Lemforder Pozdrawiam.
Jak nie ma luzu na drążkach kierowniczych to tylko wymiana samych końcówek. Co do firm to lemforder lub TRW ew febi
Zakładałem poduszki firmy Lemforder i były świetne.
Witam. Takie wahacze kupowałem do swojego Citroëna C3 1.6 16V NFU 2003 r. Do mojego pasowały 100%. Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/5252119600_... https://obrazki.elektroda.pl/9366244600_...
Pewnie chodzi Ci o tą metalową nakładkę na element gumowy poduszki faktycznie według obrazków jedna ma (lemforder) a druga nie ale obydwa numery krosują się wg. moich hurtowni .Wg mnie kołnierz chroni przed działaniem termicznym od strony silnika ... po prostu inna konstrukcja . Corteco nie jest złe ale w tym przypadku chyba lemforder będzie lepszym...
Najlepszy Lemforder jak piszą przedmówcy, a z tanich MasterSport, sprawdzony w dwóch moich autkach.
TRW, Delphi, Lemforder. Takie znam i nie są złe z tego co wiem :)
Rouville, to tylko pakowacz, ale raczej nie wkładają szmelcu do pudełek, zakładam i nie ma reklamacji, montuję też Febi i Lemforder
Kup Lemforder, wymien czym predzej bo sworznie zwrotnic to niebezpieczna sprawa. A do tego pewnie masz do wymiany koncowke drazka kierowniczego. Bedzie trzeba obowiazkowo po wymianie ustawic geometrie.
Oba pakowane sa w foliach jak pamietam, mam z lemfordera kilka czesci jakosciowo wygladaly jak oryginał , mialy nawet starte oznaczenia VW.. Delphi to Polska firma?
Nie mam ochoty się z tobą sprzeczać. W poprzednim poście pisałeś o innej sprawie teraz o innej. Widać że nie jesteś klientem firmy HART. Handlują oni swoimi brendami jak każdy np. INTERCARS ma 4-max, Fota- Kager, AUTO-Partner-MAX GEAR. Handlują również markowymi częściami REINZ, BOSCH, TRW, LEMFORDER,SACHS,VALEO w oryginalnych opakowaniach i mają przyjemne...
Witam trans-serwis ma rację , obie firmy są dobre / TRW znacznie poprawił jakość/ ale ja osobiście polecał bym Lemforder-a Pomijając firmę to jeśli mogę cos doradzić to wymień za jednym razem obie strony, raz zapłacisz za zbieżność Pozdrawiam
Lemforder to obecnie taki sam chinol jak Topran. Czyli wg Ciebie coś co kosztuje przeszło 2x tyle to jest ta sama jakość? Chciałbym zobaczyć tuleje wahacza Topran założone do auta, które tak działają jak Lemforder.
Najpierw trzeba potwierdzić diagnozę, najlepiej w warsztacie. A część kup jakiegoś normalnego producenta - Febi, Bilstein, Lemforder, TRW itd. Nie kupuj chińskich zamienników.
Lemforder - podobno to szło na pierwszy montaż i w rzeczywistości chyba tak było bo to co kupiłem miało w jednym miejscu zeszlifowaną powierzchnię a na ori w tym miejscu było właśnie logo.
Jak do pastucha to Lemforder lub trochę gorzej Meyle ja bym jednak pozostał przy Lemforder, ostatnio wymieniałem dwa banany oryginał z pierwszego montażu zrobił 300 tysięcy więc jednak świadczy to dużo o jakości.
Nie wiem o jakich autach mowa, ale na allegro masz autoryzowane sklepy oferujące części oryginalne do róznych marek np https://allegro.pl/uzytkownik/VW_AUTORUD... ale jeśli chodzi o części: - amory: Sachs/Bilstein - przeguby SKF - wahacze Lemforder - tarcze ATE - klocki ATE - końcówki drażków Lemforder/TRW - paski Contitech/Continental albo Bosch...
Lemforder i nie ma lipy...
kolego spróbuj firmy lemforder dostępne w intercars
Lemforder jak inni uznani producenci na tzw. after market sprzedają części tylko pod swoimi numerami. Niczego nie muszą szlifować.
LEMFORDER Jedna z lepszych.
No niestety ja już dawno nie kupuje nic z logiem FEBI. Zawsze szedł Lemforder ostatnio testuje polski Tedgum (na razie nie jest źle). Co do ustawienia masz znak na poduszce (odbudowa i cześć ruchoma) ma być na środku i tyle.
To fragment zaleceń serwisowych ATE dotyczących bicia na kierownicy w BMW E46: Bicie na kierownicy przy hamowaniu z prędkości 130-160km/h. przyczyna: wrażliwość osi przedniej zalecenia dotyczące serii do lutego 2001r. - wymienić przegub kolumny kierowniczej (do 10/99). Stary model ma oznaczenie Fa Lemforder i obramowana liczba 50. Wymienić na zmodyfikowany....
Audi A3 to trochę ładniejszy VW Golf, silniki i cała technika są wspólne. Silniki jak to silniki, każdy ma swoje wady i zalety. 1.8 20V 125KM - dużo pali, mało elastyczny. 1.8T 20V - bardzo udany silnik z LPG nie ma problemu, ale przebieg i poprzedni właściciele robią swoje. Także trzeba dobrze poszukać. 2.0 - zwykły 8V z tych tzw. "nie do zajechania",...
Na tył Lemforder 72mm plastik-guma.
Lemforder, TRW, Febi. Nic więcej nie da się polecić, chyba że oryginał z serwisu.
Coś sprawdzonego. Np. Master Sport (to z tańszych ale wytrwałych). Później droższe dwukrotnie Lemforder lub TRW montowane w ASO.
Ja ostatnio spotkałem się z poduszką lemfordera do Skody Fabia 1.9 tdi i od początku przenosiła wibrację, a wcześniej do Megane ale to była firmy LCC i też śmietnik . Ale Lemforder reklamacja uznana :) .
Ok, tzn no ja chciałem Lemforder lub TRW, nie tam Febi czy ruville itp Tylko myślałem że jak już jest wahacz "na stole", to dać wszystko żeby zmienili.
corteco lub lemforder jak chcesz jeździć dłużej
Potwierdzam, albo Lemforder, albo febi-bilstein, wymienisz i masz święty spokój
Poduchy były zmieniane w 2019 roku - Lemforder Poza tym no ktoś mi rozprawiczy układ napędowy - zwali skrzynie i co? przecież to sa koszty demontaż/montaż to nie ma sensu chyba podwójnie płacić. Jak już zwalamy wszystko to warto mieć co założyć porządnego nowego, tak mi się wydaje. Bo wg mnie inaczej nikt tego nie zdiagnozuje, no chyba że przeguby to...
Pewnie zbieżności brak + zawieszenie do wymiany. Tuleja wahacza lemforder 8zł rób całość kompleksowo albo wyzłomuj kup coś nowszego wyższej klasy tak jak ci się marzy i wtedy wymieniaj wielowahacze za 2000 zł. Polacy lubią skomplikowane samochody, to ma się psuć być drogie byle pare lat nowsze od obecnego i jakoś to będzie :D
Poduszki 2x nowe Lemforder to nie one. Amortyzatory tez ok wiec chyba na poczatek wymienie cala zwrotnice. Mysle ze na 70% to ona.
Wahacz Lemforder-a kosztuje 300zł, Febi 238zł, TRW 252zł, ceny z IC Te Twoje to jakieś chińskie podróby
Najlepiej lemforder, ja w swoim zakładałem febi-ego i nie miałem z nimi też problemów. Nie wymieniałem całego kompletu tylko te które padły. Wymienione zostały dwa górne przy przebiegu 156kkm oraz obie końcówki drążków ( również febi) przy przebiegu 138kkm. Jak sprzedawałem auto miało najechane prawie 220kkm i nic się z nimi nie działo.
Jeżeli robisz sam i nadal występuje usterka to zmień producenta . Polecam LEMFORDER bo te części idą na pierwszy montaż . Dodatkowo sprawdź inne elementy zawieszenia czy nie są uszkodzone i czy one tego nie powodują wybicia tulei wahacza .
Lemforder, Trw ,moog,meyle; resztę można sobie podarować . Chyba że ktoś do 2 miesięcy sprzedaje samochód. :|
To auto wygląda normalnie i zawias ma taki jaki powinien być, wymienione w większości rzeczy na TRW/ Lemforder czasem Ruville czy Febi. A kółka łaskawco jakie masz?
Ale czy lemforder i febi-bilstein robią takowe do seata? Z tego co w sklepie sprzedawca mówił oryginały i bardzo cenione są LOBRO... Co o tym myślisz ?
ja mam wibracje delikatne tylko na zimnym,na ciepłym nic nie czuć,zastanawiam się jak to wyeliminować,lewą poduchę mam wymienioną na febi tylna lemforder,pozostała tylko prawa
To raczej nie stuka sam stabilizator, tylko jego łącznik albo tuleja gumowa, jeśli chodzi o producentów, to kup albo Febi-Bilstein albo Lemforder, ewentualnie TRW
Tego nie sprawdzałem ale dzięki za istotną uwagę. Latem wymieniłem lewą poduszkę i założyłem Fortunline, teraz jak ją zdemontowałem to widać że przysiadła. Dzisiaj założyłem obydwie nowe Lemforder i jest ciutkę lepiej.
Kolego ja to wiem i Ty to wiesz, a handel badziewiem na ogromną skale kwitnie i to w największych hurtowaniach. Dobra cześć to część tego samego producenta, który produkuje na pierwszy montaż, abo innego renomowanego producenta. Np. łożyska FAG można zastąpić SKF, NTN lub Koyo. Części zawieszenia TRW zamienić na Lemforder, cewkę zapłonową Bosch na Beru...
Trzeba wykonać więcej testów w trakcie jazdy. Czy drgania zależą od prędkości jazdy czy tylko obrotów silnika. Czy zależą od obciążenia silnika tj. czy występują tez po zdjęciu nogi z pedału gazu. Może coś z wydechem np. łącznik elastyczny (plecionka) bądź wieszak czy wspornik gumowy. Poduszki silnika jeżeli wymieniać na nowe to Lemforder.
nie kupuj tandety , bo pół roku pojeżdzisz i robota od nowa. pieniądze wyrzucone w błoto. jak chcesz autem jeździć to zainwestuj. górne lemforder, dolne TRW, końcówki TRW.
Porządne częsci do wachacza (Lemforder, TRW, Sidem) kosztuja tyle co chiński wachacz. Ty decydujesz co chcesz założyć. P.S. Kiedy klient upiera się przy chińszczyźnie nie daję mu gwarancji, szkoda czasu, nerwów i pieniędzy.
czyli jak u mnie w starym pasku... dwumas, kapcie 16' 205, za sam olej płacę ponad 200PLN...wahacze kupuję tylko Lemforder (jak na razie padły 4szt górne - a mam nalatane ponad 300tys km - reszta oryginał pomimo jazdy po extremalnie dziurawych drogach miasta Wałbrzych)...... Rozrząd na bdb częsich 1300PLN... Więc nic nowego. Stąd moje zdziwienie.
OK ale po wpadnięciu w kilka dużych dziur może znów być luz na sworzniu czy nie? Taki lemforder ile wytrzyma na oko? Na sworzniu jest nieporządany tylko luz osiowy czy tez w koło ten pręt sworznia ma sie ruszac czy nie?
Oby auto śmigało, aczkolwiek polecam wstrzymywać się od wszelkiego rodzaju modyfikacji typu "podcinanie". To jednak zawsze jest ryzyko, a widzę, że zależy Ci na cywilnym i bezproblemowym użytkowaniu auta. U mnie nowy Lemforder dolny/tylny wytrzymał kilka lat. Nie pamiętam dokładnie ale jakoś między 2 a 4 lata.
Kolego idź na żywioł. Kup pompe centralnego smarowania i rozprowadż przewodami do kalamitek. Raz w miesiącu aplikujesz puszke smaru do zasobnika i jedziesz w trase. A serio, wolne żarty, Lemforder wytrzymuje tyle ile jest przewidziane.
Witam Ja mam fabrycznie poduszki angielskiej firmy AVON. Też będę wymieniał na pewno prawą, udało mi się kupić okazyjnie oryginał AVON za 199zł. Jeśli okaże się konieczna wymiana lewej to kupię Lemforder 17701 01 (koszt około 200zł). Pozdrawiam
Ok, to jeszcze zapytam czy podzespoły zawieszenia marki Lemforder albo Febi są ok? Bo spotkałem się jeszcze z firmą Ruvielle czy jakoś tak albo Kraft ale chyba niezbyt? Rozumiem, że to co jest oferowane na aukcjach w internecie to jest ok? Czy to jakieś podróby? Tuleje od Audi TT? ale od zwykłej 180tki? Czy tej topowej 4x4 225 koni?
witam.jako orginalne zakladane byly BOGE kosztuja okolo 100zl za szt. i LEMFoRDER cena max 50 zl, a na febi-ego ludzie narzekaja wiec polecam LEMFoREDR-a ps:zwroc uwage na wiarygodnosc towaru.
Kiedy kupiliśmy ten samochód, był jeszcze na oryginalnym zawieszeniu. Samochód był robiony na bieżąco w InterWelm w Bielsku-Białej. Oryginalne zawieszenie, które miało nakulane 45 000, zaczęło stukać po kolejnych 12000. Wymieniliśmy zawieszenie na Lemforder. Po 35 000 jazdy po tych dziurach, zawieszenie było do ponownej wymiany. Zawieszenie wymienialiśmy...
Jedyne zawieszenie do polecenia to Lemforder który szedł na pierwszy montaż i na całym zestawie śmiało robi się 200tys , wszystkie tanie wahacze są podobnej jakości, MS wytrzymuje max 80 tys, obecnie nowością są wahacze SKV Germany i komplet kosztuje 450zl puki co wsadziłem dwa komplety wiec ciężko ocenić ile wytrzymają ale napewno nie więcej niż 80...
Jeśli masz taki problem ze sworzniem, to lepiej kup cały wahacz i wymień. Bo tak to nie dojdziesz do ładu później nawet z tulejami. Co do łożyska to polecam SKF. Wahacz sam założyłem Delphi i jestem zadowolony (jednak największe przekonanie mam do Moog i Lemforder).
Prawy dolny przedni wahacze, niby sprawny, ale był bardzo stary (ponad 5-6lat) + lewy dolny tylny (banan, tak samo stary i w sumie niby ok), ale po wymianie obu, nie ma zadnych objawów stukania, telepania wozem powyzej 150km/h, oraz stoi bardziej prosto na prostym terenie. Wszystko super, reszta zawieszenia ma do 3lat max i są to albo lemforder albo...
No i jak nikt nie wymyśli? Wał był wyważony jeszcze raz i wymieniłem wszystkie podpory na nowe febi. Wymieniłem również sworznie tylnej belki lemforder. Różnica w wibracjach minimalna... lecz nadal na 2 biegu trzesie budą. Panowie za te pieniądze co wsadziłem w usunięcie tych wibracji bym kupił drugą betę... Naprawdę nikt nie pomoże?....
Odradzam kupno Octavii ze względu na drogi w eksploatacji układ przedniego zawieszenia. Że co? :) Po pierwsze jest chyba najtańszy w klasie, a po drugie po wymianie tulei wahacza na pełną, na częściach Lemforder, Sachs, Bilstein jest bardzo trwały. Spokojnie wytrzymuje 150 tyś. na złych drogach.
wiem kolego dokładnie ile jest tych wahaczy łacznki dzis wstawiłem nowe a reszta wahaczy ma przejechane moze jakies 5tys km a wahacze sa LEMFORDER poza tym te stuki były nawet jak wahacze byly wszystkie nowe wiec przyczyna na 99,9% musi byc inna ...
sprężyny zamówiłem LESJOFORS 4027578 - stwierdziłem ze lepiej dopłacić do nich zamiast KYB zastanawiam się czy poduszki i łożyska wymienić z obu stron, czy tylko te uszkodzone przez sprężynę, ale nie wiem jakie poduszki i łożyska wybrać, jakiego producenta zastanawiam się nad wyborem z : KAYABA SM1211 - znalazłem w cenie 65zł za komplet Monroe mk 151...
Ceny części są powalające Masz pojęcie kolego, co piszesz??? Sworzeń Lemforder-36zł. Tuleja wahacza-44 sztuka. Tuleja tylnej belki-50zł Amortyzator przód/tył Kayaba-170/110zł. Rozrząd Ina komplet (1.4-k7j)-320zł. Jeśli to powalające ceny to trzeba pomyśleć o rowerze.
Witam serdecznie Zwracam się z prośbą do osób wymieniających się wszelkimi informacjami na temat kosiarek samojezdnych. Kupiłem ostatnio oryginalne paski napędowe/jezdne firmy MTD, nie spełniają one jednak moich oczekiwań. Chciałbym podpytać, czy mając pełne wymiary pasków jezdnych znajdę jakąś markę premium na rynku, specjalizującą się w produkcji...
Witam Muszę wymienić drążek kierowniczy oraz końcówke wybite. Aktualnie założony jest oryginał audi jakiej firmy polecacie założyc trw, lemforder czy coś innego tańszego aby wytrzymało trochę na polskich drogach. Czy jak skręce kołami maksymalnie w lewo (prawe koło) to czy będzie dostęp do osłony od strony koła aby ją ściągnąć i dostać się do drążka...
Mam takie tuleje czyli chyba dobre? https://allegro.pl/oferta/lemforder-4-tu... No ale nic to nie pomogło, do tego drążki z końcówkami nowe, łączniki z gumkami, sprężyny, amortyzatory i autem od jakiegoś czasu rzuca - typu przyspieszenie nagłe, koleiny, studzienki głębokie itd. Więc w sumie jakby nie patrzeć...
No właśnie problem taki że ten samochód jest średnio raz na 2-3 miesiące na serwisie, wszystko w nim niemal robiłem, wszystko z górnej półki Lemforder, TRW, ATE, Bosch, Siemens lub ASO Chyba nie ma układu który by jeszcze w komplecie miał części z fabryki. Rok temu nowe Opony - Continental, więc usterki typu zgnite przewody hamulcowe okej, łyse opony...
Raz - prawdopodobnie masz założone jakieś wieśniackie felgi, nie dość że za szerokie, to jeszcze ze złym ET, Ale właśnie ten samochód nie ma wieśniackich felg tylko zwykłe Montreal fabryczne: https://obrazki.elektroda.pl/2491864500_... o jakich gumach wahacza mówimy? o takim komplecie? https://allegro.pl/oferta/lemforder-tule...
Superb bazuje na Passacie B5 czyli na dzień dobry pewnie wielowahacz do roboty za ok 2000 zł jak Lemforder np. Poza tym starsze auto od wspomnianego np Golfa V, jeszcze z lat 90 konstrukcja, ale bardziej przestronna. Ja bym szukał 1,8T (dobre osiągi, fajna kultura pracy r4 turbo benzynka), albo 1,9 tdi/130 2,0 tdi odpuść. Zależy co znajdziesz w lepszym...
U mnie to nawet poduch silnika nie ruszam bo skoro podnosze na podnośniku lekko do góry na odkręconych poduszkach skrzyni a silnika nadal są połączone z nadwoziem to też nic nie czuć czyli wychodzi na to, że to te poduszki skrzyni najbardziej przenoszą wibracje i mrowienie. Ale jak to zrobić żeby nie przenosiły. Myślałem o założeniu poduszki pod skrzyni...
masz 3 poduchy pod silnikiem i 4 pod przednią belką (takie małe miękkie niepozorne gumeczki). U mnie to one powodowały problemy. ogólnie u mnie wibracje przenoszą się na budę tylko przez przednie zawieszenie silnika. Tylne poduchy wsadziłem FEBI i są ok a przednie już miałem różne. Teraz mam wsadzony stary oryginał i jest najlepiej jak mi się dało ustawić....
Jeśli chodzi o czyszczenie wtrysków takimi preparatami to Ci odradzam, W pierwszej kolejności rozpuszcza Ci syf w zbiorniku, później rozpuszcza syf w pompie, następnie zatrzymane na filtrze paliwa brudy (pomijam już przewody) następnie ta wspaniała mieszanka trafia do wtrysków które nie mają dużej średnicy i tam się to gromadzi, albo trzeba wyjąć wtryski,...
Oczywiście moja pomyłka. Miałem napisać 9,5tys. Miałeś kiedyś e39? Ja mam. Diesel z 2002 roku i przebieg 180tys? Pewnie jakiś dziadek z wermachtu jeździł. Popatrz sobie na ceny części i to nie chińskich zamienników tylko zamienników dobrej jakości typu Lemforder, Kayaba, Sachs, Meyle. Poszukaj zadbanej sztuki z tego roku ale nie na otomoto czy olx ale...
Witam. Również mam podobny problem. Volvo XC70 2,4 D5 185 KM, przebieg 490 000 km. Po dłuższym postoju 2-3 dni po uruchomieniu falują obroty (700-800), silnik się dławi i mocno trzęsie, raz kiedyś zgasł nawet. Jeśli dodam gazu na 1100-1200, pracuje normalnie. Taka sytuacja trwa kilkadziesiąt sekund, potem pracuje w miarę równo. ALE od dłuższego czasu...
Witam.Czytajcie i dzielcie się wiedzą. Post skierowany głównie do posiadaczy Audi A2 1.4tdi. PROBLEM STUKANIA I ZGRZYTÓW w tym modelu. Mechanik chce pół samochodu wymieniać (zmienić mechanika ) Jeżeli zawieszenie , przeguby,hamulce zostały sprawdzone i jest ok to często przyczyną stuków itp są poduszki silnika, które nie są dostępne lub strasznie drogie(np...
No tak tylko czy amortyzator wpływa na to że kierownica się ciężej obraca? Czy jak ciągnie na którąś ze stron to czy to wina amortyzatora? Czy powrót kierownicy do poziomu zero równo z każdej strony to kwestia amortyzatora? Poza tym już je 4 lata wymieniałem, poza tym amortyzatory 500 zł, maglownica 900, to już nie są takie różnice. Z resztą tak jeżdżące...
Każdy chwali to co ma. Nie zgodzę się, że jak na 8-9 lat to tylko nowy (golas). Ja też się pochwale bo 10 lat przejeździłem jednym samochodem używanym. Oczywiście już nie polecam bo to staroć obecnie. Jest to Audi A3 2002r 1.9TDI 131KM z przebiegiem 350tyś km. Do tej pory oryginalne są wszystkie "awaryjne" podzespoły typu koło dwymasowe, sprzęgło, turbosprężarka,...
- jeśli znajdziesz egzemplarz bezwypadkowy nie powinien rdzewieć, wszystkie sa ocynkowane Znajdz w PL golfa 4 ktory nie jest poskładany z 3 innych golfów i przystanku ;) Często to wina samych kupujących jeśli szukają auta za pół darmo. Przykładowo ładny golf kosztuje w przedziale 15-17tys a ktoś szuka "okazji" i kupuje za 10-11. Z pozoru może wyglądać...
Witam wszystkich fachowców:). Szukam czegoś na forum i ogólnie w necie ale nic konkretnego znaleźć nie moge niestety poza:,,Niewyważenie kół przednich spowoduje drgania odczuwalne na kierownicy. Będą się wówczas szybciej zużywały opony, amortyzatory, przeguby, sworznie układu kierowniczego, łożyska kół." i tym podobne, nie ma nic konkretnego na temat...
No już bez jaj. Mam 525tds kombi 3 rok więc mogę się wypowiedzieć. 6l trasa na emeryta czyli zgodnie z przepisami (90max), 7l trasa przy jeździe normalnej, 8l jak mnie nikt nie wyprzedzi, cały czas but i co najmniej 130. W mieście Warszawa (korki + światła co 200m) - 10l. Silnik bezproblemowy, pompa niestety nie. W zasadzie zawsze coś tam niedomaga...
Witam, Kupiłem nowy przegub wewnętrzny do golf 3, którą stroną go zamontować do skrzyni, ?? ( przychodzi jeszcze taka podkladka papierowa ona ma być do flanszy czy od strony skrzyni?? ) Zdjęcie numer 1: http://obrazki.elektroda.pl/9611977400_1... Zdjęcie numer 2: http://obrazki.elektroda.pl/5608458900_1... Na zdjęciu numer 2 widać...
Ta Fiesta ok, ale znowu komis, czyli pewnie kupiony za grosze, nie wiem czy to nie ten sam silnik co w Focusie mk1 ST 170? Tutaj ładne A3 i to 1,8 turbo https://www.olx.pl/oferta/audi-a3-8l-1-8... 6 lat w jednych łapach, natomiast pewnie nie Twoje rejony? W tym momencie warto pomyśleć, czego szukasz? Bo między Borą 1,6 a Fiestą 2,0 150...
Witam, próbuję zdiagnozować problem szarpania podczas jazdy i też samego ruszania, wygląda to dokładnie tak ze po każdym gwałtownym dodaniu gazu czy ściągnięciu nogi z pedału silnik zamiast normalnie przyśpieszać czy zwalniać wpierw raz szarpnie i dopiero potem zrobi to czego od niego wymagam,identycznie jak w zamieszczonym poniżej filmiku, dodam że...
Przyznam jednak szczerze, że nie testowałem ich temperatury otwarcia przed montażem - no przecież nie będę latał do domu i gotował nowego termostatu przed montażem Ano trzeba. Miałem problemy odwrotne. W VW passat '86 (zabytek) sytuacja odwrotna. Przy bardzo niskich temp. otoczenia nie otwierał się ani nowy ani żaden ze starych. Kupiłem 3 nowe na możliwie...
Na LEMFÖRDER-y mnie nie stać, muszę to kupić szybko mi zaczynają coraz bardziej stukać
Katalog części Fiat, Lancia, Alfa Romeo http://eper.fiatforum.com/ Katalog części Chevrolet, Citroen, Ford, Land Rover, Mg Rover, Peugeot, Volkswagen po rosyjsku http://www.numcat.ru/ Katalog Audi, BMW, Mercedes-Benz, Mini, Opel, Seat, Skoda, Volkswagen po rosyjsku http://www.unitcat.ru/ Katalog części do Audi, BMW, Chrysler, Citroen, Dodge, Ford, Honda,...
Witam, mam takie pytanie czy są tutaj użytkownicy Golfa IV? :) Czy to auto ma takie tępę zawieszenie czy ja mam mocno wytrzaskany egzemplarz? Otóż drogi w PL mamy jakie mamy, ale tego typu nawierzchnia typowa dla starówek, większych miast http://obrazki.elektroda.pl/5589515000_1... auto zachowuje się jak taczka, trzęsie, trzaska, wibruje,...
A chcesz się założyć ? Owszem jeżeli robi się na tanich częściach i po 20tys. km chce się mieć to samo to OK. Można zrobić i tanio, ale już nie dobrze. Drogie są łożyska igiełkowe, samo zdjęcie i założenie to 150-200zł, do tego poduszki pod tą belkę. Czpienie także wymienia się w belce. Jak koła stoją tak /-----\ to znaczy, że wyrobiły się gniazda łożysk...
.... Według mnie nie ma co patrzeć na przebieg, tylko na stan auta. No i masz, przecież to stwierdzenie jest już mottem tej dyskusji, wszyscy poprzednicy byli zdania że przebieg i ksiązkę to jako ciekawostkę traktować należy, tu już nie wchodzą w grę takie korekty jak z 240kkm na 180, powszechne jest cofanie z 800kkm na 180 np w takich markach jak...
Dobre są łączniki firmy LEMFÖRDER kupione w Niemczech.
Witam wszystkich, mój temat dotyczy ogólnie zawieszenia w starszych autach ale tutaj szczególnie chodzi mi o przykład golfa IV z silnikiem 1,8 125 KM. Każdy najazd na studzienkę, spękaną jezdnię, torowisko, koleiny powoduje mocne uderzenia, stuki i efekt "rozlatującego się samochodu". w czerwcu wymieniałem tuleje na tylnej belce + amortyzatory...tuleje...
Od lat montujemy przeguby tylko takich firm LEMFÖRDER i SACHS; części te w 100% przypadków przeżyły auto (eksploatację auta aż do sprzedaży).
Ja posiadam A3 2002r. Od 7 lat. Zrobiłem trochę ponad 120 tyś. km. Na liczniku jest obecnie 295 tyś. Samochód uważam za wybitnie mało awaryjny i trwały. Zawieszenie zrobiłem po kupnie całe mimo, że do wymiany były tylko tuleje gumowe wahaczy, tuleje tylnej belki, amortyzatory tył i gumy stabilizatora. Wszystko Lemforder, amortyzatory Bilstein, łożyska...
Dobrze mówisz. Ludzie narzekają na te zawieszenia z kilku powodów: -kupili auto z przebiegiem 400-600 tys km ( ja mam prawie 400 tys i 6 z 8 wahaczy to oryginały fabryczne) i wszystko jest wybite -kupili auto od handlarza który przed sprzedażą założył najtańszy chiński komplet za 300 zł i ''Panie nic nie stuka nic nie puka'', tylko że po 5-15 tys km...
serwis nie ASO , nie dodałem że zostały wycięte fap-y powodu nieskuteczności ich kilkukrotnego mycia lub wypalenia. Z tego również powodu zostało zmienione oprogramowanie w sterowniku silnika co pozwoliło zaoszczędzić kilka kzł w porównaniu z montażem nowych filtrów. Z turbinami nic się nie działo, dorobiona została zębatka w jednej z przepustnic,...
Muszę wymienić silentblocki przodu i tyłu w Toyocie. Jakie macie doświadczenia z jakością tych elementów z firmy TEDGUM? Dodano po 14 Witaj na forum, Wymiana silentblocków (tulei elastycznych) w samochodzie to ważna operacja, która ma bezpośredni wpływ na komfort jazdy i stabilność pojazdu. Firma TEDGUM jest jednym z popularnych producentów tych elementów,...
Zaraz na mnie naskoczą - ale od kilkunastu lat jeżdżę VW/AUDI 1,9TDI i taki silnik polecam- supertanie części zamienne i jak kupować to obecnie wersję 1,9TDI pompowtryskiwacze 130 koni i skrzynię 6 biegów. nie ma różnic między 2,0TDI a silnik niezawodny. Osobiście mam w swoim klekocie 300kkm i 0 problemów od 5 lat. Olej 5W40 wymieniany raz na 15tys...
z mojej strony polecę LEMFÖRDER -> http://www.iparts.pl/czesc/poduszka-siln...
Witam! Mam problem z samochodem: Opel Astra H 1.7 CDTI 100KM 2008r Silnik: Z17DTH Skrzynia : F23 (5 biegów) Przebieg: 260000km Podczas jazdy najczęściej z prędkością 100-120km/h przy "odpuszczaniu" gazu zaczyna strasznie wibrować kierownica jak i cały samochód, gdy trzymamy samochód tak żeby cały czas "ciągnął" nawet minimalnie, to wibracje ustępują,...
No mnie też się wydaje że wiek daje bardziej w kość bo są zbędne, głupie wydatki..tak jak u mnie np spękane klamki w drzwiach, pęknięty włącznik świateł, dziurawy mieszek + pęknięta gałka lewarka biegów itd.. To są głupoty ale 5 zł nie kosztują..wyjdzie z 250-300 zł które trzeba bezsensu wydać. Poza tym jak ktoś dużo jeździ to mogą być tarcze do wymiany,...
iskra komputer zablokować windows update wyłączanie podświetlenia klawiatury
kablówka skrzynka matryca lsc320an02
Opornik porcelanowy w zasilaczu ZN5 50/12/1 UNITRA ZATRA Marantz NR1606 - Samoczynne Przestawianie Przekaźników