Wysterowanie zaworu ciśnienia i wydatku paliwa bardzo zbliżone. Kiedy to mierzysz, tzn w jakich warunkach to porównujesz? Dziwne żeby sprawne auto miało takie samo wysterowanie jak auto gdzie nie ma wymaganego ciśnienia. Gdyby pompa poszła pełna parą to by skończyła się skala na manometrze (raczej nie masz większego jak 1000 bar). Mierzysz ciśnienie...
Problem rozwiązałem jakiś czas temu...... BSI sie wysypało ( podobno od braku napięcia przez ponad poł roku, - odłączony akumulator) po naprawie bsi do wymiany był zawór na pompie i auto odpaliło..... ps. przypomniałem sobie o temacie jak peugeot znów nie pali ( nie podaje paliwa na listwe wc) ręce opadają......
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
to trzy przyczyny -wybita wstrząsówka, w komorze silnika, po lewej, niepodal przegrody czołowej -uszkodzony przekaźnik piętnastostykowy, (wylutowany, zgnity) -nie ma zasilania na przekaxnik
witam wszystkich Puegeot 406 HDI - podobne problemy 1. przy gaszeniu przekręcałem kluczyk a on jeszcze ok 3-5 sek pracował 2. kolejny objaw, podczas jazdy po nawet delikatnym ujęciu gazu (nie całkiem tylko odrobinę) silnik gasł, żeby jechać dalej trzeba bylo zdjąć klemę lub wyjąć kluczyk ze stacyjki i poczekać ok 5 sek., potem odpalał i do następnego...
witam wszystkich ja miałem taki sam problem z moim sprinterem 311 cdi , po zrobieniu około 300 kilometrów zgasiłem auto i po 10 minutach próbowałem je odpalic i klapa dopiero po jakis 5-6 sekundach odpalał i tak było przez jakis miesiąc , na forach czytałem ze to najprawdopodobniej wtryskiwacze na przelewach bo cały układ miałem szczelny i nie łapał...
To jutro wyjmę wtryski z drugiego silnika i podłoże żeby zobaczyć, które czujniki podmieniać też? Położenie wału? Ciekawe komp z których obrotów czyta czy wałku czy wału, może czujnik ciśnienia ms listwie? Pompy bym regulatora nie ruszał..
problem był taki że zardzewniała listwa w pompie,
Przed wymianą czujnika na listwie pompa dużo większe ciśnienie generowała niż 650 ponieważ rozsadzało przewody wysokiego ciśnienia To wszystko podczas kręcenia rozrusznikiem?
No to wyjeździj cały gaz i po kłopocie. Albo odłącz i zaślep przewód od listwy wtrysków gazu. Jak pachnie benzyną to musisz dokładnie obejrzeć przewody: od listwy wtryskowej do zbiornika paliwa a szczególnie okolice filtra paliwa. Poruszaj delikatnie przewodami paliwowymi podczas pracy silnika - tą usterkę musisz znaleźć dla własnego bezpieczeństwa....
Sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie , nadal podejrzana pompa albo regulator .
Odpowietrz jeszcze raz na niskim ciśnieniu (delphim). Pozakręcaj wszystko na wysokim ciśnieniu (przy wtryskach ,listwie pompie). Luzuj wysokie ciśnienie (przy wtryskach pojedynczo podczas kręcenia silnikiem. Przestajesz kręcić - zakręcasz) Cewki przy wtryskach wypięte.
Przycinający się zaworek w pompie lub listwie . Olej wlany ten który przewidział producent auta ?
Listwa stoi. Pompa do remontu. Sprawdzić trzeba okablowanie HDK: 60304 pin 5 pompy czujnik (18-25om z 60305) 60305 pin 6 pompy wspólny 60302 pin1 pompy czujnik (18-25om z 60305) oraz kable elektromagnesów czerwony i białoczerwony (0.7-1.3 om) oraz czarny i białoczarny. (0.7-1.3 om)
Dawka paliwa zależy od ciśnienia paliwa na listwie wystarczy że pompa już słabo podaje albo regulator padł i będą problemy z pracą.
Pompa w zbiorniku powinna dawać około 4 bar i to należy sprawdzić manometrem a nie 'ładuje jak powinno'. Zawór jest w pompie czy na listwie? Należałoby go wydmuchać sprężonym powietrzem(ten na listwie). Koniecznie od weryfikacji kosz pompy w zbiorniku - chodzi o stan filtra pompy wstępnej - czasami w zbiorniku w koszu zbiera się takie gówno że aż strach
Spróbuj wyczyścić zaworki w pompie, na powrocie i na listwie
Już zwieziony. Błąd P0087 – niskie ciśnienie na listwie paliwowej. Pompę słychać. Jakieś pomysły?
Wtryski do wymiany o ile ciśnienie z pompy na listwie OK.
Jak zablokowana listwa w pompie to pompa do wyjęcia i do naprawy.
Diagnostyka tych silników jest trochę skomplikowana. Zacieranie się pomp w tych silnikach jest dość powszechne. Najłatwiej jest to zaobserwować na nagrzanym silniku kamera termowizyjna lub termometrem optycznym. Pompa która się zaciera wydziela więcej ciepła a sprawdzenie pomp polega na tym że podłącza się do listwy tylko jedna pompę - na listwie otwór...
Dzięki za odpowiedź. Jeszcze odnośnie podłączenia pompy. Ta listwa ma zaciski beznapięciowe, czyli mam doprowadzić zasilanie do pompy i co dalej? Z tej pompy do listwy?
" przed pompą wysokiego ciśnienia nie występuje żadna wstępna pompa" czyli masz tam podcisnienie. powinno byc -0,5 bar regulator cisnienia jest na listwie i kto wie czy z listwa nie jest wymienialny. Na pompie jest reg przepływu. Sprawdz na opiłki, ogólne zanieczyszczenie.
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
witam co do rozrządu to jak znaki graja to raczej nie to, co do przegrzewania to zanim pompę wymienisz to spróbuj korek na zbiorniczku wyrównawczym wymienić, a póżniej tylko pompa + listwa i wtryskiwacze - cudów w mechanice nie ma
Jak wyczyścisz "gaźnik" to na pewno zapali :). A tak na poważnie wymiana filtrów na pewno nie zaszkodzi. Wyciągnij wtryskiwacze daj do sprawdzenia. W miedzy czasie wlej np. nafty do cylindrów. Jak ściągniesz kolektory będziesz widział co się dzieje z zaworami. Po zalaniu naftą odczekaj chwilkę i pokręć silnikiem. Paliwo na początek podaj z banki. Spróbuj...
Jak pasek masz a miejscu i pompa jest napędzana, to przed wymianą pompy, należy sprawdzić czy zamyka się regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Zacięta listwa w pompie wtryskowej.
Listwa wymieniona,pompy ustawione
Wtryski nowe.regulator na listwie i pompie podmieniany
brak ciśnienia na Listwie pompa wysokiego ciśnienia do wymiany po wymianie wszystko działa
Witam, czy udało ci się rozwiązać ten problem z odpalaniem. Ja mam u siebie tak że rano na zimnym telepie go. Wtryski sprawdzone, filtr wymieniony, zawór na listwie i w pompie wymienione i już nie wiem sam co jeszcze. Pozdro
Jak w temacie.Rok 2004.Auto po wielu mechanikach. Odwagi, zatem! Jaka powinna być korekta na wtryskiwaczach? O ile pamietam +/- 20% max. To nie vw i się motam. Dlaczego? Ten sam bajzel. Czujnik ciśnienia na listwie nowy, pompa WC po regeneracji. Kalkulator usterek nie zgłasza. To nie ma nic do rzeczy. Na poczatek sprawdzilbys przelewy i cisnienie sprezania....
Była wymieniona kompletna. Najpierw sam tylko ten zawór został wymieniony. Potem jak nie pomogło to jeszcze raz cała pompa - kompletna z tym zaworem. Czyli innymi słowy zawór był wymieniany dwa razy - raz sam i raz z pompą.
Podepnij pod Clipa .Albo schodzi ci ciśnienie albo masz układ zapowietrzony-zanieczyszczony. Czujnik który tobie podmienili ? czujnik ciśnienia w pompie czy na listwie ?
Obwód recyrkulacji spalin niema nic do odpalania, jedynie do mocy silnika, bez świec powinien zapalić przy tej temp, sprawdź w parametrach ciśnienie rail na pompie i na listwie.
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. Pompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w baku...
Sprawdziłbym bym ciśnienie jakie daje sama pompa. 2- pompa + listwa wtryskowa z wtryskami, czy nie puszczają, po 8-10 minutach. 3- pompa + listwa i regulator ciśnienia.
przekaźnik i bezpieczniki sa ok , podmieniony regulator na pompie , 1 wtrysk zatkany bo leje , podmieniona cala listwa , pompa paliwa wstępna podmieniona dalej brak ciśnienia , w zbiorniku sa 2 pompy jaka spełniają funkcje ?
Wtryski listwa pompa nowy filtr wszystko co możliwe w parametrach rzeczywistych wykresy nakładają się ładnie w momencie wywalenia błędu przeładowanie na poziomie 250 bar za dużo . Dodam iż że po 4 miesiącach poddali się specjaliści od common rail.
Dobrze myślisz. Wyjąć wszystkie i montować po kolei. Pompki muszą trafić w te same miejsca, nie można pomieszać. I trzeba trafić trzpieniem w pompie w odpowiednie miejsce w listwie.
Poszukuje schematu do pomiaru ecu. Problem z odpaleniem , niskie cisnienie na listwie pompy,sprawdzone czujniki i ogolnie ok zostal ecu. Prosze o pomoc.
Usterka znaleziona. Troche roboty było, ale zrobione. :D
Cześć, Kupiłem ładowarkę z silnikiem Deutz D2011 l04w. Silnik ma problem z uruchomieniem czy zimny czy ciepły jest tak samo z tym że po odpaleniu z plaka na zimnym kopci na biało przez ok. 30sekund później już wcale nie dymi ale chodzi troche jak stary golf. Ciepły też musi otrzymać minimalnie plaka i pali od strzała. Dziwnie wysokie są obroty jałowe...
No, jak odpala na samostarcie, to znaczy, że iskra i kompresja są (czujnik położenia wału też jest OK). Nie ma trzeciego elementu - paliwa. Do sprawdzenia byłyby wtryskiwacze, pompa paliwa (ciśnienie na listwie), przewody połączeniowe, sensor temperatury i na końcu komputer.
Problem w tym, iż jest tylko jeden elektrozawór, ten na pompie CR, na listwie występuje tylko czujnik ciśnienia. Węże przelewowe z wtrysków przechodzą w wąż od powrotu z pompy.
Zrób wykres z działania pompy wysokiego ciśnienia czyli wzrostu ciśnienia na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem.
No to jak ma odpalić skoro nie ma ciśnienia na listwie? Sprawdź wtyczki na pompie.
Odepnij czujnik na listwie i dostań się do wiązki do regulatora na pompie
No tylko pytanie czy pompa,regulator na pompie który potrafił sie sypnąć czy czujnik na listwie który ponoć jest wymieniony. Co do pompy to stawiał bym na końcu a na początku regulator na pompie.
Mam taki problem z moim autkiem (opel calibra 2.0 16v) mianowicie gasnie i nie chce puzniej zapalic. Zapowietrza sie listwa wtryskowa.Filtr wymienilem, zadych wyciekow paliwa nie ma. Zauwazylem ze jak odlacze zasilanie od pompy paliwa ( pompa nie chodzi) a silnik nadal pracuje nawet z 10 min !!!! Jak to mozliwe ??? Czy bierze paliwo jakims podcisnieniem...
Piszę z tym samym problemem auto nie odpala brak ciśnienia na listwie 0 bar podczas kręcenia. Podmieniana pompa CR i wszystkie Czujniki na listwie . Zna ktoś rozwiązanie?
Wymiana filtra paliwa. Kontrola ciśnienia czy pompa paliwa wydajna, ciśnienie na listwie paliwowej. Czyszczenie Map Sensor. Czyszczenie przepustnicy i jej kontrola + węże dolotowe. Potrzebne nie potrzebne czas na przegląd konserwacyjny.
Szarpie podczas delikatnego przyspieszania, poniżej 2 tys. obrotów. Wtryski po regeneracji, EGR nowy, przepływka nowa, oryginał czujniki na listwie i pompie. Podmieniane wtryskiwacze, wszystkie po kolei. Dodam, że wystarczy dodać więcej gazu i przestaje. Pedał sprawdzany w wartościach rzeczywistych.
Pytanie do znawców i instalatorów. Otóż otwarłem moduł elektroniki w kotle HRE 24 Kompakt jednofunkcyjnym i wypadł mi luzem kabelek CZARNY zakończony konektorem. Nie wiem czy był on do czegoś podłaczony czy nie (Jest on razem z czerwonym chyba od pompy, który to jest podłączony na listwie pod pin 5). Jak go wpiałem do listwy uziemienia to pompa przestała...
znak na kole zamachowym blokada pompy i listwa na rozrzadzie
Do płukania cały układ wtrysku. Bak przewody wtryski pompa listwa.
z listy która przedstawiłeś zostały sprawdzone : - pompa wstępna (działa) - wtryski "na przelewach" (ok) - instalacja ok zostaje czujnik ciśnienia na listwie i pompa może dzisiaj to jeszcze sprawdzę i napisze co z tym
https://obrazki.elektroda.pl/3462364700_... Witam Posiadam samochód Hyundai Santa Fe 2002 rok 2.0 CRDi w aucie zostało wymienione wtryski filtr paliwa listwa wtryskowa czujniki na listwie i pompa wysokiego ciśnienia uszczelniona nadal Problem jest ten sam pomóżcie bo już nie mam sił
Sterownik od Cooler1989 odpowiada wyłącznie za pracę kotła. Umozlieia mu starty palnika jak również poprawna pracę przy podpiętym czujniku pogodowym. Umożliwia regulację pochyleniia krzywych grzewczych które vitodens 100 ma na stale zaszyte i bez regulacji pochylenia. Żadna z nich nie nadaje się do ogrzewania podłogowego. Sterownik może współpracować...
Regulator na listwie jest? Zaworek na pompie do weryfikacji.
Nie musisz podłączać żadnej pompy. Pompę masz już w kotle. Jak listwa zablokuje pracę kotła to wyłączy się palnik, pompa popracuje chwilę bo ma tak zaprogramowany wybieg i tyle.
Sprawdź w miarę możliwości okablowanie czujnika na listwie i na pompie.
Ciśnienie na listwie świadczy o tym że pompa utrzymuje ciśnienie(czyli ok). Filtr par jest w nadkolu prawym. Ze zbiornika idą 3 przewody paliwowe . Jeden ciśnieniowy ,drugi powrót (idą do listwy) i 3-ci par paliwa.Zagłusz go np. śrubką
Ciśnienie na biegu jałowym masz dobre. Na biegu jałowym 250- 300, a pod pełnym obciążeniem powinno dojść do 1500 -1800 bar. Do sprawdzenia czujnik ciśnienia na listwie, zawór regulacji ciśnienia na pompie no i oczywiście zrób próbę przelewową na wtryski.
Błędy Były takie na listwie cr pompa nie buduje ciśnienia i świece
Chyba najlepiej sprawdzić samą pompę - odłączyć rurkę od listwy i zatkać ją manometrem - jeśli napcha na rozruszniku w 3-5s kilkaset barów to myślę że dobra a jeśli nie to może być zdechły albo brudny zaworek regulujący na pompie albo sama pompa wypracowana. Nie wiem tylko gdzie tam jest zawór ograniczający maksymalne ciśnienie - czy na listwie czy...
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Auto naprawione ponad miesiąc temu ( mam takiego klienta - handlarza co mu sie nie spieszy) Czujnik cr fałszował dane. Po przypadkowej wizycie innego opla 1.3 CR i podmiance czujnika miałem maksymalnie 460 bar na listwie. pompa do szpeca, ponowny montaż i auto jak rakieta. P.s Gdzie kupić chamski zegarowy manometr co pomierzy takie ciśnienia ropy? Bo...
A jak ciśnienie na listwie? Bo często wtryski padają od rozlatującej się pompy. I jak ktoś wymieni same wtryski to opiłki z pompy szybciutko zabijają nowe wtryski.
Odłącze wtyczkę od w pompy i lekko podaje paliwa może czujnik na listwie wtryskowej.
U mnie problem był z czujnikiem na listwie i przekaźniku pompy paliwa w zbiorniku.
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Wyświetlają się błędy? Była przeprowadzana diagnostyka? Sprawdzić czujnik ciśnienia na listwie i regulator ciśnienia na pompie CR.
Witam tak wygląda listwa i przy pompie jest zawór i dwa na listwie i teraz który z nich jest uszkodzony że powoduję taką usterkę. https://obrazki.elektroda.pl/4131228600_...
Witam kolegów peugeot 307 90 koni mam taki sam problem cały czas wywala błąd P0088 system simens wymieniany czujnik na listwie na pompie i dalej tak samo do 2800 obrotów po wyłączeniu i odpaleniu prze zchwile ciągnie na maksa i znowu zonk max do 2800 jak się dobrze rozgrzeje i się jedzie to poszarpuje tak jak by na chwilę było ok a zaraz nie dobrze...
jakie cisnienie paliwa na listwie cr? pompa w baku jakie daje cisnienie na obwodzie niskiego paliwa?
Zapnij manometr na listwę. Pompy regenerują. Z 2 lata temu też z takim walczyłem, zregenerowali pompę i smiga.
Witam, zatarta listwa w pompie wtryskowej, ta pozioma co zmienia dawkę paliwa. To jest częsta przyczyna. Na pompie jest śruba korek, na pompie od przodu odkręć i spróbuj wcisnąć może się ruszy. Ona porusza się do przodu i tyłu.
Sprawdź czujniki na listwie wtryskowej, pompie wysokiego ciśnienia.
Witam wszstkich. Posiadam jaguar s type 4.2 v8 2004 rok. Mój problem polega na tym że zazwyczaj, po nocy ciężko odpala. Został zmieniony czujnik położenia wału, sprawdzona instalacja od ECU, błędów żadnych nie wyrzuca i nadal jest problem. Jak już raz odpali to jest ok i odpala prawi za każdym razem. Sprawdzono świece, ciśnienie na listwie, pompa paliwa....
Skoro masz za niskie ciśnienie cr, to może być: - słaby akumulator, zbyt duży spadek napięcia - rozrusznik za wolno kręci(jakie obroty przy kręceniu) - regulator ciśnienia na listwie cr - pompa cr Z moich przypadków, dwa razy był uszkodzony regulator (w dwu różnych autach), raz rozrusznik zawalony olejem z wycieku z silnika i z odmy, po wyczyszczeniu...
pompa wtryskowa sprawdzona daje dobre ciśnienie a jedyny błąd to czujnik temperatury paliwa i czy przez to może nie palić czy coś jeszcze do sprawdzenia a gdy odkrece na listwie wtryskowej przewód z pompy wtryskowej to tak leci siurkem ale jakieś wielkie ciśnienie nie widać żeby dawało
Regulator Jak pisałem wymieniony Czujnik Na listwie wyczyszczony Pompa była regenerowana niedawno w innym warsztacie
Skoro jak mówisz masz iskrę sprawdź czy jest ciśnienie na listwie wtrysków, ale skoro słyszysz pompę to pewnie jest, więc w pierwszej kolejności pozostaje sprawdzenie czy wtryski są sterowane. Wypnij kostkę z jednego wtryskiwacza i wepnij żarówkę od stopa czy kierunkowskazu, powinna błyskać podczas kręcenia.
Witam, Szukam pomocy i pomyślałem o specjalistach na tym forum. Kupiłem sterownik Salus KL08rf do zarządzania podłogówką. Siłowniki i sam system działają prawidłowo. Mam problem tylko z podłączeniem pompy do podłogówki do sterownika. Listwa obsługuje pompy, ale nie wiem do końca, jak to podłączyć. Moja pompa to Wilo z wilo złączką. Czy mógłbym prosić...
A z czym konkretnie masz problem? Wydatek sekcji ustawia się standardowo, menzurkami.
sprawdzałem od włożonej żarówki zamiast wtrysku po podpięty oscyloskop, paliwo w listwie jest pompa zasila.
hej mam podobny problem ale u mnie okazalo sie ze jak sie filtr zapchal to zostala uszkodzona pompka paliwowa i nie podawala juz rowno paliwa i w tym byl problem a do przeczyszczenia wtrysków to na poczatek bym se zakupil taki srodek nie pamietam nazwy na stacji benzynowej bo w inny autku po wlaniu bylo jak reka odcial
Witam. Mam problem. Mam Volvo v50 2008 1.6D. Zgasł i już nie odpalił. Brak ciśnienia paliwa na listwie. Z pompy nie wychodzi paliwo. Pompa wymieniana na używkę już 2 razy. Wtryski sprawdzone i 2 naprawione. Czy jest możliwe aby coś rozłączyło dawkę paliwa na listwę?? Do zaworu na pompie dochodzi napięcie. Auto na samostarcie pali i chodzi. Ciśnienie...
1. Podmieniony czujnik na listwie CR 2. Podmieniona pompa. 3. Podmienione wtryskiwacze. 4. Nowy filtr paliwa. Została ci już tylko listwa do wymiany i po sprawie.
(at)johnny833 Jutro chcę zobaczyć, czy paliwo dochodzi z pompy do listwy. I miałem zamiar podmieniać czujniki (na pompie i listwie). Wiązkę dziś trochę oglądałem i przeginałem w różne strony, ale nie pomogło. Jutro postaram się sprawdzić rzeczywiste parametry podczas kręcenia. Czy dam radę? Muszę! Bez kompa też pomału robiłem podobne rzeczy. Dziękuję...
Reduktor nowy, listwa z wtryskami LPG nowa, ciśnienie na listwie ok, nowa pompa paliwa. Gdzieś słyszałem, że podobno padają ECU i w tym jest problem, tylko do końca nie jestem pewien - a komp do tego to dość spory koszt.
A jeszcze w kwestii pompy do podłogówki - chcąc nią sterować również z listwy w zasadzie termostaty musiałbym umieścić w każdym pomieszczeniu z podłogówką i wtedy gdy w najcieplejszym pomieszczeniu zostanie już osiągnięta temperatura, listwa wyłączy pompę? W momencie gdy zamkną się wszystkie obwody (nie będzie zapotrzebowania na grzanie) listwa wyłączy...
Witam. Renault Laguna 1.9 dci, pompą CP1,z pompą elektryczną w zbiorniku. Smaochód czasem gasł aż zgasł i okazjonalnie zapala. W sterowniku błąd "niskie ciśnienie na listwie" Pompa zbiorniku się nie uruchamia, brakuje napięcia na wtyczce. Przekaźnik nr 6. ( Pompa niskiego ciśnienia) daje się wysterować testerem, Przekaźnik sprawny i napięcie wychodzi...
Zostały sprawdzone bezpieczniki , przekazniki i świece. I dalej nie odpala . Dodam że pompa jest podpięta dobrze .. I co z tego wynika?Jakie ciśnienie na listwie?Iskra jest?Obroty widzi ?Błedy są?
Ten tu na listwie paliwa czy któryś na pompie, bo są dwa: jeden u góry pompy, a drugi z tyłu.
Jutro to sprawdzę, prąd jest przy listwie sterującej, nie ma go przy pompie. Na odcinku od listwy do pompy gdzieś ucieka... :arrow: Poprawiłem TONI_2003
Witam. A więc tak: regulator wyjety, listwa wystaje i chodzi luźno najmniejszym palcem. Kanały pod kły z pompy są w pozycji startu, ale jak przyłożę regulator zpowrotem to listwa się cofa w pozycję stopu. Zepsuty regulator?
Trzy pytania. Czy pali na plaku? Jakie ciśnienie na listwie? Czy jest pompa wstępna i czy działa.
listwa deutz salus listwa listwa szyby
programatorem rt809f pneumatyczne zawieszenia sprężyna siłownika krups
doładowanie punktów elektroda silnik siłownika zaworu
Meyra Cityliner 412 - Opis błędów i diagnostyka Co to jest AOS w elektronice? Wyjaśnienia i konteksty