1. Czy duża jest szansa, że dysk nadaje się na systemowy (już mi ginęły dokumenty i pliki). Jeżeli dostosujesz się do procedury z mojego wcześniejszego posta - to tak 2. Czy serwis lenovo uzna reklamację Niestabilne sektory nie są podstawą reklamacji do tego parametr BF (uderzenia, wstrząsy). Znam przypadki, gdzie ze względu na parametr BF producent...
Uszkodzenie jest mechaniczne więc nie uznają Tobie gwarancji. Masz dwa wyjścia albo kupić zawias albo go po prostu przykleić klejem na gorąco (powinno dobrze trzymać).
Możliwe plomby na podzespołach = wyjmiesz kość i po gwarancji.
Dysk uszkodzony, oddaj na gwarancje.
Na gwarancję.
Podpowiecie co robić? Skorzystać z gwarancji.
Witam, w listopadzie konczy mi 2 letnia gwarancja na laptopa lenovo. I pytanie czy warto wykupic gwarancję na dodatkowe 2 lata? Pozdrawiam
Wyślij do mnie maila na: dma(at)tenbit.pl bo akurat tak się składa że jestem partnerem IBM
Uszkodzenie na płycie. Skorzystaj z gwarancji.
Gwarancja jest międzynarodowa. Wpisując w zakładce Warranty na stronie lenovo machin-type i numer seryjny dowiesz się do kiedy trwa na pewno według daty produkcji. Z naprawą w Polsce i krajach UE nie powinno być problemu.
Witam. Bateria jest przykręcona do dolnej obudowy. Aby ją zdjąć, trzeba odkręcić wszystkie wkręty od spodu, podnieść klawiaturę, pod nią odkręcić wkręty i dopiero wyhaczyć dolną obudowę od górnej. Jeden z wkrętów pod klawiaturą jest zabezpieczony nalepką gwarancyjną "Lenovo", jej zerwanie, to oczywiście utrata wspomnianej gwarancji.
Podałem Ci link jak dodać dodatkową opcję w ustawieniach zasilania, ale jak nie chcesz grzebać w rejestrze to ustaw 99%. A pastę wymienisz za rok jak skończy się gwarancja.
Obecny stan dysku (wg. SMART) nie kwalifikuje go do serwisu (gwarancja)
Dół możesz ściągnąć bez utraty gwarancji.
Wiec tak jak pisałem nie styka, aby to wyeliminować musisz wymienić matryce
Jak go zalałeś wodą to pewnie i tak po gwarancji.
Lenovo udziela gwarancji Door to Door, wejdź na stronę producenta i zgłoś reklamację bezpośrednio, spakuj sprzęt podeślą ci kuriera po odbiór. Oddając do sprzedawcy stracisz czas, nie ma pewności kiedy sprzedawca prześle sprzęt dalej a ty nie masz na to czasu... Oczywiście, jeśli sprzęt kupowałeś faktycznie jako NOWY, bo jeśli to jest gwarancja sprzedawcy,...
Uruchom 3dmark, jeśli przy teście wystąpią błędy - oddaj jak najszybciej na gwarancję.
... Guzików chyba nie da się wyjąć, próbowałem jednego delikatnie ale trzyma go jakiś plastik, który nie wygląda na taki który ma puścić :) Przeważnie się da wyjąć ale nie będę namawiać. (ewentualnie sprawdź kilka przycisków, może z którymś będzie łatwiej i poznasz jak są mocowane?)
Trzeba by zacząć od zresetowania BIOS'u ale do tego trzeba otworzyć obudowę więc i utracić gwarancje. Nic sam nie zrobisz - jest gwarancja więc oddawać.
Myślę, że najłatwiej zadzwonić do serwisu i spytać co zrobić, na karcie gwarancyjnej powinien być numer telefonu do callcenter producenta.
W takim wypadku pozostaje jedynie oddać laptopa na gwarancję.
Klasyka w tym modelu - matryca LG - uszkodzona - tylko wymiana. Zdarzało się że uszkadzały się jeszcze w okresie gwarancji.
A myślicie, że jeśli wymienie gniazdo w nie autoryzowanym serwisie to stracę gwarancje ? Oczywiście, że tak. Skontaktuj się z supportem Lenovo i spytaj czy gwarancja obejmuje tego typu uszkodzenia. Jeśli nie - pozostaje nieautoryzowany serwis.
Kopiuj dane póki nie jest za późno, dysk do wymiany. Masz na niego gwarancję?
Żadna gwarancja tego nie obejmuje i nie tylko w Lenovo. Jedyne co zabezpiecza człowieka przed takimi przykrymi sytuacjami do rozszerzenie gwarancji o opcję od uszkodzeń. Mam ten sam model i problem odciskających klawiszy jest mi znany. Tego laptopa nie wolno nosić w torbach/plecakach w których jest włożone coś więcej co powoduje ściskanie laptopa. Najlepsze...
Nie mam już pomysłów, trudno pomóc nie widząc problemu.Wydaje mi się że najlepszym rozwiązaniem będzie oddanie laptopa na gwarancję.
Na liście był najwyżej, chociaż nie zużywał za dużo zasobów. Jest to część narzędzia Lenovo Vantage, jeśli go nie używasz to możesz się go pozbyć.
Mogła bateria się rozładować całkowicie lub płyta uległa uszkodzenia. Pasowało by rozebrać tablet i zmierzyć napięcie baterii. Z racji, że tablet jest nowy proponuje jednak skorzystać z gwarancji.
Tylkowymiana. Oczywicie Gwarancja juz sié skoczya ?
Ja w mojej tośce miałem cały ekran taki czuły :) Przyzwyczaiłem się do falowania. Sprawa wygląda tak, osłona na matrycy/sama matryca nie jest dokładnie "płaska" lub poliwęglan który ją chroni nie jest płaski. Gdy ma on jeden punkt (najczęściej na środku) który dociska lekko matrycę to powstaje właśnie taki efekt. Matryca jest dość odporna na takie naciskanie...
Zacina się podczas normalnego użytkowania czy np. grania? Jeżeli zacina się podczas normalnego użytkowania, a nie instalowałeś na nim masę aplikacji, to proponuję skorzystać z gwarancji.
Nie wiem jak to "ugryźć" i proszę o pomoc w tej sprawie. Albo zwrócić i kupić właściwą, jeśli nie ma Kolega możliwości przeprogramować lub obawia się utraty gwarancji.
SMART jest ok, ale tak jak pisałem, to bardzo stary dysk, windows 10 na 4GB pamięci i takim dysku zawsze będzie wolno działał, stąd te zacięcia. Jeśli po optymalizacji będzie to samo, to oddaj na gwarancję.
Jak jest na gwarancji, to oczywiście z niej skorzystaj.
jeżeli czyszczenie tego nie jest trudne i drogie to sam bym się tego podjął. Trudne to nie jest, jak się trochę na tym zna, ale to się wiąże Z UTRATA GWARANCJI
HP z serii 255 to dość marnie wykonane są. Na wyrwany zawias żadna gwarancja tobie nie pomoże
Możesz poszukać w lokalnych firmach czy sklepach komputerowych, często świadczą takie usługi i również dają gwarancję :) Pozdrawiam
Ingerujesz w sprzęt, przez rozkręcenie stracisz gwarancję do reszty.
Wyślij na gwarancji. Jeśli masz uszkodzony dysk to nie będą zaglądać do matrycy. Jakbyś z nią miał problem to co innego.
Zamieść screena z HWiNFO z zakładki "sensors" => www.hwinfo.com Daj SMART dysku z CDI => http://crystalmark.info/software/Crystal... I na koniec test pamięci RAM bootowalnym Memtest'em => www.memtest.org Po zamieszczeniu screenów, zdjęć, będzie można coś więcej powiedzieć.
Myślę, że jednak skończy się wymianą - mój też tak miał - najpierw czyszczenie a później skończyło się wymianą całego bloku chłodzącego. Całe szczęście, że załapałem się jeszcze na końcówkę gwarancji
Tutaj ten sam problem https://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-All-... wymiana płyty - jeśli na gwarancji - odsyłaj.
przykładowo kopiowanie pliku ważącego 6GB na pendrive trwało ponad pół godziny :| W dodatku był to pojedynczy plik, nie ma mowy i milionie malutkich ... Jeżeli nic nie było robione podczas testu to może mieć 5 sektorów o długim czasie odczytu, mogących przerodzić się z czasem w bad sektory, lecz nie powinno to aż tak uprzykrzać pracy. W czasie kopiowania...
Ustaw wszystko na maksymalną wydajność, wyłącz wszystkie opcje oszczędzania energii (ikona z baterią koło godziny) wygaszacze itp. Żaden cpu-z. Odtwarzacz video + 4k lub 8K. ewentualnie OCCT https://www.ocbase.com/ Dodano po 1 Musisz tego pilnować. Jak coś ma paść to lepiej teraz na gwarancji a nie 1 dzień po gwarancji.
Kolego sprawdź w menadżerze urządzeń w panelu sterowania czy wszystko jest ok tz. bez wykrzyknika. (oprogramowanie nie podlega gwarancji) Poza tym zainstaluj na nowo sterowniki karty dźwiękowej. Jeśli wtedy będą problemy to raczej Hardwear i wal na serwis bo jest gwarancja. pozdr
To tylko elektronika i pewnie Twoje użytkowanie nie maiło żadnego wpływu. Masz gwarancję więc jest OK.
Stracisz. Wprawdzie procesor jest (o ile w tym modelu jest wg. możliwość wymiany) częścią wymienną ale jest tutaj za duża ingerencja. Co innego dysk czy pamięć. Do nich masz ułatwiony dostęp.
Jak jest gwarancja - na serwis - płyta.
No jak chcesz wymienić pastę to musisz rozkręcić laptopa tak? A po rozkręceniu się gwarancję traci
Jak wyżej, grafika pada, sprzęt do serwisu. Jest jeszcze gwarancja?
W tym modelu temp w stresie(furmark) przy ok 24 stopniach pomieszczenia to ok 76-80 maks i nie rośnie, dziś jest chłodno a masz 85stopni - źle zrobione chłodzenie, nie mówię, że wykonanie prawidłowo chłodzenia naprawi laptopa, pewnie nie. Nie mam znajomych we wrocławiu, szukaj kogoś kto da przynajmniej rok gwarancji.
Niestety jak wyżej. Dane na tym dysku nie są bezpieczne, lepiej zrobić kopię zapasową. Jeśli jest gwarancja to wysłać, wymienią.
Zatem w miejscu napędu. Nie masz zapewne możliwości odłączenia go. Pozostaw laptopa w BIOS-ie i sprawdź czy problem nadal występuje. Czy jest to normalne wyłączanie systemu, czy nagły zanik zasilania? Jeżeli tak to gwarancja i serwis.
Ok dzięki za informacje, ale chyba faktycznie go zareklamuje bo zaraz jak za bardzo pogrzebie w srodku to mogą później nie uznać gwarancji.
Można by zrobić tzw. reset sprzętowy, ale jak laptop jest nowy to pewnie jeszcze na gwarancji. Więc raczej nie ma się co grzebać tylko oddać na gwarancję. Jak się okaże że usterka jest poważniejsza, a zobaczą naruszone śrubki to pewnie nie uznają gwarancji.
Dzięki za pomoc, a jeśli problem wróci, to laptop będzie już iść na gwarancję.
Witam, poszukuję procesora SR1HA do laptopa Lenovo Z510 koniecznie z gwarancją. Kontakt: 516 777 731 lub darek(at)fastcomp.pl Pozdrawiam
Gwarancję będziesz miał anulowaną. Serwis autoryzowany z pewnością wystawi tak duży kosztorys, że przewyższy to wartość laptopa.
Można wymienić gniazdo, ale trzeba mieć trochę wprawy w posługiwaniu się lutownicą. Koszt samego gniazda to maksymalnie kilka zł. Oczywiście gwarancja tego nie obejmuje.
Tam jest miejsce tylko na jeden nośnik M.2. Czy gdybym go rozebrał, to wiązałoby się to z utratą gwarancji? Nie.
184 sektory niestabilne a dysk ma przepracowane ledwo 312 godzin - dysk do wymiany. Jak jest gwarancja to z niej skorzystaj.
czy pozostaje tylko udanie się do serwisu? Na to wygląda. Sprzęt w miarę nowy, nie jest jeszcze na gwarancji?
Tak jest, Windows oryginalny to wymóg. Dlatego różnice między Asusem, a Lenovo są tak naprawdę minimalne jak sprawdziłem, prawie niezauważalne, a Windows oryginalny to wymóg i Lenovo jest wiele taniej więc kupiłem Lenovo, gwarancja na 2 lata. jest supcio.
Przedmiotem sprzedaży jest laptop Lenovo T530, zakupiony pod koniec kwietnia 2013r. procesor - Intel i5-3320M dysk twardy - seagate 750GB/7200rpm (oryginalnie był 320GB) pamięć - 8GB/1600 grafika - Intel HD 4000 matryca - 15,6 (WXGA) matowa 2 porty USB 3.0 oraz 2 porty USB 2.0 nowoczesny wyglad, podświetlana klawiatura, długi czas pracy na baterii,...
Kolego, po kilku sekundach filmiku z postu #1 stawiam diagnozę: uszkodzenie MATRYCY. Sam nic nie zrobisz. Laptop na gwarancję / wymianę.
Dysk wygląda na niewidoczny, tylko widać model kontrolera nawet nie model dysku - chyba ADATA tam montowano. Ten kontroler jest problemowy jeśli chodzi o dane. Jeśli sprzęt jest na gwarancji najlepiej skorzystać.
Gwarancja.
Matryca do wymiany.
Oddaj na gwarancję.
Witam,wskazuje to na uszkodzenie karty graficznej lub taśmy sygnałowej. Gwarancja powinna to bez problemu objąć.
PNY CM3031 również około 400 kosztuje. Na plusy: 8-kanałowy kontroler SM2262ENG 1 GB DRAM cache DDR3-1600 pamięci Micron NW917 (64 warstwowe) 5 lat gwarancji.
Witam. Gwarancja jest do oddać do sklepu.
Właśnie przed chwilą przyszedł do mnie nowy laptop. Lenovo m30-70. Niestety od razu po włączeniu wyskoczył problem z dyskiem i konieczności stworzenia kopii zapasowej. Tylko przy jednym z komunikatów na CrystalDiskInfo widnieje czerwony komunikat o liczbie realokowanych sektorów. Będę wdzięczny za radę jak można usunąć ten błąd i jak sobie z tym poradzić....
Czy jest sens robienia terminala w tym wypadku? NIE Dysk z laptopa Lenovo na gwarancji lecz laptop jest potrzebny i nie można go w całości wysłać do serwisu. Czy jest sposób legalnie dysk wysłać na gwarancję? A był osobno zakupiony ? Jeśli nie to NIE.
Około miesiąc temu zakupiłem laptopa Zostaw ten problem specom z Lenovo , skorzystaj z Gwarancji.
Oddaj na gwarancję.
Zostaw włączony w biosie, jak dalej będzie migać, to masz dowód, że to nie wina systemu. Jak gwarancja pozwala na rozkręcanie to odepnij czujnik.
Jeżeli komputer jest na gwarancji to dzwoń do Lenovo i zgłaszaj błędy HDD - to pierwsze co mi przychodzi do głowy, jeżeli pojawiły się pierwsze bady na hdd to sytuacja będzie się tylko pogarszać.
Witam , jakiś czas temu formatowałem komputer i przez pomyłkę usunąłem partycję recovery w laptopie Lenovo G500 . Da się jakoś odzyskać tą partycję , jeśli nie to czy gwarancja to obejmuje ? http://obrazki.elektroda.pl/8668543400_1... proszę o pomoc!
Zrób jeszcze raz zdjęcie SMART, bo na tym praktycznie nic nie da się odczytać. Dodano po 30 Dysk uszkodzony, do wymiany (parametry 0B i C5). Jak jest na gwarancji, to odsyłaj.
Jeśli jest na gwarancji i nie reaguje na nic to odsyłaj.
Okres i warunki gwarancji można też sprawdzić na stronie Della na podstawie nr seryjnego laptopa: http://www-307.ibm.com/pc/support/site.w... Jak już ustalisz rodzaj i warunki gwarancji, to będziesz wiedział na czym stoisz. Szukaj opcji "Warranty Status Lookup" oraz "Lenovo Warranty Policies".
Gwarancja jest na sprzęt, a nie na oprogramowanie. Czyli nie tracisz gwarancji. Odsyłam do strony Lenovo, pobierz sobie warunki gwarancji w pliku pdf i poczytaj.
W firmach takich jak fujitsu, hp, dell, lenovo gwarancje na komputery są dłuższe, ze względu na to , że stać ich by nawet po 5 latach na stanie były u nich części na ewentualną podmianę gwarancyjną. W sklepie jest to 2 lata bo jest łatwiej i taniej po 2 latach sprzedać coś nowego, ale nie zawsze potrzebnego.
Można spróbować zrobić hard reset ale raczej problem będzie w połączeniu lcd. Ma on gwarancję jeszcze?
Uznano gwarancje. Temat zamykam.
Jakiej pomocy oczekujesz? Laptop na gwarancji?
Poczekaj jeszcze chwilę, prawdopodobnie pobiera i instaluje aktualizacje, po tym powinno się ustabilizować. Jak nie wtedy gwarancja.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... Posiadam y560, testowałem, działa. Używam starszej oficjalnej wersji biosu, nowsza oficjalna jest bardziej obkrojona z funkcji. Najnowsza wersja dobrze funkcjonuje z Win8, bo jak wiadomo po instalacji tegoż systemu, często zanika wejście do biosu F2 i trzeba dać w systemie uruchom ponownie, aby F2 się...
Przeczytaj warunki gwarancji.
Lepiej kupić nową pamięć z pełną gwarancją (zazwyczaj 2-3 lata) niż z gwarancją rozruchową trwającą tydzień lub miesiąc.
Jeśli reset do nastaw fabrycznych nie pomaga, to odesłać na gwarancję.
Da się je wymienić samodzielnie czy trzeba do serwisu? Bo na gwarancje raczej nie pójdzie...
Dzień dobry, odesłałem Lenovo na do serwisu, gwarancja do 5 marca 2021 r.
Temperatura w granicach 80-90 stopni to max. Dzięki kolego to go odsyłać na gwarancję?
Nie nowy ale na gwarancji
Pokombinuj ze sterownikami grafiki. Zainstaluj inną wersję. Jeśli będzie to samo - skorzystaj z gwarancji.
Czasami po poruszeniu się wyłączał Podejrzewam że mogłyby być przerwane jakieś połączenia BGA przy samym procesorze, tam zarówno HDMI jak i kontrola podświetlenia są blisko siebie. Słusznie. Skorzystaj z gwarancji na płytę.
250zł plus koszt układu i 12mcy gwarancji, takie warunki sa u mnie, przy legalnej firmie i papierach na usługę, koszt układu to musisz podać jaką masz karte, jeśli GT720 to układ w granicach 130-140zł. Pamiętaj o tym aby uzyskać 12mcy gwarancji na ta naprawę.
gwarancja lenovo lenovo tablet gwarancja lenovo gwarancja bateria
pilot zmiennym kodem st500dm002 1bd142 octavia deska rozdzielcza
słabe podświetlenie licznika słabe podświetlenie licznika
Kontrolka Anti-Calc świeci po odkamienieniu stacji parowej Tefal Firmware do routera ZTE MF258 od Play - gdzie znaleźć?