Podobno kabli od sondy nie powinno się lutować dlaczego? Nie wiem. Myślę, że jedyną przyczyną -a z pewnością jedną z istotnych przyczyn- jest to, iż sonda lambda przykręcona jest do wydechu gdzie temperatury dochodzą do kilkuset °C. Jak wiadomo, lutowie popularnie stosowane w pracach serwisowych to stop cynowo-ołowiowych który zaczyna się topić już...
nie róbcie jaj , są przewody których nie zlutujesz cyną , nie oszukujmy się :!: jężeli da się polutować wystarczy kalafonia , najwyżej będzie nie łatwo , a kwasy tylko troszkę ułatwaiją lutowanie , ale nie zawsze należy ich uzywać , resztki moga pozostać ... co może skrócić trwałość elementów łączonych
ja zakładam gaz i nie lutuje sondy a jak juz to sie ja rozcina za wtyczka od strony komputera a nie od sondy zwroc uwage na kable od sondy a na kable od komputera tu jest stal czy cos takiego a od strony komputera miedz ja nie jestem za lutowaniem
może troche pzresadziłem, ale zdecydowana większośc sond lambda jest zamienna ze sobą. Zdarzaja się przypadki, że niektóre auta nie pracuja prawidłowo na uniwersalnych sondach, ale wtedy zwykle przyczyna jest jakość przewodów lub ich długość. Połączeń sondy lambda sie ie lutuje
Elektrit -> jaki masz łatwiutki patent na lutowanie kabli od sondy lambda? Możesz się pochwalić?
mnie zawsze zastanawiało te lutowanie, dlaczego prducent sondy zabrania lutowania?,jeżeli jeszcze można zgodzić sie o przewód sygnałowy to przecież zasilające i masowe nie powinny mieć znaczenia tymbardziej jak się lutuje lutownicą antystatyczną
a skąd wiesz że to sonda lambda czy to stało się po uderzeniu sprawdż połączenie sondy na skrzyni biegów koło śruby od silnika jest złącze spróbuj rozpiąć i wpiąć i zobacz testerem czy jest sonda lambda open loop czy ta wartość się zmienia jeżeli nie to warto jednak musisz nową sondę dobrze połączyć z instalacją auta /chodi ot że końcówki bardzo ciężko...
nic nie przecinasz, tylko dołączasz kabel do sondy, (czyli trzeba przylutować do sygnału) a są dwa bo jak masz V6 to masz 2 sondy po jednej na każdy BANK, ok czyli fioletowy lutuje do czarnego od sondy a gdzie lutuje szary ?
Możesz mi powiedzieć, w którym miejscu lutowałeś? Z góry dzięki.
17 letni samochód z przebiegiem ćwierć miliona kilometrów, w każdym, dosłownie każdym w takim wieku i z takim przebiegiem coś się zepsuje i jest do wymiany. Na materiały i części eksploatacyjne, takie jak filtry, olej, wycieraczki, tarcze, klocki, opony itd. nie masz co patrzeć, w każdym samochodzie to trzeba wymieniać co jakiś czas. Jedyne naprawy...
Lutowanie kabli, a zwłaszcza sterującego (stalowego) jest kłopotliwe, ja używam specjalnych okrągłych zaciskanych złączek (oraz izolacji termokurczliwej).
może głupie pytanie, ale sam już zgłupiałem ;-) Kupiłem do swojego Escorta 1,5 16V z 1999 roku zamiennilk sondy lambda Bosch bez końcówki i w instrukcji montażu napisane jest, że nie wolno pod żadnym pozorem lutować obciętej końcówki z uszkodzonej sondy, należy ją połączyć za pomocą dołączonych do zestawu 4 szt zacisków z koszulkami termokurczliwymi....
Dla tych , którym nie chce się rozrysowywać płytki przesyłam gotową płytkę do Emulatora Sondy Lambda wraz ze schematem i widokiem montażowym. Czyli wytrawiać, lutować i montować. Pozdro... Rockes
Tak mają wszystkie błysnąć . Gdzieś sknociłeś łączenia lub lutowanie , przeleć to ze schematem w ręku .
Są do tego specjalne złączki. Przewodów od sondy się nie lutuje. Przewody są chyba stalowe więc jest to nawet ciężko polutować.
Czy przerwane przewody można naprawiać a jeśli to jak ( złączki czy lutowanie czy ...??) Sugerowane techniczne uzasadnienia :)
Nie ma żadnego czujnika we wtyczce, po prostu tlen dostaje się od sterownika do sondy wewnątrz przewodu, dlatego min nie można tych przewodów lutować żeby zbytnio nie uszczelnić.
Jakiej firmy nowa sonda? Czy było złącze gotowe czy musiałeś lutować coś? Z błędów wynika że wiązka do sprawdzenia.
Wykresy są z komputera LPG (sonda lambda ustawiona na linową a nie na sterowanie masą na kompie LPG), z tego co zauważyłem to kabelek do odczytu parametrów sondy na kompie LPG jest w lutowany równolegle w układ pojazdu (sonda jedno przewodowa), czyli sygnał z sondy lambda nie przechodzi przez komputer LPG tylko jest zaczytywany (komputer LPG to LC01...
Witam! Trzy przewody,czy cztery nie ma znaczenia.Przy trzech czujnik i grzalka sondy maja wspolna mase i nic wiecej.Jesli w miejsce trzyprzewodowej montujesz sonde z czterema kablami to laczysz w niej dwa masowe i chodzi.Pozdro,milego montazu. Aha!! Jak chcesz lutowac te przewody to ostroznie ze srodkami do lutowania,bo szybko to sniedzieje.
Informacja serwisowa mówi wprost, że błąd P2096 oznacza zużycie katalizatora. Błąd ten jest określany na podstawie czasu reakcji sondy pierwszej (regulacyjnej) względem sondy drugiej (kontrolnej), przy określonych warunkach pracy silnika, co ważne kontrolka MIL zaświeca się po dwóch cyklach jazdy. Ramka zamrożona u autora tematu wskazuje dużą korektę...
Jak częstotliwość emulacji , za wysokie napięcie górne . Max powinno być 0,8. Z tym lutowaniem , to mitologia. Częstotliwość 1 Hz.
Witam - mam pytanie jak podpiąć uniwersalną sondę lambda do Laguny 1.8 benzyna zagazowana. Oryginalna jest 4 przewodowa i uniwersalna również - 2 białe , 1 szary , 1 czarny. Kolory są takie same czy nie ma różnicy co do białych przewodów i czy to prawda jak mi w sklepie powiedziano że końcówek nie powinno się lutować tylko na szybkozłączkach?
Kurde ociz, nie szerz herezji. jak ma Ci pobierać tlen przez przewody. Kurde, herezja.. Dziś mam nadzieję, ze wczołgam się pod auto i coś zrobie.. Wtedy fotki, lutowanie bądź inne cuda. Nie chcę wykręcać, bo to MASAKRA.
Witam jakiś czas temu przy wymianie sondy lambda zauważyłem urwany kabel za wtyczką , tam gdzie idzie kabel do ECU. Postanowiłem że zalutuje przewody. Przez miesiąc miałem spokój a teraz znowu błąd sondy lambda wyskoczył a czasami podczas jazdy lubi znikać . I tutaj rodzi się moje pytanie bo wiem że kabli sondy lambda nie powinno się lutować, a co z...
Koledzy, kupiłem na allegro nową sondę lambda, niestety jest to sonda uniwersalna, podobno Bosh ale ponoc lepsza niz oryginal GM i 3 x tansza, wykonana bardzo solidnie (!!!) trzeba przyznac, niestety wtyczka jest inna i tu moje pytanie, czy może mi ktos podac jakie kolory kabelka w sondzie GM (zdjecie nizej) odpowiadają: 1. Sygnał z sondy (+) 2. Masa...
No i po przeglądzie reklamacyjnym i silniczek -wszystko OK. Jedyna prawdopodobna przyczyna stwierdzona to mały nie kontakt na jednym przewodzie sygnałowym sondy(na połączeniu przewodów sondy uniwersalnej z przewodami z kostką). Czy jest to możliwe , żeby niewłaściwe ( zbyt słaby kontakt)połączenie przewodu ( linka stalowa - nie wolno lutować)było przyczyną...
Jak masz PC czy laptopa do podpięcia się to ja bym kupował stag-100 lub Bingo-M w ostateczności al 700. Oczywiście do tego trzeba wiązke kupić, silnik krokowy (to zalecane nowe) i troche poświęcić na lutowanie kabli do sondy lambda, TPS, Cewki. Na teraz to ja bym odkręcił śrube na reduktorze tą plastikową o pół obrotu albo cały obrót i sprawdził czy...
Panowie mam takie pytanie czym najlepiej zastąpić oryginalne złączki do łączenia przewodów sądy bo lutować ich niby nie można Pozdrawiam
W miarę rozgrzewania impedancja sondy maleje (czyli mocniej zaczyna ona "narzucać" swoje napięcie obwodowi wejściowemu ECU). W mieszance ubogiej napięcie zaczyna więc spadać (dużo tlenu w spalinach, mała różnica zwartości tlenu - niskie napięcie ogniwa pomiarowego), zaś w mieszance bogatej rosnąć (mało tlenu w spalinach, duża różnica zawartości tlenu...
Ilu tam masz przewodową sondę, dobrze połączyłeś przewody. Są dobrze zaizolowane? Przypadkiem ich nie lutowałeś? Sprawdziłeś czy masz mieć sondę 1V czy 5V? Kupiłeś sondę dedykowaną czy uniwersalną?
Może być sonda z innego samochodu, ważna jest jej końcówka pomiarowa, niektóre mają wloty spalin z boku, inne od czoła. Kabli sondy nie da się lutować, można je łączyć tulejkami zaciskanymi, kostka też może być, o ile nie jest narażona na bezpośrednie działanie wody.
Poprawić, ja zalewam nową cyną przeważnie wszystko a potem grotem zdejmuje nadmiar z dużą ilością topnika (taką mini falę robię gdyż jak postawie PCB w pionie tak by cyna spływała to ładnie gromadzi się w jednym miejscu po czym jak jest jej za dużo zdejmuje plecionką miedzianą lub kablem tak jak na tych filmach) Ważne by było dużo topnika to stara cyna...
Podłączasz zasilanie plus i masa pod aku,plus po stacyjce ,rozcinasz przewód sygnałowy od sondy fioletowy przewód lutujesz w kierunku sondy a szary w stronę ECU PB i powinno śmigać no i musisz ustawić odpowiednie wartości emulacji.
Wczoraj zauważyłem że mam urwany fioletowy przewód od tej sondy. Myślicie że mozna tak jeżdzic, czy sprubowac lutowac go?
Jedna mała uwaga dot. lutowania przewodów - nigy nie lutuje się nic w instalacji samochodu przy podłączonym akumulatorze, zwłaszcza lutownicą z nieuziemionym grotem. Najbezpieczniejsza jest lutownica gazowa. Lutowanie transformatorówką przy podpiętym akumulatorze to proszenie się o uszkodzenie elektroniki.
A czy chcesz łączyć może przewody przy sondzie lambda? Tam często spotyka się przewody stalowe czy jakieś podobne, ze względu na temperaturę pracy sondy nie powinno się ich lutować. Trochę to druciarstwo, ale spróbuj obciąć ze zwykłego konektora (wsuwki) część którą zaciska się na przewodzie i wykorzystaj.
sprawdź czy kabel z paskiem idzie na ECU auta, czy czasem nei zamieniłeś podczas rozcinania i lutowania, do tego sprawdź czy masz dobrze sparowane wtryskiwacze
Dziękuję za podpowiedzi. A więc autem nie jeżdżę za często, jednak ostatnio robiłem zakupy, przewoziłem dziatki - przy 70, 90 stopniach i trochę wyżej pracował bez falowania. Na wolnych 1200 przez dobrą godzinę. Jednak po dojechaniu do dziadków, ze trzy godziny postoju, odjeżdżając stara śpiewka - po lekkim rozgrzaniu faluje. W następnym dniu odpaliłem...
Jedyne co mogę dodać to nie lutuj przewodów sondy i jak nie będzie chciała się wykręcać (częste w MB) to poruszaj nią tył-przód i dalej odkręcaj jakbyś gwintował.
Niedawno lutowałem w Golfie 4 przewody od czujnika poziomu paliwa i wydaje mi się że były one stalowe nie miedziane. Może po jakiejś sondzie lambda masz?
Części do budowy takiego testera + płytka uniwersalna + obudowa to w detalu koszt 15-20zł. Uważasz że robocizna przy lutowaniu i wkładaniu w obudowę jest warta tylko 10-15zł? To zajmuje dobre parę godzin pracy.
Witam, zamontowałem nową sondę i po podłączeniu testera do sondy, nie pokazywała około 0.5V ( podobno tyle powinna pokazywać w momencie początkowym, gdy nie jest jeszcze rozgrzana). W innym aucie, ta sama sonda po podłączeniu testera pokazała od razu po przekręceniu zapłonu startowe 0.5V. Co może być powodem takiego stanu? Przewód idący do sterownika,...
Miałem ten sam przypadek. Grzejnik w sondzie Lambda ( tej na kolektorze wydechowym ) - uszkodził się. Sondę wymieniłem (na oryginalną ) i po sprawie. Przysłali mi z serwisu z Niemiec - około 150 Euro. Radzę zastosować oryginalną z odpowiednią wtyczką połączeniową. Są tzw. "uniwersalne" ale muszą być łączone specjalnymi tulejkami ( nie można lutować...
sprawdź i wyczyść końcówki w kostce połączeniowej, sprawdź czy przypadkiem ktoś ie zrobił nic na skrętke bez lutowania, bądź nie ma zimnego lutu, albo emulator od instalacji gazowej nie ma zimnych lutów bądź kostka w emulatorze nie jest pośniedziała.
Po mojem to będzie biało zielony i biało brązowy to grzałka. Bez różnicy jak podepniesz. Brązowy to masa a pomarańczowo czarny to sygnał. Sonda nieoryginalna uniwersalna nie posiada złącza tylko zestaw do zamontowania bez lutowania. Ps. Co to za błąd był bo błędów od sondy może być kilka i w wielu wypadkach problemem nie jest sama soda a skład mieszanki.
Muszę kupić sondę do corsy C 1,0; silnik - Z10XEP ; 03r, bo świeci się check i na diagnostyce wykazało ze martwa Poprzedni właściciel założył no name i zbyt długo nie po chodziła Mam na myśli pierwszą sondę, 4 przewodową w kolektorze wydechowym Nie mam zamiaru kupować na aalegro bo różnie z tym bywa O co pytać w sklepie żeby sprzedawca nie dał jakiegoś...
Witam ponownie, jednak ta sonda z golfa zla jest;/ wróciłem do tej co miałem zamiennik na ktorej był również błąd i co dziwne ona jest lutowana bo przerabiana była w niej wtyczka i samochod odebrałem dzisiaj od mechanika, przeszedł całą diagnostyke i stwierdził że sonda pracuje w duzym zakresie czyli wszystko ok, czas wtrysku również prawidłowy wieć...
Witam!!! Mam takie pytanko.Czy klapka domykająca dopływ powietrza na ssaniu (ta u góry gaźnika) jest używana tylko podczas ssania czy też w trakcie normalnej jazdy też coś nią steruje. Ma z nią problem.Gdy są mroźne dni zacina się i jest cały czas otwarta.No i wiadomo ciężko odpalić.Ale nie wtym rzecz.Kiedy sie zatnie i jakoś odpale i autko się rozgrzeje...
Ja miałem identycznie w Seicento 0,9 KME Bingo. Okazało się, że podczas wymiany sprzęgła mechanik odciął przewody zasilające od sterownika gazu. Potem je skręcił bez lutowania i zakleił taśmą izolacyjną. Spadek napięcia na przewodzie masowym wynosił 0,5V W tej sytuacji sterownik KME odczytywał za wysoki stan sondy lambda i wzbogacał mieszankę. Znalazłem...
Realnie każdy ten silnik robi to samo. Dolutowałem dodatkowy kabel na wejście przekaźnika w 1 samochodzie pomogło działa do teraz. W drugim nie pomogło, bo i nóżka przekaźnika była ładnie dolutowana, ale dałem kabelek tak na przyszłość. Przekaźnik itp opis wcześniejsze posty. Ostatecznie teraz przy 220 tyś. km. Czyszczenie przepustnicy tak przy okazji...
Ładny kwiatek. Sprawdziłeś okablowanie cewek w plastikowej obudowie nad wtryskiwaczami?Trzeba ściągnąć te silikonowe kapturki i dokładnie sprawdzić czy nie jest zielono.Jeżeli któreś rozgałęzienie nie jest lutowane to wyczyść i zlutuj.Sprawdz masę przy termostacie.Pisałem Ci o tym na którymś forum bmw i wątpię że to sprawdziłeś.
Witam niestety nadal nie uporałem się z usterką została podmieniona cewka zapłonowa na nową, bez rezultatu. Jednak zaobserwowałem jeszcze jedną rzecz gdy rano po nocy wsiadm i ruszam auko jeździ jak nowe ma pelną moc do momętu aż złapie troche temperatury tj po przejechaniu ok 1,5-2 km i zaczyna się mulenie które osiąga soj szczyt gdy silnik osiągnie...
Świece mają około 25tys Czas na emeryturę a palec rozdzielacza wygląda zacnie no i przeleciałem papierem ściernym erozję styków A palec zrobił pewnie znacznie więcej kilometrów... Jedyne co dodam to z tego co zauważyłem sonda lambda jest na całej długości kabla owinięta izolacyjną, czerwoną taśmą. I spostrzegawczy jesteś , rozwiń taśmę , sprawdź czy...
Te przewody są tak zrobione, aby się je bardzo ciężko lutowało. Kable połącz zgodnie z kolorystyką. Zaciśnij złączkami, jeśli dostałeś je razem z nową sondą, jeśli nie dostałeś, to użyj konektorów. Nie skręcaj ich razem, bo to jest niezbyt pewne połączenie.
Z powodu braku czasu dopiero ogarnąłem wiązkę od potencjometru. Zrobiłem ją od nowa, bo jeden masowy był nie do uratowania. Teraz pedał działa bez zarzutu. Ale teraz mam pytanie: czy wiązka prowadząca do sondy lambda pasowałaby do 1.2 12V z 1.2 6V? Bo nie mogę znaleźć innej i musiałbym ją wymienić, bo nie ma co ratować tamtej. Kable są do wyrzucenia...
:D Szczegółowy opis sondy lambda i zasada pracy oraz zastosowanie oraz numeracja producentów itd... + tester do sondy lambda Polecam !!! Jeszcze dokładny opis do schematu: Układ scalony - LM3914 Dioda - D1 dowolna krzemowa 1A służy do zabezpieczenia przed odwrotnym podłączeniem do źródła zasilania. Diody LED LD1- czerwona (uboga mieszanka) LD2,3- żółta...
Dziś dowiedziałem się, że jest odpowiednik A.E.B 466 produkowany przez polską firmę Protec Digital. Firma chyba już nie istnieje ale po firmach w magazynach mają sporo tego. Kosztuje 2 razy mniej - ok 45 zł plus wysyłka. Produkt ma oznaczenie: Emulator czujnika ciśnienia bezwzględnego MAP PD 12A Nie ma kompletu wtyczek tylko kable do lutowania, jest...
jak ją uruchomić, były problemy z zapalaniem, ale samoistnie znikały. wymieniłem czujnik Halla i temperatury - zazwyczaj zimna zapalała, a ciepła nie za bardzo. ostatnio umarła całkowicie. znalazłem urwany kabel od sondy lambda - panowie od instalacji gazowej uczyli się tam lutować. połączyłem i dalej cisza. niestety nie mogę sprawdzić na drugim kluczyku,...
ok no i tu mam właśnie kłopot bo od tych co w/w były przylutowane 2x białe i 2x czarne,ale rozlutowałem je bo w instrukcji od standardowej pisze żeby nie lutować kabli od sond,a tak było jak kupiłem auto.Słyszałem że ponoć w instrukcji obsługi auta są opisane te przewody ja nie mam tej książki.A uwierzcie mi sam chce to zrobić bo elektryk woła za podłączenie...
Witam. Mam pytanie do kolegów. Uszkodził mi się tester sondy lampda model tsl-3. Wy lutowałem układy scalone, które nie mają żadnych oznaczeń. Czy ktoś się orientuje, jakie scalaki tam pracują? Dziękuję.
Wiem,niestety nie posiadam na tą chwile miernika, nie wiem dokładnie jaka ma mieć rezystancje, liczyłem że dziś uda sie to sprawdzić u mechanika...Dodam że sonda na kolektorze była nadgryziona przez jakieś zwierze i lutowana czego sie nie powinno robić ale tego wcześniej nie wiedziałem... Napisałem ten post z myślą że ktoś spotkał sie z tymi błędami...
Witam! Mam problem w FIAt PALIO 1.2 8V+ LPG BINGO-S4 98r z sondą lambda 4-piny (Czarny, szary,2x biały) może ktoś mądrzejszy mnie pokieruje? Komputer na zwykłym fejsie z vag-a+przejściówka na 3-piny i programie IAW18f nie pokazuje błędu sonda lambda, zaś progr Bingo-S wykrywa błąd sondy. Wymieniałem już ze 4 sondy od różnych aut na 4-piny i objawy te...
Próbowaliśmy oddać samochód. Gość jak się okazało to wiejski handlarz/cwaniak i mówi, że nie odda pieniędzy i żebyśmy szli do sądu. Po pierwszym telefonie straszył policją, że go nękamy. Nie powinieneś straszyć go policją tylko US. Daj mu ultimatum że zawiadomisz Urząd Skarbowy iż kupiłeś samochód z podpisaną umową, od pośrednika - niepłacącego podatków....
newralgicznym tutaj punktem bedzie sam sterownik w miejscu tego "przejscia" lub wezel ekipotencjalny. Przewody w nim nie sa lutowane tylko zacisniete w tulei. Dla penosci zmierz napiecie na grzalce oparow i elektrozaworze. Podaj jednak typ silnika lub, lepiej, VIN, to dam ci bardziej szczegolowe informacje.
tak teraz jest taka . Tzn uniwersalny bosch Dodano po 5 sonda była podłączona na złączki ponoeważ nie ma wtyczki ,ale sprawdzałęm do sterownika i podłączenie sie zgadza, przewody także maja przejście. Były jakieś dziwne lutowania ale usunąłem je i podłączona jest prosto z wiązki na złączki bez zbędnych lutów itp. Dodano po 12 Dodam jeszcze że grzałka...
SIGI - jeżeli tutaj jest wszytko dobrze napisane to nie widze problemu. No chyba, że to aż taka filozofia :P. Po prostu podłączam szary kabel do masy - reszta pod starą sondę i ma chodzić! A kończąc powiem Ci, że jak zabierałem się do lutowania miedzi i projektowania C.O. to każdy mówił że sobie nie poradzę bo to trzeba się znać.... Ja nie widziałem...
Witam Jakiś czas temu podpiąłem komputer i wyskoczyły mi 2 błędy że są obie sondy do wymiany, a mianowicie podgrzewanie sondy lambda 2 blok 1 oraz blok 2 ; przerwa w obwodzie, stały, błąd 17526 oraz 17524. Więc zainwestowałem w 2 sondy. Jedna nowa 4 pinowa NGK , druga uzywana 6 pinowa w dobrym stanie) Po odkręceniu tych sond. Okazało się że ktoś już...
Witam ! Lanos 1,5 16V 100K\M + LPG sekwencja Mam problem, a mianowicie gdy kupiłem samochód, po przejechaniu 30 km zapalał się check(sonda była ułamana i wymieniłem ją na nową firmy NGK bez wtyczki, dodam że nie była ona lutowana tylko zaciśnięta specjalną złączką, ale to nie pomogło(kontorolka dalej się zapalała. Wykręcając lambde koncówka była całkowicie...
Oczywiście, że wtryski za mało wydajne (nie przy tych czasach wtrysku PB). Tu tabelka się nie sprawdza i trzeba o większej dyszy No nie żartuj. Czarne Hany przy 1,2 bara mają 30 KM na cylinder. Przy 1,36 Bara bedzie jeszcze wiecej. Będzie za bogato i sterownik zacznie obcinać czasy. do tego czy w OL jest bogato A jak ma być inaczej jak bogato skoro...
Witam! Przed emulatorem sygnal jest, do czasu.Jesli jezdze nie dluzej niz jakies pol godziny to sygnal jest ok. Na poczatku stoi w okolicach 0,5 V , po kilku min normalnie smiga i czasem pada do zera gdydluzej pracuje. Dodam tez ze zalozylem sonde uniwersalna. Byla lutowana ale potem zmienilem polaczenia na zaciskane. Zachowuje sie dokladnie tak samo....
Dobra, zamiast sprawdzać żarówką cewkę zapłonową, to sprawdziłem z ojcem oba sterowniki. Wyniki badań są takie: * Oba sterowniki mają lutowany element 916741 I/O - w google pierwszy wynik mam z aliexpress - sterownik cewki zapłonowej. Rozmawiałem też wczoraj z kumplem, to ponoć elektrycy w warsztacie mówili mu, że ten element jest uwalony i potrzebny...
Aukcja numer 3430137924 na alledrogo. Masz za 35 zł z przesyłką jak jesteś leń ;] A płytki prościej od flamastra można chyba jak coś dobrze mi się kojarzy folią, laserem i żelazkiem zrobić szybciej. Zależy czy 35 zł to dla Ciebie dużo czy mało.. A układy z 10 nóżkami o jakich pisałeś to na pajączka się lutuje ;) A później całość zalewa się jakimś specyfikiem...
moduł zapłonowy podmieniałem bo mam drugi, ale tam ten troszke padniety i na 3 garach chodzi. po podłaczeniu spowrotem na ten mój działa jak trzeba. musze kumpla scignąc i troche poprzekładac od niego gratów (jak pozwoli ;) ) np czujnik wału, dis, temp itd dzis z ciekawosci zajrzałem pod maske zeby sprawdzic gdzie te kabelki masowe i są. no własnie...
Lancia Zeta 2,0 turbo - benzyna, silnik RGX, rocznik 1996. Wyposażona w instalację LPG BRC Sequent 24 przy przebiegu 115tys. km. Dziś przebieg 150tys. Instalka LPG po przeglądzie, jest OK. Silnik we wrześniu 2010 miał zrobiony remont. Generalna obróbka głowicy (kompleksowy remont), nowy rozrząd, nowe uszczelnienia, termostat, filtry oraz płyny eksploatacyjne....
Witam szanownych użytkowników forum. Szukam informacji do do sterownika Siemens Sirus 34 S118301104 A 8200124318 a dokładnie siedzącego tam 20CL36.... Ale od początku: Kilka dni temu w scenicu 1.6 padła mi cewka na 3 cylindrze. Po wymianie na nową (Delphi) ok 3 dni było oki, ale z po ok 3 dniach silnik zaczął wchodzić w tryb awaryjny (błędy P0120; P0141)...
Witam, posiadam duży problem z Moja Laguna 2 z silnikiem 1.6 16V zasilany benzyna jak i gazem, z Autem nie miałem żadnych problemów wcześniej jeśli chodzi o silnik, jednak około 7 dni temu, jadąc spokojnie poczułem jak by samochód stracił trochę mocy, ponieważ pod górkę jakąkolwiek nie chciał przyśpieszać, i to nie zależnie od biegu, a na prostej jak...
http://obrazki.elektroda.net/48_12524920... Witam. :D Chciałbym zaprezentować interfejs diagnostyczny do pojazdów marki Fiat wyposażonych w silniki z jednopunktowym wtryskiem paliwa (SPI) głównie sterowniki IAW16F (seicento/cinquecento/punto). Pełna lista pojazdów znajduje się poniżej. Dzięki zastosowanemu wyświetlaczowi LCD urządzenie nie...
https://obrazki.elektroda.pl/4754481800_... W wózku widłowym Clark GMP 20s tym razem wystąpiła dość niespotykana usterka, uniemożliwiająca „zgaszenie” silnika, która powstała po wystawieniu wózka na działanie deszczu. Pierwsza sugestia to uszkodzenie stacyjki, ale ta była wymieniana niedawno i okazała się sprawna. Po otwarciu skrzynki...
Niech kolega rozbierze przerywacz kierunkowskazu, poczyta notę U643B i nie myśli o NE555 do tej aplikacji skoro są układy specjalizowane. Co ciekawe produkcji Atmel , ale niech kolega zauważy: wymaga 5 elementów dyskretnych "Kup teraz na allegro.pl za 4,92 zł - U643B DIP8..." - najniższa spotkana cena (przeważnie >5zł) U643 obsługuje jedynie kierunkowskazy...
Witam wszystkich Od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem i potrzebuje pomocy. Silnik odpala za pierwszym obrotem, na wolnych obrotach pracuje idealnie, problem pojawia się przy około 2000 do 3000 obr/min,przy dalszym dodawaniu gazu silnik kopci na czarno i nie wchodzi dalej na obroty(dym raczej nie pachnie spalonym olejem tylko chyba pochodzi z nieprzepalonej...
ok. tak zrobie,ale to dopiero jutro. pozdr. W miedzyczasie dowiadywalem sie ile kosztuje sonda.Cenny sprawdzaliem InterCars-ie.Uniwersalna sonda kosztuje oczywiscie o polowe mniej niz dedykowana do tego samochodu.Technik w tym sklepie powiedzial ze problem bedzie z sonda uniwersalna bo jest inny wtyk.Kiedys byl na jakims kursie o sondach i tam mu powiedzieli...
Kolego poradziłeś sobie z cytrynką? Mam podobnego pacjenta, na biegu jałowym u mnie sonda wisi na 0.332V, po lekkim przygazowaniu, przy którym silnik jak by chciał zgasnąć, zaczyna pokazywać 0.6~, czasy wtrysku jałowy 2.3, 220obr. 3,2. Dodam na postoju obroty stabilne, powyżej 2tysi idzie ok, ciśnienie 13.5-14 mniej więcej po równo, podciśnienia sprawdzone....
Witajcie obywatele! Volvo v40 2000r silnik 1.8 pb (i lpg tez) o mocy 122 koni (kod silnika B4 184 S2). Komputer wskazuje błąd grzałki pierwszej sondy. Chciałem wymienić na używaną (z racji ceny nowej). Są tam stosowane sondy ntk a4f tytanowa 5 voltowa. Nie chciał bym kupić kolejnej z uszkodzoną grzałką ale nie wiem ile oporności powinno być na obwodzie...
lutowanie sondy korekta sondy lambda wartość sondy lambda
schemat rozmieszczenia xiaomi konto reset oznaczenie samsung płyta
myjka ciśnieniowa stanley smv50e90eu wyłącza
Acer laptop restart methods: Windows, Chromebook, power reset, forced reboot Case IH JX80U – czy podnośnik TUZ jest dwukierunkowy? Hydraulika, siłowniki, down-force