Cała przyczyna była w nieszczelności pod kolektorem i odma i wszystkie rurki od niej była jeszcze oryginalna rurki miały już mikro pęknięcia i dostawał lewe powietrze ,spalanie wróciło do normy 7,3 a nie jak wcześniej 8,5
To monowtrysk. Sprawdz uszczelkę pod tym ustrojstwem , może brać lewe powietrze. Jak ze spalaniem?
Sprawdzić działanie nastawnika biegu jałowego , czujnik położenia przepustnicy /może być przetarta ścieżka potencjometru/ , lewe powietrze.
Jeszcze co do gasniecia i falowania obrotow to zobacz na kolektorze ssacym, niedaleko linki od gazu jest taki kruciec zakonczony gumowa zaslepka---lubi sie w niej zrobic dziurka----na wlaczonym silniku przyloz palec do niej od tylu i zobacz czy nie robi sie podcisnienie tz. czy nie ciagnie Ci palucha :lol: jesli tak to silnik bierze lewe powietrze(szarpanie,...
Problem ze składem mieszanki... Czyżby lewe powietrze? Jak wygląda spalanie?
Piszesz, że "korki są dwa choć na zdjęciu tego nie widać" - to po co robisz zdjęcia, które nie oddają stanu faktycznego?... Ja na zdjęciu powyżej widzę brak korka od akurat tej części rury, którą doprowadzane jest powietrze z zewnątrz (z dachu lub zza ściany) do komory spalania. W otworze po lewej stronie (powietrze) też ma być taki korek jaki jest...
odma ci puszcza, masz lewe powietrze i silnik spala olej. poskladaj ta ukladanke do kupy.
Czy te uszczelniacze mogły być również przyczyną obecnej awarii? Na co mają wpływ jak są nieszczelne? Lewe powietrze zubaża mieszankę i podnosi obroty max oraz temperaturę spalania.
Witam ! Też miałem podobne historie ze swoim V850 . Moje wskazówki : Przepływomierz , sonda lambda albo gdzieś lewe powietrze łapie . Jak spalanie i jaki to silnik ?
Na jałowym za wysokie obroty i za małe podciśnienie = lewe powietrze. Jakiś problem z zaworem EVAP - może być źródłem "lewego" powietrza (choć głowy sobie nie dam uciąć czy tam EVAP jest wprowadzony przed czy za przepustnicą).
Witam!!! Ja mam fieste 1.1i 91 r i u mnie Vmax =151 km/h , wczesniej bylo okolo 140 km/h . poprawa nastapila jak wymienilem swiece oraz przepchalem tylny tlumik - objawy byly dokladnie tak jak piszesz, tyko ze gdy sie calkowice zatka to vmax=90 km/h, jesli chodzi o obroty to moze byc krokowiec, moga byc uszkodzone przewody od dolotu i lapie lewe powietrze,...
Szukaj gdzie silnik zaciąga lewe powietrze.
Jest już dobrze była nieszczelna instalacja przy filterku gazu i nieszczelność pod gaźnikiem,zasysał lewe powietrze.
Sprawdz jeszcze temostat czy nie jest caly czas otwarty wtedy tez dlugo bedzie chodzil na ssaniu.Moze tez gdzies zasyssac lewe powietrze i mieszanke wzbogacac.Moze byc temistor powietrza itd.Swiece zaplonowe sa czarne?obroty nie sa zwiekszone?
sprawdź węzyki przelewowe przy wtryskach, u mnie dostawało sie tam lewe powietrze i to powodowało większe spalanie. Teraz silnik stał sie dużo żwawszy
Mi nasuwa się tylko jedno, może lewe powietrze dostaje się do komory spalania. A jak nie lewe powietrze to może wtryski, tylko dobierz odpowiednie na zamianę żeby nie było znowu problemu.
Tłumik nie reguluje pracy silnika a tylko sprawia że komora spalania jest optymalnie napełniona mieszanką. O lewe powietrze się nie martw, przy moim silniku w króćcu jest seryjna dziura i jakoś lewego powietrza nie łapie. Na niedokręconym gaźniku też pracował. Poza tym trudno mi sobie wykorzystać zastosowanie tego silnika w innym miejscu jak piła...
No to nie wiem, co zrobił. Stałem za nim Gość coś wspominał, że może prześwit komina jest za mały... Zrobił tzw. szparę by kocioł do spalania zamiast w całości pobierać powietrze z komina to dodatkowo, wprowadził lewe powietrze z pomieszczenia kotła.
Temat zakończony, moje autko palilo więcej paliwa bo łapało lewe powietrze. Dziękuje za odpowiedzi.
Jakie wtryski? W tym samochodzie znajduje sie silnik zasilany wtryskiem ale jednopunktowym i znajduje sie on na podtawie ktora niestety podczas montazu instalacji gazowej mogla ulec uszkodzeniu wtedy w ukladzie zasilajacym dostaje sie lewe powietrze i moze tu tkwic problem. Te silniki zuzywaja srednio okolo 8 l benzyny na 100 km tak ze spalanie rzedu...
Sprawdź proszę czujnik temperatury powietrza w kolektorze dolotowym,przepływomierz. Miałem kiedyś kłopot z nadmiernym spalaniem,bo okazało się że podciśnienie sterujące ssało lewe powietrze.
Może masz uszkodzone przewody podciśnieniowe i silnik dostaje tzw."lewe" powietrze.
Rozgrzej auto, zrób zdjęcie wartości sondy na biegu jałowym - to chyba bloki 30 - 33. Pokaż też co pokazuje przepływomierz czyli wartość MAF (powinno to być widoczne w pierwszych blokach pomiarowych) będzie w gramach na sekundę lub w kilogramach na godzinę. Nic jeszcze nie jest do wymiany. Sonda nie pokazuje wartości w %. Te 20% co podałeś to może by...
Lewe powietrze wpłynie na falowanie obrotów albo szarpanie na spalanie raczej nie. Zatkaj ręką przepływke i powinien zdechnąć, jak ciągnie lewy luft, to jak zatkasz będzie słychać gdzie ciągnie.
Wyczyść jeszcze raz gaźnik, skoro musisz cofać śrubę więcej niż 2,5 obr to coś hamuje przepływ. Jaki kolor ma świeca? Połączenie gaźnik cylinder szczelne? Może lewe powietrze się dostaje, a zwiększone spalanie to nie koniecznie spalanie, może gaźnik się przelewa.
Panowie macie jakieś zabezpieczenie na wypadek zacięcia termostatu lub wypompowaniu oleju ze zbiorniczka? Przyblokowało mi podawanie oleju, grzałka grzała przez resztkę oleju pojemniczek i zadziałał termik na obudowie zbiorniczka (130st) Teraz w planach mam dorzucenie czasówki, grzanie zimnego, podtrzymanie stycznika i napięcie na palnik, załączenie...
Zauważyłem że dopóki nie złapie temperatury tak do 70 stopni to obroty są 2000 a później normalne. Jeszcze jedno pytanie czy to że ciągneło lewe powietrze to miało wpływ na wyższe spalanie?
Mylisz się. Szarpanie nie zależy od składu mieszanki tylko od jej spalania - wypadanie zapłonów, lewe powietrze, "bujanie" KWZ itd. Jaki silnik (oznaczenie) - gaźnikowy EZ ?
Jak dajesz błędy to pisz z jakiego modułu one są. Skąd jest ten ostatni błąd? Jak nie potrafisz przetłumaczyć to użyj Google translatora. https://translate.google.com/translate?s... Sonda jest sprawna, gdyby pokazywał bogatą mieszankę bo jest uszkodzona...
witam a sprawdz może gdzieś łapie lewe powietrze ,? pozdrawiam
Z tego co napisałeś, to zastanawiam się gdzie leży przyczyna? U mnie przy 0 stopni i średniej dobowej 20,5 stopnia w domu wychodzi 20 kg węgla 24 MJ/kg, co przy średniej temperaturze 23,5 stopnia dawałoby 23 kg/dobę. Gdyby ten węgiel miał 22 MJ, to trzeba by było zużyć 25kg, a gdyby miał 20MJ-to należałoby go zużyć 27,5kg. Po pierwsze, sprawdziłbym...
Za mało gazu auto dostaje, ja też posiadam instalacje 2 generacji tylko że ja mam polo 1.0 na monowtrysku i jak za bardzo przykręcić reduktor . Tak jak to dąbu to zaznaczył przedewszystkim regulacja. No i oczywiście sonda do sprawdzenia. Nie wiem ile masz czasu gaz ale może wypadło by wymienić filtr gazu oraz rozkręcić reduktor i obejrzeć stan membran...
Wypadanie zapłonu może mieć wiele przyczyn np: lewe powietrze, nieszczelność komór spalania (zawory), egr, brak kontaktu na połączeniach elektrycznych. W pierwszej kolejności sprawdzić parametry silnika podczas pracy.
Panowie dziś zauważyłem że ta gruba rura co biegnie od filtra powietrza do gaźnika była pęknięta nie wiem jak ją fachowo nazwać! Czy to mogło powodować większe spalanie gazu zaciągając lewe powietrze? Zakleiłem tę rurę taśmą tak żeby było szczelnie a w najbliższym czasie ją wymienię. Dziękuje za wcześniejsze podpowiedzi:) i pozdrawiam!:)
Super dzięki za podsunięcie pomysłu w Poniedziałek udam się z nowymi świecami do mechanika i sprawdzimy odrazu kompresję. Czy masz jeszcze jakiś pomysł? Czytałem że uszczelka pod zaworem Egr lubi się wydmuchać i wtedy łapie 'lewe' powietrze
w kolektorze wylotu? A co z kolektorem dolotu? Jakie tam jest cisnienie? sprawdź lewe powietrze i co widzi MAP sensor?
Jeśli strzela to dostaje lewe powietrze i to jest ważne w ustawieniach spalania,najpierw przeglądnij całą instalke od podstaw.
Witam Sprawdź szczelność wężyka od czujnika podciśnienia. Jak łapie gdzieś lewe powietrze to wzrastają lekko wolne obroty i wzrasta spalanie. Pozdro
POdaj czas wtrysku. Tutaj tylko pomiar oscyloskopem. Zobacz czy czasem nie masz zmurszałej odmy - nie może być nieszczelności pomiędzy przepływomierzem a kolektorem ssącym. Zazwyczaj tam sypią się węże i ciągnie lewe powietrze.
Gaźnik jest zamocowany do cylindra i mieszanka jest najpierw zasysana do skrzyni korbowej a komora spalania jest w głowicy . Więc jakie uszczelki pomiędzy gaźnikiem a komorą spalania ? Jesteś kolego w błędzie gaźnik jest przymocowany do krócica ssania a następnie do cylindra. Między krócicem a cylindrem znajduje sie uszczelka i podkładka izolująca...
Duże spalanie benzyny może powodować: - sonda lambda, która podaje zbyt niskie napięcie, co oszukuje komputer sterujący iż silnik zasilany jest ubogą mieszanką - co w konsekwencji powoduje dłuższy czas wtrysku paliwa i większe spalanie. - zasysa "lewe" powietrze , i wtedy sonda lambda będzie podawać sygnały o mieszance zbyt bogatej w powietrze - wtedy...
Witam. Miałem coś podobnego w passacie. Uszkodzona poduszka monowtrysku - lewe powietrze.
Zakładając ,ze wszystko jest poskładane dobrze z rozrządem i głowicą ,pozostaje chyba tylko zabrać się za wymiane silniczka krokowego :idea::idea:,skoro na rozgrzanym ma rózne obroty ,warto też srawdzić wszystkie przewody podcisnieniowe może któryś jest zmuszały i podaje lewe powietrze :idea::|
Nie słychać jakiegoś syczenia pod maską. Podejrzewam że silnik ciągnie Ci lewe powietrze pomiędzy przepustnicą a kolektorem ssącym.
sprawdziłeś szczelność wszystkich przewodów dochodzących do wtrysku? sprawdź również gumową podstawe wtrysku, możę łapie lewe powietrze.
turbo jest zsunięta i chodzi luźno, turbo przez to nie równo pompowało(czasem łapało lewe powietrze) przez to dymiło na niebiesko? ile oleju to auto ci spala? a moze mixol do baku lejesz?
Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
Oto moje pomysły: - po pierwsze sprawdzić i wyczyścić przepustnicę. - sprawdzić podkładkę pod wtryskiem, może tędy bierze tzw. "lewe powietrze"? - usterka silniczka krokowego?
Jeśli z mechaniką jest w porządku to trzeba szukać w osprzęcie silnika .Ciężka sprawa ale: brudna przepustnica,niesprawny wtryskiwacz,regulator ciśnienia ,ciśnienie paliwa zamałe(niema mocy),lewe powietrze,zobacz kolor świec.Może to coś pomoże.
Spalanie duże bo lewe powietrze w kolektorze wydechowym i sonda wskazuje za ubogą mieszankę a falowanie obrotów na gazie i benzynie to wypadanie zapłonów. Zacznij od świec i kabli kończąc na cewce, Sonda lambda też będzie już przegrzana przez jazdę na źle ustawionej mieszance gaz powietrze . Nie oszczędzaj na kablach i świecach zapłonowych . Kable kupił...
Problem masz w lewym powietrzu gdzieś zasysa lewe powietrze i dlatego tyle pali Ten rocznik ma zapłon elektroniczny. A czy filtr powietrz ma aż taki wpływ na spalanie(11litrów)? Da j więcej info.
Objawy dosc klasyczne i wskazuja na uszkodzona sonde lambda (zwiekszone spalanie, falowanie silnika). Na rejestracje przez komputer usterki sondy w systemie z jedna sonda trudno liczyc - chyba ze jest juz totalnie uszkodzona. Sprawdzenie takiej sondy na warsztatcie to rowniez watpliwa sprawa. Najpierw sprawdz to co sugerowali koledzy czyli: EVAP, lewe...
Jaka widzi temp silnika? Jakie napiecie sondy lambda? Evap nie puszcza czasem? Lewe powietrze ? co Map pokazuje? Zrób analize spalin?
Witam, u mnie problem był prozaiczny, po prostu mechanik skręcając przewody paliwowe zgniótł jeden i łapał lewe powietrze, przez to nie miał mocy i palił 20 litrów.
Jutro pomierzę lambde i zobaczy się co i jak. Przepustnice czyściłem niedawno. Kolega powiedział mi, że na słuch to łapie mi lewe powietrze więc to też do sprawdzenia
kolego a pali ci na wszystkie cylindry?? najprostszy sposob zeby to sprawdzić to odpinanie każdej kostki wtrysku i obserwowania zachowania silnika ( oczywiście w odpalonym samochodzie). Jeżeli zacznie telepać to znaczy że jest ok i wpinasz z powrotem i przechodzisz do następnego. Ja miałem uszkodzoną uszczelkę pod kolektorem ssącym i łąpała mi lewe...
Na forum "Drewno zamiast benzyny" jedna osoba stwierdziła, że zrobi najgenialniejszą na świecie brykieciarkę. Nie dość, że miała brykietować na polu to jeszcze robiłaby ze słomy karmelki. Facet sporo żartował, brykieciarki karmelizujacej słomę jeszcze nie widziałem ale sam pomysł ma ręce i nogi. Jeżeli dom jest opalany drewnem można spróbować wcześniej...
Witam. Może lewe powietrze gdzieś zaciąga!
Tu nie chodzi o olej czy mieszankę 1:40.czy 1:50 tylko o to że mieszanka była uboga przez co była wyższa temperatura spalania. Do regulacji gaźnik i sprawdzenie uszczelniaczy na wale bo tamtędy może zasysać lewe powietrze.
Ten zakład od głowic w miarę pewny, mniemam że i silnik trochę pochodził zanim go mu oddali i jazda próbna też za nimi choćby ze względu na odpowietrzenie chłodzenia i hydrauliki. Ten wakuometr trochę dziwny autor nie napisał dokładnie czy wskazanie waha się jakby lewe powietrze łapał czy drży szybko.
Sorki bo dopiero teraz skojarzyłem że to abt na monowtrysku.Sprawdż gumową podstawę pod gażnikiem bo to przeważnie jest powodem tych dolegliwości.Łapie tamtendy lewe powietrze i auto strasznie zamula.
Może być lewe powietrze nieszczelność , najlepiej sprawdzić dymem. ale czasem wystarczy dokładnie wszystko obejrzeć.
???? emeryt2 - dziwne sugestie. Nawet nie słychać spalania stukowego (a wiem co to i nieraz słyszałem) - poza tym od początku piszę wyraźnie, że demontuje go CHWILOWO w pewnym celu, ustaleniu innych niedomagań silnika a ten błąd skutecznie mi przeszkadzał, teraz wiem że to falowanie obrotów nie powodowała ingerencja czujnika w zmianę konta wyprzedzenia...
Po nagrzaniu guma jest bardziej elastyczna, najprawdopodobniej łapie lewe powietrze, potraktuj przewody i okolice starterem czy plakiem.
Na ciepłym(po dłuższej jeździe) samochód jedzie jakby miał tempomat (stała prędkość, stałe obroty). Po wciśnięciu sprzęgła obroty lecą do 4-5 obrotów i nie spadają. Ta wypowiedź wskazuje mi na lewe powietrze na dolocie. Wtedy silnik dostaje za dużo powietrza którego nie umi zredukować przepustnicą i obroty idą do góry a silnik pracuje na dawce ubogiej....
Trzeba sprawdzić także przewody gumowe od odmy. Zarówno odpowietrzenie z pod pokrywy zaworów jak i odpowietrzenie skrzyni korbowej. Te modele mają bardzo często popękane węże, przez co łapią lewe powietrze, co może powodować falowanie obrotów.
Witm. W moim autku Toyota corolla verso 2002r, 1.8b, 160tys.km. miałem problem z obrotami na ciepłym silniku (pływały od około 800 do około 1300) i błąd pierwszej sondy lambda. Wymieniłem sonde, katalizator, przepływomierz, nowa uszczelka a właściwie to rodzaj oringu między kolektorem ssącym a silnikiem i wciąż pokazuje się błąd P0171 uboga mieszanka....
Pewnego czasu przeciaglem swoją corse po autostradzie 120km/h z dobre 60 km gdy zjechałem do skrzyżowania zaczął przerywać na wolnych obrotach w pewnym momencie zapaliła się kontrolka check engine(wypadanie zaplonow) Obroty na luzie zaczęły wzrastać do 1200 a podczas jazdy da się słyszeć syk przy dodawaniu gazu.Komputer sam sobie dostosowal wolne obroty...
Napisałeś tylko że TDi, ale czy z elektronicznie sterowaną pompą wtryskową czy z pompowtryskiwaczami? Skoro mówisz, że z lewej strony bierze powietrze, to sprawdź rurę od intercoolera do kolektora. Może jest nieszczelny i to by tłumaczyło nieprawidłowe spalanie (którego objawem może być czarny dym z rury wydechowej)
Z tego co napisałeś to spalanie jest powyżej 16l/100km. Przy takim spalaniu wątpię aby nie pojawił sie błąd dotyczący sondy lambda. Sprawdzić jak zachowuje się sonda, jakie są korekcje sondy, jakie jest ciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach i przy wciśniętym do końca pedele gazu. Sonda może oszukiwać lub silnik ciągnie lewe powietrze a sonda...
MAP-sensor jest bardzo istotny . Normalnie w kolektorze masz podcisnienie , im więcej wciska się pedał gazu i otwiera przepustnica to te podciśnienie spada . To informacja że paliwa trzeba podać więcej . Dziura w wężyku to raz że sugeruje dużą dawkę , dwa dostaje się lewe powietrze które może zakłócać pracę na wolnych obrotach .
Ze sto razy było mówione, że błąd sondy to skutek nie przyczyna. U Ciebie to może być lewe powietrze. Żeby to stwierdzić auto wstaw do mechanika, a nie do jakiś szarlatanów.
22 - za wysokie napięcie na przepływomierzu 27 - za wysokie napięcie na MAP (czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym) 72 - błąd zaworu EGR (recylkulacji spalin) 71 - błąd zaworu dodatkowego powietrza. Wszystkie te błędy mogą sugerować "dziurę" w układzie dolotowym, poszukam bym nieszczelności- gdzieś "łapie lewe powietrze".
Witam popsikajcie plakim w okolice dolotu, oczywiście na pracującym silniku jak obroty lekko się podniosą tam łapie lewe powietrze.
Rząd to normalnie rząd cylindrów. Masz tam fałkę,więc masz rząd pierwszy i drugi. Poprawniej powinno być lewy lub prawy bank cylindrów. 015 Za niski sygnał Sonda lambda rząd 1 czujnik 1 008 Obwód grzania sondy lambda rząd 1 czujnik 1 Uszkodzenie w obwodzie sondy pierwszego rzędu,sonda nr1,czyli przed katalizatorem "080 Przerywacz szkodzący katalizatorowi...
A czy w defro komfort muszę od góry palić miałem czy mogę palić węglem albo drzewem i jeszcze czy kupić defro komford plus czy kupić defro komford z miarkownikiem ciągu. Kupujesz górniaka to zawsze palisz od góry. Chyba, że chcesz zadymiać okolicę bo od przy paleniu od dołu ładnie kopci. Ja mam taki właśnie kocioł górnego spalania Defro Komfort 10kW...
Misiek - opisz instalację LPG. Nie ma mocnych, jeśli za dużo pali trzeba coś z tym zrobić! Przykręcanie na gazie nie powoduje oszczędności tylko mniejszą moc i większe zużycie LPG. Blacki - 1) badziewny reduktor (bo 2 stopniowy) i regulacja na stałym zaworze nie będzie idealna. 2) Dobry mikser z właściwym podzielnikiem podciśnień to podstawa udanej...
Generalnie chodziło o to co i tzok napisał. Lewe powietrze w dolocie. Zimny łapie a jak się zagrzeje to coś się rozszerza i uszczelnia. To i mu się poprawia....
Z tą wymianą "gumek"w parowniku to bywa różnie .Nie wiem dlaczego, ale 50% wymian kończy się brakiem efektu-prawdopodobnie nie to jest przyczyną, albo kiepska jakośc zestawów naprawczych . Mozna sie narobić ,śmierdzieć i ufajdać przy takiej wymianie bez efektu. Po takim przebiegu warto założyc nowy parownik dotyczy to szczególnie popularnych Lovato....
ssanie mam automatyczne i jak sie nagrzeje do odpowiednie temp to sie wylacza i obroty sie znizaja. Powiedzcie czy jakby zasysał gdzieś lewe powietrze albo obecny nowy filtr powietrza miał wiekszą przepustowość czy mogło by to wpłynąć na spalanie?
Trzeba sprawdzić: 1-przepływomierz 2-sondy lambda 3-szczelność kolektora dolotowego,tzw lewe powietrze.(plastik lubi pęknąć. ja tak miałem w silniku 1.2l)
Sprawdz szczelnosc dolotu. Najprosciej sprawdzisz to samostartem. Popsikaj po gumowych elementach oraz laczeniach. Jezeli silnik dostaje "lewe" powietrze to potrafi strasznie glupiec. Dlatego zacza bym od tego.
Najlepszą metodą na sprawdzenie tego jest: Kup sobie samostarat, odpal silnik i "fukaj" samostartem po całym kolektorze ssący, wtrysku, przewodach podciśnienowych. Jeżeli silnik sam doda gazu (podwyższą się obroty) to ciągnie lewe powietrze
Witam. Temat ten przerabiałem ostatnio w Berreta junior turbo, jeśli dogięcie elektrody nie pomogło to sprawdzić komin, analizator spalin i zbadać czy kocioł nie pobiera spalin do spalania. Proste... jeśli uszczelka się podwineła podczas montażu na spalinowym układzie to kocioł ciągnie czerpnią lewe powietrze i to efekt wybuchu. Na układzie koncentrycznym...
Jeżeli auto kuleje na gazie i benzynie to raczej wskazuje na układ zapłonowy (ew. nieszczelność przy kolektorze ssącym - lewe powietrze).Proponowałbym sprawdzić układ zapłonowy zaczynając od świec ,przewodów WN, czujnika itd.
uszczelka pod pokrywą zaworów (łapało lewe powietrze). to co to za silnik, że ssie przez pokrywe? tak może być zapchany
Takie sprawdzanie wtryskiwaczy jak opisywales nic nie daje.Powinno sie sprawdzic wydajnosc kazdego wtryskiwacza,czyli ilosc podanego paliwa w funkcji czasu pracy.Bo owszem strumien paliwa moze byc ladny ale ilosc podanego paliwa mogla byc mniejsza od pozostalych.Innych przyczyn takiego wypadku nie widze.Inna sprawa jest jezeli wszystkie cylindry wygladaja...
A propos maksymalnej prędkości: mój jedzie max 160km/h i rozpędzanie trwa długo. W sumie i tak za słabe zawieszenie do takich prędkości i spalanie wtedy pewnie 25 litrów. Kiedy miałem lewe powietrze na wtryskiwaczach benzynowych, to jechał max 125km/h i to była już oznaka, że coś nie tak z silnikiem. Na gazie było gorzej niż na benzynie. I teraz wiem...
Sprawdz cisnienie na wtryskach lub na pompie . Jesli jest dobre to moze byc ze pekla uszczelka przy glowicy i dostaje lewe powietrze i wode co zamuli auto .Jesli auto ma przeplywomierz powietrza to mogl on pasc i wtedy wzrasta sporo spalanie samochodu.
Wymienione są filtry paliwa, oleju,powietrza,termostat,czujnik temperatury,silnik po remoncie nie na gazie.Grzeje się normalnie obroty są takie jakie powinny być.Robiłem analizę spalin,facet powiedział że wszysko w normie zarówno mieszanka jak i sonda lambda.Wydałem na ten samochód kupę kasy i w zasadzie nie wiem czego się teraz chwycić.A możliwe jest...
każda nieszczelność w dolocie / lewe powietrze powoduje wkręcanie silnika
Sprawdź połączenie map-sensor - kolektor dolotowy. Możliwe, że wężyk jest gdzieś pęknięty i Twoje autko łapie lewe powietrze, przez co komputer myśli, że przepustnica jest cały czas otwarta soo... Mam nadzieję, że pomogłem :)
Niestety nie wiem jaki masz kocioł czy z zamkniętą komorą spalania czy z otwartą. Jaki to dokładnie model? 1 czy 2-funkcyjny? Ten błąd pojawia się po trzeciej, nieudanej próbie zapłonu. Zbyt wiele może być przyczyn powodujący ten błąd i żeby to zdiagnozować trzeba mieć czym i umieć się posługiwać odpowiednimi narzędziami. Wszystkie błędy można podzielić...
(at)emswisnia , kolego jak Ci się pali wsad, jak powietrze podajesz co 6 minut? Musi Ci się dostawać jakieś lewe powietrze poza tym co daje wentylator. Przy tak przerywanej pracy wentylatora na wymienniku powinieneś mieć mnóstwo smoły i sadzy. Wentylator powinien pracować cały czas bez przerw, wtedy uzyskuje się czyste spalanie. Zaczynamy od ustawienia...
Sprawdzałeś szczelność zbiornika. Dwa błędy od EVAP to może być wyciek, lub też silnik zasysa "lewe powietrze" przez ten układ wtedy kiedy nie powinien. Prowizorycznie można zaślepić dolot EVAP do silnika, błędu to nie usunie ale może wpłynąć na spalanie. Sondy nie powinny mieć podobnych wykresów. Jak wyglądają świece?
1 szczelność komory i samego palnika, jak najmniej lewego powietrza nie biorącego udziału spalaniu 2 czystość palnika 3 paliwo/powietrze tak reguluj, byś miał lambdę 4-6, lub najwyszą stabilna temperaturę spalin jak nie masz stelego dostępu do analizatora.
Dokładniej skupiłbym się jeszcze raz na sprawdzeniu szczelności przewodów od intercoolera , oraz od turbo - wszystkie przewody w tamtej okolicy. Miałem identyczne objawy nic nie było widać gołym okiem ale po wymontowaniu każdego przewodu i obejrzeniu jeden z nich był popękany co skutkowało większym spalaniem , mniejszą mocą , dymieniem i gdy sią turbo...
Dziekuje kolego ! Z tego co sie orienrtowalem na forach, moze to byc MULTIRAM (cokolwiek to jest), zawor podcisnieniowy, lewe powietrze.... Niestety nie mam pojecia co to moze byc. Ktos moze jest w stanie napisac o co chodzi? Czy czy moze byc odpowiedzialne za spore spalanie??
Witam dziś byłem na sprawdzeniu w serwisie.Na komputerze stwierdzono znów bogatą mieszankę na biegu jałowym,i na wysokich obrotach też bogata jest mieszanka.Tylko czasami jak sie kilka razy przygazuje zmienia się na ubogą ale znów wskakuje na bogatą i dlatego tak pali 10L/100km .Dziwne jest to że jak się odpali go to na kompie widać normę cykli silniczka...
Szukać dziury między przepływomierzem a głowicą gdzie silnik może zaciągać lewe powietrze. Można próbować pryskać plakiem na odpalonym silniku na biegu kałowym. Jak obroty zaczną się zmieniać tzn że ciągnie powietrze na lewo.
powietrze spalanie paliwa klimatyzator powietrze powietrze monobloki powietrze powietrze
skuter bassa wentylator klimatyzatora rezonans karoserii
fotel kierowcy proste konstrukcje lampowe audio
Specyfikacja diody C30Coh - jak zidentyfikować? Problem z odtwarzaniem muzyki w Astrze J GTC 2014