Ty nie musisz się na tym znać. Opisz tak samo jak tutaj na forum. Będzie problem z linią lub z samym routerem. a mianowicie chodzi o częste braki synchronizacji , mam livebox 2.0 i często mam dni kiedy internet jest dosłownie na 5 min po czym się wyłącza i muszę czekać jeszcze dłuzej
Ten typ tak ma, zawiesza się w nim przekaźnik który powoduje zwarcie, zgłaszaj usterkę monterzy wymienią na nowy o ile masz go w dzierżawie. Kilka razy widziałem takie cyrki. Wcześniej spróbował bym wymienić firmware w LiVEBOX , tylko nie wiem czy programik do podmiany jest dostępny w sieci.
Nie ma problemu, wpisujesz kod spod Liveboxa i łączysz się. W tym samym momencie jak łączy się na Win7 klikasz od spodu guzik na Liveboxie "synchronizację/uwierzytelnianie" połączenia. Zero zabaw z mackami.
Jeśli po resecie nie otwiera ci się strona konfiguracji 192.168.1.1 , a lampka (at) mruga szybko to niestety musisz zgłosić na 800 102 102, prawdopodobnie przyczyna leży po stronie operatora, ale może jeszcze być uszkodzony livebox.
Zgłoś nieprawidłowe działanie do TP niech sprawdzą linię i sam Livebox niestety zdarzają się urządzenia wadliwe i wtedy je wymieniają na nowe. Przy zgłaszaniu narzekaj na częste zrywanie połączeń to przyślą montera i będzie szukał przyczyny takiego zachowania się urządzenia.
Powodów takiego zachowania może być kilka 1 uszkodzony livebox 2 zbyt długa lub o złych parametrach linia telefoniczna (za daleko od centrali lub stare kable) 3 źle ustawiona lub w ogóle nie uruchomiona usługa na centrali jeżeli przedtem nie miałeś neostrady to poczekaj na technika on sprawdzi linię i ewentualnie podmieni na swój modem celem sprawdzenia.
Linia tragiczna, prawdopodobnie uszkodzona lub livebox uszkodzony. Parametry nieakceptowalne. Zgłaszaj uszkodzenie.
Witam. Problem nietypowy , system XP , neostrada , livebox , dwa komputery . Pierwszy podłączony poprzez usb , drugi ethernet . Po wyjęciu kabla usb z pierwszego kompa (lub jego wyłączeniu) livebox traci synchronizację , po włączeniu jest OK . Problem z ustawieniami , czy livebox do wymiany?
2.0 livebox
Jak chcesz, to podeślij mi na prv numer telefonu, na którym jest NEO to sprawdze. Podejrzewam, że masz słabe parametry linii i Livebox traci synchronizacje.
Wszystko wygląda dobrze. Parametry, prędkość itp. Wygląda na to że dzieje się tak prawdopodobnie przez obciążenia sieci. Będąc w temacie. Ile urządzeń jest podłączonych pod liveboxa? WiFi i LAN.
Właśnie przeszedłem z Netii na ORANGE (hehe - Neostrada). Może tak, jak przechodziłem na Neo to jeszcze przez półtora miesiąca miałem Netię, w obu przypadkach 20mb/s. I cóż? - na Netii miałem stałem down = 2.1mb/s, up=0.98mb/s, gdzie w Neo na Livebox 2.0: down=od 1.3mb/s do 1.5mb.s, up= od 0.2mb/s do o.6mb/s. No i zaczęły sie telefony z reklamacjami....
1.Tak. 3.Z 21 na 6 czy z 21 na 15? Nie ważne, bo nie ma szans na 15, powinno być ok.6 (lub 9 w zależności od Target Margin). 4.Poczytaj sobie tematy o rwaniu, bo rwie na wiele różnych sposobów, zwykle gdy Margin sobie skacze (np.z 31 na 14 dB itp). Owszem przy 12480 będziesz miewał 20 dB, ale na to nie licz, bo po co wtedy szybsze łącze? Synchronizacja...
szkoda, chodzi mi o to jak mialem ustawione na 6mb to ciagnelo max do 3mb i czy mam czekac (umowa na szybsze lacze od 1 maja) czy tpsa cos jeszcze nie ustawila? dzisiaj mam takie ustawienia: Stan linii ADSL Podniesiony Standard ADSL G992_5_A Szybkość wysyłania 316 Szybkość pobierania 2488 Tłumienie Bliski koniec : 55.5 (dB) Odległy koniec : 28.6 (dB)...
Albo właśnie tak jak terrade mówi, może tracić synchronizację, wtedy też tak się może robić. Racja.
Nie chce bronić montera powiedział pare słów za dużo pewnie zadanie postawione przed nim go przerosło,pamiętaj,że tpsa nie ma swoich monterów tylko zatrudnia firmy podwykonawcze do utrzymania sieci w sprawności.Sam w takiej pracuje i wiem jak to jest,jak chcesz więcej czasu poświęcić na zgłoszoną usterke dostajesz opieprz bo jesteś nie wydajny i tak...
Tak stary model . Zgłaszaj na infolinie że zrywa Ci połączenie , że często gubi synchronizację itd. wymienią Ci na nowy model Livebox 2.0 i będzie ok .
Synchronizacja musi być nawet na nowym wyjętym prosto z pudełka, bez żadnych haseł i loginów . Podstawowe pytanie, dioda miga szybko na czerwono czy powoli na pomarańczowo ?
warto też zauważyć, że łącze 2Mbit przeznaczone na internet to niewiele w porównaniu z pasmem 4Mbit przeznaczonym na platformę TV To zależy jak na to patrzysz.. Te 2 Mbit/s związane z Neostradą jest po paśmie przeznaczonym dla TV. Jakbyś sobie to rozrysował w dziedzinie częstotliwości to najpierw masz sygnał Video a później Neo. Oznacza to ze sygnał...
Spróbuj zrobić speedtest.pl co on pokaże. Możesz dla próby pobrać plik z noc.gts.pl. Daj jeszcze screen z parametrów synchronizacji od 1.16
Dzięki, wymienie i zobacze czy coś to da bo nie mam pełnej synchronizacji.
Ten sprzęt po prostu więcej nie wyświetla. Margines szumu w dół jest bardzo mały - może z tego powodu zrywać synchronizację.
Witam Od dnia wczorajszego mam uruchomioną transmisję 20 Mb. Poniżej prezentuję parametry mojej linii ,mój modem to Livebox v2 odległość około 2700 metrów kabla od centrali. Mam pytanie czy można w jakiś sposób podnieść synchro. Dodam że puszka przyłączowa na zewnątrz została wymieniona przeze mnie wymieniłem też złączki (pchełki) na nowe. Od puszki...
proponuje reset do ustawień fabrycznych - na nowo zainstaluj adapter WI-FI..... piszesz ze nagle rozłacza tz??? LIVEBOX traci synchronizację dioda (at) ??? klucz WEP niema nic do tego..... jak cie rozłaczy z netem jaka jest informacja odnośnie zasiegu-połaczony jest ale neta niema???
Podłączyłem własnie stary router edimax i o dziwo lepiej chodzi i szybciej sie uruchamia od tego liveboxa. Nie, płacę za internet a livebox dostałem z dekoderem TV od neostrady. Nie wiem czy to jest dzierżawione.
Napisałeś że rozłącza internet, ale nie opisałeś kilku ważnych rzeczy: -livebox traci synchronizację? -pracujesz po kablu czy wi-fi? -jeśli po wi-fi to po jakiej karcie pracujesz? -nie załączyłeś parametrów liveboxa co mogło by być bardzo przydatne. Zbyt dużo niewiadomych i szkoda się domyślać.
Przy takim uploadzie nie ma się co dziwić że ping jest nie stabilny. Pokaż parametry linii na LB (synchronizację).
Zależy jakie TV, jeśli SAT to nie ma znaczenia, a jeśli IPTV to będzie horror (o ile nie masz bliższej centrali), blisko dolnych widełek z ryzykiem braku synchronizacji (a jeśli HD to brak synchronizacji niemal 100%).
potwierdzam, livebox to bardzo delikatne urządzenie. Na pozór działający zasilacz może powodować problemy w działaniu
U mnie kiedyś było 6 mb, wszystko było good. Kiedyś zadzwonili i zaproponowali 20mb. Rodzice podpisali ze względu na tańszy rachunek. Na początku było dobrze, po jakimś czasie zaczęło sie rozłączać.. Czy to może być przyczyną? Internet musi się ustabilizować ( 10 dni po przyznaniu 20Mbps). Jeśli jednak zrywanie trwa dłużej może wskazywać na uszkodzenie...
Tak dokładnie
Masz w ogolę synchronizację na routerze?
Witam! Tak jak w temacie, zawiesza mi sie ta skrzynka i świecą się w tedy wszystkie diody, albo tylko od synchronizacji (czyli ta (at)) i od wi-fi.. Słyszałem opinie na temat LiveBoxa dość zróżnicowane, ze jest super nie ma problemów, ale i takie ze jest do d.. Co może być przyczyną czestego zawieszania sie? Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam!
zadna konfiguracja LB nie jest konieczna do obslugi TV. Nawet nie skonfigurowany livebox powinien przekazywac synchronizacje z dslam do dekodera ( przesylac obraz). Wystarczy ze podlaczysz linie telefoniczna do gniazda Line na Liveboxie, no i oczywiscie dekoder do LB ;)
Niski SNR margin zapewne jest powodem problemu. Pozostaje sprawdzenie połączeń na linii telefonicznej i zgłoszenie problemu w TP/Orange (mogą zrobić coś z linią lub obniżyć synchronizację)
Jak chcesz kupować, kup np LinkSys, dobrze skonfigurowany działa bez przerwy, bez zawieszeń. Co do LifeBox "ze ściętym rogiem" potwierdzam - są awaryjny, pojawia się również problem z synchronizacją.
Teraz internet jest nawet 6 m, ale parę razy dziennie livebox traci synchronizację, czasem na chwilę ok 1 min lub jak wczoraj na 4 godziny. Tłumienie bardzo znacząco spadło (teraz masz ADSL2+ i linię na ok.11-12 Mb/s przy maksymalnej stabilności której nie masz). Ale to nie jest normalne, zapewne zarówno tłumienie jak i Margin skaczą. Nie musisz nigdzie...
Witam wszystkich serdecznie. Mam wieloletnie doświadczenia z Neostradą - korzystam z niej od chwili,gdy się ta usługa pojawiła i może moje spostrzeżenia komuś się przydadzą. Przechodziłem przez kolejne oferty Działu Promocji TP i obecnie miłościwie nam panującego Orange. Jak okazało się w praktyce oferta Neostrady 10 Mb w wielu miejscach jest nierealna...
Ale jak to następny router ??
Winą tego pewnie są błędy na łączu. Masz tam trochę CRC i błędne pakiety. Napisz jak długo modem był uruchomiony podczas spisywania parametrów. Może być to wada samego Liveboxa wtedy zgłoś błędy na łączu i zrywanie synchronizacji. Wtedy powinni Ci Sprawdzić linię i wymienić na Liveboxa na Liveboxa 2 Możesz spróbować wymusić tryb G.DMT zamiast ADSL2+....
Witam Ja również posiadam ten nieszczęsny Livebox traci on synchronizację z linią, mój stary Asmax działa bezbłędnie. Zastanawiam się czy to wina linii może ktoś coś więcej powiedzieć o tych parametrach Downstream Upstream SNR Margin 27(waha się) 31 Line Attenuation 19.3 8.5
Proponował bym zmianę typu połączenia z kabla USB na połączenie za pomocą kabla Ethernet. Sprawdzić samo połączenie do sieci, jeżeli jest też telefon czy jest na linii filtr. Trzecia diodka informuje o transmisji poprzez ethernet, a może to druga wtedy oznaczało by to problemy z synchronizacją.
Przy takiej ilości błędów będzie Ci spadała prędkość, a stopklatki to już jest kwestia czasu. Zgłoś najlepiej niech ktoś to poprawi, tak jak kolego doradza. Stopklatek nie będzie - na 49dB down na pewno nie ma IPTV tylko SAT. Na telewizji nie odczuje nawet braku synchronizacji.
Są w takim wypadku trzy możliwe przyczyny: 1. Kiepskie parametry linii - zrywa synchronizacje (mało prawdopodobne, bo wówczas dioda "(at)" powinna mrugać) 2. Wiesza się Livebox 3. Wiesza się DSLAM na centrali (najbardziej prawdopodobne) Każdy z tych przypadków implikuje konieczność kontaktu z operatorem (bezpłatna całodobowa pomoc techniczna 0800 102...
(at)offender To co piszesz to częsta przypadłość liveboxa ver. 1.1 (kształrozłożona książka do góry grzbietem). Tu także trafiały się problemy z zasilaczami. Sugeruję Ci wymianę na 2.0 (kształt grubej książki). Mniej nerwów. Należy zadzwonić na infolinię i poinformować konsultanta o tym fakcie. Wystawi Ci numer zgłoszenia i poinformuje, gdzie możesz...
błąd synchronizacji lini ADSL i swieci sie czerwona dioda Zgłoś to operatorowi, on to musi ocenić - to może być wina routera lub/i samej linii.
Najpierw warto spróbować z innym modemem. Mam te same objawy, ale to nie Liveboxa wina, bo na starym SpeedTouch także zdarza się rozłącza. Rozłączenia zdarzają się seriami, tzn większą częśc dnia jest spokój a potem co pół godziny do godziny rozłącza 3-6 razy... i znów spokój. w Tepsie kazali mi wymienić modem (lol). Parametry ponoć mam super... Podejrzewam...
Pełna prędkość synchronizacji modemu na 12mbit\s czyli łącze i usługa Orange działa poprawnie. Problem może byc po stronie Twojego urzadzenia, na innych urzadzeniach wifi tez działa kiepsko?
Na tym przykładzie dobrze widać, że routery nie są pewnym miernikiem, jednak orientacyjnie można typować prędkość. Parametry zmieniły się znacząco, Margin teraz jest tylko bardzo dobry, a tłumienie się poprawiło, więc Livebox daje szanse na ok.17-19 Mb/s. Mam jeszcze w szafie liveboxa to spróbuje na nim ... Wymusić jakoś tryb połączenia w modemie i...
właczylo robie speedtest i wychodzi ponad 10mb pobierania i 1,1 wysyłania. Speedtesty nie nadają się do badania prędkości. Miałeś 10 Mb/s (a upload może 1 Mb/s, speedtesty uznają bzdurnie, że M = milion gdy równa się 1024 * 1024). Moja pierwsza reakcja to radość, myśle sobie wreszcie szybciej. Przez kilka godzin wszystko chodziło z tą prędkością 10mb...
Funpack wymaga liveboxa. Telefon podłączony jest do LB. Funpack to metoda dzwonienia VOIP, i bramką VOIP jest LB. Sugerując się zapisem w umowie, Livebox nie jest konieczny do wykonywania połączeń telefonicznych "7. Skorzystanie z usługi Telefonia Internetowa poza Miejscem świadczenia Usługi określonym w Umowie jest możliwe przy wykorzystaniu hasła...
Witam wszystkich Od 18 Stycznia mam założoną Neostradę z telewizją satelitarną i mam problem z internetem. Mianowicie, na początku livebox łapał Synchronizację 19800 Kb/s a gdy dzisiaj uruchomiłem komputer to pokazuje się 17626 Kb/s a po za tym ping do wp.pl zwiększył się z 28 ms do 34 ms. Speedtest zamiast ~17 Mb/s pokazuje ~15 Mb/s. Zresetowałem wszystko...
Czy myślicie ze zmiana modemu na livebox może pomóc?
Jesteś tego na 100% pewny że po wpięciu rejestratora do sieci router traci połączenie z internetem (traci synchronizację)? Sprawdzałeś wtedy jego zakładkę STATUS? Właśnie po wpięciu switcha (przewód idzie najpierw do switcha a z niego do rejestratora) na którym jest rejestrator, radio i kamera nie dzieje się nic przez pewien czas, dopiero po jakimś...
Sprawdź u sąsiada (który ma neostradę) czy aby Livebox jest nie jest uszkodzony, o ile Fast 800 działa na tej linii a Livebox nie to bardzo prawdopodobne uszkodzenie. Pozostaje wymiana na nowy w punkcie sprzedaży.
Jest to wina albo liveboxa, albo słabych parametrów linii. Jeśli masz podłączone więcej niż 1 aparat telefoniczny to możesz sprawdzić co się będzie działo po odłączeni aparatów telefonicznych. Swoją drogą livebox to niezbyt udane urządzenie, ale objawy jakie opisujesz definitywnie wskazują na słabą jakość linii telefonicznej, gdyż przy większym obciążeniu...
Opisz to dokładniej nie za wiele można z tego opisu wywnioskować.
ewidentnie linia -usterka
Witam Posiadam LB 2.0 zrobiłem aktualizację firmware aby móc korzystać z niego na usłudze Orangre Freedom Wpisuje login 13231212(at)orange.pl i hasło trwa autoryzacja może tak z 3 minuty, następnie pisze błąd autoryzacji dlaczego tak się dzieje? Czy jest coś po blokowane w centralach czy ja coś źle robie i nie ustawiłem czegos? dodam że dioda (at) świeci...
Jeśli chodzi o modem, wysokość synchronizacji zdecydowanie LB 3.0.
Brak synchronizacji, uszkodzony router (modem w routerze). Niestety, zdarza się.
Wypowiedź autora tematu może sugerować zrywanie połączenia z internetem (synchronizacja ADSL) więc problem może być gdzie indziej.
Sprzed paru godzin, bo to samo stwierdzili na 0 800 102 102. Wielkie zdziwienie, co to jest w ogóle w tym modemie adsl. Ale za chwilę usłyszałem coś sprzecznego, że jak zwalnia prędkość do niższych, to oni migruja do niższej usługi abonenta. Stąad też moje pytanie. To czemu mój router, 10 mbit nie negocjuje predkosci, tylko traci synchronizacje?
Czy wina może leżeć po stronie modemu czy raczej linii ? Raczej linii, w 95% przypadków. Więc nie kupuj innego routera jak radzą tylko pożycz (bo w 95% przypadków wyrzucisz pieniądze w błoto), jednak warto wykluczyć winę routera (inne elementy instalacji domowej też sprawdź). Co do parametrów to: -bardzo dużo błędów, tak dużo, że może wpływać na szybkość...
masz synchronizacje na ponad 18Mb/s, ale przy 14dB powinien ci LB na większą prędkość się zapiąć. Nie 18 Mb/s, ale 12442. Jak też być może 1 metr od DSLAM-u da się uzyskać 18 Mb/s (trzeba by zmienić widełki) oraz Margin aż 14 dB. SNR jest zużywany do obkładania tonów bitami, jeśli nie zostanie zużyty to się nie da uzyskać dużej prędkości. Tu nie został...
Witam Więc nie masz synchronizacji to pomoc techniczna się kłania , czy livebox jest prawidłowo skonfigurowany ?, może też być livebox uszkodzony ( ale w to wątpię ).
Prawdopodobnie nie ma to w ogole nic wspolnego z tym czy kolega sie podlacza pod liveboxa czy tez nie. Livebox na 95% traci synchronizacje - z reguly spowodowane slabymi parametrami lini. Filtry adsl podlaczone miedzy telefonami? Przewod od LB do gniaydka telefonicynego jakiej dlugosci? Kolega ustawi poprawny układ klawiatury, bo póki co to "z" zamieniło...
tak jak od lata "szaleje" mi w okolicach 240-250 KB/s, wszelkie internetowe speed testy 2Mbity Objawy wskazują na 2 Mb/s na loginie - pewnie zmienione przez pomyłkę. Upewnij się jeszcze ścigając z szybkich serwerów w nocy, jeśli nie przekracza 256 KB/s (lub 244 w błędnej interpretacji, że M to milion) to wina ograniczenia na loginie. Wtedy dzwoń z...
Teraz trzyma na tym poziomie: Stan linii ADSL Podniesiony Standard ADSL G992_5_A Szybkość wysyłania 636 Szybkość pobierania 7448 Tłumienie Bliski koniec : 15.1 (dB) Odległy koniec : 6.3 (dB) Sygnał/Szum Bliski koniec : 22 (dB) Odległy koniec : 8 (dB) Liczba błędnych pakietów 0 Firmware 0xe15080a Błędne sek. w okresie 15 min 0 Błędy CRC 0 Błędne sek....
Jest na pewno ADSL2+, w Gdmt nie byłoby takiej synchronizacji w górę. LB ZTE - czyli inaczej Livebox 2.0 - pokazuje rodzaj modulacji. Jest taka synchronizacja, ile linia może przepuścić. Bywa przy takim tłumieniu pełna synchronizacja ale pełnego transfery nigdy nie ma - o ile uda się i nie zrywa. Jeżeli wierzysz sprzedawcy, że na tej linii będzie 10Mbps...
Sygnał/Szum Bliski koniec : 7 (dB) Liczba błędnych pakietów 18851772 Błędy CRC 13533 To są oznaki uszkodzenia linii (routera itp). Najpierw sprawdź wszystko w domu (kable, filtry, gniazdka, łączenia, inny router), a potem reklamacja do TP. Masz gigantyczną liczbę błędów HEC i CRC, tak dużą, że aż wpływającą na prędkość. "Sygnał/Szum" też jest bardzo...
Masz też aktywny telefon? Jeśli tak czy słychać jakieś szmery w słuchawce? Synchronizacja jest na ADSL czy ADSL2+? 6Mb powinno działać poprawnie.
Możesz wejść na panel konfiguracji LB 192.168.1.1? Jaki jest stan połączenia, jest synchronizacja ? Kliknij na Dostęp do internetu i sprawdź
LB wyciąga 20mbps, ale tylko po kablu. Jesteś podłączony przewodem czy po wifi? Twoja synchronizacja pozwala na osiągnięcie ok 1.5MB/s = 12-13mbps. Więcej jest niemożliwe ze względu na stan sieci telefonicznej. Sprawdź w nocy, ale spodziewaj się przyrostu góra 2-3mbps... Zawsze możesz zadzwonić i prawdopodobnie aneksują Cię w dół do 10mbps. A to jak...
Marna linia lub przeciążenia na węźle, do tego dochodzą błędy na łączu itp. Podaj parametry synchronizacji.
Chodziło mi raczej o to, że czasami zdarza się zerwanie połączenia (spowodowane zawieszeniem się firmware'u liveboxa). Dlatego nie chcę używać tego badziewia i postawić na coś stabilniejszego. Zawieszenie liveboxa które wymusza odłączenie go od prądu? czy zerwanie synchronizacji ADSL?
Nie chodzi tu o login/hasło do Neostrady tylko o możliwość przesyłania strumienia Video. Jak już pisałem wcześniej TV działa nawet wtedy kiedy nie ma połączenia z internetem. Wystarczy sama synchronizacja.
Musisz zgłosić na infolinię zrywanie synchronizacji, bo albo coś dzieje się na linii, albo livebox nadaje się do wymiany.
Wrzuć parametry z liveboxa, masz pewnie obciętą synchronizację przez automat do 1,5Mbps to i skąd wziąć większy transfer. Jeżeli linia jest sprawna to dzwoń do operatora niech przywrócą synchronizację; jeżeli synchronizacja obniżona z powodu linii to niech naprawiają linię.
terrade: ja nie mam LLU, tylko mam zarówno Internet jak i telefon od Netii na liniach telefonicznych Netii. Ja też :) Tyle, że krótko wcześniej to były kable TP. Choć możesz mieć także CU (te linie są zwykle lepszej jakości, więc 16500 to już dolna norma oczekiwań). Czy z parametrów routera nie wynika to, czy mam fast czy interleaved? A jakie ma to...
dołączę się do tematu. Mój problem wygląda następująco - za każdym razem rano muszę ręcznie resetować (odłączając od zasilania) liveboxa ponieważ nie ma połączenia z internetem, później wszystko działa poprawnie aż do kolejnego poranka. Komunikat na liveboxie to "błąd synchronizacji" Reset z poziomu panelu sterowania daje ten sam komunikat, tylko ręczny...
Zaloguj się do Lb i daj parametry synchronizacji lini.192.168.1.1/admin/admin/statystyki/...
To daj screen-a ze statusu i konfiguracji, zobaczymy co robisz źle. Oczywiście kiedy testujesz synchronizację masz podłączony do linii telefonicznej tylko livebox-a?
Co jakiś czas- przynajmniej raz na tydzień, zrywa mi usługę telefoniczną Rozszerz wypowiedź. Czy przerywa w czasie rozmowy, czy router gubi synchronizację, transmisję, gaśnie tylko dioda ze słuchawką?
Sam wiesz co się dzieje i to wyraź. Np. "często rwie synchronizację", "mam minutowe zaniki obrazu w TV", "obraz w TV szatkuje", no i to że wyłączenie dekodera poprawia net. Można też dodać o szumach i trzaskach w telefonie (o ile takie są). Możesz też próbować technicznie, ale oni tego nie zrozumieją (nie zwykli konsultanci, ale tylko technicy i też...
Mój błąd, [pomyliłem z Livebox 2. Jeśli lampka miga wolno to synchronizacja jest tylko login nie pasuje. Spróbuj do sagecoma wpisać domyślne login: rejestracja(at)neostrada.pl i hasło rejestracja. Można wtedy otworzyć stronę orange.pl jak pójdzie to wszystko z połączeniami i konfiguracjami będzie OK tylko problem zostanie w haśle lub loginie.
Pierwsze co to odinsataluj aplikacje livebox'a nie jest wymagana do działania. Zaobserwuj czy modem traci synchronizacje ,jeśli tak się dzieje to tel.do TPsa z reklamacją .
Pytanie w jakim czasie jest taka ilość błędów ? Czy występują problemy z synchronizacją ? Jeśli nie ma zerwań synchronizacji i przerw w transmisji to nie ma się czym przejmować.
Nie zauważyłem żadnej przerwy, może była, ale nie zanotowałem tego zupełnie. Wysyłanie jest niższe zaledwie o kilka %, lepsze na DG834G, duzo gorsze na Livebox 2. W załączniku wynik tych dwoch komend.
A sprawdź czy Livebox wysyła pakiety w momencie, kiedy nie siedzisz przy komputerze. Mojego kolegi livebox ciągle wysyłał coś do sieci i gubił pakiety i miał problemy ze synchronizacją. Pozdrawiam
Nic dziwnego, że masz kłopoty, bardzo wysokie tłumienie i ADSL1. Ale najważniejszy jest Margin 6 dB i zaniżona synchronizacja na upstream (powinieneś mieć ok.14 dB i 640 Kb/s). Coś powoduje duże zakłócenia na upstream (u mnie czasami też) i to musisz reklamować. Ponieważ Livebox nie podaje mocy (Output Power), więc najpierw niech to sprawdzą (czy masz...
D-Link łapie trochę wyższą synchronizację (o 1Mb). Ale to i tak kiepsko. Jak daleko masz do centrali? U mnie na 4km synchronizowało się na ok 7Mb. Może wystarczy poprawić łączenie przewodów w puszkach na słupie? Dzwoń do nich niech wyślą montera. I bądź upierdliwy. Z nimi trzeba krótko.
Zgadza się, jesteś jeszcze w okresie stabilizacji. Masz bardzo wysokie tłumienie i nie ma opcji, żeby została ci taka synchronizacja. Ustabilizuje ci się w okolicach 2-3mb/s i będzie ok.
Nowy livebox synchronizuje się w ADSL zamiast w ADSL2+. Sądzę, że ma ADSL2+, bo ma zbyt wysoki Margin na downstream poparty optymizmem routera 17124. Gorsze, że na upstream też tak jest (a to jest to samo pasmo dla ADSL i ADSL2+). Dzwoniłem na infolinię, port zrestartowali ale nic to nie dało. O ile to prawda to jest to wina DLM. Ale najpierw zrestartuj...
Prosze o opinie, czy jednak ta 10 pojdzie po dokladniejszym opisie :) Pójdzie na 100%, ale stabilność wątpliwa. Probowalem z rok temu przestawic sie na 10 Mb/s na liveboxie 1.1. Chodzilo, ale rwalo lacze co 1-2 godziny. To teraz też tak powinno (zakładając, że Livebox nie był uszkodzony). Ale na tym routerze widze ze parametry sa o niebo lepsze Co...
Ta wartość marginesu szumu im większa tym lepsza. Obecnie masz ten parametr poniżej wartości zapewniającej stabilne połączenie. Częste restartowanie spowoduje ponowne obniżenie synchronizacji modemu a więc obniży Ci się prędkość. Tak działa DLM.
Witam! Wczoraj pojawił sie u mnie problem, mianowicie mój livebox 2.0 co minutę traci połączenie, i wtedy dioda oznaczoną symbolem (at) smiga szybko na czerwono, czyli tracę synchronizacje, robiłem już co mogłem resetowalem, przywracalem do ustawień fabrycznych, odliczał od zasilania. Co o tym myślicie jak mogę to naprawić??
Witam, czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć co dzieje się z moim Liveboxem, tak przynajmniej mi się wydaje, że z nim jest problem. Mianowicie co jakiś czas a to gubi adres IP, a to traci synchronizację, bądź zwyczajnie nie może się połączyć z internetem. Wówczas nic nie działa, ani internet stacjonarny, ani wifi i oczywiście tv też nie działa. Nie pomaga...
Witam Mój problem polega na tym ze w lb 1.2(czerwone diody) miga ciagle (at) nie moge połączyć się z internetem podłączam lb do sieci potem kablem telefonicznym do gniazda tel. i nie moze sie synchronizowac czemu?? dodam ze moj modem zte dziala bez problemu probowalem roznymi kablami lb nie podlaczam przez filtr;D a probowalem różnymi kablami tez nie...
Tak cały czas na kalbu nic nie zmieniane. innego nie posiadam tylko livebox EDIT: Prędkość i margines szumu Prędkość synchronizacji DSL w górę 848 Kb/s Prędkość synchronizacji DSL w dół 11546 Kb/s Margines szumu w dół 4.0 dB Czas połączenia DSL 00 d 23 g 17 m 29 Jakość linii (błędy) 2.8 Liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostaniej...
livebox synchronizacja orange livebox połączenie livebox hasło livebox
magnetron toshiba bateria kuchenna synchronizacja łucznik
electrolux ew952s navroad nawigacja
Zamiana wyświetlacza LCD 2x8 na 1x16: krok po kroku Koszt zarobienia mufy 400mm² na kablu aluminiowym