REKLAMA
REKLAMA

limit polaczenia

Znaleziono około 123 wyników dla: limit polaczenia
  • ZTE MF283+ - Transfer LTE zwolnił do 100kb/s ( nie jest to wina limitu )

    w katalog windows masz serie plików .bat - uruchom dowolny z nich, program poprosi o adres IP routera i haslo, po czym zacznie pokazywac dane nt. polaczenia. na poczatek wystarczy :)

    Internet 3G, 4G, 5G, LTE   24 Lut 2017 19:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1779
  • RedBull mobile play LTE bez limitu danych?

    Wydaje mi sie, ze to cos wystepuje u Ciebie... bo ja czegos takiego nie zauwazylem. Wszystko zalezy od jakosci polaczenia. Jak mam akurat dobry zasieg, to idzie dobrze, jak nie, to... nie :)

    Internet 3G, 4G, 5G, LTE   20 Wrz 2017 11:35 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2073
  • REKLAMA
  • po reistalacji xp - brak polaczenia ORAZ PROBLEMY TECHNICZNE

    witam po wielu bledach systemu, bylam zmuszona przeinstalowac system. [xp profesional 2002] i mam jeden problem. zainstalowalam 2 oprogramowania do mobilnego internetu. business everywhere i play online -uzywam ich na zmiane. posiadam takze program top netinfo - ktory idealnie chodzi na laptopie. jednak nie moge sie polaczyc z siecia. wszystko jest...

    Sieci LAN   01 Wrz 2010 12:55 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1926
  • Bramka GSM na Androidzie? Skoro nielimitowane minuty i VoIP?

    Witam, Jako ze przeglądam ostatnio dużo ofert zaczalem myslec nad użyciem popularnego Androida i VoIPa w następujący sposob: bramka VoIP - gsm. W każdym miejscu gdzie jestem mam WIFI. Android ma jakis softphone voip który ma przypisany swoj numer u mojego operatora voip z którym z puli nrow stacjonarnych mam polaczenia darmowe. Wiec mamy: 1. telefon...

    Smartfony Użytkowy   16 Sie 2012 17:19 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1167
  • REKLAMA
  • Hamachi - brak polaczenia z internetem i siecia

    `Witam mam problem z hamachi . mianowicie : w miejscu, gdzie widac polaczenia internetowe [dolny pasek po prawej ;Pp], mam 2 polaczenia : NETGEAR [moj router] - Dostep do Internetu oraz Siec [w tym przypadku hamachi] - Brak dostepu do Internetu / Brak dostepu do sieci w zaleznosci od ustawionych opcji 4 lub 6 . przy polaczeniu ze stworzona siecia kontrolka...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   26 Mar 2011 00:55 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2919
  • LTE w Plusie - Ostrzegam przed internetem "Bez limitu" w CP

    Witam Tak wiem drzyjcie na mnie łacha bo chwaliłem internet bez limitu CP aż do dziś. Otóż moi drodzy podpisałem umowę 3.06 (pierwszy dzień kiedy wprowadzili) w CP za 89.90zł miesięcznie (30 podstawowy a jak jestem w zasięgu lte to bez limitu! ile da fabryka) i działałem sobie bez problemu aż do dziś, otóż dzisiejszego dnia około 19 nie mogę załączyć...

    Sieci LAN   07 Lip 2015 10:28 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 11082
  • REKLAMA
  • Wywolanie polaczenia nie powiodlo sie

    Ping do tego ftp nie odpowiada ( uplynol limit czasu) Tabelka ipconfig sie wyswietla ale tylko na ulamek sekundy - noic nie moge odczytac . Nie wiem jakie mam IP ? SErwer jest dhpc - sam znajduje polonczenie . www dziala , imesze i inne takie programy dzialaja - hm ?

    Sieci Początkujący   04 Mar 2004 07:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3021
  • Przekroczono limit czasu podczas próby połączenia z .... :((

    "Wskocz "np. na www.numion.com i zobacz jaka masz predkosc polaczenia z internetem.... Proponuje tez reczna zmiane adresu serwera DNS (serwera nazw) poszukaj na odpowiedniego adresu.

    Software serwis   01 Mar 2005 14:07 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2508
  • Nokia 6230i przerywa polaczenia w simplusie

    Witam i bardzo proszę o pomoc w następującej kwesti: Tak jak w tytule jestem posiadaczem takiego służbowego telefonu. I jak to w życiu bywa limit kwotowy na rozmowy przyznany przez pracodawcę czasem nie wystarcza. Tak też mi się zdarzyło. Poniewaz telefon jest w sieci plus, kupiłem kartę simplusa i włozyłem w miejsce służbowej karty sim. I tu dziwna...

    Smartfony Serwis   11 Lut 2007 18:26 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 876
  • REKLAMA
  • Zrywanie polaczenia - prawdopodobnie trojan

    Nie uzywasz na ktoryms z komputerow jakiegos programu p2p typu uTorrent? Jezeli nie to zainstaluj firewall i zobacz czy cos nie zapycha lacza. Uzyj tez XP-AntSpy i usun przy jego pomocy limit polaczen TCP.

    Pogotowie Antywirusowe   10 Lip 2009 16:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1722
  • Który operator VOIP daje bezpłat. numer tel. bez limitu?

    Za abonament miesieczny (polaczenia krajowe bez limitu) komorki nie wiem, daje TPSA Dodano po 1 Zapomnialem dopisac, ta usluga nazywa sie Business LiveBox w zaleznosci od wariantu masz na koncu styk analogowy, BRA lub PRA.

    Telefony Stacjonarne Serwis   07 Cze 2022 00:55 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 25671
  • Zrywanie polaczenia u niektorych uzytkownikow

    Witam, Mam taki problem. Co jakiś czas, to może być 40 minut, to może być 2,5 godziny, niektórym użytkownikom sieci zrywa połączenie z Internetem, na parę sekund. Kilku osobom jednocześnie. Nie są wpięci w ten sam switch, są w tym samym vlanie. Będąc podłączonym do portu gdzie jest ten problem pinguję sobie bramę i w momencie zerwania mam ‘uplynal...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   16 Gru 2011 15:53 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1702
  • Nie moge grac przez hamachi w fife 08 - brak polaczenia

    Czyli wchodze w start - uruchom - wpisuje cmd.exe - nastepnie ping "ip drugiej osoby z ktora chce grac" i tyle? Edit: Zrobiłem tak jak mówiles, tylko, ze spisalem IP drugiej osoby z hamachi i pisze "uplynal limit czasu żądania" tak ze 3 razy. I pozniej pisalo host docelowy jest nieosiogalny.

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   22 Cze 2012 15:02 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2860
  • Szukam programu to monitorowania polaczenia internetowego

    Witam ,szukam programu ktory pokaze mi kiedy i o ktorej godzinie nastopilo przerwanie polaczenia internetowego i kiedy to polaczenie znow jest aktywne. Dodam ze nie chopdzi mi o program ktory mi pokaze ile zuzylem danych,nie mam limitu na transfer(chodzi o neostrade).

    Sieci Początkujący   29 Kwi 2013 13:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1578
  • Brak polaczenia z routerem

    Jednak do routera nadal wejsc nie moge Dodano po 1 Pingowalem Uplynal limit czasu zadania Dodano po 53 Polaczenia z netem nadal nie mam

    Sieci LAN   21 Lis 2018 16:01 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3174
  • Router LTE a limit prędkości

    Witam, mam kartę z pakietem danych 1410gb do wykorzystania przez internet. Kartę sim mialem w telefonie i po zmierzeniu prędkości miałem około 50Mb/s. Jednak gdy udostępniłem internet ( zwykły hotspot ) na komputerze pokazuje mi prędkość tylko 30Mb/s. Ktoś powiedział, że prawdopodobnie telefon ogranicza jakoś i zaproponował kupno routera LTE. Jednakże...

    Internet 3G, 4G, 5G, LTE   24 Cze 2017 20:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 918
  • Operator VoIP tanie polaczenia na terenie Polski i Niemiec bez umowy. Szukam.

    Szukam operatora VoIP na tanie polaczenia bez limitu czasu rozmowy w pierwszej kolejnosci: 1. Stacjonarne Polskie 2. Stacjonarne Niemieckie Może też jeśli możliwe dodatkowo: 3. Komórkowe Polskie 4. Komórkowe Niemieckie Czy mógłby mi ktoś polecić jakiegoś VoIP operatora. Dziękuję i pozdrawiam

    Sieci LAN   16 Sty 2019 18:57 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 831
  • Intrux fiqs 5.9.1 Problem

    Witam Ostatnio wpadłem na takie oprogramowanie Intrux fiqs 5.9.1 wszystko się fajnie zainstalowało ale nie mogę udostępnić internetu klientowi i nie wiem dlaczego. Zwracam sie do was bo wiem że jest dużo ludzi którzy wiedzą jak to wszystko ustawić . Ustawiłem interfejsy eth0- lan i eth1-wan . Gdy puszczam ping na wp.pl dostaje zwrot czyli wan jest ok....

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   25 Sty 2011 17:34 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2487
  • Problem z linuxem i fiqs :(((

    W katalogu usr/src mam tylko jeden plik rc.fiqs Załączam go nizej :D Pobrałem plik, dałem polecenie "tar zxf ulogd-0.96.tar.gz" i nie wiem gdzie on sie rozpakował i co dalej... Mozesz mi wytlumaczyc gdzie mam wejsc i co mam zrobic jak juz sie pobral i rozpakował... #!/bin/bash # FiQs 3.2 (C) 2006 by INTRUX - All Rights Reserved # Katalog roboczy...

    Sieci, Internet   01 Gru 2007 10:01 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 6410
  • Problem z konfiguracją routera netgear WGR614v9

    Witam:D Jestem tu nowy jak kolega i jak kolega mam podobny problem, mam podlaczony pod router dwa komputery ale problem jest w tym ze nie moge zabezpieczyc sieci poniewaz nie moge polaczyc sie z routerem probowalem przez 192.168.1.1 ale wyskakuje mi tylko blad polaczenia, przekroczono limit czasu polaczenia. Czy jest ktos kto moglby mi wytlumaczyc co...

    Sieci Początkujący   24 Paź 2009 19:04 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 13268
  • KONFIGURACJA d-linka dl-514

    Witam !!! Mam taki ruter jak w tytule i chcialem podzielic internet na 2 kompy. Jednakze problem polega na tym ze moj dostawca internetowy (siec osiedlowa) przydziela nam adresy statyczne w klasie 192.168.0.1 i moj ruter ma siec lan zdefiniowana w tej samej klasie !!! Jak probuje to zmienic w ustawieniach rutera to wyswietla mi komunikat ze przekroczono...

    Sieci, Internet   21 Lis 2006 01:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 945
  • Load balancing 2xdsl linux slackware

    Witam. Mam pewien problem z rozdzieleniem ruchu na w lacza. Mianowicie... tak wyglada skrypt: #!/bin/sh -x # IFI=eth1 #interfejs lokalny IPI=192.168.1.230 #adres IP interfejsu lokalnego NWI=192.168.1.0 #adres sieci lokalnej NMI=24 #maska sieci lokalnej IFE1=eth0 #interfejs 1 zewnetrzny IFE2=eth2 #interfejs 2 zewnetrzny IPE1=83.xxx.xxx.74 #adres IP interfejsu...

    Sieci LAN   29 Mar 2009 13:10 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2146
  • iptables - prośba o ocenę firewalla

    Tu masz prosty skrypt chroniący z zewnątrz przed nmap'em i DoS. # wlaczenie w kernelu forwardowania echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward # czyszczenie starych regul iptables -F iptables -X iptables -t nat -X iptables -t nat -F # ustawienie polityki dzialania iptables -P INPUT DROP iptables -P FORWARD DROP iptables -P OUTPUT ACCEPT # zezwolenie...

    Sieci LAN   18 Sty 2012 09:46 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 4213
  • iptables - budowa firewall'a, zasada działania oraz ustawienia dhcp

    Witam. Jestem początkujący jeśli chodzi o iptables dlatego postanowiłem zwrócić się po Waszą pomoc. Problemów jest kilka dlatego rozdzielę je na kilka punktów. 1. Zacząłem pisać firewalla opierając się na przykładach z Internetu oraz książki (Sieci Linux. Receptury) i jestem na etapie czegoś takiego: #_______________________________________...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   21 Sie 2013 08:14 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2703
  • Przekierowanie portów (TCP i UDP) na komputer w LAN

    Witam. Skoro nikt nie zna żadnych graficznych programów to trzeba sobie poradzić inaczej. Kilkanaście dni temu postawiłem - to może złe słowo - ale napisałem firewalla w IPtable zgodnie z niezliczoną ilością stron które przeglądnąłem, szukałem już wszędzie gdzie sie da - Google przewertowałem wzdłuż i wszerz a co forwarding portów nie działa to nie...

    Software serwis   24 Maj 2007 05:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 13957
  • Jak postawić prosty serwer

    Na NND mam problem z instalacją modemu ZXDSL 852 Szukałem na forum lecz nie odnalazłem jednoznacznej odpowiedzi jak uporać się z tym problemem. Na ubuntu 8.10 instaluje ten modem i wszystko gra do czasu kiedy zrobię aktualizację modem gaśnie. Zainstalowałem Ubuntu i nie będę robił aktualizacji i będzie ok. Jeszcze się zapytam, jak udostępnić internet...

    Sieci Początkujący   27 Cze 2009 14:19 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 5131
  • Avast jak wylaczyc skanowanie poczty?

    Witam mam pytanie jak wylaczyc w tym antywirusie skanowanie poczty wychodzacej bo nie moge wysylac wiekszych polikow np juz jak plik ma 9 mega to dlugo go skanuje i wyskakuje komunikat ze przekroczono limit czssu polaczenia i czy chcesz czekac 60sek. Juz mnie to zaczyna denerwowac. SZukalem w ustawieniach programu ale nie znalazlem zadnej opcji wylacz...

    Software serwis   03 Lis 2005 16:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 4686
  • Niektywne SIM. Obowiązek informowania? Aktywowanie SIM.

    Witam! Z góry przepraszama ale to chyba nie jest temat na ten dzial ale nie wiedzialem gdzie go umiescic. Jak co to prosze o przeniesienie do bardziej odpowiedniego dzialu lub skasoawnie tematu. Problem moj polega na tym ze zdeaktywowali mi wlasnie SIM-a w POP-ie oczywiscie za brak doladowania karty. Czy orange ma jakis obowiazek informowania o konczacym...

    Smartfony Serwis   30 Kwi 2007 17:28 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 783
  • Modem Thomson tcm420 po blokowane porty aplikacji

    szczerze mowiac i znajac podejscie miejscowego dostawcy do takich spraw... nie zdziwil bym sie. To wygladalo nastepujaco. Ogladalem sobie swoj serial, gdy od aplikacji TeamSpeak uslyszalem komunikat 'connection lost'. Zaraz po tym probowalem polaczyc sie na serwer - 'error', psrobowalem na inny - to samo. Chwile pozniej sprawdzalem gre league of legends...

    Sieci LAN   05 Cze 2012 15:12 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3568
  • Windows XP SP3 - Powolna praca komputera

    Na poczatek powiem, ze nie jest to zwykly problem i nie oczekuje prostych odpowiedzi. Mam dosyc nowy komputer amd x3, 4 gb ramu i win xp. Problem nazwalem ogolnie powolnym dzialaniem komputera, bo nastepuje on w roznych czesciach.. I czasem dosyc losowo. I nastapil nagle, jakby po wprowadzeniu jakiejs zmiany. Zaczne od przegladarki - firefoxa. Juz szybciej...

    Pogotowie Antywirusowe   10 Mar 2013 19:38 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2787
  • VOIP i dostawca gubiący UDP

    Jest mozliwosc ale drogie sa takie centralki. Jak duzo rozmawiaja to moze sie oplacic kupno nawet 5 kart sim z ofertami no-limit na polaczenia glosowe

    Sieci LAN   16 Lut 2015 23:07 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 3885
  • Niestabilne łącze, wina sprzętu? Czy wymienić ISP?

    Czy mogą być to takie startery? Czy jednak trzeba sie udać do punktu sprzedaży?

    Sieci Początkujący   18 Kwi 2021 18:50 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 1014
  • Czy kamerka tapo wif C200 będzie działać na działce bez sieci i internetu ?

    Już wiem o co chodzi. Dziękuję za naświetlenie problemu i "z czym to się je" :wink: P.s Tak myślę jeden nieużywany telefon poświęcić tylko na " internet" , zrobić z niego tryb ruter. Wtedy telefon zostaje na działce. Operator Otvarta ma dość ciekawą ofertę nowy nr na abonament za 14,99 zł/m-c bez limitu polaczenia i SMS + 11 GB ? Tylko pytanie na ile...

    Sieci WiFi   11 Cze 2022 15:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2181
  • Udostępnianie Winroute firewall 6.0.9 i PROBLEM Z GG !!!

    Widzę jak mądre towarszytwo przesiaduje. :-) kolego jeśli chodzi o konfiga - dajna kreatora i w opcji gdzie wybuiierasz rodzaje blokad no limits i drugie tylko z wybranymi uslugami zaznaczasz no limits w nastepnej karcie wybierasz opcje add i wpisujesz adres IP komputera klienta i wybierasz opcje ident znów postepujesz tak samo czyli add wpisujesz ip...

    Sieci, Internet   17 Sty 2009 17:45 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1331
  • TL-MR3420 - ZTE MF821 + TL-MR3420v2 wchodzenie w swego rodzaju hibernacje

    Witam, dziękuje za szybkie odpowiedzi czyli jednak niefortunnie wybrałem... :( Co do ustawień to nigdzie na stronie producenta nie doczytałem się informacji ze potrzebny jest aktywny HUB wiec jeszcze takowego nie mam. ustawione jest ze router ma pracować tylko jako 3G/4G "Router oferuje kilka trybów dostępu do internet: -Tylko 3G/4G –Używaj tylko...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   24 Cze 2015 21:41 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1035
  • NIETYPOWY PROBLEM Z UDOSTĘPNIANIEM POŁ. INTERNETOWEGO *PILNE

    Niestety w wersji nie zarejestrowanej jest tylko 3 kompy. Tu masz po krótce opis jak stosowac ICS Dla uniknięcie kłopotów z połączeniem i udostępnianiem danych (szczególnie w przypadku gdy posiadany system to XP lub W2k) musimy pamiętać o: - każdy komputer musi posiadać inną nazwę - logując się do komputera nie możemy podać nazwy użytkownika identycznej...

    Sieci, Internet   05 Kwi 2006 19:08 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1447
  • jak udostepnic neta na drugim kompie??

    ICS ma na celu ułatwienie początkującym zarówno połączenia co najmniej dwóch komputerów, jak również udostępnienie internetu z jednego komputera na drugi. Dla uniknięcie kłopotów z połączeniem i udostępnianiem danych (szczególnie w przypadku gdy posiadany system to XP lub W2k) musimy pamiętać o: - każdy komputer musi posiadać inną nazwę - logując się...

    Sieci, Internet   24 Cze 2006 14:43 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2955
  • Mam problem z aplikacją lifeblog w NOKI N95 8G

    Najpierw polecam Ci zrobic kopie zapasowa wszytskich danyc za pomoca programu Nokia pc suite, przeznaczona dla Twojego modelu telefonu. Potrzebujesz do tego kabel (ktory powinien byc w zestawie z telefonem jak i cd z owym programem). Jezeli nie masz programu mozesz pobrac go ze strony www.nokia.pl Jezeli masz problem z lifeblogiem sprawdz tu: W związku...

    Smartfony Użytkowy   30 Maj 2008 11:16 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1767
  • Router i polaczenie PPPoE

    Witam. Mam maly problemik ze skonfigurowaniem swojego lacza internetowego. Mam w domu 2 komputery, laptopa i blaszaka a lacze mam tylko jedno i szczerze mowiac mi wystarczy, chociaz czasem net przydaje sie na obydwoch komputerach dlatego tez kupilem sobie niedawno routera TP-LINK TL-R402M i w sumie z poczatku nie mialem z nim problemu, podlaczylem skonfigurowalem...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   20 Lis 2008 15:47 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 25820
  • MOSFET czy BIpolarny? Końcówka mocy 600-2000W

    W zaznaczonym miejscu nie moze byc polaczenia. Fotoelement najlepiej wykonac samemu ale nie jest latwo kupic maly fotorezystor. Sa w katalogu ELFY oraz TME srednica ok 5mm do tego jakas jasna dioda 3-5mm i czarna koszulta trmokurczliwa. Szkoda tylko ze ten uklad dziala jednopolowkowo ale ze wzgledu na wolny czas opadania fotoelementu nie ma to wiekszego...

    Projektowanie Układów   19 Lut 2009 22:03 Odpowiedzi: 97    Wyświetleń: 45383
  • eMule blokuje transfer. Jak sprawdzić co jest zablokowane?

    w tym rzecz ze admini nie daja calego na p2p bez limitow, limit i tak jest. a tak pozaty to 1. nie licz 1Mb tylko na 1MB ruznica jest wielka. 1MBit a 1 Mbajt to nie to samo 1MBit / 8 i wychodzi 128kbajtow 2. dzielenie lacza jest w kazdej sieci i nie odnosie sie to do tylko stron. kazdy ma swoje transfery tak jak tepsa czy netia dzieli 3 Zapas musi byc...

    Sieci, Internet   23 Lis 2005 12:29 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 4748
  • Radiowka - wywala co chwile

    Uplynal limit czasu. Moze to byc spowodowane np. drzewami na drodze do mojej anteny? Moze sieciowka sie kaszani? Dodam ze to nie jest normalne wywalanie, nie przerywa polaczenia bo np jezeli jestem zalogowany na jakis serwer przez commandera to nie przerywa tego polaczenia. Widac tylko ze sygnal znika na kilka sekund ale zaraz sie pojawia. Nie laczy...

    Sieci, Internet   24 Paź 2006 18:00 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 4336
  • Duza ilosc polaczen na windows 7 wywala siec

    Witam, od kilku dni mam problem z windows 7. Po odpaleniu jakiegokolwiek programu ktory generuje duza liczbe polaczen, po paru sekundach, czasem minucie komputer traci dostep do sieci. Najpierw objawialo sie to w programach p2p ale teraz nawet jak w firefoxie wrzuce naraz kilka plikow do sciagania to potrafi sie wysypac. Zeby wszystko wrocilo do normy...

    Sieci Początkujący   08 Gru 2009 14:28 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1969
  • WinOLS i mapy pamięci. Tuning.

    witam przeczytalem caly temat bo doszedlem do wniosku ze w tym moim konkretnym przypadku musze sie uczyc jeszcze raz uczyc i zdobyc wiedze w dziedzinie modyfikacji map silnika . zaznacze na poczatku ze uwazam iz kazdy ma swoje miejsce w swiecie pracy trudni sie tym i jest z roku na rok wiekszym profesjonalista zarabiajacym na chleb. Nie chce nikomu...

    Samochody Chiptuning   16 Sty 2021 00:30 Odpowiedzi: 5390    Wyświetleń: 1199609
  • Sprzęt do LTE - Gołubie Kaszubskie

    Krotki raport z Golubia - ale "gornego" kolo Zboja (Wczasowa, Objazdowa). Modem Huawei E3372 (h-153 z Play) z karta SIM od Play (darmowa od szwagierki z niewykorzystanym limitem na rodzine) i kablem USB 4.5m (Gembird miedz + ferryt) na wedce za oknem od strony polnocno-zachodniej, jak najwyzej sie dalo. Transfery wydaja sie zalezec glownie od pory dnia:...

    Internet 3G, 4G, 5G, LTE   24 Lut 2019 20:17 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 2100
  • neostrada

    no jest sposob :D ztcw to tepsa zlicza dane PO zakonczeniu polaczenia. czyli trzeba postawic serw ktory bedzie sobie dzialal non stop i wtedy nie ma limitu :D gorzej jak trzeba wylaczyc serw...

    Komputery Hardware   12 Wrz 2004 20:58 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1022
  • Dzwonimy za friko?? Możliwe??

    Skoro ma wykupione limity to już chyba nie jest za FREE .Chyba jest pod Win NT. Jesli nie masz wykupionych zadnych kredytow to mozesz dzwonic na podane promocyjne kierunki, ale ograniczenie masz ustawione na 1min/polaczenie. Jesli wykupisz za jakas sume kredyty, to na te same kierunki rozmowy masz za darmo bez znaczenia ile trwaja, nie ma tez ograniczenia...

    Telefony Stacjonarne Serwis   30 Lip 2005 15:49 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 999
  • Neostrada i problem z transferem...

    Dziękuję za szybką odpowiedz. Na poczatku proponowalbym podlaczeni do gniazdka telefonicznego tylko i wylacznie samego modemu i przetestowanie polaczenia. Oczywiscie wszystkie telefony powinny byc odlaczone (wraz z filtrami) od linii. Sam telefon juz próbowałem odłączyć, bez efektu... ale filtr chyba wtedy został w gniazdku, sprawdze jeszcze raz bez...

    Software serwis   20 Sty 2007 01:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1590
  • Połączenie bezprzewodowe pomiędzy dwoma lokalizacjami

    Jakie szybkości mogę osiągnąć przez taką sieć? Czy dane będą bezpieczne? Polaczenie moze byc szyfrowane. Co do predkosci, to zalezy od duzej ilosci czynnikow. Np tego kto uzywa sieci WiFi w okolicy na tych samych czestotliwosciach. Przy malej odleglosci, w idealnych warunkach te urzadzenia przy transmisji w jedna strone sa w stanie dojsc do limitu...

    Sieci WiFi   28 Maj 2015 17:58 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 1929
  • konfiguracja modemu cisco TOYA i qtorrent-a

    A wracajac do mojej kwestii,to co w takiej sytuacji mozna jeszcze zrobic? Majac jeszcze kilka tygodni temu neostrade,w ogole nie zaprzatalem sobie tym glowy,po prostu nie bylo takiego problemu. Czyzby Orange(TP-sa) korzysta z innego peeringu,tak jak chociazby jak mi sie wydaje np. OVH itp.? Poszperalem troche i znalazlem takie "kwiatki" o TOYA,cytat...

    Sieci LAN   08 Gru 2013 11:03 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 25950
  • Wybór repeaterów do obsługi dwóch kamer i inwertera - jakie modele?

    Zauwazylem jednem mankament, mianowicie apka od falownika czesto nie ma polaczenia i nie wiem czy to nie jest wina wlasnie zasiegu Pewnie jest - co łatwo sprawdzić. Trzeba po prostu pomierzyć poziom sygnału, tam masz wszystko opisane, TEST1 --> Sygnał z routera na repaeterze powinien być nie mniejszy niż jakieś -65...-70dBm, na falowniku podobnie....

    Sieci WiFi   28 Kwi 2022 17:19 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 360
  • Czy ktoś może pomóc..AIRBITES.net co to za internet

    Wiec... :D mam to GOW** od 3 miesiecy... na poczatku bylem taki podniecony... 1MB za 80zl... instalacje to "wychodzilem" u nich bylem tam w ciagu tygodnia z 3 razy i tak przez dwa tyg... mily technik z tepsy pokazal mi wszystkie papiery i mialem ponoc status klienta B (eh... do A bym musial tam byc co godzine pewnie) a teraz do rzeczy... do gowno chodzi...

    Sieci, Internet   04 Gru 2007 12:05 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 15880
  • Polaczenie wifi + ap jak najlepiej?

    Witam problem jak w tytule....Otoz mam w domu router tp-link N (1 kanal150mb/s).Chce podlaczyc do niego server linux, ale nie moge poprowadzic kabli.Probowalem podlaczyc go przy pomocy karty wifi, czasami traci sygnal, potem komputer nie potrafi przywrocic polaczenia.Moja nowa koncepcja to podlaczyc go przy pomocy portu lan do jakiegos odbiornika wifi,...

    Sieci WiFi   06 Mar 2010 08:06 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1098
  • Bezdomni jako mobilne hotspoty WiFi - pomysł agencji reklamowej BBH

    Nie wiem po co placic 2$ za 15min, skoro za 40$ sa nielimitowane polaczenia na komorki/stacionarne, smsy na caly swiat i internet 3g..

    Newsy   16 Mar 2012 00:17 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 4208
  • [FPGA][ALTERA/INTEL] Simulation Waveform - nieoczekiwane stany Unknown Forcing

    Jeżeli chodzi o sam kod, to wygląda on tak (przepraszam, za bałagan w kodzie ale ciągle go zmieniam szukając problemu więc nie jest posprzątany...): Plik MAIN: [syntax=verilog]`timescale 1 ps / 1 ps //Plik glowny pamieci PLLR module PLLR_MAIN(in_UKOM, clk, triger_UKOM, triger_KPI, stop_wren_PLLR, reset, out, test_PLLR); output [3:0] test_PLLR; assign...

    Programowanie   25 Kwi 2019 21:23 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 402
  • Nocne taryfy telefoniczne w Pakistanie zakazane

    A co jest niby takiego oszukanczego w taryfie nocnej jesli jest ona za darmo? Jest to tylko i wylacznie sposob na przyciagneicie klienta a nie de facto koszt operatora ktory przekladany jest na klienta. Idac twoim tokiem myslenia to taryfy ktore " wkoncu " zawitaly do Polski z nielimitowanymi polaczeniami i smsami do wszystkich operatorow w Polsce za...

    Newsy   01 Gru 2012 12:20 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 4743
  • [STM32F4] - Układ DMA: DCMI -> SRAM

    Aktualnie najważniejsze pliki programu wyglądają następująco: main.c: [syntax=c]#include "main.h" //definicje stalych #define LINENUM 0x15 #define FONTSIZE Font12x12 #define LED1 GPIO_Pin_13 #define LED2 GPIO_Pin_14 #define PRZYCISK GPIO_Pin_0 //zmienne - definicje void Delay(__IO uint32_t time); extern __IO uint32_t TimmingDelay; unsigned short regVal;...

    Mikrokontrolery ARM   29 Lip 2015 07:32 Odpowiedzi: 60    Wyświetleń: 6627
  • Potrzebny program do liczenia czasu połączenia modemowego

    Witam! Mialem problemy z "czasem" , dlatego tylko szybko na serwer wrzucilem i nic nie pisalem, przepraszam.... No wiec zamiesciel powyzej moim zdaniem najlepszy program do liczenia czasu polaczenia z internetem, ktory umozliwaia określanie limitow (pakietow). Do ciekawszych opcji należy system kounikacji glosowej, blokowanie popup'ow, wykrywanie wirusow...

    Software serwis   21 Lut 2005 21:40 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2948
  • Internet radiowy, jaka firma? jaka karta WiFi?

    I znowu przeciwnicy internetu radiowego powiem tak jezeli uzywa sie bardzo dobrego sprzetu dobrych anten dobiera sie madrze kanaly dba sie o siec pilnuje ja to siec bedzie radiowa 100 % lepsza i tansza od neostrady ps tak apropo jezeli chodzi o moja siec to jest narazie najlepsza siec przewyzszajaca jakosc neostrady bez limitow bez ograniczen trasfer...

    Sieci, Internet   21 Lis 2006 15:27 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2257
  • CID 52 via patch

    zadna z tego tajemnica - aktywacja do MTBox SE do robienia bez logow i polaczenia z netem, bez limitow - 5000 EUR netto

    Smartfony Serwis   07 Lis 2007 23:31 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 4498
  • Mikrotik RouterBOARD RB951G 2H - Kilka pytań świeżo po konfiguracji Mikrotika

    Oto cała konfiguracja bez DHCP - adres publiczny zastąpiłem x.x.x.x # /interface bridge add name=bridge /interface ethernet set [ find default-name=ether1 ] name=ether1-WAN set [ find default-name=ether2 ] name=ether2-WIFI /ip pool add name=dhcp_pool1 ranges=192.168.1.100-192.168.1.200 add name=pool2 ranges=192.168.55.100,192.168.55.150...

    Sieci Początkujący   31 Sty 2017 10:39 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1230
  • Wzmacniacz na tranzystorach Hexfet 400W/4 Ohm - przeróbka

    zibisound nie do konca masz racje. Nie sztuka jest zrobic wzmacniacz 200W na osmiu tranzystorach, sztuka jest zrobic taki na dwoch i dac na niego gwarancje! Takie koncowki pracuja od lat wiec mylisz sie ze nie jest to mozliwe. Trzeba tylko umiec. Moc maksymalna strat tranzystora nie ma wiele wspolnego z moca wyjsciowa wzmacniacza. Podrecznik akademicki...

    Audio Serwis   01 Sie 2005 12:39 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 5857
  • LAN. Komputery nie widzą się w sieci. Na jednym nie ma internetu.

    witam. pisze w sprawie mojej malej sieci lan, ktora jakis czas temu zalozylem w domu. przez okolo 6 miesiecy siec dzialala bez najmniejszych zarzutow, komputery widzialy sie w sieci <moglem przesylac dane> oraz udostepnialem z komputera 1 do komputera 2 internet <siec radiowa>. jednakze kiedy 2 dni wrocilem ze szkoly okazalo sie ze na komputerze...

    Sieci, Internet   05 Paź 2006 18:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2115
  • Jakie glosnki na duze dyskoteki i srednie/male plenery??

    Witam to znowo ja... moja nie wiedza daje sie we znaki ;d Co do kolejnosci polaczenia: Mixer-Eq-limiter-amp czy Mixer-limiter-Eq-amp?? Suby na mono czy na stereo?? Jak bedzie lepiej?? Z gory dziekuje!!

    Nagłośnienie Profesjonalne   30 Gru 2006 17:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2300
  • maksymalne wykorzystanie wyjść

    mam problem z określeniem maksymalnego/.../ od razu zastrzege, ze z xilinxami raczej nie pracuje, wiec moje uwagi wynikaja ze tego, co 'mi sie wydaje' na podstawie kilkuletniej pracy z fpga :) najprawdopodobniej wolne zbocze 'produkuje' mniejsze odbicia sygnalu; wydaje mi sie, ze slow2/4/8 itd to prad w mA; komorki IO maja wlasne zasilanie o okreslonej...

    Programowalne układy logiczne   19 Gru 2007 12:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1211
  • zasilacz stabilizowany 12V 60A do wzmacniaczy samochodowych

    Przeciez kol. fuutro juz narysowal i nawet ulepszyl (uwaga: Q5...Q11 wraz z R5...R11 nie sa uwidocznione na schemacie; zapiete identycznie jak Q3/R3, Q4/R4 i Q12/R12): Jedna poprawke bym wszelako dolozyl: Miedzy punkt polaczenia R1 i '+' C2, a punkt polaczenia katody U1, bazy Q1 i kolektora Q13 nalezaloby wpiac rezystor 68Ω/0,5W. To dla poprawy...

    Projektowanie Układów   05 Lis 2008 21:11 Odpowiedzi: 29    Wyświetleń: 21324
  • Słabe parametry łącza - wysokie tłumienie

    Witam podlacze sie pod temat:) Mam internet z netii na linii netii obecnie 4 mbit , ale przedluzylem umowe na no limits i pytanko na co moge liczyc?? parametry ponizej: Mode: G.DMT Type: Fast Line Coding: Trellis On Status: No Defect Link Power State: L0 Downstream Upstream SNR Margin (dB): 5.9 14.0 Attenuation (dB): 25.0 8.0 Output Power (dBm): 4.3...

    Sieci LAN   06 Cze 2011 13:46 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 4212
  • Mikrotik: konfiguracja firewalla + inne

    To zależy co będziesz hostował w MT Nie wiem czy do końca rozumiem pytanie, ale jeżeli chodzi o jakieś ftp czy dzielenie się plikami z innym domownikami, to absolutnie NIC z tych rzeczy. Poruszyłeś ciekawą rzecz, która mnie nurtuje, napisałeś przykładowo INPUT, w kolejności - allow all established - allow all related - allow new winbox eth1 - allow...

    Sieci LAN   23 Mar 2017 14:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 7248
  • Jak skonfigurować Mikrotik 590L po resecie? VPN, firewall, sieć lokalna

    Proszę o weryfikację dotychczasowych reguł. Oto dotychczasowe reguły. Część z nich jest nieaktywna. Proszę o ich weryfikację i modyfikację. # jun/22/2019 17:29:31 by RouterOS 6.29.1 # software id = 5X4K-6X48 # /ip firewall address-list add address=10.0.0.0-10.0.0.254 list=allowed_to_router add address=0.0.0.0/8 comment=RFC6890 list=not_in_internet add...

    Sieci LAN   24 Cze 2019 20:11 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1401
  • Neostrada 128kbit/s - opnie

    ja mam neo 320 ale podzielone routerem na 2 komputery i to jest tak jak bym mial 128 bo oba non - stop pracuja na necie. Przed wykorzystaniem limitu 5 GB jest tak sobie. W emule do 30 KB/s lacznie. <jak ktos ma emule to wie o co chodz> na pojedynczym pliku mialem najwiecej 12 KB/s. Limit wyczerpalem w ciagu 6 dni a teraz to jest gorzej niz na...

    Sieci LAN   16 Cze 2004 21:51 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2265
  • torrent

    ja uzywam bittornado 0.3.7 i bardzo go sobie chwale... przy neostradzie 512 i troche podrasowanym rejestrze w routerze wyciaga maksymalnie 95kbps a srednio ciagnie okolo 65-70 kbps. dodatkowo jest w nim mozliwosc ustawienia dowolnie portow ktore wykorzystuje, ograniczenia zarowno uploadu i downloadu, limitowania liczby peerow do ktorych sie lacze i...

    Sieci Początkujący   29 Paź 2004 19:43 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 5389
  • T-Sinus154card a WinXP i nowe sterowniki

    Witam czy moze ktos z was juz zetknal sie z takimi kartami pcmcia wczesniej pracoawlme na standartowym serowniku z plytki, a teraz wyszukalem najnowszy ze stronki t-com, co mnie zaskakuje ze podlaczanie sie do ap-ka trwa czasem dluzej niz wczesniej i gdy wczesniej pokazywalo sie polaczenie 54mbit-y to teraz sa albo 24 albo 54 wiem wiem od czego to jest...

    Sieci, Internet   21 Cze 2005 03:22 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 708
  • nietypowy problem z BLUETOOTH

    Zainstalowalem program ze strony MSI. Dziala! Tylko jest problem z "unsupported device" i mam limit 5mb. Po instalacji zmienila sie ikona polaczenia bluetooth na LAN-dzieki temu jest juz aktywna opcja udostepniania polaczenia i mostkowania. Tylko teraz wystapil problem lacznosci z drugim komputerem. Komputery sie widza ale "siec lokalna" nie dziala,...

    Sieci, Internet   05 Gru 2006 17:59 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 7848
  • dialnet dsl1 problem

    jestem nowym uzytkownikiem dialnetu dsl1 i mam problem, ktory polega na tym, ze po pewnym czasie trwania polaczenia trace je, aplikacje wykazuja brak sieci, ping na brame "uplynal limit czasu zadania" ping na inne adresy "nie mozna odnalezc hosta"; konfiguracja polaczenia zgodnie z parametrami od dialogu, nie pomaga reset modemu, po restarcie systemu...

    Sieci, Internet   02 Sie 2005 19:42 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1354
  • Problem z netem/Chello

    Dokladnie mam ten sam problem. Od kilku dni (z 3 dni) tez trace polaczenie z internetem :( Nastawiam na noc sciaganie i patrze rano ze nic sie prawie nie sciagnelo i nie mam polaczenia. Uruchamiam ponownie kompa i jest wszycho ok. Mam chello 4mbps. Przekroczylem limit o 20gb. Czy sadzicie ze to napewno wina przekroczenia limitu? (jak mialem przekroczony...

    Sieci, Internet   29 Sty 2006 14:35 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1023
  • EmuleMorphXT i wolne wysylanie.

    Witam wszystkich. Z emule kozystam od paru lat i nigdy nie mialem z nim specjalnych problemow,do czasu kiedy nie postanowilem troche poeksperymentowac. Zainstalowale sobie mod Morph XT ze wzgledu na obsluge WebCasche. Okazalo sie,ze poza tym ma pare innych ciekawych funkcji. Wszystko byloby ok,gdyby nie to,ze mam bardzo mala predkosc wysylania (UL)....

    Software serwis   05 Lis 2006 12:34 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 723
  • nokia i brak mozliwosci dzwonienia plus

    a co maja limity do klopotow z polaczeniem?????przeciez pisze ze dzwonie na 5555 czyli zasilenie konta aby sprawdzic czy tel dziala prawidlowo i rozlacza mnie po 2 sek. od polaczenia!! oraz slychac bip, bip w sluchawce.na innym tel ktory nie byl flashowny dziala to normalnie.pozatym moge normalnie wykrecic dowolny nr i slysze info o braku srodkow. na...

    Smartfony Serwis   10 Lis 2007 15:34 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 9294
  • [Linux NND] Internet na drugim komputerze

    skonfiguruj firewall'a przy pomocy tego linka, podaj wymagane ustawienia sieci i ciesz sie internetem na drugim komputerze... nie udostepniles polaczenia z linuksa, w tym konfiguratorze bedziesz mial mozliwosc wykorzystania do tego POSTROUTING zamiast MASQUARADE, aha i zeby nie przeciazac komputera dzielacego lacze dodaj do wpisow logujacych --limit-burst...

    Sieci, Internet   31 Paź 2007 17:47 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3780
  • Jakie zastosowano zabezpieczenie w opisanej sieci WIFI?

    Witam, jestem studnetem V roku elektrotechniki i zbieram informacje na temat zabezpieczen sieci bezprzewodowych i przewodowych przed nieautoryzowanym dostepem oraz regulacje prawne dotyczace wardrivingu (jako, ze wlasnie mniej wiecej na taki temat ma byc moja praca dyplomowa, poniewaz powiem szczerze, ze srednio interesuje sie swoim wyluczonym kierunkiem...

    Sieci, Internet   05 Lut 2008 02:05 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2236
  • iPlus i SE t610i (BT) - czy bać się kosmicznych rachunków?

    WITAM mam pewien problem ostatnio robilem internet dla kolezanki ktora zniszczyla modem od iplusa i bylem zmuszony do polaczenia netu przez se i bt i utworzenie nowego polaczenia sieciowego moj problem zwiazany jest z rachunkiem chodzi mi o to czy nie laczac sie przez iPlus menagera na koniec miesiaca nie przyjdzie jej jakis rachunek z nieba czy normalnie...

    Sieci LAN   23 Maj 2009 12:07 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1505
  • Udostepnienie internetu za pomoca wlan

    sprawdzilem ping w obie strony polaczenie niby jest ale 100%straty uplynol limit czasu zadania Dodano po 1 ok wiec zmienilem ip na 1 laptopie laptop1 192.168.1.1 255.255.255.0 laptop2 192.168.1.2 255.255.255.0 brama domyslna 192.168.1.1 serwer dns 192.168.1.1 i teraz pingi ok w obie strony 1ms 100% ale jak chce udostepnic internet z wlana(sagem) na...

    Sieci Początkujący   01 Sie 2009 15:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1889
  • Cell Pipe 7130 dziwne zachowanie

    Widze, ze DHCP server jest skonfigurowany OK. Zakladam ze WIFI radio jest ustawione OK, znasz SSID i klucz (ewentualnie uzywasz do polaczenia kabla i kontrolki LINK sie swieca a ACTIVITY mrugaja). Adres 169.254.X.X to APIPA (Automatic Private Internet Protocol Addressing). Windows gdy nie moze sie skomunikowac z DHCP serverem sam automatycznie nadaje...

    Sieci LAN   22 Sty 2015 15:42 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 4254
  • lenovo z 500 po pół roku przestal laczyc sie z wi fi przy czym inne urzadzen

    qualcomm atheros ar9485wb-eg wyswietla mi taki sterownik Dodano po 9 Podejrzewam ze to cos z wi fi poniewaz ustawilem moj telefon jako router wi fi i podczas proby polaczenia laptopa z telefonem pojawia sie identyczny komunikat jak wczesnie your connection is limited

    Sieci Początkujący   18 Kwi 2014 15:00 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 915
  • Odłączanie od bezprzewodowej sieci wifi

    Coz glownym objawem jest to ze nagle trace na chwile polaczenie z nasza siecia wifi po czym komputer laczy sie automatycznie znowu z tym ze co jakis czas pojawia sie znaczek Limited i znika... i do momentu az mu sie nie znudzi nie mam polaczenia z internetem. Nie jestem pewien jak opisac to dokladniej bo sie na tym kompletnie nie znam ;) Dodam ze jak...

    Sieci WiFi   27 Gru 2016 23:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1191
  • bezpieczeństwo informacji

    Jeśli mail jest wysłany przez automat - niekoniecznie zostanie wysłany ponownie. Krytyczny mail wysylany przez awtomat, bez ponowinia wysylki? No sorry, ale moim zdaniem to nie jest krytyczny mail. A juz z pewnoscia kanal konunikacyjny, dostawca informacji zostal zle dobrany do wagi informacji. Bywaja inne powody ze mail nie dociera. Problemy z DNS'ami...

    Sieci Początkujący   24 Cze 2014 13:33 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 2703
  • Zerwanie połączenia - Nagły brak połączenia z internetem

    Witam, Obecnie korzystam z internetu za granicą u rodziny, a pojawil sie nastepujacy problem: wszystko dzialalo bez zarzutow (od miesiaca korzystam z tego polaczenia i sprzetu od pol roku-zadnych problemow), nagle zniknal dostep do internetu (tzn. ikonka windows pokazuje, ze polaczenie jest, a jednak go nie ma-pingi nie odpowiadaja,choc ping na brame...

    Sieci LAN   29 Sie 2014 16:36 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2466
  • iphone 5s - iphone 5s nie dzwoni

    Witam mam nietypowy problem z telefonem. Nie posiada simlocka wsadzam karte pokazuje normalnie zasieg dziala internet 3g i 4g .. jednak nie moge nigdzie zadzwoniec. po wykonaniu polaczenia na moj nr automat mowi ze numer nie jest podlaczony ... Zrobilem sprawdzenie w 2 roznych serwisach i nie ma czarnej listy .. IMEI: 35201706374**** Serial: F2LMHY9MFFGC...

    Smartfony Początkujący   28 Lis 2014 18:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1710
  • konwerter z wybierania tonowego na impulsowe

    1) to dobry pomysł, dodałem "odraczanie" temporyzacji max. 4 razy. 2) opóźnienie po między cyframi to ciekawa obserwacja, dodałem opóźnienie w pętli wywołującej funkcję pulsowania 3) przypadkowo zrobiliśmy obsługę zegarynki, wraz z rozłączeniem po czasie temporyzacji, dodałem blokadę komunikatu o błędzie dla wybrania numeru specjalnego "2". Łatwo można...

    Projektowanie Układów   06 Paź 2019 21:45 Odpowiedzi: 134    Wyświetleń: 8286
  • [Router] Nie dziala siec wifi na jednym laptopie - brak IP

    Nie tyle zniknelo wifi co przelaczyl sie laptop w tryb polaczenia limitowanego z brakiem dostepu do jakiejkolwiek sieci - LAN i WAN. Restartowalem go odlaczajac z pradu, restarowalem kompa wylaczajac go. Przeszlo mi jeszcze przez mysl przywrocenie na routerze ustawien fabrycznych. Ciekawe jest to, ze zaden inny komputer czy telefon nie ma problemu z...

    Sieci WiFi   08 Lut 2021 18:25 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 750
  • Standard DVB-T2 w Polsce. Co? Jak? Dlaczego?

    Nie jest to słuszne podejście - propagacja fal jest zależna od częstotliwości, a co za tym idzie nie jest możliwe nadawanie ta samo mocą. Pozostaje wpływ interferencji, terenu itp itd. Docelowo tern kraju pokryły by nadajniki mniejszej mocy postawione gęściej podobnie jak sie robi z GSM tylko tu nie ma potrzeby polaczenia do sieci (tzn nadawania)....

    Tematy tygodnia   03 Lut 2023 08:24 Odpowiedzi: 529    Wyświetleń: 21084
  • Jak sprawdzić czy ktoś użycza net w sieci???

    dzoper23 Harry3612 wasza dyskusje proponuje przeniesc na PW, Dzoper23: mialem na mysli wlasnie "dobrze skonfigurowane dzielenie lacza" unas tak jest zrobione ze kazdy dostaje pasmo i co z nim robi to jego sprawa, a limit jest ustawiony dla uzytkownika a nie dla pojedynczego polaczenia

    Sieci, Internet   21 Lis 2004 03:19 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 12062
  • kłopoty z neostradą

    Z tego co słyszałem to sama Telekomunikacja raz na jakis czas (u mnie raz na 24 godziny - z tego co zauważyłem) zrywa połaczenie - gadałem z monterami którzy poprawiiali u mnie linię - to powiedzieli, że to jest konieczne, żeby raz na jakis czas modem poprawiał synchronizacje. Niestety nikt o tym wcześniej nie powiedział - hmmm stałe łacze ;-( A tak...

    Komputery Hardware   18 Gru 2005 22:25 Odpowiedzi: 37    Wyświetleń: 6975
  • problem z lan pod xp

    Wiec tak: Ruter ma dwa IP i dwie maski(subnet mask) Od strony internetu: niepowtarzalny IP oraz maska Od strony lan: IP: 10.0.0.2 i maske (wg mnie powinna byc 255.255.255.0 a nie 255.0.0.0) ALE na razie maski nie zmieniaj. Ustaw na kompach IP 10.0.0.3 dla pierwszego kompa, 10.0.0.4 dla drugiego komp itd. Powinno ruszyc, o ile dobrze skonfigurowales...

    Sieci Początkujący   12 Paź 2004 11:16 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2594
  • regulator prędkości silników modelarskich na AT90s2313

    od razu mowie ze programowania prockow to się slabo widze,mam pewnie programik, dolaczony do kontrolera z EP1/2001, ale niestety ma wady np slaba rozdzielczosc, 10 predkosci w przod i tyle samo w tyl, bylbym edzieczny za jakies propozycje modyfikacji programiku, jest w BASCOMie: Dim Pwmcount As Byte , Count As Byte , Vals As Word Config Timer0 = Timer...

    Robotyka Modelarstwo i CNC   12 Sie 2015 05:05 Odpowiedzi: 275    Wyświetleń: 89997
  • SDI vs. NEO 128. Czy warto zmienić?

    Witam Wg mnie odczujesz szybkosc, kumpel ma akurat Neo 128 i wyciaga tak nawet powyzej 16 (ja kiedys mialem SDI to uzyskanie 12 bylo czasem mozliwe) . Ale musisz wziasc pod uwage fakt, ze na neo bedzie limit 7 GB. Najlepiej byloby jakbys sprawdzil tak mniej wiecej czy na SDI w ciagu miesiac przekraczacie ta wartosc, gdzyz potem to net nadaje sie tylko...

    Sieci, Internet   20 Lut 2005 00:07 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1179
  • Internet z kablówki, podłączenie 3 komputerów

    witam , a moze mi ktos polecic jakis program co ustala limity tranferowe na dany komp ? sciaglem winroute ale jest za skomplikowany .. tzn stronki chodza w drugim kompie ale komunikatory ,wisza'' ...i nie moglem sie doszukac opcji podzialu tranferu.u mnie troszke jesz nietypowa sytuacja bo w dzien mam ( net z kablowki) 384kbps a od polnocy do 8 rana...

    Sieci Początkujący   26 Sie 2007 15:54 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 22075
  • DZIELENIE TRANSFERU ŁACZA

    witam , a moze mi ktos polecic jakis program co ustala limity tranferowe na dany komp ? sciaglem winroute ale jest za skomplikowany .. tzn stronki chodza w drugim kompie ale komunikatory ,wisza'' ...i nie moglem się doszukac opcji podzialu tranferu.u mnie troszke jesz nietypowa sytuacja bo w dzien mam ( net z kablowki) 384kbps a od polnocy do 8 rana...

    Sieci, Internet   11 Kwi 2005 16:56 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1146
  • neostrada 256 z 128(promocja) - maly transfer

    bo przy zalozenu ze oni mi udostepniaja 256 max w czym biora udzial dodatkowe dane niezbede do funkcjonowania polaczenia, to nawet jezeli polaczenie bedzie ze super nowoczesne(swiatlowody itp) to i tak nigdy nie osiagne tego transferu, i to jest wiadome bez mierzenia poprzednio jak mialem 128 bylo idealnie, a teraz... sam nie wiem co myslec Ja również...

    Sieci, Internet   14 Wrz 2005 14:53 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1506
  • Jak zrobic serwer pod Neostrade z P166MMX

    jest to poprzednia wersja nnd czyli freesco. Gdzies tam na ich stronie byl obraz specjalnie przygotowany do wspolpracy z neostrada. (jak nie mozesz znalezc to napisz, mam go na dysku). www.freesco.pl Pozdrawiam, Robert P.S. Jesli to Ci nie pasuje, to mozesz zawsze uzyc np Devil linuxa - tez jest stworzony z mysla o pelnieniu roli routera, bramki itp...

    Sieci, Internet   03 Lis 2005 13:04 Odpowiedzi: 48    Wyświetleń: 7889
  • Internet radiowy-bardzo wolno działa

    Proponuje test: start -> uruchom -> cmd -> ping -l 1024 [adres bramy] -t, jezeli pingi sa 2 cyfrowe to jest ok jezeli 3 cyfrowe to gorzej, jezeli 2 cyfrowe to albo sa jakies kontrole pasma albo jakies limity ma pustawiane, generalnie jesli nie zrywa pingow to nie jest problem polaczenia miedzy toba a AP-ekiem tylko operatora

    Sieci, Internet   06 Sty 2007 15:28 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 23549