Zapoznaj się z tym: https://www.agrofoto.pl/forum/topic/1106...
Witam, posiadam Zetora 7211 i mam problem z luzem na kierownicy, nie jest on jakiś duży ale jest. W innym wątku wyczytałem, że można go skasować. Rozkręciłem kolumnę kierowniczą i jakie mam wnioski. Wszędzie piszą, że luz można wykasować tymi nakrętkami. Rozkręciłem te nakrętki i pod nimi jest taka tulejka, którą można wkręcić lub wykręcić i teraz pytanie...
Witam, posiadam Zetora 5211, rocznik 1988. Problem polega na tym, że jest luz na kierownicy około 100 stopni. I teraz pytanie do osób, które naprawiały już takie coś. Jak taki luz wyeliminować? Odkręciłem 4 śruby z góry i wyciągnąłem połowę tej kolumny. Część, którą wyciągnąłem (wykręcałem ją) okazała się, że jest dobra, problem tkwi w tym co zostało...
Jest jakaś opcja to wyregulować? Nie wyregulować tylko naprawić. Piszesz o luzach, a póki co, to nawet nie wiesz gdzie one są. Wspomaganie na serwie, czy orbitrolu? Na serwie Myślę zrobić tak ja na tym filmie. https://youtu.be/QonaX55wl0U Unieść kabinę i nakrętką poniżej kierownicy wyregulować.
Orbitrol nadaje się do prędkości maks 50 km/h. I to przy tej prędkości już się jedzie od boku do boku i trzeba kierownicą cały czas robić korekty. Orbitrol nie pozwoli się kołom ustawić na wprost nawet jak puscimy kierownicę. To jest wada i dlatego orbitrola w szybkich pojazdach nie uwidzim. Orbitrola nie spotka się ani w ciężarówce ani w osobowych....
Ja musiałem rozebrać wszystko włożył em kostkę do środka jak zdjęcie 2 wkrecilem slimacznice z gory ustawił em kostkę by rorki były z prawej strony górne części rurek wyjąlem i kręcąc kierownica napychalem kulki gdy wyszły drugim otworem wysuwał em delikatnie dolna część rurki aby moc założyć górną i wtedy wciskalem całość zabezpieczył em wtedy reszta...
PS. W prawo ciężej w lewo lekko całkiem. Tym pierścieniem i kręcąc tłoczyskiem nie da się tego ustawić. Tym pierścieniem ustawia się punkt neutralny siłownika, żeby kierownica sama nie skręcała. Dzisiaj dokonałem sekcji zwłok "ustrojstwa", po usunięciu go z systemu kierowania traktorem. Poprzedni naprawiacze włożyli łapki gdzie tylko mogli, a potem...
Dobra, bo nie chce mi się szukać. Luzujesz obejmę na tłoczysku, przy samej główce sterującej siłownika i wykręcasz tłoczysko - co obrót odpalając ciągnik i patrząc czy nie ciągnie sam kierownicy w którąkolwiek stronę.
Tak przed wymianą uszczelniaczy działał w 100 procentach , muszę w poniedziałek zabrać się za to, jak i również za luz w kierownicy bo jest za duży, dziękuję ślicznie za pomoc.
zetor zetor forterra zetor głowica zetor sprzęgło
zafira klimatyzacja odblokować telefon hasło zawór czterodrożny pompa ciepła
Odblokowanie prędkości hulajnogi Frugal Impulse Wymiana grzałki w piekarniku Mastercook