Login 09575 Kodowanie 04275
Trzeba kodować jeżeli zmienisz licznik a immo jest na ON Jeżeli będziesz musiał kodować to login nowego i starego potrzebny i do tego nowe ID48
Witaj. Twój login 09555,kodowanie 04255. po kodowaniu nastawy podstawowe G85. Pozdrawiam. Najprościej robi się vcds-em. :D
Bez odpowiednich loginów nie przyjmie kodowania!!! Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie...
Najpierw Login 09555 Potem Kodowanie 04255 Dopiero na końcu adaptujesz czujnik kąta skrętu. Pozdrawiam Daniel
Jeżeli pomogłem to daj "pomógł". Żebractwo surowo zakazane! Z własnej woli daję ostrzeżenie.
06397 06495 06457 06497 Następnym razem podaj więcej danych. Rok, kod silnika, rodzaj nadwozia oraz kompletną identyfikację sterownika.
Login: 09575 - AZM/AWT (Manal Transmission) 09397 - AMX/BBG (Automatic Transmission) 09395 - AMX (Manual Transmission) 09357 - AYM/BDG (Automatic Transmission) 09355 - AYM/BDG/BSS (Manual Transmission) 09555 - AWX/AVB/BSV (Manual Transmission) 09557 - AVF (Automatic Transmission) 09577 - AWT (Automatic Transmission) Coding: 04275 - AZM/AWT (Manal Transmission)...
12233 lub 12333 nigdy nie pamiętam.
Potrzebny Login do A6C5 2.8 AMX ( manual FWD ABS/ESP jak byście mogli podrzucić i kodowanie. Skrzynia multi zmieniona na manual kodowanie było ok ale przypadkowo zmieniłem na stare z notesu kiedy miałem multi. Teraz pewnie jakiś login z forum by zaskoczył ale cały czas siedzi błąd w Engine ze brak komunikacji z ECU Skrzyni. Może pomysł jak go wykasować...
Trzeba zrobić reset do ustawień fabrycznych. Potrzebny login. Po tej operacji wspomaganie ruszy ale będzie sypać błędami braku kodowania, adaptacji itd. Loginów jest kilka, które mogą działać. Szukaj na forum VCDS. Przed jakimkolwiek działaniem zapisz sobie aktualną wartość kodowania, może się przydać. Każda błędna próba logowania jest odnotowana przez...
Nie wiem o co teraz pytasz ale jak dal mnie będzie tak połączyć się z centralna elektryką login i wpisać go kodowanie i do obecnego dodać
Przecież to się liczy na podstawie wyposażenia , jaki silnik , jakie hamulce i takie tam . Odpalasz tabelkę liczysz login i kodowanie zapisujesz , kalibrujesz i masz . Zadnej filozofi tu nie ma .
A logujesz się przed zmiana kodowania?Oprocz tego może musisz sobie login wyliczyć.A na pewno czeka cie to przy zmianie kodowania na ebs/esp
Do kodowania podałem ci login na pw,a teraz pytasz o jaki do kalibracji G85?
pamiętaj nie zakodujesz tej pompy jak nie znasz loginu najpierw login potem kodowanie
A co z prawidlowym kodowaniem? Dodano po 1 Temat zamkniety .Znalazlem kodowania. Oto prawidłowe wartości: 0E1, 1P4, 1LB (FN3): login = 07 754 / kodowanie = 06 724 0E1, 1P4, 1LB (FNR): login = 07 764 / kodowanie = 06 734
Witam kolegów. Mam podobny problem z abs, stracił kodowanie. Login przyjmuje prawidłowo(09555), przekodowałem go na 04255, załapał i wyświetlił poprawnie kodowanie, przedtem wykasowałem błędy(1044, i czujnik skrętu). Po wyjściu ze sterownika i ponownym połączeniu jest znowu 0! O co chodzi? Próbowałem różnych kombinacji loginów i kodowania i nic! Przyjmuje...
Kolego a masz dobry login? Próbowałeś kodować VCP czy robisz to VCDS?
Generalnie jest to prawda, poprawny login oraz procedura kodowania załatwi sprawę. Można znaleźć materiały na temat kodowania w serwisie "Youtube" czy forach internetowych. Nie jest to trudne, kiedy wie się co i kiedy robić.
Chodzi Ci o login czy o kodowanie. Kodowanie możesz mieć w autoscanie w VCDS w innym wypadku raczej trzeba wygenerować.
Najlepiej wziąć się za coś, czego się nie potrafi, a później szukać magika, który pomoże ;) Kalkulator to sobie można na targu kupić... Albo liczydło. Jedno i drugie pomoże tak samo. Wcale. Po pierwsze - Jeżeli masz układ ABS Bosch 8.0, to przy wymianie modułu na nowy wypadałoby użyć oryginalnej wartości kodowania ze starego modułu. Jeżeli to nie możliwe,...
Witam serdecznie !!! Bardzo proszę o pomoc mianowicie po wymianie modułu kierownicy na inny wywaliło mi kodowanie ABS ! - proszę mi napisać jakie powinno być kodowanie oraz jaki login ? - aktualne kodowanie to 0000001 Audi A4 B7 2005r 1.6 benzyna skrzynia manualna hamulce o kodzie ( 1LZ )
Zrób zdjęcie naklejki w bagażniku i podeślij to podam Tobie login i kodowanie.
Skoro przyjęło Ci kodowanie to login nie jest wymagany jednak kodowanie powinno być inne Dodano po 38 Skoro przyjęło Ci kodowanie to login nie jest wymagany jednak kodowanie powinno być inne [01044 - Control Module Incorrectly Coded ]. Próbuj dalej.
Do skrzyni Automatycznej Login u mnie tzn. w danym aucie to. Login:07557 Kodowanie 06527 Po czym oczywiście Trzeba od razu przeprowadzić kalibracje czujnika kąta skrętu. Trzeba ją zrobić zaraz po wpisaniu kodu inaczej nie zostanie on zapisany i po rozłączeniu testera kodowanie nie zostanie zapisane. Kalibracja czujnika kąta skrętu. Login 40168 Nastawy...
Kodowanie ustala się na podstawie konfiguracji auta. Oczywiście login jest niezbędny.
Za mało danych podałeś, to raz. Numer sterownika ABS. I co to znaczy kod do kodowania chodzi Ci o login? Czy prawidłowe kodowanie.
czy do zmiany kodowania będzie potrzebny login?
Witam. Jaki powinien być LOGIN i Kodowanie sterownika ABS ?? Sterownik 1J0 907 379 G (Sam ABS) bez ESP VW Golf 4 1.9 TDI 1998rok.
Jeśli wystarczy ci samo kodowanie, to skopiuj ze starej i do nowej wklej. Jeśli chodzi o adaptacje to vcds sam ci podpowie login.
Login nie był właściwy. Jaki Login bym potrzebowal? Robilem tym co mi Vcds pokazal.
Może trzeba najpierw wprowadzić odpowiedni login, już sam nie wiem... tak potrzebny jest login aby zmienić kodowanie ECU
Login 09597. Kodowanie 04295 i od razu kalibracja G85. Bez rozłączania się ze sterownikiem ABS. Problemem jest brak zera przed cyframi. Instalacja jest sprawna. :D
Polski vag 4,9 mam pełna wersje przyjmuje mi kodowanie z kolei 311-2 przyjmuje mi login a kodowania mi nie przyjmuje. Nie opisałem tez w poprzednim poscie o błedzie zwiazanym z czujnikiem stopu, może miec to wplyw na kalibracje esp.?
Witam Strona znajomego została zhackowana, był to atak SQL Injection, mam pytanie co teraz dalej, na co zwrócić uwagę? W haśle jak i loginie były kodowane apostrofy poprzez mysql_escape_string(), jednak chyba to nie wystarczyło, jak jeszcze się zabezpieczyć?
ABS 5.7 najpierw login trzeba wyliczyć na podstawie wyposażenia potem kodowanie.
Na początku to ustaw zwijak w oczku. Zobacz jakie masz kodowanie w tej chwili, podejrzewam że 00000 czyli musisz wykonać procedurę: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001 [powinno wyświetlić czujnik skrętu...
nie przyjmuje kodowania A login chociaż akceptuje, jest jakaś komunikacja ze sterownikiem? Jeśli stało się to tak z dnia na dzień, a nie po wymianie pompy to podejrzewam przerwane od drgań połączenia między pinami gniazda a płytką sterownika pompy.
już doszedłem do tego ale jak niema zaprogramowanych kluczy to tachopro usb błednie odczytuje pin stąd problem wpisamem właściwy pin procedura login i kodowanie wszystko poszło dzieki za podpowiedz
Normalnie ustalasz jakie masz hamulce (rozmiar kół), silnik, skrzynie - wybierasz numery kodu, login odpowiedni do typu kodowania i zmieniasz kodowanie odpowiednie dla twojego systemu. Na końcu login nastaw czujnika skrętu kierownicy nastawy podstawowe kanal pierwszy ok i tyle
Przeprowadziłem całą procedurę do końca - z kalibracją G85 i jest ok. Dziś wprowadziłem login i kodowanie, potem 40168, nastawy kanał 01. Potem test drogowy i po kilku km lampki zgasły.
Poczytaj o kodowaniu pompy na stronie producenta programu. Powinno pomóc. Są tam opisane kody przyporządkowane do różnych wersji. Niekiedy login jest inny niż kodowanie tak jak jest np. w a4 B6.
Czas znaleźć elektryka? Sam logowałeś? Jaki login wpisywałeś przed kodowaniem / adaptacją?
odpowiedz na 2 pytanie wygląda tak: + pin 51, 1 - pin 28, 29 K pin 46 CanH pin 66 CanL pin 64 na 1 dalej nie znam login do zmiany kodowana: 09555
Aktualnie masz w kodowaniu 0000255 co świadczy o braku kodowania, login to 02000 umożliwi Ci tylko i wyłącznie zakodowanie modułu. Koduj 0000016 dla zwykłego zawieszenia 0000017 dla zawieszenia pneumatycznego. Na ustawienie świateł jedź jak pisałem do ASO.
Nic nie wymieniasz. założyłeś inny G85 i wysypało kodowanie, teraz potrzebny login na podstawie kodów PR np dla popularnego diesla 09555 i kodujesz na 04255. Później adaptacje po kolei. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
A co chcesz zrobic na Security Acces? Tam prócz długiego kodowania nie ma nic więcej. Sprawdz sobie plik LBl pod ten sterownik dla VAG-a.
Witam. Mam passat b5 FL 1.9 TDI i mam problem z zakodowaniem abs. Na taśmie żółta kropka jest na środku tzn. od żółtej kropy mam 2,5 obrota w prawo i w lewo. Zapaliło mi się to po złożeniu. Wprowadzam kodowanie: 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 (teraz powinien już bez problemu przyjąć kodowanie) 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta...
Nie mogę zakodować ABS. Kodowałem zgodnie z instrukcją jak na RosTech. Audi A6 2000R ABS/ESP Automat 2,5TDI Quatro. Mam login 07557, kodowanie 06257. Zalogować tym kodem się mogę bez problemu ale nie przyjmie mi już kodowania. Może źle kodowanie robię. Numer ABS to 8D0-907-389-E. Może podrzucicie jakieś kodowanie?
Mam taki problem do rozwiązania, chodzi o wpisywanie loginu do systemu poprzez DTMFa. Znalazłem tabelkę kodowania: 1209 Hz 1336 Hz 1477 Hz 1633 Hz 697 Hz 1 2 3 A 770 Hz 4 5 6 B 852 Hz 7 8 9 C 941 Hz * 0 # D ale wygląda na to, że kod ten nie obsługuje całego alfabetu (z samego założenia) Pytanie moje jest następujące: jak oceniacie możliwość użycia do...
Jest to silnik 2.7T o symbolu AJK Quattro, nie allroad, jest to zwykła A6 Oryginalne kodowanie mam 05752 Pod manuala muszę mieć 05712. Takie wychodzi z rozpiski rosstech i openobd. Inne być nie może. bez loginu kodowania nie przyjmuje, tak samo miałem z ESP, jak znalazłem odpowiedni login to wszystko się udało. Problem właśnie w znalezieniu odpowiedniego...
Witam serecznie. Jakie powinno być kodowanie pompy ABS w Golfie 4 1.9 tdi ( login i kodowanie) z klimą, airbag , koła 15 cali , skrzynia manual. Mam 1J0 907 379 G ( sam ABS , bez ESP ) sterownik 20 IE CAN 0001 . Mam błąd 01044 iczyli nieprawidłowo zakodowany i muszę to zakodować. Próbowałem, ale na nic się to zdało. Proszę o pomoc, Pozrdrawiam :)
Witam Czy macie może informacje jak zakodować pompę abs mk100 w a3 8v w tej chwili w pompie w kodowaniu są same zera znam prawidłowe kodowanie jakie powinno być w tym aucie ale VCDS ani VCP nie chcą zakodować pompy Próbowałem różnych loginów ale nie przynosi to żadnego efektu przy próbie kodowania cały czas error;31 może jest jakiś inny login o którym...
Co konkretnie chcesz robić? Adaptacje? Kodowanie? Tempomat?
Czyli jakie dane, podaje dawca??, IP, system kodowania login i hasło (tylko dla mnie)??? Jakim programem dawca przesyła uprawnienia z pioneerze 1430???
Chce przekodować sterownik, login już zdobyłem jednak kodowanie nie rusza.
Witam Mam problem po wymianie czujnika kąta skrętu w Audi A4 B6. Nie mogę go skalibrować, każda kalibracja kończy się niepowodzeniem. Wyrzuciło mi przy wymianie czujnika kąta skrętu kodowanie sterownika ABS i obecnie jest to 00000. Loguje się loginem 09555 i koduje sterownik na 04255. Sterownik akceptuje te wartości ale po rozłączeniu się z sterownikiem...
For example ;) but login is needed.
Witam, Mam nastepujacy problem: Po wymianie sterownika ABS, nr. 8E0614517 w audi a4, 2001 benzyna , multitronic sterownik pomimo przyjęcia loginu i kodu, po kilku sekundach spowrotem zeruje kodowanie. login to 09579, kod: 04279. Czy przyczyna może być to że: 1.Sterownik podpięty jest tylko elektrycznie póki co bez hydraulki. Czy to może byc powodem...
W liczniku nic nie kodujesz, w CAN Gateway 19 (który de facto siedzi w liczniku ale tu to nie ma znaczenia) wywalasz skrzynię (znika pasek z licznika z biegami +wywalenie sterownika skrzyni). kodowanie ecu też może być różne, zależy od softa - zazwyczaj 00001 to automat, 00002 manual, 00003 quattro ale czasem w Pasku manual to 00005. Kodowanie ABS musisz...
Miałeś stare auto to poszło. Powyżej 2017 nie przyjmie loginu
Kolego do zmiany kodowania licznika nie potrzeba Loginu. Skoro licznik nie przyjmuje kodowania i jesteś pewien że posiadasz właściwe to znaczy, że nie obsługuje takiego kodowania. Do niektórych pomp ABS trzeba się logować żeby zmienić ich kodowanie. Pozdrawiam.
Przecież nie przyjęło Ci kodowania. Dobrze rozszyfrowałeś login?
W moim pomocniku kodowania DSG dla tego silnika to 5, mniejsza o to, ten sterownik nie przyjmuje dosłownie zadnego kodowania. Stąd wniosek, że wymagany jest login, zreszta moim zdaniem to oczywiste przy tego typu ecu. Dziś próbowałem przekodować Golfa V BXC i Octavie II BJB, żaden z tych sterów nie przyjmuje kodowania, a więc na bank jest ono zabezpieczone...
Jesteś pewien, że to właściwa pompa do tego modelu? Nie powinna być czasem MK60EC1 (1K0 907 379 AD) z długim kodowaniem? Jest dopisana do listy wyposażenia w Bramce CAN? http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Jeśli to właściwa pompa to kodowanie 0022534 albo 0022530, a następnie login 40168 i nastawy podstawowe.
Jak chcesz wprowadzić kodowanie to musisz się pierwsze zalogować, jaki login wpisujesz?
zdejmij klemę na chwilę przed próbą logowania/kodowania. często pomaga. Dzieki sprobuje ale najpierw musze miec pewne numery kodowania... Z tego co wydedukowalem to login chyba powinien sie zmienic z 07669 na 07665 dla manuala i kod z 06639 na 06635 ale taki nie wchodzi...
Można by rzec że małymi kroczkami idę do przodu. Oby tylko przed metą nie skończyła mi się droga... 😉 Dokupiłem moduł poziomowania o numerach: 7P6907357E taki wyszedł w etka. Jak to wszystko prowizorycznie spinam to efekt jest taki że mam komunikację z modułem poziomowania, moduł widzi i rozpoznaje dane z samochodu np. włączony silnik, bądź...
jak masz ori vcds to jest wyraźnie napisane jakie kodowanie jest wymagane loginem.
Wchodzisz najlepiej vagiem w silnik- wybierasz login- wpisujesz 11467 potwierdzasz i gotowe.
Odświeżam temat, gdyż zamontowałem manetkę, zalogowałem się do sterownika loginem 11463 i chciałem zmienić kodowanie koła kierownicy, niestety nie da się zmienić.
Podstawiona inna pompa ( WSZYSTKIE BŁĘDY ZNIKNĘŁY ) ale.... wcześniej była pompa abs 7M3 907 379 E ( kodowanie 0006165 ) a obecnie podstawiona o nr 7M3 907 379G ( KODOWANIE 0007689 ) . Moje pytanie cy onne są zamienne i jaki jest login by zmienić kodowanie pompy abs . Odis daje komunikat że nie dołączono płyty CD i na tym koniec sprawdzenia . Kod 40168...
Zastanawiam się nad tym czy login jest w ogóle wymagany do zmiany kodowania sterownika. W każdym razie nie przyjmuje mi kodowania błąd widać w załączniku. Sprawdziłem i sterownik z tym numerem występuje z kodowaniem 0000071 bo już myślałem że może sterownik nie jest przewidziany pod klimę 1019368
Witam Mam problem z zakodowaniem ABS/ESP w audi a6 1.9 TDI Silnik AVF 2003r Sterownik Bosch 5.7 Korzystam z tej instrukcji: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Audi... Według tego opisu powinno wyglądać to tak: 03 ABS 2. 11 LOGIN 06455 3. 10 Kodowanie 06455 4. 11 LOGIN 40168 [zerowanie czujnika kąta skrętu]...
Jezeli masz bład zwiazany tylko z kodowaniem to wiazka jest raczej dobra. Zakoduj steri bedzie ok. I tu zaczyna się problem bo nie mam pojęcia co mam wpisać w pole login żeby zmienić na kodowanie 03704. Mogę prosić o pomoc?
Instrukcja kodowania kluczyków w samochodach z grupy VV przy pomocy programu VAG-COM Uruchomić program VAG-COM licznik 17 login 11 podać kod (login) jest na plastykowej przywieszce pod naklejka, powinien ją mieć właściciel 10 dopasowanie , wybrać grupę 21 , wpisać nr klucza ( np. 1 lub 2, 3 ) enter (na wsadzenie następnego klucza masz 30sek) koniec
Witam ponowie, otóż chciałem napisać, że rozwiązałem swój problem w 100%, zapalająca się kontrolka ESP, świecąca stale kontrolka AIRBAG i brak klaksonu okazało się tak jak myślałem zerwaną taśmą poduszki powietrznej. Poniżej wszystko co i jak musiałem zrobić. 1. Ściągnąłem poduszke oraz kierownice (czteroramienną, oczywiście wcześniej odpiąłem minus...
6 cyfra w kodowaniu kolumny kierowniczej jest ,,1"
Witam mam problem odnosnie; Audi a4 b6 2.5tdi 2003r dostawiam tempomat i nie moge zaprogramowac abs. Robie najpierw; 1. Login w sterowniku silnika na tempomat aktywny 2. Kolo kierownicy zmienione manetki na te z tempomatem i literka N. Dopasowany VIN do samochodu na kanale 81. 3.sterownik abs wpisuje login 09355 potem kodowanie 04455 i klops bo nie...
A zalogowales się ? Security access najpierw i login
Musisz przeprowadzić adaptację czujnika. Zrób dokładnie po kolei tą procedurę. Jak masz wszystko sprawne i czujnik kąta skrętu ustawiony na żółtą kropkę to zakodujesz na 100%. Kierownica ustawiona na wprost +-5stopni 1. 03 ABS 2. 11 LOGIN 09555 3. 10 Kodowanie 4255 4. 11 LOGIN 40168 [zerownie czujnika kąta skrętu] 5. 04 Nastawy podstawowe, kanał 001...
Nie jest wymagany login, jeśli sterownik ma zaimplementowane inne kodowanie. Nie w tym roczniku.
Znajomy podesłał mi kiedyś kodowanie 0000072 manual tylko w tym problem , że kodowania nie przyjmuje VCDS odpowiada błąd 31 sterownik odmówił kodowania , chyba jest potrzebny jakiś login , patrzyłem z pin , jego przyjmuje ,ale kodowania nie zmienia tu jest podane jaki sterownik powinień być 038 997 016N, a ja mam 038 906 016R
No dobrze, to skąd wziąć kody, login, jak to zrobić vcds? Na Wiki piszę że moduł sterujący nie obsługuje kodowania
nie trzeba loginu
Zadnej innej cyfry w xxx?x to miejsce nie przyjmuje - wpisuje, zatwierdzam, sterownik zgłasza się od nowa ze starym kodowaniem. Czy aby jakiś login nie potrzebny ? Ewentualnie jakby ktoś miał wsad od manuala - to już sobie poradze :)
niebędzie problemów jak znasz login nowych zegarów.jeśli zegary które kupiłeś są takie same jak te zpalone to za pomocą programatora możesz przepisać pamięć ze starych i nic nie musisz nic zgrywać ani kodować kluczyków pozdro
zabralem sie za przekladke A6 2.5 TDI z silnikiem AKE i automatyczna skrzynia na skrzynie manualna. podzespoly zakupione jedyne co jest mi niezbedne to dane odnosnie zmiany kodowania w ESP, ECU, zegary (loginy oraz parametry) oraz info gdzie poszukiwac przekaznika do zmostkowania aby odpalil Jesli robisz diagnozujesz "czyms" dobrym to powinienes miec...
Witam. Podepnę się pod ten temat bo jest podobny problem. Auto to VW Polo 2013 rok. Wszystko było ok aż do czasu podpiecia innego licznika. Po włożeniu oryginału rozkodowała się pompa abs. Na szczęście przepisałem wcześniej długie kodowanie jednak teraz program VCP+K wywala monit zadanie poza zakresem. Podpowie ktoś jak to poprawnie wpisać żeby poszło?...
Witam Nitze przed kodowaniem sterownika w pierwszej kolejności usuń błędy a następnie skalibruj wszystkie czujniki w pompie abs-u i będzie "frygać" Pzdr No niestety, nastawy przed kodowaniem nie wniosły nic do sprawy... Przed nastawami oczywiście trzeba login... Nastawy, jak i kompesacja kąta skrętu... Różne kombinacje... Jakieś sugestie?
kopałem ale dowiedziałem się tylko że przed wymianą powinienem spisać stare kodowanie
czyli nie da się wpisać starego kodowania? niesądzę aby był potrzebny do tego login.
Do czego potrzebny jest Ci ten login? Program VCDS pokazuje możliwe loginy - podpowiada, tak samo jak przy kodowaniu i adaptacjach.
W przełożeniu na język polski: ====================== 1. jak chcesz cokolwiek zakodować najpierw wpisz login: Coś ci to tłumaczenie nie wyszło:D 11463-to jest aktywacja tempomatu 16167-deaktywacja tempomatu:D:D:D:D
Powinno bez zadnego loginu przyjac kodowanie w ecu , potem w 09
nikt nie zna loginu 09centralnej el. w do t5 lift.a czym robicie kodowania adaptacje w tym module ?moze wina sprzetu ze potrzebuje login,
Ten login jest do przywracania ustawień podstawowych.Problem z kodowaniem pewnie jest spowodowany niekompatybilnością ukaładu ABS/ESP z innymi komponentami skaładowymi z którymi komunikuje się sterownik w pompie.
Pompa 1K0 907 379 N wymieniona na ..........P . KOdowanie starej 017106 . Mam pytanie o login właściwy i czy te pompy są zamienne. Dodano po 4 Oczywiście 555 pkt leci.
czy po zalogowaniu się w zegarach zaświeca się kontrolka kluczyka na stałe ? jeśli tak wykonaj opis kodowania kluczy , jeśli nie masz nie ten login
mk60ec1 kodowania odblokowanie kodowania kodowania plików
makro przycisk access odświeżania pamięci amplituner instrukcja
ciągnik przedni napęd ciągnik przedni napęd
Oś miękka Carraro: Problemy z sygnałem 4-20 mA Instrukcja obsługi kamery Samsung VP-A20 - gdzie znaleźć?