Odczytywanie wersji FIS i IMMO po numerze zegarów: Przykłądowy numer 1J0 920 826 C __w_____xy_z w: -0 zwykłe tarcze -5 tarcze Sport Edition x: -2 1/2 FIS -4 pełny FIS y: -2 IMMO2 -5 IMMO2 -6 IMMO3 z: - bez literki licznik do 220 km/h benzyna - A licznik do 260 km/h benzyna - B licznik do 220 km/h diesel - C licznik do 260 km/h diesel [url=https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.p...
Czy licznik i obrotomierz sa oryginalne ? Czy to diesel czy benzyna ? Jesli benzyna a licznik jest oryginalny to padl poprostu obrotomierz , trzeba go zdemontowac i zobaczyc co padlo , najprawdopodobniej ktorys kondensator .
Odczytywanie wersji FIS i IMMO po numerze zegarów: Przykłądowy numer 1J0 920 826 C __w_____xy_z w: -0 zwykłe tarcze -5 tarcze Sport Edition x: -2 1/2 FIS -4 pełny FIS y: -2 IMMO2 -5 IMMO2 -6 IMMO3 z: - bez literki licznik do 220 km/h benzyna - A licznik do 260 km/h benzyna - B licznik do 220 km/h diesel - C licznik do 260 km/h diesel Nic nie musisz...
to co trzymasz w palcach służy do podłączenia czujnika prędkości prawidłowy licznik z obrotkiem po prostu podłączasz i działa - wszystkie zasilania i sygnał obr normalnie do licznika dochodzą oczywiście jeśli kostki pasują odnośnie kostek - na folii przy złączu jest opis wszystkiego więc można porównać ale na ogół pasuje mógłbyś zamieścić fotkę całego...
Trzeba się liczyć z tym, że 1.9TDi to bardzo, bardzo popularny silnik. Trafić coś na chodzie i nie do remontu graniczy z cudem. U mnie na osiedlu każdy kto budował chałupę i miał przyczepkę miał właśnie 1.9TDi. Kupowane tylko właśnie po to, remont lub budowa i do "ż..." znaczy się na sprzedaż. Diesla trzeba umieć kupić lub kupić i wyremontować. Koszt...
jeśli kodowanie z uk się robi na eu to na tarczkach uk są też km i nie trzeba mieniać tarczki jeśli zmieniamy z benzyny na diesla to obrotomierz będzie działał prawidłowo według tarczki uk problem następuje jeśli kodujemy z diesla na benzynę wtedy owszem powinniśmy zmienić wsad. sam u siebie w a4 zmieniłem licznik z 6 cylindrowej benzyny uk na 1,9 4...
Immo doprogramujesz tylko musisz wyciągnąć pin z licznika z dizla program VAG K+CAN Commander 1.4 lub VAG Tacho 3.01 / 5.0 — najlepsze pod VDO IMMO2/IMMO3 (Golf 4) Musisz zmienić tarcze obrotomierza bo jak go vcdsem(tym programukesz wszystkie dane o aucie w liczniku jaki jest /silniki/ abs/itp) zaprogramujesz, że to benzyna to będzie pokazywał obroty...
No, w takie ciepłe dni jak dziś to naturalnie, powinien trzymać 90° C. Może winien wskaźnik, może czujnik (któryś lekko zaniża). Wyjść jest kilka: jeśli pokazuje ale tylko zaniża można się przyzwyczaić. Jeśli zależy Koledze na poprawnych wskazaniach - można pożyczyć od kogoś znajomego licznik z Golfa lub Vento - czy to benzyna czy Diesel nie ma znaczenia...
Rodzaj sygnału - benzyna daje impulsy, diesel daje napięcie. Można spróbować zamontować czujnik położenia wału i przetwornik. Taniej wyjdzie oryginalny licznik
Obrotomierz ma taki sam zakres? Chyba łatwiej włożyć będzie białe zegary od benzyny niż bawić się z Dieslem.
cześć obotomierz od benzyny ma inny zakres obrotów niż w dieslu ogólnie rzecz biorąc powinien działać co do prędkości max to ten sam problem benzyna diesel inne przełożenie w skrzyni biegów
Właśnie nie wiem czy będzie pasować licznik przykładowo od 1,8 benzyna czy 2,0 diesel . Chodzi mi o to czy jak przełoże od innej pojemności licznik ale taki sam jak mam , czyli czy paliwo będzie prawidłowo pokazywać temperature i obroty bo kilometry powinny się zgrać . miałem przypadek że zawiesiłą mi się skazówa od temperatury i spalanie większe było...
Witam, wsadów akurat mam mnóstwo zgranych przez siebie ale oczywiście jak czegoś potrzebowałem to nie wiedziałem co to jest. Od jakichś kilku miesięcy dokładnie opisuję pamięci, ale nie wiedziałem, że diesel i benzyna może mieć takie same oznaczenie ale inny wsad. Robiłem ten licznik po "domorosłym fachowcu" i pamięć miał uszkodzoną - wyrwaną jedną...
Koledzy z alternatora jest wtjśće na obrotomierz oznaczone [W] a licznik z obrotomierzem powinien być od dizla benzyna ma inaczej nadawane impulsy z cewki [1]
Benzyna ma skalowanie do 8 tys. Mam punto 1.3 diesel i tez mam wyskalowane do 7 tyś. Pozdrawiam
To znaczy czemu nie zgram ?? muszę wtedy wytłumaczyć klientowi dla czego nie można tego zrobić. Gdzieś czytałem na forum że dało przełożyć licznik do A4 do A6.Prosił bym o dokładniejsze wyjaśnienia Twoje auto to stary kapeć w diesel-u z immo w puszce. TT to benzyna (a jeśli diesel to znaczy, że nowe i gada po can) z immo w zegarach, więc usuwanie immo...
z tego co jak dotad sie wyedukowalem to nie dosc ze vin to i jeszcze immo powinno byc we wsadzie od ecu. Stad moje podejrzenia ze z jakis powodow zle mam zczytany ten eprom. Tylko co robie zle w takim razie. 2 rozne programatory i softy a bin ten sam. Mam taki diabelski pomysl zeby to co zczytalem z oryginalu wsadzin w inna kostke (coby na wszelki wypadek...
Czemu akurat tę Hondę? Jazda 6 km??? Hmm, po co auto? Po co diesel?? Stację diagnostyczną sobie daruj i tak nic nie wiedzą, na najprostsze sztuczki się dają nabrać. Zabierz dobrego lakiernika + mechanika, ew. pomocników powyższych, inni gówno wiedzą a już na pewno "rzeczoznawcy", ewentualnie specjalistę od danej marki/modelu, będzie wiedział gdzie nieoryginalna...
benzyna pin 4 - 31(masa) pin 9 - 30(12V) pin 5 - 15(12V po zapł.) pin 8 - złacze diagnostyczne pin 2 - licznik kontrolka silnika pin 6 - wej. prędkości jazdy pin 7 - wyj. predkości jazdy
Witam JA myślę że można by było podpiąć elektroniczny licznik obrotów z alarmem np. http://www.jmtcontrol.pl/rc-2108-wskazni... pod alarm podpiąć przekaźnik i działa . A kolega może napisać dokładnie co to niby miało być jaki silnik benzyna diesel . Pozdrawiam
Spróbuj tego, jeden powinien być diesel, drugi benzyna.
Diesel - nic nie trzeba robić, po prostu odłącz akumulator i podłącz nowy. Benzyna - może mieć przez jakiś czas problem ze sterowaniem biegu jałowego, ale wróci do normy po kilku jazdach. W obu przypadkach rozkoduje się radio i wykasuje licznik przebiegu dziennego. Lub tak jak napisał tadeuszgr podłączyć inne źrudło zasilania na czas wymiany.
Raczej nie. Miło by było jakbyś numery zegarów podał.
Ja proponuję IS200. Fajny 6-cyl silnik mocne zawieszenie, dobra elektronika ale potrafi paść cewka i najlepiej oryginał. Zapewne zmieniarka nie będzie działać. Volvo najlepiej z silnikiem 2.4. s60/s80 (zmieniłem z "v" na"s" bo się pomyliłem;) ) które chciał byś kupić za te pieniążki będzie na starej płycie. SAAB to Opel, a sama firma już nie istnieje.....
Raczej nie, ale każdy obrotomierz da się przerobić.
Stary licznik trzeba wylogować i odwrotnie nowy zalogować oraz ustawić funkcje do tego potrzebny Car Pass , na koniec zgłosić wymianę licznika by nie mieć kłopotów podczas kontroli czy przeglądu. Druga kwestia inne wyskalowanie Diesel-benzyna.
a czy jak wgram wsad z innym numerem to def się nie zaświeci,tarczkę obrotomierza mam od diesla,diodę świec wlutuję,
Wnioskuję, że masz jakiś silnik niskoprężny (benzyna) i chcesz zastosować licznik motogodzin z C330. Silniki "benzynowe" kręcą się, trochę szybciej niż diesel w C330. Licznik coś Ci zliczy, ale to nie będą motogodziny twego silnika. Licznik motogodzin z C330 jest mechanicznie (przekładniowo) dostosowany tylko do C330.
Czy w kodowaniu masz opcję diesel - benzyna? Nie przypominam sobie.
To może ty przestań zadawać pytania bez sensu, bo bez sprzętu i wiedzy tego nie ogarniesz. A wiedzy nie masz – bo byś wiedział, że licznika z diesla do benzyny nie przerzucisz. Więc daruj sobie. 3.1.9. Rozpowszechnianie treści ironizujących, prześmiewczych lub złośliwych, stanowiących przejaw braku szacunku do innych Użytkowników lub osób trzecich....
A przed tym za zabiegiem wiedziałeś że wgrywasz wsad z benzyny do diesla?
A czy w tym przypadku nie będzie wymagane osiowanie? Zadzwoń do ASO i zapytaj, czy zrobią. No i czy przełożyłeś taki sam licznik? Jeśli przekładałeś wersję benzyna na diesel albo diesel na benzynę chyba raczej nie będzie się dało wyosiować?
Wrzuć ten wsad, który chcesz zmienić.
Witam wiem ze podobny temat juz istnial ale nic nie wytlumaczyl mi dokladnie. A wiec mam auto passat 1.6 benzyna B5 kupilem 2 passata z GB tylko ze z silnikiem diesla i przekladke robie zeby miec diesla ;) i pytam co mi jest potrzebne aby licznik ten co byl w benzynie dzialal z silnikiem i reszta diesla. Moze wystarczy jakis maly myk prosze o pomoc.
myśle ze trzeba wymienić czyjnik temperatury prawdopodobnie diesel ma odwrotny współczynnik temperaturowy
Witam. Czy na forum posiada ktoś manualne umiejętności i mógłby mi przerobić wsad z licznika przedliftowego z benzyny na diesla? Albo posiada wsad do takiego licznika z zegarkiem analogowym bez cyfer FIS?
mozesz sprawdzic kolego jeszcze raz ten wsad? podobno nadal 460 tys ,swieci sie skrzynia ze automat a ma byc manual oraz ze jest dieslem a ma byc benzyna.
Włożyłem licznik od diesla z tarczkami od diesla. Bo jak włożyłem licznik diesla z tarczkami benzyny to na jałowym miał 1 tys a tak to ma 800 :) - bo na wysokosci 1000 benzyny jest 800 diesla ;) ciekawe jak duze to przekłamanie i czy idzie je jakos ustawic?
Udało ci się ogarnąć ten licznik? Patrzałem na ten wsad EEPROMa. Przebieg, licznik pobiera z BCM samochodu, wiec wydaje mi się że coś jes ze wsadem. Może to nie jest licznik z tego samochodu. Jak jak wsadziłem do benzyny licznik z diesla do działy się cuda, wyskakiwały chyba wszystkie możliwe błędy modułów w samochodzie. To się działo w liczniku z wyświetlaczem...
Wszystko można jak najbardziej to o czym piszesz. Możesz nawet zmienić licznik z diesla na benzynę a z benzyny na diesla poprzez samą zmianę wsadu, WGSZ również. Pzdr.
Licznika z obrotmierzem z b3 diesla raczej nie znajdzie, ale nie było jakichś dużych trudności w przeróbce licznika z benzyny. Kwestia dołożenia potencjometru.
Dam rade tylko nie posiadam wlasciwego bina.
Orlen sprzeda mi gaz albo benzynę albo diesla. Tak samo energetyki nie interesuje skąd bierzesz prąd. Sprzedają i już. A do którego gniazda piecyk podłączyć to moja sprawa.
Potrzebuję do rocznika 2009. Podłączyłem licznik Diesla do insigni w benzynie 2010 i też działają.
Bedzie działał obrotomierz napewno,nawet z benzyny jak włozysz do diesla tez bedzie prawie wszystko ok(temp.wody,paliwo,obrotomier,predkosci... kontrolki swiecy zarowej bo w liczniku benzyniaka niema i bedzie wówczas palił sie check.;-)
Mało prawdopodobne że bedzie to w pełni kompatybilne. Dlaczego chcesz do benzyniaka założyć zegary z diesla.
Ciśnienie będę musiał zmierzyć ale ten od poziomu i temperatury też daje ciała ta na żółto kontrolka i zegary stoją w miejscu od temperatury. Można wyłączyć to w liczniku. Sprawdź czy zasilanie w kostce czujnika dochodzi (pin1 +12 V pin 2 masa) i pin 3 powinien mieć przejście do zielonej kostki licznika pin 15. Czekajcie, bo ja na żadnym schemacie...
Witam !!! Chciałbym się dowiedzieć czy możliwe jest podłączenie do Passata 1.8 benz. licznika od passka ale diesela. Czy bedą działały prawidłowo??? Z góry dzięki za pomoc !!!
A jeszcze kwestia obrotomierza.w liczniku z diesla obroty sa do 5tys a w benzynowym do 7 tys.czy jak do tego licznika z diesla wstawie tarczke z benzyny to bedzie on wlasciwie wskazywal obroty?
Znalezione gdzieś na ruskich stronach, dodaje dla potomnych: http://obrazki.elektroda.pl/5968597000_1... http://obrazki.elektroda.pl/8233914900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9385548000_1... Są to schematy przetwornicy, wyraźnie widać, że przetwornica jest sterowana przez procesor. Aby przetwornica ruszyła,...
licznik benzyna diesel benzyna diesel licznik benzyna
flashowanie samsung wymiana bęben konica zawartości pamięci eprom
Difference Between Assault and Battery: Legal Elements, Examples, and Jurisdictional Variations Heidenhain TNC355 – długi czas pracy hydrauliki, przyczyny, diagnostyka, presostat, filtracja