Witam. Prawdopodobnie jest to driver LED PAM2808.
https://obrazki.elektroda.pl/2450186600_... to schemat bliźniaczego kabla zakończonego wtyczką RS232 "LEVATO LRXC00" (zamiast USB "LEVATO LRXC03")
zobacz tam po objawach wszystko na to wskazuje, nie pierwszy przypadek w tym reduktorze
to po włączeniu zapłonu puść przycisk. Albo puść w momęcie gdy na panelu bedzie sie świeciła dioda od LPG. Powinno pomóc
Dwie uwagi - nikt nie pisał, że ustawienia fabryczne są optymalne, ale że powinno na nich auto zapalić. Gdybyś na początku nie ruszał tych śrub, oszczędziłbyś sobie kilku nieudanych prób odpalenia. Co do ostrzeżeń - ile razy Ci "strzelił" w dolot podczas tych prób? Potencjalnie każdy taki "strzał" może się skoczyć pęknięciem kolektora, uszkodzeniem...
Śruba 1 - spust brudów. Śruba 2 - regulacja ciśnienia wyjściowego, inaczej ,,czułości", inaczej napięcia sprężynki końcowego stopnie rozprężania gazu (ma to wpływ na wolne obroty, ale nie tylko) Śruba 3 - obejście do regulacji wolnych obrotów. Co do odpalania auta na tym parowniku to musisz mieć choć trochę odkręcone obejście (śrubka 3) i po włączeniu...
Kurcze ustawiasz ja sam wiec chyba do podpowiedzi latwiej bylo by ustawic z map sensorem - sensor według mnie powinien być do tej instalacji koszt nie wielki. Pamiętaj że czasy gazu Cię nie interesują - interesuje Cię czas na benzynie u Ciebie jest powiedzmy 3.2 ms( okolo) przełączasz na gaz i benzyna ( na gazie) ma mieć podobna wartość. Korekta powinna...
Nowy? Nie wiem czy takowy jest nowy bo nie wiem co masz :) Popatrz sobie co masz i poszukaj używki na allegro/olx ewentualnie czy jest nowy.
Znajduje się tam gdzie powinien być, ma wyłapywać odrobiny metalu.
... No właśnie, przewody wtrysków benzyny miałem już przecięte. ... Prawdopodobnie przecięte są przewody zasilające a nie sterujące. Wówczas komputer od gazu nie dostanie sygnału o czasach wtrysków.
By pasem leci gaz (bo skąd tam miałoby się wziąć powietrze). Nie wiem którą membranę nazywasz główną ale może posługujmy się terminologią cienka/gruba. Bypass jest na zaworku/dźwigience cienkiej membrany. Jeśli dmuchasz w otwór po iglicy (zaworek cienkiej membrany zamknięty - np zatkany palcem albo nie za mocno dociskasz dźwigienkę) to powietrze ma...
bo może nawet nie wie dokładnie do czego ta mała metalowa śrubka służy :-) ale gwarantuje, że jest tak jak mówię. przy kręceniu plastikową obroty będa się zmieniać bo przecież zmieniasz wydatek reduktora w całym zakresie jego pracy poczynając od wolnych obrotów. regulację powinno przeprowadzić się następująco: zakręcasz plastikową, odpalasz silnik na...
Lovato to lepszy pomysł ze względu na termike reduktora. Tomasetto jest gorszy i do tego żywotność krótsza. Jedyna jego zaletą to łatwiejszy montaż. Do kolegi wyżej niech sobie oglądnie jak wygląda strona wodna i gazowa i pomyśli. To co jest napisan na reduktorch to wydolność ciśnieniowa a nie termiczna. Trzeba jeszcze pamiętać że w drugiej generacji...
srawdź masę, bezpiecznik, podstawowe elementy, przełącznik zostaw na koniec
Przy parowniku jest pokretlo ,sprubuj je wykrecic 1/2 lub troche wiecej obrotu i sprawdz najlepiej na zimnym silniku wczesniej jednak zaznacz pierwotne polozenie,Pod spodem jest tez korek [czesto plastikowy]odkrec i poczekaj az zleci olej.Pozdro.
na allegro jest mnóstwo zestawów naprawczych do parowników lovato. Sam z wymianą sobie na pewno poradzisz. Ja robiłem to pierwszy raz i zajęło mi to jakieś 20 min. Ja za taki zestaw do lovato dałem 40 zł i był podobno oryginalny. Spróbuj. Najwyżej stracisz 40 zł ale zawsze mozesz oszczędzić 260
jesli poczatek wiazki masz orginalny (od przelacznika) to jest tak: 1.czerwony to +po stacyjce 2.brazowy sygnal obrotow 3.czarny masa 4.niebieski "+" na WSZYSTKIE ELEKTROZAWORY I PRZEKAZNIKI 5.bialy rezerwa jeden przekaznik rozcinal wtryskiwacz(dlatego nie zapalal) znajdz 2 kable pewnie w okolicy filtra i podlacz pod przekaznik na pin 30 i 87a 2 przekaznik...
sprawdz bezpieczniki przy akumulatorze,ich gniazda i same przylacza do akumulatora
Witam. Centralka Lovato Fast obsługiwana jest przez program fastCom. Mam taką i działa. W http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic12... w załaczniku jest ten program. Załączam polskojęzyczną instrukcję.
Na pewno będzie gdzieś po drodze z akumulatora na przewodzie plusowym. Często montują go przy sterowniku od LPG. Ale na 99% nie będzie to wina bezpiecznika bo jakby był on spalony to nie działała by w ogóle centralka i diody.
Wskaźnik zamocowany jest na śrubkach i ma kilka otworków odkręć śrubkę i przekręć wskaźnik w odpowiednią stronę.Co do kalibracji to możesz wybrać inny czujnik z charakterystyką normalną lub odwrotną i wtedy wykalibrować ale zacznij od obrócenia wskaźnika
Od pewnego czasu zamiast na zielono cały czas świeci na czerwono. Czy ktoś wie co z tym robić i jakie są zagrożenia? Bardzo prawdopodobne że bateria jest do wymiany. Ile lat ma ta lampa czy jest podłączona do systemu monitorowania :?: Z zagrożeń lampa nie zadziała albo będzie działać bardzo krótko.
Wydaje mi się, ze jeśli masz uszkodzone kondensatory, to nie ma sensu czekać, chyba ze istnieje taka możliwość aby wyłączyć duże obciążenie (i nie przekraczać uzgodnionego z ZE cos.Φ(tg.Φ). Drugą możliwością,jest postój(sobota,niedziela). Można zacząć od sprawdzenia bezpieczników na poszczególnych bateriach.
Nie znam tego modelu ale może to, że tylko na pb będzie jeździł. To znalazłem w instrukcji. Funkcje przełącznika paliwa 1. Przełącznik Umożliwia wybór rodzaju paliwa: benzyny lub gazu. Naciśnięcie przełącznika powoduje przejście z jednego rodzaju paliwa na drugi. 2. Zielona dioda LED (symbol G). Sygnalizuje zasilanie gazem i tryb diagnostyczny. 3. Pomarańczowa...
Zapytaj w pierwszym najblizszym warsztacie gdzie zakładają LPG .
Ponizej 0,45 ubogo powyzej bogato.
Nie ma absolutnie żadnej potrzeby żeby zakręcać butlę czy przełączać na benzynę. Silnik i parownik rozgrzać, wtedy zgasić silnik i odkręcać korek. Wcześniej pod parownik podłożyć jakieś naczynie lub szmatę, żeby nie upaćkać sobie niczego tym co wycieknie.
Nie radziłbym wykręcania wielozaworu z butli zamontowanej w samochodzie, teoretycznie jest komin który powinien go odprowadzić na zewnątrz pojazdu ale raczej nie jest przewidziany do takich ilości gazu, poza tym cały samochód będzie później śmierdział.
https://allegro.pl/oferta/lovato-rge-92-... Dodano po 2 filtra fazy lotnej w tych instalacjach nie ma . Jest tylko we wtrysku gazu.regeneracja reduktora bardzo prosta potem regulacja .Te auta bardzo dobrze działają na gazie ,sam zrobiłem 400tyś.
Czy przyczyną tej usterki może być zabrudzony parownik lub zużyta membrana? tak. jeszcze jedno kiedy niechce zapalić w czasie kręcenia przełącz na benzynę nie przerywając uruchamiania.Jeśli wtedy odpali to twarda membrana 1-go stopnia w wyniku czego za duże ciśnienie :arrow: za bogata mieszanka . No i zobacz przepływomierz jak kolega wyżej radzi.
seba... To troszke problem bo teraz nie ma wolnych terminow, po 17tym najwczesniej ale juz dogadane... jak na montaż pewnie nie było takich długich terminów, tak czy siak jedź do nich niech namierzą usterkę i ją wyeliminują
Jeżeli na cewce nie masz też 12V to główny przekaźnik lub jego obwód.
Czasem pomaga oszlifowanie trzpienia w sześciokąt -krawędziami będzie mu trudno się przykleić, lecz sądzę z doświadczenia własnego i prac przy autach innych, że możesz Kolego mieć ciut za słabe podciśnienie w dolocie. Innymi słowy auto może zasysać lewe powietrze -przez to więcej syfu zalegnie w parowniku(nie porwie go do silnika, a część jednak porywa)...
Witam, domyslam sie, ze klapka powinna otwierać sie w kierunku od puszki z filtrem do silnika Dokładnie tak jak piszesz ,a zawias powinien być u góry żeby się samoczynnie zamykała
Danielo. Tak zgadza sie, kontrolki sie pala. Sadzisz,ze wymiana okablowania pomoze? Po co wymiana okablowania? Kolega daniello1988 wskazał właściwą drogę, zaśniedziały styk, bądź uszkodzony elektrozawór. Należy sprawdzić ciągłość przewodów i pewność ich połączeń w pierwszej kolejności.
w tym modelu a podejzewam ze jest na monowtrysku emulacja ma byc na mase
Zawsze myślałem , że ten magnes łapie opiłki z gazu, cząsteczki stałe i elementy które ze względu na swoje właściwości potrafi przyciągnąć. Chyba że to filtr z jakimś zaworem- ale tam raczej są elektromagnesy i magnes ma zupełnie inny kształt (ala walec)
witam pewnym czasem pracowałem z tymi stycznikami montowaliśmy je w urządzeniach chłodniczych do sterowania grzałki rozmrażania powiem ci tyle że napięcie cewki na konektorach to standartowe 220V nie pamiętam jak był rozmieszczone ale wiem że w stanie włączonym trzy wejścia zwierały obwód a jedno rozwierało odwrotnie przy wyłączonym nie wiem czy go...
W instalacji gazowej 12V jest na zasilaniu elektrozaworów po przełączeniu na gaz.
lub na taka : http://www.drypa.pl/produkt301_CENTRALKI... prosta w montazu,z opisem
Slawek, a co, masz zaklad mechaniczny czy co? -po pierwsze 20-30 zet to ponad 10 piw - wole je wydac na to. -po drugie-pewne czynnosci sa tak proste, ze az wstyd jechac do zakladu -po trzecie - jak moge cos zrobic w 5 min pod domem, szkoda mi czasu na jazde do zakladu, zeby gosciu mi zrobil to samo. -po czwarte - pol biedy jak znasz dobry zaklad. Ale...
Kolego ten reduktor to ma sie rozumiec lovato elektronik tak?a mosiezna srubka na srubokret to wkrec sobie ja do konca.Potem reguluj ta plastikowa od boku dotad az uzyskasz prawidłowy bieg jałowy. Napewno bedzie ci sie objawialo w ten sposob ze zacznie ci silnikiem telepac to wyposrodkuj sobie tym pokretłem az sie ustabilizuje.Nastepnie dobrze by było...
nie to, gdzie się wkłada filtr tylko PRZEŁĄCZNIK (centralka) w samochodzie wewnątrz - małe, platikowe czarne pudełeczko z przełącznikiem i diodami - tam powstają zimne luty pod wpływem : przełaczania, sprzątania w samochodzie, wstrząsów. jeżeli nie masz na gwarancji - to możesz śmiało go rozebrać - za dużo elementów w nim nie ma pozdrawiam
Są dwa rodzaje reduktorów - starsze są sterowane podciśnieniowo, nowsze nie posiadają tej wewnętrznej membrany, ponieważ steruje nimi umieszczony na zewnątrz obudowy elektrozawór. Sterowanie to ma za zadanie włączanie i wyłączanie reduktora, w zależności od tego, czy silnik pracuje, czy nie. W starszych typach (pneumatycznych) do reduktora dochodził...
Drugi przekaźnik jest od zaworu benzyny, skoro nie wiesz jak sprawdzić tranzystor to lepiej oddaj jakiemuś znajomemu elektronikowi co za "przysłowiowe piwo" ci sprawdzi.
Oczywiście będzie działać, bardzo dobry wybór.
Witam! Kod 42 to brak impulsów z układu zapłonowego. Prawdopodobnie przyczyną jest czujnik Halla w aparacie zapłonowym. Pozdrawiam
Witam! Oto schemat podlaczenia komputera LOV "ECO" 438046. Na przelacznik nie patrz, bo to jest LOVATO i ma inne kolory przewodow niz STAG. STAG-a 2W podlaczasz w nastepujacy sposob: - brazowy - sygnal predkosci obrotowej (np. zacisk 1 cewki zaplonowej) - czarny - masa - czerwony - plus po zaplonie przez bezpiecznik 7,5A lub 10A - niebieski - zasilanie...
Chyba nieporozumienie drobne. Ogólnie w instalacji gazowej masz dwa elementy które moga byc nazwane "emulator" - emulator sndy lambda (który w tym przypadku jest poza pdodejzeniami) i emulator wtryskiwaczy. Jak jest zrobiony takiemulator pisałem wcześniej. U ciebie na jednopunkcie to może byc poprostu przekaźnik zwykły albo wręcz element składowy "centralki"...
Cześć. Jeśli chodzi o oszroniony reduktor to na pewno albo brakuje ci plynu w ukladzie chlodzenia albo reduktor jest zapowietrzony. Uzupelnij poziom plynu a odpowietrzysz reduktor poprze zdjęcie jednego z przewodów zasilania plynu do reduktora tak by plyn dostal się i wypelnil komorę wodną reduktora. Jeżeli reduktor zamarzal to nie moglo być mowy o...
lovato interfejs lovato lovato reset lovato schemat
multiswitch unicable mechanizmy magnetofonów zasilanie radia chorus
sterownik bramy dwuskrzydłowej elektrosym pobierz
HAMM HD 120i – błąd 1118: niskie ciśnienie hydrauliki wibracji, diagnostyka i przyczyny Lokalizacja modułu SAM w Mercedesie W220 S320