Poprostu instrukcja logowania kluczyków. Nie chodzi o kasowanie wpisów, bo tego się nie robi, lecz o ponowne dopisywanie. Przy okazji lepiej dorób sobie drugi kluczyk i wtedy zaloguj dwa kluczyki. Oczywiście znasz PIN.
(at)chyzio Mam ten sam problem golf diesel 96r i tylko jeden kluczyk Troche siedze takie tematy i to są maje wnioski potrzebuje interfece VAG - w produkcji :) program VWTool 2.0.9 ,Vag com 303.1 ,DeltaScan i poradnik Procedura adaptacji kluczyków (...)wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon, w programie wybieramy opcję [Immobilizer],...
No jest tu IMMO3 to raczej id48 a nie id13, bo to chyba było IMMO1. No i przed każdą adaptacją koniecznie logować się pinem.
PIN wydobyty przez kolegę Jurek220 z szyfrowanego wsadu jest poprawny, dalsza procedura dodawania kluczyka była już wielokrotnie opisywana i okazała się skuteczna (VCDS -> Immobilizer -> Logowanie PINem -> kanał 21 w Adaptacji -> kolejne wkładanie kluczyków i przekręcanie na zapłon).
wszystko ok ale gdzie wpisujesz kod immo? zeby zaprogramowac klucze to musisz podac pin licznika,a przez 10 i wpisanie kanału oo robisz tylko kasowanie wartosci wyuczonych. to jest potrzebne zeby sterownik silnika dopasowac do licznika, ale tez tylko do 2000roku co pamietam. wiec jesli dobrze pamietam to musisz zrobic to tak 17 pozniej 11-tam pin,pozniej...
Musisz mieć dostęp do VAGa aby przeprowadzić opję dopasowania kluczyków do immobilaizera,a nie masz zapasowych,tam powinna być podpięta blaszka z kodem do logowania ale to idzie obejść.
Pierwsze robisz logowanie tam wpisujesz kod pin. Jak wszystko jest ok połączy cię z modułem jak nie wyrzuci że logowanie poszło niepomyślnie (wtedy sprawdź blok pomiarowy 24 - blokady czasowe muszą być same 0.0) Dwa w adaptacji kluczyka wpisujesz nie PIN a liczbę kluczyków które chcesz przyuczyć. Jak masz 2 wpisujesz dwa . Jak 1 to jeden itp. Przy dwóch...
Próbowałem odpalić kluczykiem, tak jakby był włożony do stacyjki, próbowałem odpalić śrubokrętem, a kluczyk trzymałem przy pętli i nic z tego. Podczas "logowania" kluczyka w tej samej pozycji co przy odpaleniu auto go rozpoznaje, więc to musi chyba być coś innego...
Witam wszystkich. Zwracam się o pomoc do was bo brak mi już pomysłu.Moja xsara bardzo obraziła się - podczas jazdy zaczęła schodzić z obrotów i zgasła! Obecnie nie daje się uruchomić bo , mruga kontrolka STOP, piszczy przy próbie kręcenia kluczykiem. Objawy świadczą o zablokowanym immobiliserze! Gaśnie kontrolka immo a pomimo to objawy jak pisałem ....
Ja robiłem takie coś w Lagunie, jeżeli nie masz drugiego sprawnego kluczyka to powinieneś uzyskać w serwisie Renault kod, który się wprowadza przyciskiem od blokowania zamka wewnątrz auta. Opis do logowania kluczyka w załączniku
Dzisiaj posprawdzałem wiązki w progu, odłączyłem i rozmontowałem wtyczkę brązową z BCM, w której "nasi byli". Wszystko wydaje się być ok. Męczy mnie komunikat "czy drzwi nie są zamknięte centralnym zamkiem" podczas logowania do BCM. W czasie naprawy była rozłączana wiązka w drzwiach, ale sam ją potem podłączyłem i w drzwiach wszystko działa.
Witam.Odczytałem vag comem nr. identyfikacyjny z sterownika immo. 1H0874377C IMMO VWZ4Z0X41 97521 V00 Kodowanie programowe:9600 Nr. dealera lub Bosch:34137 Aby przeprowadzić procedurę adaptacji kluczyków w programie vag com w zakładce (immobilizer), (logowanie) jako kod wpisujemy numer zaczynający się od 0 i następnych 4 cyfr które znajdują się na blaszce...
Witam ponownie.Odczytałem vag comem nr. identyfikacyjny z sterownika immo. 1H0874377C IMMO VWZ4Z0X41 97521 V00 Kodowanie programowe:9600 Nr. dealera lub Bosch:34137 Aby przeprowadzić procedurę adaptacji kluczyków w programie vag com w zakładce (immobilizer), (logowanie) jako kod wpisujemy numer zaczynający się od 0 i następnych 4 cyfr które znajdują...
Tak, to normalne bo Cię przeniesie program do licznika. Może lepiej użyć VCDSa by nie było takich hec.
Witam, napisz skad masz ten kluczyk, kupiles go w serwisie czy na gieldzie?? Z twojego opisu wynika (jesli naturalnie twoj PIN jest poprawnie zczytany i poprawnie przeprowadzasz procedure logowania i douczania) ze posiadasz kluczyk ktory byl juz raz do jakigos auta douczony lub wszedles w posiadanie kluczyka ktory jest do innego Imo przewidziany. W...
Sprawdź na drugim kluczyku, jak nie pójdzie adaptacja zrobić IMMO OFF. Procedura adaptacji kluczyków: 1. wkładamy kluczyk do stacyjki i włączamy zapłon, 2. w programie wybieramy opcję [Immobilizer], 3. jeśli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik liczników, więc należy wybrać opcję [Liczniki (inspekcje)],...
Procedura adaptacji kluczyków: wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki (taki, którym można uruchomić silnik) i włączamy zapłon, w programie wybieramy opcję Dodano po 1 Procedura adaptacji kluczyków: wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki (taki, którym można uruchomić silnik) i włączamy zapłon, w programie wybieramy opcję [Immobilizer], jeśli nie nastąpiło...
Witam. Mam do was pytanie. Wymieniałem w Passacie B5 liczniki i nie mogłem zaprogramować nowych kluczyków. Zgrałem wsady starego i nowego licznika, chłopaki mi przerobili i dalej nic. Byłem u speca i okazało sie ze musze kupic nowe transpondery i bedzie wszystko OK. Mam PINY zeby nie bylo. Załacze wam wsady licznikow. Orginalny: bez MFA Nowy licznik:...
Procedura adaptacji kluczyków: - wkładamy prawidłowy kluczyk do stacyjki (taki, którym można uruchomić silnik) i włączamy zapłon, - w programie wybieramy opcję [Immobilizer], jeśli nie nastąpiło połączenie, oznacza to że immobilizer obsługiwany jest przez sterownik liczników, więc należy wybrać opcję [Liczniki], - następnie z opcji wybieramy [Logowanie],...
:arrow: olo114 dzięki za odpowiedź , a może wiesz jaka jest procedura logowania takiego kluczyka ? , zaznaczam jest to pilot na podczerwień - nie radiowy . i gdzie można kupić taki kluczyk , lub może ktoś ma samą elektronikę jeśli można przeprogramować , reszta kluczyka , obudowa i sam klucz jest ok. kluczyk wygląda tak jak na zmieszczonym wyżej zdjęciu...
jak rozumie to robisz to 11,10 i pozniej 21 to dziwne ze tak ci sie robi bo juz kilka razy kodowałem same klucze bez sterownika [11] - Logowanie przez PIN [10] - Adaptacja -> 21 kanał Czy dobrze zrozumiałem? Jeżeli tak, to dokładnie tak to robię. Nie wiem dlaczego nie mogę wpisać nowej ilości kluczy. Podane jest, że zaprogramowanych jest 1.
stary licznik ma IMMO2 nowy 3. odczyt pinu z licznika od passata potem logowanie vagiem i adaptacja kluczyka?:) Pomoże ktoś odczytać?
(at)ireneo Podstawiłem drugą (at)adam7009 Napisz mi proszę w skrócie, jak wygląda procedura wymiany puszki? Co potrzebuję? Domyślam się, że: -VAG K+CAN COMMANDER wyciągam pin (siedzi w puszce czy zegarach)? [edit, doczytałem, że po OBD tak tego nie zrobię] -Zmieniam puszkę -loguje się, kasuje kluczyki "dawcy" i dopisuje te co mam
Pacjent Fabia 1 FL 2006r 1.4 BBZ na Szwajcarię. Licznik full FIS nie przyjmuje logowania Z VCDS. PIN przy kluczyku. Pytanie: czy są jakieś ograniczenia przy logowaniu do zegarów? Np. minimalne napięcie aku, zamknięte drzwi? Chcę dodać kluczyk i nie mogę się zalogować. Chyba, że PIN przy kluczykach zły. Ewentualnie czy ktoś coś spartolił i zablokował...
Punkt 5 Dodaj kluczki do immo. Pin nowego licznika już nie działa po zmianie ( i tak ma być). Logujesz się starym pinem i dodajesz kluczyki. Czasem trzeba zmienić pestki ale ty nie powinieneś mieć tego problemu. Ja wole edytować EEPROM licznika i w nim zmienić pin, nr vin ,nr immo i od razu przebieg. Po operacji z VCDS widać że licznik zmieniony bo...
Via GPRS odbierałem maile więc tak - pozatym zanim miałem go skonfigurowanego, to jeszcze co innego wyskakiwało. Na dodatek nie moge wgrać nowego gg bo się nie da nadpisać - obecne jest z kluczykiem
Nie trzeba się logować, nie potrzeba do tego pinu, jedynie pełną wersję programu, lub odpowiedni sprzęt warsztatowy. Tutaj masz link do mojego sposobu na adaptację przepustnicy w takich samochodach. W ADR jest tak http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic65... Patrz na mój post na końcu tematu.
Witam! Mój oryginalny pilot z guzikami nie działał dłuższy okres czasu, po wymianie baterii mimo świecącej diody nie dało się to zakodować do samochodu ani VCDS ani tradycyjnymi metodami. Zakupiłem nowy klucz scyzoryk do tego samochodu i po prostu ciężko jest mi go zakodować oto co robię: Samochód to Seat Toledo 2 z 2004r Częstotliwość starego klucza:...
Kolego musisz zczytać kod dostępowy z pamięci immo chyba że go masz na przywieszcze przy kluczykach a potem logujesz się i dopaspwujesz nowy sterownik do pojazdu,procedure znajdziesz na forach
A skąd zczytałeś pina ,skoro niewiesz gdzie się logujesz.
Mam podobny problem. Uzywam do Vaga 3.11 tachopro II i po diagnozie zapaliła się lampka wspomagania. Ogolnie chodziło o dopisanie nowych zegarów i kluczyków do immo. Problem polega na tym ze po wymianie wskaźników w fabii trzeba zegary dopisać do sterownika. Odpalam Vaga 3.11 (po drodze zapala się wspomaganie!) ide do Instruments, loguje się kodem na...
mam wsady z dwóch liczników zgrane, ze starego spisałem przebieg i wpisałem do nowego. do kluczyka włożyłem nową pastylkę IMMO, zapiąłem nowy licznik do kostek, uruchomiłem vcds zrobiłem logowanie do nowego licznika kanał 21 przypisałem kluczyk kontrolka immo gaśnie po 2sek, a auto dalej nie odpala. kanał 50 jest niedostępny dla tego licznika.
Witam. Jakiś czas temu (dosyć dawno) zadawałem pytanie czy zmiana odbiornika IR umieszczonego pod lampką oświetlenia wnętrza będzie wymagała adaptacji kluczy - ponoć nie, a jednak wymaga. A więc do rzeczy. W twingo z 99 ze sterownikiem Siemens Sirius zmieniona została "płytka" (odbiornik IR) z powodu częściowego uszkodzenia starej płytki. Przy starym...
Klucze logujesz do cim, wiec musisz podać login wymienionego.
Jutro będę dalej z tym kombinował bo logowanie do silnika za pomocą 03836 działa za pomocą 03638 nie działa. W zegarach w bloku pomiarowym numer 24, grupie 1 jest czas w minutach tej blokady faktycznie, poczekałem aż zejdzie na zero, rozłączyłem się, wyłączyłem zapłon, wyciągnąłem kluczyk, włożyłem, zapłon, połączyłem się, zegary, logowanie 03836 i...
witam !!!! MAM PROBLEM Zz setem toledo 99r tdi mam wszytkie nowe kluczyki jak mam to wsztko zgrac licznik inny komputer inny kluczyka niemam zadnego auto z francji
Koszt odbudowy immo 30 złoty :) pod warunkiem ze mamy starszy ecu ten z 5 wtyczkami on nie ma immo w sobie sterowany jest tylko puszka immo. jak to zrobiłem ? 1 wysłałem puszke do kolegi z forum który odszyfrował mi pin ... koszt 30 złoty 2 pozniej troche zabawy w vagu logowanie sie własnie tym pinem i trzy kluczyki zakodowane :)
Posiadam samochód jak powyżej obecnie używam telefonu nokia X3 i z tym telefonem wszystko działa ok. Tzn po włozeniu kluczyka telefon automatycznie loguje się do CD70 przepisuje liste kontaktów i książke telefoniczną tak że mogę bez problemu korzystać z telefonu za pomocą przycisków na kierownicy po wyjęciu kluczyka wylohgowuje i mogę używac jak zwykłego...
Witam Najpierw nie można było niczym zczytać pinu immo - u jednego fachowca urządzonka pukały pod adres 25 u innego pod 17 - czemu ??? Więc wylut pamięci z licznika, zczytałem podesłałem wsad i Pan z elektrody podał mi pin za co mu chwała i cześć. W celu sprawdzenia poprawności pinu zalogowałem się do licznika, w kanale 21 zmieniłem wartość na 0 a było...
Wchodzisz w silnik potem 11- logowanie podajesz pin z licznika .
Porównanie do samochodu niestety nie jest trafione i uważam, że mało preofesjonalne ...dlatego gratulację za podejście... Co do tematu o który pytam, to dotyczy systemu kolejkowego...a jeżeli przyjeżdza PH tej firmy i nie mogać zalogowac się do systemu DEMO, loguje się na wersje produkcyjną pewnej instytucji powiedzmy np. przychodni i pokazuje kto w...
wielkie dzieki...ale mam next problem...jak to cudo zalogować???znalazłem przycisk pod spodem bazy i to pewnie nim wchodzi sie w tryb logowania bazy...ale co z słuchaweczką?dzięki z góry
zczytałem kod PIN ze sterownika silnika EDC 15. Niestety w trzech programach ( VW Tool, Polski VAG 4.9, VAG 409) przy próbie logowania PIN jest odrzucany Jednak przy próbie logowania PIN dalej jest odrzucany Napisz do jakiego sterownika się logujesz ...
Masz aktywną blokadę czasową w liczniku. Zostaw włączony zapłon na 20 min i po tym dopiero się loguj. Widać ile jest czasu w tych screenach - 18-20 min.
Nie jesteś pierwszy z takim problemem. To draństwo jest zwyczajnie niepewne. Obawiam się, że jest wylogowany kluczyk. Sposobów na logowanie kilka w zależności od modelu. To że nie działa CZ to można przeżyć. Ale tenże pilot obsługuje system alarmowy i immobiliser i tutaj kompletna klapa. Sprawę ratuje używanie kodu awaryjnego. Ale sposobów wprowadzania...
mam pin wyciągnięty z ECU ( 8194 ) mam pin zegarów obecnych zegary nr 1 (3266 ) Czyli coś tu "nie ten teges" albo IMMO OFF albo coś modzone z którymś z wsadów. PIN powinien być identyczny do ECU i do licznika Sprawdź czy transponder nadaje się do zaprogramowania, czy nie ma blokady czasowej. Można spróbować tak: warunek - transponder nadaje się do...
Witam, a próbowałeś wcisnąć taki magiczny przycisk na panelu operatora z kluczykiem (przycisk z prawej strony pod usypiaczem ;) ). wtedy powinno Ci się pojawić okno logowania, wpisz supervisora i powinno ruszyć. pzdr
Zastanawia mnie, co się odwaliło, skoro loguje mnie poprawnie po podaniu PINu do bloku 25-immo w VCDS, że nie mogę dokonać żadnej zmiany ani adaptacji kluczyka. Na każdym wywala błąd. https://obrazki.elektroda.pl/3226494300_...
No dobra bo odbiegamy od tematu, A jak to wygląda z tym logowaniem sterownika. Gdzieś wyczytałem że podmieniając ecu da się uruchomić silnik podmieniłem wylogowany steronik i silnik nie startuje. kluczyk od auta jest też kluczem do immo jak to ma się dalej?
Witam jestem z Katowic i potrzebuje Pilnej Pomocy Opisze problem króciutko stare liczniki zostały upalone z 93C86 Nie Da się zgrać wsadu wyskakuje błąd z pinem 7 na programatorze smart pro. Liczniki kompletnie nie żyją. Wiec zakupiłem nowe o tym samym numerze fabrycznym 6Y1 919 860C Lecz nie mam pinu do nich i nie mogę zakodować Kluczyka żadnego Fabisia...
Telefon bez karty sim nie loguje się do sieci. Loguje się w momencie dzwonienia na nr 112. Jeżeli telefon jest uruchomiony bez włożonego kluczyka, czy włączonego zapłonu to włóż poprostu jakąś kartę np play ważną na rok czasu po doładowaniu od 5zł.
Oczywiście kluczyk dopisujesz do CIMa który pełni między innymi funkcję immo. Zakładasz tego kupionego CIMa który jest wylogowany lub z kodem I do niego podczas procedury logowania dopisujesz klucze które już posiadasz. Jak kupisz nie wylogowany z poprzedniego auta lub bez kodu to nie zalogujesz go do swojego. Oczywiście kod zawsze można wyciągnąć tylko...
Witam, (1.9 tdi ASZ 2004 r ) Zakupiłem nowy kluczyk ale nie mogę go dodać. Grot zrobiony, transponder w kluczyku ID48, pin immobilizera znany. W vagu wchodzę 25- immobilizer następnie Loguj ( normalnie wchodzi ) później Adaptacja kanał 01 i tutaj jak chcę dodać nowy kluczyk to wszystko mi zeruje (nawet stary kluczyk wywala). Czytałem w innym wątku,...
Witam ! Krótko opisze swój problem: Kupiłem Seata z uszkodzonym immo (odkupiłem od Pani która miała już dojść inwestycji w stojący w warsztacie samochód) w aucie mi. wymieniony sterownik silnika(powodu nie znam) nie przypisany do licznika(brak kodu pin) z racji że nie mam możliwości jego odczytania kupiłem komplet ( ECU, licznik i pestkę). Auto odpala...
Kolego musisz wylogować kupiony sterownik logujesz w ecu się pinem z tego sterownika ecu kupionego i dopiero po wylogowaniu ecu wchodzisz w immo logujesz się orginalnym pinem z auta w immo i dodajesz ecu a jeśli zrobiłeś reset immo to musisz dopisać spowrotem kluczyki powodzenia.
Kolego namieszało mi się w głowie. Teraz mam tak: 1. docięty działający kluczyk z transponderem. 2. elektronikę klucza o której mowa wyżej z innej e46. 3. obudowę klucza z allegro. Wkładam Transponder i elektronikę (z wylutowaną antenką) do obudowy, auto oczywiście odpala, ale nie działa procedura logowania pilota. Co zrobić aby zaczął działać pilot?...
Problem udało się rozwiązać. Opiszę dokładnie proces kodowania transpondera Crypto 48 do immo w liczniku Jaeger 1/2 FIS w samochodzie A3 8L 1.9 130 ASZ. Programem VAG TACHO 3.01 ustalony został PIN. W programie: SELECT ECU -> Magnetii Marelli Audi after 2000 year / Magnetii Marelli Audi M73 V1 / Magnetii Marelli Audi M73 V2 - Mi z każdego odczytało...
Witam wszystkich.Jako że padł sterownik Z12XE Motronic ME1.5.5 ,niezbędna była jego wymiana. Sterownik kupiłem używany(wylogowany przed zdemontowaniem). Adaptacji (ponownego logowania) przeprowadziłem za pomocą Tech2. Wszystko przeszło rzekomo pomyślnie ale kontrolka(autko z kluczykiem) cały czas się świeciła. Brak błędów w module blokady rozruchu czy...
Witam podłączę się pod temat żeby nie zakładać nowego. Czy programem Vag eeprom programmer 1.19g i kablem VAG KKL USB zgram bezpiecznie wsad z licznika 1U0 920 841B Octavia 2002. Nie chcę żeby przy odczycie coś sie wysypało bo mam tylko jeden kluczyk. Chcę wyciągnąć pin żeby dorobić sobie drugi kluczyk. I drugie pytanie czy jeśli odczytam pin, to mogę...
Orientuje sie ktos , do czego dokladnej sluzy kluczyk z oryginalnego kompletu audi z immo z oznaczeniem jako klucz warsztatowy , ma narysowany na sobie klucz jako warsztatowy . Czy to klucz ktory pozwala na automatyczne logowanie czyli bez podania kodu loginu ?
A czy ktos moze zna przyczyne dlaczego nir moge zakodowac nowego kluczyka mam nowa czysta pastylke id48 robie wszystko po koleji a caly czas wyskakuje mi ten blad... Robie: 17- zest wskaźnikow 11- logowanie 10- adaptacja Kanal 21 Nowa wartosc 2 i mam caly czas ten blad... https://obrazki.elektroda.pl/7649704100_...
Jeżeli odłącznie aku nie pomaga to połącz się z immo i się rozłącz. Jak nie pomoże to wtedy logujesz się raz jeszcze w immo i rozłączasz się ze sterownikiem immo. Nie wpisałeś czasem większej ilości kluczy niż kodowałeś?
Witam, Szukałem informacja na ten temat i w necie na forum "Klub cytrynki" znalazłem takie informacje 1. Czy w DS3 jest domykanie szyb z pilota i wtedy jak go aktywować ?? 2. Czy jesli go nie ma czy jest może w alarmie fabrycznym i jak go aktywować ?. 3. Czy jak go nie ma, to czy można go dołożyć korzystając z modułu fabrycznego i oprogramowania ? ----------------------------------------...
Witam, Ogólnie pisze się odnośnie sekwencji wprowadzania kodów np. dla centralnego zamka, alarmu, immobilizera ect. Moje pytanie jest następujące jak przeliczyć kod (np. z VIN) aby uzyskać tzw. kod "security" (4-cyfrowy) w celu np. zakodowania nowego kluczyka do Opla z rocznika 1998. Czy istnieją gdziekolwiek jakieś programy (kalkulatory), które pozwalają...
Witam dostałem wiadomość żeby opisać rozwiązanie więc piszę sorki że tak późno ale może się komuś przydać - z Licznika magnetti marelli w B5 PIN możemy wyciągnąć tylko programatorem (żadnym Super Vagiem ani innym wynalazkiem nie da się) w liczniku MM4 na motce podpinamy programator jak na rysunku i wyciągamy wsad http://obrazki.elektroda.pl/6348034700_1...
Co do 65535-spotkałem wiele aut z tym błędem(chodzi o afn z czujnikiem doładowania w sterowniku)jeżdzą do dziś z tym błędem. Co do tempomatu-vagiem można przecież sprawdzić działanie tempomatu i wszystkiego co za to odpowiada. 1. 65535 - ten błąd odczytuje w klimatyzacji, która bezbłędnie działa. Innych błędów tam nie ma a mimo to przy włączeniu zapłonu...
A może ktoś wie co i jak wpiąć w pola stykowe na bazie lub słuchawce i robić różne rzeczy programowo (a jest tam zasilanie i co trzeba do I2C.... są też kody do resetu słuchawki przy zagubionym pin ... jest jakiś program do testów, regulacji mocy itp... test słuchawki przy 147 i co tam trzeba dalej mam do wszystkich gigasetów (łącznie z 4000) ale nie...
Witam! Ja mam podobne problemy z borą, kumpel kupił po kradzieżową bore 2004 r bez licznika! są kluczyki. Mam oba piny bo spisałem z komputera i z licznika, loguje sie do licznika wpisuje pin kanal 50 pyta o pin podaje mu ten z kompa chwila WAIT i potem mówi "key not OK". Piny są na bank dobre bo na innych nawet do tego momentu sie nie dojdzie. Potem...
A po co ci stary pin? Jedynie co potrzebujesz to kodowanie jakie posiadał stary licznik. Łączymy się z licznikiem [17 - Instruments] i wprowadzamy spisane ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączysz się z licznikiem [17 - Instruments] i wybierasz adaptację [10 - Adaptation]. Wpisujemy numer kanału 00, następnie [Read], [Save], [Done, go back], [Close...
Problem rozwiązałem , zakpiłem licznik z Anglika podmieniłem opisy zegarów z wersji Europejskiej mojego samochodu . Za pomocą ELM 327 wersja 1.3a oraz programów FORscan oraz ELMconfing zapisałem ustawienia modułu HEC oraz zaprogramowałem klucze , zapisałem je w wersji Angielskiej oraz zmieniłem parametry prędkościomierza. Posiłkowałem się artykułem...
Witam z powrotem . Niestety jestem wciąż w tym samym miejscu ... Rozebrałem.caly przód auta wyjąłem pompę wymieniłem zawór dawki paliwa i kąta wtrysku sprawdziłem wszystko działa ..... https://obrazki.elektroda.pl/5954087100_... https://obrazki.elektroda.pl/8556143800_... https://obrazki.elektroda.pl/8622416400_...
Sprawdzałem forum i znalazłem podobne problemy do mojego, ale żaden nie rozwiązuje kwestii, dlatego zdecydowałem się napisać. Pozwólcie że wyjaśnię w czym kłopot. Kupiłem samochód tylko z jednym kluczykiem. Dorobiłem drugi - nowy wycięty na zamówienie z nowym transponderem. Chciałem zaoszczędzić i sam go sobie zaprogramować programem VAG-COM 409.1 i...
Witam Panowie mam problem z adaptacją zegarów, posiadam passata 1.9 97’ zielone podświetlenie z uszkodzonym licznikiem imo 1 licznik 3B0919860D(pin zczytany) mam drugie zegary od anglika niebieskie podświetlenie imo 2 3B0919860C ( pin zczytany) adaptacje wykonałem wedle tego przepisu: 17- instrumenty Login (11) - wpisany pin nowego licznika Adaptacja...
Witam ! Potrzebuje PILNIE zakodowac nowy kluczyk i zmienic ustawienia w alarmie (czyli trzeba sie zalogowac w VAGu). Mam Passata rocznik 2003 i zamiast kodu 4-cyfrowego przy kluczykach jest 7-cyfrowy. - Polski VAG zada 4-cyfrowego kodu (ponoc sa programy ktore robia konwersje -jakie? gdzie ? a i tak potrzebuja tych danych co ponizej). - VAG-COM - oferuje...
Witam wszystkich !!. Mam następujący problem, podobny do już spotkanych na forum, ale nie całkiem wyczerpanych. Posiadam fiata punto ale z jednym kluczykiem , oczywiście tym drugim bo matka nie loguje sie - uszkodzony transponder. Spotkałem się z radami na forum ( w podobnych przypadkach) - zmienić immobilizer i jechać do ASO, wymazać immobilizer z...
Aby wejść w menu użytkownika należy (korzystając z pomocy drugiej osoby): » Zadzwonić do lokalu z panelu » Odebrać połączenie w lokalu » Osoba przy panelu musi przytrzymać "klucz" (ale dopiero po odebraniu rozmowy), gdy jednocześnie lokator wciska 5 razy przycisk zwolnienia zaczepu (na panelu pojawi się na chwilę "OPC" wraz z 3 krótkimi...
I tu kolego poruszyłeś dwie ciekawe kwestie: 1-sza to temperatura jaką widzi sterownik przed uruchomieniem silnika i po jego uruchomieniu 2- ga to kwestia grzebania w sofcie Więc odnośnie punktu drugiego - podejrzewam że ktoś coś grzebał w sofcie - pytanie tylko to było wgrywanie jakiegoś tuningowego softu (czego po jakiejś super mocy nie odczuwam -...
Witam. Jak w temacie - mam zestaw bluetooth siemens i nie rozłącza mi telefonu po wyłączeniku stacyjki - w niektórych przypadkach taka funkcja jest ok ale nie zawsze . Wyłączam kluczyk w stacyjce napięcie ACC na zestwie ginie ale zestaw rozłącza się dopiero jak wyjdę z zasięgu bluetooth lub wyłacze ręcznie zestaw. Przy ponownym włączeniu ACC stacyjki...
Panowie mam następujący problem i proszę o pomoc... Kupiłem Audi A3 2.0 TDI 2003 i jak się okazało po zrobieniu auto ma wyłączone immo (poprzedni właściciel zgubił kluczyk i tak sobie rozwiązał problem) ale chce żeby było tak jak fabryka zrobiła...kupiłem transporder wyciągnałem PIN...kupiłem ten sterownik bo ten stary na którym auto chodziło jakiś...
Mialem 1 kluczyk i zalatwilem 2. Pozostalo go dopasowac. Postanowilem to zrobic VAG-COM, 17-wskażniki, 11-login, 10-dopasowanie, grupa- 21. Licznik MOTOMETER: Eeprom 24c02,IMMO2. Sczytalem PIN. Byl 4 cyfrowy i przy logowaniu, zgodnie ze wskazowkami, dodalem 0 na początku. 2 kluczyk się zakodowal ale kontrolka na wskaźnikach migala (nawet po odpaleniu...
konfiguracja kluczyków synchronizacja kluczyków naprawy kluczyków
automapa windows czujnik poziom oleju miska lm350 ograniczenie prądowe
matryca philips telewizor zamrażarka czerwona lampka
Pedał hamulca kopie podczas hamowania - przyczyny i diagnostyka Objawy uszkodzenia termostatu w kotle Beretta Quadra