skasowałem na początku wszystkie błędy bo nałapał od niskiego napięcia -po skasowaniu w zegarach i silniku czysto. -zegar w teście zegarów prawidłowo uruchamia wszystkie wskazówki -w parametrach bieżących licznika, napięcie czujnika poziomu waha się między 0.57 a 0,59v ( impulsowo 0,62v dostrzegłem ) Jakim interfejsem ? Czy licznik (przebieg) nie miga...
W tym problem ze teraz w mojej okolicy nikt nie chce się przyznać ze grzebie w licznikach. Musze tez zmienić konfigurację.
georgesgr - zależy jak na to spojrzeć. Cel osiągnięty. Weź pod uwagę koszta prawdziwej i fachowej naprawy. Powiem Ci, ze z podobnym uszkodzeniem walczyłem swego czasu w DODGE CALIBER i jeżeli miałbym wymienić w nim BSI z powodu braku świateł mijania, postojowych, oświetlenia wnętrza i jeszcze paru innych spraw to uwierz mi - NIE WARTO wydawać tyle kasy....
dodge caliber radio caliber caliber głośnik
regulator obrotów silnika częstotliwoś gniazdko elektryczne kable naprawa zasilaczy warszawa
dodatkowe ubezpieczenie pralki bluetooth przerywa
Technics wieża – ustawianie radia FM/AM, zapisywanie stacji, antena, pilot Opel Astra G – schemat podłączenia alternatora Bosch, Valeo, Delco, kolory przewodów