No to miałeś lewe powietrze objawy się zgadzały
Miałem takie objawy jak lewe powietrze łapała.
No to albo źle wyczyściłeś, albo może łapie "lewe" powietrze. Objawy które opisujesz wskazują na gaźnik.
gdyby bylo lewe powietrze przez poduszkę to objawy troche inne. rzeczywiscie byłyby klopoty z wolnymi obrotami ale byłyby raczej falujace. oczywiście przyczyna moze byc inna ale sonda lub cz temp to najczestrze przyczyny takich objawow
Przed podmianą przepływomierza, sprawdź jeszcze szczelność kolektora ssącego. Jeśli łapie lewe powietrze, objawy będą właśnie takie.
Jesli problem występuje i na pb i na lpg to przyczyna leży w instalacji zaplonu lub w usterce mechanicznej. Spryskaj okolice kolektora ssacego przy cyl.1 plakiem. Moze podsysa lewe powietrze. Objawy podobne.
Piszesz że te falowanie i utrata mocy są tylko chwilowe ? Czyli w momencie diagnostyki kompem silnik chodzi równo , najłatwiej jest jak usterka występuje cały czas. Tak czy siak ciśnienie paliwa do sprawdzenia , ewentualne podciśnienia , wężyki,kolektor lewe powietrze Objawy takie mogą występować przy niesprawnym map sensor Przepustnice wymieniłeś oby...
Pracuje nieregularnie, z 2000obr muli załóżmy do 1000, później znowu skoczy, i znowu muli.... Dodam że problem występuje głównie pod obciążeniem, tu akurat przy pracy z opryskiwaczem... Może łapie gdzieś lewe powietrze... Objawy jak przy zapychające się filtrze paliwa(są tu dwa), i tak też z początku myślałem, wymieniałem jeden za drugim... Ale efekt...
Sprawdź czy nie ma nieszczelności pomiędzy przpływomierzem a kolektorem ssącym. Lewe powietrze na tym odcinku jeżeli sie dostaje wywołuje takie objawy
Sprawdz podstawe wtrysku czesto tam lapie lewe powietrze i objawy jak piszesz . http://auto-truck3.pl/product.php?id_pro... tak wyglada
Jeśli można wykluczyć: - silnik i wydech - lewe powietrze - regulację gaźnika (lub też poprzez podstawienie innego sprawnego) ... to pozostaje moduł zapłonowy, w szczególności jeśli jest to moduł zmiennokątowy. Niektóre głupieją gdy nie są dopasowane do silnika, dają objawy przerywania i nierównomiernej pracy na obrotach biegu jałowego.
gaźnik wyregulowany Zastanawiam się na czym polegała ta regulacja, skoro jak sam piszesz. Przy odpalaniu na zimnym strasznie przerywa i ma duże obroty i sam gaśnie i tak w kółko Ja bym się jeszcze skupił na uszczelce pod gaźnikiem, bo jak łapie lewe powietrze, to objawy mogą być podobne.
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
Te uszczelniacze nawet wygladajac dobrze potrafia puszczac. A objawy jakie opisujesz to na 100% lewe powietrze. Uszczelniacze po obu stronach do wymiany.
raczej problem tkwi w lewym powietrzu, objawa jest jakby gdzieś się dostawało
Lewego powietrza nie ma, zresztą same obiawy o tym mówią, gdyby było lewe powietrze to by objawy były cały czas a nie ustawały po jakimś czasie.
Czy masz tą usterkę także na benzynie? Jeśli tak, to może być wina silniczka krokowego od wolnych obrotów. Jeśli tylko na gazie to może być wina reduktora gazu. Czasami zdarza się, że do kolektora ssącego dostaje się lewe powietrze. Sprecyzuj objawy. Pozdrawiam.
To dobrze, teraz zajrzyj tam gdzie napisałem. Rurka do zaworka wchodzi w górny kruciec. Tą rurkę wyciągnąłeś, czy tak już sobie leżała ? Połowa daewoo jeździ z odłączonym zaworem EGR, a jedyny błąd który może pokazać się od EGR powstaje przy odłączeniu elektrozaworka sterującego egieerem. Samoodłączenie wtyczki wydaje mi się wątpliwe. Check się zaświecił...
Czy połączenie gaźnik - cylinder jest szczelne ? Tzw. "lewe powietrze" może powodować w/w objawy.
Brak błędów o niczym nie świadczy. Co z parametrami jak temperatura, sonda. Warto przepatrzeć podciśnienia i dolot. Objawy wskazują na "lewe" powietrze.
Sprawdziłbym przewody dolotu na lewe powietrze skoro te objawy są na lpg i na benzynie,potem może sonda jeśli masz,no i wypadałoby zobaczyć błędy na kompie jeśli masz możliwość
wygląda mi to na nieszczelny dolot powietrza. auto zasysa "lewe" powietrze i właśnie takie objawy występują
Przed wszystkim kontrola wzrokowa simmeringu pro prądnicą. Jak widać wycieki to wymiana. Jednak z reguły simmeringi "puszczają" powietrze do skrzyni korbowej i nie ma śladów na zewnątrz. Czasami można wysłuchać ten efekt obracając powoli wałem przy zamkniętej przepustnicy, ale lepiej zrobić próbę podciśnienia dużą strzykawką. Wymaga to pewnych przygotowań....
Tak jak kolega wyżej napisał na początek dokładna diagnoza komputerem. Podobne objawy daje lewe powietrze w dolocie.
lecz niestety wystąpił ten problem gdy dodawałem gazu romet gasł gdy puszczałem manetkę to sam sobie dostawał gazu Może gdzieś łapać tzw. "lewe powietrze", czyli jakaś nieszczelność w gaźniku/dolocie. Przy takim przypadku właśnie są podobne objawy, przy dodaniu gazu dławi się i nie ma mocy, nie trzyma też wolnych obrotów. Sprawdź uszczelnienie gaźnika...
Jest to silnik 2 suwowy, (taką informacje znalazłem w necie). Tutaj podobne objawy daje "lewe powietrze". Spróbuj przytkać wlot powietrza od filtra mniej więcej do połowy jeśli się poprawi to znaczy że to lewe. A grzeje się silnik mocniej niż było? Zapłon też wchodzi w gre jak i przytkany gaźnik. Ale najpierw spróbuj z tym lewym i opisz efekty.
mam eskorta z tym samym silnikiem tez mialem dokladnie taki sam problem,gdy silnik sie rozgrzal wszystko wrocalo do normy, pierwsze wymienilem przewody wysokiego napiecia, swiece, filtry ale nic nie pomoglo w koncu okazalo sie ze pekniety byl kolektor i ciagnal lewe powietrze. ale objawy moga byc podobne przy uszkodzeniu sondy lambda lub elektronicznego...
Witam Przeczytaj jak radzi Stanisław ten post do Łukasz22. Sprawdź przedewszystkim szczelności. Twoje objawy są typowe dla przypadków, gdy albo jest rozregulowany gaz albo masz gdzieś lewe powietrze, które wprowadza to zamieszanie. Pozdrawiam
Może to lewe powietrze? W Scenicu 1 1,6 miałem podobne objawy i pomimo wyczyszczenie przepustnicy było dobrze tylko po resecie kompa. okazało się, że wina było w brudnym silniku krokowym. Tutaj jeżeli jest tylko przepustnica na silniczku to pozostaje dalej problem lewego powietrze i może jakiegoś czujnika?
Witam wszystkich Mam problem z silnikiem 1.4 Mpi 60 km AZE objawy to: -szarpanie szczególnie na zimnym -spadek mocy ale nie zawsze -nie równa praca na biegu jałowym -mulenie podczas przyspieszania To co wyeliminowałem Sonda lambda gdyż objawy nie zawsze występują -Przestnica wymieniona -Świece wymienione -Lewe powietrze raczej też bo objawy nie zawsze...
Najprawdopodobniej zacina się turbina. Faktycznie trzeba wcześniej podłączyć interfejs i odczytać błędy. Turbiny o zmiennej geometrii w vw mają to do siebie że jak zabrudzą się sadzą to takie zacinanie się zdarza. Rozebranie turbiny i wyczyszczenie powinno pomóc. Uwaga najpierw niech ktoś ci postawi prawidłową diagnozę bo ja tylko gdybam wiedzą jakie...
A czy na dyszy od składu mieszanki był oring ?? Bo jeśli nie to lewe powietrze a co za tym idzie objawy podobne do twoich , ale nie koniecznie .
Objawy wskazują na lewe powietrze w układzie dolotowym, wciśnięcie hamulca normuje obroty, bo zasysa do serwa to dodatkowe powietrze które się jakoś dostaje do układu.
Wymienione są filtry paliwa, oleju,powietrza,termostat,czujnik temperatury,silnik po remoncie nie na gazie.Grzeje się normalnie obroty są takie jakie powinny być.Robiłem analizę spalin,facet powiedział że wszysko w normie zarówno mieszanka jak i sonda lambda.Wydałem na ten samochód kupę kasy i w zasadzie nie wiem czego się teraz chwycić.A możliwe jest...
Witam! Nie wiem jak u Ciebie jest ze wspomaganie układu hamulcowego. Ale w przypadku pompy hamulcowej podłączonej do podciśnienia tak jak parownik mogą wystąpić problemy przy nieszczelności przewodu łączącego pompę jak również nieszczelności samej pompy. Wtedy podobno zasysane jest lewe powietrze i występuja wymienione objawy czyli nierówna praca na...
Są to ewidentne objawy ubogiej mieszanki. Jeżeli twierdzisz, że gaźnik masz przeczyszczony, to tak jak mówią koledzy- sprawdź iglicę, ewentualnie trochę ją podnieś. Obstawiam, że łapie gdzieś lewe powietrze. Uszczelka pod cylindrem, simmering na wale lub uszczelka między karterami.. (jeżeli zauważyłeś, że romecik zaczął ci mocno kopcić, to simmer lub...
No to dobrze. Lewe powietrze dostawało się pomiędzy pompo wtryskami a głowicą i stąd te objawy. Pozdrawiam
Witam Można sprawdzić uszczelniacze na wale. Jak będą uszkodzone to mogą puszczać "lewe" powietrze i silnik może mieć podobne objawy, gdyż nie będzie zasysał mieszanki z gaźnika tylko czyste powietrze. A z ciekawości jakie ma ciśnienie sprężania ? Pozdrawiam JO
Załóżmy że przepustnica sprawna. Objawy wskazują na "Lewe powietrze". Można szukać zraszając dolot i przewody podciśnieniowe jakimś sprejem łatwopalnym na uruchomionym silniku. Ja używam do tego celu StartPilot - sprej wspomagający start diesla. Pisałeś o teście dymowym, ale to nie to samo. Sprawdzić nie zaszkodzi.
Grarmi ja swój problem rozwiązałem. Wymiana kompletnego rozrządu załatwiła temat. Jak ręką odjął. (Wymieniłem na Febi) Jeżeli chodzi o objawy to: Też poprawiała się praca silnika przy przytykaniu przepustnicy ręką, tj, objawy tak jakby łapał lewe powietrze. Wywalał mi co chwila kilka błędów (zapalał się check). No i tak jak pisałem wcześniej przede...
Witam a może poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym, objawy podobne jak by łapał lewe powietrze a to było zdejmowane.
Dzisiaj robiłem akl na podobne objawy winna była odma i jej zaworek. Po prostu dawał lewe powietrze.
Ok.Tylko jesli nie jest to wina samej turbiny, czy takie objawy moga byc z innego powodu np."lewe powietrze". Dodam ,ze auto przyspiesza tak jak powinno.
Spróbuj wymieniĆ uszczelki pod kolektorem sącym ,zczasem twardnieją i kolektor zasysa lewe powietrze dlatego usterka ustępuje po rozgzaniu umnie tak było. Objawy umnie były takie ze, trzęsło silnikiem tak jakby palił na trzy cylindry i kopcił bardzo ,koszt uszczelek pare euro . Pozdrawiam.
co może być jeszcze przyczyną ? Objawy wskazują najbardziej na "lewe" powietrze w układzie dolotowym i/lub jakieś kłopoty na stykach wtyczek - jeśli np. warunki pogodowe mają wpływ na pracę silnika. Warto przeprowadzić diagnostykę komputerową - może zostały jakieś ślady, kody błędów.
Objawy świadczą o lewym powietrzu. Uszczelka sprawna na króćcu gaźnika. Gaźnik także wart wyczyścić i ustawić.
Do listy kolegi wyżej dodał bym jeszcze, brudny filtr, uszkodzona pompa paliwa, uszkodzony map , zatkany katalizator, lewe powietrze, czujnik temp. plynu/powietrza. Objawy tylko na benzynie czy na gazie też. Jaki przebieg, jaki gaz. Dobra diagnoza komputerem i miernikiem i wiadome będzie co padło. Pomiar kompresji nie zaszkodzi, a pozwoli ocenić czy...
W moim fordzie była to przyczyna czujnika temperatury .Miałem takie same objawy gasł szarpał .Lub też może ciągnąc lewe powietrze jak koledzy wyżej mówią .
Może mnie nie do końca zrozumiałeś, ale bank=kolektor wydechowy, np w silnikach widlastych są 2 banki. Sonda 1, to ta przed katalizatorem Na pewno kompresja 13bar na pierwszym cylindrze nie ma wpływu na takie objawy jak opisałeś. Możliwe przyczyny to lewe powietrze, ciśnienie paliwa, wtryskiwacze
z włączoną klima tez wypada zapłon, rozrząd sprawdzony, check jak sie zapala wybija błoąd wypadania zapłonu na 2 cylindrze czy takie objawy mogą być jak łapie gdzies lewe powietrze
Można by było jeszcze sprawdzić czy nie za duża jest odległość cewko-modułu od koła magnesowego (coś ok. 0,5-1 mm). Jeszcze podobne są objawy jak się zawór nie domyka albo ciągnie lewe powietrze.
To chyba nie było lewe powietrze...Włożyłem oryginalny nastawnik uzywany. Objawy wróciły czyli na benzynie mocno faluje a na gazie obroty ok 3tys. Gdy wyciągnę wtyczkę to jakby obroty wzrastają na bebenzynie. Gdy podepnę zasilanie z akumulatora do 1 i 6 piny i na maksa cofnę siłownik nastawnika to obroty są niskie, jakby za niskie ale na ciepłym silniku...
Objawy jakby brał lewe powietrze jak tu juz ktos napisał.Mozliwe ze wyrobiona os przepustnicy ,ale wtedy pojawia sie obaj plywajacych wolnych obrotow basz ich brak.Ja proponuje rozebrac gaznik ,wyczyscic cały ,przedmuchac ,sprawdzic luz na przpustnicy czyli poruszac oska gora dol i na boki czy sa luzy ,jesli sa to do regeneracji gaznik ,albo nadwymiarowa...
"Paliwo" nie ma nic wspólnego z takimi objawami, gdzieś ci łapie lewe powietrze.
Podajesz ,że silnik bez DPF ,a dalej "Sprawdziłem, że dpf jest zapchany w 58 % i różnica ciśnień skacze 5, 6, 7 mBar" ? Jak to w końcu jest ma DPF(FAP) czy nie. Objawy, które podajesz kierują aby sprawdzić szczelność dolotu czy gdzieś nie masz pękniętego węża i bierze lewe powietrze podczas kiedy dodajesz gazu i turbo mocniej ładuje. Po kolei wszystko...
Wymieniłem przepływie. Brak efektu. Bylem u kilku diagnostów i mechaników, u ostatnich mechaników podmieniano: Oba vanosy, cewki, świece. Zdejmowali pokrywę zaworów bo też twierdzili że może się coś urwał o lub złamało. Wszystko pod pokrywą jest ok. Pod komputer podpinane nic nie znaleziono. Mam pytanie gdzie jest egr w n46. Chcę go sprawdzić. Szukałem...
Przepraszam, że odgrzewam kotleta ale coś sie wyjaśniło co to było? Mam identyczne objawy od dzisiaj :C edit: Miałem nieszczelność pod wtryskiwaczem (pęknięta ta kwadratowa uszczelka) i zasysało lewe powietrze. Po wymianie jest w porządku :)
u mnie w BMW miałem podobne objawy jak tu opisałeś i okazałe sie że łapał lewe powietrze. rura od przepływomierza była pęknięta. Sprawdź czy gdzieś nie łapie lewego powietrza a druga opcja co z krokowcem może być coś nie tak :P
Guma sprawdzona, jest jak nowa.Odginałem i oglądałem ją z każdej strony!bardzo dziwna sytuacja.Myślałem ze to lewe powietrze z podciśnienia (ono powoduje takie objawy)ale nie.Gdzieś wyczytałem ze moze jeszcze czujnik Halla ale nie wiem czy on ma coś z tym wspólnego bo auto pali bez problemów tylko się jakby dusi. Proszę o dalsze pomysły co do tej usterki...
Jakies wieści? ASV 1.9 TDI Pod kompem na OBD wywala czujnik oleju na silniku jak i desce rozdzielczej. Podczas jazdy lub pracy silnika żadnej kontrolki. Objawy? Zero mocy. Totalnie zero. Wszystko chodzi, turbo śmiga, egr przy gaszeniu klapę domyka, podciśnienie jest, lewe powietrze wyeliminowane, nawet wężyki podciśnienia nowe. Teraz pytanie. Czy moduł...
A czy powodem wypadania może być lewe powietrze na lini kolektora ssącego? Na 99% mam do wymiany uszczelki na kolektorze - po zagłębieniu się w temat auto ma wszystkie objawy zasysania lewego powietrza, poza tym jest to dosyć często spotykana usterka w tym silniku.
Witam. Panowie, pacjent kosa Husqvarna 545 RX. 1. Nowy gaźnik oryginał, nowy tłok z pierścieniami (zamiennik), nowe filtry paliwa, powietrza ori, świeca nowa NGK. Objawy: Jak zimna, odpala bez problemu, jak ciepła, z trudem (za 5 razem mniej więcej), koszę na pełnych obrotach z 10 min, kosa zaczyna się dławić (na pełnym gazie), odpuszczę gaz, jest happy. Jutro...
na Twoim miejscu sprawdził bym wszystkie wężyki i połączenia podciśnieniowe bo objawy są identyczne jak przy lewym powietrzu w innym wypadku polecam serwis autoryzowany może oszczędzić Ci to stresu i nie potrzebnych kosztów badania na czuja.Pozdrawiam.
Zapytaj tego „mechanika”jak podniósł te obroty biegu jałowego..bo jak podciągnął linke od gazu to to nigdy nie będzie działać.Sprawdź dokładnie dolot razem z odmą…uszczelki(wszystkie osiem)pod kolektorem wymienione?Sprawdz rurkę podciśnienia idącą do serwa hamulcowego-lubi pękać i ciągnie lewe powietrze.Spotkałem się w tym silniku...
Może masz coś z zasilaniem paliwa nie tak. Jak obroty się zwiększają i po chwili gaśnie silnik to takie objawy daje np. zatkany filtr paliwa. albo dostaje się "lewe" powietrze do gaźnika w raz z paliwem. Lub pompka paliwa szwankuje. nic mi więcej do głowy nie przychodzi.
Witam!!! Ja mam fieste 1.1i 91 r i u mnie Vmax =151 km/h , wczesniej bylo okolo 140 km/h . poprawa nastapila jak wymienilem swiece oraz przepchalem tylny tlumik - objawy byly dokladnie tak jak piszesz, tyko ze gdy sie calkowice zatka to vmax=90 km/h, jesli chodzi o obroty to moze byc krokowiec, moga byc uszkodzone przewody od dolotu i lapie lewe powietrze,...
miałem podobny problem w focusie po odpaleniu obroty świrowały między 400 a 1200 po kilku sekundach auto gasło; odpalał od strzała. Jak się okazało łapał lewe powietrze; po uszczelnieniu wszystko wróciło do normy; Nie wiem jak jest w puncie, w focusie jest przewód odpowietrzający skrzynie; również on może robić krecią robotę.
Odnośnie pkt.2 (o ile układ zapłonowy sprawny) szukałbym nieszczelności w układzie dolotowym. Objawy wskazują, że ciągnie "lewe" powietrze. U siebie w innym modelu Hondy długo szukałem podobnej awarii i dopiero spryskanie okolic dolotu sprejem (STartPilot) pomogło zlokalizować usterkę. Czy możliwe jest że ECM jest uszkodzony ECM można kupić na allegro...
Objawy dosc klasyczne i wskazuja na uszkodzona sonde lambda (zwiekszone spalanie, falowanie silnika). Na rejestracje przez komputer usterki sondy w systemie z jedna sonda trudno liczyc - chyba ze jest juz totalnie uszkodzona. Sprawdzenie takiej sondy na warsztatcie to rowniez watpliwa sprawa. Najpierw sprawdz to co sugerowali koledzy czyli: EVAP, lewe...
Regulacje "na sluch" to ja sobie sam moge zrobic :) Oni powinni to robic na analizatorze. Podobne objawy (nagle gasniecie po wcisnieciu sprzegla) mialem kiedys, gdy mialem za male wyprzedzenie zaplonu (gaz potrzebuje szybszego zaplonu). U Ciebie mozna je jakos regulowac? Sprobuj dac wiecej gazu na jalowym (podreguluj na parowniku, ale z glowa, zeby...
Nie wiem czy Davvvvi idziesz w dobrą stronę. Ja miałem spore problemy z lewym powietrzem w gaźniku. Podciśnienie zasysało powietrze na połączeniu wężyk paliwa gaźnik. Każda dawka lewego powietrza szła w wężyk i cofała paliwo a na postoju silnik się zalewał po sam wydech, aż ciurkiem leciało gdy zapomniałem zamknąć kranik. Objawy były takie: gdy już...
Pokombinuj z dolotem powietrza - objawy jakie opisałeś często występują kiedy w dolocie sa jakieś nieszczelności i slinik łapie "lewe" powietrze. A podmieniałeś czujnik położenia przepustnicy? Pozdro..
Jak zdemontować deskę rodzielczą w Scenicu z 2005 roku? Potrzebuję dostać się do przepustnić regulujących dopływ ciepłego powietrza. Objawy są takie, że z lewej strony nawiewa zimne a z prawej ciepłe powietrze. klimatyzacja jest mechaniczna (bez klimatronika). A może jest inna przyczyna?
A czy lewe powietrze ma wpływ takrze na prace na gazie , bo zapomniałem dodac ze auto ma instalke 2 gen i na gazie te objawy sie jeszcze nasilają.
Możliwe. Objawy mogą wskazywać na niewłaściwy skład mieszanki a przez nieszczelne zapięcie mogło dostawać się do kolektora lewe powietrze. Obserwuj czy teraz, po dopięciu przewodu, usterka zniknie.
Mój Teść ma takiego samego jak Twój, z tym, że u niego jest LPG. Były bardzo podobne objawy jak u Ciebie, przyczyną był pęknięty zawór antystrzałowy, montowany wraz z instalacją LPG. Ciągną lewe powietrze.
spawdz wtryski, czujnik temp chlodziwa ECT poprawnie dziala, wyczysc przepustnice, sprawdz czujnik przepustnicy, rowniez sprawdz czujnik temp. zasysanego powietrza IAT, moze gdzies zasysa lewe powietrze ew jeszcze czujnik wstrzasowy KS Pozdr. Procekkk i powodzenia
witam byłem u mechanika i stwierdził ze dostaje lewe powietrze pod kolektorem w srode jestem umówiony będzie zdejmował kolektor i wymieniał wszystkie uszczelki po naprawie dam odpowiedz
Ja właśnie rozwiązałem problem u siebie w Renault Clio 2 (2001) 1.4 16V ze skrzynią DP0. Objawy : - szarpanie przy zmianie biegów na zimnym - późna redukcja z 2 na 1 przy zatrzymywaniu na światłach - zmiany biegów w górę i w dół w nie odpowiednim czasie Przyczyna : - silnik łapał lewe powietrze w okolicy przepustnicy, co powodowało że komputer skrzyni...
Sprawdz pierwsze co to czy nie dostaje silnik gdzies lewego powietrza. Ja sprawdzam to odpalonym papierosem przy wezach z powietrzem jesli gdzies uchodzi bedza takie wlasnie objawy.
Dzisiaj rozebrałem 2 przepustnice,ścieżki wydają się być dobre.przeszukałem inne fora,nawet inne auta z tymi objawami,bo na przepustnice to nie wygląda,objawy z dużymi obrotami tylko na zimnym.w tygodniu sprawdzę dokładniej kolektor dolotowy, i uszczelniacze zaworowe bo słyszałem ze też mogą zaciągać lewe powietrze,
Możesz dalej wymieniać po kolei samochód. Jeżeli to czujnik temp. to nie ten z 1 zapinką tylko taki z wtyczką na 2 piny (kolor niebieski w oplu przeważnie). Odepnij go na próbę, zaświeci się check, ale powinien wtedy dobrze pracować na ciepłym silniku. \Objawy, które opisujesz mogą wskazywać na: -lewe powietrze -uszkodzona sąda lambda -uszkodzony czujnik...
Witam! Silnik 1.6, 75 koni. Kalibracja była robiona. Gdyby brał lewe powietrze to by były skoki obrotów cały czas chyba a nie tylko przy pierwszym odpaleniu. Tak samo były by objawy na bezynie. Gdy się silnik rozgrzeje to wszystko jest ok z gazem. Już po woli brakuje pomysłów :(
Podobne objawy występują również gdy jest pęknięty lub żle dokręcony któryś z węży podciśnieniowych tzw. odma. Dy silnika dostaje się lewe powietrze i wolne obroty szaleją, po dodaniu gazu jest ok.
Jeżeli masz instalacje gazową to pasowało by go wziąść na rególacje .Jeżeli jest bez instalacji objawy są podobne jak w przypadku łapania lewego powietrza gdzieś z gum doprowadzających powietrze albo z odmy .Przypuszczam że to jest silnik na jednopunkcie .
Sprawdź szczelność całego ukł.dolotowego.Takie objawy najczęściej są powodowane "lewym powietrzem". Tak czy inaczej to podciśnienie reguluje dopływem gazu. Moim zdaniem korzyści które daje blos są wątpliwe i szybko się go pozbyłem. Po prawidłowej regulacji reduktora osiągi są bardzo zbliżone do tych na benzynie, silnik kręci się do max.obrotów i spalanie...
Sprawdź na , którym cylindrze ci strzela bo to jest albo świeca albo cewka ale najpierw spróbuj podmienić świecę. Kolega wymienił świece bo nie były wymieniane i strzelanie ustąpiło było to na drugim cylindrze od lewej jedynie na zimnym silniku brakuje mu wolnych obrotów . silnik także zasilany LPG objawy występowały na gazie
To nie jest łapanie lewgo powietrza bo wtedy miałbyś za uboga mieszankę, a z tego co piszesz jest za bogata. Na gazniku z którejś strony powinien być czujnik ciśnieniowy odpowiedzialny za sterowaniem klapki urz. rozruchowego. Jeśli w tym czujniku pękła membrama, lub w jaikiś sposób się rozszczelnił nie będzie regulował obrotów i prawidłowego składu...
no i niestety lipa ;/ wymiana sondy nic nie dała (zobaczę jeszcze może przynajmniej spalanie spadnie) dodatkowo wczoraj doszedł jeszcze jeden objaw (przed wymianą sondy) i dzisiaj praktycznie cały dzień się utrzymywał a więc czasami auto traci moc tzw jadę normalnie zwalniam i redukuje np do 2 obroty w okolicach 2000 wciskam gaz a auto "muli" nie ma...
Proponuję sprawdzić silniczek bieu jałowego(jeżeli taki występuje) objawy wskazują na zadużą ilość powietrza w mieszance na wolnych obrotach. Czasami nie założyłeś sobie filtra stożkowego? Musi mieć gdzieś lewe powietrze które łapie tylko podczas jazdy(ruchu)
Zbiornik Hydroforowy Aquasystem AAMOE11B01EA1 80 l pojemność. Pompa Omnigena MH 1300 Od kilku tygodni zauważyłem że pompa załącza się częściej niż zwykle. Objawy podobne jakby w zbiorniku było mało powietrza. Sprawdziłem, ale przy pustym zbiorniku jest dokładnie tyle powietrza ile powinno być, tj. 1,5 bar. Tyle jest podane na tabliczce. Wykluczam nieszczelność...
Witam! Od pazdziernika zeszlego roku mam problem z silnikiem mojej Zafiry B, ktorego nie moge rozwiazac. Auto posiadam od nowosci i ma 150kkm przebiegu. Prosze kolegow o sugestie. Przepraszam za dlugi opis, ale i aktywnosci troche w temacie bylo. Opis usterki: na biegu jałowym korekty paliwa rosna do +25% (na obrotach zmniejszaja sie), silnik zaczyna...
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Dokładnie tak planuje zrobić ze wymienić olej za te ok 500-1tys km i sprawdzić wszystko bo ja jestem tego samego zdania co ty bo. Olewalem wymianę oleju przed remontem tak przejechałem na nim z 70tys +/- i wtedy pewnie auto się rozkraczyło bo objawy były że nie miał ciśnienia na cylindrze oraz po złożeniu auta w kol ssacym łapało lewe powietrze bo mechanik...
Witam borykam się z pewnym problemem w swoim Audi A6 C5 2,4 benzyna 163c kM a mianowicie pewnego dnia auto przestało dobrze przerzucać biegi myślałem że jest to awaria skrzyni biegów Tiptronic , oddałem auto do mechanika i on stwierdził iż jeden z katalizatorów jest zapchany i trzeba go usunąć jak mówił tak zrobił wstawił tylko rurkę przelotową mówił...
Ja miałem te same objawy tylko że na gazie jeździłem jak sie okazało to spadł przewód od filtra powietrza i ciągneło lewe powietrze silnik przerywał trząsł się a palił jak smok do 16L gazu na benzynce nie sprawdzałem, a potem jak ręką odjoł
Przy dwusuwie mozesz miec nieszczelności na skrzyni korbowej, generalnie problem z lewym powietrzem. To coś poważnego bardzo? Gaźnik raczej jest sprawny , założyłem uszczelkę i te same objawy
Witam... Problem polega na braku ogrzewania z lewej strefy... Objawy są takie,przy położeniu dmuchawy na 1 i przejechaniu kilku kilometrów,grzeje normalnie.. Jeżeli natomiast chcę szybko odparować szyby,na położeniu dmuchawy powyżej 2, z lewej strefy wieje zimne powietrze,a z prawej ciepłe.po przejechaniu kilkunastu kilometrów wszystko wraca do normy....
Miałem kiedyś podobne objawy w excelu 1,5 na wielopunkcie, skrzynia automatyczna. Wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia bo były popękane i ciągnęło lewe powietrze. Zaślepiłem też przewód regulatora ciśnienia paliwa ( podciśnieniowy) i pomogło. Sprzedałem go 3 lata temu i o ile wiem na razie jest ok. Aha, jeszcze wyczyściłem zawór EGR, prawie się...
Nawet jeśli mam to lewe powietrze to będę chyba wymieniał wszystko co z nią powiązane, bo dymem nie mam jak, nie znam się na tym, sam nie ogarnę, warsztaty czegoś takiego nie posiadają... Dodam, że problemy pojawiły się po wymianie oleju z filtrem, od tego zaczęły się pierwsze objawy, ale nie wiem czy to ma znaczenie. Odma firmy Febi.
klimatyzator powietrze powietrze monobloki powietrze powietrze pompy ciepła powietrze powietrze
odzyskać zapomniane hasło crown kanał epc3925 cisco reset
philips lx3700 samsung wf70f5e0w2w
Nieszczelna nakrętka wtryskiwacza VW LT 2.5 TDI a poranny rozruch silnika Identyfikacja układu ATMLH 014 02B 1 9J5873A Atmel