Nie przesadzaj masz napisane numery pinów więc je sobie odszukaj przy sterowniku i przy ECR.
Witam. Co do czujnika temperatury - tam jest 4 pinowy? Czy 2 osobne czujniki 2 pinowe. Co mechanik widział na testerze za temperaturę? Często taki problem stwarza czujnik temperatury ale ten dla samego komputera - nie ten dla wskazówki w liczniku- to 2 różne czujniki. Zaryzykuj i kup za paręnaście zł i podmień. Świece zużyte tez potrafią być problematyczne...
Wałek rozrządu znak na kole na godz. 17 odnośnik na osłonie wewnętrznej, wał korbowy nacięty ząb zębatki na godz.12, odnośnik - aluminiowa część pompy oleju.
zdecydowałem że na początku wymienię kostkę w stacyjce No i dalej źle, ale - jak napisałem - Twoja sprawa. Na początku, to trzeba stwierdzić, co jest zepsute. A do tego wystarczy żarówka i dwa kawałki kabla.
proponuje sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa podejrzewam ze on szwankuje
Witam Czy cewka zapłonowa jest nowa oraz jakiej firmy? To samo z kablami i świecami - podaj firmę. Możliwe przyczyny to: - Źle dociśnięta wtyczka do cewki zapłonowej - Niedociśnięte kable zapłonowe od cewki oraz do świec - Wadliwa cewka, kable zapłonowe (w szczególności najtańsze zamienniki) Jakieś objawy podczas jazdy np. szarpanie, niepokojące dźwięki...
Doprowadzenie instalacji do fabryki i zrobienie jakiś 100km na samej benzynie.
Potrzebuję chwili aby wrzucić schemat elektryczny. Na chwilę obecną nie mam przy sobie laptopa.
Wyjmij bezpiecznik od pompy ABS na próbe.
Takiego scenariusza nie zakładałem, z pracy wezmę miernik i sprawdzę,to napisze na dniach. Hahaha 😇 dobre sobie 👍 No ale nieważne. W każdym razie, jeśli stwierdzisz że bezpiecznik znowu się spalił to pytanie brzmi czy spala się po włączeniu wycieraczek z przodu czy z tyłu? A może poprostu miałeś przymarźnięte wycieraczki i tyle.
Do obudowy filtra powietrza
Dzięki za podpowiedż.Po nowym roku jadę na kolejną sesje do mechanika ,zapytam wtedy.Tylko zastanawiam sie czy egr może powodować brak iskry i co za tym idzie zapłonu.Byłem u elektryka i kazał mi jeździć z odpiętym egr dla sprawdzenia czy ma wpływ na czujnik poł.wału i niestety okazało sie że nie ma, auto dalej ma problem z odpaleniem.
Tu raczej problemem jest to że na zimnym silniku nie ma smarowania olejem przez zatykane wodą kanały olejowe. Regularna wymiana oleju oraz dobrze rozgrzany silnik i nie będzie problemów.
Praca "jak traktor" związana może być - niestety - z przestawieniem się rozrządu. Wskazywać może na to też problem z uruchomieniem. Ale to wróżenie z fusów i leczenie na odległość. Musisz pokazać auto komuś ogarniętemu. Przyczyn może być więcej, aczkolwiek przestawienie rozrządu jest bardzo prawdopodobną przyczyną.
coś powiecie na temat immo. Własnie wyskoczył błąd " immobilajzer silnika aktywny" jak go wyłączyc?
Witam. Podpinam się pod temat, bo mam ten sam problem. Lupo 1.0 MPI Dzisiaj rano, przy mrozie auto nie odpaliło, a dokładniej odpala na sekundę i momentalnie gaśnie, tak jakby się dusił. Po zgaszeniu silnika, pod maską, przy kolektorze słychać syk. Błędów nie wywala, do tej pory palił od strzała. Paliwo podaje, silnik suchy, olej w normie. Ktoś ma jakieś...
Nie mogę go znaleźć w tunelu i pod pedałem gazu go nie ma
Problem rozwiązany. Pompa nie podawała paliwa. Wymieniona, auto działa. Koszt naprawy 50zł :) Temat zamykam.
Końcowy tłumnik nic nie zmieni, możesz go nawet w ogóle nie mieć. Problem jest tylko jeśli wywalisz katalizator w samochodzie z ODB2, są tam 2 sondy lambda - przed i za katalizatorem.
a jak szukam używek to nie mogę po tych numerach możesz szukać i używek https://allegro.pl/kategoria/czesci-samo... Wiedz że ten alternator którego szukasz był stosowany tylko i wyłącznie w fabii I z tzw. czeskim motorem i w jakimś tam Lupo i seacie Arosa.
sterownik od 1.0 do silnika 1.3 założony ? według mnie nie może to dobrze chodzić zmiana sterownika to podstawa , przełóż wszystko bo szkoda nerwów
Witam. Mam problem z temperaturą płyny w samochodzie Vw lupo 1.0 mpi . Problem wygląda tak że temperatura płynu dochodzi do 70 stopni następnie wskazówka opada na 0 i już się nie podnosi nawet po 50km. Ogrzewanie działa normalnie - leci ciepłe powietrze po 2km. do tej pory wszystko działało dobrze. proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
A na pewno masz dobre śruby? 1.0 mpi było dość długo produkowane.
Witam, czy ktoś z użytkowników wie, jak wyregulować wstępnie mechanizm zmiany biegów w VW Lupo 1.0 MPI kod silnika AUC rocznik 2002? Wybierakiem sterują dwie linki. W mechanizmie jest plastikowy łącznik na dwóch kulkach (przegubach kulowych). Jeden przegub kulowy można regulować i jedną linkę. Jak to się wstępnie ustawia po demontażu. Nigdzie nie znalazłem...
Witam mam podobny problem Lupo 1,4 mpi 8v 2001r .klima zwykła po włączeniu klimy wentylator działa ale kompresor sie nie włancza . Napięcie na elektromagnes sprzęgła kompresora ok 6v ciągle czy kima on czy off.. Na krótko sprzęgło tez nie rusza . Jutro sprawdzę jeszcze oporność tego elektromagnesu i ew wyjmę go , ale co z tym napięciem 6 v ? Proszę...
https://obrazki.elektroda.pl/7500537300_... Radio takie jak na screenie. Podłączone dwie kostki ISO oryginalne z samochodu VW Lupo 1.0 MPi Brązowa kostka ma 4 piny, czarna 7 Mam też od radia dwie nowe ale mają strasznie dużo kabli których ja nie mam w samochodzie.
Witam Posiadam VW lupo 1.4 16v mpi z 1999r Dolegliwości jakie go męczą to kosmiczne spalanie około 11l na setkę, sporadyczne falowanie na wolnych obrotach i nieraz zdarza mu się zgasnąć przy wysprzęgleniu. Nie wiem od czego zaczął diagnozę i naprawę. Dodam jeszcze że ma klekoczące zawory i bierze olej ale żwawość motoru jest całkiem całkiem. Jaka wersja...
Odpuść 1,2 tdi kiepska kultura pracy, 3 cylinderki i malutka moc, do tego automat w puszcze do miasta 2 kilometry.. Jak chcesz koniecznie Lupo chociaż wg mnie to głupota, to szukaj 1,4 Osobiście wolałbym wybrać chociaż Polo albo nawet Golfa IV, bo Lupo jest mega niepraktyczne a te jednostki mikro tdi to w ogóle popelina. Chyba nawet nienaprawialne są...
Witam. Z 3 tygodnie temu odpaliłem auto, ruszyłem, przejechałem ~500m i silnik zgasł jakby paliwa zabrakło i nie chciał już odpalić od tego czasu. Dziś w koncu miałem czas żeby go zobaczyć. Zmieniłem przewody zapłonowe, bo poprzednie były popękane i miały przebicie. Przy okazji nowe świece wrzuciłem. Dalej nie odpala. Iskra jest. Pompka paliwa działa....
Witam mam problem z autkiem jak w temacie, Silnik 1.0 MPI 37kW AUC. Sytuacja wygląda następująco: 1. Auto odstane np jedna noc, 2. Włączam auto wszystko jest ok 3. Mija kilkanaście sekund możę więcej i auto zaczyna się dławić obroty spadają poniżej 500. 4. W tym momencie jest zero reakcji na pedał gazu. 5. Auto pomęczy się i albo zgaśnie albo będzie...
Problem dotyczy samochodu VW Lupo 1.0 MPI. Samochód pokazuje błąd silnika - wypadanie zapłonu czwartego cylindra. Po skasowaniu błędu załącza się on tylko wtedy gdy auto pracuje dłuższy czas na wolnych obrotach. Błąd nie włącza się przy normalnej jeździe. Obstawiałam, że to świece lub kable jednak w celu sprawdzenia zamienione zostały świeca 4 z 3 jednak...
https://www.olx.pl/d/oferta/alternator-7... Ten będzie nadawał się do samodzielnej regeneracji i będzie pasował bez przeróbek, nie? Chodzi mi o dostępność części, bo jak patrzę na ceny nowych, to lekko 4–6 stów 🙉
Rocznik 2003, silnik 1.0 MPI. KME Diego LS to sekwencja IV generacji listwa wtryskowa OMVL Reg Fast
czytam z VW TOOLS z tego co wiem mam 2 sondy (kod silnika AUD, stąd różnica od innych). Przednia (030906262 przed katalizatorem) ma 5 kabelkow, ich kolorów nie powiem bo nie widzę po ciemku;/ Tylnej nie widziałem nigdy, ale ma kod 030906262 i wygląda podobno tak: http://cgi.ebay.pl/LAMBDASONDE-VW-LUPO-P...
Niby elektronik sprawdzał płytkę pod lupą i coś tam lutował, ale w aucie już nic nie sprawdzał. Na dniach zjedzie kolega to sprawdzi dokładniej i spróbujemy rozwiązać. ;) Dziękuję za wszelkie rady, na pewno wezmę pod uwagę i dam znać jak poszło!
I na prawdę wolał bym passata z AFN niż golfa z AAA. Zalezy co kto potrzebuje, może i są tacy co wolą Lupo 1,0 mpi, tylko żę takie AAA mknie ponad 200 km/h, a AFN ma problem osiągnąć 180 km/h podejrzewam, do tego nie brzmi i silnik który jest na wyciągnięcie ręki w tysiącach aut grupy VW (pomijam już wyposażenie bo u mnie to jest np. kubełki ze skóry,...
Zgodnie z obietnicą informuję na bieżąco... 😉 Przelotka drzwi prawych (to wersja 3D) ma tylko lekkie pęknięcie na przewodzie masowym(grubszy brązowy) https://obrazki.elektroda.pl/5611523500_... https://obrazki.elektroda.pl/6028753700_... Przelotka lewa (drzwi kierowcy) znacznie gorsza... https://obrazki.elektroda.pl/1713357100_...
Nie wiem czy to dobry dział na ten temat ale mam problem z MPio fg 1000 mianowicie gdy miałem ją na początku to wszystko było ok ale jakiś czas temu moja siostra bawiła się nią i powastał problem jest mało widoczny wyświetlacz prawie nic nie widać jak coś chce się zobaczyć to gdy jest ciemno i przez lupę nie wiem co zrobić pomocy
Wypasiony miernik pokazuje prąd zwarcia. To nas interesuje, SWZ nie jest istotny. Wypasiony miernik pokazuje, to prawda. Wybacz, dalej po prostu ręce mi opadają.. Mam Ci pokazać że mam słonia w karafce? Ale wypasionym miernikom wierzysz, mnie nie? Dlaczego? Pokaż mi tego słonia w karafce. Mówię poważnie. Dlaczego mam nie wierzyć w ten pokazywany przez...
Siema, Mam problem ze zidentyfikowaniem pewnego elementu modułu dody laserowej. Chcę wiedzieć co to jest i czy mogę tego użyć do diody 20x silniejszej, ale niestety nie mogę odczytać symbolu. Zamieszczam zdjęcie. Pod lupą odczytałem duże pionowe XI (xena, iwona) oraz poziomo 029. Google nie znajduje takiego elementu. Proszę o pomoc, może ktoś wie co...
lodówki bosch opinie system navigation magnetron wypalona
opencore patcher płyta gazowa solgaz
Ładowarka Foxur 12V 6A a kompresor samochodowy 12V Przewód biały z czerwonym paskiem w VW T4 i instalacjach niskonapięciowych