Logi dynamiczne się robi i wtedy wiadomo co jest grane
Logi dynamiczne robione w trybie awaryjnym. Zrób porządne logi dynamiczne: 003 008 011 . Przed wykonaniem logów wykasuj błędy i wyłącz i włącz zapłon. Pozdrawiam.
Dalej problem z turbiną, najlepiej zrób logi dynamiczne i zobacz jakie ciśninie robi.
Najlepiej zrobić logi dynamiczne podczas tych anomali.. Kiedyś robiłem auto z takimi objawami co prawda inny motor ale winny był przepływomierz jeszcze innym razem potencjometr gazu.. Na logach wyjdzie.. EGR można zaślepić na czas prób..
Tu masz ciekawą ofertę na przepływkę ponoć nowa z pudełka i cena ok https://allegrolokalnie.pl/oferta/bosch-... One są drogie, bo ich nie ma, ale kupowanie Delphi, Vika, jakieś SKV itd to bezsensu bo to nie działa prawidłowo. Ten silnik działa tylko na osprzęcie Boscha (sonda, przepływka, czujniki...
Jak pokazujesz błędy to je tłumacz. Logi dynamiczne sie robi
Dostałeś kabelek to zrób za jego pomocą logi dynamiczne. Najlepiej kilka logów grupy 010 i wklej tu link do nich. Pamiętaj by przed każdym kolejnym logiem wyłączyć i ponownie uruchomić silnik by zresetować ewentualny tryb awaryjny. Logi dynamiczne robi się np. na 3 biegu w zakresie obrotów od 1500 do 4200 z pedałem gazu wdepniętym całkowicie w podłogę.
Logi dynamiczne także robili, twierdząc, że wszystko jest w normie.
Robiłeś logi po wymianie filtra? Zrób dynamiczny 003 i 008. Jak dalej będzie taki sam to sprawdź połączenie filtr-turbina czy nie ma nieszczelności, jeśli nie to przepływomierz do wymiany lub ewentualnego czyszczenia. Bo jak na razie z 130koni używasz może 100 :)
ale pracę turbiny sprawdza się w grupie 011 i nie na biegu jałowym tylko robiąc logi dynamiczne. Jest tyle na ten temat opisane (wraz z przykładami wartości wzorcowych), że głowa boli, czy mamy Cię ciągnąć za rączkę ? zrób te logi dynamiczne grup 003 i 011 i wklej w dziale "Diagnostyka" na forum.vwgolf.pl tylko logi dynamiczne musisz robić na 3 a najlepiej...
Poniżej wszystkie logi. Dynamiczne robione były wczoraj.
Niestety to nie są logi dynamiczne. Poczytaj sobie jak się je robi wpisując w google haso "logi dynamiczne".
Witam, czy może ktoś polecić interfejs do odczytu logów statycznych i dynamicznych, taki który będzie to robił na wielu Markach samochodow ?
Nie. Prędkość obrotowa jest ponad 4 tys obr, więc sterownik robi co może. Mieści się w tolerancji, wiec jest ok.
Poczytaj o tym jak robi się logi dynamiczne.
Tryb awaryjny zawsze wystąpi jeśli rzeczywiste ciśnienie doładowania będzie odbiegać od zadanego (w znacznej odchyłce) dłużej niż 5 sekund a jeśli chodzi o jego sygnalizowanie to niejednokrotnie jest również i tak, że sterownik silnika nie pokaże żadnego błędu związanego z przeładowaniem bądź niedoładowaniem mimo, iż takowe występuje a zwłaszcza nie...
Witam mam problem dotyczący seata leon 1.9 tdi 110km asv Problem dotyczy się tego że samochód ma zamule podczas przyspieszania 260k przebiegu Dorzucam logi dynamiczne robione na 3 biegu
Dokładnie jak kolega wyżej - następuje przeładowanie mimo próby zbicia podciśnienia przez elektrozawór N75, wskazania MAF w logu statycznym wskazują na zaślepiony EGR, wskazania przepływomierza są OK. Sprawdź jak pracuje dźwignia zmiennej geometrii na turbosprężarce. Poza tym postaraj się robić logi ww. grup osobno i kręć do 4200 RPM lub do osiągnięcia...
Diagnoza kompem konieczna, jak będziesz robił logi dynamiczne to loguj grupy: 3, 8, 11 M.
Posiadam seata leon 2 1.9tdi z 2006 roku bez dpf 105 koni silnik? Panewki sprawdzone? Logi dynamiczne były robione? Kąt wtrysku prawidłowy? Wiązka pompek była wymieniana? Czy potrafi się zapalić „check silnika” bądź mrugać kontrolka świec żarowych?
Wężyk sterowania turbo bez problemu wypniesz od góry nie musisz robić tego z kanału. Sprawdź czy jest w nim podciśnienie.
Tak sie przepływki nie sprawdza ... Robi się logi dynamiczne :|.
Generalnie na początku jak sprawdzałem przepływomierz to wartości rzeczywiste różniły się od zadanych. Weryfikacja rzeczywiście jest trudna, ewentualnie spróbuję podmienić przepływomierz z innego auta i zrobić trochę km. Zastanawiam się też, czy jest sens robić logi dynamiczne.
Kod silnika, potrzebny. Logi dynamiczne były robione?
Robiłeś te logi na jałowych obrotach? Dodano po 40 Zrob logi dynamiczne od 1500 obr do 3800. Pedał w podłogę , długa prosta, bieg trzeci, i wstaw te logi na strone VAGLOG. Otworz sobie ten poradnik i dojdziesz do wszystkiego.
Działo się tak, kiedy przy dynamicznych odejmowałem gazu. Przy statycznych zawsze same zera. Logi robiłem sam, i niestety nie umiałem robić dynamicznych tylko przy "gazie w podłogę". Podobno w takim wypadku 4-ki to normalna rzecz. Chyba będę musiał wymienić czujnik oraz pompowtryskiwacz. Sprawdzę jeszcze jak odpala z odłączonym czujnikiem.
Witam wszystkich jestem nowy na forum , Proszę o zweryfikowanie logów dynamicznych turbo z vcds kanał 11 czy regulować cięgnem gruszki czy zostawić tak jak jest. Pacjęt to audi a3 8l 1.9 tdi ALH 410 000 km. turbo od nowości , gruszka nowa oe ,wężyki i N75 wymienione, vacum pompa sprawna , egr zaślepiony , logi BS kanał 11 ok , logi dynamiczne robione...
Poniżej przedstawiam logi dynamiczne, które robiłem pierwszy raz, także jakby coś nie tak było to proszę pisać. Niektóre były powtarzane bo auto na początku mi wpadało w tryb notlauf - co wcześniej przed spadkiem mocy się nie zdarzało. http://vaglog.rtnet.pl/kotekseba2004_177... http://vaglog.rtnet.pl/kotekseba2004_177... http://vaglog.rtnet.pl/kotekseba2004_177...
Jak jesteś w stanie wykonać logi dynamiczne to zloguj po dwie grupy łącznie : 1 - 003 z 011 2 - 008 z 010 a następnie wklej tu te logi. Jak się robi logi znajdziesz w necie - czytaj pod hasłami "logi dynamiczne", "tryb awaryjny" itd.
Uno naucz się robić log dynamiczny. Dwa nie wrzucaj fotek tylko używaj https://vaglogs.com/ i dopiero linkuj. 3. Potencjalne problemy: n75, nieszczelność, turbo, vacum itd. Ecu fabryka czy był jakiś soft dłubany?
17965- ten błąd to przeładawanie turbiny.Zmienna geometria zacina się.Zrób logi dynamiczne tobędzie widać co się dzieje.Ale logi to Vagiem rób bo twoje odczyty to chyba nie są z Vaga.Co do Abs-u to sprawdź zasilanie.
3, 8, 10, 3, 10, 11 czy jeszcze jakaś inna kombinacja logów dynamicznych? można to sprawdzić robiąc test w basic settings grupa 11 czy to jest dostępne w wersji bez rejestracji? zawory sterujące gruszką zawory mechanik zamieniał. jak to może być powiązane ze spadkiem ciśnienia atmosferycznego na jednym z czujników?
A prosiłem, logi z pedałem gazu w podłodze. Nie robi się logów dynamicznych "bawiąc się" pedałem gazu. Najlepiej czwarty bieg, pedał gazu w podłogę i tak od ok 1500 do 4000obr/min. Niemniej jednak na 90% przepływka tnie dawkę paliwa. Aby to ocenić lepiej zrobić jednocześnie 3 i 8 blok. Wtedy widać co pokazuje przepływka i jak reaguje na to ECU.
witam proszę o weryfikacje logów grupy 13 - 18 - 23 w vw 1.9 tdi silnik 110km AJM logi na postoju i dynamiczny w załączniku oraz logi 01-02-03-04 dynamiczny robiłem na 3 biegu i gaz do spodu od 1500 obrotów objawy to szarpie silnikiem na wolnych obrotach ja sie zagrzeje, na zimnym jest ok , przy jeździe też jest ok , ale auto jakby trochę słabawe proszę...
Witam, jako, że to mój pierwszy post na tym forum, chciałbym się przede wszystkim przywitać. Od jakiegoś czasu mam problem z przyspieszeniem samochodu, raz ma moc, raz nie. Porobiłem logi dynamiczne i statyczne. Logi dynamiczne były robione na 2 biegu bo niestety nie miałem lepszych warunków na wyższy bieg. Silnik to 1,9TDI AGR 90KM + chip na 117KM...
Nie wiem, ja się nie bawię w żadne podmianki i czyszczonka, pierwsza rzecz jaką robię przy błedzie 575 i pokrewnych to zrobienie loga dynamicznego grup 11 i 8. Wtedy mam czarno na białym czy przeładowuje czy niedoładowuje, i ograniczam prawdopodobne miejsca problemów. Sprawdzenie większości rzeczy w układzie doładowania w 1.9 tdi to godzina, góra dwie...
Jak robisz log dynamiczny to dusisz gaz do końca? Pytam bo w dynamicznym 008 wygląda tak jakbyś gaz wcisnął do końca dopiero przy 2310 rmp.
Jak nie ma błędów to szukaj usterek mechanicznych np intercoler ,zawór N75 lub uszkodzona turbina Czy robiłeś logi statyczne i dynamiczne?
Prościej będzie to podmienić na próbę z innego auta które nie ma problemu. Robiłem logi dynamiczne - mam gdzieś na kompie musiałbym poszukać. Logi dynamiczne mają ten feler że gęstość pomiarów jest niska.. za duży czas zapisywania parametrów. Czyta wolniej niż występują szarpnoecia. Kiedyś ma próbę odlaczalem czujnik na próbę żeby zobaczyć co będzie...
witam ponownie Miałem trochę czasu odpiąłem katalizator i wyszły takie logi. Co dalej robić. http://vaglog.rtnet.pl/radzik.wolomin_25...
Brakuje grupy 010 jeżeli chodzi o brak mocy. Statyczne i dynamiczne. oraz dynamicznych 003, 008, 011.... ponadto logi rób osobno.
Gdybanie. Poprosze logi dynamiczne grup 1,3,11 na początek.
ani nie podałeś jaki tam siedzi silnik (jego oznaczenie) i czy zostało wymienione turbo a jeśli tak to na jakie (oznaczenie), nic nie podajesz czy odczytywałeś błędy zapisane w sterowniku i robiłeś logi dynamiczne a od tego bym zaczął ale podaj je nie w formie wykresu a odczytu wskazywanych wartości. Dodano po 2 Czy to może być wina katalizatora lub...
dzięki sprawdzę Dodano po 17 chipowany był w ASO Skody Atakuj VAGA i rób logi dynamiczne 003, 008 i 011, statycznie zerówkę i 004. To, że Ci robili w ASO nie świadczy, że dobrze, bo z tego co mi wiadomo to tam hamowni nie mają, a gotową mapę nie jest sztuką wgrać..... Dwumas raczej wykluczam, bo biały dym ma zero wspólnego z dwumasem, chyba, że dwumas...
tylko wystarczy na biegu jałowym. Po co w takim razie do wykonania pełnej diagnostyki robi się logi dynamiczne? Wystarczy wcisnąć na VAG-u nastawy podstawowe Nie wystarczy, EGR również.
Witam czy robił ktoś z forumowiczów logi dynamiczne tego silnika ? Potrzebuję by dokonać korekty kierownicy na turbo. Mam interfejs Delphi, ogólnie mało dostępnych informacji na ten temat w sieci, wszystko na grupę vag. Od 3000 obrotów słabnie z przyspieszaniem, mam druga taka toje i lepiej się rozkręca. Zero błędów na komputerze.
Witam możesz zrobić logi dynamiczne gr 01,03,08,010,011 ? A mógłby kolega wyjaśnić w jakim celu ma robić logi? Kod błędu byłby chyba bardziej na miejscu.
Jak robisz log dynamiczny to raczej od jałowego zaczynamy 800-900 rpm. Ogólnie tragedia, przepławka błąd, do sprawdzenia jak również turbina i sztanga. Jaki masz przebieg? https://obrazki.elektroda.pl/8913932600_...
masz najbardziej dokuczliwy i częsty przypadek jaki spotyka silniki TDI czyli tzw. "notlauf" a przyczynę trzeba zdiagnozować Vagiem robiąc tzw. "logi dynamiczne". same odczytanie błędów nie da w tym przypadku właściwej diagnozy a tylko logi dynamiczne i wklejenie ich na to lu forum www.a4-klub.pl a kumaci ludzie je prawidłowo odczytają i wskażą przyczynę.
Odświeże temat. walcze z mk3 tdi 1z. Dawki wzorowe, przepływka zgodna z danymi, ciśnienie wzorowe, logi dynamiczne robione, kąt dynamiczny wzorowy, zawór gaszący wyjęty i wygląda ok, komputer podmieniony( był uciety jeden przewód od pompy z pinu 49 teraz podłączony i nic nie daje), wydech sprawdzony odłaczany był, wtryski ok po numerach 1z, pompa po...
Turbo napewno siedzi dobrze, jedyne co zauważyłem to jak ruszam elementem zaznaczonym na czerwono na zdjęciu , auto się przydusza, jak to puszczę to wydobywa się zza silnika chmurka spalin aż gryzie w oczy. Nie mogłem zdiagnozować dokładnie skąd ona się wydobywa. EDIT: Znalazłem miejsce nieszczelności. Znajduje się ono na rurze wychodzącej z turbo...
Zrób porządnie logi albo niech ci ktoś bez logów powie co jest nie tak:) logi robi się POJEDYŃCZO, dynamiczne najlepiej od 1000 do 4200obr, a statyczne i basic setting z wyłączonymi wszystkimi uradzeniami elektrycznymi typu nawiew, światła, radio i z silnikiem rozgrzanym do 90C, poniżej które logi zrobić: dynamiczne: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011...
Jeżeli przepływomierz nie ma zasilania to nic Ci to nie da. Najpierw musisz pozbyć się błędu 17553 ale nie przez kasowanie go. Niestety musisz pobrudzić rączki - wszystkiego VAGiem nie zrobisz. Blok 003. Poczytaj sobie o logach dynamicznych - co do czego i jak się robi.
Witam, mój Touran 1.9tdi bkc 105km 2004r. wpada w tryb awaryjny pod danym obciążeniem silnika. Mianowicie na biegu 1,2,3,4,5 auto mogę kręcić do odciny. Natomiast na 6 biegu po przekroczeniu 3000rpm 140km/h zazwyczaj tryb awaryjny. W pamięci żadnego błędu ani checka. Wczoraj robiłem logi dynamiczne na 3 i 4 biegu. I log na 6biegu ale akurat bez przeładowania....
Cześć, Czy ktoś może pomóc w ocenie logów z próby dynamicznej ? W aucie był robiony chips i mam wrażenie że nie do końca wszystko jest ok. Wcześniej auto dymiło - teraz zdecydowanie lepiej (brak już takiego bączka) (uszkodzenia po stronie doładowania nieszczelności wykluczone Chyba że jest problem z mapsensorem ... sam już nie wiem Pomożecie ? 1.9 jtdmj...
Żadnym. Star diagnosis i pogląd live-data. Nie ma możliwości robienia logów, to nie VAG.
Nie wiem co dalej z nim robić, może mieć wpływ na to olej w przewodach podciśnienia ? Z pompy vacum czasem pójdzie i do n75 ale po logach by chyba wyszło że to , to?
Nie żeby popadać w koszty, ale może warto chociaż dać to turbo do samego sprawdzenia. Z ciekawości, to stało się nagle czy już od dłuższego czasu auto zachowuje się w ten sposób? Dochodzi też kwestia czy turbo było już kiedyś robione lub czy ktoś nie regulował...
Witam. Auto przy dynamicznej jeździe wchodzi w tryb awaryjny. Pałowanie, próba przepalenia nie pomaga. Proszę o poradę co mogę jeszcze zrobić. Do tej pory wykonane: -gruszka nowa. -zaworek był na próbę podmnieniony z tym od egr zamieszczam logi dynamiczne grupy 003, 011 link do loga w załączniku
Na próbę odłącz przepływkę. Bez przepływki i bez sondy sterownik wchodzi w tryb awaryjny i silnik pracuje prawie normalnie. Jeżeli nie, to są inne przyczyny. więc tak właśnie zaraz zrobie i napisze co i jak. A co do wiązki to z grubsza ją sprawdziłem i wydaje się być ok. Jakiś czas temu czyściłem też krokowy,no ale od niego powinien być inny błąd,robiłem...
wiec po małych obserwacjach to co udało mi sie uchwycić to to ze dawka paliwa jadac bez gazu na 1 lub 2 biegu skacze od 0.8-7mg silnik oczywiscie szarpie gdy dawka tak oscyluje. czujniki temp. oraz przyspieszenia trzymają równomierne wartosci. przepływomierz również. wysterowanie turbiny ok. skad moze sie brać tak duzy problem z ustaleniem dawki ??...
Sprawdze jutro to ciśnienie. Tymczasem dorzucam logi jakie udało mi się sciągnąć VAGiem. Jedne są podczas postoju auta i wkręcania silnika, a drugie podczas przyspieszania takiego jak np ruszanie spod świateł z jedynki. Nie było sensu robić logów dynamicznych np na 3 biegu przy 3000 obr bo wtedy auto jedzie dobrze. Najgorzej jest przy ruszaniu trzeba...
dodam logi dynamiczne(tak to się chyba nazywa) robione na rozgrzanym silniku bo muszę jeszcze podłączyć go na zimnym pod kompa.
Sam bredzisz, w wielu przypadkach na zawieszony czujnik pomaga skasowanie błędu. Zmagam się tak z jednym czujnikiem doładowania którego co parę dni trzeba pchnąć vagiem. Co to są bloki wartości mierzonych to wiem odkąd jeżdżę dieslami. A logi statyczne i dynamiczne robię sobie, klientom i kumplom. A potem się naprawia... Na forum A4 działam w temacie...
Ja w takim wypadku robię log dynamiczny ale z turbo podłączanym bezpośrednio do podciśnienia (wysterowanie na max). Trzeba to robić mega ostrożnie by nie przekroczyć obrotów turbo. O co chodzi turbo ma dwie regulację długość sztangi oraz śrubę stopu (czyli ograniczenie maxymalnego przymknięcia kierownic). Pierwsze wiadomo krótsza sztanga więcej doładowania...
Postaram się jutro zrobić logi dynamiczne i wrzucę. Sam jestem ciekawy co się dzieje. Auto ogólnie czuć chwilami jakby robiło się słabsze przy przyspieszaniu.
Spróbuj wysterować turbo po nagrzaniu i ponownym odpaleniu czy rusza. Masz na myśli adaptacje w BS w grupie 033? Robiłem już dwa razy.
Witam Panowie dzisiaj zauważyłem że Mój Golfik IV nie ma znowu mocy :( Postanowiłem zrobić logi Robiłem Logi Dynamiczne 003 z 011 008 z 010 001 z 004 I przy robieniu drugich auto zaczęło jeździć już normalnie i teraz jest już okej :) tylko od czasu do czasu wywala błąd 17965 Czy moglibyście rzucić okiem na logi 003 z 011 (one zrobione z odcięciem mocy)...
No cóż coś z przepływomierzem, (grupa 03) jest nie tak do 3 tyś powinien mieć ~ 847 a u Ciebie tylko przy 2 tyś i na dodatek pływa (grupa 08 ) potwerdza cięcie dawki paliwa to tyle co potrafię powiedzieć a statyczne logi robi się z grupy 13 reszta to dynamiczne
-wymień filtr powietrza, polecam KNECHT LX622 -sztangę turbiny musisz rozkręcić(wydłużyć sztangę), przy 3500obr powinno być 65% wysterowania zaworu a nie 94%, zanim to zrobisz odepnij wężyki od gruchy i zatkaj go, no i zrób loga dynamicznego 011, jak powyżej 3500obr ciśnienie będzie ponad 2000mbar trzeba kręcić sztangą -jeżeli logi statyczne robiłeś...
Poniżej zamieszczam logi dynamiczne grupy 003 i 011 robione jednocześnie po wymianie przewodów podciśnienia i N75 na nowy. Pierwsze logowanie u góry przy podłączonym podciśnieniu do gruszki. Drugie logowanie po odłączonym podciśnieniu od gruszki. http://vaglog.pl/log_242215.html
Jaki silnik ? w dieslu aby sprawdzić przepływkę wystarczy miedzy piny wpiąć diodę prostowniczą jak auto dobrze ciągnie to wymiana przepływki , najlepiej zrobić logi dynamiczne , jeśli przepływka bosch to prawdopodobnie walła jeśli pierburg to nie koniecznie .
Zaślep na czas prób EGR.. Ostatnio robiłem 1.6 hdi z podobnymi objawami i winny był przepływomierz... Trza by zrobić logi dynamiczne
Czy ktoś może mi opisać procedurę uzyskania logów dynamicznych za pomocą opcoma? Interesuje mnie doładowanie turbiny, a dokładniej dziura od startu do 2200 obr/min W Antarze 2.0 150KM Jeśli znajdę zakładkę zapis gdzie mam szukać pliku zapisanego? Istnieje jakaś strona www która robi wykres z pliku?
Cześć Mam problem z połączeniem do ECU samochodu. Ponad miesiąc temu robiłem logi dynamiczne, sprawdzałem błędy itp. i wszystko było ok ale problem pojawił się dopiero wczoraj kiedy ustawiałem napięcie na nastawniku RSW. Podłączyłem kabel, włączyłem program i spokojnie ustawiałem napięcie na nastawniku do czasu kiedy komputer albo program tracił łączność...
Witajcie, po dwu i pół roku :). W tak zwanym miedzy czasie zakupiłem nowsze autko, ale ciagle Passat potrzebny, wiec wracam do tematu... Proszę o ocenę logów pod katem turbiny, ze szczególnym ujęciem zaworka N75 oraz spojrzenie na pompowtryskiwacze, bo ostatnio dwa samodzielnie wymieniłem i wyregulowałem (a robiłem to pierwszy raz) Dzięki! Basic Settings...
Dobra noc :) Mam problem z moim Paskiem B5 FL 1.9 TDI 130KM 2002r. Silnik AVF. Powyżej 90-100 km/h samochód nagle traci moc i dostaje muła, zapewne przechodzi w tryb awaryjny i ponowne odpalenie pojazdu załatwia sprawę do ponownego przekroczenia danej prędkości. Od dołu ciągnie ładnie, mocno, do momentu opisanego powyżej. Samochód kupiony w rodzinie,...
Tak nabija pompa paliwowa,ale bardzo wolno Dodano po 6 Witam.Bardzo możliwe że pompa paliwa opiłkuje i zatyka wtryskiwacze.Trzeba by było zrobić próbę przelewów lub logi dynamiczne. . Próba była robiona, wszystko dobrze(podobno, mechanik tak stwierdził po badaniu)
To bzdura ! Masz mierne pojęcie na temat pompowtryskiwaczy. Komputer zawsze robi bilans w kierunku zera. Dlatego lepiej zrobić i zapisać logi dynamiczne. Bo nikt nie jest w stanie jednocześnie spojrzeć i zapisać pomiar 4 pompek \ Bzdury opowiadasz,jak którys ma odchyłke to coś jest nie tak. Ale nie będziesz nigdy pewny po diagnozie komputerowej, jak...
W ciągu najblizszych dni zrobie ten eksperyment ze zbiornikiem bo muszę najpierw zorganizować materiały (m.in. wężyki etc, wiesz może jaka powinna być wewnętrzna średnica wężyka aby pasował mi do pompy bo nie chciałbym ruszac tych oryginalnych?) i dobrze to zamontować. Dodatkowo zamieszczam jeszcze poniżej log dynamiczny (004,008,010) robiony razem...
Witam, jestem właścicielem passata jak w opisie. Jakiś czas temu został poddany zwiększeniu mocy. Wszystko było ok- do dziś. Podczas jazdy z prędkością 160km/h coś szarpnęło samochodem i miałem wrażenie, że wskoczył w tryb awaryjny. Zgasiłem auto, ale nic się nie poprawiło. Oto błąd: Control Module Part Number: 038 906 018 P Component and/or Version:...
Witam wszystkich serdecznie podepnę się pod temat by nie zakładać nowego wątku pacjent to audi a3 8P z silnikiem 2.0 Tdi, AZV, po zakupie wyszło kilka problemów ale przy pomocy forum udało mi się je zlikwidować własnymi siłami, problem z niezakodowanym esp, czujnikiem kąta skrętu, niskim napięciu na akumulatorze, itp. Natomiast pozostały jeszcze dwa...
Weź vag-a i patrz co się dzieje w gr 003, zwłaszcza jak przełączysz na nastawy podstawowe (BS) Robione już były logi dynamiczne. Na 3 biegu przy 3.5tys obrotów mam następujące wartosci: 1. 3423 r/min 2. 850 mG/H 3. 891 mG/HH 4. 4,78 %%
niestety wgranie nowej orginalnej mapy nie pomogło , nadal się zapaliła kontrolka, co robić??? Zrób log dynamiczny na 3 lub czwartym biegu z pedałem gazu w podłodze od 1500 do 4000 obr i wrzuć na forum. Zloguj grupę 003 oraz 011.
Wiem ,wiem tak robiłem te z pierwszego postu opisane jako dynamiczne, ten log o ktory pytam to byla taka przejazdzka z przyspieszaniem do 3 tys. No ale to nie powinno byc tak, ze nawet przy takiej przejazdzce powinien doladowywac zgodnie z zadanym ?
Bardzo stare huby programowalne stack 3com miały możliwość dekretowania przepustowości szybkości poszczególnych złączy na HUB-ie. Kiedyś coś takiego stosowałem z dobrym efektem. Mało takich urządzeń zostało. Nie jestem na bieżąco z aktualnie dostępnymi swichami ale coś powinieneś wysupłać. Szukaj programowalnych swichy/routerów, coraz więcej takich...
Nie mówię, że przy doładowaniu 3bar - dopiero teraz sprawdzałem doładowanie i robiłem logi ponieważ raz przeszedł w tryb awaryjny jednak później wszystko wróciło do normy więc jak było np rok temu nie wiem.
Witam. Mam problem z moim Passatem. Mianowicie samochód nie ma mocy. Robiłem logi dynamiczne programem "delta scan". Niestety nie wiem jakim programem trzeba je otworzyć by było je przejrzyście widać. Jeśli ktoś zainteresuje się tematem, będę mógł podesłać screeny. :) Mniej więcej wyglądało to tak: 003 przepływka maksymalnie dochodziło do 575 mg, gdy...
Niestety, mając stały i publiczny adres IP trzeba bardzo rozważnie korzystać z Internetu Nawet mając dynamiczny adres IP rozwaga jest również zalecana. Zgodnie z jakimś tam prawem operator MUSI przechowywać logi kto i co z jego klientów robił w Internecie.
Witam Wszystkich Wiem że dla niektórych moje pytanie wyda się banalne i zbędne ale ja niestety tego jeszcze nie wiem :( więc pytam. Mianowicie chodzi mi jakiś program którym mogę zrobić LOGI dynamiczne i statyczne w samochodach grupy AUDI VW SEAT SKODA -najlepiej jeszcze żeby był po polsku. Dodam że posiadam już interfejs OBD2 16-pin na USB (taki zwyczajny...
kąt wtrysku łatwo sprawdzić mając VAG'a w wersji 311v2 lub 409.1 łączysz się z "Engine" potem "Basicc setings" grópa "00" i drugie okienko. trzecia wartość to dawka paliwa czyli inaczej mówiąc wychylenie nastawnika.. Ciebie interesuje drugie okienkow w którym jeśli silniik jest naprawdę zdrowy powinna widnieć wartość około 25-40jednostek. jeśli silnik...
Dzięki domellus za zaufanie w diagnozie mimo braku fachowego mego wykształcenia. Piotrze, jeśli faktycznie dysponujesz Vagiem to bez problemu będziemy wiedzieć czy to wina przepływomierza czy też sterowania turbodoładowaniem ale trzeba wykonać logi tym vagiem, które zaraz opiszę co i jak. Po pierwsze to musisz zlogować dynamicznie po dwie grupy jednocześnie...
Witam! Przeszukałem całe forum, jednak mojego problemu nie znalazłem, a ręce już opadają, mechanicy natomiast rozkładają nie wiedząc co może być. Pacjent Passat b5fl 1.9TDI AVF 224 tyś. km. Od jakiegoś czasu mam problem z moim passatem. Po uruchomieniu silnika przez ok 1km nie ma w ogóle mocy, po przejechaniu w/w dystansu auto odzyskuje moc, aż do ponownego...
Auto od samego początku nie ma mocy i dużo pali, w trasie 9 l. Byłem już w kilku warsztatach i tylko wydaje pieniądze, bo jest bez zmian. Na chwilę obecną sprawdzono egr, turbo, przepływkę, katalizator, jest ponoć ok. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, mechanik mówił że robiono logi statyczne i dynamiczne i nic nie wydaje się być podejrzane. Sobie...
Coś przegapiłeś . Może zespół zaworów . Robiłeś statycznie 11gr. w BS Dynamicznie gr 10 ,11 Daj logi do obejrzenia .
Toż pisałem na porządnych logach dynamicznych nic niema i nic się nie dzieje. Usterka występuje TYLKO w warunkach w jakich podałem. Ludzie którzy robili normalne logi powiedzieli , że na taką usterkę to oni nie mają czasu. Natomiast człowiek, który pracuje w serwisie VW po sprawdzeniu chciał się za naprawę zabrać w sposób zarezerwowany dla przypadków...
Temat może nie jest skomplikowany co trudny do realizacji. Zacznijmy od tego jak działa taka klawiatura instrumentu. Jest to typowa klawiatura matrycowa https://starter-kit.nettigo.pl/2017/03/o... Procesor instrumentu muzycznego przemiata określonym stanem logicznym kolejne kolumny i odczytuje jaki jest stan logiczny...
Więc tak, zamieniłem czujniki z jednej na drugą głowicę i bez zmian wywala błąd, sprawdziłem przewody wydaje się być wszystko ok ... https://obrazki.elektroda.pl/6419011400_... Dodano po 2 Rozkręciłem ten talerzyk z tyłu glowicy i wygląda że ok jest https://obrazki.elektroda.pl/4849368200_... Zrobiłem logi dynamiczne...
Witam Mam pytanie, jaki kupić interfejs diagnostyczny tylko do odczytania kodów błędów, zrobienia logów dynamicznych i ew. usunięcia kodów błędów? DO tej pory robiłem auta OPEL, VW, SKODA, AUDI, FIAT itp. Mam OP-COma i VDCS. Teraz potrzebuję jakiś kabelek do Peugeota dla Siebie, bo zmieniłem autko własnie na ta markę :) Szukam po internecie, ale każdy...
Witam! Podłącze się pod temat. Pacjent Passat b5fl 1.9TDI AVF 224 tyś. km. Od jakiegoś czasu mam problem z moim passatem. Po uruchomieniu silnika(przy temp 0 lub niższej zakręci 2 razy zanim odpali) przez ok 1km nie ma w ogóle mocy do ok 2500obr, po przejechaniu w/w dystansu auto odzyskuje moc, aż do ponownego zgaszenia(obojętne silnik ciepły czy zimny)....
hamowanie dynamiczne obciążenie dynamiczne parametry dynamiczne
klapka megane plyta indukcyjna siemens zablokować windows update
transformatory sieciowe zatra naprawa przetwornic
Stihl MS 181 – słaba iskra, diagnoza cewki zapłonowej i ustawienie szczeliny Nissan Qashqai – połączenie poduszek foteli kierowcy i pasażera, instalacja SRS, modele J11 J12