Czyli pomimo dwóch cylindrów i tylko jednego przewodu pomiarowego będzie ok? Możesz bardziej rozwinąć swą myśl?! Mierzony jest czas pracy. A praca jest tylko wtedy, kiedy występują impulsy. Ich ilość nie ma znaczenia. Jak zwiększasz obroty silnika, to ilość impulsów w czasie rośnie, ale sam czas pracy biegnie tak samo.
Dziękuje za odpowiedż! Licznik jest zasilany z instalacji 24V i ma wyświetlacz cyfrowy. Ciekawi mnie, czy jest sterowany za pomocą impulsów ,czy tylko jest gdzieś na silniku czujnik ciśnienia oleju ,który załącza licznik podczas pracy silnika.
Ja z kolei robiłem pomiar czasu pracy silnika na zasadzie dwóch bloków 'up counter'. pierwszy aktywuje się podczas pracy silnika, na wejście zasilające ma cewkę z przerwaniem sekundowym i liczy do 60, po obliczeniu minuty daje impuls na licznik minutowy i zarazem się resetuje. Jak już wiadomo drugi licznik zlicza minuty pracy, można zastosować trzeci...
Reset - pin 1 na GND. Můžeš si to vyvést i na tlačítko.Sorry jsem čech.
Witam zlecę wykonanie licznika czasu pracy silnika trójfazowego. Licznik powinien mierzyć czas pracy w danym okresie czyli np. w przedziale godzinowym . (data dzień miesiąc od 12-13 czas pracy x minut .... Chodzi o tanie rozwiązanie w 3 egzemplarzach
Może podasz model tego nowego licznika?
Dzieki za podpowiedź .
wiec równolegle się niestety tutaj chyba nie sprawdzi. Dlaczego się nie sprawdzi? Musisz tylko podłączyć przekaźnik za wyłącznikiem załączającym silnik. Innym rozwiązaniem jest zakup przekaźnika prądowego (załączy go przepływajacy o odpowiednim natężeniu prąd. Możesz szukać też pod hasłem przekaźnik priorytetowy.
Generator impulsów 1 sek Licznik impulsów z przekaznikiem i resetem Praca silnika glównego uruchamia licznik. Licznik sumuje czas pracy. Po osiągnieciu ustawionego czasu pracy uruchamia drugi silnik na określony czas i resetuje sie. I tak wkoło.
To nie jest samochód tylko łódź żaglowa. A zasilanie dotyczy układu licznika motogodzin pracy silnika. Ładowanie tych obydwu akumulatorów jest rozwiązane w inny sposób. Licznik motogdzin musi zliczać czas pracy silnika nawet w przypadku, gdy się całkowicie rozładuje akumulator dodatkowy, a ponadto musi być dostępny (o ile jest napięcie na akumulatorze...
Cześć! Czy ktoś z obecnych orientuje się czy w wózkach widłowych Toyota (7FG25) liczniki motogodzin jest zasilony z jakiejś prądniczki tachometrycznej czy to po prostu jest licznik czasu pracy silnika a nie motogodzin zależnych od obrotów? Z góry dziękuję za pomoc!
Jak masz wolno-zmienny enkoder (impulsator) to można podpiąć kanały A i B pod wejścia zwykłe. Program: jak jest A i narasta (zbocze) B to funkcja zwiększ rejestr (+1), a jak jest B i narasta (zbocze) A to zmniejsz (funkcja -1) rejestr szybkości krokowej. Można podłączyć pod szybki licznik (wtedy praca w przerwaniach) ale trzeba analizować: czy zawartość...
W C330M inne przełożenie jest tylko w zwolnicach, co daje inną prędkość jazdy. Są dwa rodzaje obrotomierzy do Ursusa. Do C-330 jest piktogram WOM przy 2200 RPM. Do C-360 jest piktogram WOM przy 2000 RPM (przełożenie w skrzyni 1:4). Czy jest jakaś różnica w stałej licznika dla C330 i C360, tego nie sprawdzałem. Obrotomierz ze zdjęcia to chińska podróba....
Brak zasilania lub uszkodzony licznik co skutkuje tym że immo nie pozwala na pracę silnika i przez to go gasi. Wyjąć licznik i sprawdzić czego brakuje: "15", "30" czy masy.
Piszczy dopóki nie wyłączysz zapłonu? Jeśli tak to jest to sygnalizacja słabego ciśnienia oleju..albo czujnik szwankuje, albo coś dzieje się z pompą oleju. Najlepiej zmierzyć ciśnienie oleju a jeśli będzie poprawne podmienić czujnik. Jest jeszcze trzecia możliwość: uszkodzony licznik tzw. zimne luty.. Musisz sam zaobserwować co się dzieje i czy z pracą...
Wielkie dzięki. Posiedziałem trochę i sam sobie doszedłem metodą prób i błędów jak to ma być.
To jest normalne. Najpierw następuje autotest kontrolki (czerwony kolor), potem na niebiesko sygnalizuje, że silnik jeszcze nie osiągnął właściwej temperatury pracy. Znika, gdy silnik osiągnie właściwą temperaturę. Na czerwono zaświeci, gdy temperatura będzie za wysoka.
To jest czujnik podwójny, jeden dla EFI, drugi do liczników. Stare rozwiązanie, stosowane jeszcze w motocyklach (Honda) na wtrysku. Obecnie informacja o temperaturze silnika jest przekazywana z układu wtryskowego, nie stosuje się osobnych czujników. Teoretycznie czujnik dla wtrysku powinien być separowany od masy, ze względu na powstawanie zakłóceń....
Jeżeli to naprawdę jedyny odczytany błąd sprawdź :napęd linki ,linkę prędkościomierza lub masz uszkodzony licznik,praca sinika na wolnych obrotach to inna przyczyna.
Patrząc tak "na oko", ponieważ traktor nie ma licznika motogodzin, to ma gdzieś tak 40-50 motogodzin.
Problemy będą napewno. Oprócz licznika kopii są tam zapisane inne informacje. Np. może nie działać ręczny podajnik, zły odczyt z czujników papieru itd. Reszta na priv.
Sprawdź jeszcze szerokość paska .( gdy zużyty wychodzi niżej na koło wariatora a więc niższa predkość). Zobacz ciśnienie w ogumieniu. Twoje 60 km to nie tragedia może silnik jest już troche zużyty. Przy tych silnikach udaje się z reguły osiągnąć 65km/h bez wiekszych problemów na częścich fabrycznych. Nie sugeruj się też postami typu wymieniłem rolki...
Odczyty temperatury powietrza i silnika z komputera i licznika te same? Odpinałeś przewód czujnika tem. aby sprawdzić czy dawka paliwa się zmienia ?
Trzeba się przejmować tymi błedami? Po pierwsze - wypisujesz jakieś bzdurne błędy odczytane jeszcze bardziej bzdurnym przyrządem . Jak nie zrobisz diagnostyki jakimś normalnym sprzętem wspieranym przez producenta, który bierze na siebie interpretację błędów to z tych które masz raczej nikt ci nie pomoże . Po drugie - czy te błędy objawiają się w jakikolwiek...
nikt tutaj sie nie obraża bo nie ma o co,podziwiam takich ludzi jak ty :D tak jak napisałem wyżej co np z % obciążeniem alt., co z licznikiem detonacyjnej pracy silnika, co z korekcją wtryskiwaczy,wielkość dawki głównej, przy dużym obciązeniu zawsze są jakieś tam załamania obrotów lub ich wzrosty bardzo mało konkretów
A czy w parametrach licznika w czasie pracy silnika jest dobre ładowanie (chociaż na 100% to nie pamiętam czy jest taki blok)
Błędy nie mają nic wspólnego z pracą nawiewu-ściągnij schowek pasażera i sprawdź co się dzieje...
309c? ci? Znajomy ma takie coś. Zdziwił mnie bardzo jak powiedział ze to nie licznik motogodzin tylko czasu pracy silnika. Być może da się to zmienić w ustawieniach licznika (bo jest programowalny z laptopa z jakimś programem, pewnie specjalnym).
Odczytaj błędy w liczniku .
Przebieg 144 tysiące (przynajmniej tak ma na liczniku), nie próbowałem odkręcić korka w czasie pracy silnika. Gdzie jest ta odma?
wiec sprawdzona wiazka do licznika - napiecia i masa jest tak jak napisales. dalem licznik do znajomego aby sprawdzil jeszcze raz. jak uporam sie z licznikiem bede obserwowal prace silnika. jutro sprawdze jeszcze napiecia na malej wtyczce do pld
Hmmm. Auto mam od nowości, i nie kojarzę wymiany licznika. Ogólnie kasowałem bez pracy silnika. Wszystkie te 3 wracają. A jak można podejść do tego tematu: 37-Navigation -- Status: Not registered 0001 ?
Masz czujnik 4pinowy (licznik i ecu silnika) i czujnik w chłodnicy (praca wentylatorów) . Wiecej nie potrzeba. Był czasem jeszcze odcinający klimatyzację w razie przegrzania (bez wpływu na prace silnika)
Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda montaż takiego licznika. Potrzebuje mierzyć tylko czas pracy samego silnika, nieistotne jest pod jakim obciążeniem pracuje. Czy mogę wykorzystać dowolny licznik? W jaki sposób go zamontować? Pozdrawiam.
Jeżeli nie masz przebić to i wielkich zakłóceń instalacja zapłonowa generować nie powinna. Nie wiem jak jest w jawkach ale np. kupiłem sobie kiedyś licznik rowerowy do simsona, co prawda nie z najwyższej półki i nie działał. W simsonie kolegi działał. Mój generował wyższy poziom zakłócń radioelektrycznych ale jeśli chodzi o pracę silnika to mój był...
Nie mam licznika z tarczą :) Dziś wyłączyłem wszystkie esy, oprócz silnika oczywiście, spisałem stan licznika przed pracą i po. Przez 25minut silnik zużył 3,2kWh, więc przez godzinę byłoby około 7,7kWh. To daje podobny wynik do wyliczeń kolbjana i moc silnika około 7kW. Dobrze myślę? Skoro to tylko 7kW to czy kabel 5x4mm byłby wystarczający? Dziękuję...
Programy a nie układy. No chociaż w wypadku pętli prądowej- jakieś układy też będą potrzebne. Są gotowe fragmenty programów. Gdzieś na elektrodzie. No i program tmf- na stronie wydawnictwa Helion. A układy- TME, Farnell- trzeba szukać. A "pracy" trzeba będzie w to nieco włożyć.
Co jeszcze na tych atmegach bedziemy robic..? Nie wystarczy cos takiego: http://www.elektroland.com.pl/licznik-mo... Za 80 zl nie warto chyba sie bawic w jakiekolwiek uklady, chyba ze dla wlasnej satysfakcji. Zreszta na pewno mozna takie cos znalezc taniej.
To może takie rozwiązanie: Mam gotowy licznik motogodzin do pomiaru czasy pracy silników spalinowych. Licznik jest zasilany bateryjnie, z wyswietlaczem LCD. Ma wbudowane DWA liczniki - licznik całkowitego czasu pracy (niekasowalny) i licznik czasu pracy międzyprzeglądowego - kasowalny. Sygnałem wyzwalajacym układ jest impuls wysokiego napięcia cewki...
Ale to jest prawdziwy licznik mth, ma wejście impulsowe? Jest zależny np. od obrotów silnika? Czy tylko licznik czasu pracy (podajesz zasilanie i liczy godziny zegarowe)? A co tam jeszcze w środku jest, jakiś mikrokontroler, eeprom? Na zdjęciu za dużo nie widać.
przewód z stycznika na ten licznik? aby wiedział kiedy zrobił pierwszy przejazd drugi itd? Wyprowadzić przewody ze styków NO stycznika jazdy. Jego zwarcie styków (wolnych) pomocniczych poda impuls na licznik. Będziesz miał zliczane cykle pracy silnika, czyli ilość jazd. Tyle i tylko tyle.
Tak auto nie gaśnie, te problemy nie maja kompletnie wpływu na pracę i sterowanie silnikiem.
Zastanowiło mnie to Co napisałeś że ktoś robił druciarstwo i można powiedzieć że udało ci się rozwiązać przyczynę spalonych zegarów okazało się że ktoś do brązowego z paskiem kabelka od czujnika temp. silnika dołączył masę i przykręcił do śruby silnika i to był powód spalonego licznika. Niestety moja praca się już na tym kończy ponieważ pracuję w niemieckim...
czas postoju Licznik czasowy od momentu wyłączenia silnika. czas jazdy Czas pracy silnika. trasa GPS Najzwyklejszy lokalizator GPS + serwer, który będzie zapisywał pobrane dane. Potrzebujesz do tego modułu CAN którym będziesz w stanie wyczytać parametr stanu silnika. Na serwer możesz wgrać API `nominatim`, pomaga w zapisywaniu trasy i lokalizowaniu...
Witam. Mam pytanie. Co oznacza czerwona lampka pomiędzy licznikami? Czy ma mrygać czy świecić podczas pracy silnika?I jak ma się zachować po zgaszeniu motoru? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
dlaczego silnik: włączajac PLAY, REW ,czy FF pracuje do tyłu, natomiast licznik pokazuje pracę jako prowidłową
Nie jestem pewien jaką pełni funkcję, obrabiarka nie ma możliwości kontroli obrotow. Jest tylko włącznik/wyłącznik, przełączniki trybu pracy jako wyrówniarka lub grubościówka i przycisk do restartu. Są też trzy wyłączniki krańcowe, połączone z przełącznikiem trybu pracy. Płytka połączona jest z włącznikiem i silnikiem. Sprawdziłem, ten układ, to licznik...
Mi też nic te dane nie mówią. Będę musiał kupić licznik obrotów i sprawdzić. Jak choćby ten: [url=http://allegro.pl/ag351-licznik-mot... Tu zasada działania dla niewtajemniczonych: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Hallotrony są to elementy, które wykożystuje się np do pomiarów natężenia pola magnetycznego - stałego i zmiennego. Wykożystuje się w nich wpływ pola magnetycznego na ruch strumienia elektronów, tzm prąd przepływjący przez hallotron jest proporcjonalny do natęrzenia pola magnetycznego w danym punkcie. Mają one na ogół bardzo małe rozmiary, aby nie wpływały...
Witam , W moim golfie IV 1,6 16V 105KM 2001r. miałem problem: nierówna praca silnika, przygasał na wolnych obrotach od razu po odpaleniu ale i też jak silnik był rozgrzany. Po odwiedzeniu 3 mechaników , dopiero ten trzeci postawił słuszną diagnozę. A mianowicie, że jest niewyregulowany rozrząd. Ustawienie rozrządu + podpięcie do komputera -> koszt -...
Czujnik prędkości idzie też na ECU i ma wpływ na pracę silnika i zmianę biegów.
Kontrolkę oleju można deaktywować przez SD, czasami w liczniku coś się zmienia i zapala kontrolkę jak auto pracuje.
Czy były sprawdzane vagiem kody błędów silnika, czy tylko parametry przepływomierza? Czy w trakcie pracy silnika miga na liczniku żółta kontrolka od grzania świec? Jeśli tak, to występują błędy na silniku, a to powoduje przejście w tryb awaryjny, co z kolei objawia się brakiem mocy.
Witam! A czy zapala się w czasie pracy silnika pomarańczowa lampka w liczniku Check Engine?
Nie wnikajcie czy godziny czy mth. Chodzi o to że licznik zlicza tylko podczas pracy silnika. To że silnik pracuje wie z D+, W lub z edc jeśli jest. W tym przypadku silnik jest chyba bez edc więc zostaje D+ i W. Zakładam że kontrolka ładowania działa więc ten trop raczej odpada, poza tym z D+ nie pokaże obrotów. Zostaje więc W które podłączone jest,...
AG351 jest licznikiem indukcyjnym i potrzebuje do pracy silnika ZI. Natomiast HR 47 DC i SYS-1 to samo. Naprawić można wszystko. Tylko po co? Jak taniej i szybciej kupić.
Jeżeli nie działa obrotomierz nie działa tez ekonom., bo jego praca opiera się na prędkości obrotowej wału silnika. W tych BMW brak pracy obrotomierza powodowany jest usterką sterownika silnika.
Albo skoda fabia,gdzie motogodziny pracy silnika zlicza wspomaganie
Witam Ciekawy przypadek, Ford Fiesta 1.4 tdci 2011 rok. Auto raz odpala a raz nie i miga kontrolka immo. Wtedy wyrzuca błędy w sterowniku: moduł sterujący immobilizera utrata łączności , w liczniku: moduł sterowania praca silnika utrata łączności, w poduszkach : zapisany crash w abs: brak łączności ze sterownikiem silnika kompresor klimatyzacji sam...
Świece grzeją około 5-6s. Przebieg trudno określić, bo auto przed sprowadzeniem miało wymieniony silnik i wyzerowany licznik i dopiero ma 41tys. km.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Podmieniłem cały zestaw sterujący (komputer silnika, BCM, immo, licznik) problem nie ustał. Dalej kontrolki Check szaleją. Licznik potrafi włączyć kontrolkę ładowania, podczas pracy silnika brak komunikacji ze sterowaniem silnika.
F3 miałem ustawione na 1. h17 i H18 standardowo 40 Dodano po 10 F3 ustawione na 1. H17 i H18 zmieniłem raz na 100 raz na 1 i nie było żadnej zmiany w pracy silnika. Cały czas stała prędkość praca silnika do 0 na liczniku gdzie włącza się hamowanie. F3 kompletnie nic nie zmienia
Elektronika nie daje żadnych oznak życia ? Lampki nie mrugają ? Może trzeba tylko zrobić reset licznika czasu pracy ?
Pasowaloby zczytac bledy vagiem. Ale nie badz pewien ze oni faktycznie wymienili transponder (cewke) a tym bardziej licznik . Najczesciej przyczyna awarii immo jest wadliwa praca transpondera , brak styku powodujacy zaklocenia itd. Jezeli oni faktycznie to wymienili to trzeba sprawdzic czy sa dobre styki na lini transponder licznik oraz licznik sterownik...
Do zabezpieczenia silnia potrzebny jest jeszcze czujnik suchobiegu, lub choc licznik odłączajacy przy przekroczeniu czasu pracy.
Chłodzony powietrzem czy cieczą? Bo to jest duża różnica pomiędzy modelami. Jaki gaźnik? To normalne że włączenie świateł obciąża alternator i silnik, ale przy prawidłowo wyregulowanej mieszance biegu jałowego nie powinno to być tak bardzo odczuwalne. Suzuki chłodzone powietrzem miało gaźnik Mikuni i to była jednym słowem tragedia. Wersje chłodzone...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Sprawdz napiecie akumulatora czy nie za wysokie podczas pracy silnika. Jesli ok to mógł puścić lut w liczniku.
witam - czujnik abs wymontowany okazało się że w ogóle nie przewodzi prądu. tzn nie ma żadnej wartości. - jeden problem z głowy. - po wymianie zapewne licznik nie będzie wariował. - Ale pozostał problem nie równej pracy silnika. Czy zapchany katalizator może powodować zawirowania silnika / jego szarpanie i czarny dym z rury ?
Witam.mam pytanie czy golf 5 ma imo w zegarach czy auto idoli przy wypiętym liczniku. Witaj! Volkswagen Golf V (model z lat 2003-2009) wyposażony jest w system immobilizera (tzw. "immobilizer"), który znajduje się w centralnym modułem elektronicznym (ECU) oraz w zegarach (przyrządach kontrolnych). Jeśli chodzi o odpalenie auta z wypiętym...
Jak byś potrzebował, to mam do sprzedania oryginalny licznik do CC sportinga. W razie czego PW.
Witam. Prawdopodobnie zakłócenia od strony układu zapłonowego uniemożliwiają poprawną pracę. Pozdrawiam.
to tak z tymi silnikami :) nadźgane jest w tym liczniku - parametry które mają też wyślwietlane jednostki łatwo wyczaić, ale interesuje mnie parametr który przy pracy tego samego silnika pokazuje ok 4,275 kvar Wychodzi na to że to moc bierna ( której do końca nie rozumiem ) i dlaczego jest taka duża wartość
Chcesz spalić moduł zapłonowy i licznik? Nie odłącza się akumulatora podczas pracy silnika. Tak samo nie sprawdza się napięcia ładowania bez podłączonego akumulatora. Masz tam regulator napięcia z wejściem Sense (czarny przewód). Sprawdź czy na nim pojawia się napięcie 12V po stacyjce. Sprawdź czy układ mostka trójfazowego w regulatorze jest sprawny....
w końcu masz jakiś do rozliczania zużytej energii Masz rację ale myślałem o drugim żeby przy silniku był Liczenie obrotów licznika-krótszy czas na cały pomiar W domu mam już elektroniczny
Osobiście zrobiłbym to tak, że w każdym gokarcie założyłbym "licznik motogodzin" albo raczej motominut, uruchamiający się po podaniu napięcia na silnik napędowy. Dodanie do tego licznika czasu nawet w formie wyświetlacza w autku to nie problem. Do tego serwer raz na kwadrans odpytujący wszystkie liczniki jaki mają przebieg. Jeśli masz zdolności w zakresie...
Witam obydwa czujniki temperatury w tym silniku są podłączone bezpośrednio do sterownika silnika .Są dwa ponieważ kontrolują pracę termostatu który również jest sterowany przez ecu (nie jest prawdą że jeden jest do wentylatora a drugi do ecu licznika itd ..) Niestety temperatura na liczniku nie przedstawia rzeczywistej temperatury silnika tylko przeliczoną...
Dziadziusie powyciągały swoje wehikuły, ehhh, sam grzebałem przy takim jednym kilkunasto letnim maluszku a na liczniku 30.000km :) ...
Wtam Zegar jest wcisniety,zadnych srubke itp.Uzywam do tego,czegos w ksztalcie litery L.Wsuwam w dolna czesc zegara,miedzy deske rozdzielcza a obudowe licznika,zapieram sie i go wyciagam.Trzeszcza plastiki ale wychodzi.Brak podswietlania licznika,to spalone zaroweczki w oprawkach plastikowych. Pozdrawiam
w sprinterze jak sie spali 1 swieca to trzeba szybko wymieniac bo inaczej szybko poleca pozostale to samo z oswietleniem licznika i przelacznikow pzdr
Sprawdz bezpieczniki. Nie działa licznik, w którym jest immo, więc silnik nie ma pozwolenia na prace, dlatego gaśnie.
Odkręć linkę od licznika i zobacz czy się obraca podczas pracy silnika. Jeśli nie to trzeba wymienić. Nie jestem pewien ale chyba nawet od żuka pasuje linka, albo kup oryginalną.
36 a nie 9. Ociz Czy ten błąd ma jakiś wpływ na pracę silnika ? Prędkościomierz i licznik mi działa ale sterownik silnika pokazał błąd prędkościomierza. Czy to oznacza że przewód z licznika pin7 do ECU pon 36 jest uszkodzony? Czy on idzie w linii prostej czy gdzieś jeszcze przez coś przychodzi?
Zapalają mi się samoczynnie światła STOP dodatkowo jak nacisnę pedał hamulca na wyłączonym zapłonie (bez kluczyka w stacyjce) włącza mi się zaplon i świecą kontrolki w liczniku. W trakcie pracy silnika jak wyłączam zapłon i trzymam wciśnięty pedał hamulca silnik nie gaśnie, zgaśnie jak puszczę pedał. Kto mi może coś doradzić, Nadmieniam, że włącznik...
Ten licznik mnie już dobija. Kod silnika to XU7JP4. Co do wtrysku to nie mam pojęcia gdzie mogę to sprawdzić :P Czy to jest to urządzenie obok kalkulatora pracy silnika ?? Aha a co do licznika to temat dokładniej opisałem tutaj: http://406-klub.pl/index.php?showtopic=2...
Nie mam pojęcia, Ja go tylko naprawiam, ale raczej cofany licznik bo ma nabite tylko 250tys, a jeśli chodzi o pracę silnika to chodzi rewelacyjnie bez zarzutów
w tym celu musiałbys zdobyc schemat instalacji elektrycznej samochodu najprawdopodobniej impulsy do licznika wychodzą z elektroniki silnika z modułu zaplonowego odłaczenie licznika najprawdopodobniej nie spowoduje utrudnien w pracy samochodu
Tak razem przestały działać. Sterownik silnika sprawdzałem klika dni temu, jak już był błąd z ABS to wyświetlił mi : - Brak komunikacji sterownika ABS z sterownikiem silnika - stały A teraz już też sterownik silnika nie łączy się z komputerem. W liczniku błędy są takie : 01314 Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika 01316 Elektroniczny moduł sterujący...
Licznik otrzymuje informację pewnie z kompa silnika o pracy lub awarii układu ładowania . Także fizycznego jako takiego połączenia nie ma . Na tym kablu powinno być 12V prosto z akumulatora ( opcjonalnie przez bezpiecznik ) 150-200 A . Przy takich pracach obowiązkowo zdejmuje się klemy z akumulatora .
100'C to nie problem , to normalna temp pracy. Zastanawiam się tylko czy faktycznie podałeś temperaturę silnika , czy może wartość pokazaną przez licznik...
Panowie takie pytanie Jakiej największej mocy silnik trójfazowy możemy uruchomić na raz? Pacjent co prawda to piła tarczowa przy rozruchu ma znacznie mniejsze obciążenie niż sprężarka Chciałbym uniknąć przełącznika Y/D na korzyść przycisku start i grzyba do wyłączania silnika W pracy mamy airpresa 7,5kw idzie na raz na zabezpieczeniu c25A W domu mam...
Znajomy ma Passata B5 od 20 lat. Na liczniku ma 700 tysięcy, ale on sam przyznał się, że kilka razy go już cofał i w rzeczywistośći jest znacznie więcej. Silnik Passata nie dotykany (AFN TDI) Wymienione jedynie turbo kilka lat temu. Dodatkowo w ostatnim czasie syn znajomego zrobił mu chipa na 130 koni, Passat codziennie jeździ, także nie zgodze się,...
Witam, otóż mam dwa problemy, pierwszy, który jest według mnie najważniejszy to że na ścianie zbiornika wyrównawczego mam tak zwany majonez, dodam iż przed tym stwierdzeniem w zbiorniku razem z płynem chłodniczym pływał olej. Po dokładnym wyczyszczeniu zbiorniczka, układu chłodzenia i wypompowana woda z Chłodnicy przez 1-2 tygodnie zbiorniczek był czysty...
To wychylenie wskazówki sugerowałoby właśnie to że w tym momencie sterownik silnika widzi poruszający się silnik mimo tego że on nie pracuje. Zobacz w blokach pomiarowych na prędkość silnika w momencie gdy działa pompa, możesz też zobaczyć w liczniku na prędkość silnika w momencie pracy pompy. Jeżeli pokaże że silnik pracuje a tak nie jest to odłączyć...
Jak silnik uzyska temperaturę 109/110 stopni Celsjusza wentylator się załączy i temperatura spadnie na komputerze do ok 90 stopni i tak samo utrzymuje się na liczniku. Nie wiem jaka jest normalna temperatura pracy silnika w tym silniku i nie wiem przy jakiej temperaturze powinien się załączać wentylator, ale mnie się wydaję, że jeżeli korek na zbiorniku...
WItam. Moim problemem jest kontrolka EPC. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce świeci normalnie tak jak powinna.Przy samym zapłonie gaśnie.Następnie podczas pracy silnika przez cały czas się żarzy . Dodam że jedna żarówka podświetlenia licznika od czasu do czasu miga. Wszystko działa normalnie. Czy jest możliwe jakieś uszkodzenie licznika?
szczerze wydaje mi się ze do odkurzacza silnik jest za słaby i za wysokie obroty musiało by być jakieś konkretne przełożenie przy nawijanie 6 cewek (do jednego silnika) np drutem fi 0.8 80 zw jeden zezwój, mogło by nie dać rady wolał bym jakiś silnik indukcyjny jedno faz. (cicha praca) i jakieś sprzęgło, co do dodatkowego styku przy silniku od malucha,...
Czujnika MAP szukaj na doplywie powietrza filtr lub przewod od filtra a czujnika VSS - predkosc pojazdu szukaj w liczniku lub w napedzie licznika
Nic nie klepało nic z tych rzeczy tak jak mówie Gotuje sie cały czas płyn wyrzuca przez korek od zbiorniczka wyrównawczego Para nie samowita nawet jak płyn doleje prawie do pełna zakrece silnikiem to wyrzuca go :/ , wczesniej przyówazyłem ze wentylator sie nie włancza wiec zrobiłem na krótko :D teraz nawet nie pokazuje temperatury cieczy w kabinie w...
Witam. U mnie licznik "wariował" przez pół roku i nie mogłem znaleźć przyczyny. Nie pomogła wymiana licznika oraz liczne porady przeczytane na forum. Przez przypadek ostatnio w nocy zajrzałem pod maskę i zauważyłem iskry na instalacji. Okazało się, że przetarciu uległ jeden z przewodów prądowych i dotykał silnika (podczas wstrząsów i jazdy ). Po zaizolowaniu...
arduino licznik praca licznik praca prosty licznik praca urządzenie
spalić bezpiecznik kondensator lodówka bosch rozszczelnienie ciśnienie r407c
grundig beta4 przecinarka plazmowa
Mercedes V-Klasse 447: Problem z tylnymi kierunkowskazami LED Cykliczne wywołanie makra z licznikiem w Excel VBA i Arduino