Witam mam w swoim samochodzie instalację lovato 2 generacji, z emulatorem sondy lamda stag2l, na przewodzie z reduktora do palnika mam śrubę regulacyjną i elektrozawór, na parowniku znajdują się 2 śruby regulacyjne, jedna większa w plastikowej otoczce i druga mała metalowa, z przecięciem na śrubokręt. Jak prawidłowo przeprowadzić regulację we własnym...
bo może nawet nie wie dokładnie do czego ta mała metalowa śrubka służy :-) ale gwarantuje, że jest tak jak mówię. przy kręceniu plastikową obroty będa się zmieniać bo przecież zmieniasz wydatek reduktora w całym zakresie jego pracy poczynając od wolnych obrotów. regulację powinno przeprowadzić się następująco: zakręcasz plastikową, odpalasz silnik na...
Witam Jeżeli mogę wsadzić swoje 3gr to z praktyki powiem - 95% mechaników nie sprawdza fizycznie stanu układu wysokiego napięcia. Podejdzie rzuci okiem i uchem - wciśnie kit i to cała diagnoza. Mechanik musi mieć dobry dzień aby mu się chciało. Dobrze wcześniej powiedział i zrobił MARIU, że wymienił całość. Tak naprawdę to zaczynamy od świec. Wykręć...
Witam Was wszystkich bardzo serdecznie, Chciałbym się dowiedzieć jak wyregulować parownik firmy lovato pod Blosa i sam blos. Czytałem trochę na ten temat jednak wszędzie piszą jak wyregulować sam parownik lub sam blos. Byłbym bardzo wdzięczny jak ktoś mógł by napisać całą procedurę krok po kroku. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Witam Mam pytanie jak wyregulować blosa i lovato,blosa jest teraz na ustawieniach takich jak pisza w instrukcji czyli duza sruba 2,5 obr mała 1,5 ,natomiast napiecie mębrany (plastikowa srubka w lovato)na maxa wykrecone.Czy tak ma być:?: Jak wyregulować blosa według wskazań lambdy? Jaka mieszanka ma być na wolnych obr i przy 3000 obr (bogata?uboga?czy...
Instalacja lovato , problem pjawil się jak jeden z kolegów zrobił mi psikusa i pobawił się zaworem gazu. Objaw - autko na gazie jest strasznie muliste - jak przycisne mocniejpedał gazu do sie dusi , szarpie - w ogóle jako tako przyspiesza jezeli bardzo powoli dodaje gazu ( podobno ma za duża dawke gazu). Byłem u gazowników niby jest tera zok ale jeszcze...
Witam "Można też regulować ten reduktor małą mosiężną śrubką obok krućca wody - dawka minimalna, mało kto zwraca na to uwagę a jest taka możliwość regulacji dawki min." - czy Ty wiesz po co jest ta mosiężna śrubka? Chyba jednak nie. Śrubkę mosiężną wkręć tak jak była i reguluj tylko szarym pokrętłem. Wykręcając je zwiększasz ciśniebuie gazu na biegu...
No ale od regulacji biegu jałowego też zależy zużycie paliwa.Chyba że sięmylę?
Rada nie kręcić
Polecam wskażniki z ledami, najlepiej "pływający" punkt, słabszym rozwiązaiem jest miernik z bargrafem może okazać sie za wolny, miernik analogowy... też może sie nadać zwykły miernik cyfrowy całkowicie odpada. I dobrze określiłeś, regulacja będzie kłopotliwa ;)
Chciałem wyregulować ten automat, żeby fajnie działał. Wydaje mi się, że jest emulator.
Mógłbym tak jeszcze powiedzieć że warto wymienić świeczki i przewody gdyż sama regulacja może ci nic nie dać, gdyż z tego co mi wiadomo to te silniki są wyjątkowo uczulone na tym punkcie, no chyba, że masz sprawny cały układ zapłonowy to postępuj jak koledzy wyżej pisali.
Można prosić ekspertów jak wyregulować auto gaźnikowe (mały silniczek 903ccm) z reduktorem właśnie lovato RGE 92 (I generacja). Obecnie instalacja rozlegulowana - takie objawy, że jak rozgrzane auto to jak się rozpędza na 2-ce to szarpie, natomiast jak się zatrzyma to bardzo wolne obroty. Jak się zabrać za regulację mając na uwadze powyższe?
Wiem wlasnie a tak za wczasu to jaki parownik bylby lovato ???
Jak mozna wyregulowac czas przelaczenie z benzyny na LPG?mam centralke AL700 i emulatory EMU-2(2szt.) reduktro Lovato
Witam dziś przyszedł mi zestaw naprawczy do parownika i postanowiłem go rozebrać. Po rozkręceniu go od strony wody okazało się że pękła ta gruba membrana w środkowej części i dlatego uciekał gaz tą małą dziurką zaznaczoną na zdjęciu. Po rozkręceniu go od drugiej strony moim oczom ukazała się oleista maź cały parownik był nią wypełniony nie wiem jak...
silnik ma zbyt niskie wolne obroty na LPG , jak wyregulować wolne obroty ( instalacja Lovato ) ?
Posiadam Opla Omege 1988 na gażniku,która nie chce odpalać na gazie Przełączyć na gaz mogę dopiero po rozgrzaniu silnika i to po dobrym rozgrzaniu.Posiadam instalacje gzową LOVATO. Czy można to wyregulować tak aby odpalała bezpośrednio z gazu ,lub chwilę po odpaleniu z benzyny?
W lovato masz taką śrubkę mosięzną, spróbuj nią wyregulować obroty.
witam może być źle dobrany parownik lub mikser spróbuj jeszcze u innego gazownuika wyregulować gaz pozdrawiam
Mam Omege 2.0 8V i interesuje mnie jak wyregulować reduktor Lovato. W tej instalacji jest silniczek krokowy i reduktor, Na reduktorze jest tak mała mośiężna śrubka koło wlotu cieczy i interesuje mnie czy można ją kręcić bez analizatora spalin i w jakim zakresie oraz co powoduje wykręcanie a co wkręcanie?? Pozdrawiam
Witam mam Poldka atu z 97'' mam trzyletnią instalacje gazową lovato . Musze wyregulować silniczek krokowy bo coś ostatnio więcej spala. Śilniczkem steruje kontroler sondy lambda Stag2-L. W instrukcji i schemacie do tego kontrolera do regulacji potrzebny jest tester sondy TSL-02. Moje pytanie jest następujące: czy to tej regulacji potrzebny jest ten...
Nie przesadzajmy :) 1 gen każdy jako-tako ogarnięty człowiek sobie ustawi, zresztą i tak żeby było dobrze to trzeba pojeździć i porobić korekty jeszcze wstępnych ustawień. Gazownicy zwykle ustawiają tylko na rozgrzanym tak jak przyjedzie i tyle, a potem na zimnym nierówno pracuje, dla tego ja tam ustawiam nie na środku zakresu śruby parownika przy rozgrzanym...
jak zaczęło to sie dziać to raczej nikt przy nim nie majstrował ani nie regulował. ale po tym próbowałem sam wyregulować i nic. powróciłem do starych ustawień.
LOVATO SUPER obrabia mocniejsze silniki.prawdopodobnie posiadany parownik jest wystarczający z powodu mocnego ubytku mocy względem danych katalogowych poprzez montaż miksera.za wystarczający można uważać parownik który można wyregulować tak aby uzyskać bogatą mieszankę na max mocy.
ja polecam lovato może przepony nie wytrzymują 5 lat ale daje się dobrze wyregulować
kolego udaj sie do gaziarzy mozłiwe ze nowy reduktor jest uszkodzony a poza tym reduktory landi tak maja czesto sie spotkałem ze nie maja płynnej regulacji proponuje wsadz nowe lovato i bedziesz miał problem z głowy
Mimo wszystko są w Polsce ludzie którzy przerabiają kosiarki na gaz. Pomimo braku gotowych zestawów można bez problemu skompletować części do zagazowania każdej kosiarki z silnikiem 4T. Potrzebne będą następujące części: -butla lpg np turystyczna 1, 2 lub 3kg -nakrętka na butlę z kroćcem do węża(trzeba przerobić by pasowała do rurki faro) - 1m rurki...
O tych skrzyniach ciekawe :) nie wiedziałem aż tyle Micra K10 miała automat hydrokinetyczny 3 biegowy nie żadne CVT ;) wiem, bo miałem taką Micrę :) jeśli ktoś myśli że to CVT to pewnie ma urwaną/spadniętą linkę od skrzyni co do gaźnika idzie :) wiem, bo miałem spadniętą jak kupiłem tą Micrę a w zasadzie jak się za nią zamieniłem za Tico (specjalnie...
Zwracam honor myslałem ze nadal mówimy o zapłonie.Jeśli zawory to właśnie w ten sposób.Dodam ze aby wyregulować zawory następnego cylindra nalezy obrócić wał o 90 stopni i tak dalej..
Dawid91X rozgrzej silnik do temperatury roboczej. Wprowadź silnik na 3000-3500 tysiąca obrotów(połowa obrotów max.). Trzymając na obrotach zakręcaj śrubę na wężu(register)do momentu kiedy silnik zacznie zdawać obroty,wtedy odkręć śrubę registra o jeden obrót.Mamy ustawioną dawkę gazu. Idziemy do parownika,zakręcamy małą śrubkę i kręcimy dużą w lewo...
Jak wrócę ze szkoły to zrobię screeny. A jest taka opcja, że sonda jest uszkodzona i pokazuje ciągle ubogą mieszankę i sterownik "pompuje" gaz do mixera żeby to wyrównać i zrobić stechiometryczną? Próbowałem wyregulować reduktor metodą z "bombelkami". Nie udało się. Wyregulowałem albo tak mi się zdaje na słuch. Po podłączeniu elektrozaworów na krótko...
Poczytaj trochę o adaptacjach np. Skąd wziąłeś ten patent z odłączaniem klem? Dalej przy wymianie parownika, trzeba było zresetować centralkę LPG i wyregulować śrubką parownik - teraz to już nieco za późno.
Mam przestawiony zapłon w passacie 1.8 93r. silnik ABS (na 8 stopni). Dotychczas zapłon był ustawiony na 13 stopni. Mam instalację LOVATO z kompem Autronic AL-700. Czy muszę komputerowo wyregulować, czy wystarczy śrubą na parowniku (tą od obrotów)???? W tej chwili mam zbyt dużą dawkę gazu i silnik gaśnie w momencie dodawania gazu. Po przykręceniu śruby...
Kolejny test - wyszło 12,5 a noga była lekka - zatem rewelacji nie ma. Generacja 2, krokowiec sprawny, instalacja jest wyregulowana -tzn inaczej jej się już nie da wyregulować żeby było lepiej. Cały czas zastanawiam się nad wywaleniem tego i wstawieniem jakiegoś np. bingoM
Instalacja gazowa lovato .Sprawdzałem wszystkie przewody są ok.Podobno dostaje za dużo powietrza i można to sobie wyregulować ale nie wiem w którym miejscu.Z powrotem zmieniłem na stary filtr i teraz jest ok.Chyba muszę jechać z tym do gazownika
Ponownie proszę o pomoc z tym widłakiem. Dalej przy odpalaniu zimnego silnika zapala i gaśnie, jak już zapali to strasznie kanciasto chodzi (bywa i tak nieraz że odpala z pierwszego). Jeszcze zauważyłem że jak mu nacisnę pedał gazu do oporu to zaczynają skakać obroty. Jak już się zagrzeje to odpala jak nowy. Parownik LOVATO podciśnieniowy, gaźnik typowo...
W sumie ciekawe, to co mówisz, bo te 3 propozycje otrzymałem od warsztatu: "WITAM instalacja gazowa ze względu na liczbę cylindrów i nasze doświadczenie możliwe instalacje z którymi można wyregulować i fizycznie zamontować to ,czwarta generacja easy fast firmy lovato technicznie najlepsze funkcje do wykorzystania regulacji ustawienia parametrów zbiornik...
bez urazy ale trudno się zgodzic z kolegą Raven'em.Nowy parownik np Lovato to koszt 200-300zł a zestaw naprawczy oryginalny Lovato (memranki + uszczelki) to koszt 44 zł. Masz rację jeżeli weźmiemy pod uwagę jedynie zakup reperaturki/parownika. Ale zakup to nie wszystko, trzeba wykonać pracę żeby reperaturkę wymienić, potem trzeba wyregulować całość,...
Witam Mam problem z uniakiem 1.4 instalacja cala lovato komputer lov eco. Wskazania sondy lambdy na gazie nie oscylują przy jeździe jak i na biegu jałowym, otrzymują się na poziomie przy jeździe 0.80 przeważnie lub 0.88v mierząc podłączonym miernikiem. Próbując ustawić na parowniku bieg jałowy mam wskazania na sondzie albo 0v albo 0.8v nie da się wyregulować...
tego nie wiem 1 generacji jest i instalacja z 2001r ja go kupiłem tydzień temu na regulacji mówił żebym poszukał gdzieś lewego powietrza jak mi tyle bierze a wyczyszczenie reduktora może pomóc? a może mieć na to wpływ to że czujnik temperatury jest cały czas na samym dole i świeci kontrolka a jak stoi to wskazówka podejdzie do góry ale jak podjadę parę...
zauważyłem że parownik masz lovato lub lov tec , najpierw zmień filtr gazu pokazujesz go na 2 rysunku potem włóż filtr powietrza i rurę która wciąga powietrze do filtra skieruj na bok a potem wyreguluj parownik i dawkę gazu na wężu zdjęcie 3 Witam, gdzie ten filtr gazu, w elektrozaworze? Rurę mam odsunąć na bok, żeby zwiększyć ciśnienie w kolektorze...
Podłącze się do postu Audi 80 b3 16V 2,0 silnik 6A (mechaniczny wtrysk) Kupiłem auto działające tylko na lpg przejeździłem całą zimę rok temu, nie paliło tylko kilka dni jak temp spadała poniżej -10°C Zima była ciepła. Auto paliło przez cały rok ok i jak by było inaczej to pewnie bym uruchomił i benzynę choć przy tym silniku z tego co czytałem gaz jest...
dawidoooo nie ma to jednak wpływu na pracę motorka ponieważ przepływka daje sygnał do systemu wtrysku beny który na LPG nie pracuje a jak kompensacja się ma do pracy układu i pytanie o średnicę krytyczną wężyka w tym układzie korektor (zawór z silniczkiem krokowym na wężu) odczuwalnie szybciej działa czyli delta lambda się zmniejsza czyli + ewentualny...
Witam serdecznie. Jestem już załamany i i na wstępie proszę moderatorów proszę o nie kasowanie mojego postu. Od września szukam rozwiązania w internecie na ogromne spalanie gazu. Kupiłem auto z instalacją i od początku były problemy ze strzelaniem i dużym spalaniem od zakupu wymienione: -czujnik temp -świece -termostat -olej -filtr paliwa i oleju -przepływomierz...
Cześć witam wszystkich .Jestem montażystą instalacji gazowych w samochodach i postaram się w miarę swoich możliwości i wiedzy pomóc.Do samochodów montuję elektronikę firm AG Autronika Al 700 ,firmy KME Bingo S i montowałem wcześniej firmy LOVATO Lov-eco,znam również elektronikę firmy BEDINI.Jeśli chodzi o wolne obroty w Astrze to jeżeli na benzynie...
Witam wszystkich, mamproblem z intalacją LPG na sterowniku autronic al-700, z reduktorem lovtec identycznym jak lovato RGE92, mikser mam umieszczony w gumowym kolanku zaraz za obudową filtra powietrza, ma od dwie rurki, jedną do reduktora a drugą do silnika krokowego regulującego wolne obroty, problem polega na tym, po założeniu instalacji, pojechałem...
Ale co ma okopcona rura z sadza do gazu???????Moze o czyms nie wiem,ale przy pb wystepuje taki efekt przy bogatej mieszance,ale na lpg...nie sadze.Jezeli masz dwie srubki na parowniku to na forum jest opisane jak wyregulowac cisnienie w parowniku.Dopiero po tej czynnosci kalibrujesz autronica.Jezeli masz jedna srube na parowniku to nic nia nie krecisz...
jak już to lovato RGE92 ja tam wole Tomasetto, są stabilniejsze, oszczędniejsze i lepiej się regulują w Lovato miedzianej śruby się raczej nie rusza, reguluje się tą plastikową śrubą pomiędzy króćcami wodnymi, nią się reguluje wolne obroty, a jak masz dobre wolne obroty to maksymalny wydatek gazu regulujesz śrubą na wężu do miksera. co do miksera to...
Mam opla astrę 1,4 z 93',na wtrysku jednopunktowym.W pewnym momencie samochód zaczął "palić" niesamowicie dużo ok 40 l LPG na 200 km.Co się okazało :"wina" częściowo była po mojej stronie: należało natychmiast/albo jeszcze szybciej/wymienić FILTR POWIETRZA.Drugą sprawą była sama regulacja przy parowniku/chodzi o śrubę/wkręt/patrząc od góry na parownik...
wyregulować reduktor lovato wyregulować parownik lovato lovato interfejs lovato
filtr bezpiecznik pralka oporność głośnik naprawa zasilacz drukarka
Problemy z przełącznikiem świateł w samochodzie - brak świateł mijania i długich Brak powietrza w prawym miechu zawieszenia DAF 55-250 LF