Kolega dobrze pisze wiązka na lewym progu zgniły łączenia przewodów. Akurat mam to rozebrana jak nie zapomnę to zrobię foto.
Witam. Panowie mam poważny problem z moją lagunia. 2001r. 16V 1.8 benzyna. Od jakiegoś czasu, odkąd jest minusowa temperatura, wkładam kartę, zapalają się kontrolki jak to zawsze bywa i... Zawsze gasły, odpaliłem auto i było ok. A teraz one nie gasną. Auto zapalam, zegary leżą, kontrolki świecą, komputer wisi. Masakra! Masa sprawdzona, licznik i luty...
Kierunki to czarno/zielony i czarno/biały, jak nie ma na centralce zamka to wiazka w lewym progu
Kable poprowadź przez gumową przelotkę do wnętrza auta. Wpinasz się w biały gruby przewód idący lewym progiem,jest on właśnie od grzania szyby. Możesz też się wpiąć przy włączniku od szyby.Masę znajdziesz też w lewym progu koło dźwigni do otwierania maski...Trochę amper to ciągnie ale 1mm2 powinien wystarczyć
sprawdż pod wykładziną przewody dziś robiłem ten problem utleniony przewód zasilania lampek pod wykładziną na lewym progu jest wiązka , wchodzi w nią jeden przewód z modułu komfortu +12V i we wiązce rozdziela się na wszystkie lampki punkt ten jest owinięty parcianą izolacją która ciągnie wodę a reszty domyślisz się sam co robi woda i+12V POCIĄGNIJ ZA...
Po pierwsze połowy są równe😅😅😅.Po drugie na niektórych bezpiecznikach prąd jest gdy jest włączone urządzenie. Obejrzyj kostkę w lewym progu czy nie jest zielona
W lewym progu lub podepnij się pod włącznik awaryjek.
Schemat "C", tylko w przewód "otwierania" wpinasz opornik 180 Ω Reszta przewodów, to +12V i masa oraz opcjonalnie kierunkowskazy do podłączenia w lewym progu lub przy tylnej lampie, czarno-zielony (prawy) i czarno-biały (lewy)
Do zamontowania alarmu nie potrzeba schematu elektryki samochodu. Poza tym Ibiza to łatwe auto. +12V - czerwony na bezpiecznikach Stacyjka - czarny j.w. Kierunki - czarno-zielony i czarno - biały np. w lewym progu Drzwi - brązowo-biały od włącznika oświetlenia Pompa (jeżeli to benzyna) - czerwono-żółty w lewym progu
wiązkę w lewym progu i pochodne od niej kości.
W lewym progu będą szły kable do tylnych kierukowskazów, chyba tam najprościej.
Sprawdź przewody idące przy lewym progu i idące do modułu komfortu , często śniedzieją w miejscach zgrzewów .
A w lewym progu szukałeś czarno-białego i czarno-zielonego ?
Jeżeli nie,to masz obok bezpieczników moduł,z lewej strony i tam każde drzwi osobno,ale najpierw sprawdź w lewym progu czy nie jest wszystko na jednym kabelku.
tgtadek słabo szukałes przewód bedziesz miał w wiązce po lewej stronie przy lewym progu a co do koloru który to przewód wystarczy przy lampie odnalezc kolor przewodu ;-)
między fotelami kierowcy i pasażera masz dojście do pływaka przewód szary z brązowym do wyłapania na liczniku lub lewym progu
Sprawdź złącza w lewym progu ( trzeba zdemontować maskownice progu) Masz kontrolkę spalonych żarówek na desce rozdzielczej? Jeśli tak, wymień żarówki na sprawne, bo te 5V może być napięciem kontrolnym żarówek, jak obwód sprawny, wtedy podaje 12V. Sprawdź złącza lampek oświetlenia tablicy.
To nie jest skomplikowane auto. Jak nie znajdziesz niedopiętych wtyczek, odszukaj przewody kierunków przy lewym progu i przy kierownicy, i przedzwoń między sobą. Kolory z pamięci, ale powinny być czarno zielony i czarno biały.
Siedzi jakiś alarm i blokuje zasilanie pompy, niestety Ty musisz odszukać blokadę na pompie i połączyć rozcięte przewody, zasilanie pompy na czerwono/niebieskim w lewym progu
dokładnie jak piszą koledzy wyżej, wszystko jast w UCH ale znajdziesz tez to w lewym progu tj. kierunki,krańcówki , pompa paliwa impulsy wykonawcze na siłowniki potrzebne do BP a blokowanie w klawisz, żeby nie rzeźbić za bezpiecznikami, tak myśle jest bezpieczniej.
Wiazka do drzwi w B5? Raczej sporadyczny temat, tył jeszcze ale przód rzadko... Kolego dostań się raz jeszcze do wiazki przy lewym progu i jest tam połączenie/rozgałezienie kabli CZERWONO-NIEBIESKICH i czerwono-czarnych. W jednym z nich na 99% tkwi Twój problem!
Tu masz instrukcję montażową tego alarmu. Jak widać na schemacie jest osobny przewód od domykania. Jeśli w aucie nie jest podłączony to musisz go sobie podłączyć pod czerwono niebieski w lewym progu i przeprogramować alarm.
zobacz to http://obrazki.elektroda.net/83_12431142... (w lewym progu też znajdziesz)
standardem w tym oplu jest zgnite zasilanie centralki zamka w wiązce przewodów na "wysokości "lewego przedniego rogu fotela kierowcy . Sprytnie się kryje , trza odizolować kawałek wiązki w lewym progu i pociągnąć druta w czerwonej izolacji.:D powinien się urwać w miejscu ugnicia.
Można zrobić,z tego co kojarzę to brazowy z czarnym lub drugi impuls na zamykaniu czyli brązowy z czerwonym albo czerwony z niebieskim.Sterowanie masą. Dodano po 1 Wiązka w lewym progu idąca w dół pod fotelem na prawa stronę.
sprawdż czy jest zasilanie (+) na włączniku po zapłonie. czasami gniła wiązka elektryczna w progu lewym jest tam łączenie przewodów .
Witam :) kierunki- czarny/biały i czarny/zielony drzwi kierowcy- szary/biały (cienki) drzwi pasażerów- szary (cienki) bagażnik- brązowy/biały pompa paliwa- czerwony/niebieski (gruby) zamek centralny- zamknięcie- brązowy/czerowny zamek centralny- otwarcie- brązowy/biały wszystkie te kable w lewym progu (wiązka lub kostka), wyłącz zapłon to możwsz wyjąć...
Należy odszukać w lewym progu przewód czerwony z niebieskim paskiem (to jest przewód zasilający pompę) i sprawdzić na nim napięcie podczas kręcenia. Najlepiej pod obciążeniem żarówką np 12V/21W ,nie multimetrem. Jeśli nie będzie napięcia szukać dalej czy nie jest na tym przewodzie zrobione np odcięcie alarmem. Można też podać na ten przewód 12V z zewnątrz...
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Wejście wzmacniacza najlepiej podłączyć przez cinche do wyjścia radia ( chyba że radio nie ma odpowiedniego wyjścia to wtedy podłączenie z głośników ). Sterowanie wzmacniacza też z radia ( +12V po włączeniu radia ). Stałe +12V z akumulatora oczywiście przez bezpiecznik przy samym akumulatorze, masa z karoserii jak najbliżej wzmacniacza. Jeżeli duża...
Zasilanie bierzesz z czerwonego grubego kabla znajdującego się czerwonym złączu w skrzynce bezpiecznikowej, za bezpiecznikami. Możesz ją wyjąć umocowana jest na 2 blaszkach zabezpieczonych plastikowymi zatrzaskami. Alarm możesz umieścić pod deską na lewo od skrzynki bezpieczników , jest tam dużo miejsca.Kierunki to przewód zielono-czarny i czarno-biały....
A więc tak.Jesli chodzi o prewody od centralnego.Przewód czerwono-niebieski odpowiada za funkcję komfort i ryglowanie.Funkcja komfort to domykanie szyb natomiast ryglowanie polega na blokowaniu zamków w ten sposób że nawet po rozbiciu szyby nie można ich otworzyć od wewnątrz.Odbywa się poprzez podanie impulsu masy na w/w przewód.Dłuższe podanie masy...
na lewym boczku masz wiązkę wchodzącą do drzwi i są tam dwie kostki,przewody będą w jednej z nich,a w progu idą w osobnej wiązce chyba 5-cio przewodowej.
szary przy wyjściu z drzwi zamykanie,zielony również przy wyjściu otwieranie,obydwa oczywiście plusem,musisz za pomocą dwóch przekażników odwrócić sygnał z minusa na plus,wydłuzając czas na zamknij do ok.25s uruchomisz dociąganie szyb elektrycznych tzw.komfort. Dodano po 12 kolory do alarmu to:kierunki zielono/czarny,biało/czarny w wiazce idacej od...
Praca przy silniku Jawki jest stosunkowo prosta i może ją wykonać każdy, trochę technicznie zorientowany, młody człowiek. Jedyny problem to praca przy kanałach przelotowych cylindra, są bardzo małe i trudno dostępne. Włożony trud jednak się opłaca. Silnik motocykla dysponuje mocą ponad 4 KM, pozwala jeździć z prędkością trwałą 65-70 km/h. Prace mające...
Wiem że w lewym progu idą dwa przewody biały i jasnobeżowy(kawa z mlekiem) na jednym jest lewy,na drugim prawy. Ta wiązka wychodzi z BSI
Przy lewym progu rozgałęziają się zasilania drzwi. Masz zgniłe przewody czerwone z bialym paskiem. Przy okazji polutuj tez rozgałęzienie zasilania oświetlenia wnętrza(czerwone z czarnym paskiem) i jeszcze jakies czerwono niebieskie. Musisz rozpruć wiązki mniej więcej na wysokości słupka A. Tam są prasowane przewody. Przy okazji wywal komfort pod deskę...
http://obrazki.elektroda.pl/4168368600_1... Przedstawiam kolejny krok ku "cyfryzacji" mojego motocykla, a mianowicie 10-cio funkcyjny licznik-komputer pokładowy. Co do słówka "komputer" to może nieco na wyrost go użyłem, niemniej urządzenie oprócz mierzenia prędkości i przebytej drogi, pokazuje też jednak coś więcej - w sumie oblicza...
Jeśli to taka sama wersja jak moja Peugeot 3008 2 generacja 2020 r. 2.0 Hdi 180Ps to wiązki z kół idą nad zbiornik paliwa i wchodzą do środka pod tylnym siedzeniem (tam są kostki połączeniowe) i stamtąd dalej przy lewym progu do komory silnika. Aby podnieść siedzisko trzeba odkrcic 2 nakrętki na klucz 16 od podwójnego siedziska. Odsłonić wygłuszenie...
http://obrazki.elektroda.pl/7570725200_1... Za niecałe 10$ razem z wysyłką nabyłem najnowszy model żółtego LCR-T4. Jego największy plus to wyświetlacz graficzny 128x64 na kontrolerze ST7565, który jest uwzględniany w wersjach rozwojowych testera i Mega328P w wersji SMD, która pozwala włączyć wszystkie dostępne opcje. Dużym plusem jest...
To prawda że są tam kable na lewym progu ale dla takiego laika jak ja na pierwszy raz to za "wysokie progi". Teraz jeszcze muszę się podpiąć pod włącznik świateł awaryjnych aby pilot pokazywał kierunkami że otwiera i zamyka.
Znalazłem kabel świateł cofania w lewym progu i tam się do niego wpiąłem. Pociągnąłem przez skrzynkę bezpieczników wykorzystując wolne gniazdo i na tym obwodzie pociągnąłem pod deską rozdzielczą pod masę i do włącznika przy wybieraku. Kupić działający działający czujnik/włącznik w zalewie chińskiej tandety sprzedawanej pod wszystkimi renomowanymi markami...
Potwierdzam. Punto 2010r sterowanie klapa fiolejowy kabel w lewym progu (brązowa zlaczka). Całość podlaczona przez przekaźnik zgodnie z schematem powyżej - wszystko działa, zarówno z pilota jak i z konsoli w samochodzie. Dzieki za pomoc!
Focus ma central sterowany masą na przewodach czarny z pomarańczowym i czarny z zielonym złapiesz w lewym progu
sprawdż pod wykładziną przewody dziś robiłem ten problem utleniony przewód zasilania lampek pod wykładziną na lewym progu jest wiązka , wchodzi w nią jeden przewód z modułu komfortu +12V i we wiązce rozdziela się na wszystkie lampki punkt ten jest owinięty parcianą izolacją która ciągnie wodę a reszty domyślisz się sam co robi woda i+12V POCIĄGNIJ ZA...
Witam Mam do was pytanko, czy ktoś z was wie jakim przewodem w lewym progu Focusa MKI 99r. jest podłączona pompa ?. Będę wdzięczy za tą informacje bo próbuję podłączyć alarm i nie mogę znaleźć tego przewodu. pzdr.
czy ktoś wie jaki jest kolor kabla od zapłonu? w tej wiązce która idzie w lewym progu koło otwierania komory silnika.
Tak naprawdę to nadal nie wiem co oznacza rF 00? instrukcja podaje: Przez ostatnie 2,5 s na lewym polu pojawi się symbol „rF” a na prawym % wypełnienia sygnału PWM sterującego pracą wentylatora. Z takiego opisu wynika że rF 00 to 00% !!!! czyli wypełnienie sygnału PWM wentylatora wynosi 0!!!! czyli wentylator nie pracuje! dobrze myślę?...
https://obrazki.elektroda.pl/6609613500_... Zdjęcie urządzenia rosyjskiej produkcji. Oscylograf H3017. Plomby były zabezpieczone więc jestem chyba pierwszą osobą rozkręcającą to urządzenie od nowości. Kolejne etapy rozkręcania: https://obrazki.elektroda.pl/5496157000_... Widok bocznych. śrub od obudowy. Śruba od rączki...
Wiązka przy lewym progu przegniła.
blokada progu wymiana progu progu przełączania
reżim pracy telewizor pstryk samsung schemat elektra
radio makita zmywarka whirpool mruga start
Nissan NV200 1.5 dCi – moment dokręcania panewek korbowodowych K9K Regulacja napędu bramy garażowej Siebau - instrukcja krok po kroku