Podejrzewam zarówno zużyty kluczyk jak i wkładke. Wymienic badź zregenerować wkład stacyjki. Po wymianie klucze nowe, po regeneracji dorobic nowy prawidłowy klucz do wkładki.
Nowy grot dorobić lub cały kluczyk kupić , a elektronikę - immo przełożyć ze starego.
https://obrazki.elektroda.pl/2638046800_... Witam wszystkich serdecznie Dziś Wam przestawię projekt który wykonałem na zamówienie mojej córki - projekt który był jednocześnie prezentem na I Komunię Świętą. Pamiętam jak 10 lat temu się żeniłem - czas szybko biegnie. W 2018 roku córka szła do Komunii Świętej, a że wszyscy w domu (i nie...
Jak masz zegarek to zauważysz, że właściciel napisał co zdziałał i Śruba się wyrobiła i ciężko teraz odkręcić. więc musisz teraz sobie ten zegarek nakręcić po swojemu hehe. popatrz na fotki i zastanów się co piszesz. A dla fachowca to 5 minut pracy i ma odpowiedni kluczyk do regulacji i demontażu. Jak w elektryce coś padnie to od razu raban o fachowca...
Dobra, nowy dzień, nowe możliwości. Odebrałem czujnik wałka, ale pada więc nie chce mi się moknąć. Ale podpiąłem komputer. 1 wynik: VCDS-Lite Version: Release 1.2 Saturday, 23 September 2023, 12:53:08:0 Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,5... ----------------------------------------...
Witam mam problem z moim renault od razu powiem ze auto nie jest odpalane na kluczyk tylko na guzik który ktoś dorobił (przekręca się stacyjkę do końca i dopiero naciska się guzik) gdy go kupiłem normalnie odpalał cały czas ale od pewnego momentu gdy przekręcam kluczyk i przyciskam guzik słychać jak przekaźnik pstryka dopiero za którymś razem rozrusznik...
Witam, pewnie już sobie poradziłeś z rozebraniem tego kluczyka, ale jeśli ktoś jeszcze nie wie jak rozebrać kluczyk nie uszkadzając go to dodam, że należy włożyć śrubokręt do otworu na kółko (bądź smycz) i go przechylić. Dodatkowo zamieszczam link do filmiku, na którym wszystko widać: http://www.youtube.com/watch?feature=pla...
Ja pisze też z chińczykami ten żółty jest prądowy jest zawsze prąd obojętnie w jakiej pozycji jest kluczyk czerwony jest luźny to jest dodatkowy prądowy, Kazali mi złączyć je razem i teraz monitor funkcjonuje, ale bez stacyjki to jak bym podłączył bezpośrednio do baterii teraz tu jest problem Dodano po 3 https://obrazki.elektroda.pl/8131318300_...
Jeżeli ten kawałek jest luźny to można spróbować stary kluczyk lub paseczek 2 mm blaszki posmarować klejem np.kropelką na samym czubku i docisnąć do kawałka który pozostał w zamku, poczekać aż przyschnie i delikatnie próbować wyciągnąć. Może jakbyś napisał jeszcze jakie to auto to ktoś szybciej by na coś wpadł.
Czerwona szyna CAN Niedopuszczalna odpowiedź lub brak odpowiedzi z tachografu. Mogła wystąpić przerwa lub luźny kontakt w wiązce przewodów CAN do danej jednostki sterującej. Mógł wystąpić wewnętrzny błąd lub brak zasilania danej jednostki sterującej. Przyczyną mogły być także zakłócenia elektromagnetyczne. Zapala się żółta lampka ostrzegawcza. Sprawdź,...
proszę o pomoc gdyż mam taki problem.Posiadam punto 1 z 98r i mam problem z elektryka a dokładniej z akumulatorem ponieważ jest nowy założony z 3m temu a dniem dzisiejszym sie wyładował,a konkretnie jak nim jechałem to po prostu zgasł.Co może być tego przyczyną?dodam jeszcze że gdy przekręcam kluczyk na rozruch to nie świeci w ogóle(nawet na chwile)...
Sprawdź czy poprawnie zamontowałeś baterię. Ja u siebie rozwiązałem problem szybkiego rozładowywania baterii po przez zastosowanie zamiast 2x CR 2016 jedną szt CR2032 / popularna w płytach głównych PC/. Już działa bez wymiany około 2 lata bez problemowo. Natomiast mało prawdopodobne aby się pilot rozprogramował ponieważ to centralka zapamiętuje kod...
Znajdź przewód od stacyjki, na którym pojawia się 12V po przekręceniu kluczyka.
Jeśli masz olej wazelinowy, albo kontakt-spray, to można posmarować styki baterii. No i dogiąć, jeśli słabo (luźno) trzymają.
Witam. Czy autor lub ktoś, kto wie o co chodzi, chciałby napisać, jak rozwiązać ten problem, bo mam dokładnie taki sam. Wszystko działa, jakby był kluczyk, ale po włożeniu go kluczyk chodzi ,,luźno" i nie chce nawet zacząć odpalać auta. Wystarczy wymiana kostki, czy trzeba coś więcej?
Sugerujesz sprawdzić sondę lambdę egr zawór odpowietrzenia zawory wtryskowe i piny 33 i 49 Za to odpowiada k8 Szukać zwarć luźnych przewodów 🤔🤔🤔
Dzięki za odpowiedź, miałeś racę nie przełożyłam go wcześniej, teraz to zrobiłam ale w nowej obudowie trochę luźny jest. Rano sprawdzę czy pomimo tego, że jest trochę luźnych czy działa.
https://www.google.pl/search?q=golf+3+p%... Taki element uległ uszkodzeniu.
Przecież jego długość sugeruje tylko jedno miejsce do którego mógł być wpięty. Jak odpięcie świateł mijania miało wpłynąć na prędkość skutera? Dodam jeszcze że teraz skuter nie gaście po wyjkęciu kluczyka i mogę go odpalic z kopki bez niego! To nie ma nic wspólnego z różowym przewodem skoro dwa lata działał.
Uzupełnij bezpieczniki, sprawdź luźne przewody za radiem. Nie pamiętam dokładnie,ale są auta z potrójnym gniazdem bezpiecznikowym. Przekłada się go w zależności od potrzeb,czy radio po kluczyku,czy bez.
Obstawiam akumulator ale sprawdź klemy czy są czyste i czy nie są luźno.
Witam, Może komuś się przyda. U mnie wyskakiwał ten zygzak od czasu do czasu, po podpięciu programu diagnostycznego nic nie było widać, zero błędów. Okazało się, że w kluczyku odpadł transponder i latał luźno, jak był za daleko, to wyrzucało zygzak, jak przekręcałem kluczyk i transponder się zbliżył do swojego miejsca w kluczyku, to zygzak znikał i...
Dzięki, ale połączyłem niebieski kabel z tej kostki z fioletowym luźnym kablem i po przekręceniu raz kluczyka radio gra, podświetla mi się licznik i obrotomierz, a nie konsola radia?
Bezpiecznik nie ma nic do zapłonu. Stacyjka w skuterach ma dwa styki - jeden załączany w pozycji zapłon, a drugi w niej rozłączany. Do stacyjki dochodzą przewody: czerwony - zasilanie z akumulatora czarny - zasilanie po stacyjce, wyjście na odbiorniki zielony - masa czarno biały - blokowanie modułu. Jak wyciągasz kluczyk ze stacyjki, to zwierasz zielony...
Czy możliwe jest, że luźny chip w kluczyku odcina wtrysk paliwa?
pkhner - coś chyba odwrotnie powinno być według twojego tłumaczenia. Bo jakby siłownik był za luźny, to otwierałoby wszystkie drzwi z pilota, a z kluczyka, tylko kierowcy. A autor pisze, że akurat jest odwrotnie. Chyba, ze alarm mu tak "cwanie podłączyli", że alarm mu bezpośrednio steruje siłownikiem drzwi kierowcy, a ten dopiero porusza resztą w drzwiach...
Jeśli to Zetor, to wymień stacyjkę - luźny styk zwierany wciśnięciem kluczyka.
Kluczyk napewno jest rozbieralny. Powinno być w nim miejsce do podważenia i zdjęcia przykrywki przy dziurce na kółeczko. Podważ go delikatnie wkrętakiem. Transponder (pestka immo) jest w części przy grocie kluczyka (części metalowej). Jest kształtu ściętego z rogu prostokąta. Jak będziesz rozbierał kluczyk to uważaj żeby nie zgubić transpondera bo w...
Witam, Mam dokładnie ten sam problem jak (at)jkier Mam taką sytuację, że silnik ładnie pracuje, ale nie przekazuje napędu na wysuwane ramię, które chodzi luźno bez względu na pozycję kluczyka. Podejrzewam, że ściął się tam jakiś klin czy coś, ale nie wiem jak się tam dostać. Udało to się może komuś naprawić ? Jak się do tego najlepiej dobrać ?
Witam szanownych forumowiczów. Na początku chciałbym zaznaczyć, że mimo iż nie zakładam postów i nie udzielam się czynnie, ponieważ słabo znam się na tym, na czym wy znacie się bardzo dobrze, i nie mam w zwyczaju pomagać w kwestiach, na których znam się słabo lub w ogóle... to jestem częstym gościem tego forum i, czytając wasze porady, udało mi się...
Mi to wygląda na padnięty akumulator. Skoro po włączeniu świateł reszta gaśnie, to znaczy że nie ma prądu. Podłącz woltomierz do akumulatora i patrz, do ilu spada napięcie podczas włączania kolejnych odbiorników. Szukaj też luźnych połączeń. Może to tylko luźna instalacja...
Zapewne zluzowały się łapki i albo wystarczy je dokręcić (jeśli ościeżnica jest luźna) albo tylko jak wcześniej kolega pisał, kluczyk 8 i osłonę zamocować jak powinna być. Pewnie drzwi trzaskały kiedyś a nie było do soków skręcone, albo ktoś nie używał głowy a używał nóg przy tych drzwiach (dewastacja) ps. ale Guciu zgłosiłeś to oczywiście do firmy...
Sprawdź co odcina ci ten alarm, bo może się okazać, że masz uszkodzoną kostkę elektryczną stacyjki lub jakiś luźny wtyk. Jeśli nie chcesz rozbierać auta to zamknij drzwi a następnie zasymuluj włamanie i podczas alarmowania przekręć kluczykiem stacyjkę jeśli zaświecą się kontrolki na desce to pewnie odcina paliwo albo rozrusznik i wtedy alarm raczej...
Witam. Niedawno wystąpił problem z otwarciem klapy bagażnika w moim Golfie. Jednak po krótkim szarpaniu się z klamką bagażnik się otworzył, uznałem że był zamarznięty i zostawiłem go w spokoju. Po 2 dniach problem się pojawił i już od 2 tygodni nie mogę otworzyć bagażnika. Klamka nie stawia oporu, chodzi luźno, kluczyk nie wchodzi, gdyż zamek nie był...
Witam, Przy Premium dxi 440 APM zaczął mi przepuszczać powietrze ( na wolnych obrotach cieżko miał dobic ciśnienie do 12 bar). Wymieniłem: pneumatyke w APM i osuszacz. Było wszystko ok do czasu gdy wymienilem uszczelke pod kompresoerm. Zrobilem ok 200km i kompresor przestal być powietrze. Wymienilem cała góre kompresora czyli komplet uszczelek z głowiczka....
ja przekładam chip ze starego kluczyka do nowego. Przyłóż do stacyjki luźny chip w innej pozycji i spróbuj czy zadziała. Jeśli nie, to być może w czasie demontażu uszkodziłeś go.
Nalej do środka wd40. I jak koledzy radzą podgrzej popukaj powciskaj trzpień z zamkiem. Pewnie zasyfiło się brudem. W tych blokadach kluczyk dość luźno się przekręca. Podczas wciskania poruszaj lewarkiem, może blokuje trzpieñ.
Cześć, mam ten sam temat do ogarnięcia. Nie mogę otworzyć bagażnika, a po odkręceniu 4 śrubek listwa nie chce zejść. edit: udało się otworzyć bagażnik. Zreanimowałem kluczyk, wsadzając baterię pastylkową. Wtedy bagażnik zaskoczył. Okazało się, że miałem rozpięte kostki od stycznika zamka, a linka od kluczyka jest za luźna. Okazuje się, że od strony...
a zasilanie na sterownik idzie posprawdzaj plusy i masę ,po takich robotach przy silniku to się zawsze znajdzie jakiś luźny kabelek
przewody które dochodzą do filtra po od montowaniu i zamontowaniu wydają mi się bardziej luźne niż wcześniej Te przewody są uszczelnione w obudowie filtra oringami. Piszesz o luźnych przewodach paliwowych, pewnie te oringi puszczają.
Taki luźny pomysł... Przy radiu powinno być stale zasilanie i zasilanie "po kluczyku"
Przedewszystkim sprawdź wszystkie przewody. Widać, że któryś z siłowników master łapie dodatkową masę. Może to być spowodowane rozregulowaniem się położenia siłownika, ewentualnie luźnym przewodem, który ma lub nie ma kontaktu. Też z tym walczyłem i okazało się, że były luzy przy podłaczeniu masy do sterownika !!!!!!!
Witam, Peugeot 307cc 2005 rok. Mam problem z otwieraniem przednich szyb z panelu sterującego i z przycisku od wszystkich szyb. Raz prawa, raz lewa, albo nieraz obydwie się nie chcą otworzyć. Wymieniłem sterownik drzwi kierowcy, panel sterujący (przyciski), a teraz wymienili mi BSI. I dalej to samo. Czy jest jeszcze jakiś główny przekaźnik tylko od szyb?...
Czekaj. Z czym ty masz problem? Z tym, że pompa pracuje? A co ma robić? Z reguły jest tak, że przekręcasz kluczyk, pompa zaczyna chodzić, jak nie zapalisz silnika, to po chwili przestaje, a jak odpalisz, to chodzi cały czas. Jak jest dla ciebie za głośno, to wymień pompę na nową i może będzie ciszej...
właśnie to jest dziwna sprawa właściciel ma 2 kluczyki piloty do tego dwa piloty takie jak ma vektra B i 2 kluczyki bez pilota czyli 4 kluczyki i 2 piloty... co ciekawe sprawdziłem i okazało się że działają mu tylko piloty w kluczyku a te oddzielne piloty nie, on myslał że ma słabe baterie jednak wsiadłem do auta i wprogramowałem pilota wolnego i działa...
z tymi audi przerabiałem parę temetów immo. najczęściej była to pierdoła w postaci luźnego odbiornika sygnału przy stacyjce. Jak zdejmiesz obudowę kierownicy, to na stacyjce jest krążek - odbiornik. pewnie jest luźny i nie odbiera sygnału. Przyklej ten krążek silikonem do stacyjki wysówając go najmocniej w kierunku kluczyka
Immobiliser wygląda na takiej zasadzie, że: -jest luźna pastylka przy kluczyku a nie w nim. -urządzenie odbierające sygnał z pastylki jest przy stacyjce a nie na stacyjce jak to ma miejsce przy tzw. cewkach i ma w sobie diodę sygnalizującą prace, co w oryginalnych immobiliser'ach się nie zdarza( ja sam nigdy nie widziałem) -sama centralka immobiliser'a...
Temat rozwiązany, okazało się, że są luźne klemy na aku.
Poza tym - zdobycie dziś DOSa 6.x czy WIN9x to raczej niemożliwe. Chyba, że te systemy już nie są chronione prawem autorskim.. Nie mam pojęcia także, czy jeśli zdobędę Win98 (pewnie SE) to przy 16MB RAM będzie on jako-tako działał - wątpię. XP HE SP1 mam oryginał. Do tej pory posiadam Windowsa 98 w oryginale :) U mnie latał na 486 DX4 100 MHz i 16Mb...
No niestety, przepustnica wyczyszczona etc i nic. Obroty na jałowym się podniosły do 900 z 400, ale dalej ma takiego muła i po odpaleniu sprawia wrażenie jakby ledwo wstawał. Świece też dobre. A i jak mu przygazuje, to zauważyłem, że zaczyna go trząść i krztusić jak wskazówka mija 1000obr/min gdy schodzi do 900 jest ok jak i na 1500. No i mam dziurawy...
luźny zawias luźny gniazdo kondensator luźny
kompresor osuszacza uszkodzenie cewki zapłonowej zamkiem tylnej klapy
Maksymalny pobór prądu w spoczynku BMW X5 E53 Bester 170ND Welding Machine Schematic Request