Od roku korzystam z palnika cisnieniowego, chodzi bez problemow, ma przelatane troche ponad 700h grzania - zamontowany licznik godzin. Zbiornik na olej - beczka 60l po oleju jako rozchodowy plus trzy mauzery. Filtr - filtr wody 10" , siatkowy, zamontowany odrazu na beczce. Od czasu uruchomienia czyszczony tylko raz. Zastosowalem wakuometr zeby widziec...
Witam wszytkich;) Wczoraj podłaczyłem auto pod komputer wszedłem grupe licznik i tam pokazywało cisnienie oleju .N a zimnym silniku na biegu jałowym ,Cisnienie oleju 2 w porzadku " przy wyzszych obrotach,, Cisnienie oleju 2 w porzadku" nasomiast na rozgrzanym silniku przy obrotach biegu jałowego na poziomie 720-760 zmieniala sie informacja o cisnieniu...
Witam posiadam t4 1.9d swieci sie cisnienie oleju nie ma kabla od czujnika przy filtrze czy ktos wie gdzie ma byc podkaczony ? Czy idzie on gdzies bezposrednio do wiazki? Druga sprawa to obroty pokazuje ok 2000 obrotow dam troche gazu i zamyka licznik Pomocy
Witam!! Mam problem z golfem3 rok '94 silnik 1,8 benzyna podczas jazdy zapala sie kontrolka cisnienia oleju i brzeczy niemilosiernie jak juz sie wlaczy to caly czas. Wymienilem czujniki ciesnienia oleju, cisnienie sprawdzalem nanometrem miesci sie w normie nawet podpinalem inny licznik i nic...
mam rozumieć ze jest to astra 1. o ile sie orientuje to czujnik ma za zadanie rozłączyć tj zgasić swiecacą sie lampke od cisnienie oleju. Czestym mankamentem sa palące sie zaróweczki wiec proponowalbym rozebrac licznik ( ok 10 minut )i sprawdzić zaróweczke mialęm taki przypadek od ladowania kilka lat temu pozdrawiam
Witam Moze ktos pomoze. Pacjent jak w temacie. Kontrolka sie nie nie zapala po kluczyku. Zarowka sprawna czujniki rowniez sprawne. Nie moge zlokalizowac gdzie znajduje sie przekaznik odpowiedzialny za cisnienie oleju. Pozycja 6 ( przekaznik G29 ma niby odpowiadac za sygnalizacje ) jest wolna na dodatkowej tablicy prekaznikow pod deska nie ma tam nawet...
Ani w 330 ani w 360 nie trzeba wymieniać licznika.
jest tak jak mowisz cisnienie jest ok. a co do tych zimnych lutow to znaczy mam rozebrac licznik tak? a co do gazu to chyba masz racje bo jak probowalem dmuchnac w jeden waz od wody i nie moglem przedmuchac wiec chuba cos jest zapchane
witam mam pytanie posiadam fiata cc 700 z 1997 roku i chcialbym sie dowiedziec czy przy zapalniu auta jak pojawiaja sie kontrolki od oleju i ladowania czy powinna sie tez zaswiecac kontrolka od temperatury??? posiadam licznik gdzie wlasnie nie ma wskaznika temperatury tylko sa bary na cisnienie w oponach 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających...
przebieg raczej rzeczywisty bo licznik ten sam co rok produkcji. Nie mam interkulera 80km bez klimy i interkulera, w srodku auta, nie smierdzi spalinami ani nic w tym stylu, auto tak samo dymi jak jest cieple90oC i zimne, tak samo! Auto nie szarpie ani nic, tyle jak dociskam i kolo 25000 obrotów włącza sie turbo to kopci jak smok....... na biegu jałowym...
ktory to rok auta? były w starszych modelach dwa czujniki jeden gdzies obok filtra oleju a drugi w głowicy . Ich dzialanie było odwrotne jeden rozłączał mase po odpaleniu ten obok filtra i kontrolka gasła ale drugi podawał mase powyżej 2000 tys obrotów . jesli nie dostawał licznik tej masy z drugiego to lampka sie zapalała i czasami jak był to włączał...
A10 z kabelkiem biało-szarym, przechodzącym w żółty przy czujniku. Dla identyfikacji, pin A9 ma kabelek brązowy, a A11 - zielono-niebieski.
witam jeżeli jest to licznik od takiego samego auta tylko bogatsza wersja, to wystarczy wpiąć go do kostek i wszystko działa. może być konieczność wymiany czujnika ciśnienia oleju na taki który steruje wskażnikiem ciśnienia oleju
Ma ktoś schemat albo wie, który kabel wychodzi z komputera silnika żeby to sprawdzić, czy nie jest coś walnięte na przewodzie? Z czujnika ciśnienia oleju kabel idzie do licznika, przy liczniku kolor zielono/czarny pin 25
Potrzebuje schemat od czujnika ciśnienia oleju aż do licznika ..... świeci ciśnienie oleju czy czujnik wpięty czy wypięty iveco daily 35c18 po 2006 rok sterownik silnika EDC16C39 BOSCH
Renault Trafic III -2015 rok, po wymianie licznika, błąd czujnika ciśnienia oleju. Samochód sprowadzony i nie wiem, jak było wcześniej. Auto miało wymieniony licznik - (jest inny VIN w liczniku) i w "tablicy przyrządów" jest błąd czujnika ciśnienia oleju. Czujnik wymieniony i nic to nie wniosło. Czy jest możliwość, że przez błędny VIN (DTC941113)?
Witam, pomóżcie koledzy, jest problem: w komorze próżniowej 100 st. Celcjusza, podciśnienie bliskie próżni, chcę monitorować poziom zalewanego oleju transformatorowego do zbirnika. Myśłałem, że czujnikiem ulltradźwiękowym to załatwię ale próżnia to wyklucza. Macie jakieś pomysły? oprócz wskaźników pływakowych z uwagi na kiepską możliwość jego montażu.
Witam! potrzebuje zakupic czujnik przepływu. co powinien miec: zakres roboczy: 0-10 l/min (moze byc wiecej) rozdzielczosc: 0,0001-0,001 l/imp (ok 10000imp/litr) dobrze by bylo gdyby mogl pracowac przy cisnieniu 10MPa i zeby mozna bylo przez niego przepuszczac Olej Napedowy na razie kiepsko mi ida poszukania, w elfie znalazlem cos takiego, ale niestety...
Witam, czy ktos moze polecic dostepne w polsce rozwiazania pomiaru cisnienia panujacego w cylindrze podczas spalania mieszanki? Widzialem w necie zintegrowane sensory z iskra zaplonowa http://www.tfxengine.com/SensorsOverall.... <- spark plug with ICP sensor lub optrand CALplug chcialbym to podlaczyc pod arduino :)
dlaczego sa dwa czujniki we wsporniku filtra oleju i jak one dzialaja ?
witam. Poszukuję czujnika (miernika) przepływu oleju. Zna ktoś może jakąś firmę która ma coś takiego w swojej ofercie?:) Pozdrawiam
Chcę dorobić pomiar ciśnienia oleju do silnika który ma tylko kontrolkę. Jaki czujnik z tanich i łatwo dostępnych na rynku da się łatwo podłączyć tak aby można było za pomocą jakiegoś uP uzyskać wynik. Głównie chodzi mi o dostępność dokumentacji.
Witam. Mam SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS z 2006roku, nie świeci na liczniku kontrolka ciśnienia oleju, Ma ktoś schemat lub wie gdzie idzie ten kabel? Czujnik 1 pniowy, wygląda że działa na zasadzie zwarcia do masy.
W tym modelu kontrolka ciśnienia oleju zapala sie podczas pracy silnika gdy ciśnienie oleju jest zbyt niskie. Oprócz kontrolki oleju włącza sie sygnalizacja dźwiękowa oraz mruga napis "STOP" pod obrotomierzem. Temat zamykam.
Zacząłbym od pomiaru ciśnienia oleju, ewentualnie sprawdzenie przewodów pomiędzy licznikiem a czujnikami. Można też spróbować podmienić licznik by wykluczyć jego uszkodzenie.
A co diagnoskop pokazuje? Test licznika był robiony? Okablowanie ok? Co oznacza (podaj wartości): cisnienie było słabe wiec wymieniłem pompe olejowa cisnienie jest juz ksiazkowe
Komputer nie jest połączony z licznikiem tak samo czujnik ciśnienia oleju. Licznik w środku wydaje się sprawny, luty wyglądają ok. Ale zobaczę jeszcze ten pływak
Witam , szukałem jak mówisz 2giego czujnika nic nie dopatrzylaem...może podpowiesz gdzie go tam namacać, ? A może to problem licznika ....
Dodam, iż alternator regenerował bdb spec od tych rzeczy... I się go nie czepiaj. Brak jest plusa po zapłonie na liczniku, pewnie nie ma jeszcze kontrolki ręcznego, ciśnienia oleju i czegoś tam jeszcze.
Piszczy dopóki nie wyłączysz zapłonu? Jeśli tak to jest to sygnalizacja słabego ciśnienia oleju..albo czujnik szwankuje, albo coś dzieje się z pompą oleju. Najlepiej zmierzyć ciśnienie oleju a jeśli będzie poprawne podmienić czujnik. Jest jeszcze trzecia możliwość: uszkodzony licznik tzw. zimne luty.. Musisz sam zaobserwować co się dzieje i czy z pracą...
Nie wszystkie ale też, na pewno kontrolka przegrzania silnika, ładowania akumulatora to do masy, migaczy do plusa i światła drogowe. Nie kojarzę tylko jak było kontrolka ciśnienia oleju bo chyba 2 miała już dynamiczną kontrolę ciśnienia i nie wiem czy to był osobny moduł czy było w liczniku. Jak osobny moduł to tylko jeden pin odpowiada kontrolce oleju...
Tam jest tylko mechaniczna regulacja ciśnienia oleju. Tzn taka by ciśnienie oleju nie przekroczyło 4bar. Nie ma regulacji ciśnienia poprzez zawór regulacyjny sterowany elektrycznie. Takie cuda to w 3.0TDI i to nie każdym. Czujnik działa w prosty sposób. Zawiera do masy lub rozwiera. Sprawdź miernikiem czy styk jest zwarty czy rozwarty w twoim czujniku...
A czy chciaz idzie wyleczyc ta kontrolke oleju by ten licznik nie pipczal i nie pokazywal tego bledu
To nie działa jak w polonezie że masą dotykasz odejmujes i kontrolka gaśnie czy się zapala. Do sprawdzenia wiązka i licznik.
A na jaki kolor? Czerwony ciśnienie oleju ,pomarańczowy to od poziomu.
nie ma jako tako bezpiecznika bo sam czujnik "zwiera się" jednym pinem do masy a drugi pin leci od czujnika leci do licznika i to z niego ma zasilanie więc bezpiecznikiem od ciśnienia oleju jest ten sam co od licznika
Nie do końca tak jest. Ten czujnik kasuje tę kontrolkę na jakiś czas ale jest jakaś przyczyna pojawienia się jej. Przyczyna może być uszkodzony czujnik, brak zasilania czujnika, przerwany przewod sygnałowy między czujnikiem a licznikiem lub niski poziom oleju.
Czujnik zwiera styki bez ciśnienia oleju, podając masę z silnika na kontrolkę i ta świeci, ciśnienie rozwiera styki i przerywa obwód, i gaśnie. Zwarty z masą przewód powinien zaświecić kontrolkę. Sprawdź jeszcze pola stykowe dla oprawki żarówki, czy ta dziurka na oprawkę w liczniku nie jest nadpalona > nie kontaktuje sama oprawka żarówki do licznika....
Mam taki problem zamontowałem licznik ciśnienia oleju do ursusa c 330 z przejściówką na czujnik i kontrolka mi nie świeci a jak był sam czujnik to świeciła normalnie jak wkładałem kluczyk i gasła przy uruchomieniu silnika a teraz nic zero reakcji wskaźnik działa dobrze nawet wkręciłem do przejściówki stary sprawny czujnik nic czy to może jest normalne...
witam jak sprawdzi czujnik cisnienia oleju trzy przewodowy komputer pokładowy w liczniku pokazuje olej , stan oleju oczywiście jest i ciśnienie , jest możliwoś ze jest uszkodzenie licznika
Złącze X5(te okrągłe w komorze silnika) pin nr 8, a dalej złącze X8(te szersze przy liczniku) pin nr 22, kolor przewodu niebiesko-zielony.
Ciśnienie będę musiał zmierzyć ale ten od poziomu i temperatury też daje ciała ta na żółto kontrolka i zegary stoją w miejscu od temperatury. Można wyłączyć to w liczniku. Sprawdź czy zasilanie w kostce czujnika dochodzi (pin1 +12 V pin 2 masa) i pin 3 powinien mieć przejście do zielonej kostki licznika pin 15. Czekajcie, bo ja na żadnym schemacie...
Trzeba sprawdzić czy to problem z ciśnieniem oleju czy czujnikiem poziomu oleju. Trzeba wrzucić skan z Vcds Dodano po 2 Proszę zrobić pełny skan czyli wszystkie moduły. Może licznik informuję o awarii czujnika poziomu oleju w misce
100 tys. km na liczniku, na ciepło ciśnienie oleju poniżej 0,4 bara na wolnych, dostęp do czego kolwiek przy silniku, brak, trzeba silnik opuszczać, turbo i sztanga od turbiny zardzewiała, że się w rękach kruszy, sprzęgło szarpie, silnik 700 benzyna....
Czy rozwiązał pan ten problem. Mam podobnie tylko przy wyższych obrotach. Pacjent c5 2.0 blue hdi 150km 200 tys na liczniku
Patrzyłem w schemat silnika, tam nie wchodzi czujnik ciśnienia oleju, więc chyba wchodzi bezpośrednio na licznik.
Dlatego się pytam czy to jest czujnik od poziomu oleju czy czujnik od ciśnienia oleju.
Aczujnik oleju jest przy gdzieś przy filtrze oleju czy styłu tak jak na poniższej ilustracji punk 2? https://obrazki.elektroda.pl/7856772600_... To na zdjęciu to czujnik ciśnienia oleju. Czujnik poziomu oleju powinien znajdować się w misie olejowej. Jeśli lampka oleju się zapala przy podwyższonych obrotach to obstawiam ze jest to zbyt...
witam, po przełożeniu licznika w samochodzie Mercedes Vito (zwykły na licznik z obrotomierzem) zaczęła mi sie palić kontrolka ciśnienia oleju (tzn po włączniu zapłonu nie gaśnie) po wpięciu starego licznika wszystko OK. Co może byc przyczyną - oba liczniki są sprawne.
W Audi kontrolka oleju wraz z brzęczykiem zapala sie jeśli z czujnika wysokiego ciśnienia oleju nie zostanie podany sygnał masy na licznik a obroty silnika przekroczą 2000obr/min . Czujnik wysokiego ciśnienia "daje" masę gdy ciśnienie oleju przekroczy 2bary. Sprawdź ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku przy 2000 obr/min.
buzer za licznikiem jest od ciśnienia oleju
albo przetarta izolacja na przewodach na silniku (zwykle koło rozrusznika na skrzyni biegów) lub jakieś kwiatki w liczniku pewnie żeby zrobić trzeba przekopać instalkę od czujnika do licznika
Przewód z czujnika idzie przez skrzynkę na podszybiu po stronie kierowcy do licznika. Należało by sprawdzić ciągłość tego przewodu (żarówką 21W). Może być zaśniedziały w tej skrzynce na złączach lub złamany na silniku (przewody lubią robić się sztywne pod maską). Złącze niebieskie licznika, pin nr 10, tutaj masz podłączony czujnik ciśnienia oleju.
miałem to samo w passacie jesli to nie niebieski przewodzik na alternatorze to zmierz cisnienie oleju u mnie zakończyło sie na szlifie wału korbowego i problem zniknął bezpowrotnie modół cisnienia oleju jest w liczniku i tam jest też buzzer
Czy to usterka obrotomierza może mieć wpływ na mruganie kontrolki ciśnienia oleju ( brak obrotów żle jest interpretowany przez dynamiczny system kontroli ciśnienia oleju )Czy ma ktoś oscylogram sygnału jaki powinien wychodzić z ecu do licznika (obrotomierza)?
Pomiar cisnienia manometrem wpiętym w miejsce czujnika ciśnienia oleju pokazuje 0,8 bara (przy ok 85st) na maksymalnych obrotach ok 3 barów. Czemu nie pomierzyłeś wtedy jak zapala sie kontrolka , albo dojechac do 100'C i wtedy mierzyć. Moze licznik sie wysypał?
astra cisnienie oleju slabe cisnienie oleju cisnienie oleju renault
licznik 93s56 ad620 wzmacniacz pomiarowy generator impuls tyrystor
budowa glosnikow altus budowa glosnikow
Morphy Richards Soup Maker – programowanie procesora, firmware, tryby pracy, ograniczenia Lokalizacja klaksonów w Mercedesie W211