarowaniu odpowiednim smarem, sprzęgło działa bardzo lekko. Czy to jest sprzęgło z zamiennika czy oryginalne. Jeżeli jest jeszcze linka sprzęgła to też wypadało by wymienić, też się zużywa.
Czyli jak mam 8 mm a 1 to na drugim spróbować 12 mm i próbować zmniejszać na 2 stopniu jak dalej nie będzie rozłączać to zmniejszać do 2 mm bo sprzęgło chodzi lekko to 1 stopień jest dobrze ustawiony
sprząc lekki ślizgać lekki antywirus lekki rower
podłączyć telewizor philips router zmniejszyć moment obrotowy bezpieczniki octavia
przeplywomierz powietrza reset pralka samsung
Kondensatory Nichicon MUSE ES w Yamaha MT120 Mercedes W203 - Klapa bagażnika zamknięta, wyświetlacz pokazuje otwartą