A nie dostaje lewego powietrza na połączeniu kolektor - przepływomierz ? Jaki typ silnika ?
Ja bym wstawił auto na podnośnik i jeszcze raz posprawdzał dokładnie przewody. Paliwowe oraz bak i wyjścia przewodów z baku ,czy aby lewego powietrza gdzieś nie dostaje?.Posprawdzaj szybko złączki przy filtrze paliwa:)
W temacie podaj jeszcze dokładnie o jaką CORDOBE chodzi (I czy II). Do sprawdzenia czy gdzieś nie dostaje lewego powietrza(podciśnienia szczelne?). Czujnik temp. ten do ecu może przekłamuje przy tych 90*C.
nazwa poprawna. z tego co pamiętam reguluje klapą w obudowie f. powietrza /ciepłe, zimne/. nie podłączony jeden z wężyków do tego zaworka powoduje dostawanie się "lewego" powietrza do kolektora ssącego /nie równe obroty jałowe/. jak się mylę to mnie poprawcie.
Masz czym zrobić logi podczas jazdy? Sprawdziłeś czy lewego powietrza nie dostaje?
Odkręć pokrywę napędu i sprawdź czy dasz radę przekręcić wałem korbowym w kierunku zgodnym z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Keewaye były blokowane konstrukcyjnie w wielu podzespołach silnika, wymiana części na nieoryginalne skutkuje tym, że silnik przestaje pracować poprawnie. Musi być m.in. oryginalny filtr powietrza, który nie może łapać lewego...
Pomiar jonoselektywny... Sonda pracuje normalnie, ECU reaguje zmieniając skład mieszanki. Sonda może się nadawać do wymiany w przypadku przepalenia grzałki. Sonda może także dawać błędne odczyty (dryft) w przypadku zanieczyszczenia powierzchni pomiarowej (nagary, osady) i w przypadku braku powietrza referencyjnego (dopływającego poprzez przewody sondy,...
Przewód od powietrza o którym mowilem ze jest pęknięty to przewód doprowadzajacy powietrze do filtra powietrza więc stąd lewego powietrza dostawać nie może.. Dodano po 3 A czy jeżeli komputer pokazuje synchronizację wałków to czujniki z automatu są sprawne?
Przyczyn może być kilka do słabej świecy, począwszy od źle wyregulowanego gaźnika, kończąc na lewym powietrzu. Sprawdź świecę, jaki ma kolor? Zobacz, czy nie dostaje lewego powietrza, może go to dusić. Czy wszystkie kanały w gaźniku zostały wyczyszczone?
Twoje przypuszczenia są raczej trafne. To albo dziura w dolocie ale raczej wygląda to na nie domykający się EGR (zostaje w pozycji otwartej ) ale raczej zawór EVAP dostał grudkami węgla aktywnego i nie domyka się. Bagnet i korek wlewu oleju szczelny. Bo w tym silniku w przestrzeni korbowej panuje podciśnienie i nieszczelność na tych elementach też daje...
btw z tyłu gaznika wychodi mi weżyk od podciśnienia i idzie do filtra powietrza czy tak ma to być? Zdecydowanie, tak ma być. Masz gaźniczka to wymianę podciśnień sobie chwilowo daruj, bo ci nie gaśnie. Dostaje lewego powietrza. Proponuje zacząć poszukiwania od podstawy gaźnika po opisie objawów na 80% ona. (weź dezodorant tani najlepiej odpal auto...
Witam, wlałem mu trochę benzyny pod świece, pochodził chwilę, ja dumny, że w końcu zaciągnął paliwo, pochodził 5 sekund i zgasł. Uszczelki, wszystko w porządku, lewego powietrza nie dostaje. Mam wrażenie, że paliwo nie wychodzi z komory pływakowej. Czy jest to możliwe, że zapchał się tam kanał, bo dysze wszystkie czyste? Dodano po 4 A i jak sprawdzić...
Diagnosta wziął samochód na dokładniejsze oględziny i wyszło z komputera, że została wykryta nieszczelność w układzie dolotowym. Już się umówiłem na rozbiórkę kolektora ssącego w celu sprawdzenia, gdzie auto dostaje lewego powietrza. Dam znać czy udało się to naprawić. Termin na przyszłą środę.
Siema! A mieszanka jest ok, zimny ciepły silnik jakaś różnica, lewego powietrza nie dostaje? Wężyk powinien iść do cylindra, jak tłok idzie w dół to generuje podciśnienie. Tam gdzieś na wężyku powinien być zawór zwrotny, który działa jak dioda czyli puszcza powietrze tylko w jedną stronę czyli do cylindra. Sprawdź ten zaworek dmuchając w niego to pewnie...
a czy po odłączeniu podciśnienia zapala kontrolkę wtrysku czy nie oczywiście wtedy kiedy się nie świeci , punto 1,1 1995 włoski w posiadaniu 11 lat , problem podobny tyle że szedł jak głópi a pił do 11l , wymiany sondy , wtrysku , podciśnienia nic nie zmieniały może z 11l na 9l , dostaje gdzieś lewego powietrza (4 mechaniorów i nic ) - pomysł - środkowy...
Prawdopodobnie do silnika dochodzi nierównomierna mieszanka paliwa. Często problem w tych motorach był uszczelniaczami na wtryskiwaczach. Robiły się twarde i do silnika dochodziło dodatkowe * lewe* powietrze. Jeżeli motor nie dostaje lewego powietrza to będziesz potrzebował manometru do kontroli ciśnienia sterującego i głównego paliwa. Przyczyną falowania...
Padnięta sonda lambda, albo nieprawidłowy odczyt spowodowany czynnikami zewnętrznymi np. dostawanie się lewego powietrza do kolektora wydechowego. Podczas normalnej jazdy sygnał z sondy jest prawidłowy? Samochód za dużo nie pali?
lewego powietrza nie dostaje ,przewody WN i świece są nowe a palca i kopułki nie ma bo to jest 1.2 wielopunkt i każda świeca ma swoją cewke
Lewego powietrza nie dostaje bo ruszałem tym łoo (nie wiem jak sie to nazywa ale jest tam jakas. guma) nic sie nie dzieje. Czasami tydzien jest dobrze, a czasami się to dzieje co 5 min.[/quote]
Niestety to nie jest to. Silnik nie dostaje żadnego "lewego powietrza"
lewego powietrza nie dostaje... sprawdzone, Kopułki ten silnik nie posiada, świece były podmienianie 3 komplety różne, nawet takie jakie zalecił serwis peugeot :) W poście napisałem ze silniczki były podmieniane i to nawet dwa i nadal to samo, oryginalny wyczyszczony na cacy :)
Żart oczywiście, ale to jakiś wynalazek nieoryginalny. Natomiast ,,lewe" powietrze na dolocie może dostawać się poprzez pęknięcie kolektora ssacego od dołu. Nawet i obudowy filtra powietrza. Zgazyfikowana ta machina ?
ja radze ci sprawdzić kolektor zssący, czy gdzieś powietrza lewego nie dostaje
Sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza.
Wyczyść gaźnik (dysze i kanały). Sprawdź czy silnik nie dostaje lewego powietrza. Ssanie działa?
Witam Hona Civic pracuje na wolnych obrotach nierównomiernie, czasami gaśnie, świece wymienione przepustnica wymyta, błędów zero przewody posprawdzane, lewego powietrza nie dostaje, czujniki sprawdzone, dzieje się to zarówno na gazie jak i na benzynie. Co sądzicie? Pozdrawiam Serdecznie Sławek :)
Sprawdź też czy instalacja nie dostaje "lewego"powietrza
A nie dostaje lewego powietrza ?
to jest pewne ze dostaje lewego powietrza.. co masz na myśli pisząc opaski?
Dlaczego wszyscy zawsze myślą ze to gażnik, nie wiem. Szukaj nieszczelności w silniku, sprawdz przede wszystkim uszczelniacze na wale silnika, przewód impulsowy z komory pod cylindrem łączący się z gaznikiem. A zacznij od odkręcenia tłumika i zobacz jak wygląda tłok ( może być podtarty lub juz zatarty) Jeśli są rysy na tłoku to na bank masz dziurę bo...
nagrzewa sie do zbyt wysokiej temperatury. Sprawdź uszczelki w drzwiach czy piec nie dostaje "lewego powietrza " i pomimo zamknięcia klapek dalej temp. rośnie .
Sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza. I diagnostyka minimum z czytanie kodów ze sterownika.
Rura dolotowa prawdopodobnie jest pęknięta i dostaje lewego powietrza. Sprawdź szczelność dolotu.
Przepraszam że nie odpisywałem a więc: Świeca ma kolor kawowy Dysze przedkładałem, oryginalne, z czeskiego gaźnika. Uszczelki są nowe i lewego powietrza nie dostaje. Cylinder jest już dotarty. Teraz powstał nowy problem chodzi ładnie pięknie lecz gdy silnik się zagrzeje to się dusi. Myślę że to może być wina cewki. Co o tym myślicie.
Sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza ,przewody podciśnienia no i kompresję.
Przed usunięciem immo było tak samo? Sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza i stan przepustnicy.
Do sprawdzenia na początek cały układ dolotowy czy czasem nie dostaje gdzieś lewego powietrza .
Sprawdż czy spężyna jest dobra i czy dobrze działa(odbija prawidłowo przepustnice), filtr paliwa, jeżeli jest na gazniku to może trzeba wyregulować śrubke od obrotów. Sprawdził bym jeszcze czy nie dostaje gdzieś 'lewego powietrza". Jest zamotowany gaz czy nie?
Może dostawać lewego powietrza, sprawdź na szczelność cały dolot od filtra do samego kolektora.
Przewody podciśnienia do wymiany lub sprawdzenia, są albo popękane albo pospadały i dostaje lewego powietrza. Pozdrawiam.
Sprawdź przewody w/n (ale jak silnik nagrzany),dokładnie oglądnij czy nie dostaje "lewego" powietrza(szczególnie wszelkie połączenia elastyczne),sprawdź napięcie sondy lambda.
Sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza może ci uszczelkę wydmuchało. I tak jak wcześniej wspominali prawdopodobnie cewka zapłonowa.
sprawdz podstawę wtrysku - ja miałem podobnie tyle że na manualu. Poprostu dostawał lewego powietrza
Do sprawdzenia silnik krokowy ,sprawdź czy nie dostaje gdzieś lewego powietrza
Sprawdz sondę lambda i czujnik położenia przepustnicy. A jakby dostawał lewego powietrza to był by problem nie tylko przy przyśpieszaniu.
Może sprawdź na początek czy nie ma mechanicznego uszkodzenia przewodu przy pompce paliwa w zbiorniku lub samej pompce możliwe że dostaje "lewego powietrza" i cofa się paliwo
A nie dostaje gdzieś lewego powietrza?przy kolektorze ssącym?
Problem został rozwiązany. Usterka polegała na tym iz była pęknięta rura gumowa łącząca przepływomież z przepustnicą powietrza, silnik dostawał lewego powietrza a przepływomież podawał złe odczyty i to wszystko sie wiązało i w rezultacie silnik nie pracował jak należy i sonda pokazywała również złe odczyty. Wszystko to wina gumowej rury. Dziekuje wszystkim...
Sprawdź wszystkie przewody gumowe, być może gdzieś jest pęknięcie, dostaje "lewego" powietrza i dlatego może kopcić.
Znajomy w tym modelu ma problem z odpaleniem gorącego silnika - akumulator i rozrusznik nie mają siły przekręcić wałem. Obwinia ustawienie rozrządu, bo w tym silniku wał korbowy obraca się w przeciwnym kierunku, oznaczenia są jakieś dziwne i łatwo się pomylić. Z opisu autora tematu przypuszczam że ma problem z zalewaniem tylnego rzędu cylindrów, będzie...
Witam. Odnośnie problemu nr 1 proponuję wyregulować śrubę biegu jałowego oraz sprawdzić działanie termostatu. Czy filtr powietrza i paliwa jest czysty? Warto też upewnić się czy nie dostaje lewego powietrza. Szczelność w połączeniu gaźnik-blok silnika i dolot powietrza z filtru.
Witam po wymianie paru rzeczy pozostaje błąd 17549 Oblczanie mocy wartość nieprawdopodobna brak osprzętu czy to może być czujnik położenia wału ??? bo cały silnik jest na 100% szczelny nie dostaje lewego powietrza
Problem tkwił w dostawaniu się lewego powietrza. Upewnij się, że bak jest dobrze dokręcony do silnika i czy membrana jest w dobrym stanie. Pozdrawiam.
spawdź czy nie dostaje lewego powietrza w dolocie. ja miałem kiedyś taki przypadek w R19 ale tam są 2 kolektory do siebie skręcane i poszła uszczelka. nie wiem jak jest u Ciebie ale może masz ten sam problem. www.tech-car.yoyo.pl
sprawdź świece, przewody WN, cewkę, kopułkę i palec. Sprawdź też filtry paliwa i powietrza. Jeśli chodzi o spalanie to może dostawać gdzieś lewego powietrza. Sprawdź przewody czy nie ma gdzieś dziury.
Witam czujnki temperatury wymieniłem na nowy,sonda prcuje bez zarzutu ,lewego powietrza też nie dostaje a problem tkwi nadal. Co ma do tego akumulator w tym porównaniu TD bo mój odpala odrazu tylko że zaraz gaśnie... A o jakie pompki chodzi??
Rozbierz regulator obrotów pod przepustnicą i wymyj to benzyną.Regulator posiada jeszcze bimetal ogrzewany cieczą chłodzącą,sprawdz czy nie ma tam problemu z zacięciem.Zobacz czy nie dostaje lewego powietrza na którymś z punktów odprowadzenia podciśnienia.Silnik jest prosty,cudów nie ma.
Problem może leżeć też w uszczelniaczach wału korbowego. Sprawdzales bo to też przyczyna ciężkiego odpalania i dostawania się lewego powietrza.
objawami uszkodzonego przepływomierza jest brak mocy w wyższym zakresie obrotów bynajmniej w golfie , sprawdź czy nie dostaje lewego powietrza może jakiś pęknięty plastik
Lewego powietrza nie dostaje TPS raczej sprawny po odlaczeniu wtyczki silnik nie zapala a jak sie go diagnozuje nie wiem. Mechanicy albo wymyslaja jakies nie stworzone teorie albo mowia, ze nie znaja tego wtrysku i sie nie podejmoja wiec juz nie wiem gdzie szukac pomocy. P.s Tps posiada regulacje zaznaczylem w jakim dokladnie byl polozeniu gdy go poluzuje...
witam sprawdź sobie czy nie dostaje lewego powietrza oraz filtr paliwa nie podałeś szczegółów więc nie wiem czy jest to silnik na jednopunktowym wtrysku czy wielopunkt i czy jest gaz.
Witam. Od wczoraj mam problem z Oplem Astrą F 1.6 96 rok, mianowicie zaraz po odpaleniu samochód wchodzi na 5 tysięcy obrotów i ciągle je utrzymuje. Nie spadają po pewnym czasie, ani nic z tych rzeczy. Przeczyściłem przepustnicę, lewego powietrza nie dostaje. Zauważyłem również, że jak odpalam samochód trzymając pedał gazu wciśnięty do podłogi, to obroty...
sprawdż czy nie dostaje gdzieś lewego powietrza dlatego przy hamowaniu może gasnąć
Nie dostaje przez przypadek gdzieś lewego powietrza ???
To nie czujnik Halla -jak on jest uszkodzony to samochód zapali i zaraz zgaśnie albo nie zapala. Może byc też inna przyczyna -może dostaje lewego powietrza sparwdź gumy czy gdzieś nie ma jakiejś dziurki .
Sprawdź czy na parowniku nie odkręciła się zakrętka i nie dostaje przez to lewego powietrza jak to nie pomoże to sprawdź kable WN i świece
może być też uszczelka pod pompą i wtedy na zimnym dostaje lewego powietrza dlatego tak chodzi, a jak sie rozgrzeje uszczelka się dopasowuje od temperatury-zwiększa objętość i jest dalej ok.
sprawdź czy nie dostaje gdzieś lewego powietrza. Mógł jakiś wężyk strzelić i zrobiła się dziurka.
Gość który robił mi studnię też twierdzi,że gdzieś dostaje pompa lewego powietrza. Ma do mnie wpaść,i luknąć na to fachowym okiem. W ogóle ta instalacja to moja zmora,w zeszłym roku o tej porze walnął zawór zwrotny,2,5m pod ziemią.Ale było kopania... A teraz znów problem :cry:
Falujace obroty, to moze byc wszystko, nie tylko zawor biegu jalowego. Trzeba naprzod sprawdzic kody a dopiero potem dzialac. ps. przed testem mozna sprawdzic czy nie dostaje lewego powietrza, od tego zaczac.
Witam jeśli chodzi o dymienie i duży przepał to sprawdz ustawienie zapłonu, może być przestawione. A jeśli o obroty możliwe że problem jest z wężykami podciśnienia, są nie szczelne i dostaje lewego powietrza .
ale po zasłonięciu połowy otworu filtra powietrza od strony kolektora wydechowego silnik pracuje idealnie tylko wtedy strasznie dużo pali gazu Dodano po 12 tak jakby za duzo powietrza dostawał . filtr jest szczelny nie dostaje nigdzie lewego powietrza
Troszke musisz popatrzec sam, -iskra jest ? jezeli brak to cewka i modul do sprawdzenia , -jest popatrz na uklad zasilania paliwem,moze byc ,ze gaznik jak sie zagrzeje za mocno odparowuje benzyna i dostajesz do gaznika opary zamiast paliwa,uszczelka miedzy kolektorem -sprawdz sprajem czy nie ma lewego powietrza,oryginalnie jest tam calkiem dluga gumowa...
Z tych danych co podałeś, to rzeczywiście spalanie powinno być tak około 20 kg przy 0 stopni na zewnątrz. Strop ocieplony? Szczerze mówiąc to nie wiem co można by zmienić w ustawieniach, jeżeli sterownik chodzi na PID. Powinien sam ustawiać obroty wentylatora i podawania paliwa. Nie ma jakiego "lewego" powietrza, które dostaje się do kotła i ochładza...
Witam. Samochód już sprzedany. a usterką w nim były przewody paliwowe. Przez nie dostawał lewego powietrza, sprawdziłem idąc za radą i wstawiając przezroczyste przewody przy pompie paliwa.
To wygląda tak jakby dostawał lewego powietrza. Ale napisz coś więcej czy masz tam instalacje gazową? I czy są może jakieś kody. Tzn czy świeci ci po zapalemiu silnika kontrolka silnika na liczniku?
Sprawdź jeszcze raz czy nie dostaje lewego powietrza. Już dwa razy trafił mi się opel, w którym nie było śrub A i B z rysunku. Otwór z gwintem ze śruby A jest wykonany na przelot do kanału obejściowego silnika krokowego więc jak tej śruby nie ma to ciągnie tam lewe powietrze i wysokie obroty gotowe... http://obrazki.elektroda.net/39_12058162...
Sprawdz wlot powietrza. Może przy duzych predkosciach (3,4 bieg) łapiesz lewe (za duzo) powietrze, silnik dostaje złą mieszanke i tak sie zaczyna zachowywac...
Jutro udam się na diagnozę, bo to i tak mnie nie ominie.... może takie objawy powodować dostawanie się lewego powietrza do układu???
Czujnik temperatury jest do wymiany na co wskazuje błąd albo ktoś źle zamontował przepustnice i dostaje lewe powietrze. Najlepiej zacząć od sprawdzenia vagiem co pokazuje czujnik temperatury. Następnie sprawdził bym czy coś nie syczy pod maską i nie zaciąga lewego powietrza. Problem był już przed wymianą? Nowa przepustnica została adaptowana?
Szukałem właśnie czy gdzieś nie łapie lewego powietrza i nie znalazłem nigdzie dziury. Czysciłem przepustnice i zadbalem o to zeby nie było nigdzie dziury ale to nic nie pomogło.Dolot napewno jest szczelny, gdzieś indziej moge sie spodziewać że może dostawać lewego powietrza?
nie dostaje wszystko spr. brak lewego powietrza
Już wszystko się wyjaśniło, winna była klapka która znajduje się między dmuchawą a piecem, gdy dmuchawa się załączyła klapka się nie domykała i piec dostawał lewego powietrza, musiało się coś dostać podczas czyszczenia pieca między klapkę. Oczyściłem wszystko ładnie i teraz jak dmuchawa się wyłączy to klapka nie przepuszcza lewego powietrza i z temperaturą...
Sprawdź standardowo przepływomierz, cały układ dolotowy za przepływomierzem czy nie dostaje jakiegoś "lewego" powietrza (głownie elementy gumowe i połączenia). Może to coś pomoże.
Sorki. Sprawdziłem świece i kable zapłonowe sa dobre bo nie całe 2 tyg temu wymieniane filtr paliwa jest czysty nie ma żadnych zabrudzeń. I nie dostaje też nigdzie lewego powietrza bo to sprawdziłem. Jakieś sugestie
Witam , Posiadam piec Ferroli Premium Biopellet 18 kW, mam błąd przy rozpalaniu er 41 "minimalny przepływ powietrza". Bardzo rzadko piec działa tzn. rozpala się , przeważnie mam ten błąd : załączą się podajnik pózniej pracuje wentylator a następnie piec wyrzuca błąd i automatycznie się wygasza. Dbam o czystość pieca regularnie go czyszczę jak równiez...
1.Czy sonda jest odpowiednia?? tzn. numery ze starej i wymiary się zgadzają? Może to być spowodowane użyciem innego czujnika w sondzie i system nie może rozpoznać podzespołu i przeliczyć prawidłowo danych. 2.Te uszczelki warto wymienić przez nie dostaje "lewego" powietrza i silnik faluje zamula ma podwyższone obroty. 3. A może jakiś czujnik podciśnienia...
Kiedy kupiłeś tą pilarkę używaną, to pracowała ona poprawnie? Bo te pilarki to jednorazówki. Mają obudowę plastikową do której przykręcony jest cylinder, w plastiku jest zamontowany wał korbowy. Przy większym obciążeniu i przegrzaniu, plastik się deformuje i zaczyna łapać lewe powietrze. Ci którzy sprzedają te pilarki szukają naiwniaków którzy się nie...
Witam ! Miałem podobny problem w Bravie 1.2. Po dolaniu do baku dodatku do paliwa dla usunięcia wody. Samoczynnie przestawiły się parametry w sterowniku. W teście na examinerze sygnalizowane było to jako dostawanie się lewego powietrza. Ustawienie parametrów zlikwidowało problem.
Podstawka gaźnika szczelna, nie dostaje lewego powietrza? Zakładam, że układ zapłonowy bez przyspieszacza sterowanego podciśnieniem z podstawki gaźnika? Pamiętaj, że regulacje przeprowadza się na rozgrzanym silniku. Wężyki od pompy masz przeźroczyste? Leci samo paliwo czy z bąbelkami? Paliwo nie starsze niż kwartał?
Sprawdz w gazniku ustawienie plywaka w komorze plywakowej. Sprawdz czy nie dostaje lewego powietrza. Skontroluj dzialanie ssania, na goracym silniku ssanie bedzie zaklocac prace silnika. A moze zawor w gazniku odcinajacy paliwo? Kiedys mialem Skode 120 i tak bylo tam rozwiazane wylaczanie silnika.
Zobacz jeszcze czu przewód gumowy od filtra paliwa do wtrusku nie jest dziurawy, jeżeli by tak było to będzie dostawał "lewego" powietrza i na bęzynie będzie wariował, w takim przypadku na gazie też będzie jeździł normalnie tylko ew. czasami będzie czuć gaz w środku.
Co do benzyny i denaturatu dolanego do ropy to nie radziłbym do aut z pompowtrykami. A do starych klekotów takich jak ja mam napewno nie zaszkodzi, a kto wie? może pomoże. Jeden kolega wspominał że ma przezroczyte przewody i widzi jak dostaje lewego powietrza. U mnie niestety nie są przezroczyste, ale chyba będe musiał założyć bo wydaje mi się, że także...
Ja obstawiam podciśnienie sprawdz czy nie dostaje lewego powietrza do turbo Dodano po 3 Miałem to samo w misce na 99% znajdziesz kawałki wirnika Powód wywalenia turbo był w pęknięta rura dolotowa do turbo sprawdz je wszystkie
Dodam że szarpanie nie występuje regularnie, raz jest raz go nie ma, spadek mocy jest ciągle. Możesz sprawdzić przewody zapłonowe czy nie mają przebicia, a także przyjrzałbym się cewce. Jak z układem zapłonowym było by wszystko w porządku, to zmierzyłbym ciśnienie paliwa. Tam jest listwa zapłonowa, myślę że pomysł z ciśnieniem palia jest dobry. Sondę...
Kompresja jest dobra choć po remoncie powinna być o 1 bar większą a przynajmniej u mnie tak było. Skoro świecą ma kolor czarno brązowy to dostaje za dużo benzyny. Powinna być koloru jasno brązowego. Szukaj lewego powietrza na trasie cylinder, filtr powietrza. Gaźnik masz założony od 2T? Paliwo lejesz z olejem czy bez? Tłumnik masz oczywiście szczelny?
Sprawdz pierwsze co to czy nie dostaje silnik gdzies lewego powietrza. Ja sprawdzam to odpalonym papierosem przy wezach z powietrzem jesli gdzies uchodzi bedza takie wlasnie objawy.
Jeżeli junkers działa poprawnie przy uchylonym oknie to masz problem z prawidłowym ciągiem kominowym, junkers jest sprawny. Poradź się kominiarza jak rozwiązać problem: nawiewniki okienne, wydłużenie i ocieplenie końcówki komina, obrotowa nasada kominowa. Warto również sprawdzić czy kanał spalinowy jest szczelny i czy nie dostaje lewego powietrza np....
Chodzi o możliwości dostawania się "lewego powietrza" do kolektora wydechowego, a nie ssącego. Nie ma EGR, tylko zmienne fazy rozrządu, silnik musiałby mieć absurdalnie długi czas współotwarcia zaworów żeby dostarczać tlenu do spalin. Jeśli nie ma innej możliwości, to pozostaje konieczność wymiany sondy lambda. Odma w tym silniku tak nie działa, skrzynia...
16486 - Sygnal z przeplywomierza powietrza za niski- Staly Ten błąd tłumaczy wiele jeśli przepływka nie liczy przepływu masy powietrza to i mieszanka nie jest taka jak powinna być dlatego silnik kuleje . Sprawdź w pierwszej kolejności czy nie dostaję się lewe powietrze od przepływomierza po kolektor ssący .
objaw lewego powietrza dostaje punkty dostaje czkawki
porównanie kolumn excel wymiana silnika fabia sterowanie kątem zapłonu
lewego powietrza dostaje awaria prądu
Durma SBT-3031 – ustawienie noży gilotyny do cięcia blachy, regulacja szczeliny, Quick-Set Canon - drukarka nie drukuje w kolorze - przyczyny i rozwiązania