Nie ma tam żadnego wyłącznika uderzeniowego czy wstrząsowego...który unieruchamia samochód....
Mam drugie takie auto i w drugim, przy kręceniu rozrusznikiem, zaraz wyskakuje tak i zostaje. Wszystkie parametry dobre, ciśnienie paliwa około 400 bar na listwie, paliwo dostaję, podmieniałem czujniki na listwie. Brak pomysłów.
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Dzięki za podpowiedź - a jak zdemontować ten czujnik -czy można go wykręcać bo w listwie jest paliwo pod ciśnieniem , i jak to zrobić aby nie zapowietrzyc układu
Tak ciśnienie jest w normie bo wszyscy mierzyliście po uruchomieniu i dobiciu paliwa. A trzeba było rano przed odpaleniem wcisnąć zaworek na listwie .Psikałeś plakiem i normalnie odpalał, brak paliwa na listwie i trzeba kręcić aż paliwo wypchnie przez wtryski powietrze Dodano po 2 I czwarty mechanik będzie się męczył z prostym padalcem
Odłączyłem przewod paliwowy przed listwa paliwo dochodzi . Zatykajac palcem otwor nie idzie utrzymac aby nie wyciekalo paliwo. Za listwa tez leci paliwo
Witam, nadal walczę z powietrzem w paliwie. Założyłem nowe przewody paliwowe od zbiornika do pompki i nie pomogło. Odkręciłem ostatnio cewkę paliwową pierwszą od chłodnicy, jest ona delikatnie wyżej od innych cewek i z otworu w listwie nie wypływało paliwo, jedynie parę kropel, a według mnie listwa powinna być cała zalana paliwem. Czyli w listwie znalazło...
Pewnie pompa się skończyła. Tam wystarczy 2 razy kluczykiem przekręcić i paliwo na listwie już jest. Ile zalałeś? Pytam ile litrów, bo złotówki to nie jednostka objętości.
Znajduje sie na listwie rozdzielającej paliwo na poszczególne wtryski. Z jednej strony jest regulator ciśnienia paliwa , z drugiej jest czujnik ciśnienia paliwa.
po odkreceniu odpowietrznika na listwie paliwo leci pod ciśnieniem Dodano po 7 wyskakują błędy p0201 p0202 p0203
Z powrotu na listwie paliwo wylatuje? Odprowadzenie do baku drożne?
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Pompa moim zdaniem odpowietrzona, bo po odkręceniu przewodu d o listwy paliwo się pojawia.
Renault Master 2, 2006r 2,5 dci nie odpala po wymianie pompy paliwa, wtryski sprawdzone, listwa również, paliwo przechodzi. Przy wymuszonym odpaleniu plakiem gaśnie. Jesteście w stanie podpowiedzieć mi w czym może być problem? Dzięki wielkie
Panowie przy próbie odpalenia na powrocie z wtrysków kapie paliwo. Zrobić test przelewów przy odpalonym? Czy to normalne że trochę paliwa kapie? I jeszcze po przekreceniu zapłonu i powrotu na listwie tryska paliwo. Tak ma być?
Na pompie zewnętrznej jest zaworek, często przepuszcza paliwo lub wpuszcza powietrze.
Jak luzuje przewody ciśnieniowe to na listwie nie idzie paliwo. A na przewodzie nie ma nigdzie 12 napięcia. Max 8
moim zdaniem jest uszkodzony wtrysk paliwa .przepuszcza on paliwo na przelew i na listwie nie ma takiego ciśnienia
A jak sprawdzic cisnienie paliwa? Po odkreceniu przewodu paliwowego przy listwie paliwo dobrze daje. Czujnik zeby sprawdzic trzeba zmierzyć mu rezystancje w danych temperaturach tylko nie posiadam tych wartosci:(
Carrot już Ci napisał jaka jest przyczyna, a ja Ci napisałem jak sie upewnić czyli odłączyć wężyk z powrotu i wtedy zmierzyć ciśnienie na listwie. Oczywiście poleci z niego paliwo więc włóż go do np. butelki na czas pomiarów.
Witam zrobilem swapa z 1.8is na ten sam silnik ponieważ wczesniejszy zakonczyl swoj zywot ale pojawil sie problem silnik nie dostaje paliwa na listwie Paliwo dochodzi do listwy bo sprawdzalem ale wtruski nie puszczaja co moze byc tego przyczyna Ma cos wspolnego z tym przekaznik od pompy bo wlasnie ten przekacnik sie chyba spalil i zeby pompka podawala...
Tymi błędami się nie sugeruj, one są raczej nic nie znaczącym "życiem wewnętrznym" systemu. Skup się na braku ciśnienia na listwie: - paliwo w baku - pompka w baku - filtr paliwa - drożność i szczelność linii paliwowej
Zrób loga (jeżeli masz taką możliwość) czujnika ciśnienia na listwie.
Temperatura wrzenia rośnie wraz z ze wzrostem ciśnienia. Zawór przy pompie nie pozwoli cofnąć się paliwu, więc ze wzrostem temperatury będzie wzrastało ciśnienie paliwa w listwie zapobiegając wrzeniu paliwa. Prędzej nadmiar oparów przedostanie się przez wtryskiwacz niż paliwo cofnie się do zbiornika. Z drugiej strony pompa i regulator ciśnienia paliwa...
Coś niejasny ten opis - w jednym miejscu piszesz, że paliwo słabo dochodzi, w drugim, że jedzie i wkręca się na obroty. Jak coś chcesz konkretnego na listwie sprawdzać to jedynie ciśnienie paliwa na listwie - masz tam czujnik Boscha trójpinowy. Napięcie pomiędzy pin1 a pin2 powinny być (nie falujące): ok. 0,6-0,7 V przy rozruchu ok. 1,2 V na wolnych...
Zgadza się może to być wypracowana pompa, ewentualnie jeszcze przed wymianą pompy proponuje sprawdzić zaworek ciśnieniowy w listwie wysokiego ciśnienia. Przy normalnej pracy nie powinno wypływać paliwo przelewem z tej listwy.
Sprawdź złącza czujników na listwie paliwa.
Jeśli chodzi o pompę wstępna to chodzi słychać ja, na pewno też pompuje paliwo bo nie raz zalało mi komorę silnika przy sprawdzaniu. A zawór sterujący ciśnieniem? To nie ma znaczenia czy chodzi czy nie chodzi. Trzeba sprawdzić jakie daje ciśnienie. Jak ok to pompa CR do roboty. Oczywiście sprawdzić wcześniej zawór ciśnienia ,jego wysterowanie i np...
Jak wyczyścisz "gaźnik" to na pewno zapali :). A tak na poważnie wymiana filtrów na pewno nie zaszkodzi. Wyciągnij wtryskiwacze daj do sprawdzenia. W miedzy czasie wlej np. nafty do cylindrów. Jak ściągniesz kolektory będziesz widział co się dzieje z zaworami. Po zalaniu naftą odczekaj chwilkę i pokręć silnikiem. Paliwo na początek podaj z banki. Spróbuj...
Uszkodzony może być regulator ciśnienia paliwa na listwie( częsta przyczyna) i zalewa go. Odłącz go i zobacz czy nie leci paliwo przez przewód podciśnieniowy Raczej nie do końca zgodziłbym sie z Tobą. Na listwie masz w granicach 2.5 - 3.0 bara ciśnienia paliwa to nawet przy małej "dziurce" silnik napewno byłby zalewany nawet przy rozruchu. :arrow:...
Jaki silnik? 2.0 MPI czy 2.0 fsi? Podejrzewam że ten drugi, a to pewnie czujnik ciśnienia na listwie paliwa. I tak. Może powodować takie zachowanie.
Regulator ciśnienia paliwa masz przy pompie czy na listwie wtryskowej? Idzie paliwo przelewem czy nie? Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej.
Listwa pracuje paliwo leci powrotem to niestety pompki stanęły. Wyjmij jedną u zobacz czy się rusza sprężyna powrotną.
Niestety dalej z tym jeżdżę i nie mam pomysłu.Komputery nie pokazują błędu.Jak znajdę chwilę to spróbuję wymienić regulator Cisnienia paliwa na listwie bo ewidetnie coś odcina paliwo na kilka sekund a później jest uderzenie mocy na wszystkie tłoki.
cieknie paliwo na listwie wtryskowej na regulatorze cisnienia paliwa
Auta nie można odpalić, brak ciśnienia na listwie. Zawór regulacji dawki paliwa się otwiera a paliwo nie jest pompowane do listwy.
Błędy to tylko wskazówki, bardziej interesują mnie dane na żywo. Od kilku tygodni walczę z takim pacjentem o bliźniaczych objawach. Jeżeli sterownik silnika nie diagnozuje usterki to problem może leżeć po stronie nie kontrolowanej tj. np. układ zasilania paliwem - może regulator ciśnienia na listwie paliwa spuszcza ciśnienie (jeszcze tego nie sprawdzałem)
Nie ma uszczelki, trzeba wymienić cały element. NIE JEŹdzić bo skończy się to pożarem.
Pompka w sensie tej do podpompowania paliwa? A demontowales ja? Założona odwrotnie? Masz tam przepływomierz? Może spróbuj go odpiąć. Cisnienie na listwie paliwa jest? Może uszkodzona wiązka przy naprawach coś się ruszyło
Witam!! Jako zdyscyplinowany użytkownik tego forum dzięki radom tu zawartym nie raz wyszedłem z opresji poszedłem za rada, aby sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej oczywiście bez żadnych specjalistycznych narzędzi efekt po przekręceniu stacyjki oczywiście włącza się pompa na chwile jak sadze by wytworzyć ciśnienie po jej wyłączeniu nacisnąłem wentylek...
Prawdopodobnie brak iskry ,paliwo jest
Zanim wyciągniesz pompę sprawdź czy regulator ciśnienia ma zasilanie i czy jest wysterowany przez ECU. Jeżeli nie miał by napięcia pojawiało by się mimo wszystko paliwo na listwie.
Witam, Wczoraj pojawił się następujący problem z moją Corsą, znalazłem tutaj trochę podobnych tematów, niestety, żaden w pełni nie oddawał mojego problemu (opis wydarzeń poniżej): - przejechałem jakieś 50 km bez żadnych problemów, - zaparkowałem auto na 20 min, po powrocie odpaliło na chwilę, ale silnik "dusił się" i auto zgasło, - jeszcze parę razy...
Na listwie wtryskowej masz zaworek,sprawdź czy jest paliwo pod ciśnieniem
Witam mam pytanie wybija mi w tym mondeo bład P2291 regulacja ciśnienia wtrysku ciśnienie za małe czujniki na pompie i listwie zmienione paliwo na krótko dałem i nic miał ktoś taki przypadek.
Tak sprawa rozwiazana czujnik na listwie wtryskowej zawor bezpieczenstwa byl uszkodzony i caly czas otwarty przelewem szlo paliwo i na listwie nie bylo odpowiedniego cisnienia po wymianie zaworu wszystko ok.pozdrawiam.
No to zdejmij przewód paliwa przy listwie wtryskowej i zobacz czy leci paliwo odrazu i cały czas. Tylko do butelki włóż rurkę 🙂. Jeśli nie coś z pompą i filtrem jeśli są razem, może wtyczka?
Jest to mało istotne gdyż musimy zacząć od tego że coś odcina napięcie na wtryskach, choć sprawdzałem i na listwie jest paliwo.
Czujnik temperatury nie ma tu nic do tego. Skoro pali na LPG to wina układu zasilania w paliwo. Odłącz wężyk przy listwie i zobacz czy leci paliwo jak kręcisz rozrusznikiem.
Ciśnienie na szynie? Wtryski na przelewach? Albo odrazu wymień zawór na listwie CR :)
Dokładnie w tym co jest napisane, za niskie ciśnienie paliwa na listwie cr. Do sprawdzenia pompa regulator, filtr paliwa i samo paliwo (może letnie jeszcze, albo zwyczajnie kiepskie).
cisnienie jest odpowiednie . sprawdzane było u mechanika. pompa działa prawidłowo. jedynie to na listwie wtryskowej lej paliwo przelewem, a wyszukalem wczesniej ze nie powinno nic leciec.
Witam mam jeep grand Cherokee z 99 roku z silnikiem 4.0 mam problem z wtryskami podaje paliwo tylko na 3 Sztuki listwa już zmieniana, instalacja też proszę o pilną pomoc
Udało się rozwiązać ten problem? Mam bardzo podobnie. Walek zmieniony, wiązka przedzwoniona, wszystko książkowo. A efektów brak. Blędy o rozruchu jak u autora postu. Poza brakiem blędu z czujnika ciśnienia na listwie CR. Podkladne zaworki vcv i pcv , paliwo coś kapie ale słabo.
Witam. Mam problem. Mam Volvo v50 2008 1.6D. Zgasł i już nie odpalił. Brak ciśnienia paliwa na listwie. Z pompy nie wychodzi paliwo. Pompa wymieniana na używkę już 2 razy. Wtryski sprawdzone i 2 naprawione. Czy jest możliwe aby coś rozłączyło dawkę paliwa na listwę?? Do zaworu na pompie dochodzi napięcie. Auto na samostarcie pali i chodzi. Ciśnienie...
Odkręć przewód przy listwie od biedy można od filtra paliwa zdjąć. Zmostkuj przekaźnik pompy i spuśc to coś. Wlej z 10l benzyny i powinien odpalić.Warto świece wykręcić i wymienić.
Pokażesz ori i moda ?
Przy założeniu że nikt nie podłączył jakiegoś przewodu z paliwem do kolektora ssącego (bo i takie rzeczy widziałem ) , prawdopodobnie jak w 95% przypadków jest uszkodzona membrana zaworu upustowego na listwie wtryskiwaczy (jeśli po zdjęciu przewodu podciśnieniowego z zaworu na odpalonym silniku leci paliwo to mamy winnego) . Nie znam tego systemu ,...
Kompresja jest. Podaj wyniki pomiaru. Przepompuj paliwo przez przewody i listwę bo w przewodach i listwie może być woda na dole i za chiny nie odpalisz. Ostatnią rzeczą którą trzeba sprawdzić to rozrząd.
No to tak sam sobie odpowiem na mój problem w samochodzie zawor egr robił zwarcie dla tego na listwę nie było puszczane paliwo przez zawor ciśnienia paliwa wystarczyło odłączyć zawor egr.
1. Światła - masz uszkodzony przełącznik zespolony pod kierownicą . 2. Nie podpięty przepływomierz - taka kostka zaraz za filtrem powietrza. 3. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. 4. Sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa. Pytanie: Na ciepłym i na zimnym silniku tak samo się zachowuje?
Kolego, sprawdził bym w tym przypadku przewody paliwowe w miejscu łączenia się przewody elastycznego z metalowym, tuż przy listwie wtryskowej, lubią z czasem lekko rosić paliwem (pierwszy objaw tego że niedługo zacznie kapać z tego miejsca). Wyczyść dokładnie te miejsca od dopływu i odpływu paliwa i włacz zapłon (nie musisz odpalać, pompa paliwa i tak...
jak dobrze mi się wydaje wszystko jest na listwie ?
Ciśnienie ponad 1,5 bara. Sterownik odblokowany? Auto odpaliło, nie pracował zbyt ładnie, ale lepiej niz wczesniej. Zrób próbę przelewową, lejący w przelew wtrysk potrafi wyprowadzić na manowce. paliwo w momencie rozruchu nie powinno się pojawiać na przelewie,ale to widać też w parametrach ciśnienia. Z pompy CR nie leci paliwo do listwy,. Jeżeli w określonym...
Podczas odpalania ciśnienie na listwie 80-100 bar podczas gdy oczekiwane ~300bar. Jak nie dochodzi paliwo to co tam robi ciśnienie 100 bar?? Przy takim ciśnieniu to wtrysk puszcza albo regulator .
Były przerwane 2 kabelki w wiazce wstawiłem nowe i listwa wtryskowa podaje paliwo ale problemy nie zniknęły dalej faluje na obrotach gaśnie i pali bardzo dużo za 90 zł zrobiłem 20 kilometrów i koniec paliwa. Wyjąłem przewód powrotu paliwa z listwy odpaliłem i paliwo nie wracalo czy tak ma być?
Vw Crafter 2.0 tdi 2018 rok. Wtryski stanęły i przestał palić. Wtryski zrobione plus pompa i listwa i nowe paliwo. Auto odpaliło i wróciło z identycznym problemem po 3 dniach, wtryski wyjęte i sprawdzone , na 100% dobre. Cisnienie na listwie 350 bar przy kręceniu, cisnienie na cylindrach 20 bar , obroty czujnika wału i wałka są , brak bledów. napięcie...
Kolego bambo daje 80% ze to czujnik cisnienia paliwa na listwie ale najlepiej zrobic logi,odczytac bledy itp.wykrec czujnik i sprawdz czy czesc srodkowa wystaje (sprawny mechanicznie)czy jest wcisnienta(uszkodzony) Poza tym listwa moze przepuszczac paliwo,zdejmij przelew z listwy i odpal silnik.na sprawnej listwie nie powinno z niej cieknac paliwo Mialem...
Witam. Po zgaszeniu silnika samochód kręci lecz nie odpala . Paliwo nie jest podawane na sekcje. Co może być przyczyną, elektronika czy uszkodzona została pompa paliwa lub zawiesiła się listwa ?
W takim razie podmień regulator ciśnienia na listwie i zobacz jakiej jest jakości paliwo.
wstępnie czujnik możesz sprawdzić omomierzem powinien mieć coś ponad 1k z tego co pamiętam . Ale ja bym osobiście sprawdził czystość przepustnicy to raz . A teraz z racji że nie pali bo tak rozumuję to sprawdził czy jest iskra i czy na listwie jest paliwo jakiekolwiek .
Paliwo na listwie jest, A ciśnienie dobre ?
ciśnienia paliwa... objawy by się zgadzały, przemawia za tym również fakt, że ten egzemplarz posiada "filtr paliwa" wbudowany w pompę paliwa która to znajduje się w baku. W odróżnieniu od silnika 2.0 ze zmiennymi fazami ten nie posiada regulatora ciśnienia na listwie doprowadzającej paliwo do wtryskiwaczy... dzięki za naprowadzenie.
Gdyby był problem z paliwem to by z plaka palił. Jakieś błędy w chwili występowania problemu. Jakie ciśnienie na listwie podczas kręcenia? ECU widzi obroty?
Ok, jeżeli błędy są wykasowane i na postoju nie ma błędów a po rozgrzaniu występują dobrze by było gdybyś nie gasil auta i z aktywnym go zczytal. Sprawdź ile wypluje powrót z wtryskow. Sprawdz czy z zaworu z tylu na listwie leci paliwo.
Witam mam problem z odpalaniem mojego transportera na zimnym silniku 2,5 benzyna 110 KM + lpg ( zwykła instalacja ) wymieniłem kable zapłonowe, cewkę zapłonową, pompę paliwa, regulator ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej, czujnik temperatury, sama listwa rozpyla paliwo do postaci mgiełki. Podczas odpalania objawy są następujące: ustawiam przełącznik...
Zawór przepływu lub ciśnienia paliwa, z tego co pamiętam są tam dwa, jeden na listwie drugi na pompie, sprawdź czy jest paliwo w listwie ewentualnie jego ciśnienie. pozdr
Żeby doprecyzować. Jak silnik odpali z odpiętym zaworem regulacji ciśnienia to jest w trybie awaryjnym, obroty dochodzą do 4tyś. Wartości ciśnienia podawane przez tester to odpowiednio na biegu jałowym 460Bar a przy 4tyś obr/min 560bar. Ani grama więcej, silnik nie gaśnie. Z tym, że jak już silnik pracuje to z zaworu bezpieczeństwa na listwie CR wypływa...
witam i o rade pytam :D seicento jak postoi do rana to na zimnym silniku nie zapali, auto na gaz (ale automatyczna instalacja zawsze pali na bezynie) sprawdzone: - ciśnienie na cylindrach (idealne) - cisnienie paliwa tez ok i trzyma cisnienie - zadnych kodów błędów czy cos takiego - wtryskiwacze ok działaja napiecie jest - paliwo w listwie jest napewno...
Mam problem z wyciekiem paliwa. Wygląda to tak jakby paliwo wyciekało zpod uszczelki głowicy. Dokładnie tego nie widać, bo jest kolektor ssący, pod nim jakaś listwa przykręcona do bloku, i tam się pojawia paliwo. Mam pytanie czy z tej listwy może wyciekać paliwo? Ale jeśli wycieka z tej listwy, to z gdzieś tyłu. Dlatego podejrzewam wyciek z głowicy....
Zobacz na pierwszy obrazek. Korekta wtrysku i MAP.Za dużo paliwa za mało powietrza i to na wolnych. Albo chodzi na dwóch paliwach albo EGR jest otwarty. Jak jest reg na listwie może przepuszczać wężykiem podciśnienia paliwo.
Ale cieknący wtrysk może być powodem uciekania ciśnienia. Jak paliwo ucieknia z wtrysku do cylindra to i ciśnienie na listwie wtryskowej spadnie.
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
Witam, Renaul Premium 420 DCI 2004r. paliwo nie idzie ma pompę, brak paliwa w listwie, wymieniowy zawór ciśnienia paliwa (z boku listwy), Samochód nie pali nawet na PLAK'a. Paliwo idzie z pompki wstępnej.
paliwo jest świeżo wlane, a wtryski i listwa są po wymianie to paliwo raczej dobrze przepływa, jeszcze sprawdze przewód który dostarcza paliwo od pąpki do silnika, a te pompki są odpowiednie bo w katalogu sprawdzałem, i aż 3 sie zjarały to o czymś też swiadczy
A co z paliwem? W JTD, ECU sprawdza temperature oleju napędowego na listwie wtryskowej. Jeśli paliwo jest "dorabiane"-przy temperaturze 120 st C ECU wyłączy silnik
Polecił bym sprawdzić regulator ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej (to najbardziej oczywiste miejsce gdzie łączy się układ podciśnienia i paliwowy).
Witam W zbiorniku paliwa masz elektryczną pompkę i prawdopodobnie ona wydaje ten dźwięk. Ja bym jeszcze komputerem w parametrach podczas kręcenia rozrusznikiem jakie jest ciśnienie paliwa na listwie.. odnośnie przelewu to z tego co się orientuje powinno lecieć paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem.. dołączam schemat przewodów paliwowych, może się przyda....
Toyota avensis 2.0 d4d 85kw t25 brak ciśnienia na listwie. Witam mam problem z toyotą pompa sprawdzona wtryski sprawdzone paliwo ze zbiornika idzie... auto odpala tylko wtedy jak podam mu paliwo do pompy pod cisnieniem pompką elektryczną ... co może być nie tak ? Pompę źle sprawdzili ?
Witam. Po prawie tygodniu poszukiwań, okazało się że przyczyną tak gwałtownej awarii był regulator ciśnienia przy listwie wtryskowej. Paliwo zamiast na wtryski dostawało się do oleju w silniku. Po wymianie silnik zapalił. Trzeba było jeszcze wymienić olej oraz filtr oleju.
Regulator paliwa na listwie wtrysków, czy aby nie karmi kolektora paliwem?
sprawdzałem od włożonej żarówki zamiast wtrysku po podpięty oscyloskop, paliwo w listwie jest pompa zasila.
Przyczyn może być wiele - jeżeli błędu nie masz, to może być jakiś czujnik. Problem w zasilaniu paliwem (może filtr przytyka się co jakiś czas), może listwa ciśnienia paliwa na wtryskach, może brudne wtryski. Dobrze by było wiedzieć jaki to silnik i przebieg. Laguna 3, 140 KM, to mało. :)
Witam, Mam problem z Peugeotem 307 1.6 benzyna plus LPG. Samochód musi dłużej zakręcić zanim odpali (7-8 razy). Problem z LPG wykluczam, gdyż zakręciłem LPG i pojeździłem dwa tygodnie na samej benzynie i było tak samo. Wymieniłem świece, sprawdziłem cewkę i wszystko wydaje się być w porządku. Mam pytanie: Czy na listwie wtryskowej cały czas powinno...
proszę o szersze informacje aha przy wyciągniętej listwie podawającej paliwo w chwili kręcenia rozrusznikiem wszystkie 4 wtryski podają paliwo--brak sekwencji czy tak powinno być? czy moze byc winny moduł? dlaczego tyle pali? moc się nie zwiększyła!! juz nie mam do niego siły......
Ten tu na listwie paliwa czy któryś na pompie, bo są dwa: jeden u góry pompy, a drugi z tyłu.
Czy naświecach masz prąd? Czy rozrusznik kręci normalnie? Ciśnienie sprężania ? Ciśnienie na listwie przy rozruchu ? Paliwo może kapać z wydechu jak długo kręciłeś .
Też tak miałem, wymieniłem regulator ciśnienia na listwie paliwa i jest wszystko ok. W wężyku podciśnienia było paliwo, a tam ma byś sucho.
Paliwo w listwie jest, ale czy pod odpowiednim ciśnieniem ?, drugie to sprawdź diodą led czy wtryskiwacze są kluczowane
Czy masz parametr synchronizacja? Jest ok? Sygnał z immobiliser, jest zezwolenie na rozruch? Jak odepniesz czujnik wałka to jest różnica? Oczywiście listwa wtryskowa odpowietrzona i paliwo idzie przez przelew?
paliwo listwa paliwo listwa wtryskowy ciśnienie paliwo listwa
jaką nawigację tomtom kupić huawei mobile windows przerwania zegarowe
weintek symulator weintek symulator
Aktywacja sterowania głosowego w ISUDAR Rootowanie radia Isudar - jak uzyskać uprawnienia?