To już musi indywidualnie ocenić fachowiec, który się tego podejmie. Możesz też zorientować się czy za koszt podzespołów LPG nie byłby ktoś skłonny tego zdemontować. Należałoby też wymienić albo bardzo starannie zaślepić kolektor dolotowy (dysze wtrysków LPG). Doraźnie możesz sprawdzić to co napisałem wcześniej i usprawnić auto a potem rozejrzeć się...
1sze czy masz katalizator 2gie jak ustawione jest LPG? Lepiej większe dysze , niższe ciśnienie. 3cie sonda Lambda 4te czasy wtrysków LPG nieszczelności w układzie dolotowym powietrza...
Przeważnie tak by na full obciążeniu czas wtrysku PB był równy z LPG by nie pętliło wtryskiwaczy LPG i by mnożnik początkowy wyszedł w okolicy 1.2 czyli np: Wolne RPM Tpb = 3ms <--> Tlpg = 3,6ms 3,6/3 = 1.2 Tpb = 15ms <--> Tlpg = 15ms 15/15 = 1 To tak mniej więcej bo podkorygować też można ciśnieniem, generalnie czynników jest więcej bo...
A w jaki sposób może zrobić sekwencję z fullgrupy? Tylko niektóre sterowniki gazowe maja umiejętność generowania jednego wtrysku zamiast czterech : sterowanie wtryskami na benzynie wygląda tak Full grupa - co pól obrotu (wszystkie na raz) semi sekw - co obrót (parami) sekwencja - co dwa obroty (pojedynczo) natomiast można zrealizowac na gazie sterownie...
Dobre wtryski (szybkie) krótkie przewody od wtrysków do kolektora , dysze blisko wtrysków benzynowych. Podłączenie sterownik LPG do OBD2 i obsługa korekt przez niego (np KME NEVO PRO).
Regulacja jedynie ciśnienia z manometrem na korektach. A jakby regulować dyszami i korektami? Dodano po 1 Np dać wydajniejsze wtryski i mniejsze dysze i obserwować korekty?
A jakie dysze dałeś?
Tak, masz rację : dysze za duże. Mnożnik nie powinien być mniejeszy niż 1. Biorąc pod uwagę zastosowane dość wolne wtryskiwacze mnożnik powinien być wyższy , wtedy i czasy lpg się wydłużą. Dobierz tak dysze aby ciśnienie gazu było ok. 1 bar , a czas lpg na wolnych obrotach dłuższy od benzyny o 1 ms lub nawet więcej. Nie przesadzaj jednak , aby się wtryski...
zbyt długie przewody,sprawdz gdzie są dysze zamontowane jak daleko od wtrysków benzynowych
Fuel trim to mnożnik czasu wtrysku benzyny, jeśli na gazie idzie w górę, to znaczy, że paliwa (LPG) jest za mało w stosunku do oczekiwań sterownika, czyli mnożnik czasu wtrysku LPG należy zwiększyć. Tak samo jeśli mapa czasu wtrysku benzyny na LPG jest powyżej mapy bazowej (na benzynie) / czasy wtrysku są dłuższe to mnożnik (lub ciśnienie, lub dysze)...
Jak jest wystarczająca wydajność parownika to 1.1 najbardziej będzie odpowiednie a przedeeszystkim większe dysze lub wtryski
Następny spec od szlaczków. Ręce opadają. Obd lub czasy wtrysku.
W zależności od ciśnienia zmienia Ci się ciśnienie gazu i rozjeżdżają adaptacje wtrysku benzyny, ponadto sprawdź sondę lambda (na benzynie na zgodność z analizą spalin). Zrób mapę wtrysku centralki LPG na pełnym (lub lepiej 3/4) zbiorniku. Wtryski mają poprawnie dobrane dysze i są skalibrowane?
Te co masz są w rozsądnej cenie. Czemu chcesz zmieniać? Przecież tam się same dysze wymienia/rozwierca. Jakie w ogóle masz założone? Bo te wtryski sprzedają chyba z dyszami 2.0, a takie wydaje się że powinny być ok, chyba że ktoś mniejsze założył.
Na gaśnięcie to polecam wymienić wtryski na pojedyncze barracudy lub AC W03x i zapakować dysze obok wtryskiwaczy PB i będzie po problemie. Sprawdź parowanie wtrysków PB z LPG w programie. Szkoda klawiatury na pisanie o valdemarach.
W instalacja IV generacji wtryskami gazu steruje sterownik benzyny, za pośrednictwem sterownika LPG, który odpowiedni koryguje czas impulsu sterującego. Cała sztuka polega na tym by tak dobrać skok tłoczków wtryskiwaczy, dysze i mapy korekcyjne, by czasy impulsów sterujących wtryskiwaczami z oryginalnego ECU nie zmieniały bez względu na to czy silnik...
Najpierw podaj jaki masz silnik i się dowiedz jakiej średnicy dysze masz założone i jaki reduktor.
Z fotki mniemam, że jest to silnik renault i gazownik poszedł na łatwiznę. Można zamontować dysze zaraz obok wtryskiwaczy benzynowych, bo jest tam miejsce. Wystarczy odkręcić "tą" aluminiową osłonę na listwę wtryskiwaczy benzynowych i wszystko widać.
przy wtrysku full-group wtrysk następuje jednocześnie do wszystkich cylindrów ,potrzebne są szybkie wtryski więc w tym akurat gazownik nie ma racji. Zalewanie czyli podawanie zbyt dużej dawki gazu, może jednak nastąpic jeśli wtryski są szybkie i przewymiarowane , bo na wolnych obrotach czasy są najkrótsze , a ich skracanie też ma swoją dolną granicę...
Wtryskiwacze mają kalibrowane dysze więc można zmienic ich wydajność rozwiercajac dysze. Już nie pamietam co oznaczały te ich poprawki ale agis działa tak że start wtrysku lpg następuje z opóźnieniem 2ms po wtrysku pb natomiast zakończenie wtrysku lpg jest na równo z pb lub później. To powoduje ze mnożnikiem nie można uzyskać czasów wtrysku lpg krótszych...
twój problem to niodpowiednie wtryskiwacze : waltek to wprawdzie najtańsze ale i najmniej precyzyjne i najwolniejsze wtryskiwacze. W Twoim aucie sprawdzą się wyłącznie wtryski matrix HD344 lub podobne. Zmiana sterwoania z sekwencji na fulgrupę pwowoduje że dysze są za duże i zalewasz silnik gazem. Check zapala się właśnie z powodu marnych wtrsykiwaczy,...
Nie liczył bym na to, że ktoś to dobrze wystroi. z takim podejściem w życiu to niczego nie powinniśmy robić, kupować czy używać , bo może nowy samochód z fabryki składał jakiś "Janusz" co miał słabszy dzień ewidentnie mam wrażenie iż tylko PAN psooya jest nieomylny i wszystko wiedzący To akurat nie jest przejaw defektyzmu a realizm. Chyba nie byłeś...
Pobawiłem się z tym silniczkiem i wygląda że jest dobrze zamontowany , a obroty nadal falują ale po dokładnym sprawdzeniu , po spryskaniu zmywaczem do hamulcy w okolicach 2 środkowych wtrysków , auta zaczęło się trząść , czyli gdzieś tam jest jednak nieszczelne - wymieniłem oringi na wtryskach , dysze lpg wklejone , czyli zostaje uszczelka kolektora...
ustawione ładnie ale dysze za małe.zapewne braknie na wysokich obrotach wyświetlając komunikat o wtryskach całkowicie otwartych.można ustawić max obr.na LPG powiedzmy na 4,5k. lub rozwiercić dysze wtryskiwaczy.
Wymieniłem wszystkie wtryski LPG na takie same jak były, dla pewności założyłem stare dysze kalibracyjne. Autko śmiga, żadnych błędów, nic nie muli. Temat uważam za zamknięty. Dzięki wszystkim za zainteresowanie i pomoc.
wydajność wtryskiwacza zależy od średnicy dyszy i ciśnienia gazu. Większa średnica dyszy to mniejesze ciśnienie gazu. Mniejsze ciśnienie gazu to lepsze warunki pracy wtryskiwacza, lepsza dynamika i precyzja dawkowania gazu. Oczywiście jest i dolna granica bo nie może to prowadzić do nadmiernego skrócenia czasu wtrysku. Dane wyliczone z podanego programiku...
Najłatwiej to po prawej na tym odcinku prostopadłym do głowicy prosto w dół. Dysze 2.0 max 2.2. To z doświadczenia innych osób.
Masz tu taki chaos, że ja tego nie ogarniam. 10cm wężyka to już na tyle dużo, że mogą być wibracje na lpg. Dysze lub cisnienie dograj tak by na WOT AFR był zgodnym z PB lub odpowiednio dobrany oraz stosunek czasu wtrysku pb do lpg =1
mapy nie pokryte, mnożnik bardzo wysoki a i tak za niski. Za małe ciśnienie lub za małe dysze. Nie wiem co to za wtryskiwacze, ale czasy wtrysku krótkie , więc po zwiększeniu dysz jeszce się skrócą i może wtryski lpg będą za wolne. To tylko tłumaczy takie partackie zestrojenie. Tak czy inaczej - do bani.
Obniż minimalne ciśnienie o ok 0.3 bara od tego co masz ustawione na reduktorze i możliwe że przejdziesz kalibrację jednakże jeśli masz czas wtrysku gazu trzy razy dłuższy jak benzyny to jaki masz mnożnik w programie? Albo za małe ciśnienie gazu na reduktorze ( w compakcie chyba max 1.3 bara powinno być) albo dysze gazowe za małe
Powodem problemu były zbyt małe dysze na wtryskach. Tak mi powiedziano.
Witam jak w temacie poproszę o opinię ustawień,co ewentualnie poprawić itp.Instalacja stag 200 reduktor zavoli zeta s,wtryski regi ,dysze 2,0 ,spalanie w miescie 17l lpg co moim zdaniem trochę za duże.Reduktor jak i wtryski maja przejechane 3tyś ,wszystkie filtry nowe,świece nowe.Ogólnie auto dobrze śmiga Tu plik oscy z lpg. http://www54.zippyshare.com/v/99283581/f...
(at)manio123 >sterownik ma zerowe korekcja jak gaz ma 45 *C w którym miejscu to widzisz ?, bo jedyne co mi przychodzi do głowy, że przy temp gazu 30st. różnica czasów wtrysku lpg i benzyny jest identyczna, a przy 40 stopniach różnica wynosi 5%. rozumiem, że głównym problem tego parownika jest brak możliwości obniżenia ciśnienia a co za tym idzie wydłużenia...
Witam wszystkich. Mam dziwny problem z LPG. Zacznijmy od tego, że mnożnik jest koło 1 ale biegu jałowym bardzo mocno zalewa silnik gazem co powoduję nierówną pracę silnika, z drugiej strony na pełnym obrotach również zalewa silnik gazem oraz pojawia się błąd, że wtryskiwacze gazu są całkowicie otwarte. Pojawia się również błąd zbyt niskiego ciśnienia...
Screeny z opcoma a najlpiej logi? Badałeś zmianę czasu wtrysku PB po przełączeniu na benzyne na luzie dla różnych obrotów? Ogólnie jak to ma być na czas wtrysku to dwie osoby na żywca jadać trzeba robić. Do tego podgląd i tak korekt długo i krótko trzeba podglądnać na moje oko. Nadal pokazuje za duże dysze no ale to trzeba by korektami sprawdzić jak...
Auto kupiłem 3 late temu , było z gazem. Na początku było ok , potem zaczęły się kłopoty .Pewnie dysze się rozkalibrowały . No to pozostało kupić dysze i wymienić . Wiecie może gdzie dostanę takie dysze ?
Wyreguluj ponownie na czasy wtrysku a nie mapy. Czy przez przypadek usterka nie powstała gdy wymieniłeś przewody gazowe miedzy listwa a kolekrorem na np inne fi? 1.1 i 1.4 lubi puścić uszczelka pod glowicą. Valteki nie gwarantują poprawnej pracy wg mnie tu jest problem plus bardzo długie wężyki. Jaki masz stosunek czasów na wolnych, średnich i dużych...
Auto nie pali na pierwszy cylinder. Zacznę od tego, że auto miało niewielki pożar, spaliła sie instalacja elektryczna od wtrysków. wcześniej auto paliło na wszystkie cylindry Teraz instalacja jest odtworzona i wszystko powinno byc w porządku, sygnał na wtryski jest, wtryski też działają, iskra tez jest, na gazie i benzynie jest tak samo. Kompresja jest...
trudno powiedzieć coś w ciemno, ale ja strzela z tłumika to zalewa za bogato i to może być przyczyna reduktora, który daje duże przyrosty ciśnienia po puszczeniu pedału gazu, albo wtryski za mocno rozwiercone , nie wyrabiają na wolnych obrotach i dlatego leją. To wszystko jednak wróżenie z fusów , bez screenów czy precyzyjnych danych o instalacji. Sama...
Reduktor stary czy nowy? Pokazałbyś tak jak wygląda ciśnienie gazu i czas wtrysków kiedy silnik zaczyna przerywać. Pewnie ciśnienie LPG spada, wtryskiwacze się zapętlają. Jakie tam masz dysze?
Sondy lambda wymieniłem 2 sztuki przed i za katalizatorem na pewną są ok. Sondy nie są podpięte pod sterownik LPG. A jak sprawdzić czy go zalewa? Jak były dysze 2.0 mm to dobrze wchodził na obroty i zachciało mi się rozwiercić je bardziej.
To co nazywasz "mapa z PB" i "mapa z LPG" to to samo, nie ma znaczenia na jakim paliwie samochód pracuje aktualnie. Z punktów zebranych na gazie (zielone) widać, że przy większym obciążeniu silnika sterownik wtrysku benzyny * do pewnego momentu skracał czas wtrysku benzyny, a później gwałtownie go wydłużał. Czyli dla czasów wtrysku pomiędzy 6 a 13ms...
Witam, Z tego, co opisujesz, problem z szarpaniem przy wciśnięciu pedału gazu na LPG może mieć kilka potencjalnych przyczyn. Oto kilka rzeczy, które warto sprawdzić i rozważyć: 1. Strojenie podczas jazdy Jednym z najważniejszych aspektów instalacji LPG, szczególnie w samochodach z silnikami Valvetronic, jest odpowiednie strojenie podczas jazdy. Strojenie...
Twoja ostatnia mapa już wygląda coraz optymistyczniej. Teraz pojeździj trochę i sprawdź czy masz zastrzeżenia. Jeżeli jeszcze ci nie pasuje rozwierć dysze o 0.1mm i zrób ponownie tak jak proponowałem dwa posty wyżej.
Witam. Mam pytanie, po czym stwierdzic uszkodzenie wtryskiwaczy lpg? Walcze z Instalka juz kilka miesiecy i ciagle to samo czyli szarpie przy wyzszych predkosciach np. bieg 1 i 2 ciagnie do konca a juz 3 4 5 zalezy czasem 120 km/h a czasami i 180 pojedzie. Wymienione wszytsko czyli parownik nowy bo sliver nie wyrabial mialo byc dobrze a jest bez zmian,...
Tu tylko PB. Podwyższa znaczy ubogo. Wyczyść wtryski rozwierć dysze i zrób nowy model. Bo ciśnienie masz spore. Temperatura przełączania też niska. To tylko wtryski niepotrzebnie niszczy.
Grzegorz NIE! Patrz tylko na czasy wtrysku PB. Podczas pracy na PB oraz po przełączeniu na LPG czas wrysku w lewym okienku czyli PB ma być taki sam jak przed przełączeniem. Co do falowania obrotów to przyczyn może być wiele: np. niewłaściwe ciśnienie reduktora, żle dobrane dysze, żle podłączone podciśnienie. Ta poprawka u Ciebie jest jakaś dziwna, chyba...
Mam też Matrixy na LR Omegas, które przejechały 130000km. Ostatnio je zregenerowałem nowymi zaworkami (komplet 180zł). Cewki nie ruszone. Z cewkami może być problem jak instalacja wymaga długich czasów wtrysku gazu. Wtedy mogą się palić. Moja instalacja, pewnie niezgodnie z sztuką, otwiera wtryski gazowe w znacznie mniejszym czasie niż benzynowe z uwagi...
Mnie to nie pasuje, chyba, że ten, co wyposażył ten silnik we wtryskiwacze brązowe (po drodze są jeszcze żółte), zaaplikował dysze, których normalnie w Prinsie nie ma. U mnie przy wtryskiwaczach pomarańczowych i przy niewiele mniejszej mocy z cylindra optymalne ustawienie RC jest 104%. Przy takim ustawieniu korekta LTFT oscyluje w pobliżu 0, przy ustawieniu...
wtryskiwacze raczej TYP 30 BFC mnożnik dla każdego silnika powinien kończyć się na 1.dysze są indywidualna sprawą sprawą dla każdego silnika.ustawienie typu wtrysku dla fullgrup na sterowniku LPG "półsekwencja". zbieranie map,auto kalibracja,definicja mnożnika tak jak piszesz.zmiana mnożnika poprzez przesuwanie kropek do pokrycia wykresów lpg i pb.więcej...
Witam wszystkich :) Autko z którym jest problem peugeot 207 1,4 16v 88KM instalacja stag ecco reduktor alaska wtryski hana. Problem polega na tym ze po założeniu ig zaczął palić się czek początkowo były wtryski waltek czerwone , po kilku ustawieniach przez instalatora i zmianie ze trzy razy dysz (który w temacie już jest ponad 10lat) stwierdza ze może...
1. nie możesz przenosić średnicy dyszy zavoli na magica bo wyjdzie kaszana. Do Magiców dostawniesz karteluszek z rozpiską dysz zależnie od mocy silnika i ilości garów, przy ciśnieniu roboczym 1 bar. 3,1 mm to horrendalnie za dużo :D:D 2. magiki tylko pojedyncze, wbrew temu co twierdzisz to najmniej roboty, zasil je ze stosownych [URL=http://www.drypa.pl/produkt1475_AKC...
Znam taki sam problem, ale polonez jest nie na wtrysku, tylko gaźnikowy. Możliwości jest sporo: - pompa paliwa, - zaworki od LPG/benzyna, - w przypadku gaźnika - przytkane dysze.. Na dobry początek sprawdź pompę i doprowadzenie paliwa.
Krotko jezeli silnik pracuje na benzynie to pracuje z pominieciem centralki gazu-to chyba jak najbardziej zrozumiale... Wiec nie rozumiem jakim cudem silnik pracuje inaczej na benzynie po zmianach dokonanych w korekcjach dawek gazu-bo tylko tym zajmuja sie gaziarze. Bez cudów - sterownik benzyny wprowadza korekty do mapy wtrysku na podstawie odczytów...
Witam mam problem z instalacją Kit MTM Ecodrive ( podobno to samo co BRC P&D . Przęłączanie LPG jest ustawione na 50 stopni . Na benzynie chodzi wszystko cacy i nic się nie dzieje. W momencie gdy przełączy się na LPG i podjadę 500 metrów stanę na światłach to auto szarpie do przodu , skaczą obroty i przygasa oświetlenie na desce rozdzielczej . Pózniej...
Poważnie masz te dysze na stałe? Nie spotkałem się jeszcze z tym. https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#safe=o...
Ok, a możesz napisać jak najlepiej się za to zabrać? Zacząć od startowego mnożnika 1? Ustawić wolne obroty aby czasy pb zgadzały się z czasami pb na lpg i potem dalej w trasie ustawiać cały zakres obrotów? Nigdy tego nie robiłem i chciałbym zasięgnąć kilku porad. Jakie dysze zastosować i jakie wtryski wybrać w sterowniku? Czy podciśnienie mogę wziąć...
Witam Ja w swoim Voyku 96 3,3 l też mam podobne problemy z instalacją ll gen. Właśnie chce zmienić na wtryski. Wiec mam pytanie = Panowie jakie dysze macie wkręcone i w jakiej odległości od głowicy, jakie ustawienia kompa LPG proponujecie, na co zwrócić uwagę. Dzięki
Witam, Przymierzam się do kupna małego auta i założenia instalacji LPG. Przetrzepałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, ale nigdzie nie znalazłem wprost tego czego szukam. Może ktoś będzie w stanie mi pomóc. Poniżej pytania z małym wstępem: 1. Istnieją podstawki pod wtryski bosch do LPG. Wtryskiwacz benzyny ma jakiś kąt rozwarcia...
Dysza jest przed przepustnicą i podciśnienie wzrasta wraz z jej otwarciem . Gdyby dysza była przed przepustnicą lub gaźnikiem po odjęciu gazu miałbyś największe zasysanie wody . Dodano po 2 Przepraszam pomyłka gdybyś umieścil dysze za przepustnicą czyli od strony silnika po jej zamknięciu jest największe podciśnienie.
Witam. Co może być przyczyną dławienia się silnika bezpośrednio po przełączeniu na lpg do momentu pełnego nagrzania się silnika? Pasat B5 2.0 20v 130KM. Instalacja Stag 200, reduktor scorpion st,wtryski magic jet. Temp. przełączenia 30 stopni, dysze wtryskiwaczy 2.3mm, ciśnienie reduktora 1.0. Proszę o pomoc bo im niższa temperatura otoczenia tym większe...
zrób foto wtryskiwaczy i reduktora. Dysze gazu są za małe co widać po długaśnych czasach wtrysku, 2x dłuższych niż benzyny. Nie powinny być dłuższe niż 20-30%. Olej komunikat , że są prawidłowe bo są za małe. Jaka średnica dysz? Możesz ją zmierzyć wkładając w dysze wiertła i znanym rozmiarze aż będzie ciasno. Zbyt małe dysze mogą byc powodem dużego...
A źle mój błąd. Nie chciałem siać herezji. Dysze za małe co skutkuje mniejszym wydatkiem gazu i wydłużeniem czasu wtrysku czyli zwiększeniem mnożnika. Czas wtrysku PB*mnożnik = Czas wtrysku LPG. Zwiększyć ciśnienie na reduktorze i powinno być ok. Przepraszam raz jeszcze za moje niedopatrzenie.
Witam ,mam pytanko Citroen Xsara 1.4 lpg sterownik 4gas mini,samochód na wtrysku półsekwencyjnym . W menu programu lpg mam wybór wtrysku benzyny sekwencja lub fullgrup ,brak wyboru półsekwencji, czy moge ustawic na sekwencję było na fullgrupie. Dodam że auto miało zamontowane za duże dysze listwy wtryskowej reg 2.5 ma 1.5,
ciekły wtrysk gazu kosztuje od 6tys.do 8tys. polega to natym że montowane do kolektora sącego wtryski bezposrednio wtryskują gaz do cylindrów tak jak bęzyne jest mało awaryjny niepotrzebuje parownika do podgrzewania gazu , może zwiększyć moc minimalnie silnika , a minus to taki mały trzeba się dowiedzieć czy do tego autka co montujesz gaz można zamontowac...
Do rafał% Oczywiście, że może mieć wpływ. Mam to niestety w praktyce w swoim samochodzie. Meganka z silnikiem 1,6 8V i założona sekwencją LPG. Po zresetowaniu pamięci ECU samochód jeździ OK. Ale po kilku kilometrach gaz zaczyna świrować, muli się szarpie i takie tam. Pomaga przełączenie na PB i chwila jazdy na tym paliwie. Po tym znowu przez kilka km...
Witajcie Chciałem opisać problem który mnie dopadł, a na temat jego rozwiązania niewiele znalazłem w internecie. Ostatnio rozkręcałem kolektor i wymagało to odpięcia wtrysków gazowych. Jakie było moje zaskoczenie gdy po zmontowaniu STAG QBOX BASIC nie chodził poprawnie na LPG. Nie było też możliwości wykonania Autokalibracji w programie. Silnik gasł...
Ja bym ci polecił lpg techa 224, wtryskiwacze dragon bf zółte, reduktor kmd gold. Montowałem ostatnio do superb 1.8T kalibracja zbieranie map bez komplikacji. Autko śmiga i nie czuć różnicy czy benzyna czy gaz. Dysze 2.8mm Jesli masz juz kupione staga to wtryski tylko Hana lub baracuda
Witam wszystkich, mam pewien od dłuższego czasu nie rozwiązany problem z moim autkiem, jest słabszy na LPG niż na pb, różnica dość odczuwalna. Konfiguracja: Stag 4 wtryski Valtek 3ohm dysze na początku 2,1 teraz zwiększone do 2,3 reduktor KME silver, ciśnienie na wolnych 1,05 , przy pedale w podłogę 1 . Układ zapłonowy sprawdzony, świece ok 10tys, wtryski...
Może coś pomoże http://www.ac.com.pl/autogaz/warsztat/Pr... http://www.ac.com.pl/autogaz/warsztat/Dy... Albo wstaw tu swój wykres po kalibracji i chlopaki na pewno pomogą http://lpg.info.pl/ musisz sie zalogować.
odznaczyć "wyłącz przy pierwszym".zapętla wtryski więc sprawdzić sądę w czasie zapętlania.mapkę można przyjąć za poprawną.przy tej kalibracji wtrysków większe dysze nie mają sensu.reduktor powinien wyrobić a ciśnienie powinno się dać regulować od ok.1 do 1.25 bara.nie blokuj mapy.
Elektrozawór ma zamykać i otwierać więc albo działa albo nie i nie ma potrzeby go wymieniać . Wypadanie zapłonów może być spowodowane zanieczyszczeniem wtryskiwaczy, ale ich się nie kalibruje. Nie pamiętam czy w Twojej instalce są możliwości wyłączania poszczególnych wtryskiwaczy w celu znalezienia wadliwego - ale tu też trzeba interfejs. Poczyść takim...
To jest przydatne, pozatym w większości instrukcji od instalacji masz zgrubsza opisane jak się dobiera dysze.
Ciśnienie reduktora stanowi komplementarna parę z wymiarem dysz wtryskiwaczy gazowych. Jeśli zwiększysz ciśnienie, wydajność wtryskiwaczy wzrośnie, spadną czasy wtryski i rozreguluje się instalacja lpg. Skoro miałeś niskie ciśnienie gazu to kupiłeś niewłaściwy reduktor bo tego zavoli nie ustawisz na ciśnienie niższe jak 1,2 bara. Musisz zmienić dysze...
Nikoś miał rację z silverem , ale założenie nowego reduktora bez konfiguracji ? Spadki ciśnienia na jałowym to żadna informacja. Przy pełnym obciążeniu to co innego. Warto też zobaczyć jakie są czasy wtrysku lpg przy dużym obciążeniu bo to może potwierdzić, że dysze za małe. Zainwestuj 1 zł , kup wiertło 2 mm i sprawdź, będziesz wiedział. Nastawa HP...
Nic nie jest oszukane. Po prostu wreszcie mają normalne dysze. Wykręcisz to będziesz miał hane niebieską (najmocniejszą). Bedzie tylko pewnie rozbieżność w dawce bo te z dyszami chyba są ciut bardziej wydajne. Wtryskiwacze wymienia się przy LPG zestawami gdyż nie jesteś w stanie oszacować ich zasyfienia.
Rozwierciłem dysze na 2,7 mm, nadal wydaje się że mapa po autokalibracji jest za wysoko. Po autokalibracji program pokazuje dysze poprawne a po wyjsciu z menu autokalibracji i ponownym wejsciu pokazuje za małe. Auto szarpie przy przelaczaniu na lpg, wtryski świeżo po regeneracji i kalibracji. http://obrazki.elektroda.net/7_129813377... http://obrazki.elektroda.net/36_12981337...
Masz najtańsze , wolne i nieprecyzyjne wtryskiwacze gazu : czerwone valteki. Są zbyt wolne, a czasy na wolnych obrotach zbyt krótkie jak na ich możliwości. Poszukaj mądrzejszego gazownika , niech zmniejszy ciśnienie gazu lub dysze wtryskiwaczy, tak aby czas wtrysku gazu nie był krótszy niż 3,5 ms . Wszystkie te objawy to wynik niestabilnej pracy na...
Witam Po porażkach związanych z OMVL dream, wyjąłem całą tą instalacje i założyłem STAGa 300-6. Reduktor został stary OMVL-wymienione membrany, listwy Valtec czerwone zregenerowane, dysze 2.1mm(wcześniej były ok 3mm i ten sam efekt). Problem polega na tym, że samochód pracuje na benzynie idealnie, sonda lambda pracuje poprawnie (sprawdzałem oscyloskopem)...
Witam Proszę o pomoc w wyregulowaniu parametrów instalacji LPG Parownik Zavolin zeta Listwa Reg Sterownik 4 gaz Historia naprawy: Wymiana listwy z valteka żółtego na regi ustawiona i przez jakiś rok około może więcej było ok a teraz się zaczęły problemy a mianowicie : Wolne obroty oki ale podczas przyśpieszania zaczynały się problemy szarpanie i następowało...
Dodam tylko, że zebranej mapy na benzynie nie ruszasz, mapy na gazie możesz kasować i zbierać od nowa. Obie mapy reprezentują czas wysterowania wtrysku BENZYNY w zależności od obrotów i podciśnienia w kolektorze dolotowym. Jeśli w tych samych warunkach czas wtrysku na LPG jest dłuższy niż na benzynie to znaczy, że w tych warunkach mieszanka LPG jest...
Masz za dużą różnicę między czasami wtrysku LPG/PB na wolnych obrotach i komputer samochodu ci się rozjechał. Jak nie ruszałeś jeszcze ciśnienia LPG to wystarczy zdjąć klemę akumulatora lub wyjąć bezpiecznik z zasilania komputera samochodu i przejechać się kilkanaście kilometrów na PB jak się silnik całkowicie nagrzeje , przełączyć na LPG i zrobić...
nie kieryj się wskazaniami co do wielkości dysz bo to bardzo zgrubna insformacja. Nie wykonuje się autoadaptacji na starej mapie : przed każdą autoadaptacją należy wykonac reset mapy do wartości "fabrycznych" danego typu wtryskiwaczy. Tak, im większe ciśnienie lub im większe dysze , tym krótsze czasy pracy wtryskiwaczy lpg i tym większa ich wydajność...
Na reduktorach się nie znam, wiem tylko że trzeba je dobierać z odpowiednim zapasem i nie jest obojętne ich położenie. Listwy dobiera się zarówno pod kątem silnika jak i użytego sterownika LPG. Po zmianie typu listwy koniecznie trzeba wykonać adaptację sterownika LPG (najlepiej na hamowni). Bardzo ważny jest sposób zamontowania końcówek wtrysków w kolektorze...
Witam. Mam problem bo czasem moja centralka BRC FLY SF (przy bardzo mocnym przyśpieszaniu) zachowuje się jakby wykryła brak gazu w butli i w okolicach 5000-6000 RPM przechodzi na benzynę i oczywiście pika a ja muszę ręcznie potwierdzić na guziku i ponownie załączyć na lpg. Samo przejście na gaz nie jest jakimś problemem bo na takie obroty wchodzę rzadko...
do staga potrzebujesz kompa. stag 200 ok.500zl.trzysetka troche drozej funkcje te same.jedziesz na benzynie ze stala predkoscia zapamietujesz czas zmieniasz na lpg i porownujesz czas wtrysku benzyny.jesli za dlugi,krotki przesowasz odpowiednia kropke na mapie.masz regulacje ±25%jesli wymaga wiecej zmieniasz dysze,cisnienie na odpowiednie.taka regulacje...
Witam zmieniłem dysze na valtkach dorobiłem mape i śmiga bez zarzutu dzieki za pomoc
Wtrysk wymieniony, auto chodzi jak trzeba. Do wiadomości innych potrzebujących: Sterownik silnika IAW49F, numer wtryskiwacza w tym silniku to IWP064, biała obwódka i dwie dysze w wtryskiwaczu. Dziękuję za pomoc.
Przeczyszczę jeszcze raz a jak problem wróci to wymienię wtryskiwacze - co sądzicie o barracudach? Mam jeszcze jednen problem przy aucie żony ale nie wiem czy lepiej nie otworzyć nowego tematu: Skoda Superb 1 silnik 2.0 115 km i instalacja Agis:( Co jakiś czas podczas jazdy na LPG zaczyna szarpać - pomaga przełączenie na benzynę i powrót za 10 sekund...
ok zrobiłem tak podniosłem ciśnienie na reduktorze z 1.020 do 1.100 Po kalibracji wyszło że mam dysze optymalne . Wyszło nachylenie 1.00 offset 1.6 teraz czasy wtrysków : na gazie : 2.40 benzyna - 4.10 gaz na benzynie : 2.48 benzyna -0.00 gaz silnik mam 1.4 co do mnożnika raczej chyba nie ustawie bo nie bardzo wiem o co chodzi- może jakieś podpowiedzi...
Nie można bezkrytycznie zmniejszać ciśnienia bo w ten sposób ograniczasz wydajność wtryskiwaczy , a jednocześnie bardzo wydłużasz czas wtrysku co powoduje że gaz słabo się wymiesza z powietrzem , a auto jest słabe przy dużym spalaniu. Ciśnienie możliwe najniższe , a dysze takie aby mnożnik osiągał 1 przy maksymalnej mocy , czyli przy czasach rzędu 14-15...
W tamtym założyłem chyba dysze 1,8 do hana najmniejsze jakie były dostępne bo gazownik dał jakoś za duże. Czy jakoś tak, możliwe, że tamten silnik miał mniejszą moc a ja pokręciłem i było to 90KM ? Ze screenu wynika, że można by coś zwiększyć na 2,2 Dysze muszą być jak największe - wielkość ogranicza tylko minimalny czas otwarcia wtryskiwacza gazowego...
Staram sie uruchomić instalacje gazową po kombinatorach. Zregenerowałem parownik/wtryski. Rozwierciłem dysze z 1.8 na 2.5 mm ponieważ miałem bardzo długie czasy. ZAVOLI ZETA S valtek 30 AG COMPACT Mój problem polega na tym że po przełączeniu na gaz czasy na bp podwajają się a na lpg lecą do 10-12 ms (wolne obroty) silnik pracuje bardzo ciężko szarpie...
na pierwszy rzut oka calkiem niezle.w odchylce przy 2ms.ucieka do gory a przy 4-5ms.miesci sie w odchylce 10% wiec do przyjecia.jedyna kwestia jaka pozostaje to dlaczego cisnienie w oknie "parametry kalibracji" nie jest zgodne z ustawionym.silnik nie jest calkowicie rozgrzany co moze powodowac odchylke w cisnieniu. powinienes miec typ 30 bfc jesli to...
Informacja o spadkach ciśnienia na biegu jałowym nieprzydatna , napisz ile spada przy maksymalnym obciążeniu np. w warunkach wyprzedzania, albo lepiej dłuższej jeździe na maksa i do tego jaka jest wtedy temperatura gazu :) . Czasy wtrysku długie , więc jeśli wtryski sprawne nie są one przyczyną checka. Możesz spróbować korekty mapy, ale robisz to nie...
Z tego co mi wiadomo, to ta mazda ma sekwencyjny wtrysk gazu. Nie przechodzi na półsekwencję itp. Wtryski były pomarańczowe BRC. Obecnie zamontowałem Barracudy. Polska produkcja. oporność 1,9 Ohm. Dysze rozwierciłem tak, żeby czas wtrysku gazu był o ok 1ms dłuższy niż czas wtrysku benzyny. dziwne, że poprzednia mazda z tym samym silnikiem oraz dużo...
Jakie dysze w silniku??? Dysze to były w gaźnikach komarków i Fiatów 126p. Po co odpisujesz bzdury - dla postów? Trochę pomogło przeczyszczenie silnika krokowego, ale to jeszcze nie to - być może trochę już szwankuje. Szukam dalej. Co do gazu to metodą sprawdzeń przez odłączanie wtyczek od wtryskiwaczy gazu doszedłem, że jeden jest trochę trafiony bo...
Witam. Od nie dawna mam opla omega 2.5 v6 z instalacja gazowa stag 300. Czy mogl by ktos doradzidz lub potwierdzidz ze wszystko jest ok? Aktualne spalanie okolo 18 litrow na 100 km tryb mieszany. Wtryskiwacze valtek czerwony regenerowane skok tloczka 0.45 dysze 2.5 reduktor zavoli zeta s cisnienie 1.3 bar. Ponizej linki do pracy ze programu ac i sond...
Reduktor Artic. Dysze 2.5mm. spróbuję zejść ciśnieniem niżej bo mam problem z odpalaniem czyli jakby wtryski miały za duże ciśnienie i jest przedmuch :) ale na wysokich obciążeniach silnika wyskakuje błąd że "... wtryskiwacze gazu otwarte..." czyli jakby za mało gazu dostawał :)
Złożyłem wczoraj zamówienie; sterownik kme diego, listwa Valtek, reduktor alaska, przewody miedziane, trójniki, baryłki, wkrętki, nakrętki, interfejs, wiązka przewodów, wlew do montażu we wlewie paliwa i ogólnie potrzebne drobiazgi do założenia przodu koszt z przesyłką 809pln. Dzisiaj zacząłem pracę, zdjąłem kolektor do rozwiercenia pod gazowe dysze...
dysze wtryski dysze beretta vaillant dysze
jakie nagłośnić szkolny sharp 60le740 berlingo schemat klimatyzacja
kd502 zamiennik kd502 zamiennik
Zbyt silny wydmuch powietrza w sprężarce Barracuda 2090 Ładowarka LiitoKala Lii-500 a ogniwa 3.6V