Sprawdź czy są ciepłe przewody idące do i z nagrzewnicy. I czy nie padła linka sterująca zaworem. Czy też sam zawór.
Sprawdź jak działa pokrętło od ciepło - zimno, pewno linka się wypieła
Witam. W mojej astrze została wymieniona nagrzewnica oraz termostat i teraz nagrzewnica jest gorąca a pomimo ustawienia nawiewu na ciepły nie leci nawet delikatnie ciepłe powietrze. Linka od klapy ciepłe zimne jest dobra. Pomocy bo już nie wiem co jest. Silnik to 1.7 dti
Ale ciepłą wodę to chyba tak? ;) Zdecydowanie tak, ale to obsługują solary z COPem co najmniej 2 razy większym niż 6 .... Dziękuję za linka, obejrzę.
Witam. Sprawdź, dlaczego nie zamyka zaworu nagrzewnicy (linka, zawór, sterowanie przesuwem linki).
Dorill zapomniałeś jeszcze o jednym fakcie, im cieplejsze powietrze dmucha tym szybciej woda z ubran paruje nie bylo tematu bo pisałem posta kiedy linka podałes
(at)vindevil Jak jesteś w temacie i wiesz gdzie temat był już poruszany na forum, prosiłbym o linka.
sprawdziłem i linka przy ciepłym jest luźna a gdy ostygnie to linka się napina i naciąga tą dźwignię na pompie wtryskowej. Także dalej tkwię w tym samym punkcie ale skłaniam się coraz bardziej do wymiany pierścionków bo chyba kompresja jest zbyt mała
Witam. Mozliwe że zerwała sie linka od obiegu ciepłego powietrza,i dmucha zimnym bo cipłe zostało latem zamkniete.Rozbierz przedni panel deski rozdzielczej i sprawdz.Jak to nie to to morze byc uszkodzona nagrzewnica.
Witam mój ford Orion nie chce się nagrzewać, nie wiem dlaczego, byłem u mechanika i powiedział mi że termostat jest otwarty, więc pojechałem i zakupiłem nowy, założyłem i nic z tego temperatura wzrosła ale nie znacznie linka od ciepłego i zimnego powietrza jest sprawna sprawdzałem otwiera i zamyka pomóżcie bo nie wiem w co łapy włożyć.
Bo linki będą za panelem z gałkami.Zanim to rozwalisz to pokręć pokrętłem ciepłe zimne.Musi być jakiś opór na nim.Ustaw went. na maksa i kręć.Jak linka i klapa ok to będziesz słyszał jak zmienia sie szum powietrza.
georgesgr masz może jakiś schemat albo info jak ustawić ta linkę ? jak silnik jest ciepły ustawiam aby miał obroty ok 900 (linka z czujnika luźna) jak jest zimny znów ma za niskie obroty ok 1000 , (linka napięta max) jak ustawić środek ? jedno wyklucza mi drugie... obroty na ciepłym silniku na luzie powinny wynosić ok 850 +/- 25 , ale jak tak ustawie...
nieczytałem wszystkich podpowiedzi ale tego chyba nikt nie dodał mam taka corse jak ty i moj problem był podobny polegał on natym ze na pokrętle regulacji ciepła była poluzniona linka otwierająca przepustnice ciepłego lub zimnego powietrza sprawdz czy u ciebie pokretło to chodzi bez oporu jezeli tak to najprawdopodobniej to pozdro keiv!
Albo linka,albo klapa.
Sprawdź linkę która wychodzi z pokrętła od regulacji dystrybucji powietrza (w środkowej konsoli, wykręcasz śruby które znajdziesz po wyciągnięciu popielniczki i lekko ciągniesz panel wentylacji. Tam będą wchodzić dwie linki, jedna do ustawiania ciepłego powietrza, druga właśnie do regulacji, którędy ten nawiew ma być.
Przepustnica mechaniczna na linkę, na ciepłym bez dodanie gazu nie odpala czasami zdarza mu się że odpali.
Jeżeli sterowanie jest na linkę, to może tylko linka spadła z cięgła przepustnicy ciepłego powietrza? Bez grzebania pod deską raczej się nie obędzie...
- Doplyw lekko ciepły, odpływ zimny - zatkana nagrzewnica albo zapowietrzony układ. - oba cieple - urwane ktores ramie albo linka, klapa moze byc wtedy cały czas w pozycji zimne
Warto sprawdziś tez czy linka działa prawidłowo od ciepłe /zimne.Tzn .czy otwiera i zamyka zawór jak przełączasz dzwignią grzanie /chłodzenie .
wiec stawiam na zawór odcinający nagrzewnice, padaja w nim uszczelki i płyn na niskich obrotach zamiast śmigac do nagrzewnicy znajduje krótszą droge i wraca przed nagrzewnica spowrotem , a znajduje sie na samej nagrzewnicy mocowany na dwie śruby m6 , musisz wyjąć akumlator i odkręcic osłone w komorze silnika na przedniej grodzi i powinnes go dojrzeć...
A może jest problem z klapą zimne-ciepłe powietrze? Spadła linka lub się coś ukręciło w sterowaniu nią?
Może coś z klapą rozdziału ciepłe/zimne, może urwana linka, spadł pancerz?
Kolego wszystko już masz podane, łącznie z linkiem do trafa 110v 22A, powyżej.Jeśli podłączysz ciepłą wodę, wystarczy ci toroid 1000VA np: z allegro, lub dam ci linka.(ja bym odłączył fizycznie grzałkę w tym drugim przypadku) Jeśli podasz zdjęcie tabliczki silnika, lub opis , może być jeszcze mniejszy.
Witam! Ta druga linka powinna sterować kierownicą nawiewu na nagrzewnicę. Po prostu - jeśli zawór ciepłego powietrza jest zamknięty, powietrze powinno omijać nagrzewnicę. Cześć!
Nic innego jak nagrzewnica można ją sprubować przepłukać może pomoże a najlepiej jest ją wymienić Skoro obydwa węże są ciepłe, to i nagrzewnica będzie ciepła. Więc i powietrze powinno lecieć przynajmniej letnie. Jeżeli leci zimne, to linka nie porusza klapą.
Ja często montuje dodatkowa spreżyne powrotną przy gażniku jak wymiana linki nie pomaga a sam gażnik(przepustnica) wraca prawidłowo po odłączeniu linki.
Zdunek 25 całkiem fajny ten rębak :) pokazałbyś jak wygląda bęben z nożami na jakiś fotkach, filmiku i trochę opisu chyba że już gdzieś to robiłeś to podeślij linka... Trochę ciepła i temat się ożywił szkoda że znowu śnieg zaczął sypać ;)
Filtra nie ma. Zobaczymy co powie hydraulik na to wszystko. Ale ponowie pytanie: czy instnieja jakieś pompki do zwiększenia ciśnienia? jeśli tak to proszę o jakiegoś linka z przykładem
sprawdz czy nie spadła linka przy klapkach nagrzewnicy, nie domyka i leci ciepłe ,miałem tak w pasacie
Witam, prawdopodobnie impulsator padł gdyż parametry są na zimnym inne i na gorącym i to jest przyczynna iż gaśnie na ciepłym, Podeśle ktoś linka gdzie kupić taki impulsator gdyż całe allegro przeszukałem i nie ma Do mojego jest potrzebny pigggo hexsagon 125 4t podeśle ktoś linka gdzie kupić taki impulsator będę wdzięczny bardzo
Zdejmij panel z pokrętłami i szukaj odczepionej linki przy pokrętle ciepło-zimno, względnie drugi koniec przy klapie.
Może najpierw sprawdź prostą rzecz, czyli linkę od pokrętła do klap mieszających. Parę dni temu w moim Punto Mk1 miałęm podobny problem, tylko, że u mnie leciało zawsze gorące powietrze. Pękł pancerz linki tuż przy pokrętle, gdzie jest zamocowany do obudowy. Efekt był taki że kręcąc pokrętłem przesuwany był pancerze, a nie linka...
Czytałeś temat z linka (mój post wyżej)?
Możliwe że ci linka spadła od regulacji pokrętła ciepło-zimno, jak kręcisz pokrętłem to czujesz opór ?
Przez nagrzewniczke przepływa woda/płyn cały czas niezależnie czy w kabinie masz ustawione "na zimno czy na ciepło". Sprawdź ręką czy oba przewody pod maską dochodzące do nagrzewniczki są jednakowo ciepłe,jeśli nie zapowietrzona nagrzewnica,Jeśli mają podobną temperaturę spadła Ci linka otwierająca klapkę "ciepło-zimno".
Mam problem z ogrzewaniem w Escorcie 1.8 TD z 98r silnik ENDURA-DE. Wyposażony jest w klimatyzację która sprawuje się znakomicie. W zamian nie mam w ogóle nawiewu ciepła do kabiny. Po przejechaniu nawet kilkudziesięciu kilometrów i włączeniu dmuchawy (klima oczywiście off) z nawiewów leci troszkę ciepła i dalej zimno. Linka od regulatora ciepło/zimno...
Ktory bylby najlepszy? Widzę tylko jeden w wersji BOX. a podasz linka dontego urzadzenia?
Witam. Problem wygląda następująco: silnik osiąga temperaturę jak należy, ogrzewania brak. Dmuchawa chodzi na każdym biegu jednak dmucha tylko zimnym powietrzem (czasem może "letnim"). Przewody dochodzące do nagrzewnicy gorące! Jeden może trochę mniej gorący względem drugiego. Zauważyłem, że linka nastawy zimno-ciepło jest zamocowana jak należy. W czym...
podreguluj linkę sprzęgła za mały luz
Niedobrze. Obraziłeś zupę i litwinów. :D manitou. Co ten film z linka, który podałeś, ma wnosić do sprawy???
Jednak były zamarznięte. Dzisiaj przy plusowej temp. puściło. Jutro ma mechanik wziąć, pewnie zamówi linki. Ciepłe koła nie zawsze jak widać to rozmrażą. Mogłem próbować z tym wrzątkiem. 👍 Zobaczymy co powie jak koła rozbierze.
Witam, mam problem z astrą G 2.0 DI, mianowicie brak ciepłego nawiewu, chłodniczkę sprawdzałem i przechodzi przez nią woda swobodnie, linkę od pokrętła też sprawdzałem i działa prawidłowo, jednak ciepłego nawiewu brak, proszę o pomoc
To, że gaśnie po wkręceniu śruby składu mieszanki to bardzo dobrze. Jeżeli masz dalej za wysokie to reguluj śrubą położenia przepustnicy ( trzeba ją wykręcać aby obroty spadały ). Jeżeli nie będzie reakcji do sprawdź czy linka gazu gdzieś się nie zacina, zdarza się też że pedał gazu się zacina, albo brak sprężyny powrotu przepustnicy.
Wszystko wskazuje na to że masz niewyregulowaną linkę która otwiera dopływ zimnego powietrza i ciepłego powietrza do kabiny. Spróbuj zdjąć linkę z uchwytu od klapki i ręcznie ją posterować.
Jak leci ciepłe cały czas to znaczy że spadło cięgło albo urwała się linka. Silniczków przy manualnej nie ma, jest tylko od obiegu wew/zew ale od ogrzewania już nie. Zdejmij obudowę od strony nóg kierowcy i zobacz co się dzieje jak kręcisz gałką. Jak tam nic nie znajdziesz to trzeba wyjąć panel nawiewów i zobaczyć czy tam linka nie spadła za pokrętłem.
nie pamiętam jak jest w a4 jeżeli jest pokrętło to linka nie przesterowuję przesłony a jak jest panel klimatronika to jest elektryczna przesłona i zacięła się w położeniu na zimne
A od kiedy linka przestawia kierunek nadmuchu??? Sprawdź silniczek krokowy tam gdzie nad lampą wchodzi wiązka do nagrzewnicy
Jeżeli nie masz klimy ani webasta to zawor zamykany jest mechanicznie linka. Pancerz linki jest natomiast mocowany takimi byle jakimi blaszkami sprezystymi. Trzeba najpierw wyjąć panel ogrzewania i zobaczyć czy pokretlo prawdlowo operuje linka. Jeżeli tak - to pozostaje ten drugi koniec (przy zaworze) ale dostep do niego jest prze....
Auto jeździ codziennie. Ostatnio ciężko było wbić bieg na ciepłym silniku na zimnym działało więc próbowałem linką podkręcić i wyregulować aż wydawało mi się że się udało. Niestety następnego dnia odpaliłem auto odjechałem normalnie a w trakcie drogi nie mogłem wbić biegu. Podregulowałem linkę ruszyłem normalnie odjechałem a potem znów to samo po godzinie...
moze jakiegos linka dasz ?
Linka tu nie podam (podam na PW) ale coś "ciepłego" by się przydało np. audison .
Spadła linka.
Proszę o poradę czy dobry tok myślenia przyjąłem. Dobry, ale zamiast zwykłego pieca elektrycznego kupiłbym pompę ciepła, nawet dla grzejników jesteś w stanie uzyskać średni COP na poziomie 2 co daje Ci dwa razy więcej energii do wykorzystania, PC powietrzna o mocy cieplnej 4,8kW kosztuje 4kzł podaje nazwę zamiast linka "POMPA CIEPŁA POWIETRZNA do CWU...
zawór jest pod maską, sterowanie na linkę metalową na wąskim przewodzie wodnym obok serwa
Witam, przeczytałem kilka tematów na ten temat ale i tak nie zdiagnozowałem problemu, tzn mam passata b5 z 1997 bez climatronic, czyli nawiewy sterowanie "manualnie", wyczytałem żeby sprawdzić czy wszystkie linki sterujące klampami od nawiewu są na swoich miejscach i tak są, linka od sterowania cieple zimne siedzi zarówno przy pokrętle jak i w konsoli...
Na dzień dzisiejszy: przy demontarzu starych siłowników okazuje się że i stare przewody również do wymiany- 15 lat zrobiło swoje i przynajmniej odcinki "na zewnątrz" sparciały i spękane. Więc pytanie na teraz brzmi: centrala na słupkach bramy i krótkie przewody 3x1.5mm (jak w instrukcjach przeważnie) do siłowników na 24V, czy może centralka w ciepłym...
Pompa paliwa na linkę ?
No to może linka regulacji ciepło/zimno
Od środka klamki nie odkręcisz, bo jeśli w tym seacie jest tamo jak w vw czy audi to śrubka mocująca zaślepkę wkładki zamka jest schowana w bocznej ścianie drzwi, a one akurat teraz przylegają do słupka. Może mniej inwazyjne byłoby gdybyś rozwiercił zaślepkę przy klamce, w której bodajże po stronie pasażera nie ma wkładki, wówczas uzyskasz dostęp do...
Filtry i płyny wymieniłem zaraz po zakupie- czyli jakieś 4tyś km temu. Ssanie wydaje sie działać. Zimny ma ok 1100 ciepły 900. Linka ssania luzuje sie całkowicie po rozgrzaniu silnika, ale jak z regulacją to już nie wiem. Apropo, dysponuje ktoś ksiażką na temat tych aut?, Przydał by sie własnie fragment zwiazany z regulacją pompy Lucasa
Witam! Najprawdopodobniej zerwala sie linka pokretla które kieruje ciepłe lub zimne powietrze na szybe nogi lub tył. Poprostu ta galka lużno sie obraca. Jak by wiedzial ktos jak to naprawic bardzo prosze o odpowiedz. Pozdrawiam! Dodano po 2 Ogólnie przy niskiej temperaturze bardzo słabo grzeje, jedynie przy najwyzszej pozycji obrotów dmuchawy. Prosze...
U mnie elektryczna jest jedna między chłodniczkami a na linkę jest kierunek nawiewu pytanie czy jest jeszcze jakaś odpowiedzialna za nawiew ciepłego powietrza
Witam, poszukuję "żarówki" LED 230V ciepłej o dużej mocy( odpowiadającej ok 70-100W mocy tradycyjnej żarówki) , dającą się ściemniać typowymi ściemniaczami. Warunek kobieczny: brak migotania. Czy takie istniejeją? Jeśli ktoś takową posiada proszę serdecznie o podanie modelu, ew. linka do sklepu. Pozdrawiam Rafał
problem jest taki że ciężko jest wygonić powietrze z nagrzewnicy no i druga sprawa czy klapy były całe od sterowania bo często te uszczelnienia się rozsypóją. Zobacz czy wogóle jest sterowanie kapą zimne gorące sprawne Dodano po 1 a powiedz kto wymieniał nagrzewnicę ? tak klapy były całe wszystko na swoim miejscu, na drugi dzień sprawdziłem czy może...
Zgadza się. Również pozdrawiam, i dzięki za linka :)
Sprawdziłem linka zmienia położenie klapy. zastanawiam się czy nie ma elektrozaworu na dopływie ciepłego płynu. jak myślisz czy coś takiego jest możliwe?
Na pompie masz cewkę gaszace czy linka jeszcze. Tak czy siak to tylko pompa.
Prawdopodobnie masz zamarzniętą linkę od hamulca ręcznego. Wjedź do ciepłego garażu .
\ Kup linkę o przekroju 16 mm², kable nie dłuższe niż 2 m. Na takich kablach to się Daewoo Tico odpala. Rozsądne minimum do osobówek to od 25mm2 wzwyż. Nie robią się ciepłe przy cięzkim rozruchu, a przy długości kabli powyżej 3 m każdy mΩ ma znaczenie.
Witam. Kilka lat temu miałem podobny problem (cienki miał jakiś japoński gażnik- nie wiem czy aisan), też nie było można odpalić ciepłego. Winne było cięgno ssania. Linka która znajduje się w pancerzu miała dodatkową otulinkę- jakby z teflonu. Otulina popękała i blokowała linkę w pancerzu. Linkę rozebrałem, usunąłem otulinę i "pacjent" wrócił do zdrowia....
Nie dostałem żadnego linka. Chodzi o ten zawór w śrubie przy pompie ?
(at)pawelelemonter Tu https://bezel.com.pl/2018/08/01/przewody... jest tabelka w punkcie 2.2.1 z której wynika że przekroje L i PE mają być takie same. Inna rzecz że są tam opisane "wyjątki". Na moje oko też taki układ przy B20 się wyłączy. Teraz pytanie o teorię, prowadziłeś te wspomniane tam obliczenia? Czy piszesz z doświadczenia i czemu nie...
Z całym szacunkiem ale na klapie pisze 1.9 TDI i jest to oryginał. Auto to Peugeot 405 1.9 TDI z 1995 roku Wtryski z opisem 135 bar Pompa Bosch XUD VE "ssanie" jest zapałczane poprzez termostat który pociąga linkę. Na ciepłym silniku jest około 800 obrotów na zimnym 1000obr. Mechanik przestawił pompę o 2mm jak to się ma do kąta wtrysku . Czy to jest...
A mi to wygląda, że zgniła masa silnika i prąd zamyka się linką sprzęgła, a ta z nadmiaru ciepła wyciąga się (lub skraca pancerz).
Zalewa się ,jak świece czarne masz i ciepły nie pali tylko próbuje.Zobacz ,czy linka ssania cofa do końca lub za wysoki poziom paliwa bo pływak nie szczelny.
W cieplejsze dni kociol pobiera wiecej gazu i czuc jakby w domu bylo chlodniej. Prosze podrzuc linka do tematu w ktorym rozwiazujesz problem taktowania. W ogole jak mozna sprawdzicnczy piec taktuje? I co jest tego powodem
Może na początek trzeba by sprawdzić czy węże od nagrzewnicy są zimne czy ciepłe oczywiście na ciepłym silniku, to raz a dwa czy pokrętło, linka, zawór odpowiedzialne za obieg w nagrzewnicy są sprawne.
zawór jest w porządku... ale regulacja ciepłe-zimne powietrze jest suwakiem od pozycji nadmuchu a np. czy dmucha na szybe czy na twarz ustawia sie tym od zimne ciepłe;/ ma ktos moze jakis opis która linka jest do czego podpięta?
Więc zrób tak-nagrzej silnik, zgaś, otwórz przepustnicę, wsadx do gardzieli wąz z powietrzem i dlonią przesuwaj koło kolektorów, napewno poczujesz ciepły zefirek, tam masz nieszczelność. A linka nie jest naszpanowana?
ALe co tu pisać jak nikt nie sprawdził czy ma odpowiednie cisnienie przepływu na nagrzewnice. Przepływu czego? Czynnika - płynu borygo - czy powietrza? Jeżeli obie rury (dolotowa i powrotna) są gorące albo powrót jest tylko nieznacznie chłodniejszy to raczej czynnik ma przepływ a tylko ciepło nie jest odbierane. Nie wiem jak ma Yaris ale jak nie ma...
No a ten mechanik czym ci te obroty nastawil?pompą? Poza tym tam masz ręczne ssanie,może ci się nie cofa dzwignia na pompie?zacięta linka?
Dzieki za linka.
Pompa wody nie wydala, zerwana linka regulacji cieplo zimno ja bym to sprawdzil a najlepiej weze do nagrzewnicy czy maja temperature taką jak np wąz ku chlodnicy jezeli tak szukac problemu pod deską. Najprostszy sposób zaglądnąć do nawiewów czy nie ma kawałków gąbki jak są to nie pomoże nowa pompa i szukanie problemu pod deską bo tam nic nie ma.Klapa...
Rozruchowe zostało nawinięte linką 16mm2 na uzwojeniu pierwotnym, izolowane taśmą bawełnianą. To mnie martwi czy pierwotne uzwojenie nie nagrzeje się za dużo jakbyś dłużej spawał, Przecież taśma bawełniana nie odprowadzi ciepła, poza tym jak to jest linka to w izolacji? To całkiem ciepło zostaje na uzwojeniu pierwotnym. Jeżeli tak, to można to nazwać...
W lanosie nie ma zaworu nagrzewnicy.Sterowanie cieplo-zimno odbywa si[GVideo] poprzez przymykanie przesłony uruchamianej cięgłem(linką).SprawdZ czy nie masz uszkodzonej linki od pokrętła ciepło-zimno.Nagminną usterką jest obrywanie się w lanosie pancerza linki przy mocowaniu pancerza do uchwytu z obydwu stron linki co powoduje niepełne przełączenie...
Witam, regulacja i wszystko inne sprawne, lecz chyba linka mi się obluzowałą czy coś podobnego. Trzeba zwyczajnie ją naciągnąć, tylko nie wiem gdzie to zrobić. Leci ciepłe powietrze ale słabo, zimnym dmucha, gdy mam już przekręcone na 3/4. 1/4 na zimnym pokrętło nie ma żadnego oporu, więc tylko i wyłącznie stawiam na linkę. Teraz tylko jak się uporać...
Czy oby napewno tdi ?? Czy td?? Pompa wtryskowa ma linkę gazu ??
Witam kolegę dziku66. Tak zawsze lepiej jest się upewnić i określić obciążalność. Jednak w konkretnym przypadku kolegi (domek jednorodzinny/mieszkanie) sprawa, jest dość prosta i raczej można sobie darować takie wyznacznie. Ogólnie może to być problem. W przemysłówce bardzo często mamy z przypadkami kiedy wiele przewodów ułożonych w jedej wiązce a zasilających...
Nic nie zrozumiales. To nie ma nic wspolnego z linka gazu. Podjedz do jakiegos mechanika.
Witam, mam u siebie taki problem, że nie mam wolnych obrotów po wymianie pompy na Boscha. Wcześniej w TD miałem Lucasa, ale była uszkodzona. W wolnossącym dieslu nie miałem tego problemu i wszystko działało prawidłowo. Dodam, że silnik pali na strzała i wkręca się na obroty, lecz po odpuszczeniu gazu momentalnie gaśnie. Dodatkowo w pompie mam dwie linki,...
Nie podałeś danych czy instalacja grzejnikowa czy podłogówka. a to ma duże znaczenie przy pompie ciepła. Warto wklejać zaawsze jakiegoś linka : https://pl.flexit.eu/econordic-2/ Moim zdaniem, stare budownictwo rzędu 250-200kWh/m2 i nie daj boże instalacja grzejnikowa to bardzo złe połączenie aby ogrzewać to pompą ciepła.
Na początek przeczyść sprężonym powietrzem radiatory. Głównym źródłem ciepła jest u ciebie karta graficzna i to ją powinieneś schłodzić . Miałem poprzednio kartę chłodzoną przez SilentPipe i mały radiatorek na niej robił już ładny spadek temperatury. Co do wentylatorów - Na początek kup ten z drugiego linka , jest cichszy i zamontuj z tyłu obudowy do...
E-36 ma od strony kierowcy elektroniczny silnik{działa jak krokowy} obok serwa który odpowiada za przepływ do nagrzewnicy, nie ma do tego żadnej linki bzdura.Zobacz czy ciepły jest przewód za zaworem i nie ''zrywaj od razu głowicy" bo zaraz się okaże ze wina tłoków he he. Pozdrawiam
Rozebrałem panel sterujący i pancerz,linka oraz uchwyt są dobre. Dobrze było widać nagrzewnicę a raczej jej część z rurkami dopływ i powrót i tam nie ma zaworu.Rurki są jednością z nagrzewnicą wygięte i do nich są połączone przy ścianie przedniej kabiny przewody gumowe od zbiorniczka.Na bocznej ściance plastikowej obudowy całego systemu wentylacji/ogrzewania,jest...
Ja jeździłem polonezem 5 lat i nigdy nie narzekałem na ogrzewanie,zawsze dmuchało gorącym powietrzem. W polonezie przy nagrzewnicy jest jeszcze zawór sterowany regulatorem od regulacji ciepłego powietrza i nieraz lubi on się zaciąć. Sprawdź czy linka steruje tym zaworem.W nowszych poldkach ten zawór znajduje sie koło silnika.
Mam problem z uruchomieniem zarówno zimnego, a przede wszystkim ciepłego silnika w kosiarce briggs stratton sprint 40, ponadto w trakcie uruchamiania silnika często linka chce wyrwać rękę. Domyślam się, ze problem z zapłonem - czy jest jakaś regulacja tego ustrojstwa - doczytałem się że reguluje się cewkę -ale jaka powinna być przerwa, może jakieś jeszcze...
Witam.A linka gazu w porządku:?: nie manipulowałeś nic przy przepustnicy:?:
Dzień dobry, dziewczyna ma wymyśliła sobie, że w jej lampce nie pasuje już jej zimne światło... W związku z tym, po szybkim rozkręceniu ukazał się taki Ledzik jak na zdjęciu niżej... Akurat pod ręką miałem jakiegoś PowerLeda ale tylko strzelił... Mógłby ktoś spróbować zidentyfikować tego LEDa? W załączniku też zdjęcie zasilacza umieszczonego w lampce,...
Ten wąż nie ma nic do tego w zasadzie, gdyż jest tam jeszcze klapa zimno-ciepło, rzuć się w nogi i sprawdz czy działa jak kręcisz linką od temp.
ok już wiem,włączamy power ustalamy temp wody np na 5 i odkręcamy kurek ciepłej wody piec sam startuje i grzeje wodę zamykamy kurek piec się wyłącza(niby banalne a jednak nikt nie odpowiedział jak uruchomić ciepłą wodę pozdrawiam fachowców:D) tu daje linka do pliku AVI [url=http://odsiebie.com/pokaz/1792030--...
ciepłe felgi ciepłe światło ciepłe kolory
matryca iphone radio winda wymiana silnika nawiewu
Jak wyczyścić bęben światłoczuły w Samsung CLP-320? Firmware for F&U FLA4320UH Android TV, Main Board 17MB170