Zobacz ten alarm czy rozcina pompę. Pewnie cięta wiązka na lewym progu/słupku. Zmostkuj z powrotem. Przekaźnik nie wypalony? Przewody to ostatnie co może być, najczęściej złącza , styki itp.
Kolega dobrze pisze wiązka na lewym progu zgniły łączenia przewodów. Akurat mam to rozebrana jak nie zapomnę to zrobię foto.
Gruby chyba biały w lewym progu,znajdziesz kontrolką.
Kable poprowadź przez gumową przelotkę do wnętrza auta. Wpinasz się w biały gruby przewód idący lewym progiem,jest on właśnie od grzania szyby. Możesz też się wpiąć przy włączniku od szyby.Masę znajdziesz też w lewym progu koło dźwigni do otwierania maski...Trochę amper to ciągnie ale 1mm2 powinien wystarczyć
Witam. Panowie mam poważny problem z moją lagunia. 2001r. 16V 1.8 benzyna. Od jakiegoś czasu, odkąd jest minusowa temperatura, wkładam kartę, zapalają się kontrolki jak to zawsze bywa i... Zawsze gasły, odpaliłem auto i było ok. A teraz one nie gasną. Auto zapalam, zegary leżą, kontrolki świecą, komputer wisi. Masakra! Masa sprawdzona, licznik i luty...
Kierunki to czarno/zielony i czarno/biały, jak nie ma na centralce zamka to wiazka w lewym progu
Sprawdź wiązkę w lewym progu.
W lewym progu, przy słupku znajdziesz ten kabelek którego szukasz.
W lewym progu lub podepnij się pod włącznik awaryjek.
wiązkę w lewym progu i pochodne od niej kości.
Do zamontowania alarmu nie potrzeba schematu elektryki samochodu. Poza tym Ibiza to łatwe auto. +12V - czerwony na bezpiecznikach Stacyjka - czarny j.w. Kierunki - czarno-zielony i czarno - biały np. w lewym progu Drzwi - brązowo-biały od włącznika oświetlenia Pompa (jeżeli to benzyna) - czerwono-żółty w lewym progu
Wiązka w lewym progu, przewód niebieski i niebieski z czarnym paskiem.
A w lewym progu szukałeś czarno-białego i czarno-zielonego ?
W lewym progu będą szły kable do tylnych kierukowskazów, chyba tam najprościej.
Jeżeli nie,to masz obok bezpieczników moduł,z lewej strony i tam każde drzwi osobno,ale najpierw sprawdź w lewym progu czy nie jest wszystko na jednym kabelku.
Sprawdź przewody idące przy lewym progu i idące do modułu komfortu , często śniedzieją w miejscach zgrzewów .
Ale leniwiec jestes:).Wystarczyło użyc Szukaj opel corsa opisywany byl chyba z 1000 razy. Pompa czerwony z niebieskim paskiem w lewym progu.
Po pierwsze połowy są równe😅😅😅.Po drugie na niektórych bezpiecznikach prąd jest gdy jest włączone urządzenie. Obejrzyj kostkę w lewym progu czy nie jest zielona
Którędy bym miał tam ten prąd dociągnąć Lewym progiem ,godzinka roboty z piwkiem i papieroskiem.
Schemat "C", tylko w przewód "otwierania" wpinasz opornik 180 Ω Reszta przewodów, to +12V i masa oraz opcjonalnie kierunkowskazy do podłączenia w lewym progu lub przy tylnej lampie, czarno-zielony (prawy) i czarno-biały (lewy)
Do pompy paliwa idzie kabel czerwony z granatowym pasmem,puszczony lewym progiem (jak wiązka cała)
między fotelami kierowcy i pasażera masz dojście do pływaka przewód szary z brązowym do wyłapania na liczniku lub lewym progu
tgtadek słabo szukałes przewód bedziesz miał w wiązce po lewej stronie przy lewym progu a co do koloru który to przewód wystarczy przy lampie odnalezc kolor przewodu ;-)
Pomarańczowych nie podłączasz. Klapy bagażnika nie otworzysz z pilota bo musiałbyś zamontować podpory gazowe ze sprężynami, sama klapa nie pojedzie do góry bez pomocy. Kierunki trzeba wyłapać w lewym progu, włącznik awaryjnych podaje masę na przewód sterujący w momencie włączenia. Można też zamontować przekaźnik zamieniający plus na kierunkowskazy i...
+ z komfortu, masa z krańcówki zamka klapy. Kolor kabla masz przy oprawce żarówki, taki sam leci lewym progiem do samego komfortu. Najpierw sprawdź czego brakuje przy żarówce, potem kop w aucie.
Normalnie idzie, lewym progiem i nastepnie w do prawej lampy w poprzek pasa tylnego. Rozepnij wiązke przednią od wiązki tylnej i zawęzisz krąg poszukiwań.
zobacz to http://obrazki.elektroda.net/83_12431142... (w lewym progu też znajdziesz)
Siedzi jakiś alarm i blokuje zasilanie pompy, niestety Ty musisz odszukać blokadę na pompie i połączyć rozcięte przewody, zasilanie pompy na czerwono/niebieskim w lewym progu
To nie jest skomplikowane auto. Jak nie znajdziesz niedopiętych wtyczek, odszukaj przewody kierunków przy lewym progu i przy kierownicy, i przedzwoń między sobą. Kolory z pamięci, ale powinny być czarno zielony i czarno biały.
Tu masz instrukcję montażową tego alarmu. Jak widać na schemacie jest osobny przewód od domykania. Jeśli w aucie nie jest podłączony to musisz go sobie podłączyć pod czerwono niebieski w lewym progu i przeprogramować alarm.
Biały i zielony to magistrala CAN, jedyny analogowy sygnał prędkości pochodzi bezpośrednio z czujników ABS, natomiast kierunki dostępne są w wiązce elek.w lewym progu, z przełącznika idą cyfrowo CAN,em-kolego
sprawdż pod wykładziną przewody dziś robiłem ten problem utleniony przewód zasilania lampek pod wykładziną na lewym progu jest wiązka , wchodzi w nią jeden przewód z modułu komfortu +12V i we wiązce rozdziela się na wszystkie lampki punkt ten jest owinięty parcianą izolacją która ciągnie wodę a reszty domyślisz się sam co robi woda i+12V POCIĄGNIJ ZA...
Sprawdź złącza w lewym progu ( trzeba zdemontować maskownice progu) Masz kontrolkę spalonych żarówek na desce rozdzielczej? Jeśli tak, wymień żarówki na sprawne, bo te 5V może być napięciem kontrolnym żarówek, jak obwód sprawny, wtedy podaje 12V. Sprawdź złącza lampek oświetlenia tablicy.
Nie ma żadnego przerywacza ani przekaźnika, kierunki sterowane przez moduł MICU (skrzynka bezpieczników pod kierownicą) a załączane sygnałem masowym z manetki. FR-V to 6 osobowy van :D Sprawdź sobie kolory kabli w tylnych lampach i znajdź te same w lewym progu, będziesz mieć kierunki.
dokładnie jak piszą koledzy wyżej, wszystko jast w UCH ale znajdziesz tez to w lewym progu tj. kierunki,krańcówki , pompa paliwa impulsy wykonawcze na siłowniki potrzebne do BP a blokowanie w klawisz, żeby nie rzeźbić za bezpiecznikami, tak myśle jest bezpieczniej.
Wiazka do drzwi w B5? Raczej sporadyczny temat, tył jeszcze ale przód rzadko... Kolego dostań się raz jeszcze do wiazki przy lewym progu i jest tam połączenie/rozgałezienie kabli CZERWONO-NIEBIESKICH i czerwono-czarnych. W jednym z nich na 99% tkwi Twój problem!
Domykanie szyb znajduję się w centrali zamka centralnego w prawym progu. Pamiętaj jeśli szyby niesą zaprogramowane czyli po naciśnięciu zamknięcia szyby, szyba nie podnosi się sama to i funkcjia domknięcia nie będzie działała.Przewód sygnału domykania szyb znajduje się w wiązce w lewym progu(brązowo czarny-cienki).
Przewód +12V po stacyjce, tzw.[+15] znajdziesz na słupku "A" po lewej stronie samochodu w czarno/zielonym 102-pinowym złączu - przewód w kolorze czarnym. Ten sam czarny przewód dochodzi również do modułu sterownika kolumny kierowniczej CIM. Możesz też podłączyć się do czerwono/niebieskiego przewodu zasilania pompy paliwa w lewym progu. To podłączenie...
Kabel idzie lewym koł lewego progu. Zobacz kostki w bezp. może któras wyszła lub alarm(immobilizer) odłancza tobie pompe
standardem w tym oplu jest zgnite zasilanie centralki zamka w wiązce przewodów na "wysokości "lewego przedniego rogu fotela kierowcy . Sprytnie się kryje , trza odizolować kawałek wiązki w lewym progu i pociągnąć druta w czerwonej izolacji.:D powinien się urwać w miejscu ugnicia.
Można zrobić,z tego co kojarzę to brazowy z czarnym lub drugi impuls na zamykaniu czyli brązowy z czerwonym albo czerwony z niebieskim.Sterowanie masą. Dodano po 1 Wiązka w lewym progu idąca w dół pod fotelem na prawa stronę.
Skrzynka do polutowania; standard w starej ladze. Ale od wiatraka jest osobny bezpiecznik 40A (maxifuse) u dołu skrzynki. To że jest plus zasilania nic nie znaczy, traciłą sie też masa, kabeloczko na lewym progu, pod nakładką. Zresztą o każdej anomalii mozna sie było sporo dowiedzieć z panelu klimatyzacji, nie od parady wyświetla napis SERV
W roczniku 99 zielono/pomarańczowy,pod warunkiem,ze to benzyna(co za problem znaleźć,na słupku jest uderzeniówka) W TDDI nie ma
Witam ! Poszukaj przewodu zasilającego pompę paliwową o ile jest to auto z silnikiem benzynowym (najgrubszy przewód idący do kołnierza w zbiorniku +12V pojawia się na chwilę po przekręceniu stacyjki i ginie lub dopiero po rozruszniku). Potem poszukaj tego przewodu w lewym progu, zrób ciap, włóż przekaźnik 30-40 A i po zabawie.
Jest transponder. Krótko: -popatrzysz w górę od skrzynki bezpiecznikowej, trochę na lewo. musisz się połozyc na lewym progu) -możesz sobie odkręcić wylot powietrza płata drzwi ( to to, co jest na konsoli, z boku, widac jak masz otwarte drzwi) Zobaczysz czarne plastikowe pudełko, wyjmij je. Ma takie łapki, pchnij je do góry i wuskoczy.
Należy odszukać w lewym progu przewód czerwony z niebieskim paskiem (to jest przewód zasilający pompę) i sprawdzić na nim napięcie podczas kręcenia. Najlepiej pod obciążeniem żarówką np 12V/21W ,nie multimetrem. Jeśli nie będzie napięcia szukać dalej czy nie jest na tym przewodzie zrobione np odcięcie alarmem. Można też podać na ten przewód 12V z zewnątrz...
Witam :) kierunki- czarny/biały i czarny/zielony drzwi kierowcy- szary/biały (cienki) drzwi pasażerów- szary (cienki) bagażnik- brązowy/biały pompa paliwa- czerwony/niebieski (gruby) zamek centralny- zamknięcie- brązowy/czerowny zamek centralny- otwarcie- brązowy/biały wszystkie te kable w lewym progu (wiązka lub kostka), wyłącz zapłon to możwsz wyjąć...
Prze gniły kable na lewym progu.
Wiem że w lewym progu idą dwa przewody biały i jasnobeżowy(kawa z mlekiem) na jednym jest lewy,na drugim prawy. Ta wiązka wychodzi z BSI
Może to coś pomoże Pompa - Lewy próg - czerwony z żółtym paskiem. lub na lewym słupku - przekaźnik - czerwony w paski.
Wiązka kabinowa idąca do tyłu po lewym progu?
Wejście wzmacniacza najlepiej podłączyć przez cinche do wyjścia radia ( chyba że radio nie ma odpowiedniego wyjścia to wtedy podłączenie z głośników ). Sterowanie wzmacniacza też z radia ( +12V po włączeniu radia ). Stałe +12V z akumulatora oczywiście przez bezpiecznik przy samym akumulatorze, masa z karoserii jak najbliżej wzmacniacza. Jeżeli duża...
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
Można w zależności od samochodu poszukać w instalacji w okolicy przedniego lewego progu (od strony kierowcy) .
Wygląda na uszkodzoną wiązkę w przednim lewym progu. Trzeba zdemontować plastikowy stopień pod fotelem kierowcy.
Tylko że wiązka leci wzdłuż lewego progu musiałoby być tam spawane. Nie napisałeś kiedy się to pojawiło.P
lewym progiem tam gdzie kable głośnikowe. w lewym tylnym słupku jest wzmacniacz i stamtąd idzie antenowy do radia. Probowałem kable głośnikowe puścić górą po wierzchu dla samego sprawdzenia, bez różnicy.
sprawdż czy jest zasilanie (+) na włączniku po zapłonie. czasami gniła wiązka elektryczna w progu lewym jest tam łączenie przewodów .
We wiązce przewodów pod osłoną lewego progu. Tam gnije masa lampy oświetlenia wnętrza zawsze.
Potrzebne dwie diody prostownicze 3A . Nimi rozgałęziasz ten przewód na dwia. Te dwa ciągniesz do lewego progu,tam masz dwa przewody,czarnoźółty i czarnobiały. Do nich się podpinasz.
Mam juz foty, silnik 2.0 DTL, kabel w peszlu wchodzi za filtrem paliwa przez gumowy korek,potem do kabiny i idzie do bagażnika w lewym progu. Wyglada to dokladnie tak: http://img.maximg.eu/DSC00080.0th.jpg http://img.maximg.eu/DSC00074.1th.jpg http://img.maximg.eu/DSC00077.1th.jpg http://img.maximg.eu/DSC00075.1th.jpg
Co do bagaźnika to brałem z lewego progu,fioletowy sterowany plusem. Centralny zamek to fioletowobiały w kostce niebieskiej (dwurzędowej pionowej) sterowanie rezystorem i masą. Co do kierunków to o ile dobrze pamiętam to teź w progu ale nie używałem ich,więc nie pamiętam. W papierach znalazłem ,róźowoczarny i różowo/biały przewód.
Jak zamontowac wzmacniacz samochodowy samemu? 1. Kup porzadne przewody min 16mm^2, przewod zasilajacy + i masowy poprowadz bezposrednio od akumulatora (nawet nie mysl o podlaczaniu masy krotkim przewodem). Bezpiecznik daj na przewod + jak najblizej akumulatora. Ja generalnie dobieram przewod tak zeby 1A przypadal na 4mm^2 conajmniej. 2. Przewody zasilajace...
Focus ma central sterowany masą na przewodach czarny z pomarańczowym i czarny z zielonym złapiesz w lewym progu
Zapewne chodzi ci o kostkę Gateway i faktycznie dostać się do niej to masakra. Lepiej odszukać przewody w lewym słupku przy lewym progu. Musisz pamiętać że nie wpinasz się w magistralę Master tylko w Slave a ich masz 3 albo 4 pary w zależności od wyposażenia. Najłatwiej jakbyś ustalił co jeszcze chodzi na CAN razem z PDC, wtedy łatwiej znaleźć sensowne...
Przy lewym progu rozgałęziają się zasilania drzwi. Masz zgniłe przewody czerwone z bialym paskiem. Przy okazji polutuj tez rozgałęzienie zasilania oświetlenia wnętrza(czerwone z czarnym paskiem) i jeszcze jakies czerwono niebieskie. Musisz rozpruć wiązki mniej więcej na wysokości słupka A. Tam są prasowane przewody. Przy okazji wywal komfort pod deskę...
Powinna iść lewym progiem. Ja bym sprawdził połączenie koło tego modułu wcześniej.
To prawda że są tam kable na lewym progu ale dla takiego laika jak ja na pierwszy raz to za "wysokie progi". Teraz jeszcze muszę się podpiąć pod włącznik świateł awaryjnych aby pilot pokazywał kierunkami że otwiera i zamyka.
Te napięcie wzięlo się najprawdopodobniej z uszkodzonej wiązki biegnącej lewym progiem na tył aż do lamp.
A więc tak.Jesli chodzi o prewody od centralnego.Przewód czerwono-niebieski odpowiada za funkcję komfort i ryglowanie.Funkcja komfort to domykanie szyb natomiast ryglowanie polega na blokowaniu zamków w ten sposób że nawet po rozbiciu szyby nie można ich otworzyć od wewnątrz.Odbywa się poprzez podanie impulsu masy na w/w przewód.Dłuższe podanie masy...
Wiązka przy lewym progu przegniła.
Lewym progiem do lewej lampy , prawym progiem do prawej Dodano po 10 Chyba że jest moduł nadzoru świateł to prawym progiem i z tyłu po dachu
Potwierdzam. Punto 2010r sterowanie klapa fiolejowy kabel w lewym progu (brązowa zlaczka). Całość podlaczona przez przekaźnik zgodnie z schematem powyżej - wszystko działa, zarówno z pilota jak i z konsoli w samochodzie. Dzieki za pomoc!
Wiązka w lewym progu,probòwka i lecisz po kablach aż zaświeci. Dla ułatwienia podglądnij sobie kolor kabla przy lampie.
Zgnita wiązka w lewym progu.
Znalazłem kabel świateł cofania w lewym progu i tam się do niego wpiąłem. Pociągnąłem przez skrzynkę bezpieczników wykorzystując wolne gniazdo i na tym obwodzie pociągnąłem pod deską rozdzielczą pod masę i do włącznika przy wybieraku. Kupić działający działający czujnik/włącznik w zalewie chińskiej tandety sprzedawanej pod wszystkimi renomowanymi markami...
Wiązka w lewym progu, zalany komfort rozumię że to fabryczny alarm?
Dla osób na przyszłość pod progiem od lewej strony znajduje się kostka, wilgoć spowodowała że przewód zaśniedział i to na tle że przewodu praktycznie nie było. Dodano po 2 Naprawa zaśniedziałego przewodu pod lewym progiem.
W lewym progu
Sprawdż czy nie zgniły złącza w wiązce instalacji w lewym progu {przy lewej nodze kierowcy}
krańcówka najcieńszy szary w lewym progu
Wszystko jest w lewym progu, przy złączu. Wystarczy użyć próbnika.
czyli prawdopodobnie ale przy wzmacniaczu jest zwarcie albo w tym lewym progu
Koncza sie na laczeniu slupka A z progiem(pod plastikiem po lewej stronie)
z parametrem czyli przez rezystor? Tak, 180 Ohm kable w przelotce i w lewym progu Wewnątrz drzwi (po zdjęciu tapicerki)
Szukaj w wiązce która idzie progiem w kierunku tylnych lewych drzwi.
Sprawdź wiązkę przy lewym progu.
Usterka usunieta zgniły przewody w lewym progu we wiazce do modulu komfortu kabelki wymienione na nowe i szybki smigaja jak wczesniej dzieki koledzy za pomoc
W lewym progu czyli od strony kierowcy tak? A dlaczego bez tego modułu się nie da ?
Ugnita wiązka na lewym progu
Lewym progiem i po nadkolu do szyby
F14(10A) to zasilanie tylko modułu komfortu w podłodze, zdejmij pokrycie lewego progu i dokładnie sprawdź wiązkę w lewym progu do samego modułu bo pewnie tam jest zwarcie, kabelek czerwono/niebieski od skrzynki do kostki na słupku, potem czerwono/biały do samego modułu.
To masz zgnitą wiązke na lewym progu.
Pognite kable w lewym progu-standard przy braku zasilania na lampkę podsufitki
Masa dla silnika wentylatora jest podawana z lewego przedniego progu (łączenie progu ze słupkiem przednim). Później przechodzi przez złącze którego lokalizacja jest niewiadoma ( za stary model do pamiętania :| ). Prawdopodobnie wypaliły się styki w tym złączu. Możesz go poszukać . Wydaje mi się że w okolicy silnika dmuchawy i przekaźnika silnika. Możesz...
w lewym progu jest wszystko kostka z drzwi wychodzaca sterowanie masa zadne podwójne sygnały tylko z puszki bezp biezesz +12v i wszystko działa
Filtr jest pod lewym progiem przy tylnej belce.
Wykręć włącznik i zobacz kolor.Łatwiej będzie znaleźć.Powinien być w lewym progu przy czym lewe i prawe drzwi będą raczej oddzielnie.
Witam pod nogami kierowcy szukaj modułu komfortu częsta przypadłosc zawilgocony i sprawdz wiązke przewodów na lewym progu Pzdr
W lewym progu. Najłatwiej będzie dojść do nich przy złączu głównym przy nogach kierowcy.
naprawa progu lampka progu wymiana progu
zacięcie stacji serwisowej zasilacz domofonu elfon iveco daily problemy klimatyzacja
electrolux ew8tn3372p politechnika łódzka
Skracanie przewodu grzewczego - czy to możliwe? Pinout zaworu EGR w Oplu Corsa D - szczegóły