lodowka bezpiecznik

Znaleziono około 46 wyników dla: lodowka bezpiecznik
Podstawowa forma zapytania: lodówka bezpiecznik
  • Lodowka Hoover HVBF6182XFHK - nie wlacza sie, nie ma swiatla.

    Witam. Moze ktosik mial podobny problem z ta lodowka i moze pomoc. Lodowka Hoover HVBF6182XFHK przestala dzialac kilka godzin pozniej jak przestawilem ja o ok 30cm, nie wylaczajac z pradu (nie wiem czy to moglo miec wplyw, nie szarpalem jej :)) Lodowka ma 16 miesiecy, juz po gwarancji. Bezpiecznik...

    AGD Początkujący   29 Gru 2019 12:24 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1953
  • Lodowka Polar, ogien leci z...

    przeczyść styki"rozrusznika"zobacz co będzie się działo ,jak to nie pomoze to zewrzyj na krótko "to co pyka"bezpiecznik jak agregat będzie chodzł to wymień bezpiecznik na nowy,istnieje możliwość że po zmostkowaniu bezpiecznika wybije bezpiecznik w mieszkaniu,jak tak będzie to agregat szlag trafił,tylko...

    AGD chłodnictwo   30 Cze 2004 15:11 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1898
  • Lodowka Whirlpool arc2130 - nie mrozi

    Witam, lodówka nagle przestała mrozić. Oświetlenie wewnątrz działa. Temat identyczny jak: Teraz pytanie - w jaki sposób sprawdzić termostat przed ewentualnym kupnem nowego (czy to rzeczywiście to). Do dyspozycji mam jedynie miernik. EDIT: Czy to może jakiś bezpiecznik wywaliło gdzieś? Gdzie...

    AGD Początkujący   03 Paź 2014 10:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2124
  • BEKO GNE V120 W - Lodowka nie dziala, co sprawdzic.

    Witam. Kilka dni temu wyslietlacz w lodowce BEKO GNE V120 W zaczal mi migac wiec wylaczylem lodowke z pradu i juz sie nie chce wlaczyc :) Kiedys tak mialem jak wylaczyem bezpieczniki ale wtedy lodowka sie wlaczyla po kilku godzinach. Swiatlo w lodowce swieci ale nic pozatym. Wyswietlacz czarny. Wykrecilem...

    AGD Użytkowy   13 Sie 2013 15:01 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2934
  • Jak sie wylacza lodowka to sie rozlacza neostrada ;)

    No nie wiem czy zabawa z naładowanymi kondensatorami jest bardziej niebezpieczna, bo kondensatory wcześniej czy później się rozładują i zostaniesz odłączony od napięcia a przy grzebaniu w gniazdku może nie być tak pięknie! Tak więc tylko przy wyłączonych bezpiecznikach!!! Poza tym z twojego opisu można...

    Inne Serwis   25 Kwi 2007 13:55 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 5699
  • Lodowka Ignis ARL 605/G. Swieci, sprezarka nie chodzi

    chyba że masz tak jak w programie usterka hehe ;p Nie widze kamer.. Prawda jest taka ze 3 z 6 jest zwarta! Zarowka swieci. Grzalka grzeje. ..a do czego sluzy G ? Overload protector ? Jakis bezpiecznik tam jest ?

    AGD Początkujący   02 Lip 2009 19:10 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 10376
  • Lodowka ARISTON MBA 3832 VUK - nie działa

    Mam podobną lodówkę z takim samym problemem. Konkretnie jest to Ariston MBAA 4532 CV. Nie reaguje na podłączenie do sieci zupełnie. Pierwsza rzecz jaką zrobiłem to sprawdzenie chłodziarki. Odłączyłem kabelek od przekaźnika i podłączyłem "agregat" do sieci na odłączonej logice - usłyszałem buczenie i...

    AGD chłodnictwo   12 Sie 2009 16:48 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 11467
  • Lodowka Gorenje nie mrozi-goracy agregat

    To "pstryk", to odgłos bezpiecznika termicznego. Prawdopodobnie agregat ma zwarcie w uzwojeniu lub uszkodzony przekaźnik rozruchowy.

    AGD Użytkowy   25 Wrz 2010 13:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 6865
  • Lodowka Indesit BIAA 13 FX - nie dziala chlodziarka, zamrazarka ok

    Zła wiadomość jest taka, że ta konkretna grzałka ma tendencje do się przepalania. Zabezpieczenie termiczne jest tutaj podwójne, czyli jedna para przewodów jednego koloru to jeden bezpiecznik (odcina obwód przy 72 stopniach).

    AGD Użytkowy   10 Sty 2017 19:25 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 19359
  • lodowka LG GC399LQW - zamrazalnik działa chlodziarka nie

    są dwie możliwości, pierwsza wysiadł wentylator,druga zawiodło sterowanie Trzecia spalona grzałka, czwarta uszkodzony NTC, piąta spalony bezpiecznik.....

    AGD Użytkowy   06 Lis 2015 21:00 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 528
  • Lodowka Samsung RB29FSRNDSA - no frost nie działa

    Ok, czy na grzałce jest napisane napięcie i jej moc? Zakładam, że jest na 230V ale lepiej się upewnić. Mając moc mogę z grubsza określić jaki powinna mieć opór i wtedy porównać z tym co miernik pokazuje i stwierdzić czy , któreś z tych dwóch plastikowych ustrojstw jest uszkodzone. Jeśli są to bezpieczniki...

    AGD chłodnictwo   26 Paź 2019 09:26 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1179
  • Lodowka - Wymiana rezystora w starterze kompresora

    Danfoss wymagałby niewielkich zabiegów w celu podłączenia, ponieważ wyjścia są igłowe. Trzeba będzie jeszcze upchnąć jakoś bezpiecznik termiczny (klixon). Danfoss stosował zwykle zabezpieczenie wewnątrz sprężarki.

    AGD chłodnictwo   10 Kwi 2020 22:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 366
  • Lodowka i piec z USA w polsce- prosba

    Generalnie zmiana częstotliwości jest tematem możliwym aczkolwiek kosztownym. Odpowiedni falownik podniesie koszt na tyle że raczej nieplacalne będzie przywozenie sprzętu. Jeżeli chodzi o lodówkę to u mojego kolegi lodówka ze Stanów (duża dwudrzwiowa) działa już 6 czy 7 rok na 50Hz. Co do pieca to nie...

    Elektryka Instalacje i Sieci   25 Kwi 2020 07:49 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 429
  • Lodówka MIńsk 16A - wywala bezpiecznik

    problem jak wyzej. Otóż, lodowka chodzila extra, podczas nieobecnosci w akademiku okazalo sie ze wywalila bezpiecznik, wylaczyla prad w obydwu pokojach. Bezpiecznik przepalaa sie natychmiast po wlaczeniu zasilania. NIe mam zadnego pojecia o elektryce, ale poczytalem troche na tym forum, wiec rozebralem...

    AGD Początkujący   04 Maj 2006 20:49 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2868
  • lodówka wywala bezpiecznik

    to znaczy nie sprawdzalem czy caly czas chodzi przez te pol godziny ,teraz jest wieczor i się zrobilo chlodniej lodowka nie wywala bezpiecznika ,mam lodowke AMICA duza. Zabudowa? Lodówki AMICA miały sprężarki electroluxa ... i nie wywalały bezpieczników! Wiązka przewodów?

    AGD chłodnictwo   02 Cze 2005 12:20 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 6489
  • przepalajace sie bezpieczniki w starym budownictwie

    Sprawdź też użądzenia pracujące okresowo takie jak lodowka, pralka lub bojler pralka gdyż to one mogą powodować przepięcia w sieci.

    Inne Serwis   16 Sty 2006 17:45 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1455
  • Lodówka wywala bezpieczniki

    ok - wiec lodowka sie zalaczyla - swiatlo swieci sie w lodowce... czyli co... wszystko wskazuje ze to jednak silnik....... :/

    Początkujący Serwisanci   10 Paź 2007 20:25 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 10129
  • Bezpiecznik automatyczny, czy zwykły topikowy?

    Co ciekawe po tym jak się wyłączyła pralka telewizor był nadal włączony, lodowka i ladowarka również. Jest to conajmniej dziwne, bo gniazdka są podłączone szeregowo. Są tylko dwa obwody (jeden do światła, drugi do gniazdek). Sprawdziłem próbówką (tylko to miałem pod ręką) gdy pralka nie chciała się...

    Elektryka Dla Każdego   20 Sty 2013 13:00 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 6648
  • Instalacja elektryczna w kuchni - proszę o rade

    Bardzo proszę o poradę co może tu być nie tak. Niestety nie znam się na tym totalnie. Wczoraj podczas przechodzenia burzy przestała dzialac mi lodowka i zaraz obok niej pasek ledowy nad aneksem kuchennym. Żadne inne sprzęty nie były w tym czasie używane poza włączona w jednym pokoju lampa i ładującym...

    Elektryka Dla Każdego   05 Wrz 2018 18:01 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 210
  • Lodówka polar. Coś pstryka po włączeniu. Przyczyna awarii.

    witam szczelila mi lodowka niespieszy mi sie z naprawa bo kupilem juz nowa niepodaje tez modelu bo niepamietam a pisze z pracy mianowicie problem polega natym ze po wlaczeniu lodowka wydaje dziwne odglosy a po jakims czasie zaczyna pstrykac z tego co doszlem bo z lwdowek jestem zielony pstryka cos w...

    AGD chłodnictwo   08 Gru 2004 00:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2499
  • Zabezpieczenie przedlicznikowe "spada"...

    Witam serdecznie, Na samym poczatku zaznacze, ze nie znam sie na elektryce (elektroenergetyce) w ogole, co nie znaczy, ze nie stykam sie z nia w domu. Ale do rzeczy. Pol roku temu za rada elektryka zdecydowalem sie na zalozenie (wczesniej nie bylo) zabezpieczenia przedlicznikowego o charakterystyce...

    Elektryka Instalacje i Sieci   05 Mar 2006 12:45 Odpowiedzi: 40    Wyświetleń: 6138
  • Daf xf 105 oswietlenie schowka kabiny

    Witam. Przekopalem calego neta i nie znalazlem. Otoz mam problem z oswietleniem schowka zewnetrznego kabiny. Wymienialem tam dzis zarowke i niechcacy zrobilem zwarcie. Teraz brak jest napiecia w tej lampce w schowku bocznym natomiast wszystkie inne oswietlenia w kabinie dzialaja. Wszystkie bezpieczniki...

    Samochody Ciężarowe   27 Sty 2020 20:29 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 147
  • Nowe elektryczne kocyki grzewcze psuja sie jeden za drugim po kilku godzinach.

    Nie wiem gdzie za bardzo umiescic ten temat, (ponad 100 dzialow) wiec zapytam tutaj. Moja dziewczyna jest z kraju "tropikalnego" i ogolnie ciagle jest jej zimno, dlatego w kazdym pokoju umiescilem elektryczne kocyki grzewcze na lozkach, zeby mi nie marzla. Na jednym z lozek kocyk byl od miesiaca...

    Systemy Grzewcze Serwis   19 Maj 2020 15:29 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 228
  • Volvo FH12 460.Opis skrzynki bezpiecznikowej po polsku.

    F1 KONTROLA CISINIENIA W OPONACH F2 OSWIETLENIE PRZEDZIALU BAGAZU F3 SWIATLO SIODLA F4 RADIO ( OPCJA DLA WERSJI XL) F5 INSTRUMENTY F6 OSUSZACZ POWIETRZA F7 IMMOBILIZER F8 TACHOGRAF ( OPCJA DLA ESP I LKS) F9 INHIBITOR POKLADU SKRZYNI BIEGOW F 10 CZUJNIK EMISJI SPALIN LUB (OPCJA OPLATY AUTOSTRADOWEJ...

    Samochody Ciężarowe   11 Mar 2011 00:49 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 42881
  • Bosch KGH34X50GB/03 - No frost szwankuje.

    wlasnie ze idzie chlodne ale grzalka od no frosta caly czas grzeje. a powinna sie tylko od czasu do czasu wlaczac. Dodano po 9 moze zaczne jeszcze raz od poczatku. Lodowka zaczela przestac chlodzic w chlodziarce,zamrazalnik wszystko ok. Przeszukalem troche forów na elektrodzie znalazlem...

    AGD Początkujący   26 Cze 2016 21:39 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1398
  • tv blaupunkt is63-39vt

    witam bingo okazalo sie ze instalacja elektryczna waryjowala ,w momecie kiedy zalaczala sie lodowka tv sie wylaczal.:) bezpiecznik zasniedziany byl,

    TV Serwis   14 Lip 2003 09:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1609
  • Kuchnia elektryczna - płyta w mieszkaniu z inst jednofazową

    plyta 4 "fajerkowa" ma od 5 do 6,7 kW ,to duzo jak na jedna faze ale nie jest nieosiagalne,wypada miec bezpiecznik 25-30A na ta kuchenke i osobny na reszte domu(nie mozesz miec pralki;) ) czyli powiedzmy 40A lacznie,na jedna faze to juz raczej nierealne,mozesz probowac przez przkaznik z priorytetem,np...

    AGD Kuchnie   13 Kwi 2004 11:44 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 21663
  • Drgania obrazu

    jesli jeszcze mikrofalowka generuje spole pole elektromagnetyczne, to juz piekarnik, lodowka czy pralka tego nie robi a efekt na ekranie ten sam zacznijmy od tego ze 60hz widac i meczy wzrok - nie ma co na to patrzec w wyzszych czestotliwosciach ramki (typu 85hz) efekt rozumiem tez wystepuje tutaj...

    Monitory Serwis   15 Sie 2004 17:46 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 2988
  • Zakłócenia w sieci. Przygasanie świateł, stuki w głośnikach.

    Czy mozliwe ze po prostu nie ma dobrego styku w gnazdkach czy bezpiecznikach gdyz nie sa one najnowsze, a lodowka byla zmieniana. Równiez jest uzywana ale w poprzednim mieszkaniu nie sprawiala zadnych problemow.

    Inne Serwis   24 Mar 2005 12:52 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2742
  • Modernizacja instalacji elektrycznej w bloku z lat 70.

    Witam mam taki problem: Robie malowanie przedpokoju i przy okazji chcialem wymienic skrzynke rozdzielcza z bezpiecznikami ze wzgledu na to ze peknieta jest ta procelanowa podstawka i nie moge wkrecic bezpiecznika od dzwonka. Instalacja jest stara, od czasu budowy bloku, kable aluminiowe. W kuchni tylko...

    Elektryka Instalacje i Sieci   25 Lis 2005 16:19 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 28324
  • Kompresor z lodówki wyłącza się.

    lodowka ma dwa uzwojenia robocze i rozruchowe ten przekaznik ktory jest zalozony przy samej obudowie sluzy do rozruchu sprezarki jedno uzwojenie robocze jest zasilane caly czas a drugie tylko przez chwile w momencie wlaczenia. ten przekaznik o ktorym mowisz to bezpiecznik termiczny to on powoduje calkowicie...

    AGD chłodnictwo   13 Lut 2007 11:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 18366
  • Chłodziarka Ardo - nie chłodzi

    Kol. cezet masz racjie.Slilniczek stoi a silowniczek od kratki jest goracy(ale kratke otwiera i zamyka).Myslalem ze ten silowniczek sie zepsol bo jak go rozebralem to w srodku byly poprzypalane plastiki.Bezpiecznik tez znalazlem.Jak go mierzylem to mial przerwe ale zwarlem go na krotko i zadnych zmian(lodowka...

    AGD chłodnictwo   23 Sty 2007 11:56 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 6268
  • brak napiecia Indesit BE 34

    Witam Mam tai problem..mielismy w domu zwarcie w instalacji po wlaczeniu korkow lodowka (model z tematu) nie reaguje na nic zero napiecia ani nic Jest w niej moze jakis bezpiecznik czy cos co mozna zrobic samemu? Czy pozostaje jedynie wzywac speca?? Prosze o szybkaodp Dzieki wszystkim

    AGD chłodnictwo   28 Cze 2007 10:50 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1614
  • Podłączenie płyty grzewczej Candy ?

    Umiejscowienie fazy nie jest jakos specjalnie istotne, natomiast to Po rozkreceniu sa tylko dwa przewody czyli instalacja dwu przewodowa i bolec jest nie podłaczony do nieczego. jest bardzo powaznym bledem i powinno zostac jak najszybciej naprawione. Czyli Podłaczyc bolec do przewodu zerowego "N"...

    Elektryka Instalacje i Sieci   10 Lip 2008 22:35 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 9648
  • Daewoo FRS 2011IAL, czujnik lub grzałka parownika?

    Witam.Od paru dni walcze z ta lodowka na poczatku chodzila tylko zamrazarka ale tylko do pierwszego zlapania nastawionej temperatury,po przelutowaniu plytki elektroniki zaczela chodzic chlodziarka na teraz wszystko to chodzi do pierwszego wylaczenia z tego co czytam to albo cujnik parownika albo grzalka...

    AGD chłodnictwo   08 Sty 2009 18:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2589
  • przetwornica 12/220V zasilajaca siec w domu

    Witam. Pytanie moze wydac sie glupie, ale pytam bo nie wiem. Z powodu czestych ostatnio wylaczen pradu uzbroilem sie w przetwornice napiecia 12/220V (800/1600W) celem podtrzymania istotnych dla funkcjonowania domu elementow (pompa CO, lodowka, pastuch elektryczny, opcjonalnie komputer). Przetwornica...

    Początkujący Naprawy   10 Cze 2009 13:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4009
  • Whirlpool ART 745 - nie chlodzi/zamraza

    Witam, 2 dni temu lodowka zamrozila cala zywnosc w czesci chodniczej. Przy probie wlaczenia agregatu ( przy pomocy regulatora temp ) swiatlo w lodowce gasnie i po kilku chwilach wywala bezpiecznik. Mysle , ze to kompresor. Padl silnik wentylatora i kompresor sie przegrzal, dostal przebicie czyli na...

    AGD Początkujący   06 Lip 2009 13:46 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4188
  • Chlodziarko-zamrazarke side-by-side firmy Bosch model KAN 58A50.

    Witam i prosze o rade. Chlodziarko-zamrazarke side-by-side firmy Bosch model KAN 58A50 zostala zakupina jakies 4 lata temu. Ostatnio zauwazulem ze kostkarka nie robi lodu, oraz ze chlodziarka slabo mrozi. Przeszukalem internet i znalazlem posty ze najprawdopodobniej usterce ulegl albo wiatraczek albo...

    AGD Użytkowy   24 Mar 2012 15:30 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2455
  • Side by Side, Samsung, wyciek wody z zamrażarki

    Hej,,mam to samo, a wlasciwie mialam, bo teraz moja lodowka w ogole nie dziala, wylaczylam ja bo strasznie glosno chodzila i chcialam ja umyc choc byla odmrazana 2 miesiace temu i bylo dla mnei to zbedne ale jednak ten wyciek mnie niepokoil, i do tego ten chalas,,,,jak ja umylam i wlaczylam na wyswietlaczu...

    AGD Użytkowy   02 Cze 2012 04:28 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4315
  • Lodówka SbS Samsung RSH1KLBG narasta lód, nie chłodzi, wiatrak trze o lód

    Witam. Z prawej strony parownika, gdzie sa przewody elektryczne grzalki poszukaj bezpiecznika termicznego. Jest to element jednorazowy, ktory ma za zadanie przerwac obwod elektryczny grzalki w momencie przekroczenia temperatury grzania. Problem w tym ze element ten jest (i tu jest moja opinia- dobrany...

    AGD Użytkowy   13 Sie 2018 12:14 Odpowiedzi: 46    Wyświetleń: 42571
  • lodówka gorenje nrki 55288 - nie działa - tak jak by nie było zasilania

    Napewno fachowiec w tej sytuacji byłby wskazany. Ale: 1. Jak wspominalem nie jest mi ona niezbedna bo na codzien i tak tam nie mieszkam. Mam elektromechanika, ktory co prawda na codzien nie naprawia lodowek ale jak dostaniemy jakas podpowiedz to sa spore szanse ze uda sie to naprawic. 2. Czy masz na...

    AGD Użytkowy   27 Lis 2017 20:42 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2169
  • AMICA PI 6509 LN - Jaka moc sprzętu?

    Schrack 25-2-003 to chyba 25A ? Dodano po 4 Do samej kuchni powinny być doprowadzone co najmniej trzy lub cztery obwody: płyta, piekarnik, zmywarka i gn. ogólne. Dotychczas to działało i nie było problemu na 2 obwodach. w 1/1 obwodu gniazdku lodowka ze zmywarka, 1/2 gniazdko tv 1/3...

    Elektryka Instalacje i Sieci   02 Lut 2014 01:22 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1977
  • Gorenje RK63391E - Lodówka - Brak oświetlenia

    Mam ten sam problem w mojej Gorenje . Po wymianie przepalonej żaròwki nie mam oswietlenia (w oprawce nie ma napięcia ) Żaròwkę wymieniłem przy lodowce podłaczonej do prądu, nie wiem czy to nie było przyzczyną uszkodzenia jakiegoś elementu . Dodam że wyłacznik magnetyczny działa, bo po zblizeniu...

    AGD Użytkowy   18 Gru 2015 10:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2862
  • agregat 1 fazowy - jak podlaczyc, 2 szybkie pytania

    Witam, Wiem ze problem juz byl maglowany 1000 razy jednak przez zawiklosc odpowiedzi nie jestem w stanie znalezc tego czego szukam. * domek wolnostojacy podpiety do 3 fazowki * do zasilenia lodowka i piec grzewczy Ma to byc podlaczenie awaryjne w razie braku dostawy pradu. Pytanie brzmi jak podlaczyc...

    Elektryka Dla Każdego   14 Paź 2015 08:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1086
  • LG GB7043PVTZ - nie chłodzi/mrozi, błąd dH r, dźwięk, agregat i wentyl. działają

    Jezeli wyskakuje dhr to przerwa na grzalce lub bezpieczniku,ale po calkowitym rozmrozeniu lodowka powinna pracowac idealnie kilka dni zanim snieg zablokuje przeplyw powietrza miedzy lamelkami,a nie ze po paru godzinach temp zaczyna sie podnosic, moze byc wiele rzeczy,zamarzajaca wilgoc w ukladzie,modul...

    AGD Początkujący   13 Sty 2018 23:12 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 3939
  • Wiercilem dziure a tutaj nale brak zasilania - czy to roznicowka?

    Witam, Zastanawiam sie co byscie podpowiedzieli. Chcac nawlec peszel na wylot domu wiercilem dziure 25mm taka wieksza wiertarka i nagle brak zasilania - nie mam pradu w wiertarce. Pierwsza mysl - nie mam juz kabli w scianach :P Ale tak: - sciana jest 2x cegla z komora pomiedzy, piewsza warstwa...

    Elektryka Dla Każdego   14 Kwi 2020 07:57 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 867