Mostek i klawiaturę na 105 Nm.Listwy nie pamiętam zawsze przykręcałem na wyczucie.
Wywal tą zieloną rurkę i całą resztę do listwy paliwowej, kup cały odcinek węża paliwoodpornego i zamontuj od stalowej rurki na ścianie grodziowej aż do samej listwy paliwowej.
Powinien być oring. Ściskasz z oby stron, zatrzaski się luzują i ściągasz. Ściskasz za te płaskie miejsca na pierwszym planie zdjęcia. Tylko uważaj bo tworzywo sztuczne po dwudziestu kilku latach potrafi się rozpaść w rękach.
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
Do listwy paliwowej PDE montujesz uszczelki w kształcie bałwanka a do HPI w kształcie myszki Miki. Może to się wydawać trochę śmieszne ale tak wyglądają . HPI na listwie paliwowej ma pięć cewek, PDE ma cewki na każdym pompowtrysku a na listwie nie ma żadnej.
Wymiana filtra paliwa. Kontrola ciśnienia czy pompa paliwa wydajna, ciśnienie na listwie paliwowej. Czyszczenie Map Sensor. Czyszczenie przepustnicy i jej kontrola + węże dolotowe. Potrzebne nie potrzebne czas na przegląd konserwacyjny.
P0194,"Czujnik ciśnienia listwy paliwowej - przerwa" P0224,"Przepustnica /czujnik położenia pedalu /przełącznik B - przerwa"
Brak błędów żaden chek silnika się nie pali a był wymieniony 800 km temu rozrząd cała listwa zapłonowa i świece
Nr nadwoziaWAUZZZFY0J2090672 modelAudi Q5 qu. 2.0 TDI AQ5 Data produkcji10.11.2017 Rok modelowy2018 typ handlowyFYBBFY Kod silnikaDETA Kod przekładniSUX numer napedu osiowego7A WyposazenieEI kolor dachuH1 Kod koloru dywaników kolor zewnetrzny / numer koloruH1 / X7L Wersja specjalnaE0ANie wersja do akcji Zamykane śruby mocujące koło1PDŚruby mocujące...
1. zaszalałem troszkę za bardzo z tą pompą którą kupiłem mam ja w aucie od 2 czy 3 lat i działa ok ale sporo czytałem ostatnio o fakcie nagrzewania paliwa w zbiorniku właśnie przez cyrkulację, (producenci przechodzą w większości na układy paliwowe bez powrotu) + możliwość ecu sterowania pompą PWM wiec 2. 1 pomyślałem ze zmienię sposób sterowania pompy...
Nie ma, filtr wymieniony, listwa zdemontowana i sprawdzona, wyczyszczona, tak samo przewody i zawór pompy.
Wykręć czujnik na listwie paliwowej, na nim zobaczysz czy coś się zbiera.
Mam problem ze swoim dci, pompa puściła opiłki w związku zmuszony byłem zainwestować w auto sporo kasy, jednak nadal nie widzę końca Wymieniona została - pompa paliwa (teoretycznie pompa po 10 tyś. przebiegu, wygląda jak nowa w związku tym zakładam, że mogła to być prawda) - druga listwa paliwowa razem z czujnikiem (wyjęty czujnik ze sprawnego auta)...
Witam o ile nie wycieka paliwo ze samych śrub to prawdopodobnie masz wyciek pod listwą paliwową. Tam masz taki podwójny oring w kształcie 8. 6szt na listwę. Pewnie do wymiany. Pozdr
Wężyk paliwowy - może być powrotny, albo zasilający do listwy paliwowej. Wymienić na odcinku na którym się wymienia. Od listwy do jakiejś złączki dać nowy przewód gumowy. Niektóre rzeczy trzeba będzie odkręcić. Nic nie sprawdziłeś, a na tacy chce wszystko.
Jakiej rady oczekujesz? Manometr w listwę paliwową, pomiar ciśnienia paliwa i diagnostyka komputerowa. Samemu podstawowymi narzędziami nie masz szans tego naprawić.
Odłączyłem przewod paliwowy przed listwa paliwo dochodzi . Zatykajac palcem otwor nie idzie utrzymac aby nie wyciekalo paliwo. Za listwa tez leci paliwo
Na 99% trzeba będzie wymienić zawór przelewowy na listwie paliwowej i po kłopocie. Tylko zawór a nie czujnik cisnienia , koszt takiego zaworu to ok. 400 zł . Mialem podobny problem i wymiana zaworu pomogła.
Wypsiukałem juz prawie całego plaka, nie reaguje na niego. W filtrze paliwa jest pełno. Pompa dajaca ciśnienie na listwe wtryskowa podaje paliwo ale jakoś słabo leci jak dla mnie (nie sika tak na sały silnik tylko się jakby sączyło) po przykreceniu przewodu ---pompa cisnienia a listwa wtryskowa z przewodu nie leci paliwo. aaaa, jeszcze po zdjeciu przewodów...
znajomy mi mówił żebym zrobił taki mały test ściągnął przewody wysokiego napięcia z świec i próbował odpalić silnik i zobaczył czy świece są mokre u mnie były suche . Co o tym sadzicie ? I czy to możliwe ze przy zgaszonym silniku be kluczyka w stacyjce było ciśnienie w przewodzie paliwowym ? Bo odkręciłem przewód paliwowy pzezd tą listwa na której są...
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
Witam, posiadam Transita 2007r, jumbo 2.4 TD[COLOR="Red"]CI [/COLOR] 115km. Problem zaczął się przedwczoraj rano gdy chciałem odpalić samochód z rana. NIeudało się musiałem użyc plaka a wczoraj odpalił bez żadnego problemu. Mechanik sprawdził wtryski - są okej, nie leją i nie puszczają. Układ paliwowy sprawdzony cały (prócz obudowy filtra) i jest szczelny....
Temat rozwiązany - stary filtr paliwa się rozpadł i zapchał podstawę ....
Witam, może tu zasięgnę trochę wiedzy bo już nie mam pomysłów ,w MB tourismo jest silnik om442 v8, 2 czujniki na kole zamachowym ,pompa z edc, wkręca tylko się na 1500 obr,układ paliwowy zrobiony nowy ,nowe filtry .nowa pompka paliwa wtryskiwacz sterujący nowy,wszystko wymieniane sukcesywnie po kolei, brak poprawy, na serwisie autoryzowanym w Krakowie...
Witam. Problem objawia się tym że auto przy obecnej temperaturze zewnętrznej w okolicach 0 stopni bardzo ciężko odpala. Uruchomianie silnika w takiej temperaturze wygląda tak że muszę bardzo długo kręcić z wciśniętym gazem. Obroty podnoszą się nieco ale dalej muszę kręcić aż zaskoczy. trwa to około 8-10 sek. Natomiast po postoju w garażu w którym jest...
pompa dobija na maxa bo nie ma co puscic tam na dole. Na listwie jest zawór ciśnienia.Wykręć go,bo pewnie podłożył ktoś groszówkę.
Gdzie jest zawór bezpieczeństwa na listwie paliwowej
Tak dokladnie,wszystkie bledy sa z jednego powodu,niskie cisnienie na listwie
Dziś gdy zabrałem się do roboty ,samochód próbował startować na benzynie co wczoraj nie miało miejsca . ale po kilku próbach a nawet po 5-6 sek. pracy silnika padł i już wszystko po staremu ....... czyli nawet nie drgnie . A więc wymontowałem znowu pompę paliwa (sprawdziłem poprawność połączeń , kostki itp. ......wszystko OK ) po montażu działa i pompuje...
Zapewne masz webasto podłączone pod obieg chłodzenia, plus uruchomienie wentylatora i dodatkowa pompka obiegu płynu chłodzącego. Do tego sterowanie czasowe i jest komplet. A co ze zbiornikiem na ON? Webasto ma wbudowany zbiorniczek na paliwo, napełniane jest przez przewód powrotny z listwy paliwowej silnika. Wystarcza na około 15-20 minut pracy palnika....
Filtr paliwa drożny ? Masz możliwość sprawdzić jak zachowuje się ciśnienie w listwie paliwowej ?
Z pamięci, bo to stare dzieje-problem taki robił dodatkowy przekaźnik pompy paliwa (K142 na schemacie) jak i moduł sterujący wentylatorami. W tym modelu zastosowano schładzanie listwy paliwowej (pompa przetłaczała paliwo) aby nie tworzyły się korki powietrzne. http://obrazki.elektroda.pl/2920196000_1...
sądząc po roczniku i zdjęciach najprawdopodobniej MPFI bo widzę listwę paliwową i 4 wtryskiwacze na Kolegi zdjęciach, co do samego silnika to spotkałem się z nim kilka lat temu w internecie i dużo tych silników zostało uturbionych i to chyba z powodzeniem. Na fillmiku bazą jest właśnie ten 1.0 MPFI [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
W większości na rampie paliwowej \listwie\.
Dziękuję bardzo za podpowiedzi. Udało się auto odpalić, problem był błahy ale nikt by się nie spodziewał że pojawi się w tym samym czasie. Otóż przyczyną niemożności odpalenia silnika (po odpowietrzeniu układu) był przerwany kabelek od stacyjki... Auto robiło ciśnienie, układ był odpowietrzony, jednak przerwany brązowy przewód od stacyjni uniemożliwiał...
Już zwieziony. Błąd P0087 – niskie ciśnienie na listwie paliwowej. Pompę słychać. Jakieś pomysły?
I manometrem i dobrym sprzętem diagnostycznym można, tyle że diagnoskop pokaże to co widzi czujnik na listwie, jak czujnik dobry to wskazania prawidłowe a jak nie, to lipa...
Dotocz sobie korek i zaślepiaj listwę paliwową, i odpal, żeby pochodził trochę i się odpowietrzył.
To tak, że otwiera zawory wydechowe. Ale czym są sterowane te siłowniki, bo podpięte są pod listwę paliwową?
Możliwe, że i filtr. Może być też regulator ciśnienia...Żeby wyeliminować raz na zawsze podejrzenia o sprawy paliwa, trzeba podłączyć do listwy paliwowej manometr, plastrem go na szybę i w droge.... :D. Te różne ,,czarodziejskie mazidła" STP to nic innego jak zwykła nafta, trochę toluenu, jakiś olej. W/g mnie, szkoda na to forsy. Ja używam 50-100 g...
Przy dotyku? Pewno mechanik nie założył jak trzeba. Ta rurka lubi pęknąć z drugiego końca, w miejscu gdzie nasuwa się na króciec- (prowadzi do listwy paliwowej) Jest tam dojście fatalne, pod kolektorem. Dlatego pisałem, aby sprawdzić samostartem, lub zwykłym plakiem. Nieszczelność dolotu idzie ogarnąć nawet na parkingu i zaoszczędzić czas i pieniądze....
Jak śmierdzi benzyna pod maską do sprawdzenia wężyki rurki do listwy paliwowej.
Witam. W moim dostawczaku wyskoczył błąd P0180 CZUJNIK TEMP LISTWY PALIWOWEJ pomiar -30 stopni . Niestety nie wiem gdzie ten czujnik sie znajduje oraz jaki ma nr. Prosze o pomoc
Masz rację, nic nie wiem: sterownik ABS wysłany do sprawdzenia i jest sprawny, reszta sprawdzona komputerowo — turbina, EGR, korelacja wtryskiwaczy, listwa paliwowa, kable przejrzałem, masy posprawdzane, aku dobry i dlatego napisałem na forum, bo nie mam dalej pomysłu. PS. Koła sprawdzone dynamicznie i wszystkie pokazują taką samą prędkość i do tego...
Wychodzi na to że masz uszkodzony gwint na litwie, przy czym ten w nakrętce rurki paliwowej też jest uszkodzony. Najlepiej wymienić i listwę i rurkę paliwową, kiedyś zdziwiłem się jak wyrwało mi rurkę paliwową z listwy podczas jazdy na trasie po środku niczego.
Okazało się że przyczyną nieodpalania silnika była awaria czujnika ciśnienia paliwa, który jest umocowany w listwie paliwowej. Wymieniłem czujnik na używany i silnik chodzi jak zegarek.
Odłącz czujnik od listwy i podaj co wtedy pokazuje. Jak krecisz rozrusznikiem to wartość ciśnienia na listwie wzrasta?
Witam, mam identyczny problem. Volvo V50 2.0d 136km 2007. Wyciety i wyprogramowany FAP, EGR zaślepiony i wyprogramowany. Szarpanie czasami jest a czasami nie. Najczesciej w przedziale 1500-3000 obrotow, wtedy skacze cisnienie na listwie paliwowej. Zauwazylem tez ze gdy wystepuje mocniejsze szarpanie to przy gaszeniu silnika tez mocniej zatrzesie, czesto...
Na początek zrób diagnostykę komputerową, odczytaj błędy. Podejrzewam że będzie za niskie ciśnienie w listwie paliwowej, wymień filtr paliwa, a jak nie pomoże to sprawdź wtryskiwacze- zrób próbę przelewową.
scania listwa paliwowy listwa paliwowy scania ciśnienie listwa paliwowy
multiswitch unicable linux kompilacja styki kontaktron
zwrotnice głośnikowe samsung wf70f5e0w2w
Audi 100 C3 nierówne obroty – KE-Jetronic, ISV, podciśnienie, diagnostyka Jak rozebrać żelazko Braun TexStyle 3 - instrukcja krok po kroku