Podejrzewam zarówno zużyty kluczyk jak i wkładke. Wymienic badź zregenerować wkład stacyjki. Po wymianie klucze nowe, po regeneracji dorobic nowy prawidłowy klucz do wkładki.
Witam, pewnie już sobie poradziłeś z rozebraniem tego kluczyka, ale jeśli ktoś jeszcze nie wie jak rozebrać kluczyk nie uszkadzając go to dodam, że należy włożyć śrubokręt do otworu na kółko (bądź smycz) i go przechylić. Dodatkowo zamieszczam link do filmiku, na którym wszystko widać: http://www.youtube.com/watch?feature=pla...
Znajdź przewód od stacyjki, na którym pojawia się 12V po przekręceniu kluczyka.
Czy możliwe jest, że luźny chip w kluczyku odcina wtrysk paliwa?
Dzięki za odpowiedź, miałeś racę nie przełożyłam go wcześniej, teraz to zrobiłam ale w nowej obudowie trochę luźny jest. Rano sprawdzę czy pomimo tego, że jest trochę luźnych czy działa.
Jeśli to Zetor, to wymień stacyjkę - luźny styk zwierany wciśnięciem kluczyka.
Dzięki, ale połączyłem niebieski kabel z tej kostki z fioletowym luźnym kablem i po przekręceniu raz kluczyka radio gra, podświetla mi się licznik i obrotomierz, a nie konsola radia?
Sugerujesz sprawdzić sondę lambdę egr zawór odpowietrzenia zawory wtryskowe i piny 33 i 49 Za to odpowiada k8 Szukać zwarć luźnych przewodów 🤔🤔🤔
Uzupełnij bezpieczniki, sprawdź luźne przewody za radiem. Nie pamiętam dokładnie,ale są auta z potrójnym gniazdem bezpiecznikowym. Przekłada się go w zależności od potrzeb,czy radio po kluczyku,czy bez.
Zapewne zluzowały się łapki i albo wystarczy je dokręcić (jeśli ościeżnica jest luźna) albo tylko jak wcześniej kolega pisał, kluczyk 8 i osłonę zamocować jak powinna być. Pewnie drzwi trzaskały kiedyś a nie było do soków skręcone, albo ktoś nie używał głowy a używał nóg przy tych drzwiach (dewastacja) ps. ale Guciu zgłosiłeś to oczywiście do firmy...
pkhner - coś chyba odwrotnie powinno być według twojego tłumaczenia. Bo jakby siłownik był za luźny, to otwierałoby wszystkie drzwi z pilota, a z kluczyka, tylko kierowcy. A autor pisze, że akurat jest odwrotnie. Chyba, ze alarm mu tak "cwanie podłączyli", że alarm mu bezpośrednio steruje siłownikiem drzwi kierowcy, a ten dopiero porusza resztą w drzwiach...
Bezpiecznik nie ma nic do zapłonu. Stacyjka w skuterach ma dwa styki - jeden załączany w pozycji zapłon, a drugi w niej rozłączany. Do stacyjki dochodzą przewody: czerwony - zasilanie z akumulatora czarny - zasilanie po stacyjce, wyjście na odbiorniki zielony - masa czarno biały - blokowanie modułu. Jak wyciągasz kluczyk ze stacyjki, to zwierasz zielony...
Przecież jego długość sugeruje tylko jedno miejsce do którego mógł być wpięty. Jak odpięcie świateł mijania miało wpłynąć na prędkość skutera? Dodam jeszcze że teraz skuter nie gaście po wyjkęciu kluczyka i mogę go odpalic z kopki bez niego! To nie ma nic wspólnego z różowym przewodem skoro dwa lata działał.
Mi to wygląda na padnięty akumulator. Skoro po włączeniu świateł reszta gaśnie, to znaczy że nie ma prądu. Podłącz woltomierz do akumulatora i patrz, do ilu spada napięcie podczas włączania kolejnych odbiorników. Szukaj też luźnych połączeń. Może to tylko luźna instalacja...
Cześć, mam ten sam temat do ogarnięcia. Nie mogę otworzyć bagażnika, a po odkręceniu 4 śrubek listwa nie chce zejść. edit: udało się otworzyć bagażnik. Zreanimowałem kluczyk, wsadzając baterię pastylkową. Wtedy bagażnik zaskoczył. Okazało się, że miałem rozpięte kostki od stycznika zamka, a linka od kluczyka jest za luźna. Okazuje się, że od strony...
Witam mam problem z moim renault od razu powiem ze auto nie jest odpalane na kluczyk tylko na guzik który ktoś dorobił (przekręca się stacyjkę do końca i dopiero naciska się guzik) gdy go kupiłem normalnie odpalał cały czas ale od pewnego momentu gdy przekręcam kluczyk i przyciskam guzik słychać jak przekaźnik pstryka dopiero za którymś razem rozrusznik...
ja przekładam chip ze starego kluczyka do nowego. Przyłóż do stacyjki luźny chip w innej pozycji i spróbuj czy zadziała. Jeśli nie, to być może w czasie demontażu uszkodziłeś go.
Immobiliser wygląda na takiej zasadzie, że: -jest luźna pastylka przy kluczyku a nie w nim. -urządzenie odbierające sygnał z pastylki jest przy stacyjce a nie na stacyjce jak to ma miejsce przy tzw. cewkach i ma w sobie diodę sygnalizującą prace, co w oryginalnych immobiliser'ach się nie zdarza( ja sam nigdy nie widziałem) -sama centralka immobiliser'a...
Jeżeli ten kawałek jest luźny to można spróbować stary kluczyk lub paseczek 2 mm blaszki posmarować klejem np.kropelką na samym czubku i docisnąć do kawałka który pozostał w zamku, poczekać aż przyschnie i delikatnie próbować wyciągnąć. Może jakbyś napisał jeszcze jakie to auto to ktoś szybciej by na coś wpadł.
Taki luźny pomysł... Przy radiu powinno być stale zasilanie i zasilanie "po kluczyku"
Witam mam taki problem, iż ostatnio wybrałem się w trasę (na weekend ze znajomymi) jadę jadę i w pewnym momencie zgasło mi auto przy prędkości około 80 km/h zjechałem na pobocze nie wiedziałem co się dzieje chciałem odpalić rozrusznik kręcił jak trzeba, lecz auto nie odpalało wiec spróbowałem rozłączyć akumulator auto odpaliło, ale wciąż ciągle gasło...
a zasilanie na sterownik idzie posprawdzaj plusy i masę ,po takich robotach przy silniku to się zawsze znajdzie jakiś luźny kabelek
Jeśli masz olej wazelinowy, albo kontakt-spray, to można posmarować styki baterii. No i dogiąć, jeśli słabo (luźno) trzymają.
Sprawdź co odcina ci ten alarm, bo może się okazać, że masz uszkodzoną kostkę elektryczną stacyjki lub jakiś luźny wtyk. Jeśli nie chcesz rozbierać auta to zamknij drzwi a następnie zasymuluj włamanie i podczas alarmowania przekręć kluczykiem stacyjkę jeśli zaświecą się kontrolki na desce to pewnie odcina paliwo albo rozrusznik i wtedy alarm raczej...
Ja pisze też z chińczykami ten żółty jest prądowy jest zawsze prąd obojętnie w jakiej pozycji jest kluczyk czerwony jest luźny to jest dodatkowy prądowy, Kazali mi złączyć je razem i teraz monitor funkcjonuje, ale bez stacyjki to jak bym podłączył bezpośrednio do baterii teraz tu jest problem Dodano po 3 https://obrazki.elektroda.pl/8131318300_...
Witam szanownych forumowiczów. Na początku chciałbym zaznaczyć, że mimo iż nie zakładam postów i nie udzielam się czynnie, ponieważ słabo znam się na tym, na czym wy znacie się bardzo dobrze, i nie mam w zwyczaju pomagać w kwestiach, na których znam się słabo lub w ogóle... to jestem częstym gościem tego forum i, czytając wasze porady, udało mi się...
Temat rozwiązany, okazało się, że są luźne klemy na aku.
przewody które dochodzą do filtra po od montowaniu i zamontowaniu wydają mi się bardziej luźne niż wcześniej Te przewody są uszczelnione w obudowie filtra oringami. Piszesz o luźnych przewodach paliwowych, pewnie te oringi puszczają.
Jak by nie ten włączony kluczyk i praca auta to by wyglądało na luźną masę ale sprawdź może to to a jak nie to egzorcysta potrzebny.
Sprawdź czy cięgna nie są za luźne, czasami jest regulacja. Mogło przeskoczyć.
2001 to już CDI - prawdopodobnie motor 611 Wygląda na to, że zasilanie na obwód „15” stacyjki przychodzi wstecznie przez obwód świateł STOP. Ale na razie jakoś mi się dokładny opus nie klei. To tylko taka luźna teoria.
Siedzą dwie baterie CR 1620 lecz wydają mi się zbyt luźne a od płyty głównej czyli CR 2032 są za duże
z tymi audi przerabiałem parę temetów immo. najczęściej była to pierdoła w postaci luźnego odbiornika sygnału przy stacyjce. Jak zdejmiesz obudowę kierownicy, to na stacyjce jest krążek - odbiornik. pewnie jest luźny i nie odbiera sygnału. Przyklej ten krążek silikonem do stacyjki wysówając go najmocniej w kierunku kluczyka
witam sprawdziłem tak żę podłączyłem przewód do klemy masowej i do karoseri i wtedy jest wszystko w jak najlepszym porządku. tylko gdzie są jakieś punkty masowe których ja nie podłączyłem posprawdzałem wszystko i nie widzę jakiegoś luźnego przewodu
Witam. A działało wcześniej od kierowcy? Tak jak pozostałe? Niestety nie wiem, dopiero kupiłam auto , wymieniłm baterie, bo nie działały oba piloty. Teraz działają, ale zamek kierowcy nie działa a poprzedni właściciel nigdy nie używał pilotów. Mówił, że tylko z kluczyka otwierał. Dodam, że zamek klapy coś lata, znaczy jest luźny i są straszne problemy...
Poza tym - zdobycie dziś DOSa 6.x czy WIN9x to raczej niemożliwe. Chyba, że te systemy już nie są chronione prawem autorskim.. Nie mam pojęcia także, czy jeśli zdobędę Win98 (pewnie SE) to przy 16MB RAM będzie on jako-tako działał - wątpię. XP HE SP1 mam oryginał. Do tej pory posiadam Windowsa 98 w oryginale :) U mnie latał na 486 DX4 100 MHz i 16Mb...
właśnie to jest dziwna sprawa właściciel ma 2 kluczyki piloty do tego dwa piloty takie jak ma vektra B i 2 kluczyki bez pilota czyli 4 kluczyki i 2 piloty... co ciekawe sprawdziłem i okazało się że działają mu tylko piloty w kluczyku a te oddzielne piloty nie, on myslał że ma słabe baterie jednak wsiadłem do auta i wprogramowałem pilota wolnego i działa...
https://www.google.pl/search?q=golf+3+p%... Taki element uległ uszkodzeniu.
Przedewszystkim sprawdź wszystkie przewody. Widać, że któryś z siłowników master łapie dodatkową masę. Może to być spowodowane rozregulowaniem się położenia siłownika, ewentualnie luźnym przewodem, który ma lub nie ma kontaktu. Też z tym walczyłem i okazało się, że były luzy przy podłaczeniu masy do sterownika !!!!!!!
Czekaj. Z czym ty masz problem? Z tym, że pompa pracuje? A co ma robić? Z reguły jest tak, że przekręcasz kluczyk, pompa zaczyna chodzić, jak nie zapalisz silnika, to po chwili przestaje, a jak odpalisz, to chodzi cały czas. Jak jest dla ciebie za głośno, to wymień pompę na nową i może będzie ciszej...
A masz samochód bądź dostęp do akumulatora z samochodu?Podlacz przewodami rozruchowymi i będziesz wiedział. Poza tym nie bardzo wiem w jaki sposób przycisk rozrusznika mógłby gasić moto... Albo zostaje zwarty i powoduje ciągła prace rozrusznika albo wogole nie zwiera i "nie dzieje sie nic". Chyba ze bez wciskania startera tylko z kluczykiem w pozycji...
Witam, Postanowiłem dopisać nowy post na ten temat (chociaż jest ich wiele) oczywiście mam ten sam problem z immobiliserem. Aby uzmysłowić sobie jakie mogą być problemy opiszę to dość dokładnie. Pierwsze zetknięcie z brakiem możliwości odblokowania auta miałem po ok. pół roku po zakupie, ni z tegi ni z owego nie można było rozblokować auta (central...
Witam. Czy autor lub ktoś, kto wie o co chodzi, chciałby napisać, jak rozwiązać ten problem, bo mam dokładnie taki sam. Wszystko działa, jakby był kluczyk, ale po włożeniu go kluczyk chodzi ,,luźno" i nie chce nawet zacząć odpalać auta. Wystarczy wymiana kostki, czy trzeba coś więcej?
Super dzięki, podziwiam za ogrom wiedzy, tak w aucie od momentu zamontowania radia mam problem ze światłami. Brak stopu, podświetlenia tablicy i cofania. Wiedziałem że poprzedni właściciel robił przy aucie jakieś kombinacje ze światłami ale był spoko, czyli długa droga przede mną lub elektryk się kłania, chociaż chciałbym popróbować 😁 Dodano po 3 Do...
W Peugeocie 306 do 1999/2000 sterownik centralnego zamka był z tyłu samochodu. Między bagażnikiem, a przestrzenią pasażerską. W ostatnich modelach centralny zamek jest za zapalniczką, za zegarkiem w desce rozdzielczej. Moduł Texton, ale jak zamyka z wkładki to jest sprawny. Jaki masz kluczyk czy 1 czy 2 przyciski?
https://obrazki.elektroda.pl/6228489800_... Tak też już próbowałem. Od dołu udało się wykręcić tą śrubę. Zrobił się cały luźny zamek i trzyma chyba tylko na tym bolcu od góry. Dodano po 35 Dobra, udało się zdemontować cały zamek bez ingerencji kluczyka. Wystarczyło od spodu odkręcić śrubę (zrobiłem to za pomocą ostrego przecinaka i...
Witam. Niedawno wystąpił problem z otwarciem klapy bagażnika w moim Golfie. Jednak po krótkim szarpaniu się z klamką bagażnik się otworzył, uznałem że był zamarznięty i zostawiłem go w spokoju. Po 2 dniach problem się pojawił i już od 2 tygodni nie mogę otworzyć bagażnika. Klamka nie stawia oporu, chodzi luźno, kluczyk nie wchodzi, gdyż zamek nie był...
Nity trzymają blaszki do złącza ? Od tego czy kostka puszcza napięcie zależy czy jest dobra, puszcza, to problem leży po za nią. Włącz ją ręcznie śrubokrętem i sprawdź to kontrolką z żarówki . Nie miernikiem, który może pokazać napięcie, ale z bardzo małym prądem przez wadliwy styk. Daj plus 12V bezpośrednio na pomarańczowy. na pomarańczowym jest 12V,...
Witajcie. Potrzebuję pomocy ! Mianowicie pewnego razu jechałem autem ( Citroen Saxo 1,5D 2001 r. na pompie firmy "BOSCH" ) i nagle zgasło. Po przekręceniu kluczyka zaczęła migać kontrolka immobilisera ( immo czytane z kluczyka ). Po szybkim sprawdzeniu okazało się że pasek na alternatorze jest luźny i nie ma odpowiedniego ładowania. Auto odpaliło na...
Mechanik sprawdził parametry, wszystko było dobrze. O szynie też coś wspominał. Generalnie powiedział, że szedł od pompy wstępnej, przeglądając wszystko i sprawdzając parametry. Twierdzi, że tylko wtryski zostały do sprawdzenia,bo nie zakłada innej przyczyny. Może po rozgrzaniu i zgaszeniu silnika coś rozłącza pompę (komputer, immobiliser)? Tak tylko...
Witam serdecznie jakiś czas temu kupiłem traktorki Murray 10/30 z 1983 roku. Niestety stacyjka była uszkodzona ze złamanym kluczykiem a kable pomieszane luźne i z atakowane taśma izolacyjna. Był również brak akumulatora. Poprzedni właściciel czy handlarz odpala go na akumulator samochodowy tym bardziej ze z tyłu zostało zrobione takie mocowanie. Akurat...
No niestety, przepustnica wyczyszczona etc i nic. Obroty na jałowym się podniosły do 900 z 400, ale dalej ma takiego muła i po odpaleniu sprawia wrażenie jakby ledwo wstawał. Świece też dobre. A i jak mu przygazuje, to zauważyłem, że zaczyna go trząść i krztusić jak wskazówka mija 1000obr/min gdy schodzi do 900 jest ok jak i na 1500. No i mam dziurawy...
Wkładka ma identyczne numery? Sprawdziłeś w kostce, wpinanej do kostki stacyjki, czy piny nie są zbyt luźne? Co się dzieje na "pinie rozrusznika"? Samochód automat czy manual? Nie rozpinałeś nic więcej?
Ale stacyjka(chodzi dokladnie o ten wkład gdzie wkladam kluczyk i to się przekręca jest luźne i bezwładne,mogę kręcić tym a to w ogóle nie odbija i nie ma oporu) a było normalnie wszystko dobrze już jak nie chodził rozrusznik, zauważyłem to jak dobrałem się do stacyjki. Co do kostki to dlaczego sądzisz że to ona skoro we wtyczce która wchodzi w tą kostkę...
Mam podobny problem z tym modelem radia. Nie próbowałem zamiany czerwony-żółty, żółty-czerwony. Po prostu z braku czasu i obawy przed spaleniem radyjka, krótko - nie znam się na tym. Mam takie pytania: 1. Które przewody zewrzeć wiem (żółty-czerwony) - czy ma znaczenie gdzie to się zrobi?? Na kostce czy na obejściu na krótko? 2. W kostce z kompletu od...
czy może mi ktoś powiedzieć, dlaczego mój kluczyk w C2 nie działa? otóż, rano po całonocnym postoju nie da się otworzyć auta z kluczyka, jedynie manualnie przez zamek. ale po odpaleniu auta, lub otwarciu go ręcznie, kluczyk działa, przez jakieś 30 min. może trochę dłużej, i to nawet z dużej odległości. więc słaba bateria lub luźne styki odpadają. proszę...
W starszych modelach MZ była pozycja kluczyka do awaryjnego odpalania przy rozładowanym akumulatorze . Była to pozycja 5 , czyli kluczykiem max w lewo . Wtedy stacyjka łączyła prądnicę bezpośrednio z zapłonem . No i odpalenie tylko i wyłącznie na pych .
Jak masz zegarek to zauważysz, że właściciel napisał co zdziałał i Śruba się wyrobiła i ciężko teraz odkręcić. więc musisz teraz sobie ten zegarek nakręcić po swojemu hehe. popatrz na fotki i zastanów się co piszesz. A dla fachowca to 5 minut pracy i ma odpowiedni kluczyk do regulacji i demontażu. Jak w elektryce coś padnie to od razu raban o fachowca...
Kluczyk napewno jest rozbieralny. Powinno być w nim miejsce do podważenia i zdjęcia przykrywki przy dziurce na kółeczko. Podważ go delikatnie wkrętakiem. Transponder (pestka immo) jest w części przy grocie kluczyka (części metalowej). Jest kształtu ściętego z rogu prostokąta. Jak będziesz rozbierał kluczyk to uważaj żeby nie zgubić transpondera bo w...
Może nosisz go gdzieś w ciasnym miejscu np. kieszeń i jest cały czas załączony. :) Taka sytuacja nie ma miejsca,jak go nosze to zazwyczaj w luźnej kieszeni, a jak jest mi zbedny to poprostu odkładam go na półkę, poza tym kluczyk leżąc na półce dalej katuje baterie, która się wkońcu niewiedząc czemu rozładowuje. Pozdrawiam
1. Spróbuj znaleźć schemat instalacji i zamieść na forum. 2. Zamieść zdjęcia magneta i tego układu wtryskowego. Jeżeli jest tak jak piszesz to może się okazać, że nawet jak zrobisz iskrę " na Zippie" to układ wtryskowy nie poda paliwa i będzie du.. Jednak to tylko "luźne" gdybanie. Za mało danych.
passat jest z 1996 roku nieraz zrobię pół obrotu kluczyka i też otworzy szyby i drzwi a nieraz dwa pełne obroty tak wygląda jak by było coś luźnego
witam z rana - dzięki za porady - ale dzis rano wszedłem do auta i odpalił od pierwszego razu, bez najmniejszych problemów... kilka razy spróbowałem - zadnych kłopotów... na pewno wczoraj nie był zawilgocony, bo sucho było i auto ciepłe po jezdzie. Pewno coś prostego ze stacyjką albo gdzieś luźny styk... Jeszcze jedno - wczoraj gdy nie odpalał, po przekręceniu...
Czyli nie kręci rozrusznik ? Słychać czasem puk/stuk z okolic silnika gdy nie chce odpalić po przekręceniu kluczyka ? Chyba masz zbyt skomplikowany samochód by naprawiać go samodzielnie. Jakieś luźne przykręcenie przewodów z klem akumulatora do rozrusznika mógłbyś namierzyć np https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... ale nie sprawdzisz czy...
Skoro był wymieniany rozrusznik rozumiem, że razem z automatem i dalej problem występuje to może być wina instalacji. Najprościej to sprawdzić podłączając automat rozrusznika na krótko do akumulatora wtedy ,gdy nie chce kręcić z kluczyka jak ruszy to instalacja do przeglądu może są gdzieś luźne styki i jak samochód pojeździ to się grzeją i następuje...
Oryginalna kostka, która podłączona była do radia jest podłączona do przejściówki na ISO, na końcy których znów jest kostka VOLVO którą podłączam do radia. Jest zrobiony taki trójnik. W tym trójniku jeden przewód jest luźny - podłączamy go do +12V które jest aktywne po przekręceniu kluczyka. Szukam właśnie tego przewodu. Radio jakie mam to http://obrazki.elektroda.pl/7925774500_1...
mi również wygląda na immobilser może być luźny przewód w kostce Dodano po 3 możesz też mieć włączony alarm, u mnie czasem mimo otwarcia drzwi z pilota i wejścia to alarm się nie wyłącza (led się cały czas świeci) i objawy takie jak u Ciebie czyli przekręcam kluczyk, auto odpala i po chwili gaśnie. siedząc w środku włączam i wyłączam jeszcze raz alarm...
Poprostu uszkodzony zamek To że coś w zamku jest uszkodzone to ja wiem, tylko co??? Jak otworzyć drzwi od środka, jak klamka wewnętrzna jest w pozycji zamkniętej i nie reaguje na otwieranie? Drzwi od strony kierowcy, przednie jak i tylne. Dodano po 4 Słychać pompkę jak przekręcasz kluczyk?? Ten temat może Ci pomóc http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic46...
Witam, znajomy ma problem ze swoim Fordem Scorpio. Jest to model z 96r. silnik 2.9 cosworth z automatyczną skrzynią biegów. Problem jest taki iż na cpn samochód został na biegu wstecznym i nie można przerzucić na nic innego, lewarek przesuwa się bardzo luźno jakby coś się zerwało (linka?). W czasie przesuwania lewarka zapalają się kontrolki informujące...
Sprawdź: - zaciski akumulatora (czy czyste, dobrze się trzymają) - poszukaj głównych bezpieczników (takich około 50-100 amper) - czy nie przygrzane - zaciski na rozruszniku pod kątem mocowania, przegrzania - zaciski główne na alternatorze - jw - stan przewodów głównych - przegrzanie, załamania, luźne zaciski Może być zwarcie na elektromagnesie rozrusznika-...
Luźny przewód to uziemienie zbiornika pralki najprawdopodobniej i nie ma związku z usterką. Jeśli do tej białej skrzynki biegną przewody to będzie to część elektroniczna. Pralka działa jakiś czas czy została podarowana zepsuta? Niech Pani wezwie serwisanta bo jest duże prawdopodobieństwo, że ktoś ingerował w tą pralkę i będzie potrzebny fachowiec by...
Sprawdzałem wizualnie kontakt minusa akumulatora z karoserią - bez odkrecania - wszystko wyglada w porzadku, zero rdzy, przewod nie jest luźny, nie mialem mozliwosci sprawdzenia kontaktu masy z silnikiem. Ale skoro auto nie ma prawie pradu juz w pierwszej pozcji kluczyka to raczej nie moze być winowajca masa silnika.
Czasami imo gubi synchronizacje z kluczykiem. Wsiądź do auta, zamknij z kluczyka/pilota, poczekaj na kontrolkę IMO aż zacznie błyskać, otwórz z kluczyka/pilota poprzez naciśnięcie guzika na kluczyku. opcja1 - przekręć kluczyk w stacyjce w pozycję zapłonu ale nie zapalaj auta i poczekaj aż kontrolka na desce od imo zgaśnie po około 5-8sek. jeśli kluczyk...
w czasie jazdy cos szczeliło motoek zgsł kntrolki nie świecą Cześć! Brzmi to jak potencjalny problem z układem elektrycznym motocykla. Jeśli coś "szczeliło" i kontrolki przestały świecić, to prawdopodobnie doszło do zwarcia lub przerwy w obwodzie. Oto kilka kroków, które możesz podjąć, aby zdiagnozować i naprawić problem: 1. Bezpieczeństwo...
Wcześniej miernikiem gdy sprawdzałem napięcie między anteną a acc z kluczyka było +12 Chciałeś napisać - miedzy masą anteny? Teraz nie ma nic. Nowe radio się nie włącza, Bezpieczniki wszystkie sprawdzone. Co mam robić żeby zaczęło działać i co zrobić żeby radio działało bez kluczyka? Możliwe przyczyny: - uszkodzony bezpiecznik (sprawdzić porządnie,...
Problem polega na tym, że obudowa klucza nie w scyzoryku, a dokładnie część którą można wypiąć jest strasznie luźna i nie spina całości tak jak powinna, a co za tym idzie styki z "-" na baterii nie są odpowiednio dociskane.
Witam! Mam problem z moim kluczykiem do samochodu Fiat Siena. Problem polega na tym, że uszkodzeniu uległa gumowa część kluczyka, "tułów". Problem powstał, kiedy urwała się część, za którą zawieszona była zawleczka, kluczyk jest wykonany z bardzo mizernego materiału. Sprawa jest o tyle poważna, że nie mogę tego kluczyka po prostu przewiercić w innym...
Udało się wymieniłem te kondensatory rurkowe oraz przestroiłem według tej instrukcji https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... wskoczyły pięknie stacje tylko jeszcze muszę je dostroić tymi cewkami L2 i L4 na razie nie dawałem trymera na c13 włożyłem 12pF. No i mam problem z tym malutkim kluczykiem trójkątnym do cewek muszę sobie...
Skoro to jest elegant to napewno masz alternator , czy sprawdzałeś naciąg paska klinowego , może jest zbyt luźny i to on piszczy. Alternator gdy otrzyma wzbudzenie stwarza większy opór niż prądnica i pasek w tym przypadku trzeba bardziej pilnowac. A akumulator Jenox ? , miałem dwa takie w ciężarówce w pracy i ani roku nie wytrzymały.
Kup wkładke na all.... za 30-40zł i każdy dobry zakład typu "klucz" dopasuje ci ją do twojego kluczyka. Możesz rozwinąć myśl? Gdzie i w jaki sposób mogę się zgłosić w celu dorobienia klucza do istniejącego zamka? A od czego ten zamek? Kabelki równie dobrze od czujnika zamknięcia. To też zamek od klapy bagażnika. Faktycznie nie pomyślałem, że to pewnie...
Jest kilka przerwanych przewodów ale nie do końca..I jest zbyt za mało kabla żeby naprawić :/ Za mało kabla, znam ten problem. Już kilka kostek przedłużałem, za te długości wiązek w autach to bym za ja..a powiesił, wszystko zrobione niemalże na mm. Musisz wziąć lutownicę koszulki termokurczliwe i zrobić wstawki w uszkodzone miejsca jeśli są już porwane....
Witajcie forumowicze … Potrzebuję pomocy … Autko : Audi A4 1995r. 1.6 benzyna Od jakiegoś czasu gaśnie mi podświetlenie zegarów … czyli całej deski rozdzielczej oraz włączników świateł przeciwmgielnych i ogrzewania tylnej szyby. Problem zaczął się pojawiać jakieś dwa tygodnie temu. Zauważyłem brak tego podświetlenie i zlokalizowałem...
Obstawiam akumulator ale sprawdź klemy czy są czyste i czy nie są luźno.
Gdzieś plusowy kabelek od długich i klaksonu muszą się spotykać. w momencie kiedy załączasz klakson lub długie odpala 2 rzeczy na raz Proponuje abyś sprawdził przewody od klaksonu czy nigdzie się nie stykają. Jeżeli to nie pomoże, rozbiorę swoją deskę i dokładnie tobie powiem co spr, jakich narzędzi użyć itp. Dodano po 2 sprawdź te przewody od klaksonu...
Witam, Mam dokładnie ten sam problem jak (at)jkier Mam taką sytuację, że silnik ładnie pracuje, ale nie przekazuje napędu na wysuwane ramię, które chodzi luźno bez względu na pozycję kluczyka. Podejrzewam, że ściął się tam jakiś klin czy coś, ale nie wiem jak się tam dostać. Udało to się może komuś naprawić ? Jak się do tego najlepiej dobrać ?
Immobilizer nie komunikuje się z kluczykiem. W autach grupy VAG immo działa tak, że po odpaleniu próbuje się skomunikować w kluczykiem. Jak się nie uda, odcina zapłon. Wtedy objaw jest taki, że sekundę po odpaleniu gaśnie bez względu na to ile gazu dodasz. Postukanie w tapicerkę poprawia styki, więc na 99% to będzie to, szczególnie że temat jest znany...
Witam, Może komuś się przyda. U mnie wyskakiwał ten zygzak od czasu do czasu, po podpięciu programu diagnostycznego nic nie było widać, zero błędów. Okazało się, że w kluczyku odpadł transponder i latał luźno, jak był za daleko, to wyrzucało zygzak, jak przekręcałem kluczyk i transponder się zbliżył do swojego miejsca w kluczyku, to zygzak znikał i...
Nalej do środka wd40. I jak koledzy radzą podgrzej popukaj powciskaj trzpień z zamkiem. Pewnie zasyfiło się brudem. W tych blokadach kluczyk dość luźno się przekręca. Podczas wciskania poruszaj lewarkiem, może blokuje trzpieñ.
Problem rozwiązany Okazało się że problemem była luźna nakrętka przy klemie na dodatkowych kablach "plus". Grzała się aż do czerwoności , przez to nadtopiła się izolacja i kabel dotykał masy. Dziękuję za pomoc i sugestię Dodano po 35 Problem rozwiązany Okazało się że problemem była luźna nakrętka przy klemie na dodatkowych kablach "plus". Grzała się...
Witam! Mam problem z Astrą II 1.4 2007r. Benzyna+gaz Auto po dłuższym postoju i nie odpalaniu przez mniej wiecej 5-6godzin ma pbolem z odpalaniem, po przekręceniu kluczyka i próbie dodaniu gazu auto ma pedał luźny i nie ma możliwości dodania mu gazu obroty spadają coraz niżej po czym auto gaśnie. Po kilku próbach ponownego odpalenia samochodu i w końcu...
Dzięki, że odpisałeś. Ten egzemplarz T4 jest już u mnie od kilkunastu lat. (Za 4 lata żółte tablice). Myślałem, że chip w kluczyku, który na co dzień używam, padł ze starości, ale użyłem wszystkich zapasowych kluczyków i cały czas to samo. Na plaku chodzi aż miło. Wszystkie pięć przewodów od wtrysków poluzowane i na żadnym nie tryska. Paliwko do samej...
Samochód został kupiony 2 miesiące temu, poprzedni właściciel poinformował ze stacyjka została wymieniona. Ponieważ podczas włamania został uszkodzona. Usterka polega na tym że gdy włączy się blokada kierownicy stacyjka wychodzi trochę do przodu i nie można włożyć kluczka ( dwie zapadki nie pozwalają na włożenie kluczyka) gdy pomiędzy dwie zapadki włożę...
Sygnał o obrotach silnika, pochodzący z centralki elektronicznej sterowania wtryskiem i zapłonem. Zestaw wskażników odbiera taki sygnał i steruje przyrządem licznika kilometrów za pożrednictwem silnika krokowego, obracającego się zgodnie z kierunkiem obrotów zegara, sterowanego z elektronicznego obwodu. Poszczególne wskażniki odzyskują kroki ewentualnie...
Żaden bezpiecznik. Mialem to samo i głowiłem sie co to może być. W końcu dokręciłem luźne klemy, które wcześniej wyczyściłem bo były zaśniedziałe. Jestem amatorem, wiem tylko, że najpierw podłączam minus, potem lekko plus żeby poszla iskierka i cos pyknie jak masz przekręcony kluczyk na zapłon. I nagle ożywienie moich czerwonych wskazówek. Przepraszam...
Producent dostrzegł wady panelu i teraz oferuje nowy model IM3 - opisane podświetlane przyciski, ( w IM2 przyciski po lewej stronie są bez podświetlenia a opisy naniesione na panelu a więc niewidoczne wieczorem) powiększone przyciski góra dół, poza tym radio brzęczy - luźne przyciski i panel - na nierównej drodze. Jak dla mnie to wadą też jest niemożność...
Sprawdziłem wszystko po + stronie aku, połączenia bezpieczniki itd. Wszystko jak nowe, nic się nie grzeje, żadnych luźnych połączeń, śladów korozji itp. Niestety nie udało mi się dobrać do masowej klemy. Nie wiem jak się tam dostać. Więcej czasu będę miał dopiero w następnym tygodniu. Dzisiaj rano udało mi się nagrać filmik jak to się zachowuje. Kluczyk...
Podpiąłem pod kompa, w sterowniku komfortu nie ma błędów. Odnośnie bloków pomiarowych znalazłem tylko dane dotyczące wskazań otwarcia/zamknięcia poszczególnych drzwi. Ale postanowiłem wymienić zamek na nowy, oczywiście zamiennik. Zamontowałem i teraz jest jeszcze większy problem bo zamek się zatrzasnął i nie mogę w żaden sposób otworzyć drzwi kierowcy...
W moim uno 97 1.0 i.e czasami nie było wolnych obrotów. Wymieniłam silniczek krokowy i okazało się że jest tak samo. Zeby silniczek działał poprawnie co jakiś czas muszę nacisnąć styk na silniczku i wtedy on sie wysuwa i jest na jakiś czas ok. Linka gazu jest luźna, ale nawet wtedy nie dotyka czujnika na silniczku. Czy silniczek powinien sie zam wysunąć...
Witam Szanownych Ekspertów :) Od wczoraj mam problem z moją Mazdą 6 2.0 2004 r. z gazem. Do tego feralnego dnia nie było żadnych problemów z odpaleniem, paliła od strzała. Zostawiłem ją w czwartek popołudniu, spróbowałem odpalić i...cisza. Po przekręceniu kluczyków praktycznie wszystko działa, tj. kontrolki, światła, radio, klimatyzacja, szyby. Przekręcam...
Luźny, jakąkolwiek linkę miedzianą jaką masz w garażu. Przyłóż jeden koniec na przykład do zawiasu w drzwiach (tam gdzie śruba albo element nie ma farby) a drugi do obudowy kolumny kierowniczej ale zdrap gdzieś od spodu farbę żeby przewodziło, przekręć kluczyk i wciśnij klakson.
luźny cewka luźny zawias luźny gniazdo
kabel ethernet przerywa tranzystor bc337 tranzystor citroen zamiennik
przełącznik hyundai obrotomierz motocykl
Astra J: Spadek napięcia ładowania po nagrzaniu Jak rozebrać 3-biegową skrzynię biegów Żuk?