Witam. Co do czujnika temperatury - tam jest 4 pinowy? Czy 2 osobne czujniki 2 pinowe. Co mechanik widział na testerze za temperaturę? Często taki problem stwarza czujnik temperatury ale ten dla samego komputera - nie ten dla wskazówki w liczniku- to 2 różne czujniki. Zaryzykuj i kup za paręnaście zł i podmień. Świece zużyte tez potrafią być problematyczne...
proponuje sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa podejrzewam ze on szwankuje
Doprowadzenie instalacji do fabryki i zrobienie jakiś 100km na samej benzynie.
Wałek rozrządu znak na kole na godz. 17 odnośnik na osłonie wewnętrznej, wał korbowy nacięty ząb zębatki na godz.12, odnośnik - aluminiowa część pompy oleju.
zdecydowałem że na początku wymienię kostkę w stacyjce No i dalej źle, ale - jak napisałem - Twoja sprawa. Na początku, to trzeba stwierdzić, co jest zepsute. A do tego wystarczy żarówka i dwa kawałki kabla.
Do autora tematu - masz wszystko OK. Zrób tak - ze starej cewki zdejmij ten aluminiowy moduł i załóż do nowej cewki. Cała tajemnica tych błędów tkwi w tym aluminiowym module (czas rozłączania).
Potrzebuję chwili aby wrzucić schemat elektryczny. Na chwilę obecną nie mam przy sobie laptopa.
Wyjmij bezpiecznik od pompy ABS na próbe.
mam takie same objawy z lupo 1,0 mpi, czy udało Ci się naprawić usterkę? Reg. 3.1.19. Z racji szacunku do pytającego załóż własny temat. Możesz dopisać tylko sposób rozwiązania problemu.
Takiego scenariusza nie zakładałem, z pracy wezmę miernik i sprawdzę,to napisze na dniach. Hahaha 😇 dobre sobie 👍 No ale nieważne. W każdym razie, jeśli stwierdzisz że bezpiecznik znowu się spalił to pytanie brzmi czy spala się po włączeniu wycieraczek z przodu czy z tyłu? A może poprostu miałeś przymarźnięte wycieraczki i tyle.
Do obudowy filtra powietrza
Praca "jak traktor" związana może być - niestety - z przestawieniem się rozrządu. Wskazywać może na to też problem z uruchomieniem. Ale to wróżenie z fusów i leczenie na odległość. Musisz pokazać auto komuś ogarniętemu. Przyczyn może być więcej, aczkolwiek przestawienie rozrządu jest bardzo prawdopodobną przyczyną.
Tu raczej problemem jest to że na zimnym silniku nie ma smarowania olejem przez zatykane wodą kanały olejowe. Regularna wymiana oleju oraz dobrze rozgrzany silnik i nie będzie problemów.
Dzięki za podpowiedż.Po nowym roku jadę na kolejną sesje do mechanika ,zapytam wtedy.Tylko zastanawiam sie czy egr może powodować brak iskry i co za tym idzie zapłonu.Byłem u elektryka i kazał mi jeździć z odpiętym egr dla sprawdzenia czy ma wpływ na czujnik poł.wału i niestety okazało sie że nie ma, auto dalej ma problem z odpaleniem.
Myśli masz higieniczne , ale bez diagnostyki nie obejdzie się. Masz tam immo?
mam pytanie mam VW Lupo silnik 1.0MPI i chcę założyć końcowy tłumik sportowy. Słyszałem kiedyś że taki tłumik może coś poprzestawiać w sterowaniu silnika. Chcę dowiedzieć się czy to prawda. Bardzo proszę o pomoc!!!
Problem rozwiązany. Pompa nie podawała paliwa. Wymieniona, auto działa. Koszt naprawy 50zł :) Temat zamykam.
Witam. Mam problem z temperaturą płyny w samochodzie Vw lupo 1.0 mpi . Problem wygląda tak że temperatura płynu dochodzi do 70 stopni następnie wskazówka opada na 0 i już się nie podnosi nawet po 50km. Ogrzewanie działa normalnie - leci ciepłe powietrze po 2km. do tej pory wszystko działało dobrze. proszę o pomoc. Z góry dziękuję.
Nie mogę go znaleźć w tunelu i pod pedałem gazu go nie ma
https://obrazki.elektroda.pl/7500537300_... Radio takie jak na screenie. Podłączone dwie kostki ISO oryginalne z samochodu VW Lupo 1.0 MPi Brązowa kostka ma 4 piny, czarna 7 Mam też od radia dwie nowe ale mają strasznie dużo kabli których ja nie mam w samochodzie.
Witam, czy ktoś z użytkowników wie, jak wyregulować wstępnie mechanizm zmiany biegów w VW Lupo 1.0 MPI kod silnika AUC rocznik 2002? Wybierakiem sterują dwie linki. W mechanizmie jest plastikowy łącznik na dwóch kulkach (przegubach kulowych). Jeden przegub kulowy można regulować i jedną linkę. Jak to się wstępnie ustawia po demontażu. Nigdzie nie znalazłem...
Witam mam podobny problem Lupo 1,4 mpi 8v 2001r .klima zwykła po włączeniu klimy wentylator działa ale kompresor sie nie włancza . Napięcie na elektromagnes sprzęgła kompresora ok 6v ciągle czy kima on czy off.. Na krótko sprzęgło tez nie rusza . Jutro sprawdzę jeszcze oporność tego elektromagnesu i ew wyjmę go , ale co z tym napięciem 6 v ? Proszę...
A na pewno masz dobre śruby? 1.0 mpi było dość długo produkowane.
Problem dotyczy samochodu VW Lupo 1.0 MPI. Samochód pokazuje błąd silnika - wypadanie zapłonu czwartego cylindra. Po skasowaniu błędu załącza się on tylko wtedy gdy auto pracuje dłuższy czas na wolnych obrotach. Błąd nie włącza się przy normalnej jeździe. Obstawiałam, że to świece lub kable jednak w celu sprawdzenia zamienione zostały świeca 4 z 3 jednak...
a jak szukam używek to nie mogę po tych numerach możesz szukać i używek https://allegro.pl/kategoria/czesci-samo... Wiedz że ten alternator którego szukasz był stosowany tylko i wyłącznie w fabii I z tzw. czeskim motorem i w jakimś tam Lupo i seacie Arosa.
Witam Posiadam VW lupo 1.4 16v mpi z 1999r Dolegliwości jakie go męczą to kosmiczne spalanie około 11l na setkę, sporadyczne falowanie na wolnych obrotach i nieraz zdarza mu się zgasnąć przy wysprzęgleniu. Nie wiem od czego zaczął diagnozę i naprawę. Dodam jeszcze że ma klekoczące zawory i bierze olej ale żwawość motoru jest całkiem całkiem. Jaka wersja...
sterownik od 1.0 do silnika 1.3 założony ? według mnie nie może to dobrze chodzić zmiana sterownika to podstawa , przełóż wszystko bo szkoda nerwów
Odpuść 1,2 tdi kiepska kultura pracy, 3 cylinderki i malutka moc, do tego automat w puszcze do miasta 2 kilometry.. Jak chcesz koniecznie Lupo chociaż wg mnie to głupota, to szukaj 1,4 Osobiście wolałbym wybrać chociaż Polo albo nawet Golfa IV, bo Lupo jest mega niepraktyczne a te jednostki mikro tdi to w ogóle popelina. Chyba nawet nienaprawialne są...
Rocznik 2003, silnik 1.0 MPI. KME Diego LS to sekwencja IV generacji listwa wtryskowa OMVL Reg Fast
https://www.olx.pl/d/oferta/alternator-7... Ten będzie nadawał się do samodzielnej regeneracji i będzie pasował bez przeróbek, nie? Chodzi mi o dostępność części, bo jak patrzę na ceny nowych, to lekko 4–6 stów 🙉
I na prawdę wolał bym passata z AFN niż golfa z AAA. Zalezy co kto potrzebuje, może i są tacy co wolą Lupo 1,0 mpi, tylko żę takie AAA mknie ponad 200 km/h, a AFN ma problem osiągnąć 180 km/h podejrzewam, do tego nie brzmi i silnik który jest na wyciągnięcie ręki w tysiącach aut grupy VW (pomijam już wyposażenie bo u mnie to jest np. kubełki ze skóry,...
czytam z VW TOOLS z tego co wiem mam 2 sondy (kod silnika AUD, stąd różnica od innych). Przednia (030906262 przed katalizatorem) ma 5 kabelkow, ich kolorów nie powiem bo nie widzę po ciemku;/ Tylnej nie widziałem nigdy, ale ma kod 030906262 i wygląda podobno tak: http://cgi.ebay.pl/LAMBDASONDE-VW-LUPO-P...
Witam. Z 3 tygodnie temu odpaliłem auto, ruszyłem, przejechałem ~500m i silnik zgasł jakby paliwa zabrakło i nie chciał już odpalić od tego czasu. Dziś w koncu miałem czas żeby go zobaczyć. Zmieniłem przewody zapłonowe, bo poprzednie były popękane i miały przebicie. Przy okazji nowe świece wrzuciłem. Dalej nie odpala. Iskra jest. Pompka paliwa działa....
Witam mam problem z autkiem jak w temacie, Silnik 1.0 MPI 37kW AUC. Sytuacja wygląda następująco: 1. Auto odstane np jedna noc, 2. Włączam auto wszystko jest ok 3. Mija kilkanaście sekund możę więcej i auto zaczyna się dławić obroty spadają poniżej 500. 4. W tym momencie jest zero reakcji na pedał gazu. 5. Auto pomęczy się i albo zgaśnie albo będzie...
tablica pascal somfy dexxo problemy rejestrator zanik
peszle wielka płyta peszle wielka płyta
LED4202 CV9202H-A39 brak napięcia na bramce Q3, diagnostyka podświetlenia LED Etesia Attila 88 – brak biegu wstecznego w karczownicy AH/AV i AK/AV, różnice modeli