Zorganizuj sobie schematy i popatrz, czy linia kodowa immo nie jest jednocześnie linią diagnostyczną. Inna rzecz, że jeśli immo zostało wykastrowane, to albo został dołożony fizyczny emulator, albo zmieniony flash w sterowniku - jedno może zakłócać transmisję na linii kodowej, drugie może jej nie obsługiwać.
Trzeba ale nie w tym ,jak by nie zmostkować to by nie było gadania ze sterem .Bo w niektórych linia diagnostyki to jednocześnie linia kodowa.
Jak by nie palił? Będzie palił po wyczyszczeniu. Pewnie ucięta linia kodowa, aby się nie zsynchronozował, kabel zielony i pomarańczowy
zależy jaki jest sterownik silnika... czasami pomaga usunięcie wpisów immo z ECU a czasami emulator na linii kodowej
Tak, ten. Jak zapewne wiesz, linia K to od razu linia kodowa. A ten przekaźniczek funkcje rozdziela, zresztą podepnij tester, wywołuj jakiekolwiek słowo adresowe i przysłuchaj się jak klika w tym czasie.
To coś to obudowany zawór kodowy, idzie tam plus, masa i linia kodowa. Wykorzystujesz tylko plus, zobacz jak to zrobiłem w berlingo. Ps-takie niby porządne Forum, a nikła ilośc porad? http://obrazki.elektroda.net/45_12187840...
Za groma nie przypomnę sobie czy immo siedzi w GEMie czy to osobny moduł, niestety nie mam teraz dostępu do swojego komputera. Na pewno z immo ECU silnika dostaje zgodę po linii kodowej na uruchomienie silnika. Zrzucasz tapicerkę, demontujesz rynienkę prowadzącą szyby i wywalasz zamek, robota jak w każdym aucie
Tak, można usunąc immobiliser i ta opcja jest korzystniejsza. Pytanie, czy masz oryginalny klucz tworzący komplet z immobiliserem i stweroiwnikem silnika? -bązowy masa -czerwony plus stały -brązowy biały i brązowy niebieski -diagnoza -czarny plus za stacyjką I teraz kwestia przewdów niebiesko-czerwony. To tzw linia kodowa, i ma związek z czujnikiem...
Nie znam za dobrze francuskiego ale mniej więcej znaczy to tyle co "Linia kodowa przerwana lub zwarta do masy", zapewne chodzi o linię komunikacyjną immobilizer-sterownik silnika.
ciezko mi coskolwiek znalesc :/ mozna by prosic konkretniej. pozdrawiam
Nie. Procedura resynchronizacji tego sterownika wygląda tak -wylut flasha -wlut flasha w odpowiednim wsadem czyszczącym -włacznie zasilania, odbywają sie wtedy pewne czary -wylutowanie flascha z czyściochem -wlutowanie oryginalnego z poprawionym wsadem -dolożenie emulatora immo jeżeli steronik ma chodzić poza immo w samochodzie ( w UCH, przecięta linia...
Jak usuniesz immo w sterowniku to odpala bez odłączania licznika czy czegokolwiek. Nie ma tutaj linii kodowej. Najprawdopodobniej masz źle usunięte immo ze sterownika silnika.
No jest tak tak,ale z immobilisera idzie na silnik,bo kabel sygnału prędkości to od razu linia kodowa,natomiast na drodze czujnik-immobiliser idzie też do deski
Ten sterownik nie ma linii kodowej, komunikacja z UCH leci po 27 i57. Pogmeraj sobie w schematach:
Pisałem co masz sprawdzić czy nie? Krótko- -linia kodowa -zasilania sterownika. Temat zamykam. To forum na POWAŻNE problemy.
Trzeci to linia kodowa. Rozłupać obudowe natysabotażowa i dostać się do elektrozaworu. Ja osobiście stosuję inna metodę,2 minuty i po bólu
Ale musi być sprawy dekoder i linia kodowa
pin 7 to linia kodowa
plus, minus i linia kodowa. Proste.
A z kąd, pin 7 to linia kodowa, żadne podpięcie do aku.
Masz po prostu rozblokowany blok wtrysku albo bład linii kodowej.
dalej zgadujemy może dane auta rok itp. pewnie jest + 12 i jest masa, do tego linia kodowa
Zamochód zapala czy nie, czy się tylko nie daje zdiagnozować? Linia diagnostyczna to od razu linia kodowa, jeżeli radio by przywieszało-nie zapali....
Nie ma takiego parametru w kalkulatorze silnika. W immo jest wszystko odblokowane. Linia kodowa sprawdzana.
Po nie wiem co za cyferki tam wymienasz. Wymienił byś tylko jedna-linia kodowa. I tyle mądralo.
Trzeba otworzyć sterownik silnika i edytować zawartość pamięci 93C66. Odłączyć przewód z linią kodową immo, potem spiąć dwa przewody we wtyczce puszki immo by działał rozrusznik po przekręceniu kluczyka w stacyjce i po problemie.
Wejdź do UCH i zobacz czy jest błąd linii kodowej. zobacz czy błąd jest 1 def, 2 def czy C0, wtedy się kapniejsz czy masz uszkodzony sterownik czy nie.
Żadne kodowanie. Obróbka wsadu ze sterownika silnika, przecięcie linii kodowej i odpalasz.
W immobiliserze, probem może leżeć w kluczu, samym immobiliserze, linii kodowej lub sterowniku silnika.
Masz prawidłowe zasilanie modułu immo? Musi być stałe +12V i po zapłonie oraz sprawna linia kodowa do ECU.
To nie rozwiązesz bez fachowca, jak sądzę nie wiesz też co to jest transponder, pierścień, dekoder w UCH, linia kodowa.
Dżizas, problem może być w PLIP'ie, w pierścieniu, w dekoderze, w linii kodowej... Teraz się zacznie co to jest i gdzie to szukac.
To nie to, jak by się wysypało to raz i już. Jak pisze-linia kodowa, będącą de facto linią diagnozy do pewnego etapu ( przekaźniczek i puszce immo)
Trzeba wyczyścić komputer samochodu (procesor) cena ok 300 PLN i odciąć przewód linii kodowej lub wyjąc transponder z kluczyka.
Niektóre renówy są wredne, nie zsynchronizuje plipa jak jest obciążona linia kodowa, coś ucebik się pluje. Dlatego spróbuj to zrobić z odpiętym sterownikiem silnika. Ale procedurę przeprowadzasz ok?
linia kodowa ok sterownik oryginał poprostu kluczyk na łodzi poleżał i Renia przestała palić. Jeśli pójdzie na tym kodzie to dobra ognista...:D
Z BMT linią kodową na sterownik silnika.
Impuls masy wychodzić powinien ze sterownika - https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Podłączenie emulatora immo, z reguły wymaga "namieszania" w pamięci 29f200 i odcięcia linii kodowej z immo. Jesteś pewien że wszystko zrobiłeś poprawnie?
Nie poradzisz sobie z tym. Jak ci się zacznie pisac o pętli, transponderze, UCH, linii kodowej, bloku wtrysku to się zaplątasz już na starcie. Zaciąg to do kogoś kto się zna.
Do centralki idzie kilka przewodów bo -jeden to masa -drugi to plus zasilania stały -trzeci to plus zasilania za stacyjką -czwarty idzie do kontrolki CODE -piąty to linia kodowa
problemy z immobiliserem, a więc czy z klucza nie wypdał transponder, czy zasilane jest immo, sprawna linia kodowa. O-widzę że z mojego miasta...jak co to pomogę, kontakt na PW
tak jest w instrukcji emulatora, ale czy tam immo nie siedzi w module Valeo 7700416293 i do ecu idzie linia kodowa na pin 66 , który sugerują odciąć? Co trzeba więc zmodyfikować w ECU by nie widział immo?
Witam Scenic kręci ale nie odpala. Brak iskry, pompa paliwa nie chodzi. Po podłączeniu kompa wyskakuje błąd 055 "Obwód linii kodowej, przerwa w obwodzie lub zwarcie do masy". Po przekreceniu kluczyka kontrolka immo gaśnie, zamek centralny chodzi. Po podpięciu sterownika z immo off auto zachowuje się tak samo. Czujnik uderzeniowy wciśnięty. Bezpieczniki...
Pisałem już o tym wcześniej że już pewnie OFFa nie ma bo nie była odcięta linia kodowa. Skoro nie kręci rozrusznik to nie była przygotowana instalacja pod OFFa i sterownik się przyuczył do immo. Proponuje sprawdzić iskrę i kluczowanie wtrysków czy jest.
Po mojemu rozjechane synchro deska->sterownik silnika, choć w desce powinien być błąd "komputer sterujący silnika-nie uprawniony". Druga opcja do usterka linii kodowej, ale dziwne, bo diagnoza jest.
Proszę się nie obrażać za moją chęć niesienia pomocy. A co z szanownego kolegi chęci wynika? Nic. Żadnej przydatnej dla użytkownika informacji. Bo ani to linia kodowa uszkodzona nie jest, ani pomiar rezystancji cewki nic tu nie da. Po co więc zabierać głos w sprawach, w których jest się laikiem?
Niekoniecznie klucz.Trzeba sprawdzić jak immo widzi klucz-czy jako nieautoryzowany,czy jako poza zasiegiem. Może być wina w tym że immo albo pompa nie jest z tego samego samochodu,i trzeba przeprowadzić inicjację. No albo wywalone bezpiecznik,wzglednie przerwana linia kodowa.
Podaj oznaczenie kodowe płyty. Myślę że problem występuje na linii detekcji zasilania. Jaki tam siedzi sterownik chargera?
Jak wpiszesz zły kod to nie odpali. Kolego, ponownym ustanowieniem transmisji w starszych renault jest różnie. Czasami trzeba wypiąć sterownik silnika aby linia kodowa była nieobciążona. A czasami trzeba rozkalibrować skrzynkę połączeń i skalibrować na nowo.
a nadal pokazuje Clip "Blokada zapłonu" - Aktywna kalkulator immo pokazuje - brak blokady, czyli ok kontrolka immo na tablicy tez gaśnie po przekręceniu kluczyka Teraz czas na wnioski. Sterownik silnika nie odblokowany. Emu dałeś do wewnątrz? Linia kodowa odpinana? Albo sieje w tej linii, albo brak komunikacji. Tu jest błędna diagnoza.
Wstaw zwykły, a immo zrób inaczej wstawiając jakiś zawór wcześniej, albo odcinając jakieś zasilanie na deche. Te trzy przewody to: - +12V - linia kodowa - masa Podłącz na czuja może się uda jak nie to założysz nowy, otwórz tego jak mówi yaaro i podłącz 12V do cewki.
Sterownik nie zapala kontrolki immo tylko UCH. Pin 58 to linia kodowa między UCH a ECU. Nowy sterownik też nic nie da. Powtarzam po raz kolejny. Kontrolka wyłączona przez zmianę konfiguracji. Kontrolka ma się palić nawet bez sterownika. Kup emulator i będzie po problemie. Nie wiem po co robisz sobie dodatkowe koszty.
wlutować podstawke i zaprogramować tms-a A po co? Nie słyszał o nowej metodzie "dawania po girach"? 5 minutek razen z długaniem zalewy i cięciem obu kabli linii kodowej.
W golfie iv 1,4 silnik AHW jest podobny sterownik, ale na końcu ma inne oznaczenie - IAW4CV. Mam nadzieje że wiesz że linia k przechodzi przez zegary, i pełni też rolę linii kodowej dla immo. Pin 7 gniazda diagnostycznego nie łączy się bezpośrednio z pinem linii k ECU. Aaa i nie podłączaj tam allegrowego fejsika kkl, bo akurat z tym ECU się on nie łączy...
http://obrazki.elektroda.pl/9315764300_1... http://obrazki.elektroda.pl/8564630300_1... Żeby nie tworzyć nowego, napiszę tutaj... No więc... do opla corsy b, w którym był silnik 1.2 8V (1993) na jednopunktowym wtrysku (bez immo) zrobiłem swapa na silnik z opla astry f (1996) 1.4 8V na wielopunktowym wtrysku. Przekładka...
Z licznika idzie linia komunikacja po k line do sterownika silnika. Niekiedy jest linia W kodowa z licznik a do ecu silnika.
Witam! Kluczyk padł i niestety trzeba było "zareagować"........ Trochę dziwne auto może ktoś podpowie - lampka check na pinie 13, a linia kodowa chyba na 29 tyle, że tam schodzą się dwa kable zielono/szary i biało/bladoniebieski typ silnika 772 sterownik siemens BVM I takie skromne pytanie, co przeciąć? aby się nie przyuczył ponownie Pozdrawiam!
Jeżeli jest zdjęty immobiliser i przecięta linia kodowa, to silnik zapali, ale będzie dalej migało oczko ostrzegawcze immo.Zazwyczaj się tez przecina kabel lampki immo, i nie zaświeca się ona. Jeżeli jest źle usunięte immo, mogą wystąpic objawy jak te przytoczone, sam w to wpadłem raz. Działanie wentylatora mozna sprawdzić nawet walzką XR25 funkcją...
To zrób komunikację z silnikem i palił będzie. Trzeba przypominać, że w tym modelu linia diagnostyczna sinika jest od razu linią kodową?
Wbijcie sobie do głowy jedno-błąd "uszkodzony sterownik" zawsze będzie się pojawiał w oplach wtedy, kiedy diagnozujecie niewłaściwym sprzętem, a zwłaszcza fajansiarskim i syfskim op-comem. Drugie-jeżeli sterownik pluje się o immo, to nie znaczy że jest uszkodzony on sam, wina może być w immo bądź w linii kodowej. Wynika to z tego, że ten sprzęt nie...
Problem może być praktycznie wszędzie. Po stronie główki kluczyka (transponder), immobilisera (odlutowująca się ceweczka) , instalacji i sterownika silnika. Problem w Oplu może stanowić też radioodbiornik, przypominam-przewód impulsów prędkości jazdy jest zarazem linią kodową, zaś radioodbiornik korzysta z impulsów prędkości jazdy (funkcja zwiększania/...
Nic nie zbalokowało, linia diagnostyczna jest od razu linią kodową, oryginalnie przełacza to przekaźnik, jak wstawił emu to od razu rozłączył połączenie linia K sterownika->pin 7 w DLC.
Definitywnie sterownik zablokowany przez vegfahrsicherung. Jak jeszcze nie ma z nim diagnozy to wszystko jasne-linia K jest od razu linią kodową.
A jesteś pewien, że linia diagnostyczna jest ok? Bo ona jest od razu linią kodową.
Mam podobny problem z Renault Clio II 1.6 16v 1999/2000 [ grudzien]. Byłem u znajomego mechanika to nie mogli dojść o co chodzi. Zawiozłem samochód do ASO stał u nich cały tydzień. Stwierdzili, że jest to defekt linii kodowej. Potem miałem jeszcze to naprawiane 2x u innego mechanika izolowanie całej instalacji elektrycznej. Pojeździłem miesiąc i znowu...
W fordach jest immo w sterowniku pompy tzn jest tam doprowadzona linia kodowa mozna to zrobic w dwojaki sposob dopasowac pompe do auta komputerem serwisiwym nie koniecznie w serwisie bo tam wiadomo cena badz zalozyc sterownik ze starej pompy choc podejrzewam ze stary sie uszkodzil jesli jestes z lodzkiego badz mazowieckiego chetnie pomoge jestem w stanie...
A zasilania i masy sterownika wszystkie są?Spróbuj podłączyć się pod pin 43 (linia k)bezpośrednio .Tam linia diagnostyki powinna być też linią kodową,więc sprawdź immo.Masa ,zasilanie cewki jest oczywiście?I do sterownika kable sprawdzone?
vw bora 2001r 1,6 16v immo2 To co tam masz do szukana w can, nic, dosłownie nic. Diagnoza po linii k i tyle. Jednoczesnie przypominam, że linia diagnostyczna silnika od razu jest linią kodową.
Absolutnie niegdzie nie mogę znaleść informacji jak jest przesyłana telegazeta telewizyjna. Chyba bardzo słabo się starałeś... http://www.google.com/search?q=%22telete...
witam ja renówkę mam rozpracowaną jeśli faktycznie klucze są sprawne tzn nadawają sygnał a auto nie reaguje z powodu modułu wykonawczego to warto to naprawić z tym że kolega winien mieć pin kod do autka ja robie elektronikę samochodową i uruchomienie takiego modułu to koszt paru złotych dosłownie a jednak co orginał to orginał zdalne sterowanie też...
Czy masz zasilanie 5V na portach, jakie napięcia na liniach sygnałowych? Podaj oznaczenie kodowe płyty. Sprawdź działanie portów na Linuksie.
Poduczyć się więcej. Gdybyś wiedział tak średnio, to wiedział byś że transmisja diagnozy na sterownik silnika zamyka się przez taki komponent jak....wegfachsiherung ( czyli immo). W golfie 4 immo jest w desce. Jest tak dlatego, że linia diagnozy jest od razu linią kodową. Więcej tłumaczyć nie trzeba. Dalej twierdze, że te fejsy są za tanie, i ma do...
Witam ConRoe to jak się nie mylę nazwa kodowa linii procesorów intela, a nie płyta główna. proszę za pomocą programu np: everest http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t... odczytać kto jest producentem płyty głównej i jaki jest model płyty. Pozdrawiam artur
Jak na stale pozbyc sie upierdliwego immobilisera, czy jest jakiś sposób aby go na zawsze sie pozbyć ? Usunąć wpis w pamięci i odciąć linię kodową
przeciąć linię kodową
Witam, mam problem z szalejącą skrzynką uch - po podłączeniu zasilania dioda immo świeci jak szalona, w skrzynce uch coś strzela, wszystko w niekontrolowanych sekwencjach. Gdzie szukać problemu: bo wnioskuję że to zwarcie. Oto historia problemu: 0. Rozładowany akumulator w czasie mrozu- nie udaje się odpalić z kabli, w trakcie operacji śnieg dostaje...
Dodatkowo wrzucam wsad. z linią kodową to nie ma problemu jak i ze mianą wsadu ale czy ten co mam jest poprawny?
to sprawdzić czy na linii K jest napięcie przynajmniej 8V, jeżeli nie ma to podciągnąc do plusa zasilania opornikiem 4,7K ( opornik wsadzić pomiędzy pin 7 i 16 gniazdka diagnostycznego). Transmisja kodowa przebiega wałśnie linia diagnostyczną. Można też sprawdzić czy ni ejest wylutowany taki biały przekaźniczem w puszcze immo
Kolejna próba, niestety okazała się nieudana. Próba polegała na uruchomieniu z pominięciem stacyjki. Masa "oszukana" była podana na przekaźnik od pompy (styk nr H2). A rozrusznik bezpośrednio z akumulatora. Sprawdzałem miernikiem. Na styku nr 1 na cewce było napięcie (przeszło 13V - akumulator był podpięty pod prostownik). Problemem jest jednak brak...
Witam. Nie jestem w 100% przekonany, czy o to chodzi, a nie mam pod ręką C, ale wydaje mi się, że wpisujesz w kod znak funta jako unicod, a program działa z linii poleceń, a tam nie ma unicodu włączonego, więc znak jest wyświetlany jako ascii. Pytanie jest pod jakim windowsem to uruchamiasz, trzeba sprawdzić stronę kodową z linii poleceń i do tego dostosować...
Usunąc wpis immo ze sterownika, przeciąc linię kodową aby się nie zsynchronizował na nowo, tyle. Zamek na pilota można sobie wstawić jakiś-tam
witam ponownie. Przepraszam zjadlem kilka slow ;) 48H na nogach bedac. Posiadam x proga m i programator marki vellon vp-890 z podstawka pod ten uklad. O x wspomnialem jedynie z powodu tms. Chciałbym poznać bliżej ten komputer. Linia nr 30 jest linia kodowa od immo. Przypominam sobie juz. Dodatkowo nie moge odczytac tego st prawidlowo i postanowilem...
w tym typie jeżeli kontrolka świeci to kluczyk jest rozpoznany, masz problem z linią kodową pomiędzy immo a pompą, sprawdź jeszcze bezpieczniki, jak ok, to na kompa sprawdzenie. Czasem zawór kodowany na pompie miał problemy( ciężka sprawa do wymiany). pozdrawiam.
Zasilacz to Chieftec 500W. https://obrazki.elektroda.pl/7141352800_... , https://obrazki.elektroda.pl/5851634400_... Nazw kodowa GPU GF108, bazując na informacji z Wikipedii karta wykorzystuje 16 linii. Z tego co wiem to CPU FX6300 nie obsługuje linii pcie więc na moje oko to chipset ale może któryś z forumowiczów ma...
Podaj oznaczenie kodowe płyty.
Mikrofon domofony nasłuchuje non stop dla tego że jest to instalacja w której jest wiele unifonów i jedna kaseta na zewnątrz. Styk "widełek" przełącza jedynie słuchawkę (głośnik) po między tą linią wzmacniacza z mikrofonem a linią wywołania. Tak więc układ należy dołączyć bezpośrednio do linii którą dociera sygnał do głośnika.
Oto przywołany przeze mnie tranzystorek. Zazdraszczam! Przy okazji - zauważyłem, że na niektórych tranzystorach w TO-5 jest kodowany tylko rok produkcji (cyfra), a mam nawet sporo takich, na których jest tylko oznaczenie typu i nic więcej. Mają one dość matową obudowę (pasywacja lub starość). Mam też diody BAP855 (w czerwonych, plastikowych obudowach...
No i po wielu bojach i czytaniu i jeszcze raz czytaniu, udało się odpalić "bestię". Z manuala zworka nr3. na wyświetlaczu, musi być założona. Czyli Parity OFF. Nie wiem tylko jak dobrać się do strony kodowej 852 polskich znaków. Mam też problemy z baudrate i kwarcami. Czasami świruje. http://obrazki.elektroda.pl/9950643000_1... No więc...
Witam, Nigdzie nie mogę znaleźć informacji, jakie napięcie posiada DSL i ISDN. Jak rozróżnić te dwie usługi w warunkach budowlanych gdzie należy znaleźć przewód (najczęściej jeden) należący do TP. S.A. Mogę prosić o podpowiedź? Nie znajdziesz takiej odpowiedzi. Bez profesjonalnego analizatora sygnałów i protokołów, za pomocą wskaźnika napięcia (bo...
Okazało się że w dawcy są inne wtyczki od dekodera więc nie mogę przełożyć 1 do 1 Jeśli są inne wtyczki to podejrzewam że jest inny typ dekodera , co za tym idzie inny typ blokady rozruchu Ew. da się w jakiś prosty sposób w ECU wyczyścić kod aby następnie wprowadzić kod z mojego dekodera ? Teoretycznie tak : odpalić silnik i na pracującym odciąć linię...
Q3 z 2016 - przyjechał magik z laptopem, przekodował i przednie działają bez wymiany. Linia cienia jest z prawej strony podniesiona.
Na początku witam wszystkich! pacjent; Linia: AMD Athlon 64 x2 Nazwa kodowa: Brisbane Typ gniazda: AM2 Ilość rdzeni: 2 Częstotliwość taktowania: 2,6 GHz Architektura: 64 problem: procesor ten dostałem od kuzyna i potrzebuję pod niego jakąś pł.główną (myślę tu o jakimś kręceniu) najlepiej do 150zł, opcjonalnie jaki RAM dobrać oraz zasilacz by można było...
Oczywiście 220, Z tych 3 wymienionych modeli jest najnowsza ( zaczęli je produkować z 5 lat temu, model wyjątkowo udany, początkowo przewidziany na rynek rosyjski, stąd jego nazwa kodowa to Russian-C), Jego linia jest cały czas produkowana, zmieniały się tylko desighny panelu i opcje.( 1022. 2022i obecmie 3024) 200 i 250 to kopiarki z jednego rocznika,...
nie za bardzo rozumiem co masz na myśli jest a nie ma zakłada ze linia kodowania czujniki parkowania przednie i tylne - jest obecna ale nie możesz zakodować bo potrzeba komunikacji diagnostyki online. bez online jest to dość skomplikowane i raczej bym się nie siłował nawet dla siebie. znam obszary kodowania w BSI - umiem również policzyć dla nich sumy...
Linia Can z gniazda OBDII idzie bezpośrednio do Bortnez jak i do Bramki np Gateway. Nie wiem jak to możliwe? Can z gniazda ODB łączy się z Cangateway J533 który ma 4 oddzelne obwody CAN do których podłączone są wszystkie sterowniki. J519 jest na wspólnej szynie z J345,J608,J234 i J527
Chyba tyle wystarczy Model207 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)12223 81 2 0013 Data Początku Gwarancji15.06.2010 Numer seryjny silnika10 FGAR 0807679 NRE(homologacja)e2*2001/116*0340*17 P4A9666569899 RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU207 TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIETRENDY A72 SILNIKWTRYSK...
http://obrazki.elektroda.pl/3149094700_1... Przedstawiciele korporacji Intel dokonali oficjalnej zapowiedzi długo oczekiwanej linii układów, znanych pod nazwą kodową Sandy Bridge. Procesory Sandy Bridge określane są mianem drugiej generacji układów linii Core i mają zastąpić m.in. cztero-rdzeniowe procesory o nazwie kodowej Lynnfield...
Powiem ci że sam chciał bym wiedzieć czemu są wyświetlane ale znikną jeśli przestawisz opcję wyświetlania obrazu z auto na 16:9. Pojawiają się przy wyświetlaniu obrazu w formacie 4:3 który dość bardzo lubię na moim nie panoramicznym TV ale takie ustawienie u mnie powoduje zniknięcie tej denerwującej białej kreskowanej lini. U mojej dziewczyny jest to...
Nie wrzucaj mi tych zdjeć z oscyloskopu !!! Wystarczy, że czestościomierz wbudowany w niego wykrył właściwy sygnał w zakresie 3,053 ...3,709 MHz na wejściu syntezy Fin. Kolejnym stosownym krokiem bedzie sprawdzenie czy synteza odbiera słowo kodowe (do podejrzenia oscyloskopem) na linii CLK https://obrazki.elektroda.pl/8874451100_...
Normalnego przełącznika nigdzie nie wepniesz (a ingerencja w płytkę raczej ryzykowna - procesor odbiornika i główny są bezpośrednio połączone a gmeranie w ich pobliżu to proszenie się o guza). Są 2 fabryczne opcje: - sterowanie radiowe - działające jak zwykłe piloty tylko w specjalnych obudowach - przycisk naścienny kodowy (ale jest opcja działania...
linia kodowa renault kodowa oznaczenie tarcza kodowa
whirlpool kontrolka różnice attiny atmega stabilizator lt1083
korad ka3005d elektrownia wiatrowa
Uszczelnienie rozszczelnionej głowicy drukarki atramentowej Obliczanie uzwojenia silnika 3-fazowego 700 obr/min, 36 żłobków